E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Hotărârea 720 2000
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Hotărârea 697 2000
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Ordonanţa 65 1997
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Hotărârea 111 1997
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Hotărârea 112 1997
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Hotărârea 113 1997
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Legea 119 1996
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Legea 105 1996
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Legea 46 1996
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Legea 68 1992
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Legea 69 1992
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Legea 21 1991
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Legea 40 1990
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Decretul 975 1968
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Hotărârea 772 1966
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 modifica Decretul 328 1966
A fost modificat de:
Ordonanţa 84 2001 a se vedea Legea 211 2018
Ordonanţa 84 2001 prorogat prin Legea 281 2011
Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 329 2009
Articolul 4 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 5 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 6 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 7 din actul Ordonanţa 84 2001 in legatura cu articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 9 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 12 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 14 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 18 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 1 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 4 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 5 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 6 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 7 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 8 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 11 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 13 din actul Ordonanţa 84 2001 abrogat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 14 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 16 din actul Ordonanţa 84 2001 abrogat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 17 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 18 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 19 din actul Ordonanţa 84 2001 abrogat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 20 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 21 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 22 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 23 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 24 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 24 din actul Ordonanţa 84 2001 articole noi... articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 25 din actul Ordonanţa 84 2001 articole noi... articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001 abrogat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Articolul 1 din actul Ordonanţa 84 2001 abrogat de articolul 1 din actul OUG 50 2004
Ordonanţa 84 2001 in legatura cu articolul 22 din actul Ordonanţa 41 2003
Ordonanţa 84 2001 in legatura cu Hotărârea 761 2002
Ordonanţa 84 2001 aprobat de Legea 372 2002
Articolul 4 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 9 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 11 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 14 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 15 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 18 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 19 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 20 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 22 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 24 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Articolul 24 din actul Ordonanţa 84 2001 articole noi... Legea 372 2002
Articolul 25 din actul Ordonanţa 84 2001 modificat de Legea 372 2002
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 84 din 30 august 2001

privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 544 din 1 septembrie 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 1 pct. IV.4 din Legea nr. 324/2001 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor, denumite in continuare servicii publice comunitare, se organizeaza la nivelul consiliilor locale ale comunelor, oraselor si municipiilor, precum si la nivelul consiliilor judetene, respectiv al municipiului Bucuresti.
    (2) Serviciile publice comunitare asigura intocmirea, pastrarea, evidenta si eliberarea, in sistem de ghiseu unic, a actelor de stare civila, cartilor de identitate, cartilor de alegator, listelor electorale permanente, permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare a autovehiculelor, precum si eliberarea pasapoartelor simple.
    Art. 2
    Coordonarea si controlul metodologic al serviciilor publice comunitare se asigura in mod unitar de Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor, denumit in continuare Inspectorat.
    Art. 3
    Serviciile publice comunitare si Inspectoratul coopereaza cu institutiile abilitate din domeniul ordinii publice, sigurantei si apararii nationale, conform legii.

    CAP. 2
    Servicii publice comunitare de evidenta a persoanelor

    Art. 4
    (1) Se infiinteaza, in subordinea consiliilor locale ale comunelor, oraselor si municipiilor, servicii publice comunitare locale de evidenta a persoanelor, denumite in continuare servicii publice comunitare locale, prin reorganizarea compartimentelor de stare civila din aparatul propriu al consiliilor locale si a formatiunilor locale de evidenta a populatiei din structura Ministerului de Interne.
    (2) Servicii publice comunitare locale se infiinteaza si in sectoarele municipiului Bucuresti prin reorganizarea compartimentelor de stare civila din aparatul propriu al consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucuresti, precum si a activitatii de evidenta a populatiei din structura Serviciului de evidenta informatizata a persoanei al municipiului Bucuresti din structura Ministerului de Interne.
    Art. 5
    Serviciile publice comunitare locale au urmatoarele atributii principale:
    a) elibereaza, in sistem de ghiseu unic, certificatele de stare civila, cartile de identitate, cartile de alegator, pasapoartele simple, permisele de conducere si certificatele de inmatriculare a autovehiculelor;
    b) inregistreaza actele si faptele de stare civila, precum si mentiunile si modificarile intervenite in statutul civil, in domiciliul si resedinta persoanei, in conditiile legii;
    c) intocmesc si pastreaza registrele de stare civila, in conditiile legii;
    d) intocmesc, completeaza, rectifica, anuleaza sau reconstituie actele de stare civila, precum si orice mentiuni facute pe actele de stare civila si pe actele de identitate, in conditiile legii;
    e) constituie, actualizeaza si administreaza Registrul local de evidenta a persoanei, care contine datele de identificare si de adresa ale cetatenilor avand domiciliul in raza de competenta teritoriala a serviciului public comunitar local respectiv;
    f) furnizeaza, in conditiile legii, datele de identificare si de adresa ale persoanei catre autoritatile si institutiile publice centrale, judetene si locale, agentii economici si catre cetateni;
    g) intocmesc listele electorale permanente;
    h) constata contraventiile si aplica sanctiuni, in conditiile legii;
    i) primesc cererile si documentele necesare in vederea eliberarii pasapoartelor simple, permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare a autovehiculelor si le inainteaza, dupa caz, serviciilor publice comunitare pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor, respectiv serviciilor abilitate cu evidenta si producerea permiselor de conducere si a certificatelor de inmatriculare;
    j) primesc pasapoartele simple, permisele de conducere si certificatele de inmatriculare a autovehiculelor, intocmite de serviciile publice comunitare judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, pe care le elibereaza solicitantilor;
    k) tin registrele de evidenta pentru fiecare categorie de documente eliberate.
    Art. 6
    (1) Se infiinteaza, in subordinea consiliilor judetene, servicii publice comunitare judetene de evidenta a persoanelor, denumite in continuare servicii publice comunitare judetene, prin reorganizarea serviciilor de stare civila din aparatul propriu al consiliilor judetene, precum si a birourilor de evidenta a populatiei si regim permise de conducere si certificate de inmatriculare din cadrul serviciilor judetene de evidenta informatizata a persoanei din structura Ministerului de Interne.
    (2) Se infiinteaza, in subordinea Consiliului General al Municipiului Bucuresti, serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti prin reorganizarea serviciului de stare civila din aparatul propriu al Consiliului General al Municipiului Bucuresti, precum si a sectoarelor de evidenta a populatiei si regim permise de conducere si certificate de inmatriculare a autovehiculelor din cadrul Serviciului de evidenta informatizata a persoanei al municipiului Bucuresti din structura Ministerului de Interne.
    (3) Serviciile publice comunitare judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, functioneaza ca institutii publice de interes judetean, respectiv municipal, cu personalitate juridica.
    Art. 7
    Serviciile publice comunitare judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, indeplinesc urmatoarele atributii principale:
    a) constituie, actualizeaza si valorifica Registrul judetean de evidenta a persoanei si Registrul judetean de evidenta a permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare a autovehiculelor;
    b) coordoneaza si controleaza metodologic activitatea serviciilor publice comunitare locale;
    c) controleaza modul de gestionare si de intocmire a registrelor de stare civila si a listelor electorale permanente de alegator;
    d) asigura producerea si emiterea certificatelor de stare civila, a cartilor de identitate, a permiselor de conducere si a certificatelor de inmatriculare a autovehiculelor, precum si a cartilor de alegator;
    e) monitorizeaza si controleaza modul de respectare a prevederilor legale in domeniul asigurarii protectiei datelor referitoare la persoana;
    f) gestioneaza resursele materiale si de dotare necesare activitatii proprii;
    g) tin evidenta si pastreaza registrele de stare civila, exemplarul 2, si efectueaza mentiuni pe acestea, conform comunicarilor primite.
    Art. 8
    Organizarea si functionarea ghiseului unic se realizeaza in mod unitar, pe baza unei metodologii aprobate prin ordin al ministrului administratiei publice.
    Art. 9
    (1) Personalul formatiunilor locale de evidenta a populatiei, respectiv al formatiunilor de evidenta a populatiei din cadrul Serviciului de evidenta informatizata a persoanei al municipiului Bucuresti din structura Ministerului de Interne, care se preia de serviciile publice comunitare locale, judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, se considera transferat in interesul serviciului.
    (2) Salarizarea personalului din serviciile publice comunitare, locale, judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, se stabileste potrivit reglementarilor legale in vigoare.
    (3) Structura organizatorica, statul de functii, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare a serviciilor publice comunitare locale judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, se stabilesc prin hotarare a consiliilor locale, respectiv a consiliilor judetene si a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, cu avizul Inspectoratului.
    (4) Activitatea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor este coordonata de secretarul general al judetului si al municipiului Bucuresti, respectiv de secretarul municipiului, sectorului municipiului Bucuresti, orasului si comunei.
    Art. 10
    Pentru aplicarea unitara a prevederilor legale la nivelul unitatilor administrativ-teritoriale Guvernul va aproba metodologia privind criteriile de dimensionare a numarului de functii din aparatul serviciilor publice comunitare, constituirea patrimoniului si managementul resurselor umane, financiare si materiale.

    CAP. 3
    Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor

    Art. 11
    (1) Se organizeaza Inspectoratul, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Ministerului Administratiei Publice, prin reorganizarea Directiei generale de evidenta informatizata a persoanei - Directia de evidenta a populatiei si a Serviciului central de regim permise de conducere si certificate de inmatriculare din structura Ministerului de Interne.
    (2) Inspectoratul are sediul in municipiul Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, sectorul 6.
    Art. 12
    Inspectoratul asigura punerea in aplicare, intr-o conceptie unitara, a legislatiei in vigoare in domeniul evidentei persoanei si a programelor de reforma privind modernizarea relatiilor dintre administratia publica centrala si locala si cetatean, precum si integrarea informationala a sistemelor de stocare si prelucrare a datelor referitoare la persoane.
    Art. 13
    In realizarea obiectivelor sale Inspectoratul indeplineste urmatoarele functii:
    a) de strategie, prin care se fundamenteaza directiile de dezvoltare a evidentei persoanei, se elaboreaza si se pun in aplicare programe de reforma pentru optimizarea fluxului de actualizare si de valorificare a datelor referitoare la persoana, la cresterea calitatii serviciilor prestate pentru cetatean si perfectionarea mijloacelor utilizate pentru stocarea si prelucrarea datelor;
    b) de reglementare, prin care se asigura elaborarea actelor normative necesare in vederea armonizarii cu legislatia comunitara, precum si a instructiunilor, normelor si metodologiilor de lucru pentru serviciile publice comunitare.
    c) de autoritate de stat, prin care se urmareste modul de aplicare si respectare a reglementarilor legale in domeniul actualizarii, administrarii, valorificarii, utilizarii si protectiei datelor referitoare la persoane, precum si in domeniul eliberarii actelor de stare civila, actelor de identitate, permiselor de conducere, certificatelor de inmatriculare a autovehiculelor si a intocmirii listelor electorale permanente;
    d) de sprijin, indrumare si control metodologic a activitatilor serviciilor publice comunitare.
    Art. 14
    Inspectoratul are urmatoarele atributii principale:
    a) raspunde de punerea in aplicare a reglementarilor legale in domeniul evidentei persoanelor si starii civile, schimbarii numelui pe cale administrativa, permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare;
    b) elaboreaza normele si metodologiile de lucru utilizate de serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor;
    c) administreaza Registrul permanent de evidenta a persoanelor care contine datele de identificare si de adresa ale intregii populatii a tarii, precum si imaginile posesorilor de carte de identitate;
    d) administreaza Registrul national de evidenta a permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare;
    e) furnizeaza, in conditiile legii, date de identificare a persoanei, solicitate de autoritati si institutii publice, agenti economici si de alte persoane juridice pentru derularea unor actiuni de interes general reglementate prin acte normative;
    f) asigura compatibilitatea sistemelor informationale care stocheaza si prelucreaza date referitoare la persoana;
    g) raspunde de punerea in aplicare, impreuna cu celelalte institutii abilitate, a reglementarilor privind confidentialitatea si protectia datelor referitoare la persoana;
    h) asigura suportul tehnic pentru mentinerea in functiune si dezvoltarea Sistemului national informatic de evidenta a persoanelor si a Sistemului national informatic de evidenta a permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare a autovehiculelor;
    i) colaboreaza cu celelalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale pentru constituirea unor registre permanente, potrivit legii.
    Art. 15
    Pentru indeplinirea functiilor si a atributiilor ce ii revin Inspectoratul colaboreaza cu ministerele si cu alte organe ale administratiei publice centrale, potrivit prevederilor legale in vigoare.
    Art. 16
    Inspectoratul gestioneaza Sistemul national informatic de evidenta a persoanelor si Sistemul national informatic de evidenta a permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare a autovehiculelor, impreuna cu alte institutii abilitate.
    Art. 17
    (1) Inspectoratul este condus de un inspector general cu rang de secretar de stat, ajutat de un inspector general adjunct cu rang de subsecretar de stat, numiti prin decizie a primului-ministru, la propunerea ministrului administratiei publice.
    (2) In indeplinirea atributiilor legale inspectorul general emite decizii.
    (3) Inspectorul general este ordonator secundar de credite.
    (4) Inspectoratul are un secretar general, functionar public de conducere, numit prin concurs sau examen, potrivit legii, ale carui atributii se stabilesc prin Regulamentul de organizare si functionare a Inspectoratului.
    Art. 18
    (1) Personalul Directiei de evidenta a populatiei si al Serviciului central de regim permise de conducere si certificate de inmatriculare din structura Ministerului de Interne va fi transferat la Inspectorat in mod esalonat, pe baza unui program aprobat prin hotarare a Guvernului.
    (2) Salarizarea personalului civil si militar din cadrul Inspectoratului se va face potrivit reglementarilor legale in vigoare.
    Art. 19
    Regulamentul de organizare si functionare a Inspectoratului se aproba prin hotarare a Guvernului, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante, la propunerea Ministerului Administratiei Publice.

    CAP. 4
    Asigurarea financiara si materiala

    Art. 20
    (1) Finantarea cheltuielilor curente si de capital ale serviciilor publice comunitare se asigura din venituri extrabugetare si din subventii de la bugetele locale, judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, dupa caz.
    (2) Finantarea cheltuielilor curente si de capital ale Inspectoratului se asigura din venituri extrabugetare si din subventii de la bugetul de stat.
    Art. 21
    Inspectoratul, respectiv serviciile publice comunitare, gestioneaza in regim extrabugetar, conform legii, veniturile incasate din activitatile de eliberare a documentelor, prin valorificarea formularelor utilizate in procesul de eliberare a acestora si prin furnizarea, in conditiile legii, a datelor referitoare la persoana, precum si din donatii si din sponsorizari.
    Art. 22
    Taxele de eliberare a documentelor si de furnizare a datelor din registrele administrate de serviciile publice comunitare si de Inspectorat sunt unice pentru intregul teritoriu national si se aproba prin ordin al ministrului administratiei publice, la propunerea Inspectoratului, in conditiile legii.
    Art. 23
    Materiile prime necesare in vederea producerii documentelor, tipariturile speciale si tehnica de calcul utilizate in activitatea de evidenta a persoanei se achizitioneaza de Inspectorat, in conditiile legii.

    CAP. 5
    Dispozitii tranzitorii si finale

    Art. 24
    Bunurile mobile si imobile, proprietate publica sau privata a statului, aflate in administrarea Ministerului de Interne, destinate activitatilor reglementate prin prezenta ordonanta, trec, dupa caz, in administrarea Ministerului Administratiei Publice sau in folosinta comuna a Ministerului Administratiei Publice si Ministerului de Interne.
    Art. 25
    In unitatile administrativ-teritoriale in care nu functioneaza formatiuni de evidenta informatizata a persoanei serviciile publice comunitare locale se organizeaza esalonat, o data cu dotarea si asigurarea resurselor necesare, potrivit legii.
    Art. 26
    (1) Prezenta ordonanta intra in vigoare la data de 1 ianuarie 2002.
    (2) Pe aceeasi data se abroga orice dispozitie contrara prezentei ordonante.
    (3) Pe data intrarii in vigoare a prezentei ordonante prevederile actelor normative prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta ordonanta se modifica in mod corespunzator.

                 PRIM-MINISTRU
                 ADRIAN NASTASE

                        Contrasemneaza:
                        Ministrul administratiei publice,
                        Octav Cozmanca

                        p. Ministru de interne,
                        Abraham Pavel,
                        secretar de stat

                        p. Ministrul finantelor publice,
                        Gheorghe Gherghina,
                        secretar de stat

    ANEXA 1

                                   LISTA
cuprinzand actele normative care se modifica corespunzator prevederilor prezentei ordonante

    1. Decretul nr. 328/1966 privind circulatia pe drumurile publice, republicat in Buletinul Oficial, Partea I, nr. 49 din 28 iunie 1984, cu modificarile si completarile ulterioare
    2. Decretul nr. 975/1968 cu privire la nume, publicat in Buletinul Oficial, Partea I, nr. 136 din 29 octombrie 1968
    3. Legea nr. 40/1990 privind organizarea si functionarea Ministerului de Interne, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 146 din 18 decembrie 1990, cu modificarile si completarile ulterioare
    4. Legea cetateniei romane nr. 21/1991, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 98 din 6 martie 2000
    5. Legea nr. 68/1992 pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 164 din 16 iulie 1992, cu modificarile si completarile ulterioare
    6. Legea nr. 69/1992 pentru alegerea Presedintelui Romaniei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 164 din 16 iulie 1992, cu modificarile si completarile ulterioare
    7. Legea nr. 46/1996 privind pregatirea populatiei pentru aparare, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 120 din 11 iunie 1996, cu modificarile si completarile ulterioare
    8. Legea nr. 105/1996 privind evidenta populatiei si cartea de identitate, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 237 din 30 septembrie 1996, cu modificarile si completarile ulterioare
    9. Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 282 din 11 noiembrie 1996, cu modificarile si completarile ulterioare
    10. Ordonanta Guvernului nr. 65/1997 privind regimul pasapoartelor in Romania, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 226 din 30 august 1997, aprobata si modificata prin Legea nr. 216/1998, cu modificarile si completarile ulterioare
    11. Regulamentul pentru aplicarea Decretului nr. 328/1966 privind circulatia pe drumurile publice si pentru stabilirea si sanctionarea contraventiilor in acest sector, republicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 229 din 21 mai 1999, cu modificarile si completarile ulterioare, aprobat prin Hotararea Consiliului de Ministri nr. 772/1966.
    12. Hotararea Guvernului nr. 111/1997 privind forma si continutul cartii de identitate, ale cartii de imobil si ale fisei de evidenta a populatiei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 71 din 21 aprilie 1997, cu modificarile ulterioare
    13. Hotararea Guvernului nr. 112/1997 privind organizarea activitatii de eliberare a cartilor de identitate, procedura de preschimbare esalonata a buletinelor de identitate actuale, precum si aspectele privind termenele de valabilitate a acestora, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 71 din 21 aprilie 1997, cu modificarile si completarile ulterioare
    14. Hotararea Guvernului nr. 113/1997 privind continutul, actualizarea si valorificarea datelor din Registrul permanent de evidenta a populatiei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 71 din 21 aprilie 1997, cu modificarile si completarile ulterioare
    15. Hotararea Guvernului nr. 697/2000 privind cartea de alegator, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 397 din 24 august 2000
    16. Hotararea Guvernului nr. 720/2000 privind listele electorale permanente, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 402 din 28 august 2000.



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 84/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 84 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1103 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Firma de împrumut Bridge Finance este garantată în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2%. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 36 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM.a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID NMLS al companiei: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    Sunt Marie Reilly, o împrumutată împrumutată privată și legitimă. Ești un bărbat sau o femeie de afaceri? Aveți vreo mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o scară plăcută mică și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumuturi de capital de la băncile locale și alte institutii financiare ?. - Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să aducă clienții lor și sunt protejați 100%. Părțile interesate ar trebui să mă contacteze pentru mai multe informații via: mariereillyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 50 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Rectificare 99 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordonanţa 84/2001
Hotărârea 720 2000
privind listele electorale permanente
Hotărârea 697 2000
privind cartea de alegator
Ordonanţa 65 1997
privind regimul pasapoartelor in Romania
Hotărârea 111 1997
privind forma si continutul cartii de identitate, ale cartii de imobil si ale fisei de evidenta a populatiei
Hotărârea 112 1997
privind organizarea activitatii de eliberare a cartilor de identitate, procedura de preschimbare esalonata a buletinelor de identitate actuale, precum si aspectele privind termenele de valabilitate a acestora
Hotărârea 113 1997
privind continutul, actualizarea si valorificarea datelor din Registrul permanent de evidenta a populatiei
Legea 119 1996
cu privire la actele de stare civila
Legea 105 1996
privind evidenta populatiei si cartea de identitate
Legea 46 1996
privind pregatirea populatiei pentru aparare
Legea 68 1992
pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului
Legea 69 1992
pentru alegerea Presedintelui Romaniei
Legea 21 1991
Legea cetateniei romane
Legea 40 1990
privind organizarea si functionarea Ministerului de Interne
Decretul 975 1968
cu privire la nume
Hotărârea 772 1966
privind aprobarea Regulamentului pentru aplicarea Decretului nr. 328/1966 privind circulatia pe drumurile publice si pentru stabilirea contraventiilor
Decretul 328 1966
privind circulatia pe drumurile publice
Legea 211 2018
Legea 281 2011
pentru prelungirea perioadei prevăzute la alin. (22) al art. 241 din Ordonanţa Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor
Legea 329 2009
privind reorganizarea unor autoritati si institutii publice, rationalizarea cheltuielilor publice, sustinerea mediului de afaceri si respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeana si Fondul Monetar International
Legea 520 2004
privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 50/2004 pentru modificarea si completarea unor acte normative in vederea stabilirii cadrului organizatoric si functional corespunzator desfasurarii activitatilor de eliberare si evidenta a cartilor de identitate, actelor de stare civila, pasapoartelor simple, permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare a vehiculelor
OUG 50 2004
pentru modificarea si completarea unor acte normative in vederea stabilirii cadrului organizatoric si functional corespunzator desfasurarii activitatilor de eliberare si evidenta a cartilor de identitate, actelor de stare civila, pasapoartelor simple, permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare a vehiculelor
Ordonanţa 41 2003
privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice
Hotărârea 761 2002
privind aprobarea programelor pentru aplicarea Ordonantei Guvernului nr. 83/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor simple, a Ordonantei Guvernului nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor si a Ordonantei Guvernului nr. 88/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare pentru situatii de urgenta
Legea 372 2002
pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu