E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Hotărârea 720 2000
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Hotărârea 697 2000
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Ordonanţa 65 1997
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Hotărârea 111 1997
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Hotărârea 112 1997
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Hotărârea 113 1997
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Legea 119 1996
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Legea 105 1996
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Legea 46 1996
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Legea 68 1992
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Legea 69 1992
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Legea 21 1991
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Legea 40 1990
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Decretul 975 1968
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Hotărârea 772 1966
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Decretul 328 1966
A fost modificat de:
Ordonanţa 84 2001 a se vedea Legea 211 2018
Ordonanţa 84 2001 prorogat prin Legea 281 2011
Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 329 2009
Articolul 4 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 5 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 6 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 7 din actul Ordonanţa 84 2001 in legatura cu articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 9 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 12 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 14 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 18 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 1 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 4 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 5 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 6 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 7 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 8 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 11 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 13 din actul Ordonanţa 84 2001 abrogat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 14 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 16 din actul Ordonanţa 84 2001 abrogat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 17 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 18 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 19 din actul Ordonanţa 84 2001 abrogat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 20 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 21 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 22 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 23 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 24 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 24 din actul Ordonanţa 84 2001 articole noi... articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 25 din actul Ordonanţa 84 2001 articole noi... articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 abrogat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 1 din actul Ordonanţa 84 2001 abrogat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Ordonanţa 84 2001 in legatura cu articolul 22 din actul Ordonanţa 41 2003
Ordonanţa 84 2001 in legatura cu Hotărârea 761 2002
Ordonanţa 84 2001 aprobat de Legea 372 2002
Articolul 4 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 9 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 11 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 14 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 15 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 18 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 19 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 20 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 22 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 24 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 24 din actul Ordonanţa 84 2001 articole noi... Legea 372 2002
Articolul 25 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 84 din 30 august 2001

privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 544 din 1 septembrie 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 1 pct. IV.4 din Legea nr. 324/2001 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor, denumite in continuare servicii publice comunitare, se organizeaza la nivelul consiliilor locale ale comunelor, oraselor si municipiilor, precum si la nivelul consiliilor judetene, respectiv al municipiului Bucuresti.
    (2) Serviciile publice comunitare asigura intocmirea, pastrarea, evidenta si eliberarea, in sistem de ghiseu unic, a actelor de stare civila, cartilor de identitate, cartilor de alegator, listelor electorale permanente, permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare a autovehiculelor, precum si eliberarea pasapoartelor simple.
    Art. 2
    Coordonarea si controlul metodologic al serviciilor publice comunitare se asigura in mod unitar de Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor, denumit in continuare Inspectorat.
    Art. 3
    Serviciile publice comunitare si Inspectoratul coopereaza cu institutiile abilitate din domeniul ordinii publice, sigurantei si apararii nationale, conform legii.

    CAP. 2
    Servicii publice comunitare de evidenta a persoanelor

    Art. 4
    (1) Se infiinteaza, in subordinea consiliilor locale ale comunelor, oraselor si municipiilor, servicii publice comunitare locale de evidenta a persoanelor, denumite in continuare servicii publice comunitare locale, prin reorganizarea compartimentelor de stare civila din aparatul propriu al consiliilor locale si a formatiunilor locale de evidenta a populatiei din structura Ministerului de Interne.
    (2) Servicii publice comunitare locale se infiinteaza si in sectoarele municipiului Bucuresti prin reorganizarea compartimentelor de stare civila din aparatul propriu al consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucuresti, precum si a activitatii de evidenta a populatiei din structura Serviciului de evidenta informatizata a persoanei al municipiului Bucuresti din structura Ministerului de Interne.
    Art. 5
    Serviciile publice comunitare locale au urmatoarele atributii principale:
    a) elibereaza, in sistem de ghiseu unic, certificatele de stare civila, cartile de identitate, cartile de alegator, pasapoartele simple, permisele de conducere si certificatele de inmatriculare a autovehiculelor;
    b) inregistreaza actele si faptele de stare civila, precum si mentiunile si modificarile intervenite in statutul civil, in domiciliul si resedinta persoanei, in conditiile legii;
    c) intocmesc si pastreaza registrele de stare civila, in conditiile legii;
    d) intocmesc, completeaza, rectifica, anuleaza sau reconstituie actele de stare civila, precum si orice mentiuni facute pe actele de stare civila si pe actele de identitate, in conditiile legii;
    e) constituie, actualizeaza si administreaza Registrul local de evidenta a persoanei, care contine datele de identificare si de adresa ale cetatenilor avand domiciliul in raza de competenta teritoriala a serviciului public comunitar local respectiv;
    f) furnizeaza, in conditiile legii, datele de identificare si de adresa ale persoanei catre autoritatile si institutiile publice centrale, judetene si locale, agentii economici si catre cetateni;
    g) intocmesc listele electorale permanente;
    h) constata contraventiile si aplica sanctiuni, in conditiile legii;
    i) primesc cererile si documentele necesare in vederea eliberarii pasapoartelor simple, permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare a autovehiculelor si le inainteaza, dupa caz, serviciilor publice comunitare pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor, respectiv serviciilor abilitate cu evidenta si producerea permiselor de conducere si a certificatelor de inmatriculare;
    j) primesc pasapoartele simple, permisele de conducere si certificatele de inmatriculare a autovehiculelor, intocmite de serviciile publice comunitare judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, pe care le elibereaza solicitantilor;
    k) tin registrele de evidenta pentru fiecare categorie de documente eliberate.
    Art. 6
    (1) Se infiinteaza, in subordinea consiliilor judetene, servicii publice comunitare judetene de evidenta a persoanelor, denumite in continuare servicii publice comunitare judetene, prin reorganizarea serviciilor de stare civila din aparatul propriu al consiliilor judetene, precum si a birourilor de evidenta a populatiei si regim permise de conducere si certificate de inmatriculare din cadrul serviciilor judetene de evidenta informatizata a persoanei din structura Ministerului de Interne.
    (2) Se infiinteaza, in subordinea Consiliului General al Municipiului Bucuresti, serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti prin reorganizarea serviciului de stare civila din aparatul propriu al Consiliului General al Municipiului Bucuresti, precum si a sectoarelor de evidenta a populatiei si regim permise de conducere si certificate de inmatriculare a autovehiculelor din cadrul Serviciului de evidenta informatizata a persoanei al municipiului Bucuresti din structura Ministerului de Interne.
    (3) Serviciile publice comunitare judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, functioneaza ca institutii publice de interes judetean, respectiv municipal, cu personalitate juridica.
    Art. 7
    Serviciile publice comunitare judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, indeplinesc urmatoarele atributii principale:
    a) constituie, actualizeaza si valorifica Registrul judetean de evidenta a persoanei si Registrul judetean de evidenta a permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare a autovehiculelor;
    b) coordoneaza si controleaza metodologic activitatea serviciilor publice comunitare locale;
    c) controleaza modul de gestionare si de intocmire a registrelor de stare civila si a listelor electorale permanente de alegator;
    d) asigura producerea si emiterea certificatelor de stare civila, a cartilor de identitate, a permiselor de conducere si a certificatelor de inmatriculare a autovehiculelor, precum si a cartilor de alegator;
    e) monitorizeaza si controleaza modul de respectare a prevederilor legale in domeniul asigurarii protectiei datelor referitoare la persoana;
    f) gestioneaza resursele materiale si de dotare necesare activitatii proprii;
    g) tin evidenta si pastreaza registrele de stare civila, exemplarul 2, si efectueaza mentiuni pe acestea, conform comunicarilor primite.
    Art. 8
    Organizarea si functionarea ghiseului unic se realizeaza in mod unitar, pe baza unei metodologii aprobate prin ordin al ministrului administratiei publice.
    Art. 9
    (1) Personalul formatiunilor locale de evidenta a populatiei, respectiv al formatiunilor de evidenta a populatiei din cadrul Serviciului de evidenta informatizata a persoanei al municipiului Bucuresti din structura Ministerului de Interne, care se preia de serviciile publice comunitare locale, judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, se considera transferat in interesul serviciului.
    (2) Salarizarea personalului din serviciile publice comunitare, locale, judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, se stabileste potrivit reglementarilor legale in vigoare.
    (3) Structura organizatorica, statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare a serviciilor publice comunitare locale judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, se stabilesc prin hotarare a consiliilor locale, respectiv a consiliilor judetene si a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, cu avizul Inspectoratului.
    (4) Activitatea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor este coordonata de secretarul general al judetului si al municipiului Bucuresti, respectiv de secretarul municipiului, sectorului municipiului Bucuresti, orasului si comunei.
    Art. 10
    Pentru aplicarea unitara a prevederilor legale la nivelul unitatilor administrativ-teritoriale Guvernul va aproba metodologia privind criteriile de dimensionare a numarului de functii din aparatul serviciilor publice comunitare, constituirea patrimoniului si managementul resurselor umane, financiare si materiale.

    CAP. 3
    Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor

    Art. 11
    (1) Se organizeaza Inspectoratul, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Ministerului Administratiei Publice, prin reorganizarea Directiei generale de evidenta informatizata a persoanei - Directia de evidenta a populatiei si a Serviciului central de regim permise de conducere si certificate de inmatriculare din structura Ministerului de Interne.
    (2) Inspectoratul are sediul in municipiul Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, sectorul 6.
    Art. 12
    Inspectoratul asigura punerea in aplicare, intr-o conceptie unitara, a legislatiei in vigoare in domeniul evidentei persoanei si a programelor de reforma privind modernizarea relatiilor dintre administratia publica centrala si locala si cetatean, precum si integrarea informationala a sistemelor de stocare si prelucrare a datelor referitoare la persoane.
    Art. 13
    In realizarea obiectivelor sale Inspectoratul indeplineste urmatoarele functii:
    a) de strategie, prin care se fundamenteaza directiile de dezvoltare a evidentei persoanei, se elaboreaza si se pun in aplicare programe de reforma pentru optimizarea fluxului de actualizare si de valorificare a datelor referitoare la persoana, la cresterea calitatii serviciilor prestate pentru cetatean si perfectionarea mijloacelor utilizate pentru stocarea si prelucrarea datelor;
    b) de reglementare, prin care se asigura elaborarea actelor normative necesare in vederea armonizarii cu legislatia comunitara, precum si a instructiunilor, normelor si metodologiilor de lucru pentru serviciile publice comunitare.
    c) de autoritate de stat, prin care se urmareste modul de aplicare si respectare a reglementarilor legale in domeniul actualizarii, administrarii, valorificarii, utilizarii si protectiei datelor referitoare la persoane, precum si in domeniul eliberarii actelor de stare civila, actelor de identitate, permiselor de conducere, certificatelor de inmatriculare a autovehiculelor si a intocmirii listelor electorale permanente;
    d) de sprijin, indrumare si control metodologic a activitatilor serviciilor publice comunitare.
    Art. 14
    Inspectoratul are urmatoarele atributii principale:
    a) raspunde de punerea in aplicare a reglementarilor legale in domeniul evidentei persoanelor si starii civile, schimbarii numelui pe cale administrativa, permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare;
    b) elaboreaza normele si metodologiile de lucru utilizate de serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor;
    c) administreaza Registrul permanent de evidenta a persoanelor care contine datele de identificare si de adresa ale intregii populatii a tarii, precum si imaginile posesorilor de carte de identitate;
    d) administreaza Registrul national de evidenta a permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare;
    e) furnizeaza, in conditiile legii, date de identificare a persoanei, solicitate de autoritati si institutii publice, agenti economici si de alte persoane juridice pentru derularea unor actiuni de interes general reglementate prin acte normative;
    f) asigura compatibilitatea sistemelor informationale care stocheaza si prelucreaza date referitoare la persoana;
    g) raspunde de punerea in aplicare, impreuna cu celelalte institutii abilitate, a reglementarilor privind confidentialitatea si protectia datelor referitoare la persoana;
    h) asigura suportul tehnic pentru mentinerea in functiune si dezvoltarea Sistemului national informatic de evidenta a persoanelor si a Sistemului national informatic de evidenta a permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare a autovehiculelor;
    i) colaboreaza cu celelalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale pentru constituirea unor registre permanente, potrivit legii.
    Art. 15
    Pentru indeplinirea functiilor si a atributiilor ce ii revin Inspectoratul colaboreaza cu ministerele si cu alte organe ale administratiei publice centrale, potrivit prevederilor legale in vigoare.
    Art. 16
    Inspectoratul gestioneaza Sistemul national informatic de evidenta a persoanelor si Sistemul national informatic de evidenta a permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare a autovehiculelor, impreuna cu alte institutii abilitate.
    Art. 17
    (1) Inspectoratul este condus de un inspector general cu rang de secretar de stat, ajutat de un inspector general adjunct cu rang de subsecretar de stat, numiti prin decizie a primului-ministru, la propunerea ministrului administratiei publice.
    (2) In indeplinirea atributiilor legale inspectorul general emite decizii.
    (3) Inspectorul general este ordonator secundar de credite.
    (4) Inspectoratul are un secretar general, functionar public de conducere, numit prin concurs sau examen, potrivit legii, ale carui atributii se stabilesc prin Regulamentul de organizare si functionare a Inspectoratului.
    Art. 18
    (1) Personalul Directiei de evidenta a populatiei si al Serviciului central de regim permise de conducere si certificate de inmatriculare din structura Ministerului de Interne va fi transferat la Inspectorat in mod esalonat, pe baza unui program aprobat prin hotarare a Guvernului.
    (2) Salarizarea personalului civil si militar din cadrul Inspectoratului se va face potrivit reglementarilor legale in vigoare.
    Art. 19
    Regulamentul de organizare si functionare a Inspectoratului se aproba prin hotarare a Guvernului, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante, la propunerea Ministerului Administratiei Publice.

    CAP. 4
    Asigurarea financiara si materiala

    Art. 20
    (1) Finantarea cheltuielilor curente si de capital ale serviciilor publice comunitare se asigura din venituri extrabugetare si din subventii de la bugetele locale, judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, dupa caz.
    (2) Finantarea cheltuielilor curente si de capital ale Inspectoratului se asigura din venituri extrabugetare si din subventii de la bugetul de stat.
    Art. 21
    Inspectoratul, respectiv serviciile publice comunitare, gestioneaza in regim extrabugetar, conform legii, veniturile incasate din activitatile de eliberare a documentelor, prin valorificarea formularelor utilizate in procesul de eliberare a acestora si prin furnizarea, in conditiile legii, a datelor referitoare la persoana, precum si din donatii si din sponsorizari.
    Art. 22
    Taxele de eliberare a documentelor si de furnizare a datelor din registrele administrate de serviciile publice comunitare si de Inspectorat sunt unice pentru intregul teritoriu national si se aproba prin ordin al ministrului administratiei publice, la propunerea Inspectoratului, in conditiile legii.
    Art. 23
    Materiile prime necesare in vederea producerii documentelor, tipariturile speciale si tehnica de calcul utilizate in activitatea de evidenta a persoanei se achizitioneaza de Inspectorat, in conditiile legii.

    CAP. 5
    Dispozitii tranzitorii si finale

    Art. 24
    Bunurile mobile si imobile, proprietate publica sau privata a statului, aflate in administrarea Ministerului de Interne, destinate activitatilor reglementate prin prezenta ordonanta, trec, dupa caz, in administrarea Ministerului Administratiei Publice sau in folosinta comuna a Ministerului Administratiei Publice si Ministerului de Interne.
    Art. 25
    In unitatile administrativ-teritoriale in care nu functioneaza formatiuni de evidenta informatizata a persoanei serviciile publice comunitare locale se organizeaza esalonat, o data cu dotarea si asigurarea resurselor necesare, potrivit legii.
    Art. 26
    (1) Prezenta ordonanta intra in vigoare la data de 1 ianuarie 2002.
    (2) Pe aceeasi data se abroga orice dispozitie contrara prezentei ordonante.
    (3) Pe data intrarii in vigoare a prezentei ordonante prevederile actelor normative prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta ordonanta se modifica in mod corespunzator.

                 PRIM-MINISTRU
                 ADRIAN NASTASE

                        Contrasemneaza:
                        Ministrul administratiei publice,
                        Octav Cozmanca

                        p. Ministru de interne,
                        Abraham Pavel,
                        secretar de stat

                        p. Ministrul finantelor publice,
                        Gheorghe Gherghina,
                        secretar de stat

    ANEXA 1

                                   LISTA
cuprinzand actele normative care se modifica corespunzator prevederilor prezentei ordonante

    1. Decretul nr. 328/1966 privind circulatia pe drumurile publice, republicat in Buletinul Oficial, Partea I, nr. 49 din 28 iunie 1984, cu modificarile si completarile ulterioare
    2. Decretul nr. 975/1968 cu privire la nume, publicat in Buletinul Oficial, Partea I, nr. 136 din 29 octombrie 1968
    3. Legea nr. 40/1990 privind organizarea si functionarea Ministerului de Interne, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 146 din 18 decembrie 1990, cu modificarile si completarile ulterioare
    4. Legea cetateniei romane nr. 21/1991, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 98 din 6 martie 2000
    5. Legea nr. 68/1992 pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 164 din 16 iulie 1992, cu modificarile si completarile ulterioare
    6. Legea nr. 69/1992 pentru alegerea Presedintelui Romaniei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 164 din 16 iulie 1992, cu modificarile si completarile ulterioare
    7. Legea nr. 46/1996 privind pregatirea populatiei pentru aparare, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 120 din 11 iunie 1996, cu modificarile si completarile ulterioare
    8. Legea nr. 105/1996 privind evidenta populatiei si cartea de identitate, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 237 din 30 septembrie 1996, cu modificarile si completarile ulterioare
    9. Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 282 din 11 noiembrie 1996, cu modificarile si completarile ulterioare
    10. Ordonanta Guvernului nr. 65/1997 privind regimul pasapoartelor in Romania, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 226 din 30 august 1997, aprobata si modificata prin Legea nr. 216/1998, cu modificarile si completarile ulterioare
    11. Regulamentul pentru aplicarea Decretului nr. 328/1966 privind circulatia pe drumurile publice si pentru stabilirea si sanctionarea contraventiilor in acest sector, republicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 229 din 21 mai 1999, cu modificarile si completarile ulterioare, aprobat prin Hotararea Consiliului de Ministri nr. 772/1966.
    12. Hotararea Guvernului nr. 111/1997 privind forma si continutul cartii de identitate, ale cartii de imobil si ale fisei de evidenta a populatiei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 71 din 21 aprilie 1997, cu modificarile ulterioare
    13. Hotararea Guvernului nr. 112/1997 privind organizarea activitatii de eliberare a cartilor de identitate, procedura de preschimbare esalonata a buletinelor de identitate actuale, precum si aspectele privind termenele de valabilitate a acestora, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 71 din 21 aprilie 1997, cu modificarile si completarile ulterioare
    14. Hotararea Guvernului nr. 113/1997 privind continutul, actualizarea si valorificarea datelor din Registrul permanent de evidenta a populatiei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 71 din 21 aprilie 1997, cu modificarile si completarile ulterioare
    15. Hotararea Guvernului nr. 697/2000 privind cartea de alegator, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 397 din 24 august 2000
    16. Hotararea Guvernului nr. 720/2000 privind listele electorale permanente, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 402 din 28 august 2000.



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 84/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 84 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Hotărârea 5 2019
    It’s a privilege to share this to the world. You deserve all the praise that comes to you. DR Amber has been a blessing to me since our encounter on the internet. He alone knows it all. I love him so much for his kindness, care, honesty and his help in the life of everyone that has come in contact with him. If not for DR Amber how would I have been able to survive this hardship. His spell made me a LOTTO MAX winner of 60 Million Dollars making my whole life beautiful and amazing. The numbers he gave me to play the lottery was a life changing number from grass to grace and I want to say I’m forever grateful to him. Thank you sir for being a blessing to the helpless. Anyone reading this that needs help can communicate with DR Amber online for indeed he has no match. Website: amberlottotemple.com OR Email: amberlottotemple@yahoo.com
ANONIM a comentat Ordin 1471 2020
    Bună, sunteți în căutarea unui împrumut de consolidare a datoriilor, împrumuturi negarantate, împrumuturi pentru afaceri, împrumuturi ipotecare, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi personale, capital de risc etc! Sunt creditor privat, acord împrumuturi companiilor și persoanelor fizice cu dobânzi mici și rezonabile de 2%. E-mail la: christywalton355@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 243 2021
    Hello everyone, I want to use this medium to thank a great spell caster called Dr Grceondu for transforming my life financially, i have been playing lottery game for long but have never won any reasonable amount, I contacted Dr Graceondu after i red about him on the internet on how he help a lady with a lottery winning numbers and the lady won a very big amount of money, so i contacted him and He instructed me on what to do which i did and he told me to give him some time to prayers, on the second day he sent me some numbers and he said i should go and play them, so i went to play the numbers he gave me, after two day the result came out, and i went to check and to my greatest surprise my name came out as one of the winners i won $45 million, i still cant believe what happened to me that i am now a millionaire over night, i just want to say a very big thank you to Dr Graceondu i have never seen a powerful man like him, I will advice everyone out there to contact Dr Graceondu if you want to win big in your lottery game. You can reach him via his email, drgraceondu12@gmail.com or WhatsApp him +15204677763, you can also visit his Website. https://drgraceonduadodo.com
ANONIM a comentat Decretul 1231 2021
    i will never stop until the whole World knows about the MOST powerful priest maurice whose contact details I saw in a comment section here few weeks ago, so and i decided to contact him because i was badly in need of help TO SAVE MY MARRIAGE, I explained my situation to PRIEST MURICE. that Everything was going down the drain as my husband WAS constantly cheating on me with other women and he physically abuse me. priest maurice promised to help that my husband will change and will love me unconditionally in less than a week as far that my heart still beats for him. I FOLLOWED HIS INSTRUTION and he prepared a spell for me and my husband called me exactly when priest maurice said. He pleaded and said he needs me back since then he have been the sweetest man on earth. anyone out there reading this comment that need a effect spell caster Can reach him on email:psychicspellsolution@gmail.coM whatsapp:+1(571)3573337
ANONIM a comentat Ordin 12 2006
    Mai este in vigoare acest ordin, din moment ce aven Regulamentul (CE) 396:2005, revizuit 2019, referitor la rezidurile de pesticide din alimente, inclusiv din fructe si legume?
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    HOW TO GET YOUR EX LOVER BACK & HOW I GOT MY EX LOVER. BACK I want to thank Dr Omokpo for saving my marriage. My husband treated me badly and left home for almost 3 month this got me sick and confused. Then I told my friend about how my husband has changed towards me. Then he told me to contact: {dromokpo@gmail.com}that he will help me bring my husband back to being a good man. That this great man helped her too. Then I gave him a try. after 3 days of casting the spell my husband came back home and I forgive him and today we are living in joy and happiness If you are going through any relationship stress or broken marriage situation and you want your Ex lover, Ex boyfriend, Ex girlfriend or Divorced husband or wife back you reach him via: dromokpo@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 390 2018
    HOW TO GET YOUR EX LOVER BACK & HOW I GOT MY EX LOVER. BACK I want to thank Dr Omokpo for saving my marriage. My husband treated me badly and left home for almost 3 month this got me sick and confused. Then I told my friend about how my husband has changed towards me. Then he told me to contact: {dromokpo@gmail.com}that he will help me bring my husband back to being a good man. That this great man helped her too. Then I gave him a try. after 3 days of casting the spell my husband came back home and I forgive him and today we are living in joy and happiness If you are going through any relationship stress or broken marriage situation and you want your Ex lover, Ex boyfriend, Ex girlfriend or Divorced husband or wife back you reach him via: dromokpo@gmail.com
ANONIM a comentat Rectificare 353 2008
    HOW TO GET YOUR EX LOVER BACK & HOW I GOT MY EX LOVER. BACK I want to thank Dr Omokpo for saving my marriage. My husband treated me badly and left home for almost 3 month this got me sick and confused. Then I told my friend about how my husband has changed towards me. Then he told me to contact: {dromokpo@gmail.com}that he will help me bring my husband back to being a good man. That this great man helped her too. Then I gave him a try. after 3 days of casting the spell my husband came back home and I forgive him and today we are living in joy and happiness If you are going through any relationship stress or broken marriage situation and you want your Ex lover, Ex boyfriend, Ex girlfriend or Divorced husband or wife back you reach him via: dromokpo@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 114 2021
    Într-un cuvânt, wow!! Nu pot să cred că banii sunt deja în contul meu. Multumesc, multumesc, multumesc! De obicei, ați transformat o sarcină lungă, consumatoare de timp și intimidantă într-o experiență foarte plăcută și simplificată. Nu pot să vă mulțumesc vouă și doamnei Della Taylor pentru suficientă asistentă. Dna Della Taylor Împrumuturi pentru un sistem excelent și pentru un serviciu excelent. Ambele sunt grozave! dacă aveți nevoie de un împrumut de urgență, îi puteți e-mail la Dellastaylors@yahoo.com WhatsApp pe +1 (209) 251-1529
ANONIM a comentat Decizia 2 2007
    I never use to believe in spell casting until i met Lord Zuma a powerful spell caster who helped me to be a happy person again. i reside in USA. After 4 years of Broken marriage, my husband left me with two kids. I felt like my life was about to end and i almost committed suicide, i was emotionally down for a very long time. Thanks to a Great spell caster called Lord Zuma which i met online on one faithful day when I was browsing through the internet, i came across a lot of testimonies about this particular Great spell caster how he has helped so many people. he has helped people to bring back their Ex lover, some testified that he restores womb, cure cancer and other sickness, and so on. I also came across a testimony, it was about a woman called Sandra, she testified about how his spell made her to be pregnant after so many years of bareness and at the end of her testimony she dropped Lord Zuma's email address. After reading all these, i decided to give it a try and i contacted him and explained my problem to him and he assured me that in less than 48 hours, my husband will call me and beg for forgiveness but i thought it will not work. When he had finished casting the spell, the next day my husband called me and he was begging for forgiveness just as Lord Zuma said. This is not brain washing and after the spell has been cast, i realized that my husband love me like never before and the spell caster opened him up to know how much i love him and how much love we need to share. We are even happier now than before. Lord Zuma is really a gifted man and i will not stop publishing him because he is a wonderful man. If you have a problem and you are looking for a real and a genuine spell caster to solve all your problems contact Lord Zuma now on spiritualherbalisthealing@gmail.com or just visit https://spiritualherbal.blogspot.com and see so many he has helped that are testifying about his good work. He will help you solve all your problems. Once again thank you Lord Zuma for your good deeds. His whatsapp number +1 506 800 1647
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordonanţa 84/2001
Hotărârea 720 2000
privind listele electorale permanente
Hotărârea 697 2000
privind cartea de alegator
Ordonanţa 65 1997
privind regimul pasapoartelor in Romania
Hotărârea 111 1997
privind forma si continutul cartii de identitate, ale cartii de imobil si ale fisei de evidenta a populatiei
Hotărârea 112 1997
privind organizarea activitatii de eliberare a cartilor de identitate, procedura de preschimbare esalonata a buletinelor de identitate actuale, precum si aspectele privind termenele de valabilitate a acestora
Hotărârea 113 1997
privind continutul, actualizarea si valorificarea datelor din Registrul permanent de evidenta a populatiei
Legea 119 1996
cu privire la actele de stare civila
Legea 105 1996
privind evidenta populatiei si cartea de identitate
Legea 46 1996
privind pregatirea populatiei pentru aparare
Legea 68 1992
pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului
Legea 69 1992
pentru alegerea Presedintelui Romaniei
Legea 21 1991
Legea cetateniei romane
Legea 40 1990
privind organizarea si functionarea Ministerului de Interne
Decretul 975 1968
cu privire la nume
Hotărârea 772 1966
privind aprobarea Regulamentului pentru aplicarea Decretului nr. 328/1966 privind circulatia pe drumurile publice si pentru stabilirea contraventiilor
Decretul 328 1966
privind circulatia pe drumurile publice
Legea 211 2018
Legea 281 2011
pentru prelungirea perioadei prevăzute la alin. (22) al art. 241 din Ordonanţa Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor
Legea 329 2009
privind reorganizarea unor autoritati si institutii publice, rationalizarea cheltuielilor publice, sustinerea mediului de afaceri si respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeana si Fondul Monetar International
Legea 520 2004
privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 50/2004 pentru modificarea si completarea unor acte normative in vederea stabilirii cadrului organizatoric si functional corespunzator desfasurarii activitatilor de eliberare si evidenta a cartilor de identitate, actelor de stare civila, pasapoartelor simple, permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare a vehiculelor
OUG 50 2004
pentru modificarea si completarea unor acte normative in vederea stabilirii cadrului organizatoric si functional corespunzator desfasurarii activitatilor de eliberare si evidenta a cartilor de identitate, actelor de stare civila, pasapoartelor simple, permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare a vehiculelor
Ordonanţa 41 2003
privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice
Hotărârea 761 2002
privind aprobarea programelor pentru aplicarea Ordonantei Guvernului nr. 83/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor simple, a Ordonantei Guvernului nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor si a Ordonantei Guvernului nr. 88/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare pentru situatii de urgenta
Legea 372 2002
pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu