E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Vreau reclama pe legex.ro!
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
Articolul 30 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogă Ordonanţa 37 1994
Articolul 30 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogă articolul 1 din actul Decretul-lege 10 1990
Articolul 30 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogă articolul 2 din actul Decretul-lege 10 1990
Articolul 30 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogă articolul 3 din actul Decretul-lege 10 1990
Articolul 30 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogă articolul 4 din actul Decretul-lege 10 1990
Articolul 30 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogă articolul 5 din actul Decretul-lege 10 1990
Articolul 30 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogă articolul 6 din actul Decretul-lege 10 1990
Articolul 30 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogă articolul 7 din actul Decretul-lege 10 1990
Articolul 30 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogă articolul 8 din actul Decretul-lege 10 1990
Articolul 30 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogă articolul 10 din actul Decretul-lege 10 1990
Articolul 30 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogă articolul 11 din actul Decretul-lege 10 1990
Articolul 30 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogă articolul 2 din actul Decretul-lege 10 1990
Articolul 30 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogă articolul 4 din actul Decretul-lege 10 1990
Articolul 30 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogă articolul 27 din actul Decretul-lege 10 1990
Articolul 30 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogă articolul 29 din actul Decretul-lege 10 1990
Articolul 30 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogă articolul 30 din actul Decretul-lege 10 1990
Articolul 30 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogă articolul 31 din actul Decretul-lege 10 1990
A fost modificat de:
Articolul 4 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de articolul 8 din actul OUG 50 2004
Articolul 8 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de articolul 8 din actul OUG 50 2004
Articolul 9 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de articolul 8 din actul OUG 50 2004
Articolul 10 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de articolul 8 din actul OUG 50 2004
Articolul 16 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de articolul 8 din actul OUG 50 2004
Articolul 25 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de articolul 8 din actul OUG 50 2004
Articolul 26 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de articolul 8 din actul OUG 50 2004
Articolul 7 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 84 2003
Articolul 11 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 84 2003
Articolul 14 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 84 2003
Articolul 19 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de articolul 1 din actul Legea 134 2003
Articolul 14 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de OUG 119 2002
Articolul 14 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de Legea 737 2001
Ordonanţa 65 1997 modificat de articolul 18 din actul Ordonanţa 83 2001
Ordonanţa 65 1997 modificat de articolul 26 din actul Ordonanţa 84 2001
Articolul 14 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de OUG 86 2001
Articolul 28 din actul Ordonanţa 65 1997 in legatura cu Hotărârea 460 2001
Articolul 19 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de Legea 216 1998
Articolul 21 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de Legea 216 1998
Articolul 23 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de Legea 216 1998
Articolul 25 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de Legea 216 1998
Articolul 26 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de Legea 216 1998
Articolul 27 din actul Ordonanţa 65 1997 abrogat de Legea 216 1998
Ordonanţa 65 1997 aprobat de Legea 216 1998
Articolul 1 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de Legea 216 1998
Articolul 4 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de Legea 216 1998
Articolul 6 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de Legea 216 1998
Articolul 7 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de Legea 216 1998
Articolul 11 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de Legea 216 1998
Articolul 13 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de Legea 216 1998
Articolul 14 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de Legea 216 1998
Articolul 16 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de Legea 216 1998
Articolul 17 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de Legea 216 1998
Articolul 18 din actul Ordonanţa 65 1997 modificat de Legea 216 1998
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Produse Tradiţionale Sibiu
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 65 din 28 august 1997

privind regimul pasapoartelor in Romania

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 226 din 30 august 1997




    In temeiul art. 107 alin. (1) si (3) din Constitutia Romaniei si al art. 1 lit. i) din Legea nr. 134/1997 pentru abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei emite urmatoarea ordonanta:

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Cetatenii romani au garantat dreptul la libera circulatie si in mod corespunzator au dreptul la eliberarea si detinerea unui pasaport in conditiile prezentei ordonante.
    (2) Dreptul de a calatori liber in strainatate nu poate face obiectul nici unei restrictii, in afara celor expres prevazute de prezenta ordonanta.
    Art. 2
    (1) Pasaportul face dovada identitatii si cetateniei titularului si ii da dreptul de a iesi si de a intra in tara prin oricare dintre punctele de trecere a frontierei deschise traficului international de calatori.
    (2) In strainatate, pasaportul da dreptul titularului la asistenta si protectie din partea misiunilor diplomatice si oficiilor consulare ale Romaniei.
    (3) Pasaportul este proprietatea statului roman.
    Art. 3
    (1) Tipurile de pasapoarte eliberate cetatenilor romani in conditiile legii sunt: diplomatic, de serviciu si simplu.
    (2) Cetatenii romani pot calatori in strainatate si cu alte documente eliberate in baza conventiilor, acordurilor si intelegerilor incheiate de Romania cu alte state.
    Art. 4
    (1) Misiunile diplomatice si oficiile consulare ale Romaniei vor elibera pasapoarte consulare la cererea cetatenilor romani aflati in strainatate, care nu mai poseda documente de calatorie.
    In cazul in care cetateanul roman nu detine documente prin care sa poata face dovada identitatii sale, pasaportul consular va fi eliberat numai dupa confirmarea acesteia de catre Directia generala a politiei de frontiera, straini, probleme de migrari si pasapoarte din cadrul Ministerului de Interne, denumita in continuare Directia de pasapoarte.
    (2) Pasaportul consular se elibereaza cu o valabilitate de 6 luni, care poate fi prelungita pana la un an, pentru ca titularul sa-si poata continua calatoria, reglementa sederea ori pentru a se inapoia in tara. O data cu intrarea in tara, pasaportul consular isi pierde valabilitatea.
    Art. 5
    Pasaportul se elibereaza cu o valabilitate initiala de 5 ani, care poate fi prelungita o singura data, fara a se putea depasi 10 ani de la data emiterii.

    CAP. 2
    Eliberarea si pastrarea pasapoartelor

    Art. 6
    (1) Pasapoartele diplomatice si de serviciu se elibereaza de catre Ministerul Afacerilor Externe, la cererea conducerii ministerelor sau a institutiilor centrale interesate.
    (2) La incetarea mandatului sau la terminarea misiunii oficiale in strainatate, care a determinat eliberarea documentului, titularii de pasapoarte diplomatice si de serviciu sunt obligati sa le predea, in termen de 5 zile lucratoare, autoritatii care le-a eliberat.
    (3) Incetarea calitatii care a determinat eliberarea pasaportului diplomatic sau de serviciu atrage dupa sine retragerea sau, dupa caz, anularea acestuia de catre autoritatea emitenta.
    Art. 7
    Categoriile de cetateni romani carora li se elibereaza pasapoarte diplomatice sau de serviciu sunt urmatoarele:
    A. Pasapoarte diplomatice:
    1. presedintele Romaniei;
    2. presedintele si membrii Senatului;
    3. presedintele si membrii Camerei Deputatilor;
    4. primul-ministru si membrii Guvernului;
    5. presedintele si judecatorii Curtii Constitutionale;
    6. avocatul poporului;
    7. presedintele, vicepresedintii si judecatorii Curtii Supreme de Justitie, precum si membrii Consiliului Superior al Magistraturii;
    8. presedintele si vicepresedintii Curtii de Conturi;
    9. procurorul general al Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie, adjunctii sai si procurorul general financiar al Curtii de Conturi;
    10. presedintele si presedintii de sectie ai Consiliului Legislativ;
    11. guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei;
    12. presedintele si vicepresedintii Academiei Romane;
    13. patriarhul si mitropolitii Bisericii Ortodoxe Romane;
    14. sefii cultelor religioase recunoscute de stat;
    15. secretarii de stat si persoanele asimilate acestora;
    16. prefectii, presedintii consiliilor judetene si primarul general al capitalei;
    17. functionarii cu grad diplomatic si consular, atasatii militari si adjunctii acestora, directorii centrelor culturale si adjunctii acestora, precum si functionarii superiori din organizatiile internationale, interguvernamentale;
    18. curierii diplomatici;
    19. sefii unor delegatii guvernamentale, cu aprobarea expresa a ministrului afacerilor externe;
    20. membrii de familie (sot, sotie si copiii minori) ai persoanelor prevazute la pct. 1-17, cand il insotesc pe titular.
    B. Pasapoarte de serviciu:
    1. presedintii Curtilor de Apel si procurorii generali ai Parchetelor de pe langa Curtile de Apel, cand calatoresc in misiuni oficiale;
    2. subprefectii si asimilatii acestora, primarii municipiilor, oraselor si sectoarelor municipiului Bucuresti, cand calatoresc in misiuni oficiale;
    3. functionarii din aparatul central al administratiei publice, cand calatoresc in misiuni oficiale;
    4. personalul tehnico-administrativ si de serviciu al misiunilor diplomatice, oficiilor consulare, reprezentantelor permanente pe langa organizatiile internationale, lectorii trimisi in misiune de Ministerul Educatiei Nationale, precum si membrii lor de familie (sot, sotie si copiii minori);
    5. presedintii si vicepresedintii organizatiilor si asociatiilor profesionale la nivel national, legal constituite, cand calatoresc in misiuni oficiale;
    6. presedintii organizatiilor cetatenilor apartinand minoritatilor nationale, legal constituite, membre ale Consiliului Minoritatilor Nationale, cand se deplaseaza in strainatate in interes de serviciu;
    7. alte persoane, cu aprobarea ministrului afacerilor externe, cand calatoresc in strainatate in misiune oficiala de stat.
    Art. 8
    Pasapoartele simple se elibereaza de Ministerul de Interne prin Directia de pasapoarte sau serviciile teritoriale subordonate si se pastreaza de catre titulari.
    Art. 9
    Cererile pentru eliberarea pasapoartelor simple se depun, personal, de catre solicitanti la Directia de pasapoarte sau, dupa caz, la serviciile teritoriale pe raza carora au domiciliul.
    In cazuri temeinic motivate, cererile pot fi depuse prin mandatar, cu procura speciala autentificata in tara de catre notarul public, iar in strainatate de misiunea diplomatica ori oficiul consular.
    Art. 10
    (1) Cererile pentru eliberarea pasapoartelor simple ori de prelungire a valabilitatii acestora se solutioneaza de catre Directia de pasapoarte sau serviciile teritoriale subordonate.
    (2) In strainatate, prelungirea valabilitatii documentelor de calatorie se face la cererea titularilor acestora de catre misiunile diplomatice si oficiile consulare ale Romaniei.
    Art. 11
    (1) Persoana care a implinit varsta de 14 ani are dreptul la pasaport individual.
    (2) La cererea parintilor ori a reprezentantului legal, in situatii motivate, se poate elibera pasaport individual si copiilor care nu au implinit varsta de 14 ani.
    (3) Copiii pana la varsta de 14 ani pot fi inscrisi in pasaportul parintilor ori al reprezentantului lor legal.
    (4) Pentru inscrierea in pasaportul unuia dintre parinti a copiilor care nu au implinit varsta de 14 ani este necesar consimtamantul scris al celuilalt parinte.
    Art. 12
    (1) Pasapoartele simple se elibereaza in termen de 20 de zile de la data depunerii cererii.
    (2) In cazul imbolnavirii grave ori a decesului unei rude apropiate, efectuarii unui tratament medical de urgenta, citarii intr-un proces in strainatate sau in alte situatii temeinic justificate, termenul de eliberare a pasaportului este de cel mult 3 zile.
    (3) Pentru persoanele prevazute la art. 24, termenul de eliberare a pasaportului este de cel mult 90 zile.
    Art. 13
    In cazuri temeinic justificate, cetateanului roman posesor al unui pasaport valabil i se poate elibera al doilea pasaport.
    La incetarea situatiei ce a determinat eliberarea, titularul este obligat sa-l predea, spre pastrare, autoritatilor emitente.
    Art. 14
    (1) Cetateanului roman i se poate refuza, temporar, eliberarea pasaportului, iar daca i-a fost eliberat, ii poate fi retras, ori i se poate suspenda dreptul de folosire a acestuia, atunci cand:
    a) este invinuit sau inculpat intr-o cauza penala si magistratul dispune instituirea masurii interdictiei parasirii localitatii, in scopul asigurarii bunei desfasurari a procesului penal, indiferent de faza in care acesta se afla;
    b) a fost condamnat si are de executat o pedeapsa privativa de libertate;
    c) este urmarit pentru creante exigibile mai mari de 25 milioane lei, datorate unor persoane fizice, persoane juridice sau statului, iar executarea acestora nu este garantata; in acest caz, masura se ia la cererea celor interesati, daca plata creantelor a fost dispusa prin hotarare judecatoreasca ramasa definitiva si irevocabila;
    d) a savarsit in tara sau in strainatate fapte de natura sa aduca atingere sigurantei nationale, mentinerii ordinii publice, protectiei sanatatii sau moralei ori drepturilor si libertatilor fundamentale ale altei persoane; dovada faptelor savarsite in strainatate se face cu acte judiciare recunoscute potrivit legii romane; in astfel de cazuri, masura se ia de catre Directia de pasapoarte sau serviciile teritoriale, dupa caz, pentru o durata cuprinsa intre 3 si 12 luni, stabilita proportional cu gravitatea faptei comise si consecintele ei.
    (2) In situatiile prevazute la lit. a) si b), masura va fi luata de catre Directia de pasapoarte sau, dupa caz, de serviciile teritoriale subordonate numai in baza cererii scrise a organelor de urmarire penala, a instantelor judecatoresti sau a organelor prevazute de lege cu atributii de punere in executare a pedepsei inchisorii.
    Art. 15
    (1) Refuzul eliberarii, retragerea ori suspendarea dreptului de folosire a pasaportului se comunica, in scris, celui in cauza, cu mentionarea motivelor, in termen de 15 zile de la data luarii masurii.
    (2) Impotriva oricareia dintre masurile prevazute la alin. (1), persoana nemultumita poate face contestatie la organul ierarhic superior celui care a dispus masura, in termen de 30 de zile de la data comunicarii.
    (3) Contestatia se solutioneaza in termen de 30 de zile de la data inregistrarii ei, iar daca cel in cauza este nemultumit de modul de solutionare, se poate adresa instantei de contencios administrativ competente.
    Art. 16
    (1) Persoana careia i s-a aprobat renuntarea la cetatenia romana are obligatia sa predea pasaportul emis de catre autoritatea romana misiunii diplomatice sau oficiului consular al Romaniei, iar in tara, Directiei de pasapoarte sau serviciilor teritoriale subordonate.
    (2) Pasapoartele gasite, precum si cele care au apartinut persoanelor decedate vor fi predate celui mai apropiat serviciu teritorial din subordinea Directiei de pasapoarte, in termen de cel mult 5 zile lucratoare.

    CAP. 3
    Sanctiuni la regimul pasapoartelor

    Art. 17
    Incalcarea dispozitiilor prevazute in prezenta ordonanta atrage, dupa caz, raspunderea civila, materiala, disciplinara contraventionala sau penala a persoanei vinovate.
    Art. 18
    Constituie contraventii la regimul pasapoartelor urmatoarele fapte:
    a) nepredarea de catre titular a pasaportului diplomatic sau de serviciu in termenul si conditiile prevazute de ordonanta;
    b) nepredarea de catre titular, unitatii emitente, a celui de al doilea pasaport valabil, in termen de 5 zile lucratoare de la incetarea situatiei care a determinat eliberarea acestuia;
    c) retinerea pasaportului sau a altui document de calatorie de catre persoane neautorizate de lege, precum si darea drept gaj a acestuia;
    d) pierderea, deteriorarea sau distrugerea pasaportului ori a altui document de calatorie, din culpa titularului;
    e) declararea in mod repetat, in termen de 5 ani, a pierderii, deteriorarii sau distrugerii pasaportului sau a altui document de calatorie, din culpa titularului;
    f) efectuarea de modificari sau adaugiri in pasaport ori in alt document de calatorie, daca fapta nu a fost savarsita in altfel de conditii incat, potrivit legii, sa constituie infractiune.
    Art. 19
    Contraventiile prevazute la art. 18 lit. a), b) si c) se sanctioneaza cu amenda de la 200.000 lei la 500.000 lei, cele prevazute la lit. d) cu amenda de la 400.000 lei la 800.000 lei, iar cele de la lit. e) si f) cu amenda de la 700.000 lei la 1.500.000 lei.
    Art. 20
    Contraventiile se constata si sanctiunile se aplica de catre personalul anume desemnat din Ministerul de Interne si Ministerul Afacerilor Externe.
    Art. 21
    Contraventiilor prevazute in prezenta ordonanta li se aplica prevederile Legii nr. 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor.

    CAP. 4
    Dispozitii finale

    Art. 22
    Cetatenilor romani, care si-au stabilit domiciliul in strainatate, le este asigurat dreptul de a reveni oricand in tara, temporar sau definitiv.
    Art. 23
    Cetatenii romani care si-au stabilit domiciliul in strainatate, precum si cei aflati temporar, pentru perioade mai mari de 6 luni, se pot inregistra la misiunea diplomatica sau oficiul consular al Romaniei din tara de domiciliu ori resedinta.
    Art. 24
    Cetatenilor romani care isi stabilesc domiciliul in strainatate li se elibereaza pasapoarte simple, in care se mentioneaza tara de domiciliu.
    Art. 25
    Cetatenii romani cu domiciliul in strainatate, ori cei aflati temporar, carora autoritatile statului respectiv le-au aprobat stabilirea, pot depune cererile pentru eliberarea pasapoartelor simple, in care se mentioneaza tara de domiciliu, la misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale Romaniei, iar cand se afla temporar in tara, la serviciile teritoriale din subordinea Directiei de pasapoarte pe raza carora au avut ultimul domiciliu.
    Art. 26
    (1) Furtul pasaportului se declara in termen de 48 de ore la unitatea de politie pe teritoriul careia a fost constatat.
    (2) Pierderea, deteriorarea sau distrugerea pasaportului simplu ori a altui document de calatorie se declara la serviciul teritorial din subordinea Directiei de pasapoarte pe raza caruia domiciliaza titularul, iar a celui de serviciu sau diplomatic, la Ministerul Afacerilor Externe.
    (3) Eliberarea unui pasaport simplu in locul celui declarat furat ori pierdut se face numai dupa ce titularul prezinta dovada publicarii pierderii ori furtului in Monitorul Oficial al Romaniei, cu exceptia situatiilor prevazute la art. 12 alin. (2).
    (4) In cazul declararii in mod repetat, in termen de 5 ani, a furtului sau pierderii pasaportului, termenul de solutionare a cererii de eliberare a unui nou document poate fi prelungit pana la confirmarea celor declarate, dar nu mai mult de 6 luni.
    (5) Cetatenii romani aflati in strainatate vor declara furtul pasaportului la autoritatile de politie competente, iar pierderea acestuia la misiunea diplomatica sau la oficiul consular roman, care va proceda conform prevederilor art. 4.
    Art. 27
    Sumele ce se asigura prin schimb valutar cetatenilor romani care calatoresc in strainatate se stabilesc periodic prin reglementari ale Bancii Nationale a Romaniei.
    Art. 28
    Tipul, forma si continutul pasapoartelor si ale altor documente de calatorie se stabilesc prin hotarare a Guvernului, la propunerea Ministerului Afacerilor Externe si Ministerului de Interne.
    Art. 29
    Prezenta ordonanta intra in vigoare in termen de 30 de zile de la data publicarii ei in Monitorul Oficial al Romaniei.
    Art. 30
    La data intrarii in vigoare a prezentei ordonante se abroga art. 1-8, 10 si 11 din capitolul I, capitolul II, capitolul IV si art. 27 si 29-31 din capitolul V din Decretul-lege nr. 10/1990, privind regimul pasapoartelor si al calatoriilor in strainatate, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 6 din 10 ianuarie 1990; Ordonanta Guvernului nr. 37/1994 privind unele masuri in legatura cu eliberarea si pastrarea pasapoartelor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 245 din 30 august 1994, aprobata si modificata prin Legea nr. 144/1994, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 374 din 31 decembrie 1994, precum si orice alte dispozitii contrare.

                     PRIM-MINISTRU
                    VICTOR CIORBEA

                            Contrasemneaza:
                            p. Ministru de interne,
                            Teodor Zaharia,
                            secretar de stat

                            p. Ministrul afacerilor externe,
                            Lucian Comanescu,
                            secretar de stat



COMENTARII la Ordonanţa 65/1997

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 65 din 1997
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 241 2013
    Buna ziua, Acest lucru este de a informa publicul în general că suntem în prezent sa dea împrumut la o rată scăzută a dobânzii de 3%. Daca sunteti interesati in aplicarea pentru un împrumut, să completați cererea de mai jos. Pentru mai multe detalii contactati-ne acum prin: +2348073676763 sau email: anitaloanfirm@hotmail.com INFORMAȚII IMPRUMUTAT NECESARE Nume: Țară: sex: Varsta: Telefon: Suma necesară: Ocupația: Durata de împrumut: Cu respect. Mrs.Isa Anita
ANONIM a comentat Hotărârea 416 2014
    ce preturi naspa
ANONIM a comentat Ordin 117 2010
    -nu face diferenta clara intre deseuri metalice si materiale metalice pentru care ANPM stabileste autorizatii de mediu diferite.Astfel fiind,operatorii care gestioneaza deseuri metalice sunt asimilati cu operatorii care recupereaza deseuri metalice din aceste materiale metalice ori nemetalice cum sunt,deseurile radiologice:filme radiologice si solutii din care se recupereaza argintul- activitati ce nu sunt cautate de functionarii cu atributii de control in puncte de lucru autorizate cu autorizatie integrata de APM CI SUNT CAUTATE IN PUNCTE DE LUCRU NEAUTORIZATE UNDE NU EXISTA.MOTIV PENTRU CARE,RESTURILE DIN PROCESELE DE RECUPERARE A ARGINTULUI DIN FILME ORI SOLUTII SUNT DEVERSATE IN CANALIZARE.
ANONIM a comentat Decretul 111 1951
    Decretul 111 din 1951 este considerat abuziv sau nu?
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Bună ziua, Sunteți în căutarea pentru un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, etc ..? Va oferim personale și de afaceri de împrumut la orice individ interesat la dobândă 2% de la 1 la 30 de ani. Nume: Data nașterii: Sex: Stare civilă: Adresa: Oraș: Țară: telefon: Suma de împrumut: Durata de împrumut: Venitul lunar net. Contactati-ne: creditsolutionhome@outlook.com
ANONIM a comentat Legea 3 1977
    legea a fost f.buna,dar dupa 1989 pensionandu-ma in anul 1991, s-au repectat prevederile de calcul,dar din martie 1991 prin trecerea la milioane nu s-au respectat prevederile art.7 din lege privin IMPRESCRIPTIA si prin legi neconstitutionale si aplicate retroactiv,legea 19/2000, s-au diminuat sumele din decizia de pensionare cu 1 la 100000 rezultand o pensie de 0,26 roni(tot lei) din 2619 lei in decizie, in prezent,aug.2014,primesc numai 50%,adic a 1335 lei,..Milu Bajenaru Valentin,Brasov
ANONIM a comentat Ordin 73 2014
    As dori un raspuns competent la urmatoarea situatie cu care ne confruntam de luni de zile fara nici un rezultat in afara debransarii de la electrica si ramanerii astfel si fara apa de consum curent . Fiica mea a divortat si a facut partaj imobiliar din mai 2009, drept pentru care s-a prezentat la sediul enel oras Pantelimon pentru schimbare titular contract, vechiul contract fiind pe numele fostului sot. Deoarece acesta nu a fost de acord si beneficiaza de ,,cunostinte ''la Enel si primarie, nu s-a putut face aceasta modificare. Precizez ca in urma partajului, din cele 2 proprietati vecine, una i-a revenit mie, iar una lui , ambele imobile fiind bransate inca de la constructia lor prin plata costurilor ca sot si sotie la vremea respectiva. Fiind primii care am facut bransamentul,ulterior pe acest bransament s-au mai bransat alte 5 imobile. Fostul sot nu a fost de acord ca ea sa ramana bransata pe vechiul bransament, iar Enel Pantelimon a facut un proiect de bransare din capatul celalalt al strazii, cu costuri exorbitante , depeste 125 milioanelei. Cum pot rezolva legal acest lucru ,deoarece el intre timp a reziliat contractul pentru imobilul meu si am fost debransata chiar a doua zi de la contorul meu . Enel refuza rebransarea decat in conditiile puse de el , cand eu am facut cerere doar de schimbare titular contract cum se face de regula in situatii de divort si partaj. Precizez ca ea a platit mereu consumul prin banca chiar daca nu e titular de contract, in baza contorului detinut la imobil . Datorita abuzurilor fostului sot care uzeaza de relatii la primaria Pantelimon si la toti furnizorii de utilitati din localitate, au fost taiate toate utilitatile si cu mari costuri mi-am facut contractele si bransamente gaze , chiar daca imobilul avea utilitati inca din 2006. Cum pot demonstra ca astfel se face o discriminare ,iar lipsa de curent electric produce pagube imense, fiind singura casa unde poate locui ? De o alta rebransare nici nu poate fi vorba deoarece nu detin banii necesari si nici nu-i vad rostul atata timp cat bransarea s-a facut cu banii nostri in 1996 ca sot si sotie ,iar pentru rebransare la gaze am imprumutat banii sa platesc cca 60 milioane lei , deoarece aici nu aveam contor separat, si s-a facut in mai bine de 5luni . Astept sa-mi dati un sfat pe mail deoarece suntem disperati ca nu se poate rezolva decat cu aceste costuri propuse prin proiect. Putem demonstra cu acte si raspunsurile primite de la toate forurile,ENEL inclusiv de la ANRE , care a gasit ca solutia data de Enel Pantelimon jud Ilfov aste singura legala si ca trebuie sa platesc peste 125 milioane lei pentru a avea current electric si apa de consum . Datorita acestei situatii, in casa si curte nu mai poate locui nici macar un caine , iar cei care fac legea doar pentru ei jubileaza. Ne punem mari sperante in rezolvarea legala a acestei situatii, am citit toate legile in acest domeniu , nu am gasit o explicatie anume ,si nici chiar debransarea nu s-a facut dupa 21 zile cum este legal, ci doar dupa o zi , ca sa ne arate cine este mai puternic. Asteptam cu mare nerabdare o solutie in aceste abuzuri facute doar pentru capriciile fostului sot care ne-a demonstrat ca pana acum el face ce doreste doar ca sa ne hartuiasca si sa ne ameninte cu diverse , inclusiv cu arme. Cu multumiri pentru raspunsul care speram sa-l primim cat mai curand,
ANONIM a comentat Decretul 153 1970
    pai cum sa nu existe comentariu??? -Unde e atitudinea cetateneasca???Cand umbla in tara fel si fel de gasti de "infractori",interlopi !!!!!cum ar fi in P.Neamt niste jigodii de cica minori care fura,ataca si-n plina zi pe bietii oameni,femei neajutorate etc,iar interlopii isi fac de cap;degeaba exista atatea "politii":politie locala,jandarmerie,politie judet,SRI,etc Luati atitudine fratilor!!!!!!!!!!Faceti odata ceva!!!!!!!!!!!Sa se vada ceva !!!!Nu asteptati numai recompense.Ca nici cetateanu nu poate lua atitudine daca aceste structuri nu ia initiativa!!!Nici primaria nu misca nimic!!!
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordonanţa 65/1997
OUG 50 2004
pentru modificarea si completarea unor acte normative in vederea stabilirii cadrului organizatoric si functional corespunzator desfasurarii activitatilor de eliberare si evidenta a cartilor de identitate, actelor de stare civila, pasapoartelor simple, permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare a vehiculelor
Ordonanţa 84 2003
pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 65/1997 privind regimul pasapoartelor in Romania
Legea 134 2003
pentru modificarea art. 19 din Ordonanta Guvernului nr. 65/1997 privind regimul pasapoartelor in Romania si a art. 39 din Legea nr. 105/1996 privind evidenta populatiei si cartea de identitate
OUG 119 2002
pentru modificarea art. 14 alin. (1) lit. e) din Ordonanta Guvernului nr. 65/1997 privind regimul pasapoartelor in Romania
Legea 737 2001
privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 86/2001 pentru modificarea art. 14 alin. (1) lit. e) din Ordonanta Guvernului nr. 65/1997 privind regimul pasapoartelor in Romania
Ordonanţa 83 2001
privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor
Ordonanţa 84 2001
privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor
OUG 86 2001
pentru modificarea art. 14 alin. (1) lit. e) din Ordonanta Guvernului nr. 65/1997 privind regimul pasapoartelor in Romania
Hotărârea 460 2001
privind punerea in circulatie a noilor tipuri de pasapoarte romanesti
Legea 216 1998
pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 65/1997 privind regimul pasapoartelor in Romania
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu