E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
OUG 64 2003 in legatura cu Hotărârea 16 2003
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 8 din actul Ordonanţa 14 2003
Articolul 24 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 4 din actul Legea 630 2002
Articolul 24 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 6 din actul Legea 630 2002
Articolul 24 din actul OUG 64 2003 abrogă articolul 7 din actul Legea 630 2002
Articolul 24 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 8 din actul Legea 630 2002
Articolul 24 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 9 din actul Legea 630 2002
Articolul 24 din actul OUG 64 2003 abrogă articolul 10 din actul Legea 630 2002
Articolul 24 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 11 din actul Legea 630 2002
Articolul 24 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 12 din actul Legea 630 2002
Articolul 24 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 14 din actul Legea 630 2002
Articolul 24 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 26 din actul Legea 630 2002
Articolul 24 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 27 din actul Legea 630 2002
Articolul 24 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 28 din actul Legea 630 2002
Articolul 24 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 29 din actul Legea 630 2002
Articolul 24 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 31 din actul Legea 630 2002
Articolul 24 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 36 din actul Legea 630 2002
Articolul 24 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 39 din actul Legea 630 2002
Articolul 24 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 43 din actul Legea 630 2002
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă Hotărârea 636 2002
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă OUG 75 2002
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă Hotărârea 576 2002
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă Hotărârea 605 2002
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 3 din actul Legea 390 2002
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 21 din actul Legea 90 2001
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 completeaza articolul 47 din actul Legea 90 2001
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă articolul 1 din actul OUG 2 2001
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă articolul 3 din actul OUG 2 2001
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă articolul 5 din actul OUG 2 2001
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă articolul 6 din actul OUG 2 2001
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă articolul 7 din actul OUG 2 2001
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă articolul 8 din actul OUG 2 2001
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă articolul 9 din actul OUG 2 2001
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă articolul 10 din actul OUG 2 2001
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă articolul 11 din actul OUG 2 2001
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă articolul 13 din actul OUG 2 2001
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă articolul 15 din actul OUG 2 2001
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 16 din actul OUG 2 2001
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă articolul 17 din actul OUG 2 2001
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă articolul 18 din actul OUG 2 2001
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 abrogă articolul 20 din actul OUG 2 2001
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 21 din actul OUG 2 2001
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 3 din actul OUG 296 2000
Articolul 25 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 3 din actul OUG 292 2000
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 7 din actul Legea 199 2000
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 10 din actul Legea 69 2000
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 1 din actul Ordonanţa 41 2000
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 1 din actul Ordonanţa 94 1999
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 4 din actul Ordonanţa 94 1999
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 5 din actul Ordonanţa 94 1999
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 7 din actul Ordonanţa 94 1999
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 8 din actul Ordonanţa 94 1999
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 9 din actul Ordonanţa 94 1999
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 10 din actul Ordonanţa 94 1999
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 14 din actul Ordonanţa 94 1999
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 15 din actul Ordonanţa 94 1999
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 abrogă articolul 16 din actul Ordonanţa 94 1999
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 1 din actul OUG 29 1998
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 adauga dupa articolul 9 din actul Legea 100 1998
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 completeaza articolul 8 din actul Legea 100 1998
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 4 din actul Ordonanţa 44 1997
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 31 din actul Legea 106 1996
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 6 din actul Ordonanţa 47 1994
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modifica articolul 9 din actul Ordonanţa 47 1994
A fost modificat de:
OUG 64 2003 modificat de Legea 329 2009
OUG 64 2003 modificat de Legea 63 2008
Articolul 5 din actul OUG 64 2003 modificat de articolul 2 din actul OUG 2 2005
Articolul 16 din actul OUG 64 2003 modificat de articolul 8 din actul Ordonanţa 8 2005
Articolul 14 din actul OUG 64 2003 in legatura cu Legea 252 2004
Articolul 16 din actul OUG 64 2003 modificat de Legea 228 2004
OUG 64 2003 aprobat de articolul 1 din actul Legea 194 2004
Articolul 9 din actul OUG 64 2003 abrogat de articolul 1 din actul Legea 194 2004
Articolul 11 din actul OUG 64 2003 modificat de articolul 1 din actul Legea 194 2004
Articolul 12 din actul OUG 64 2003 abrogat de articolul 1 din actul Legea 194 2004
Articolul 14 din actul OUG 64 2003 modificat de articolul 1 din actul Legea 194 2004
Articolul 15 din actul OUG 64 2003 modificat de articolul 1 din actul Legea 194 2004
Articolul 16 din actul OUG 64 2003 modificat de articolul 1 din actul Legea 194 2004
Articolul 21 din actul OUG 64 2003 modificat de articolul 1 din actul Legea 194 2004
Articolul 23 din actul OUG 64 2003 modificat de articolul 1 din actul Legea 194 2004
Articolul 1 din actul OUG 64 2003 abrogat de articolul 23 din actul OUG 11 2004
Articolul 2 din actul OUG 64 2003 abrogat de articolul 23 din actul OUG 11 2004
Articolul 16 din actul OUG 64 2003 modificat de articolul 23 din actul OUG 11 2004
Articolul 14 din actul OUG 64 2003 in legatura cu Hotărârea 312 2004
Articolul 14 din actul OUG 64 2003 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 16 2004
Articolul 16 din actul OUG 64 2003 modificat de articolul 5 din actul OUG 90 2003
Articolul 15 din actul OUG 64 2003 in legatura cu Hotărârea 1173 2003
Articolul 2 din actul OUG 64 2003 in legatura cu Hotărârea 746 2003
Articolul 16 din actul OUG 64 2003 in legatura cu Hotărârea 745 2003
Articolul 5 din actul OUG 64 2003 modificat de Rectificare 64 2003
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA DE URGENTA Nr

ORDONANTA DE URGENTA   Nr. 64 din 28 iunie 2003

pentru stabilirea unor masuri privind infiintarea, organizarea, reorganizarea sau functionarea unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, a ministerelor, a altor organe de specialitate ale administratiei publice centrale si a unor institutii publice

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 464 din 29 iunie 2003


SmartCity3


    Avand in vedere Hotararea Parlamentului nr. 16/2003 privind modificarea structurii si componentei Guvernului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 436 din 19 iunie 2003,
    in temeiul art. 114 alin. (4) din Constitutie,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta.

    Art. 1
    (1) Primul-ministru are in coordonare:
    a) Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii, institutie publica cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, finantata integral din venituri proprii;
    b) Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Serviciilor de Gospodarie Comunala, institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, finantata integral din venituri proprii;
    c) Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei, institutie publica cu personalitate juridica, finantata integral din venituri proprii;
    d) Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale, institutie publica cu personalitate juridica, finantata integral din venituri proprii;
    e) Autoritatea pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului, institutie de interes public, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului;
    f) Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, care se finanteaza prin bugetul Secretariatului General al Guvernului;
    g) Administratia Nationala a Rezervelor de Stat, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului;
    h) Agentia Nationala pentru Resurse Minerale, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului;
    i) Agentia Romana pentru Investitii Straine, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului;
    j) Agentia Nationala pentru Sport, care se infiinteaza ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, finantata prin bugetul Secretariatului General al Guvernului, prin preluarea activitatii din domeniul sportului de la Ministerul Tineretului si Sportului;
    k) Agentia pentru Strategii Guvernamentale, care se infiinteaza ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, finantata prin bugetul Secretariatului General al Guvernului, prin preluarea activitatii de strategie de la Ministerul Informatiilor Publice, care se desfiinteaza;
    l) Agentia Nationala pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie, care se infiinteaza ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, finantata prin bugetul Secretariatului General al Guvernului, prin preluarea activitatii Ministerului pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii si Cooperatie, care se desfiinteaza;
    m) Corpul de Control al Guvernului, care se infiinteaza ca institutie publica, cu personalitate juridica, in subordinea Autoritatii Nationale de Control, prin reorganizarea Corpului de control al primului-ministru din cadrul aparatului de lucru al primului-ministru;
    n) Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare, institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, finantata integral din venituri proprii;
    o) Comisia Nationala de Prognoza, care se infiinteaza ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, finantata prin bugetul Secretariatului General al Guvernului, prin preluarea activitatii in domeniul prognozei de la Ministerul Dezvoltarii si Prognozei, care isi inceteaza activitatea;
    p) Institutul National de Statistica, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, care se finanteaza prin bugetul Secretariatului General al Guvernului;
    r) Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, din subordinea Guvernului;
    s) Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, din subordinea Guvernului.
    (2) Activitatile institutiilor si organelor de specialitate ale administratiei publice centrale, prevazute la alin. (1), pot fi trecute, prin decizie a primului-ministru, in coordonarea ministrilor sau ministrilor delegati.
    (3) Bugetele de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice prevazute la alin. (1) lit. a) - d) se aproba prin hotarare a Guvernului.
    (4) Organizarea si functionarea institutiilor si organelor de specialitate ale administratiei publice centrale, prevazute la alin. (1) lit. j) - m) si o), se stabilesc prin hotarare a Guvernului, in termen de 10 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta.
    Art. 2
    (1) In cadrul aparatului de lucru al Guvernului functioneaza:
    a) aparatul de lucru al primului-ministru;
    b) Secretariatul General al Guvernului;
    c) Departamentul pentru Relatia cu Parlamentul, condus de ministrul delegat pentru relatia cu Parlamentul, care se infiinteaza, se organizeaza si functioneaza ca structura cu personalitate juridica, in aparatul de lucru al Guvernului, finantat prin bugetul Secretariatului General al Guvernului, prin preluarea activitatii Ministerului pentru Relatia cu Parlamentul, care se desfiinteaza. Ministrul delegat pentru relatia cu Parlamentul are calitatea de ordonator tertiar de credite;
    d) Departamentul pentru Analiza Institutionala si Sociala, structura fara personalitate juridica, in subordinea primului-ministru;
    e) Departamentul pentru Relatii Interetnice, care se infiinteaza ca structura fara personalitate juridica, in subordinea primului-ministru si in coordonarea ministrului pentru coordonarea Secretariatului General al Guvernului, prin preluarea activitatii privind minoritatile nationale de la fostul Minister al Informatiilor Publice;
    f) Departamentul pentru Romanii de Pretutindeni, care se infiinteaza ca structura fara personalitate juridica, in subordinea primului-ministru, prin preluarea activitatii privind romanii de pretutindeni de la fostul Minister al Informatiilor Publice;
    g) Departamentul Purtatorului de Cuvant al Guvernului si Relatii cu Presa, care se infiinteaza ca structura fara personalitate juridica, in subordinea primului-ministru, prin preluarea activitatii purtatorului de cuvant al Guvernului si a celei privind relatiile cu presa de la fostul Minister al Informatiilor Publice.
    (2) In cadrul aparatului de lucru al primului-ministru se organizeaza si functioneaza compartimentul pentru monitorizarea marilor programe de interes national cuprinse in Programul de guvernare.
    (3) In structura Secretariatului General al Guvernului functioneaza Oficiul pentru problemele romilor, care se infiinteaza ca structura fara personalitate juridica, prin preluarea activitatii pentru romi de la fostul Minister al Informatiilor Publice.
    (4) Centrul "Eudoxiu Hurmuzachi" pentru romanii de pretutindeni, infiintat prin Legea nr. 150/1998 privind acordarea de sprijin comunitatilor romanesti de pretutindeni ca institutie publica cu personalitate juridica, trece din subordinea fostului Minister al Educatiei si Cercetarii in subordinea Secretariatului General al Guvernului.
    (5) Organizarea si functionarea structurilor prevazute la alin. (1) se stabilesc prin hotarare a Guvernului, in termen de 10 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta.
    Art. 3
    In structura Ministerului Afacerilor Externe functioneaza Agentul Guvernamental pentru Curtea Europeana a Drepturilor Omului, care se organizeaza ca structura fara personalitate juridica.
    Art. 4
    (1) Ministerul Integrarii Europene preia activitatea de dezvoltare regionala de la Ministerul Dezvoltarii si Prognozei.
    (2) Ministerul Integrarii Europene asigura managementul financiar si tehnic al Fondului National pentru Dezvoltare Regionala si al fondurilor de tip structural pentru realizarea coeziunii economice si sociale, alocate Romaniei de Uniunea Europeana, in conformitate cu Planul national de dezvoltare.
    Art. 5
    (1) Se infiinteaza Ministerul Administratiei si Internelor prin comasarea Ministerului de Interne si a Ministerului Administratiei Publice, precum si prin preluarea activitatii privind parcurile industriale si zonele defavorizate de la Ministerul Dezvoltarii si Prognozei.
    (2) In subordinea Ministerului Administratiei si Internelor functioneaza Agentia Nationala a Functionarilor Publici, Oficiul National de Cadastru, Geodezie si Cartografie, Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor, Directia Generala de Pasapoarte, Autoritatea pentru urmarirea aplicarii unitare a Legii nr. 10/2001 si Institutul National de Administratie.
    (3) Ministrul administratiei si internelor conduce Comisia centrala de evacuare, constituita potrivit prevederilor art. 31 din Legea protectiei civile nr. 106/1996, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (4) Secretariatul tehnic al Comisiei guvernamentale de aparare impotriva dezastrelor functioneaza in cadrul Ministerului Administratiei si Internelor.
    (5) Ministrul delegat pentru administratia publica conduce activitatile din domeniul pentru care a fost investit prin Hotararea Parlamentului nr. 16/2003 privind modificarea structurii si componentei Guvernului.
    (6) Ministrul administratiei si internelor impreuna cu ministrul delegat pentru administratia publica elaboreaza, semneaza si sustin in Guvern proiectele de acte normative din domeniul administratiei publice.
    Art. 6
    (1) Autoritatea Guvernamentala pentru Valea Jiului, institutie publica de specialitate, cu personalitate juridica, trece din subordinea Ministerului Dezvoltarii si Prognozei in subordinea Ministerului Administratiei si Internelor.
    (2) Guvernatorul, sef al Autoritatii Guvernamentale pentru Valea Jiului, este asimilat cu functia de secretar de stat si este numit prin decizie a primului-ministru.
    (3) Finantarea cheltuielilor curente si de capital ale Autoritatii Guvernamentale pentru Valea Jiului se asigura integral de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Administratiei si Internelor.
    Art. 7
    (1) Se infiinteaza Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei prin reorganizarea Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale si prin preluarea activitatii Departamentului de Politici Sociale din aparatul de lucru al Guvernului, departament care se desfiinteaza, precum si a activitatii de asistenta familiala din cadrul Ministerului Sanatatii si Familiei.
    (2) In subordinea Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei se organizeaza si functioneaza:
    a) Agentia Nationala pentru Protectia Familiei, organ de specialitate infiintat prin Legea nr. 217/2003 pentru prevenirea si combaterea violentei in familie;
    b) Autoritatea Nationala pentru Protectia Copilului si Adoptie, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica;
    c) Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica.
    (3) Autoritatea Nationala pentru Protectia Copilului si Adoptie si Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap isi mentin structura functiilor.
    (4) Fondurile alocate de la bugetul de stat Consiliului Economic si Social se asigura prin bugetul Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei.
    Art. 8
    (1) Se infiinteaza Ministerul Economiei si Comertului prin reorganizarea Ministerului Industriei si Resurselor, precum si prin preluarea activitatii Departamentului de Politici Economice si a activitatii Departamentului de Comert Exterior din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, departamente care se desfiinteaza.
    (2) Ministerul Economiei si Comertului preia activitatile privind mediul de afaceri de la Ministerul Dezvoltarii si Prognozei, care isi inceteaza activitatea.
    (3) In subordinea Ministerului Economiei si Comertului functioneaza Agentia Romana pentru Conservarea Energiei si Centrul Roman de Comert Exterior, unitati finantate din venituri proprii si subventii de la bugetul de stat.
    (4) Prin bugetul Ministerului Economiei si Comertului se asigura finantarea Agentiei Nationale pentru Resurse Minerale.
    (5) Ministrul delegat pentru comert conduce activitatile din domeniul pentru care a fost investit prin hotarare a Parlamentului.
    (6) Ministrul economiei si comertului impreuna cu ministrul delegat pentru comert elaboreaza, semneaza si sustin in Guvern proiectele de acte normative din domeniul comertului.
    Art. 9
    Se infiinteaza Ministerul Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului prin comasarea Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor si a Ministerului Apelor si Protectiei Mediului, care isi inceteaza activitatea.
    Art. 10
    (1) Directiile fitosanitare si oficiile de ameliorare si reproductie in zootehnie trec in subordinea directiilor pentru agricultura si dezvoltare rurala si se reorganizeaza ca unitati fara personalitate juridica.
    (2) Structura organizatorica, functionarea, atributiile si numarul de personal ale directiilor fitosanitare si oficiilor pentru ameliorare si reproductie in zootehnie se aproba prin ordin al ministrului agriculturii, padurilor, apelor si mediului.
    (3) Patrimoniul directiilor fitosanitare si oficiilor pentru ameliorare si reproductie in zootehnie se preia pe baza de protocol de predare-preluare, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta.
    (4) Personalul disponibilizat in urma aplicarii prezentului articol beneficiaza de prevederile Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (5) Oficiul National al Denumirilor de Origine pentru Vinuri si Alte Produse Vitivinicole, unitate aflata in subordinea Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului, se finanteaza din venituri proprii.
    Art. 11
    (1) Se infiinteaza Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului prin comasarea Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei si a Ministerului Turismului, care isi inceteaza activitatea.
    (2) In termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va propune Guvernului masurile necesare pentru reorganizarea Regiei Autonome "Administratia Nationala a Drumurilor din Romania", in vederea delimitarii si intaririi componentei de constructie de autostrazi.
    Art. 12
    Se infiinteaza Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului prin reorganizarea Ministerului Educatiei si Cercetarii, precum si prin preluarea activitatii de tineret de la Ministerul Tineretului si Sportului, care isi inceteaza activitatea.
    Art. 13
    (1) In subordinea Ministerului Culturii si Cultelor functioneaza Centrul National al Cinematografiei.
    (2) Prin bugetul Ministerului Culturii si Cultelor se asigura finantarea Oficiului Roman pentru Drepturile de Autor, organ de specialitate al administratiei publice centrale, in subordinea Guvernului, precum si finantarea Institutului National pentru Memoria Exilului Romanesc, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului si coordonarea ministrului culturii si cultelor.
    Art. 14
    (1) Se infiinteaza Ministerul Sanatatii prin reorganizarea Ministerului Sanatatii si Familiei, care isi inceteaza activitatea.
    (2) Ministerul Sanatatii preia centrele de medicina preventiva din subordinea fostului Minister al Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, prin organizarea in subordinea sa a Directiei de sanatate publica pentru transporturi.
    (3) Fondurile alocate de la bugetul de stat Societatii Nationale de Cruce Rosie din Romania se asigura prin bugetul Ministerului Sanatatii.
    Art. 15
    (1) Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei initiaza, conduce, monitorizeaza, implementeaza, opereaza si finanteaza proiectele si programele de informatizare a administratiei publice. In acest scop, in cadrul ministerului se organizeaza si functioneaza Departamentul pentru Informatizarea Administratiei Publice.
    (2) Ministrul comunicatiilor si tehnologiei informatiei poate delega unele atributii ale Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Inspectoratului General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei.
    (3) Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, impreuna cu autoritatile publice competente, asigura implementarea si operarea proiectelor si programelor de informatizare a administratiei publice, in conditiile stabilite prin ordin al ministrului comunicatiilor si tehnologiei informatiei.
    (4) Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei preia activitatea de atribuire electronica a autorizatiilor de transport international de marfa si activitatea de atribuire electronica a traseelor nationale din programele de transport prin serviciile regulate judetene, interjudetene limitrofe si interjudetene de la Autoritatea Rutiera Romana - A.R.R., institutie publica ce functioneaza in subordinea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului.
    Art. 16
    (1) Se infiinteaza Autoritatea Nationala de Control, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, condusa de ministrul delegat pentru coordonarea autoritatilor de control.
    (2) Autoritatea Nationala de Control are sediul in municipiul Bucuresti, str. Vasile Conta nr. 16, sectorul 1.
    (3) In subordinea Autoritatii Nationale de Control se organizeaza si functioneaza Corpul de Control al Guvernului, institutie publica, cu personalitate juridica, care preia din cadrul aparatului de lucru al primului-ministru atributiile si personalul existent al Corpului de control al primului-ministru, care se desfiinteaza, precum si atributia de coordonare a corpurilor de control din cadrul ministerelor si celorlalte institutii din administratia publica centrala.
    (4) In indeplinirea atributiilor care ii revin in calitate de structura de coordonare a luptei antifrauda si protejare a intereselor financiare ale Uniunii Europene in Romania si de punct unic de contact cu Oficiul European de Lupta Antifrauda (OLAF), Corpul de Control al Guvernului actioneaza pe baza de deplina autonomie functionala si decizionala, independent de alte institutii publice, conform obligatiilor asumate de Romania.
    (5) Autoritatea Nationala de Control preia in subordine si urmatoarele institutii si activitati:
    a) Garda Nationala de Mediu, care se reorganizeaza ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, prin preluarea in subordine a inspectoratelor teritoriale de regim silvic si cinegetic - institutii cu personalitate juridica din subordinea fostului Minister al Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor;
    b) Inspectoratul de Stat in Constructii, institutie publica, cu personalitate juridica, finantata integral din venituri proprii, preluata din subordinea fostului Minister al Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei;
    c) Garda Financiara si structurile din cadrul Directiei Generale a Vamilor care desfasoara activitate de inspectie vamala si activitate de control vamal ulterior, exclusiv stabilirea si incasarea drepturilor de import, dupa intrarea in vigoare a actelor normative de reorganizare a acestora.
    (6) Actele normative de reorganizare a structurilor prevazute la alin. (5) lit. c) vor fi elaborate de Autoritatea Nationala de Control si Ministerul Finantelor Publice, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta. Pana la data intrarii in vigoare a actelor normative de reorganizare a Garzii Financiare si a Directiei Generale a Vamilor, acestea raman in structura, respectiv in subordinea Ministerului Finantelor Publice.
    (7) Pana la data intrarii in vigoare a actelor normative prevazute la alin. (6), ministrul delegat pentru coordonarea autoritatilor de control asigura si coordonarea urmatoarelor activitati:
    a) activitatea de control operativ din cadrul Garzii Financiare, exclusiv stabilirea, urmarirea si incasarea veniturilor bugetare si valorificarea actelor de control si solutionarea contestatiilor;
    b) activitatea de inspectie vamala si activitatea de control vamal ulterior din cadrul Directiei Generale a Vamilor, exclusiv stabilirea si incasarea drepturilor de import.
    (8) Ministrul delegat pentru coordonarea autoritatilor de control asigura directa coordonare a urmatoarelor institutii, autoritati publice si activitati:
    a) Agentia Nationala de Control al Exporturilor Strategice si al Interzicerii Armelor Chimice, care isi schimba denumirea in Agentia Nationala de Control al Exporturilor, institutie publica, cu personalitate juridica, in subordinea Ministerului Afacerilor Externe;
    b) Inspectia Muncii, institutie publica, cu personalitate juridica, in subordinea Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei;
    c) Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Bancare, institutie de specialitate a administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului;
    d) activitatea de inspectie sanitara din cadrul Ministerului Sanatatii;
    e) activitatea de inspectie si politie sanitar-veterinara din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului;
    f) alte institutii, autoritati publice si activitati, stabilite prin decizie a primului-ministru.
    (9) Finantarea activitatii Autoritatii Nationale de Control se face de la bugetul de stat, ministrul delegat pentru coordonarea autoritatilor de control avand calitatea de ordonator principal de credite pentru bugetul aparatului propriu al Autoritatii Nationale de Control, precum si pentru autoritatile de control din subordine.
    (10) Institutiile si autoritatile publice aflate in subordinea sau in coordonarea Autoritatii Nationale de Control vireaza lunar Autoritatii Nationale de Control o cota din fondurile de stimulente constituite potrivit legii. Cota se stabileste prin ordin al ministrului delegat pentru coordonarea autoritatilor de control, in cazul autoritatilor aflate in subordine, sau prin ordin comun al ministrului delegat pentru coordonarea autoritatilor de control si al ordonatorului principal de credite, in cazul autoritatilor coordonate, cu avizul Ministerului Finantelor Publice. Cu sumele virate se constituie Fondul de stimulente la dispozitia ministrului delegat pentru coordonarea autoritatilor de control. Modalitatea de repartizare si persoanele din cadrul aparatului propriu al Autoritatii Nationale de Control si din cadrul autoritatilor aflate in subordinea sau in coordonarea acesteia, care beneficiaza de stimulente, se aproba de catre ministrul delegat pentru coordonarea autoritatilor de control.
    (11) Ministrul delegat pentru coordonarea autoritatilor de control indeplineste si urmatoarele functii specifice:
    a) conduce aparatul propriu al Autoritatii Nationale de Control, numeste si elibereaza din functie personalul acesteia;
    b) asigura conducerea unitara a activitatii de control a autoritatilor aflate in subordinea Autoritatii Nationale de Control, numeste si elibereaza din functie conducatorii acestor autoritati sau face propuneri de numire si de eliberare a lor din functie de catre primul-ministru, dupa caz;
    c) exercita, prin aparatul propriu al Autoritatii Nationale de Control si structurile aflate in subordinea sau in coordonarea acesteia, dupa caz, controlul activitatii caselor de asigurari de sanatate si a furnizorilor de servicii medicale, medicamente si materiale sanitare;
    d) coordoneaza activitatea de control a autoritatilor prevazute la alin. (8) si da aviz conform pentru numirea si eliberarea din functie a conducatorilor acestor autoritati sau face propuneri de numire si de eliberare din functie a acestora de catre primul-ministru, dupa caz;
    e) aproba statul de functii al Autoritatii Nationale de Control, in limita numarului de posturi aprobate; da aviz conform pentru statele de functii ale autoritatilor aflate in subordinea sau in coordonarea sa, dupa caz;
    f) acorda stimulente din fondul constituit conform alin. (10), pentru personalul din aparatul propriu, cat si pentru cel din cadrul autoritatilor aflate in subordinea sau in coordonarea Autoritatii Nationale de Control;
    g) da aviz conform pentru numirea si eliberarea din functie a personalului cu functii de conducere de la nivel central al fiecarei autoritati aflate in subordinea sau in coordonarea Autoritatii Nationale de Control, precum si pentru conducatorii structurilor teritoriale ale acestora, dupa caz;
    h) sanctioneaza, dispune sanctionarea sau, dupa caz, avizeaza actele de sanctionare a personalului cu functii de conducere al autoritatilor aflate in subordinea sau in coordonarea Autoritatii Nationale de Control, in conditiile legii.
    (12) Personalului din aparatul propriu al Autoritatii Nationale de Control si celui din Corpul de Control al Guvernului nu li se aplica prevederile Legii nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (13) Salarizarea personalului din aparatul propriu al Autoritatii Nationale de Control si a personalului din cadrul Corpului de Control al Guvernului se face in conformitate cu prevederile legale in vigoare aplicabile personalului din aparatul de lucru al Guvernului.
    (14) Organizarea, functionarea si atributiile Autoritatii Nationale de Control se stabilesc prin hotarare a Guvernului.
    Art. 17
    (1) In termen de 10 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, ministerele si celelalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale vor supune Guvernului spre adoptare proiectele de acte normative pentru reglementarea masurilor privind infiintarea, reorganizarea, organizarea si functionarea lor, dupa caz, prevazute de prezenta ordonanta de urgenta.
    (2) Ministerele si celelalte autoritati ale administratiei publice centrale care preiau institutii si autoritati publice in subordine sau in coordonare vor prelua si atributiile specifice ministerelor si autoritatilor administratiei publice in subordinea sau in coordonarea carora s-au aflat entitatile preluate pana la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta.
    (3) Ministerele, celelalte autoritati ale administratiei publice centrale si institutiile publice nou-infiintate sau care preiau activitati de la alte institutii publice sau structuri vor prelua toate drepturile si obligatiile institutiei, structurii sau activitatii preluate, inclusiv bunurile mobile si imobile aflate in administrarea sau, dupa caz, in proprietatea acestora, in conformitate cu prevederile Legii nr. 115/1999 privind responsabilitatea ministeriala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Hotararii Guvernului nr. 2/2001 pentru aprobarea structurii si continutului protocolului de predare-primire intocmit de membrii Guvernului si de conducatorii celorlalte organe de specialitate ale administratiei publice la expirarea mandatului.
    Art. 18
    (1) Se autorizeaza Ministerul Finantelor Publice sa introduca modificarile in structura bugetului de stat pe anul 2003, corespunzator prevederilor prezentei ordonante de urgenta, la propunerea ordonatorilor principali de credite, pe baza protocoalelor de predare-primire.
    (2) Protocoalele de predare-primire se incheie in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta si cuprind prevederile bugetare, executia bugetara pana la data preluarii, structurile de personal preluate, precum si celelalte drepturi si obligatii prevazute la art. 17.
    (3) Pana la introducerea modificarilor prevazute la alin. (1) in bugetul de stat si in bugetele ordonatorilor principali de credite, finantarea acestora se va asigura din bugetele ordonatorilor principali de credite existenti inainte de modificarea structurii si componentei Guvernului potrivit Hotararii Parlamentului nr. 16/2003 si, respectiv, de intrarea in vigoare a prezentei ordonante de urgenta.
    (4) Deschiderea creditelor bugetare se efectueaza din bugetele ordonatorilor principali de credite existenti inainte de modificarea structurii si componentei Guvernului potrivit Hotararii Parlamentului nr. 16/2003 si, respectiv, de intrarea in vigoare a prezentei ordonante de urgenta si se aproba de ordonatorii principali de credite ai institutiilor publice infiintate sau rezultate in urma reorganizarii, in conditiile prezentei ordonante de urgenta.
    (5) Personalul institutiilor care se reorganizeaza sau isi schimba raporturile de subordonare conform prezentei ordonante de urgenta isi mentine, pana la data intrarii in vigoare a noii legi a salarizarii personalului din institutiile publice, nivelul salarizarii prevazut prin actele normative in vigoare.
    (6) Efectuarea modificarilor in executia bugetului de stat, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, se va face de catre ordonatorii principali de credite, pe baza precizarilor emise de Ministerul Finantelor Publice, in termen de 15 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta.
    Art. 19
    Ordonatorilor de credite bugetare ai autoritatilor si institutiilor publice din subordinea Guvernului finantate prin bugetul altor institutii sau autoritati publice din subordinea Guvernului le revin toate obligatiile prevazute de reglementarile in vigoare pentru ordonatorul principal de credite bugetare.
    Art. 20
    (1) Incepand cu data de 1 ianuarie 2004, Caminul pentru persoane varstnice Alba Iulia si Caminul pentru persoane varstnice Sibiu, inclusiv personalul angajat al acestora, trec din subordinea Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei in subordinea Consiliului Local al Municipiului Alba Iulia, respectiv in subordinea Consiliului Local al Municipiului Sibiu.
    (2) Incepand cu aceeasi data, Centrul Social "Gavroche" de Integrare Familiala pentru Copii, inclusiv personalul angajat al acestuia, trece din subordinea Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei in subordinea Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti.
    Art. 21
    In cuprinsul actelor normative in vigoare urmatoarele denumiri se inlocuiesc, in mod corespunzator prevederilor prezentei ordonante de urgenta, dupa cum urmeaza:
    a) Corpul de control al primului-ministru, cu Corpul de Control al Guvernului;
    b) Ministerul pentru Relatia cu Parlamentul, cu Departamentul pentru Relatia cu Parlamentul;
    c) Ministerul Informatiilor Publice, cu:
    - Departamentul pentru Romanii de Pretutindeni, in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea privind romanii de pretutindeni;
    - Departamentul pentru Relatii Interetnice, in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea privind minoritatile nationale;
    - Departamentul Purtatorului de Cuvant al Guvernului si Relatii cu Presa, in cazul prevederilor care reglementeaza activitatile specifice acestuia;
    - Agentia pentru Strategii Guvernamentale, in cazul prevederilor care reglementeaza activitatile specifice acesteia;
    - Secretariatul General al Guvernului, in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea pentru romi;
    d) Ministerul de Interne si Ministerul Administratiei Publice, cu Ministerul Administratiei si Internelor;
    e) Ministerul Dezvoltarii si Prognozei, cu:
    - Comisia Nationala de Prognoza, in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea de prognoza;
    - Ministerul Integrarii Europene, in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea de dezvoltare regionala;
    - Ministerul Economiei si Comertului, in cazul prevederilor care reglementeaza activitatile privind mediul de afaceri;
    - Ministerul Administratiei si Internelor, in cazul prevederilor care reglementeaza activitatile privind parcurile industriale si zonele defavorizate;
    f) Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale si Departamentul de Politici Sociale, cu Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei;
    g) Ministerul Industriei si Resurselor, Departamentul de Politici Economice si Departamentul de Comert Exterior, cu Ministerul Economiei si Comertului;
    h) Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor si Ministerul Apelor si Protectiei Mediului, cu Ministerul Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului;
    i) Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei si Ministerul Turismului, cu Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului;
    j) Ministerul pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii si Cooperatie, cu Agentia Nationala pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie;
    k) Ministerul Educatiei si Cercetarii, cu Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului;
    l) Ministerul Sanatatii si Familiei, cu:
    - Ministerul Sanatatii, in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea de sanatate;
    - Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea de asistenta familiala;
    m) Ministerul Tineretului si Sportului, cu Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului, in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea de tineret;
    n) Ministerul Tineretului si Sportului si directiile pentru tineret si sport judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, cu Agentia Nationala pentru Sport si directiile pentru sport judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea de sport.
    Art. 22
    Actele normative in care sunt prevazute ministerele, organele de specialitate ale administratiei publice centrale si institutiile publice, care se desfiinteaza, se reorganizeaza ori isi schimba raporturile de subordonare sau de coordonare, dupa caz, potrivit prevederilor prezentei ordonante de urgenta, se modifica in mod corespunzator.
    Art. 23
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, urmatoarele acte normative se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Alineatul 1 al articolului 31 din Legea protectiei civile nr. 106/1996, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 241 din 3 octombrie 1996, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 31
    Pentru organizarea si conducerea actiunilor de evacuare se constituie Comisia centrala de evacuare, condusa de ministrul administratiei si internelor, din care fac parte secretari de stat si conducatori ai autoritatilor din administratia publica implicate. Comisia isi constituie un secretariat tehnic permanent, condus de conducatorul Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta din subordinea Ministerului Administratiei si Internelor."
    2. Ordonanta Guvernului nr. 47/1994 privind apararea impotriva dezastrelor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 242 din 29 august 1994, aprobata prin Legea nr. 124/1995, cu modificarile si completarile ulterioare:
    a) Articolul 6 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 6
    Comisia guvernamentala de aparare impotriva dezastrelor isi constituie un secretariat tehnic permanent care functioneaza in cadrul Ministerului Administratiei si Internelor si care este format din specialisti pe domenii de activitate, desemnati de ministere si de celelalte autoritati ale administratiei publice centrale de specialitate care au reprezentanti in comisie."
    b) Articolul 9 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 9
    Modul de organizare, componenta, atributiile si dotarea Comisiei guvernamentale de aparare impotriva dezastrelor si comisiilor centrale specializate pe tipuri de dezastre se stabilesc prin regulamente de organizare si functionare intocmite de Ministerul Administratiei si Internelor, respectiv de catre ministerele pe langa care functioneaza, avizate de Comisia guvernamentala de aparare impotriva dezastrelor si aprobate de Guvern."
    3. Litera j) a alineatului (3) al articolului 4 din Ordonanta Guvernului nr. 44/1997 privind transporturile rutiere, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 222 din 29 august 1997, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 105/2000, cu modificarile ulterioare, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "j) autorizeaza, impreuna cu Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, activitatile de transport rutier international, direct sau in tranzit, in conformitate cu prevederile legale si ale acordurilor si conventiilor internationale la care Romania este parte; activitatile de autorizare a transportului rutier international, direct sau in tranzit, se realizeaza de catre Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, impreuna cu Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, prin Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei;"
    4. Legea nr. 90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 164 din 2 aprilie 2001, cu modificarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    a) La articolul 21 alineatul (1), litera b) va avea urmatorul cuprins:
    "b) compartimentul pentru monitorizarea marilor programe de interes national cuprinse in Programul de guvernare;"
    b) Articolul 47 se completeaza cu un nou alineat, alineatul (2), cu urmatorul cuprins:
    "(2) In cadrul ministerelor, institutiilor publice si altor organe de specialitate ale administratiei publice centrale poate fi utilizata si functia de subsecretar de stat, potrivit hotararii Guvernului privind organizarea si functionarea acestora."
    5. Alineatul (1) al articolului 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 29/1998 privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei - ANRE, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 407 din 27 octombrie 1998, aprobata cu modificari prin Legea nr. 99/2000, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 1
    (1) Se infiinteaza Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei, denumita in continuare ANRE, cu sediul in municipiul Bucuresti, institutie publica cu personalitate juridica, aflata in subordinea Guvernului si in coordonarea primului-ministru."
    6. Alineatul (1) al articolului 1 din Ordonanta Guvernului nr. 41/2000 privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale (ANRGN), publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 45 din 31 ianuarie 2000, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 791/2001, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 1
    (1) Se infiinteaza Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale, denumita in continuare ANRGN, cu sediul in municipiul Bucuresti, Calea Dorobantilor nr. 30, sectorul 1, institutie publica cu personalitate juridica, aflata in subordinea Guvernului si in coordonarea primului-ministru."
    7. Alineatul (3) al articolului 10 din Legea educatiei fizice si sportului nr. 69/2000, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 200 din 9 mai 2000, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "(3) Pentru coordonarea aplicarii Programului national <<Sportul pentru toti>> se constituie Comitetul activitatilor fizice sportive pentru sanatate, educatie si recreare, organism consultativ in cadrul Agentiei Nationale pentru Sport, a carui organizare, functionare si componenta se stabilesc prin hotarare a Guvernului."
    8. Alineatul (1) al articolului 3 din Legea nr. 390/2002 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Romane pentru Investitii Straine, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 443 din 24 iunie 2002, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 3
    (1) Agentia este condusa de un presedinte, cu rang de secretar de stat, ajutat de un vicepresedinte, cu rang de subsecretar de stat, numiti prin decizie a primului-ministru."
    9. Alineatul (1) al articolului 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 296/2000 privind infiintarea Autoritatii pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 707 din 30 decembrie 2000, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 225/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 3
    (1) Autoritatea pentru Privatizare este condusa de un presedinte, ajutat de unul sau mai multi vicepresedinti, numiti prin decizie a primului-ministru. Presedintele, respectiv vicepresedintii sunt asimilati, din punct de vedere al drepturilor cuvenite potrivit legii, cu functia de ministru si, respectiv, secretar de stat."
    10. Alineatul (4) al articolului 8 din Ordonanta Guvernului nr. 14/2003 privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Persoanele cu Handicap, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 63 din 1 februarie 2003, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 239/2003, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "(4) Structura organizatorica a Autoritatii se aproba prin hotarare a Guvernului."
    11. Legea nr. 100/1998 privind asistenta de sanatate publica, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 204 din 1 iunie 1998, se completeaza dupa cum urmeaza:
    a) Dupa alineatul (1) al articolului 8 se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu urmatorul cuprins:
    "(2) Medicii care ocupa functii publice in cadrul aparatului central al Ministerului Sanatatii si, respectiv, in cadrul directiilor de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti pot desfasura, in afara programului normal de lucru, activitati profesionale in unitatile sanitare publice, potrivit calificarii pe care o detin, in conditiile legii."
    b) Dupa articolul 9 se introduce un nou articol, articolul 9^1, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 9^1
    Personalului prevazut la art. 8 alin. (2) i se aplica, in mod corespunzator, prevederile art. 35 alin. (1) si (3) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, precum si reglementarile privind salarizarea personalului contractual din sectorul bugetar si a functionarilor publici."
    12. Articolul 7 din Legea nr. 199/2000 privind utilizarea eficienta a energiei, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 734 din 8 octombrie 2002, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    a) Alineatul (1) va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 7
    (1) Agentia Romana pentru Conservarea Energiei este institutie publica, cu personalitate juridica, organ de specialitate la nivel national in domeniul eficientei energetice, in subordinea Ministerului Economiei si Comertului, cu finantare din venituri proprii si subventii acordate de la bugetul de stat."
    b) Dupa alineatul (1) se introduc doua noi alineate, alineatele (1^1) si (1^2), cu urmatorul cuprins:
    "(1^1) De la infiintare si pana la data de 31 iulie 2003, cheltuielile curente si de capital ale Agentiei Romane pentru Conservarea Energiei se asigura de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Economiei si Comertului.
    (1^2) Incepand cu data de 1 august 2003, sumele cuprinse in bugetul Ministerului Economiei si Comertului pentru cheltuielile curente si de capital aferente Agentiei Romane pentru Conservarea Energiei vor fi transferate de la titlurile de cheltuieli respective la titlul <<Subventii>>, introducandu-se modificarile corespunzatoare in structura bugetului de stat si a bugetului Ministerului Economiei si Comertului."
    13. Ordonanta Guvernului nr. 94/1999 privind participarea Romaniei la procedurile in fata Curtii Europene a Drepturilor Omului si a Comitetului Ministrilor ale Consiliului Europei si exercitarea dreptului de regres al statului in urma hotararilor si conventiilor de rezolvare pe cale amiabila, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 424 din 31 august 1999, aprobata cu modificari prin Legea nr. 87/2001, se modifica dupa cum urmeaza:
    a) Alineatele (2) si (3) ale articolului 1 vor avea urmatorul cuprins:
    "(2) Prerogativele de agent guvernamental in procedurile in fata Curtii Europene a Drepturilor Omului si a Comitetului Ministrilor ale Consiliului Europei se exercita, in numele Guvernului Romaniei, de Ministerul Afacerilor Externe.
    (3) In cadrul Ministerului Afacerilor Externe functioneaza Agentul Guvernamental pentru Curtea Europeana a Drepturilor Omului."
    b) Alineatul (2) al articolului 4 va avea urmatorul cuprins:
    "(2) Interventia voluntara intr-o cauza aflata pe rolul Curtii, in care reclamantul este un cetatean roman, iar paratul un alt stat decat Romania, parte la Conventie, se face de catre Agentul guvernamental, cu aprobarea ministrului afacerilor externe."
    c) Alineatul (2) al articolului 5 va avea urmatorul cuprins:
    "(2) Desemnarea judecatorului ad-hoc, in cazurile prevazute de Conventie, se face de catre ministrul afacerilor externe, la propunerea Agentului guvernamental."
    d) Alineatul (4) al articolului 7 va avea urmatorul cuprins:
    "(4) Costul expertizei solicitate de Agentul guvernamental se suporta din bugetul Ministerului Afacerilor Externe, pe baza dispozitiei Agentului guvernamental."
    e) Alineatul (6) al articolului 8 va avea urmatorul cuprins:
    "(6) Semnarea conventiei de rezolvare pe cale amiabila a cauzei de catre Agentul guvernamental se face cu aprobarea ministrului afacerilor externe."
    f) Articolul 9 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 9
    Exercitarea cailor de atac impotriva hotararilor Curtii se face de catre Agentul guvernamental, cu aprobarea ministrului afacerilor externe."
    g) Alineatul (3) al articolului 10 va avea urmatorul cuprins:
    "(3) Plata se efectueaza in urma hotararii Curtii sau a conventiei de rezolvare pe cale amiabila, pe baza dispozitiei scrise a ministrului afacerilor externe."
    h) Articolul 14 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 14
    Agentul guvernamental il informeaza pe ministrul afacerilor externe cu privire la modificarile legislative care se impun in urma evolutiei jurisprudentei Curtii."
    i) Articolul 15 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 15
    Organizarea si functionarea Agentului Guvernamental pentru Curtea Europeana a Drepturilor Omului in cadrul Ministerului Afacerilor Externe se reglementeaza prin hotarare a Guvernului."
    j) Articolul 16 se abroga.
    Art. 24
    Legea cinematografiei nr. 630/2002, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 889 din 9 decembrie 2002, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Articolul 4 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 4
    (1) Centrul National al Cinematografiei este institutie publica de interes national in domeniul cinematografiei, cu personalitate juridica, functioneaza in subordinea Ministerului Culturii si Cultelor si are sediul in municipiul Bucuresti, str. Dem. I. Dobrescu nr. 4 - 6, sectorul 1.
    (2) Centrul National al Cinematografiei se organizeaza si functioneaza prin comasarea prin absorbtie a institutiei publice Arhiva Nationala de Filme, care se desfiinteaza.
    (3) Centrul National al Cinematografiei preia, in conditiile legii, toate drepturile si obligatiile institutiei publice Arhiva Nationala de Filme.
    (4) Patrimoniul institutiei publice Arhiva Nationala de Filme se transmite Centrului National al Cinematografiei pe baza de protocol de predare-preluare incheiat in termen de 90 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei legi.
    (5) Patrimoniul Centrului National al Cinematografiei se majoreaza, in mod corespunzator, cu valoarea rezultata potrivit alin. (3).
    (6) Personalul institutiei publice Arhiva Nationala de Filme, existent la data comasarii, se preia, in conditiile legii, de catre Centrul National al Cinematografiei si beneficiaza de drepturile prevazute de legislatia in vigoare.
    (7) Cheltuielile curente si cheltuielile de capital ale Centrului National al Cinematografiei se finanteaza din venituri proprii si subventii acordate de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Culturii si Cultelor.
    (8) Veniturile proprii se realizeaza din Fondul cinematografic si din activitati aprobate potrivit dispozitiilor legale in vigoare.
    (9) Centrul National al Cinematografiei este condus de un director general, numit prin decizie a primului-ministru, la propunerea ministrului culturii si cultelor.
    (10) Directorul general si personalul Centrului National al Cinematografiei sunt incadrati si salarizati conform prevederilor legale aplicabile personalului din sectorul bugetar.
    (11) Directorul general al Centrului National al Cinematografiei este ordonator tertiar de credite."
    2. Literele a) si b) ale articolului 6 vor avea urmatorul cuprins:
    "a) elaboreaza strategia de dezvoltare a cinematografiei nationale si o supune spre aprobare Ministerului Culturii si Cultelor;
    b) elaboreaza proiecte de acte normative pentru domeniul sau de activitate si propune Ministerului Culturii si Cultelor promovarea acestora;"
    3. Litera d) a articolului 6 se abroga.
    4. Dupa litera u) a articolului 6 se introduce litera v) cu urmatorul cuprins:
    "v) conserva, restaureaza, modernizeaza si pune in valoare fondul de filme si materiale care fac parte din patrimoniul cinematografiei nationale."
    5. Articolul 7 se abroga.
    6. Alineatul (5) al articolului 8 va avea urmatorul cuprins:
    "(5) Pentru operatiile executate in Registrul cinematografiei se percep tarife care constituie venituri la Fondul cinematografic, care se stabilesc si se actualizeaza prin ordin al ministrului culturii si cultelor."
    7. Articolul 9 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 9
    Sub autoritatea Ministerului Culturii si Cultelor se afla Regia Autonoma de Distributie si Exploatare a Filmelor <<Romaniafilm>>, precum si societatile comerciale cu capital majoritar de stat, cu activitate in domeniul cinematografic: Studioul Cinematografic <<Rofilm>> - S.A., Studioul Cinematografic <<Sahia Film>> - S.A. si Studioul Cinematografic <<Animafilm>> - S.A."
    8. Articolul 10 se abroga.
    9. Partea introductiva a articolului 11 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 11
    Patrimoniul cinematografiei nationale este format din:"
    10. Literele c) si e) ale articolului 11 se abroga.
    11. Articolul 12 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 12
    (1) Bunurile din patrimoniul cinematografiei nationale, enumerate la art. 11 lit. a) si f), sunt bunuri de interes national si se afla in proprietatea publica a statului si in administrarea Centrului National al Cinematografiei.
    (2) Bunurile din patrimoniul cinematografiei nationale, enumerate la art. 11 lit. b), se afla in proprietatea privata a statului si in administrarea Centrului National al Cinematografiei.
    (3) Bunurile din patrimoniul cinematografiei nationale, enumerate la art. 11 lit. d) si g), se afla in proprietatea privata a statului si in administrarea Regiei Autonome de Distributie si Exploatare a Filmelor <<Romaniafilm>>, cu exceptia celor prevazute in anexa la prezenta lege, care se afla in proprietatea publica a statului si in administrarea Centrului National al Cinematografiei."
    12. Literele a) si k) ale alineatului (1) al articolului 14 vor avea urmatorul cuprins:
    "a) administrarea si exploatarea bunurilor din patrimoniul cinematografiei nationale, care se afla in proprietatea publica a statului, conform prezentei legi;
    ...........................................................................
    k) inchirierea sau concesionarea imobilelor sau a altor bunuri aflate in administrarea sa, potrivit legii;"
    13. Alineatele (3) si (6) ale articolului 26 vor avea urmatorul cuprins:
    "(3) Componenta comisiei de selectie se stabileste, pentru fiecare sesiune de concurs, prin ordin al ministrului culturii si cultelor.
    ...........................................................................
    (6) In cazuri bine justificate directorul general al Centrului National al Cinematografiei poate acorda o prelungire a termenului prevazut la alin. (5) de maximum 3 luni."
    14. Articolul 27 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 27
    Cuantumul creditului financiar rambursabil fara dobanda se stabileste conform prezentei legi de catre o comisie stabilita prin decizie a directorului general al Centrului National al Cinematografiei."
    15. Articolul 28 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 28
    Hotararile comisiei de selectie si ale comisiei pentru acordarea cuantumului in care se acorda creditul financiar pot fi contestate la Ministerul Culturii si Cultelor, in termen de 30 de zile de la data emiterii."
    16. Alineatul (1) al articolului 29 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 29
    (1) Selectarea proiectelor pentru distributia, difuzarea si exploatarea filmelor romanesti se face de catre o comisie stabilita prin ordin al ministrului culturii si cultelor, la propunerea directorului general al Centrului National al Cinematografiei."
    17. Partea introductiva a alineatului (3) al articolului 31 va avea urmatorul cuprins:
    "(3) Directorul general al Centrului National al Cinematografiei trebuie sa suspende sau, dupa caz, sa rezilieze contractele de acordare a creditului financiar in urmatoarele situatii:"
    18. Litera a) a articolului 36 va avea urmatorul cuprins:
    "a) proiectele autorilor care ocupa functiile de director general al Centrului National al Cinematografiei, directori ai studiourilor cu capital majoritar de stat, membrii comisiilor de selectie, precum si detinatorii altor functii de conducere in cadrul Centrului National al Cinematografiei si in societatile ori institutiile de sub autoritatea, respectiv din subordinea, Ministerului Culturii si Cultelor;"
    19. Alineatul (1) al articolului 39 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 39
    (1) Pentru incurajarea distributiei filmului romanesc, titularii dreptului de proprietate sau de administrare asupra salilor si gradinilor de cinematograf au obligatia de a asigura minimum 5% din numarul anual de spectacole cu productii cinematografice romanesti."
    20. Alineatul (2) al articolului 43 va avea urmatorul cuprins:
    "(2) Cuantumul amenzilor contraventionale va fi actualizat periodic, la propunerea Ministerului Culturii si Cultelor, prin hotarare a Guvernului."
    Art. 25
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, se abroga urmatoarele prevederi:
    1. art. 3 alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 292/2000 pentru stabilirea unor masuri privind reorganizarea si functionarea Secretariatului General al Guvernului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 706 din 29 decembrie 2000, aprobata cu modificari prin Legea nr. 255/2001, cu modificarile ulterioare;
    2. art. 1, art. 3, art. 5 - 11, art. 13, art. 15, art. 16 alin. (2), art. 17, art. 18, art. 20 si art. 21 alin. (1) lit. a) - f) si h), alin. (2) si alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2001 pentru stabilirea unor masuri privind infiintarea, organizarea/reorganizarea sau functionarea, dupa caz, a unor ministere, organe de specialitate ale administratiei publice centrale si institutii publice, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 10 din 9 ianuarie 2001, aprobata cu modificari prin Legea nr. 233/2001;
    3. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 75/2002 pentru stabilirea unor masuri privind reorganizarea Departamentului pentru comert exterior si promovare economica din structura Ministerului Afacerilor Externe, precum si a aparatului de lucru al Guvernului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 450 din 26 iunie 2002, aprobata prin Legea nr. 564/2002;
    4. Hotararea Guvernului nr. 576/2002 privind infiintarea, organizarea si functionarea Departamentului de Politici Economice, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 415 din 14 iunie 2002;
    5. Hotararea Guvernului nr. 605/2002 privind infiintarea, organizarea si functionarea Departamentului de Politici Sociale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 444 din 25 iunie 2002;
    6. Hotararea Guvernului nr. 636/2002 privind atributiile, organizarea si functionarea Departamentului de Comert Exterior, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 450 din 26 iunie 2002.
    Art. 26
    Orice alte dispozitii contrare prezentei ordonante de urgenta se modifica in mod corespunzator sau se abroga, dupa caz.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                              Contrasemneaza:
                              Ministrul pentru coordonarea
                              Secretariatului General al Guvernului,
                              Petru Serban Mihailescu

                              Ministrul muncii,
                              solidaritatii sociale si familiei,
                              Elena Dumitru

                              Ministrul finantelor publice,
                              Mihai Nicolae Tanasescu



SmartCity5

COMENTARII la OUG 64/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 64 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 140 2016
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm firme de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Norma 8 2020
    Sunt atât de încântat că am primit un împrumut de la un creditor care m-a ajutat cu împrumutul meu. A fost uimitor cum am primit un împrumut ... Am încercat un serviciu diferit, dar nu am putut niciodată să obțin un împrumut de la acel serviciu. Unii dintre ei îmi vor cere să completez o mulțime de documente, iar la sfârșitul zilei nu se va termina bine. Dar sunt fericit după întâlnirea cu Elena Nino. Am reușit să obțin împrumutul meu de 22.000 € Euro acum afacerea mea merge bine și vreau să știți toate acestea astăzi, deoarece sunt rapide și 100% fiabile. Acum plătesc împrumutul pe care l-am primit de la compania Elena Nino împrumuturi din toată lumea. Luați legătura cu aceștia și nu pierdeți timp cu acești creditori contactați cu drag acest e-mail: elenanino0007@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 15 2020
    GET Rich with ATM CARD BLANC ... Whatsapp: +18033921735 Vreau să depun mărturie despre cardurile de ATM-uri Dark Web care pot retrage bani de la orice mașini de ATM din întreaga lume. Am fost foarte sărac înainte și nu am nicio treabă. Am văzut atât de multe mărturii despre modul în care hackerii Dark Web le trimit cardul gol ATM și îl folosesc pentru a colecta bani în orice mașină ATM și a deveni bogat. (darkwebblankatmcard@gmail.com) Le trimit prin e-mail și mi-au trimis cardul bancomat gol. L-am folosit pentru a obține 120.000 de euro. retrageți maxim 5.000 EUR zilnic. Dark Web dă cartea doar pentru a ajuta săracii. Păstrați și luați bani direct de pe orice seif de mașină ATM folosind cardul programat ATM care rulează în modul automat. E-mail: darkwebblankatmcard@gmail.com Text & Call sau WhatsApp: +18033921735
ANONIM a comentat Decretul 931 2017
    * Utilizați această perioadă de blocare pentru a investi și a începe să câștigați direct de acasă ..... Inbox me pentru a începe! * Investiți 300 € pentru a câștiga 3000 € Investiți 400 € pentru a câștiga 4000 € Investiți 500 € pentru a câștiga 5000 € Investiți 600 EUR pentru a câștiga 6000 € Investiți 700 € pentru a câștiga 7000 € Investiți 8000 EUR pentru a câștiga 80 000 EUR Investiți 9000 EUR pentru a câștiga 90.000 € Totul în 7 zile de profit și plata de 100% este asigurată. Dacă sunteți interesat să investiți cu noi, contactați-ne acum prin WhatsApp +15022064419 sau prin e-mail tradewithcarlos2156@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 817 2017
    Sunt Brette M. Wagner, un creditor privat care acordă împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și instituțiilor guvernamentale cu o dobândă scăzută de 3%. Știm că există o mulțime de familii care trăiesc din salariu și altele care nu pot avea grijă de obligațiile lor financiare și din acest motiv, sunt aici pentru restaurare financiară. Ofer o gamă largă de servicii financiare care include: Planificarea afacerilor, Finanțe comerciale și de dezvoltare, Proprietăți și credite ipotecare, Împrumuturi de consolidare a creanțelor, Împrumuturi pentru afaceri, împrumuturi private, Refinanțare la domiciliu, Împrumuturi hoteliere, împrumuturi pentru studenți etc. Răspundeți imediat prin e-mail de mai jos pentru mai multe informatii. E-mail: (brettewagnerfinancialservice@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
ANONIM a comentat Hotărârea 757 2008
    In aceasta hotarare de guvern intra si asistentii medicali care lucreaza in sectiile de radioterapie,care fac iradierea bolnavilor oncologici???
ANONIM a comentat Legea 58 1974
    in1990 mai era in vigoare intreb
Alte acte pe aceeaşi temă cu OUG 64/2003
Hotărârea 16 2003
privind modificarea structurii si componentei Guvernului
Ordonanţa 14 2003
privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Persoanele cu Handicap
Legea 630 2002
Legea cinematografiei
Hotărârea 636 2002
privind atributiile, organizarea si functionarea Departamentului de Comert Exterior
OUG 75 2002
pentru stabilirea unor masuri privind reorganizarea Departamentului pentru comert exterior si promovare economica din structura Ministerului Afacerilor Externe, precum si a aparatului de lucru al Guvernului
Legea 390 2002
privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Romane pentru Investitii Straine
Hotărârea 576 2002
privind infiintarea, organizarea si functionarea Departamentului de Politici Economice
Hotărârea 605 2002
privind infiintarea, organizarea si functionarea Departamentului de Politici Sociale
Legea 90 2001
privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor
OUG 2 2001
pentru stabilirea unor masuri privind infiintarea, organizarea/reorganizarea sau functionarea, dupa caz, a unor ministere, organe de specialitate ale administratiei publice centrale si institutii publice
OUG 296 2000
privind infiintarea Autoritatii pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului
OUG 292 2000
pentru stabilirea unor masuri privind reorganizarea si functionarea Secretariatului General al Guvernului
Legea 199 2000
privind utilizarea eficienta a energiei
Legea 69 2000
Legea educatiei fizice si sportului
Ordonanţa 41 2000
privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale (ANRGN)
Ordonanţa 94 1999
privind participarea Romaniei la procedurile in fata Curtii Europene a Drepturilor Omului si a Comitetului Ministrilor ale Consiliului Europei si regresul statului in urma hotararilor si conventiilor de rezolvare pe cale amiabila
OUG 29 1998
privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Reglementare in domeniul Energiei - A.N.R.E.
Legea 100 1998
privind asistenta de sanatate publica
Ordonanţa 44 1997
privind transporturile rutiere
Legea 106 1996
Legea protectiei civile
Ordonanţa 47 1994
privind apararea impotriva dezastrelor
Legea 329 2009
privind reorganizarea unor autoritati si institutii publice, rationalizarea cheltuielilor publice, sustinerea mediului de afaceri si respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeana si Fondul Monetar International
Legea 63 2008
privind modificarea art. 10 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 64/2003 pentru stabilirea unor masuri privind infiintarea, organizarea, reorganizarea sau functionarea unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, a ministerelor, a altor organe de specialitate ale administratiei publice centrale si a unor institutii publice
OUG 2 2005
pentru stabilirea unor masuri privind organizarea si functionarea Ministerului Administratiei si Internelor
Ordonanţa 8 2005
privind stabilirea unor masuri de preluare a Garzii Financiare si a Autoritatii Nationale a Vamilor in subordinea Ministerului Finantelor Publice, precum si a unor masuri de reorganizare a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala
Legea 252 2004
pentru respingerea Ordonantei Guvernului nr. 16/2004 privind modificarea alin. (2) al art. 14 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 64/2003 pentru stabilirea unor masuri privind infiintarea, organizarea, reorganizarea sau functionarea unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, a ministerelor, a altor organe de specialitate ale administratiei publice centrale si a unor institutii publice
Legea 228 2004
pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 11/2004 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale
Legea 194 2004
privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 64/2003 pentru stabilirea unor masuri privind infiintarea, organizarea, reorganizarea sau functionarea unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, a ministerelor, a altor organe de specialitate ale administratiei publice centrale si a unor institutii publice
OUG 11 2004
privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale
Hotărârea 312 2004
privind organizarea si functionarea Agentiei de Sanatate Publica a Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului
Ordonanţa 16 2004
privind modificarea alin. (2) al art. 14 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 64/2003 pentru stabilirea unor masuri privind infiintarea, organizarea, reorganizarea sau functionarea unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, a ministerelor, a altor organe de specialitate ale administratiei publice centrale si a unor institutii publice
OUG 90 2003
pentru modificarea Legii nr. 141/1997 privind Codul vamal al Romaniei si a art. 16 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 64/2003 pentru stabilirea unor masuri privind infiintarea, organizarea, reorganizarea sau functionarea unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, a ministerelor, a altor organe de specialitate ale administratiei publice centrale si a unor institutii publice
Hotărârea 1173 2003
privind atribuirea electronica si distribuirea autorizatiilor de transport rutier international de marfa
Hotărârea 745 2003
privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Control
Hotărârea 746 2003
privind organizarea si functionarea aparatului de lucru al Guvernului
Rectificare 64 2003
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu