E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
Articolul 23 din actul OUG 11 2004 abrogă articolul 1 din actul OUG 64 2003
Articolul 23 din actul OUG 11 2004 abrogă articolul 2 din actul OUG 64 2003
Articolul 23 din actul OUG 11 2004 modifica articolul 16 din actul OUG 64 2003
Articolul 23 din actul OUG 11 2004 abrogă articolul 4 din actul Hotărârea 1508 2002
Articolul 19 din actul OUG 11 2004 modifica articolul 7 din actul OUG 191 2002
Articolul 18 din actul OUG 11 2004 modifica articolul 1 din actul Ordonanţa 80 2001
Articolul 18 din actul OUG 11 2004 modifica Ordonanţa 80 2001
Articolul 20 din actul OUG 11 2004 modifica articolul 25 din actul Legea 90 2001
Articolul 21 din actul OUG 11 2004 in legatura cu Legea 90 2001
Articolul 23 din actul OUG 11 2004 abrogă articolul 2 din actul OUG 217 2000
Articolul 22 din actul OUG 11 2004 modifica articolul 1 din actul OUG 142 2000
Articolul 22 din actul OUG 11 2004 modifica articolul 2 din actul OUG 142 2000
Articolul 22 din actul OUG 11 2004 modifica articolul 3 din actul OUG 142 2000
Articolul 22 din actul OUG 11 2004 modifica articolul 5 din actul OUG 142 2000
Articolul 22 din actul OUG 11 2004 modifica articolul 8 din actul OUG 142 2000
Articolul 17 din actul OUG 11 2004 modifica articolul 1 din actul Ordonanţa 32 1998
Articolul 17 din actul OUG 11 2004 modifica articolul 1 din actul Ordonanţa 32 1998
A fost modificat de:
OUG 11 2004 a se vedea Legea 285 2010
OUG 11 2004 modificat de OUG 25 2007
OUG 11 2004 modificat de Ordonanţa 1 2007
Articolul 5 din actul OUG 11 2004 completat de articolul 1 din actul Ordonanţa 49 2005
Articolul 23 din actul OUG 11 2004 completat de articolul 1 din actul Ordonanţa 49 2005
OUG 11 2004 completat de articolul 1 din actul Ordonanţa 49 2005
Articolul 9 din actul OUG 11 2004 modificat de articolul 1 din actul Legea 25 2005
Articolul 1 din actul OUG 11 2004 in legatura cu Hotărârea 157 2005
Articolul 7 din actul OUG 11 2004 modificat de Ordonanţa 2 2005
Articolul 1 din actul OUG 11 2004 modificat de articolul 1 din actul OUG 140 2004
Articolul 4 din actul OUG 11 2004 modificat de articolul 1 din actul OUG 140 2004
Articolul 7 din actul OUG 11 2004 in legatura cu Hotărârea 2200 2004
Articolul 3 din actul OUG 11 2004 modificat de articolul 1 din actul OUG 79 2004
Articolul 7 din actul OUG 11 2004 articole noi... articolul 1 din actul OUG 79 2004
Articolul 1 din actul OUG 11 2004 modificat de articolul 5 din actul OUG 78 2004
Articolul 5 din actul OUG 11 2004 completat de articolul 5 din actul OUG 78 2004
Articolul 2 din actul OUG 11 2004 in legatura cu Hotărârea 1552 2004
OUG 11 2004 aprobat de Legea 228 2004
Articolul 2 din actul OUG 11 2004 modificat de Legea 228 2004
Articolul 3 din actul OUG 11 2004 modificat de Legea 228 2004
Articolul 15 din actul OUG 11 2004 modificat de Legea 228 2004
Articolul 23 din actul OUG 11 2004 modificat de Legea 228 2004
Articolul 3 din actul OUG 11 2004 in legatura cu OUG 23 2004
Articolul 1 din actul OUG 11 2004 in legatura cu Hotărârea 404 2004
Articolul 1 din actul OUG 11 2004 in legatura cu Hotărârea 405 2004
Articolul 8 din actul OUG 11 2004 in legatura cu Hotărârea 413 2004
Articolul 3 din actul OUG 11 2004 in legatura cu Hotărârea 411 2004
Articolul 6 din actul OUG 11 2004 in legatura cu Hotărârea 408 2004
Articolul 6 din actul OUG 11 2004 in legatura cu Hotărârea 409 2004
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA DE URGENTA Nr

ORDONANTA DE URGENTA   Nr. 11 din 23 martie 2004

privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 266 din 25 martie 2004


SmartCity3


    Avand in vedere Hotararea Parlamentului nr. 5/2004 pentru aprobarea modificarii structurii si componentei Guvernului,
    in vederea stabilirii masurilor care sa permita desfasurarea, in cel mai scurt timp, in noul cadru organizatoric, a activitatii ministerelor, organelor de specialitate ale administratiei publice centrale, institutiilor publice si structurilor din cadrul administratiei publice centrale, elemente care vizeaza interesul public si constituie situatii de urgenta si extraordinare,
    in temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia Romaniei, republicata,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta.

    Art. 1
    (1) In cadrul aparatului de lucru al Guvernului functioneaza:
    a) Cancelaria Primului-Ministru;
    b) Secretariatul General al Guvernului;
    c) Departamentul pentru Relatia cu Parlamentul, condus de ministrul delegat pentru relatia cu Parlamentul, structura cu personalitate juridica, finantat prin bugetul Secretariatului General al Guvernului; ministrul delegat pentru relatia cu Parlamentul are calitatea de ordonator tertiar de credite;
    d) Departamentul pentru Relatii Interetnice, structura fara personalitate juridica, in subordinea primului-ministru si in coordonarea ministrului pentru coordonarea Secretariatului General al Guvernului; Departamentul pentru Relatii Interetnice preia Oficiul pentru problemele romilor din cadrul Secretariatului General al Guvernului, inclusiv Unitatea de implementare a Programului PHARE nr. RO/2002/000 - 586.01.02 "Sprijin pentru strategia nationala de imbunatatire a situatiei romilor";
    e) Aparatul de lucru al ministrului de stat pentru coordonarea activitatilor din domeniile apararii nationale, integrarii europene si justitiei, structura fara personalitate juridica.
    (2) Organizarea si functionarea Cancelariei Primului-Ministru se stabilesc prin decizie a primului-ministru.
    (3) Organizarea si functionarea aparatului de lucru al Guvernului si a structurilor prevazute la alin. (1) lit. b) - d) se stabilesc prin hotarare a Guvernului.
    (4) Organizarea si functionarea structurii prevazute la alin. (1) lit. e) se stabilesc prin decizie a primului-ministru, la propunerea ministrului de stat pentru coordonarea activitatilor din domeniile apararii nationale, integrarii europene si justitiei.
    Art. 2
    (1) Cancelaria Primului-Ministru preia:
    a) Corpul de Control al Guvernului, institutie publica in coordonarea primului-ministru si in subordinea Autoritatii Nationale de Control, cu personalitate juridica, care se desfiinteaza;
    b) Departamentul pentru Analiza Institutionala si Sociala, structura in aparatul de lucru al Guvernului, fara personalitate juridica;
    c) Departamentul Purtatorului de Cuvant al Guvernului si Relatii cu Presa, structura in aparatul de lucru al Guvernului, fara personalitate juridica;
    d) Departamentul pentru Romanii de Pretutindeni, structura in aparatul de lucru al Guvernului, fara personalitate juridica;
    e) Oficiul pentru gestionarea relatiilor cu Republica Moldova, structura fara personalitate juridica in cadrul Secretariatului General al Guvernului;
    f) Unitatea de management a proiectului pentru implementarea si monitorizarea programului ce se va conveni cu Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare (BIRD) in cadrul viitorului imprumut de ajustare programatica (PAL) - UMP-PAL, infiintata prin Hotararea Guvernului nr. 856/2003 pentru infiintarea Unitatii de management a proiectului privind reforma administratiei publice;
    g) Biroul relatii cu publicul din cadrul Agentiei pentru Strategii Guvernamentale;
    h) corpul de consilieri ai primului-ministru, compartimentul pentru monitorizarea marilor programe de interes national cuprinse in Programul de guvernare, aparatul tehnic al corpului de consilieri, cabinetul primului-ministru, cancelaria primului-ministru, compartimentul documente secrete si compartimentul care asigura protocolul primului-ministru - din cadrul fostului aparat de lucru al primului-ministru.
    (2) Aparatul de lucru al ministrului delegat pentru controlul implementarii programelor cu finantare internationala si urmarirea aplicarii acquisului comunitar face parte din structura Cancelariei Primului-Ministru.
    (3) Atributiile principale ale aparatului de lucru al ministrului delegat pentru controlul implementarii programelor cu finantare internationala si urmarirea aplicarii acquisului comunitar constau in:
    a) verificarea sesizarilor cu privire la conflictul de interese, potrivit prevederilor titlului IV al cartii I din Legea nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu modificarile ulterioare;
    b) asigurarea coordonarii luptei antifrauda si de protejare efectiva si echivalenta a intereselor financiare ale Uniunii Europene in Romania, in calitate de punct unic de contact cu Oficiul European de Lupta Antifrauda (OLAF);
    c) exercitarea controlului asupra activitatii autoritatilor si institutiilor publice centrale si locale, dispus de primul-ministru;
    d) verificarea sesizarilor primite de primul-ministru;
    e) indeplinirea oricaror alte atributii stabilite prin acte normative sau prin decizii ale primului-ministru.
    (4) Incepand cu data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, Autoritatea Nationala de Control va asigura si coordonarea activitatii corpurilor de control din cadrul ministerelor si autoritatilor publice centrale si va efectua si controlul administrativ intern privind verificarea respectarii prevederilor legale in ministere, institutii publice centrale si locale si la alte organe de specialitate.
    (5) Compartimentul specializat din cadrul Cancelariei Primului-Ministru asigura gestionarea si intretinerea sistemului informatic al institutiilor si structurilor care functioneaza in sediul Guvernului, precum si al altor institutii si structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, reactualizand permanent evidenta echipamentelor, a software-ului si a serviciilor din sistemul informatic.
    (6) In structura Cancelariei Primului-Ministru se organizeaza Secretariatul Permanent pentru Afaceri Europene care ofera asistenta tehnica Comitetului Executiv pentru Integrare Europeana, constituit prin Hotararea Guvernului nr. 1.508/2002 privind constituirea Comitetului Executiv pentru Integrare Europeana.
    (7) Cancelaria Primului-Ministru asigura secretariatul tehnic al Comisiei anti-saracie si promovare a incluziunii sociale - CASPIS, constituita prin Hotararea Guvernului nr. 705/2002 privind constituirea, organizarea si functionarea Comisiei anti-saracie si promovare a incluziunii sociale - CASPIS.
    (8) Centrul "Eudoxiu Hurmuzachi" pentru romanii de pretutindeni, infiintat prin Legea nr. 150/1998 privind acordarea de sprijin comunitatilor romanesti de pretutindeni ca institutie publica cu personalitate juridica, precum si Redactia Publicatiilor pentru Strainatate, finantata din venituri proprii si din subventii acordate de la bugetul de stat, trec in subordinea Cancelariei Primului-Ministru.
    (9) In exercitarea atributiilor care ii revin seful Cancelariei Primului-Ministru emite ordine si instructiuni, in conditiile legii.
    (10) Personalul preluat de Cancelaria Primului-Ministru potrivit prevederilor prezentei ordonante de urgenta isi pastreaza statutul profesional detinut la data preluarii.
    Art. 3
    (1) Primul-ministru coordoneaza in mod direct:
    a) Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei, institutie publica cu personalitate juridica, finantata integral din venituri proprii;
    b) Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale, institutie publica cu personalitate juridica, finantata integral din venituri proprii;
    c) Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, din subordinea Guvernului, finantat integral din venituri proprii;
    d) Agentia Nationala pentru Resurse Minerale, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului;
    e) Administratia Nationala a Rezervelor de Stat, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului;
    f) Oficiul Central de Stat pentru Probleme Speciale, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului;
    g) Oficiul Registrului National al Informatiilor Secrete de Stat, institutie publica cu personalitate juridica in subordinea Guvernului.
    (2) Primul-ministru coordoneaza, prin Cancelaria Primului-Ministru:
    a) Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii, institutie publica cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, finantata integral din venituri proprii;
    b) Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala, institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, finantata integral din venituri proprii;
    c) Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare, institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, finantata integral din venituri proprii;
    d) Autoritatea pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului, institutie de interes public, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, finantata integral din venituri proprii;
    e) Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Bancare, institutie de specialitate a administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului;
    f) Agentia Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, finantata din venituri proprii si subventii de la bugetul de stat, prin bugetul Cancelariei Primului-Ministru;
    g) Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, finantat de la bugetul de stat; presedintele oficiului are calitatea de ordonator principal de credite;
    h) Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului;
    i) Agentia Romana pentru Investitii Straine, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului;
    j) Agentia Nationala pentru Sport, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului;
    k) Agentia Nationala pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului;
    l) Agentia Nucleara, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului;
    m) Autoritatea Nationala pentru Tineret, care se infiinteaza ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, prin preluarea activitatii din domeniul tineretului de la Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului.
    (3) Activitatile institutiilor publice si organelor de specialitate ale administratiei publice centrale, prevazute la alin. (1) si (2), pot fi trecute, prin decizie a primului-ministru, in coordonarea ministrilor de stat, a ministrilor sau ministrilor delegati.
    (4) Bugetele de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice si organelor de specialitate ale administratiei publice centrale, prevazute la alin. (1) lit. a) - c) si alin. (2) lit. a) - c), se aproba prin hotarare a Guvernului.
    (5) Finantarea organelor de specialitate ale administratiei publice centrale, prevazute la alin. (2) lit. h) - m), se asigura de la bugetul de stat, prin bugetul Cancelariei Primului-Ministru.
    (6) Organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Tineret se stabilesc prin hotarare a Guvernului.
    (7) In termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, Guvernul va aproba reorganizarea Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Bancare, prin comasarea, prin absorbtie, cu Autoritatea pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului, in cadrul careia se vor prelua drepturile, obligatiile si atributiile Autoritatii pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului, stabilite prin acte normative si acorduri internationale.
    Art. 4
    (1) Ministrul de stat pentru coordonarea activitatilor din domeniile apararii nationale, integrarii europene si justitiei este ajutat in activitatea sa de 3 consilieri de stat.
    (2) Ministrul de stat, ministrul economiei si comertului, si ministrul de stat, ministrul administratiei si internelor, sunt ajutati in activitatea lor, pe langa secretarii de stat, si de catre un consilier de stat. Posturile de consilier de stat sunt cuprinse in numarul total de posturi aprobat pentru Ministerul Economiei si Comertului, respectiv pentru Ministerul Administratiei si Internelor.
    (3) Consilierii de stat prevazuti la alin. (1) si (2) sunt numiti si revocati in si din functie prin decizie a primului-ministru, la propunerea ministrilor de stat.
    Art. 5
    (1) Secretariatul General al Guvernului preia in structura compartimentul cu probleme speciale din cadrul fostului aparat de lucru al primului-ministru.
    (2) Secretariatul General al Guvernului asigura, la nivelul aparatului de lucru al Guvernului, cu exceptia Cancelariei Primului-Ministru, organizarea sistemului pentru protectia informatiilor clasificate, in conformitate cu prevederile Legii nr. 182/2002 privind protectia informatiilor clasificate.
    (3) Ministrul pentru coordonarea Secretariatului General al Guvernului coordoneaza:
    a) Agentia pentru Strategii Guvernamentale, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului;
    b) Comisia Nationala de Prognoza, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului;
    c) Institutul National de Statistica, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului.
    (4) Finantarea activitatii organelor de specialitate ale administratiei publice centrale, prevazute la alin. (3), se asigura de la bugetul de stat, prin bugetul Secretariatului General al Guvernului.
    (5) Ministrul pentru coordonarea Secretariatului General al Guvernului are calitatea de ordonator principal de credite pentru aparatul de lucru al Guvernului, cu exceptia Cancelariei Primului-Ministru.
    Art. 6
    (1) Se infiinteaza Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale si Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor prin reorganizarea Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului.
    (2) Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor coordoneaza din punct de vedere metodologic activitatea Garzii Nationale de Mediu, institutie publica aflata in subordinea Autoritatii Nationale de Control.
    (3) Posturile si functiile publice necesare infiintarii Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor se stabilesc pe baza de protocol intre Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale si Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor, dupa completarea cadrului organizatoric al Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, conform Hotararii Guvernului nr. 209/2004 privind redistribuirea de posturi si fonduri aferente in vederea intaririi structurilor cu atributii in procesul aderarii la Uniunea Europeana din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului.
    Art. 7
    Se infiinteaza Ministerul Educatiei si Cercetarii prin reorganizarea Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului.
    Art. 8
    (1) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului isi realizeaza atributiile in domeniul turismului prin Autoritatea Nationala pentru Turism, care se infiinteaza ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea ministerului.
    (2) Conducerea Autoritatii Nationale pentru Turism este asigurata de un presedinte cu rang de secretar de stat, numit prin decizie a primului-ministru, la propunerea ministrului transporturilor, constructiilor si turismului.
    (3) Organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Turism se stabilesc prin hotarare a Guvernului.
    Art. 9
    (1) Ministrul delegat pentru coordonarea autoritatilor de control asigura coordonarea Oficiului Roman pentru Drepturile de Autor, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului.
    (2) Oficiul Roman pentru Drepturile de Autor este finantat de la bugetul de stat prin bugetul Autoritatii Nationale de Control.
    Art. 10
    Ca urmare a desemnarii Ministerului Finantelor Publice ca autoritate de management pentru Cadrul de sprijin comunitar si ca autoritate de management pentru Fondul de coeziune, personalul si posturile preluate de Ministerul Finantelor Publice de la Ministerul Integrarii Europene isi pastreaza functiile publice specifice si salarizarea aferenta acestora, prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 291/2000 privind organizarea si functionarea unor ministere, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 308/2001, cu modificarile ulterioare, pana la intrarea in vigoare a legii privind stabilirea sistemului unitar de salarizare pentru functionarii publici.
    Art. 11
    Evaluarea cosului minim de consum se realizeaza sub coordonarea Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei.
    Art. 12
    (1) Reglementarea aspectelor determinate de aplicarea masurilor de reorganizare prevazute de prezenta ordonanta de urgenta se face prin acte normative adoptate de Guvern, la propunerea ministerelor si celorlalte organe de specialitate ale administratiei publice implicate.
    (2) Ministerele, celelalte autoritati ale administratiei publice si institutiile publice nou-infiintate sau care preiau activitati de la alte institutii publice ori structuri vor prelua, pe baza de protocol, toate drepturile si obligatiile institutiei, structurii sau activitatii preluate, inclusiv bunurile mobile si imobile aflate in administrarea sau, dupa caz, in proprietatea acestora.
    Art. 13
    (1) Se autorizeaza Ministerul Finantelor Publice sa introduca modificarile in structura bugetului de stat pe anul 2004, corespunzator prevederilor prezentei ordonante de urgenta, la propunerea ordonatorilor principali de credite, pe baza protocoalelor de predare-primire.
    (2) Protocoalele de predare-primire se incheie in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta si cuprind prevederile bugetare, executia bugetara pana la data preluarii, structurile de personal preluate, precum si celelalte drepturi si obligatii prevazute la art. 12.
    (3) Pana la introducerea modificarilor prevazute la alin. (1) in bugetul de stat si in bugetele ordonatorilor principali de credite, finantarea acestora se va asigura din bugetele ordonatorilor principali de credite existenti inainte de modificarea structurii si componentei Guvernului, potrivit Hotararii Parlamentului nr. 5/2004 pentru aprobarea modificarii structurii si componentei Guvernului, si, respectiv, inainte de intrarea in vigoare a prezentei ordonante de urgenta.
    (4) Deschiderea creditelor bugetare se efectueaza din bugetele ordonatorilor principali de credite existenti inainte de modificarea structurii si componentei Guvernului, potrivit Hotararii Parlamentului nr. 5/2004, si, respectiv, inainte de intrarea in vigoare a prezentei ordonante de urgenta si se aproba de ordonatorii principali de credite ai institutiilor publice infiintate sau rezultate in urma reorganizarii, in conditiile prezentei ordonante de urgenta.
    (5) Personalul institutiilor care se reorganizeaza sau isi schimba raporturile de subordonare conform prezentei ordonante de urgenta isi mentine, pana la data intrarii in vigoare a noii legi a salarizarii personalului din institutiile publice, nivelul salarizarii prevazut prin actele normative in vigoare.
    (6) Efectuarea modificarilor in executia bugetului de stat, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, se va face de catre ordonatorii principali de credite, pe baza precizarilor Ministerului Finantelor Publice.
    Art. 14
    (1) Numarul maxim de posturi in aparatul de lucru al Guvernului, cu exceptia Departamentului pentru Relatia cu Parlamentul, finantate potrivit legii, se suplimenteaza cu 97 de posturi, peste cele preluate ca urmare a masurilor de reorganizare prevazute de prezenta ordonanta de urgenta.
    (2) Finantarea celor 97 de posturi prevazute la alin. (1) se asigura din Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului, prevazut in bugetul de stat pe anul 2004, prin suplimentarea in mod corespunzator a bugetelor Cancelariei Primului-Ministru si Secretariatului General al Guvernului.
    (3) In termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, ministrii de stat coordonatori vor propune Guvernului masuri de reorganizare a autoritatilor si institutiilor publice din subordinea Guvernului sau ministerelor, dupa caz. Masurile de reorganizare vor viza reducerea numarului de posturi si a fondurilor aferente, astfel incat sa se asigure cel putin acoperirea suplimentarilor prevazute la alin. (1) si (2).
    Art. 15
    In cuprinsul actelor normative in vigoare, urmatoarele denumiri se inlocuiesc, in mod corespunzator prevederilor prezentei ordonante de urgenta, dupa cum urmeaza:
    a) Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului cu Autoritatea Nationala pentru Tineret, in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea de tineret, si cu Ministerul Educatiei si Cercetarii, in cazul celorlalte prevederi;
    b) Ministerul Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului cu Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale si, respectiv, cu Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor.
    Art. 16
    Actele normative in care sunt prevazute ministerele, organele de specialitate ale administratiei publice centrale si institutiile publice, care se desfiinteaza, se reorganizeaza ori isi schimba raporturile de subordonare sau de coordonare, dupa caz, potrivit prevederilor prezentei ordonante de urgenta, se modifica in mod corespunzator.
    Art. 17
    Ordonanta Guvernului nr. 32/1998 privind organizarea cabinetului demnitarului din administratia publica centrala, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 42 din 30 ianuarie 1998, aprobata cu modificari prin Legea nr. 760/2001, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Articolul 1 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 1
    (1) In sensul prezentei ordonante, prin demnitar din administratia publica centrala, denumit in continuare demnitar, se intelege: primul-ministru, ministrul de stat, ministrul, ministrul delegat, seful Cancelariei Primului-Ministru, secretarul de stat din cadrul ministerelor, conducatorul organelor de specialitate ale administratiei publice centrale in subordinea Guvernului, precum si prefectul ca reprezentant al Guvernului.
    (2) Secretarii de stat din ministere nu beneficiaza de prevederile referitoare la organizarea cabinetului demnitarului."
    2. Anexa nr. 1 "Numarul maxim de posturi din cabinetul demnitarului, pe functii si niveluri de demnitari" va avea urmatorul cuprins:
________________________________________________________________________________
"Nr.     Demnitar                   Functii in cabinetul demnitarului
crt.                       _____________________________________________________
                           Director    Asistent    Consilier  Secretar  Curier
                           de cabinet  de cabinet  personal   personal  personal
________________________________________________________________________________
  1. Prim-ministru              1           3          14         3         2
  2. Ministru de stat           1           3          11         2         2
  3. Ministru, ministru
     delegat, seful
     Cancelariei
     Primului-Ministru          1           3           8         2         2
  4. Conducator de organ
     de specialitate al
     administratiei
     publice centrale in
     subordinea Guvernului      1           1           1         1         1
  5. Prefect                    1           2           2         1         1"
________________________________________________________________________________

    Art. 18
    Ordonanta Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutiile publice, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 542 din 1 septembrie 2001, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 247/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica dupa cum urmeaza:
    1. Alineatul (3) al articolului 1 va avea urmatorul cuprins:
    "(3) Cheltuielile de natura celor care fac obiectul prezentei ordonante, cuprinse in bugetele Administratiei Prezidentiale, Parlamentului, Cancelariei Primului-Ministru, Secretariatului General al Guvernului si institutiilor din domeniul apararii tarii, ordinii publice si sigurantei nationale, se stabilesc prin normative proprii."
    2. In tot cuprinsul ordonantei, cuvintele: "ministru" si "ministri" se inlocuiesc cu sintagmele: "ministru de stat", "ministru", "ministru delegat" si, respectiv, "ministri de stat", "ministri", "ministri delegati".
    Art. 19
    (1) Anexa nr. VII/2b la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 191/2002 privind cresterile salariale ce se vor acorda in anul 2003 personalului bugetar salarizat potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza pentru personalul contractual din sectorul bugetar si personalului salarizat potrivit anexelor nr. II si III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza in sectorul bugetar si a indemnizatiilor pentru persoane care ocupa functii de demnitate publica, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 951 din 24 decembrie 2002, aprobata cu modificari prin Legea nr. 220/2003, cu modificarile ulterioare, se completeaza cu o noua pozitie, pozitia nr. 1^1, cu urmatorul cuprins:
________________________________________
Nr.       Functia         Indemnizatia
crt.                         (lei)
________________________________________
"1^1. Ministru de stat     41.999.000"
________________________________________

    (2) Indemnizatiei stabilite pentru ministrul de stat conform alin. (1) i se aplica reglementarile incidente cuprinse in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 123/2003 privind cresterile salariale ce se vor acorda personalului din sectorul bugetar, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 919 din 22 decembrie 2003.
    Art. 20
    Alineatul (4) al articolului 25 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 164 din 2 aprilie 2001, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "(4) Dezbaterile din sedintele Guvernului si modul de adoptare a actelor acestuia, precum si a oricaror alte masuri stabilite se inregistreaza pe banda magnetica si se consemneaza, in scris, in stenograma sedintei, certificata de seful Cancelariei Primului-Ministru si pastrata, conform legii, in cadrul Cancelariei Primului-Ministru."
    Art. 21
    Prevederile prezentei ordonante de urgenta se completeaza in mod corespunzator cu dispozitiile Legii nr. 90/2001, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 22
    Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 142/2000 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei SAPARD pentru implementarea tehnica si financiara a Instrumentului special de preaderare pentru agricultura si dezvoltare rurala, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 471 din 28 septembrie 2000, aprobata cu modificari prin Legea nr. 309/2001, cu modificarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. La articolul 1, alineatul (3) va avea urmatorul cuprins:
    "(3) Agentia SAPARD are in structura 8 birouri regionale de implementare a Programului SAPARD, amplasate potrivit regiunilor de dezvoltare constituite in temeiul Legii nr. 151/1998 privind dezvoltarea regionala in Romania, cu modificarile ulterioare, astfel:
    a) Biroul regional de implementare a Programului SAPARD Regiunea 1 Nord-Est, pentru Regiunea 1 Nord-Est, pentru teritoriile judetelor Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava si Vaslui;
    b) Biroul regional de implementare a Programului SAPARD Regiunea 2 Sud-Est, pentru Regiunea 2 Sud-Est, pentru teritoriile judetelor Braila, Buzau, Constanta, Galati, Tulcea si Vrancea;
    c) Biroul regional de implementare a Programului SAPARD Regiunea 3 Sud-Muntenia, pentru Regiunea 3 Sud-Muntenia, pentru teritoriile judetelor Arges, Calarasi, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Prahova si Teleorman;
    d) Biroul regional de implementare a Programului SAPARD Regiunea 4 Sud-Vest-Oltenia, pentru Regiunea 4 Sud-Vest-Oltenia, pentru teritoriile judetelor Gorj, Dolj, Mehedinti, Olt si Valcea;
    e) Biroul regional de implementare a Programului SAPARD Regiunea 5 Vest Romania, pentru Regiunea 5 Vest Romania, pentru teritoriile judetelor Arad, Caras-Severin, Hunedoara si Timis;
    f) Biroul regional de implementare a Programului SAPARD Regiunea 6 Nord-Vest, pentru Regiunea 6 Nord-Vest, pentru teritoriile judetelor Bihor, Bistrita-Nasaud, Cluj, Maramures, Salaj si Satu Mare;
    g) Biroul regional de implementare a Programului SAPARD Regiunea 7 Centru, pentru Regiunea 7 Centru, pentru teritoriile judetelor Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Mures si Sibiu;
    h) Biroul regional de implementare a Programului SAPARD Regiunea 8 Bucuresti - Ilfov, pentru Regiunea 8 Bucuresti - Ilfov, pentru teritoriile municipiului Bucuresti si judetului Ilfov."
    2. La articolul 1, dupa alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu urmatorul cuprins:
    "(4) Conducatorii birourilor regionale de implementare a Programului SAPARD se subordoneaza directorului general al Agentiei SAPARD si sunt asimilati cu functia de director, iar sefii de compartimente cu functia de sef serviciu."
    3. La articolul 2, alineatele (4) si (5) se abroga.
    4. La articolul 3, dupa alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu urmatorul cuprins:
    "(5) Agentia SAPARD va prelua de la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului 50 de posturi impreuna cu personalul aferent. Personalul se va prelua fara examen sau concurs si va beneficia de aceleasi drepturi salariale ca si personalul angajat in cadrul Agentiei SAPARD."
    5. La articolul 5, alineatul (2) va avea urmatorul cuprins:
    "(2) Cele 8 birouri regionale de implementare a Programului SAPARD utilizeaza cate un autoturism pentru transport de persoane si cate trei autoturisme pentru activitati specifice."
    6. Articolul 8 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 8
    (1) Agentia SAPARD va elabora manualele de proceduri si instructiuni de lucru care se vor aplica dupa conferirea managementului asistentei de catre Comisia Europeana.
    (2) In vederea indeplinirii atributiilor de verificare, evaluare si control al proiectelor, atat inainte, cat si dupa aprobarea platii acestora, Agentia SAPARD are dreptul sa solicite informatii de la ministere si autoritati ale administratiei publice centrale, de la autoritatile administratiei publice locale si de la alte institutii publice."
    Art. 23
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, se abroga:
    a) art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 217/2000 privind aprobarea cosului minim de consum lunar, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 606 din 25 noiembrie 2000, aprobata prin Legea nr. 554/2001;
    b) art. 1, art. 2 si art. 16 alin. (8) lit. c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 64/2003 pentru stabilirea unor masuri privind infiintarea, organizarea, reorganizarea sau functionarea unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, a ministerelor, a altor organe de specialitate ale administratiei publice centrale si a unor institutii publice, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 464 din 29 iunie 2003, cu modificarile ulterioare;
    c) art. 4 din Hotararea Guvernului nr. 1.508/2002 privind constituirea Comitetului Executiv pentru Integrare Europeana, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 4 din 8 ianuarie 2003.
    Art. 24
    Orice alte dispozitii contrare prezentei ordonante de urgenta se modifica in mod corespunzator sau se abroga, dupa caz.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul pentru coordonarea
                         Secretariatului General al Guvernului,
                         Eugen Bejinariu

                         Seful Cancelariei Primului-Ministru,
                         Alin Teodorescu

                         Ministrul muncii,
                         solidaritatii sociale si familiei,
                         Elena Dumitru

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu



SmartCity5

COMENTARII la OUG 11/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 11 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 2 2007
    About five months ago, I was looking to get a mortgage loan for my house but my F I C O credit score was at 511 and the lender needed it above 700. Luckily a friend of mine had gotten similar services from a group of elite professionals a few months back called H A C K M A V E N S. So he advised me to contact them and when I presented my case, it only took them a week and I had my score fixed to 732. They kept to their promises just as I was advised. I strongly recommend these elite professionals all day and any day. You can reach out to them by Email: H A C K M A V E N S 5 @ G M A I L. C O M or Call/Text/WhatsApp: + 1 (2 0 9) 4 1 7 – 1 9 5 7. GOODLUCK!
ANONIM a comentat Hotărârea 908 2010
    I have been suffering from (HERPES SIMPLEX VIRUS) disease for the past four years and had constant pain, especially in my private parts. During the first year, I had faith in God that i  would be healed someday. This disease started circulating all over my body and I have been taking treatment from my doctor, few weeks ago I came on search on the internet if I could get any information concerning the prevention of this disease, on my search I saw a testimony of someone who has been cured from (HERPES VIRUS) by this Man Dr. harry and she gave the email address of this man and advise we should contact him for any sickness that he would be of help, so I wrote to Dr. harry telling him about my (HERPES VIRUS) he told me not to worry that I was going to be cured!! hmm I never believed it,, well after all the procedures and remedy given to me by this man few weeks later I started experiencing changes all over me as the Dr harry assured me that I have been cured, after some time I went to my doctor to confirmed if I have be finally healed behold it was TRUE, So friends my advice is if you have Any Type of Sickness Or Relationship Problem contact Dr. HARRY Email:: (drharrysolution@gmail.com Or What'sApp:: +2349036417079 .       
ANONIM a comentat Legea 421 2002
     Buna ziua!As dori cateva precizari privind LEGEA nr. 421 din 27 iunie 2002 - privind regimul juridic al vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-teritoriale si HOTĂRÂREA nr. 152 din 22 februarie 2023 - pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 421/2002 privind regimul juridic al vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-teritoriale. In acest sens un vehicul care se afla pe domeniul public sau privat al statului ori al unităților administrativ-teritoriale de cel puțin 6 luni si din punct de vedere estetic arata impecabil dar are itp-ul expirat de cel putin 6 luni de zile este considerat abandonat? Daca un vehicul DACIA LOGAN arata impecabil dar are ITP-ul expirat din 2014 si se afla pe domeniul public sau privat al statului ori al unităților administrativ-teritoriale este considerat abandonat? Pana la urma ce criterii primeaza!? Aspectul estetic al vehiculului, valoarea de piata al acestuia sau faptul ca are ITP-ul expirat de cel putin 6 luni!? Si ma rezum doar la ITP ca de cele mai multe ori nu are nici asigurarea obligatorie de răspundere civilă auto pentru prejudicii produse terților prin accidente de vehicule și tramvaie. Si ar mai fi un caz particular si anume o SKODA care arata din punct de vedere estetic impecabil, are ITP-ul la zi dar nu are asigurarea obligatorie de răspundere civilă auto pentru prejudicii produse terților prin accidente de vehicule și tramvaie de cca 2 ani. Poate fi consideat vehicul abandonat? In acest sens pe langa raspunsul dumneavoastra ati putea sa detaliati aceste aspecte si lamuriri la principalele posturi de televiziune nationale? Va multumesc. Expand Delete Move to Forward Reply More
ANONIM a comentat Hotărârea 5 2019
    My name is Matt. I'm here to say a very big thanks to Priest Salami and his great Oracle for saving my marriage. No one would have believe that I and my wife will ever come back together again as lovers. But this great spell caster reunited us in just 48hours. Priest Salami is truly a real and honest online spell caster. Contact him now on: purenaturalhealer@gmail.com. Whatsapp number: +2348143757229
ANONIM a comentat Decizia 2 2007
    Hi everyone i want to share my amazing testimony on how Dr Wealth transformed my financial life, i still finds it difficult to believe that i now worth millions of dollars, am from US i have been playing lotto for so long and i have never win any reasonable amount, i was glancing through things online and i came across a testimony of a woman who won a very huge amount of money with the help of Dr Wealth who prayed for her and gave her a winning numbers to play, and surprisingly her name came out among the winners she won 36 million dollars, so i also decided to try my luck i contacted Dr Wealth and i also asked him for help and he told me what i needed to do which was a very easy task which i did and on the second day after he has made prayers for me he gave me some numbers and told me that i should go and play them so i went to play the number in the morning and on Tuesday i went to check the result there i got the shock of my life, i saw my name amongst the winners list i won an amount i have never dreamed of, my mouth was open and i didn't know what to say, i just want the world to know that there is a great man called Dr Wealth, if you have been playing lotto game and you never won i will advice you to contact Dr Wealth for help and i promise he will never fail you, here are his contacts, you can email him on Drwealthmag@gmail.com you can also WhatsApp him on +13022040295. GOODLUCK!
ANONIM a comentat Decizia 2 2007
    Hi everyone i want to share my amazing testimony on how Dr Wealth transformed my financial life, i still finds it difficult to believe that i now worth millions of dollars, am from US i have been playing lotto for so long and i have never win any reasonable amount, i was glancing through things online and i came across a testimony of a woman who won a very huge amount of money with the help of Dr Wealth who prayed for her and gave her a winning numbers to play, and surprisingly her name came out among the winners she won 36 million dollars, so i also decided to try my luck i contacted Dr Wealth and i also asked him for help and he told me what i needed to do which was a very easy task which i did and on the second day after he has made prayers for me he gave me some numbers and told me that i should go and play them so i went to play the number in the morning and on Tuesday i went to check the result there i got the shock of my life, i saw my name amongst the winners list i won an amount i have never dreamed of, my mouth was open and i didn't know what to say, i just want the world to know that there is a great man called Dr Wealth, if you have been playing lotto game and you never won i will advice you to contact Dr Wealth for help and i promise he will never fail you, here are his contacts, you can email him on Drwealthmag@gmail.com you can also WhatsApp him on +13022040295. GOODLUCK!
ANONIM a comentat Decizia 2 2007
    Hi everyone i want to share my amazing testimony on how Dr Wealth transformed my financial life, i still finds it difficult to believe that i now worth millions of dollars, am from US i have been playing lotto for so long and i have never win any reasonable amount, i was glancing through things online and i came across a testimony of a woman who won a very huge amount of money with the help of Dr Wealth who prayed for her and gave her a winning numbers to play, and surprisingly her name came out among the winners she won 36 million dollars, so i also decided to try my luck i contacted Dr Wealth and i also asked him for help and he told me what i needed to do which was a very easy task which i did and on the second day after he has made prayers for me he gave me some numbers and told me that i should go and play them so i went to play the number in the morning and on Tuesday i went to check the result there i got the shock of my life, i saw my name amongst the winners list i won an amount i have never dreamed of, my mouth was open and i didn't know what to say, i just want the world to know that there is a great man called Dr Wealth, if you have been playing lotto game and you never won i will advice you to contact Dr Wealth for help and i promise he will never fail you, here are his contacts, you can email him on Drwealthmag@gmail.com you can also WhatsApp him on +13022040295. GOODLUCK!
ANONIM a comentat Legea 119 2003
    I WANT MY EX LOVER BACK LOVE SPELL TO BRING BACK YOUR EX LOVER & BROKEN RELATIONSHIPS OR MARRIAGE BACK. Thanks to Dr Omokpo for helping me save my broken marriage that almost led to divorce forever. I am so happy now and my heart is filled with joy because this great man has brought back my husband with his love spell. I am grateful for the great help he have bring to me and my family If you have any relationship problems health issues or you want to get your Ex lover back contact this great spell caster on email: dromokpo@gmail.com His WhatsApp number: +2348065941096
ANONIM a comentat Ordin 1471 2020
    Bună ziua, doamnelor și domnilor, aveți nevoie de asistență financiară? Eu sunt Susan Benson. Sunt creditor și, de asemenea, consultant financiar. Ai nevoie de un împrumut pentru afaceri, împrumut personal, împrumut ipotecar sau împrumut pentru a-ți finaliza proiectul? Dacă răspunsul dvs. este da, vă voi recomanda să contactați firma mea. Oferim tot felul de servicii de împrumut, inclusiv împrumuturi pe termen lung și scurt, împrumuturi garantate și negarantate și multe altele. Pentru mai multe informații, scrieți-ne prin e-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) sau trimiteți-mi un mesaj direct pe WhatsApp prin: +447360502110 și primiți un răspuns într-o clipă. Un împrumut de la o companie reală și competentă este ceea ce aveți nevoie pentru a vă atinge obiectivul și suntem o companie cuprinzătoare de servicii financiare și ne angajăm să vă ajutăm să vă îndepliniți toate aspirațiile. Suntem specializați în furnizarea de soluții de finanțare structurată persoanelor și companiilor în cel mai eficient și rapid mod. * Puteți aplica pentru un împrumut oricând și oriunde. * Sumă flexibilă - Tu decizi cât vrei să împrumuți. * Finanțare directă rapidă - Primiți împrumutul în 24 de ore de la aprobare. * Rata dobânzii flexibilă de 3%. * Rate ridicate de aprobare * Rambursare flexibilă - Trebuie să alegeți Data rambursării, fie săptămânal, lunar sau anual, pentru o durată de 1-30 de ani. * Aplicație simplă online. * Îndrumare și expertiză personalizate. * Fără taxe ascunse Nu pierdeți o oportunitate din cauza lipsei de finanțare. Contactați compania mea acum, vă putem ajuta cu un împrumut, deoarece am ajutat numeroase persoane și organizații care s-au confruntat cu dificultăți financiare în întreaga lume. Pentru mai multe informații despre oferta noastră de împrumut, vă rugăm să ne trimiteți cererea dvs. de împrumut prin E-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com WhatsApp: +447360502110 Intermediarii/Consultanții/Brokerii sunt bineveniți să-și aducă clienții și sunt 100% protejați. În deplină încredere, vom lucra împreună pentru beneficiile tuturor părților implicate.
ANONIM a comentat Acord 0 2007
    Bună ziua, vreau să folosesc acest mediu pentru a vă împărtăși o companie de împrumut care mă ajută să obțin un împrumut comercial cu Termeni înțeleși. oferă toate tipurile de împrumut. E-mail de contact: (infomichealfinanceltd@gmail.com) sau whatsapp +1(469)972-4809.
Alte acte pe aceeaşi temă cu OUG 11/2004
OUG 64 2003
pentru stabilirea unor masuri privind infiintarea, organizarea, reorganizarea sau functionarea unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, a ministerelor, a altor organe de specialitate ale administratiei publice centrale si a unor institutii publice
Hotărârea 1508 2002
privind constituirea Comitetului Executiv pentru Integrare Europeana
OUG 191 2002
privind cresterile salariale ce se vor acorda in anul 2003 personalului bugetar salarizat potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza pentru personalul contractual din sectorul bugetar si personalului salarizat potrivit anexelor nr. II si III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza in sectorul bugetar si a indemnizatiilor pentru persoane care ocupa functii de demnitate publica
Ordonanţa 80 2001
privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile si institutiile publice
Legea 90 2001
privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor
OUG 217 2000
privind aprobarea cosului minim de consum lunar
OUG 142 2000
privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei SAPARD pentru implementarea tehnica si financiara a Instrumentului special de preaderare pentru agricultura si dezvoltare rurala
Ordonanţa 32 1998
privind organizarea cabinetului demnitarului din administratia publica centrala
Legea 285 2010
privind salarizarea în anul 2011 a personalului platit din fonduri publice
OUG 25 2007
privind stabilirea unor masuri pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului
Ordonanţa 1 2007
pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli ale unitatilor din subordinea, coordonarea sau sub autoritatea ministerelor, celorlalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale, precum si a autoritatilor publice centrale
Ordonanţa 49 2005
pentru completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 11/2004 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale
Legea 25 2005
privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 140/2004 pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 11/2004 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale
Hotărârea 157 2005
pentru organizarea si functionarea Secretariatului General al Guvernului
Ordonanţa 2 2005
pentru prorogarea termenului prevazut la art. 7^1 alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 11/2004 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale
OUG 140 2004
pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 11/2004 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale
Hotărârea 2200 2004
privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica
OUG 78 2004
pentru infiintarea Agentiei Nationale pentru Romi
OUG 79 2004
pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 11/2004 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale
Hotărârea 1552 2004
privind infiintarea, organizarea si functionarea Secretariatului permanent pentru afaceri europene
Legea 228 2004
pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 11/2004 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale
OUG 23 2004
privind stabilirea unor masuri de reorganizare a Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Bancare prin comasarea prin absorbtie cu Autoritatea pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului
Hotărârea 404 2004
privind organizarea si functionarea aparatului de lucru al Guvernului
Hotărârea 405 2004
pentru organizarea si functionarea Secretariatului General al Guvernului
Hotărârea 408 2004
privind organizarea si functionarea Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor
Hotărârea 409 2004
privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale
Hotărârea 411 2004
privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Tineret
Hotărârea 413 2004
privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Turism
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu