E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A fost modificat de:
Ordonanţa 83 2001 modificat de Ordonanţa 24 2019
Ordonanţa 83 2001 modificat de Ordonanţa 3 2016
Ordonanţa 83 2001 modificat de Ordonanţa 23 2015
Ordonanţa 83 2001 completat de Ordonanţa 23 2015
Ordonanţa 83 2001 modificat de Ordonanţa 10 2013
Ordonanţa 83 2001 modificat de Ordonanţa 28 2010
Ordonanţa 83 2001 completat de Ordonanţa 28 2010
Ordonanţa 83 2001 modificat de OUG 70 2009
Ordonanţa 83 2001 modificat de OUG 94 2008
Articolul 15 din actul Ordonanţa 83 2001 in legatura cu Hotărârea 2337 2004
Articolul 11 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 11 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 12 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 12 din actul Ordonanţa 83 2001 articole noi... articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 15 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 1 din actul Legea 520 2004
Articolul 11 din actul Ordonanţa 83 2001 in legatura cu Hotărârea 1767 2004
Articolul 7 din actul Ordonanţa 83 2001 in legatura cu Hotărârea 1693 2004
Articolul 15 din actul Ordonanţa 83 2001 in legatura cu Hotărârea 1547 2004
Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 2 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 3 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 4 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 2 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 5 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 6 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 7 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 8 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 9 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 9 din actul Ordonanţa 83 2001 articole noi... articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 10 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 11 din actul Ordonanţa 83 2001 abrogat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 11 din actul Ordonanţa 83 2001 articole noi... articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 13 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 15 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 15 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 15 din actul Ordonanţa 83 2001 articole noi... articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 16 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 17 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Articolul 18 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Ordonanţa 83 2001 modificat de articolul 7 din actul OUG 50 2004
Ordonanţa 83 2001 in legatura cu articolul 14 din actul Legea 631 2002
Ordonanţa 83 2001 in legatura cu Hotărârea 761 2002
Ordonanţa 83 2001 aprobat de Legea 362 2002
Ordonanţa 83 2001 modificat de Legea 362 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de Legea 362 2002
Articolul 6 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de Legea 362 2002
Articolul 7 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de Legea 362 2002
Articolul 8 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de Legea 362 2002
Articolul 5 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de Legea 362 2002
Articolul 15 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de Legea 362 2002
Articolul 15 din actul Ordonanţa 83 2001 articole noi... Legea 362 2002
Articolul 17 din actul Ordonanţa 83 2001 modificat de Legea 362 2002
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 83 din 30 august 2001

privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 543 din  1 septembrie 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 1 pct. IV.5 din Legea nr. 324/2001 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Serviciile publice comunitare pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor din cadrul prefecturilor judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, denumite in continuare servicii publice comunitare, asigura intocmirea, pastrarea, evidenta si eliberarea pasapoartelor simple.
    Art. 2
    Coordonarea si controlul metodologic al serviciilor publice comunitare se asigura de Directia generala pentru pasapoarte din cadrul Ministerului Administratiei Publice.
    Art. 3
    Ministerul Administratiei Publice, prin Directia generala pentru pasapoarte, asigura punerea in aplicare, intr-o conceptie unitara, a legislatiei in vigoare in domeniul pasapoartelor simple, precum si a programelor de reforma privind apropierea administratiei publice de cetatean.
    Art. 4
    Serviciile publice comunitare si Directia generala pentru pasapoarte coopereaza cu institutiile abilitate din domeniul ordinii publice, sigurantei si apararii nationale, conform legii.

    CAP. 2
    Organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare

    Art. 5
    Serviciile publice comunitare se infiinteaza in cadrul aparatului propriu al prefecturilor judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.
    Art. 6
    (1) Serviciile publice comunitare au urmatoarele atributii principale:
    a) solutioneaza cererile pentru eliberarea pasapoartelor simple ori de prelungire a valabilitatii acestora, in conformitate cu prevederile legii, ale tratatelor si conventiilor internationale la care Romania este parte;
    b) asigura eliberarea, in sistem de ghiseu unic, a pasapoartelor simple, in colaborare cu serviciile publice comunitare locale de evidenta a persoanelor din subordinea consiliilor municipale, orasenesti si comunale, precum si ale sectoarelor municipiului Bucuresti;
    c) administreaza, gestioneaza si valorifica registrele judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, de evidenta a pasapoartelor;
    d) asigura inscrierea de mentiuni in pasapoarte, in conditiile legii;
    e) organizeaza, la nivelul judetului si al municipiului Bucuresti, gestionarea si controlul eliberarii pasapoartelor.
    (2) Serviciile publice comunitare indeplinesc si orice alte atributii stabilite prin reglementari legale.
    (3) Serviciile publice comunitare din cadrul prefecturilor conlucreaza permanent cu serviciile publice de evidenta a populatiei din cadrul consiliilor judetene si al Consiliului General al Municipiului Bucuresti.
    Art. 7
    Modul de organizare si functionare a serviciilor publice comunitare, structura organizatorica si numarul de personal se stabilesc prin hotarare a Guvernului.

    CAP. 3
    Directia generala pentru pasapoarte

    Art. 8
    (1) Directia generala pentru pasapoarte se organizeaza in structura Ministerului Administratiei Publice prin reorganizarea Directiei de pasapoarte din cadrul Directiei generale de evidenta informatizata a persoanei din structura Ministerului de Interne.
    (2) Sediul Directiei generale pentru pasapoarte este in municipiul Bucuresti, str. Nicolae Iorga nr. 20, sectorul 1.
    Art. 9
    (1) Directia generala pentru pasapoarte are urmatoarele atributii principale:
    a) organizeaza, indruma si controleaza activitatea de intocmire, eliberare si evidenta a pasapoartelor simple, in conditiile legii, de catre serviciile publice comunitare din subordinea prefecturilor;
    b) elaboreaza propuneri privind perfectionarea prevederilor legale in domeniu, in vederea armonizarii acestora cu reglementarile comunitare si internationale;
    c) constituie si gestioneaza Registrul national de evidenta a pasapoartelor simple;
    d) gestioneaza Sistemul national informatic de evidenta a pasapoartelor simple;
    e) efectueaza verificari in evidenta pasapoartelor, la solicitarea autoritatilor publice abilitate, potrivit legii;
    (2) Ministerul Administratiei Publice indeplineste si alte atributii prevazute prin lege sau alte reglementari legale, precum si prin decizii ale primului-ministru, in domeniul activitatii de pasapoarte.
    Art. 10
    (1) Regulamentul de organizare si functionare a Directiei generale pentru pasapoarte va fi aprobat prin ordin al ministrului administratiei publice.
    (2) Structura organizatorica a Directiei generale pentru pasapoarte cuprinde directii, servicii si birouri, stabilite prin ordin al ministrului administratiei publice.
    Art. 11
    (1) In exercitarea atributiilor ce ii revin in domeniul activitatii de pasapoarte Ministerul Administratiei Publice colaboreaza cu Ministerul de Interne si cu celelalte ministere si autoritati ale administratiei publice centrale si locale.
    (2) In vederea indeplinirii atributiilor sale Ministerul Administratiei Publice are dreptul sa solicite informatii, date si documente de la ministere si celelalte autoritati publice cu atributii in domeniul ordinii publice, sigurantei si apararii nationale, in conditiile legii.

    CAP. 4
    Eliberarea pasapoartelor in sistem de ghiseu unic

    Art. 12
    (1) Cererile pentru eliberarea pasapoartelor simple ori de prelungire a valabilitatii acestora se depun de catre solicitanti, in conditiile legii, la serviciile publice comunitare locale de evidenta a persoanelor in a caror raza isi au domiciliul.
    (2) Serviciile publice comunitare locale de evidenta a persoanelor preiau cererile pentru eliberarea pasapoartelor simple ori de prelungire a valabilitatii acestora si le transmit in mod operativ spre solutionare serviciilor publice comunitare de la nivelul judetelor, respectiv al municipiului Bucuresti.
    Art. 13
    Serviciile publice comunitare analizeaza cererile prevazute la art. 12 si emit pasapoartele simple solicitate de cetateni sau, dupa caz, inscriu mentiunile necesare in acestea, in conditiile legii, si le transmit operativ serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor, care le elibereaza solicitantilor.

    CAP. 5
    Asigurarea financiara si materiala

    Art. 14
    Finantarea cheltuielilor curente si de capital aferente activitatii serviciilor publice comunitare se asigura de la bugetul de stat, in conditiile legii, prin bugetul Ministerului Administratiei Publice.
    Art. 15
    (1) Taxele de eliberare a pasapoartelor si de furnizare a datelor din Registrul national de evidenta a pasapoartelor simple si din registrele judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, de evidenta a pasapoartelor se aproba prin ordin al ministrului administratiei publice, cu avizul Oficiului Concurentei.
    (2) Veniturile realizate potrivit alin. (1) se retin de prefecturi si se utilizeaza in regim extrabugetar pentru finantarea, in completare, a cheltuielilor materiale si serviciilor prestate, precum si a cheltuielilor de capital aferente activitatii serviciilor publice comunitare pentru pasapoarte.

    CAP. 6
    Dispozitii tranzitorii si finale

    Art. 16
    (1) Bunurile mobile si imobile, proprietate publica sau privata a statului, aflate in administrarea Ministerului de Interne, destinate activitatii reglementate de prezenta ordonanta, trec, dupa caz, in administrarea Ministerului Administratiei Publice sau in folosinta comuna a Ministerului Administratiei Publice si Ministerului de Interne.
    (2) Protocolul de predare-preluare a bunurilor prevazute la alin. (1) se aproba prin hotarare a Guvernului, la propunerea Ministerului Administratiei Publice si a Ministerului de Interne, in termen de cel mult 6 luni de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante.
    Art. 17
    Ministerul Administratiei Publice va elabora normele metodologice de aplicare a prevederilor prezentei ordonante.
    Art. 18
    (1) Prezenta ordonanta intra in vigoare la data de 1 ianuarie 2002.
    (2) Pe data intrarii in vigoare a prezentei ordonante prevederile Legii nr. 40/1990 privind organizarea si functionarea Ministerului de Interne, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 146 din 18 decembrie 1990, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 105/1996 privind evidenta populatiei si cartea de identitate, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 237 din 30 septembrie 1996, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Ordonantei Guvernului nr. 65/1997 privind regimul pasapoartelor in Romania, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 226 din 30 august 1997, aprobata si modificata prin Legea nr. 216/1998, cu modificarile ulterioare, se modifica in mod corespunzator.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul administratiei publice,
                         Octav Cozmanca

                         p. Ministru de interne,
                         Abraham Pavel,
                         secretar de stat

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Gherghina,
                         secretar de stat



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 83/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 83 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1103 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Firma de împrumut Bridge Finance este garantată în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2%. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 36 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM.a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID NMLS al companiei: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    Sunt Marie Reilly, o împrumutată împrumutată privată și legitimă. Ești un bărbat sau o femeie de afaceri? Aveți vreo mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o scară plăcută mică și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumuturi de capital de la băncile locale și alte institutii financiare ?. - Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să aducă clienții lor și sunt protejați 100%. Părțile interesate ar trebui să mă contacteze pentru mai multe informații via: mariereillyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 50 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Rectificare 99 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordonanţa 83/2001
Ordonanţa 24 2019
Ordonanţa 3 2016
Ordonanţa 23 2015
Ordonanţa 10 2013
Ordonanţa 28 2010
pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 83/2001 privind înfiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor simple si serviciilor publice comunitare regim permise de conducere si înmatriculare a vehiculelor
OUG 70 2009
pentru modificarea şi completarea unor acte normative privind taxe şi tarife cu caracter nefiscal
OUG 94 2008
pentru stabilirea unor masuri privind punerea in circulatie a pasapoartelor electronice, precum si producerea altor documente de calatorie
Hotărârea 2337 2004
privind stabilirea taxelor pentru furnizarea datelor din Registrul national de evidenta a permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare si din registrele judetene si al municipiului Bucuresti de evidenta a permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare
Legea 520 2004
privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 50/2004 pentru modificarea si completarea unor acte normative in vederea stabilirii cadrului organizatoric si functional corespunzator desfasurarii activitatilor de eliberare si evidenta a cartilor de identitate, actelor de stare civila, pasapoartelor simple, permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare a vehiculelor
Hotărârea 1767 2004
privind modul de organizare si functionare a serviciilor publice comunitare regim permise de conducere si inmatriculare a vehiculelor
Hotărârea 1693 2004
privind modul de organizare si functionare a serviciilor publice comunitare pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor simple
Hotărârea 1547 2004
privind stabilirea taxelor pentru furnizarea datelor din Registrul national de evidenta a pasapoartelor simple si din registrele judetene si al municipiului Bucuresti
OUG 50 2004
pentru modificarea si completarea unor acte normative in vederea stabilirii cadrului organizatoric si functional corespunzator desfasurarii activitatilor de eliberare si evidenta a cartilor de identitate, actelor de stare civila, pasapoartelor simple, permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare a vehiculelor
Legea 631 2002
Legea bugetului de stat pe anul 2003
Hotărârea 761 2002
privind aprobarea programelor pentru aplicarea Ordonantei Guvernului nr. 83/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor simple, a Ordonantei Guvernului nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor si a Ordonantei Guvernului nr. 88/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare pentru situatii de urgenta
Legea 362 2002
pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 83/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu