E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 2 din actul Legea 230 2004
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 2 din actul Legea 191 2004
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 1 din actul Hotărârea 44 2004
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 117 din actul Ordonanţa 92 2003
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 121 din actul Ordonanţa 92 2003
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 145 din actul Legea 571 2003
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 133 din actul Legea 571 2003
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 147 din actul Legea 571 2003
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 15 din actul Ordonanţa 61 2002
Decizia 5 2004 in legatura cu Ordonanţa 57 2002
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 1 din actul Hotărârea 598 2002
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 7 din actul Legea 345 2002
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 22 din actul Legea 345 2002
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 5 din actul Legea 345 2002
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 11 din actul Legea 345 2002
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 12 din actul Legea 345 2002
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 22 din actul Legea 290 2002
Decizia 5 2004 in legatura cu Legea 137 2002
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 1 din actul Hotărârea 401 2000
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 18 din actul OUG 17 2000
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 4 din actul OUG 17 2000
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 1 din actul Hotărârea 512 1998
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 13 din actul Ordonanţa 11 1996
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 13 din actul Ordonanţa 11 1996
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 37 din actul Legea 64 1995
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 60 din actul Legea 64 1995
Decizia 5 2004 in legatura cu articolul 4 din actul Ordonanţa 3 1992
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 5 din 22 iulie 2004

pentru aprobarea solutiilor privind aplicarea unitara a unor prevederi referitoare la taxa pe valoarea adaugata si probleme de procedura fiscala

ACT EMIS DE: COMISIA FISCALA CENTRALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 879 din 27 septembrie 2004


SmartCity3


    1. Art. 18 lit. b) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 22 alin. (4) lit. b) din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata, si art. 145 alin. (3) lit. a) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal
    "I. Orice operatiuni desfasurate de persoanele impozabile inregistrate ca platitori de taxa pe valoarea adaugata sunt supuse legii fiscale, indiferent daca sunt obtinute din activitati ce indeplinesc sau nu indeplinesc cerintele altor dispozitii legale.
    II. Aceasta regula este aplicabila si in cazul agentilor economici care nu au detinut autorizatia de valorificare prevazuta de art. 8 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 16/2001 privind gestionarea deseurilor industriale reciclabile, republicata, si au comercializat aceste deseuri in tara sau le-au exportat. Astfel, acestia isi vor pastra dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferente cumpararilor de deseuri si vor fi obligati sa colecteze taxa pe valoarea adaugata pentru livrarile in tara, respectiv vor fi scutiti in conditiile legii pentru operatiunile de export.
    III. Prezenta solutie este aplicabila atat timp cat legea fiscala nu contine alte prevederi speciale in ceea ce priveste dreptul de deducere si taxa colectata pentru anumite livrari de bunuri si servicii."

    2. I. Art. 4 alin. 3 din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata, cu modificarile ulterioare, si pct. 3.1 - 3.5 din Normele pentru aplicarea Ordonantei Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adaugata, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 512/1998; art. 4 alin. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata si pct. 3.1 - 3.5 din Normele de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 401/2000; art. 7 din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata, si art. 8 din Normele de aplicare a Legii nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 598/2002, cu modificarile ulterioare
    "Pana la data de 31 decembrie 2003 serviciile de consultanta in legatura cu un bun imobil situat in Romania, efectuate de un prestator din Romania catre un beneficiar din strainatate, sunt impozabile, respectiv au locul prestarii la locul unde beneficiarul isi are stabilit sediul activitatii economice sau, in lipsa acestora, domiciliul ori resedinta sa obisnuita."

    II. Art. 133 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal
    "De la data de 1 ianuarie 2004, pentru serviciile de consultanta in legatura directa cu un bun imobil situat in Romania, efectuate de un prestator din Romania catre un beneficiar din strainatate, locul prestarii este considerat a fi locul unde este situat bunul imobil."

    3. Art. 5, art. 11 alin. (1) lit. e) si art. 12 din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata
    "In perioada 1 iunie 2002 - 31 decembrie 2003 transportul bunurilor ce urmau a fi plasate in regim de perfectionare activa nu era scutit de taxa pe valoarea adaugata."

    4. Art. 147 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal si pct. 52 din Normele metodologice de aplicare a titlului VI din Codul fiscal, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 44/2004
    "La persoanele impozabile inregistrate ca platitori de T.V.A., inclusiv la cele cu regim mixt, costurile de achizitie a serviciilor si bunurilor, indiferent daca acestea sunt de natura stocurilor sau activelor amortizabile, nu cuprind taxa pe valoarea adaugata."

    5. Art. 117 alin. (4) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, art. 15 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creantelor bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 13 si 13^1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, coroborate cu prevederile art. 37 si art. 60 alin. (7) din Legea nr. 64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului, republicata, cu modificarile ulterioare
    "Dupa data deschiderii procedurii de reorganizare judiciara se datoreaza dobanzi si penalitati de intarziere pana la data deschiderii procedurii de faliment.
    Penalitatile de intarziere si dobanzile, respectiv majorarile de intarziere, dupa caz, datorate conform prevederilor legale, nu constituie dobanzi sau cheltuieli in sensul art. 37 din Legea nr. 64/1995."

    6. Art. 121 "Inlesniri la plata obligatiilor fiscale" din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, coroborat cu prevederile art. II din Legea nr. 191/2004 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 36/2004 pentru modificarea si completarea Legii nr. 137/2002 privind unele masuri pentru accelerarea privatizarii
    "1. Aplicarea acestor prevederi se va realiza de organele fiscale teritoriale la care debitorii sunt inregistrati ca platitori de impozite si taxe.
    2. De prevederile acestui articol vor beneficia numai societatile comerciale la care ordinele comune emise in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 137/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, erau intocmite la data intrarii in vigoare a Legii nr. 191/2004 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 36/2004 pentru modificarea si completarea Legii nr. 137/2002 privind unele masuri pentru accelerarea privatizarii.
    3. Sumele ramase de plata din ratele esalonate la data intrarii in vigoare a legii, reprezentand dobanzi si penalitati de orice fel, aferente impozitelor si contributiilor sociale cu retinere la sursa, se amana la plata in vederea scutirii pana la ultimul termen de plata din esalonarile acordate prin ordinele comune, ceea ce inseamna ca debitorii vor achita in continuare numai sumele reprezentand rate din debite si dobanzile pe perioada esalonarii.
    4. In situatia in care prin ordinul comun s-au acordat scutiri de impozite, taxe, contributii si accesorii aferente, precum si esalonari numai pentru accesoriile aferente impozitelor si contributiilor cu stopaj la sursa, sumele ramase de plata din ratele esalonate la data intrarii in vigoare a legii se scutesc la plata.
    5. Amanarile la plata in vederea scutirii, precum si scutirile de plata se acorda numai in situatia in care inlesnirile la plata acordate prin ordine comune sunt respectate la data intrarii in vigoare a legii.
    6. Garantiile constituite pentru sumele esalonate la plata raman neschimbate si se utilizeaza conform prevederilor legale mentionate in ordinele comune emise."

    7. Art. 121 "Inlesniri la plata obligatiilor fiscale" din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, coroborat cu prevederile art. 22^2 din Legea nr. 290/2002 privind organizarea si functionarea unitatilor de cercetare-dezvoltare din domeniile agriculturii, silviculturii, industriei alimentare si a Academiei de Stiinte Agricole si Silvice "Gheorghe Ionescu-Sisesti", astfel cum a fost introdus prin Legea nr. 147/2004 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 78/2003 pentru modificarea si completarea Legii nr. 290/2002
    "1. Aplicarea acestor prevederi se va realiza de organele fiscale teritoriale la care debitorii sunt inregistrati ca platitori de impozite si taxe.
    2. Sumele ce fac obiectul scutirii sunt cele cuprinse in certificatele de obligatii bugetare eliberate de organele competente pe baza controlului fiscal.
    3. Certificatele de obligatii bugetare sa cuprinda obligatiile bugetare datorate, inclusiv dobanzi si penalitati de orice fel, aferente la data intrarii in vigoare a Legii nr. 147/2004 si ramase neachitate la data emiterii certificatelor.
    4. In cazul existentei unei esalonari la plata, in certificatele de obligatii bugetare se cuprind obligatiile bugetare ramase neachitate din esalonare la data emiterii acestora.
    5. Inlesnirile la plata reglementate de prevederile Legii nr. 147/2004 se acorda numai unitatilor de cercetare-dezvoltare reorganizate ca institute nationale sau ca institutii publice potrivit art. II din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 78/2003. Reorganizarea se va face prin hotarari ale Guvernului."

    8. Art. 121 "Inlesniri la plata obligatiilor fiscale" din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, coroborat cu prevederile art. II din Legea nr. 230/2004 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 38/2004 pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica
    "Ulterior publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, a hotararilor Guvernului prin care se nominalizeaza unitatile de cercetare dezvoltare beneficiare si plafonul pentru care se aproba scutirile la plata, Ministerul Finantelor Publice va solicita organelor fiscale eliberarea certificatelor de obligatii bugetare care vor cuprinde obligatiile mentionate mai sus, ramase neachitate la data emiterii acestora."



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 5/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 5 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 1 2020
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul unic de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Decizia 1 2020
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul unic de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Ordin 17 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Bridge Finance este garantat în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2% la bugetul dvs. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 1355 2001
    GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR BUY/LEASE AT THE BEST RATES AVAILABLE We offer certified and verifiable bank instruments via Swift Transmission from a genuine provider capable of taking up time bound transactions. FOR LEASING OF BG/SBLC MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M LEASING FEE = 4%+2% FOR PURCHASE OF FRESH CUT BG/SBLC PRICE = 32%+2% MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M Our BG/SBLC Financing can help you get your project funded, loan financing by providing you with yearly. RWA ready to close leasing with any interested client in few banking days Name : Scott james Email : Inquiry.securedfunding@gmail.com Skype: Inquiry.securedfunding@gmail.com
ANONIM a comentat Decizia 221 2000
    Locuiesc în SUA Florida și sunt azi o femeie fericită? Mi-am spus sinelui că orice creditor împrumutat care mi-ar putea schimba Viața și familia, mă voi referi la orice persoană care le caută împrumut. Dacă aveți nevoie de împrumut și sunteți 100% sigur că veți plăti împrumutul, contactați-le și vă rugăm să le spuneți că doamna Sandra v-a trimis la ei. sabinhelps@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 37 2016
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat OUG 1 2013
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat OUG 1 2013
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Ordin 17 2019
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Ordin 5049 2019
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 5/2004
Legea 230 2004
privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 38/2004 pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica
Legea 191 2004
privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 36/2004 pentru modificarea si completarea Legii nr. 137/2002 privind unele masuri pentru accelerarea privatizarii
Hotărârea 44 2004
pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal
Ordonanţa 92 2003
privind Codul de procedura fiscala
Legea 571 2003
privind Codul fiscal
Ordonanţa 61 2002
privind colectarea creantelor bugetare
Ordonanţa 57 2002
privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica
Hotărârea 598 2002
pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata
Legea 345 2002
privind taxa pe valoarea adaugata
Legea 290 2002
privind organizarea si functionarea unitatilor de cercetare-dezvoltare din domeniile agriculturii, silviculturii, industriei alimentare si a Academiei de Stiinte Agricole si Silvice "Gheorghe Ionescu-Sisesti"
Legea 137 2002
privind unele masuri pentru accelerarea privatizarii
Hotărârea 401 2000
pentru aprobarea Normelor de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata
OUG 17 2000
privind taxa pe valoarea adaugata
Hotărârea 512 1998
cu privire la aprobarea Normelor pentru aplicarea Ordonantei Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adaugata
Ordonanţa 11 1996
privind executarea creantelor bugetare
Legea 64 1995
privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului
Ordonanţa 3 1992
privind taxa pe valoarea adaugata
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu