E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A fost modificat de:
Articolul 2 din actul OUG 82 1997 in legatura cu articolul 1 din actul Legea 576 2001
OUG 82 1997 in legatura cu Legea 522 2001
OUG 82 1997 in legatura cu Legea 84 2000
OUG 82 1997 in legatura cu Legea 81 2000
OUG 82 1997 in legatura cu Legea 82 2000
OUG 82 1997 abrogat de articolul 57 din actul Ordonanţa 27 2000
Articolul 10 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 166 1999
Articolul 34 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 166 1999
Articolul 1 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 166 1999
Articolul 18 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 166 1999
Articolul 19 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 166 1999
Articolul 9 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 166 1999
Articolul 5 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 143 1999
Articolul 9 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 143 1999
Articolul 11 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 143 1999
Articolul 14 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 143 1999
Articolul 19 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 143 1999
Articolul 24 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 143 1999
Articolul 26 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 143 1999
Articolul 1 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 2 din actul OUG 143 1999
Articolul 2 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 2 din actul OUG 143 1999
Articolul 3 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 2 din actul OUG 143 1999
Articolul 2 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 7 din actul OUG 127 1999
Articolul 9 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 8 din actul OUG 127 1999
Articolul 1 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul Ordin 974 1999
Articolul 2 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 2 din actul Ordin 974 1999
Articolul 3 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 3 din actul Ordin 974 1999
Articolul 26 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 74 1999
OUG 82 1997 in legatura cu Legea 147 1999
OUG 82 1997 modificat de Legea 148 1999
OUG 82 1997 modificat de Rectificare 148 1999
Articolul 1 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul Ordin 659 1999
Articolul 2 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 2 din actul Ordin 659 1999
Articolul 3 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 3 din actul Ordin 659 1999
Articolul 14 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 14 1999
Articolul 1 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 14 1999
OUG 82 1997 in legatura cu OUG 10 1999
OUG 82 1997 in legatura cu Ordin 53 1999
OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 1 1999
Articolul 31 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 11 din actul OUG 69 1998
Articolul 32 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 11 din actul OUG 69 1998
Articolul 36 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 11 din actul OUG 69 1998
Articolul 25 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 11 din actul OUG 69 1998
Articolul 27 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 11 din actul OUG 69 1998
Articolul 30 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 11 din actul OUG 69 1998
OUG 82 1997 in legatura cu Ordin 2577 1998
OUG 82 1997 modificat de OUG 50 1998
Articolul 4 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 5 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 9 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 11 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 14 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 15 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 16 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 17 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 18 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 19 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 20 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 21 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 22 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 23 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 24 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 25 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 26 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 28 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 29 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 33 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 34 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 36 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 38 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 2 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
OUG 82 1997 aprobat de Legea 196 1998
Articolul 2 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
Articolul 3 din actul OUG 82 1997 modificat de Legea 196 1998
OUG 82 1997 modificat de articolul 2 din actul Legea 185 1998
OUG 82 1997 in legatura cu Ordin 1925 1998
Articolul 4 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 18 1998
Articolul 6 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 18 1998
Articolul 9 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 18 1998
Articolul 21 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 18 1998
Articolul 3 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 18 1998
Articolul 1 din actul OUG 82 1997 modificat de articolul 1 din actul OUG 18 1998
OUG 82 1997 in legatura cu Hotărârea 588 1998
OUG 82 1997 in legatura cu Ordin 1531 1998
Articolul 1 din actul OUG 82 1997 modificat de OUG 3 1998
Articolul 1 din actul OUG 82 1997 modificat de Ordonanţa 35 1998
Articolul 3 din actul OUG 82 1997 modificat de Ordonanţa 35 1998
OUG 82 1997 in legatura cu Ordin 95 1998
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA DE URGENTA Nr

ORDONANTA DE URGENTA   Nr. 82 din 23 decembrie 1997

privind regimul accizelor si al altor taxe indirecte

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 380 din 29 decembrie 1997


SmartCity3


    In temeiul art. 114 alin. (4) din Constitutia Romaniei,

    Guvernul Romaniei emite urmatoarea ordonanta de urgenta:

    CAP. 1
    Accize

    Sectiunea I
    Sfera de aplicare
    Art. 1
    Accizele reprezinta taxe speciale de consumatie care se datoreaza bugetului de stat, pentru anumite produse din tara si din import, al caror regim este reglementat prin prezenta ordonanta de urgenta.
    Art. 2
    Produsele pentru care se datoreaza accize sunt:
    a) alcoolul etilic alimentar, bauturile alcoolice si orice alte produse destinate industriei alimentare sau consumului, care contin alcool etilic alimentar;
    b) produsele din tutun;
    c) produsele petroliere;
    d) alte produse si grupe de produse.

    Sectiunea a II-a
    Alcoolul etilic alimentar, bauturile alcoolice si orice alte produse destinate industriei alimentare sau consumului, care contin alcool etilic alimentar
    Art. 3
    In grupa alcool etilic alimentar, bauturi alcoolice si orice alte produse destinate industriei alimentare sau consumului, care contin alcool etilic alimentar, sunt cuprinse:
    a) alcoolul etilic alimentar, produsele pe baza de alcool etilic alimentar si bauturile alcoolice obtinute din distilate de cereale;
    b) bauturile alcoolice naturale;
    c) vinurile si produsele pe baza de vin;
    d) berea.
    a) In subgrupa alcool etilic alimentar, produse pe baza de alcool etilic alimentar si bauturi alcoolice obtinute din distilate de cereale sunt cuprinse urmatoarele: alcool etilic alimentar, vodca, rom, lichioruri, rachiuri pe baza de alcool etilic alimentar, whisky, gin, rom si rachiuri din trestie de zahar, alte bauturi alcoolice spirtoase, precum si orice alte produse care contin alcool etilic alimentar, destinate industriei alimentare sau consumului, care au o concentratie alcoolica mai mare de 0,5% in volum.
    Alcoolul etilic alimentar este alcoolul etilic rafinat, obtinut prin fermentarea alcoolica a lichidelor zaharoase rezultate din materii prime agricole de origine vegetala, urmata de distilare si de rafinare, avand concentratia alcoolica minima de 95,5% in volum.
    b) In subgrupa bauturi alcoolice naturale sunt cuprinse: tuica si rachiurile naturale care se obtin prin distilarea sau redistilarea, dupa caz, a lichidelor zaharoase fermentate din fructe, a drojdiei de vin, a tescovinei de struguri si a vinului.
    In aceasta subgrupa sunt cuprinse si distilatul din vin si orice alte distilate din fructe, destinate fabricarii bauturilor alcoolice naturale.
    Distilatul din vin reprezinta produsul obtinut prin distilarea vinului, care se foloseste pentru producerea vinarsului si a rachiului din vin.
    c) In subgrupa vinuri si produse pe baza de vin sunt cuprinse: vinurile spumoase, vinurile nespumoase si alte produse pe baza de vin.
    Vinul este bautura obtinuta exclusiv prin fermentarea alcoolica, completa sau partiala, a strugurilor proaspeti, zdrobiti sau nezdrobiti, ori a mustului din struguri.
    Prin vinuri spumoase se intelege vinurile cu continut in dioxid de carbon de origine exogena sau endogena, care dezvolta in sticlele in care sunt imbuteliate, ca produs finit, o presiune de minimum 2,5 bari la temperatura de 20 grade C.
    In categoria vinuri spumoase se includ si vinul spumant si sampania, cu un continut in dioxid de carbon de origine total endogena, obtinute prin fermentarea secundara a vinului apt pentru consum si care dezvolta in sticlele in care sunt imbuteliate, ca produs finit, o presiune de minimum 3,5 bari la temperatura de 20 grade C.
    Vinurile nespumoase sunt vinuri de consum curent si vinuri de marca, altele decat cele cuprinse in categoria vinurilor spumoase.
    Din punct de vedere al regimului accizelor, in categoria vinurilor nespumoase sunt incluse si vinurile care dezvolta in sticlele in care sunt imbuteliate, ca produs finit, o presiune de minimum 1 bar la temperatura de 20 grade C.
    La alte produse pe baza de vin - in acceptia acestei ordonante de urgenta - se includ vermuturile si alte vinuri din struguri, aromate cu plante sau cu substante aromatizante, cu o concentratie de pana la 22% volum alcool, alte bauturi fermentate din sucuri de mere, pere, hidromel etc., precum si amestecuri de bauturi fermentate si bauturi nealcoolice.
    Produsele din subgrupa vinuri si produse pe baza de vin, cu o concentratie alcoolica de peste 22% volum alcool, sunt supuse aceluiasi regim de accize ca si bauturile definite la art. 3 lit. a).
    d) Berea este produsul obtinut prin fermentarea alcoolica a mustului preparat din malt, hamei si apa.
    In subgrupa bere sunt cuprinse toate sortimentele de bere obtinute potrivit prevederilor alin. 1, precum si sortimentele de bere realizate in amestec cu bauturi alcoolice sau nealcoolice, cu o concentratie alcoolica in volum cuprinsa intre 0,5% si 10% .
    Sortimentele de bere cu o concentratie alcoolica in volum de peste 10%, realizate din bere in amestec cu alte bauturi alcoolice, sunt supuse aceluiasi regim de accize ca si bauturile definite la art. 3 lit. a).
    Art. 4
    Platitori de accize, pentru produsele prevazute la art. 3, sunt agentii economici - persoane juridice, asociatii familiale si persoane fizice autorizate -, care produc sau importa astfel de produse.
    Pentru alcoolul etilic alimentar, provenit din tara sau din import, utilizat ca materie prima in obtinerea bauturilor alcoolice spirtoase, acciza se plateste o singura data de catre agentul economic producator sau importator de alcool etilic alimentar.
    Pentru bauturile alcoolice spirtoase, produse in tara din alcool etilic alimentar, provenit din tara sau din import, nu se mai datoreaza accize.
    De asemenea, platitori de accize sunt:
    a) agentii economici prestatori, pentru toate cantitatile de alcool etilic alimentar obtinut in sistem de prestari de servicii, indiferent daca acestea se comercializeaza ca atare sau se introduc in fabricatie proprie pentru obtinerea altor produse atat de catre agentul economic prestator, cat si de catre beneficiarul prestatiei;
    b) agentii economici prevazuti la alin. 1, care cumpara de la producatorii individuali - persoane fizice - produse de natura celor supuse accizelor prin prezenta ordonanta de urgenta, pentru prelucrare si/sau comercializare;
    c) persoanele fizice care introduc in tara alcool si bauturi alcoolice destinate consumului individual, in cantitati ce depasesc limitele admise in regim de scutire de taxe vamale, conform reglementarilor vamale in vigoare;
    d) agentii economici, pentru cantitatile de produse supuse accizelor, acordate ca dividende sau ca plata in natura actionarilor, asociatilor si, dupa caz, persoanelor fizice.
    Art. 5
    Pentru alcoolul etilic alimentar, bauturile alcoolice si orice alte produse destinate industriei alimentare sau consumului, care contin alcool etilic alimentar, accizele se datoreaza si se calculeaza o singura data de catre agentul economic producator sau importator si sunt stabilite in sume fixe exprimate in ECU pe unitatea de masura, astfel:
    - ECU pe hectolitru alcool pur - pentru produsele cuprinse in anexa nr. 1 la nr. crt. 1 si 2;
    - ECU pe hectolitru/1 grad alcoolic - pentru produsele cuprinse in anexa nr. 1 la nr. crt. 3 si 4.
    Baza de impozitare pentru calculul accizelor o reprezinta:
    - cantitatea de alcool pur continuta - pentru produsele prevazute in anexa nr. 1 la nr. crt. 1 si 2;
    - cantitatea de bauturi, exprimata in hectolitri, multiplicata cu numarul de grade alcoolice continut - pentru produsele prevazute in anexa nr. 1 la nr. crt. 3 si 4.
    Sumele fixe care reprezinta accizele datorate pe produse si pe grupe de produse sunt cele stabilite in anexa nr. 1.
    Art. 6
    In cazul produselor prevazute la art. 3, provenite din import sau din tara, utilizate ca materie prima pentru obtinerea altor produse supuse accizelor - altele decat bauturile alcoolice spirtoase produse exclusiv din alcool etilic alimentar -, agentii economici prelucratori vor deduce, pe baza de documente justificative, din accizele datorate pentru produsele finale facturate, accizele platite in vama sau la achizitionarea de pe piata interna a materiei prime.

    Sectiunea a III-a
    Produsele din tutun
    Art. 7
    In grupa produse din tutun se includ:
    a) tigaretele;
    b) tigarile si tigarile de foi;
    c) tutunul destinat fumatului;
    d) tutunul de prizat si tutunul de mestecat.
    Tigaretele sunt considerate cilindrii din hartie speciala, cu sau fara filtru, cu lungimi si diametre diferite, umpluti cu tutun taiat, sosat si/sau aromatizat.
    Tigarile si tigarile de foi sunt considerate, daca sunt fumate ca atare, rulourile de tutun care contin tutun natural integral si au invelis exterior din hartie de tutun natural.
    Tutunul destinat fumatului este tutunul care a fost taiat sau in alt mod faramitat, batut sau presat in bucati si care poate fi fumat fara prelucrare industriala.
    Tutunul de prizat este o pulbere de tutun fin macinat, de culoare galbena pana la brun, aromata sau nearomata.
    Tutunul de mestecat este tutunul realizat dintr-un amestec de tutun inchis la culoare, uscat, indulcit cu miere sau sirop.
    Art. 8
    Pentru produsele din tutun, platitori de accize sunt agentii economici - persoane juridice, asociatii familiale si persoane fizice autorizate -, care produc sau importa astfel de produse.
    De asemenea, platitori de accize sunt persoanele fizice care introduc in tara produse din tutun, destinate consumului individual, in cantitati ce depasesc limitele admise in regim de scutire de taxe vamale, conform reglementarilor vamale in vigoare.
    Art. 9
    Pentru tigarete, indiferent de provenienta si de calitatea acestora, se datoreaza bugetului de stat o acciza specifica, stabilita in ECU pe 1.000 tigarete, la care se adauga o cota procentuala de 20% aplicata asupra bazei de impozitare, stabilita potrivit prezentei ordonante de urgenta.
    Cuantumul accizei specifice este cel prevazut in anexa nr. 1.
    Acciza totala datorata bugetului de stat pentru tigarete se reduce cu 20%, in situatia in care agentii economici producatori utilizeaza in retetele de fabricatie cel putin 50% tutun din productia interna.
    Art. 10
    Baza de impozitare pentru stabilirea componentei procentuale a accizelor la tigarete este:
    a) pentru produsele din productia interna - pretul de livrare, mai putin acciza, respectiv pretul producatorului, care nu poate fi mai mic decat suma costurilor ocazionate de obtinerea produsului respectiv;
    b) pentru produsele din import - valoarea in vama, stabilita potrivit legii, la care se adauga taxele vamale si alte taxe speciale, dupa caz.
    Art. 11
    Pentru produsele din tutun, altele decat tigaretele, se datoreaza bugetului de stat accize specifice, stabilite in ECU pe unitatea de masura, prevazute in anexa nr. 1.

    Sectiunea a IV-a
    Produsele petroliere
    Art. 12
    Din grupa produselor petroliere se datoreaza accize pentru carburantii auto, respectiv:
    - benzina premium, regular si normala;
    - benzina fara plumb;
    - motorina.
    Art. 13
    Platitori de accize pentru carburantii auto sunt agentii economici producatori sau importatori de astfel de produse.
    Art. 14
    Pentru carburantii auto se datoreaza bugetului de stat accize stabilite in ECU pe tona de produs finit, prevazute in anexa nr. 1.

    Sectiunea a V-a
    Alte produse si grupe de produse

    Art. 15
    Sunt supuse, de asemenea, regimului accizelor produsele si grupele de produse prevazute in anexa nr. 2.
    Art. 16
    Platitori de accize pentru produsele prevazute in anexa nr. 2 sunt agentii economici - persoane juridice, asociatii familiale si persoane fizice autorizate -, care produc, importa si comercializeaza astfel de produse.
    Platitori de accize sunt si persoanele fizice care introduc in tara bunuri de natura celor prevazute la nr. crt. 8 din anexa nr. 2.
    Art. 17
    Agentii economici care comercializeaza bunuri de natura celor prevazute in anexa nr. 2, provenite de la persoane fizice, inclusiv bunurile amanetate de catre persoanele fizice, care au devenit proprietatea caselor de amanet, sunt obligati sa retina si sa verse la bugetul de stat accizele stabilite potrivit prezentei ordonante de urgenta, cu exceptia bunurilor prevazute la nr. crt. 8 din anexa nr. 2.
    Art. 18
    Accizele preced taxa pe valoarea adaugata si se calculeaza o singura data, prin aplicarea cotelor procentuale, prevazute in anexa nr. 2, asupra bazei de impozitare, care reprezinta:
    a) pentru produsele din productia interna - preturile de livrare, mai putin accizele, respectiv pretul producatorului, care nu poate fi mai mic decat suma costurilor ocazionate de obtinerea produsului respectiv;
    b) pentru produsele din import - valoarea in vama, stabilita potrivit legii, la care se adauga taxele vamale si alte taxe speciale, dupa caz;
    c) pentru bunurile provenite de la persoanele fizice neinregistrate ca agenti economici, dar comercializate prin agenti economici - contravaloarea ce se cuvine deponentului;
    d) pentru bunurile amanetate de catre persoanele fizice si devenite proprietatea caselor de amanet - contravaloarea incasata de casele de amanet la vanzarea bunurilor respective, mai putin accizele.
    Art. 19
    Pentru cafea, cafea cu inlocuitori si cafea solubila, inclusiv amestecuri cu cafea solubila, accizele se calculeaza prin aplicarea sumelor fixe stabilite in ECU pe unitatea de masura, prevazute in anexa nr. 2, asupra cantitatilor produse sau importate.
    Art. 20
    Din accizele datorate bugetului de stat pentru cafeaua obtinuta prin prajirea cafelei verzi se deduc, pe baza de documente justificative, accizele platite in vama pentru cafeaua verde.

    Sectiunea a VI-a
    Scutiri
    Art. 21
    Sunt scutite de plata accizelor:
    a) produsele exportate direct sau prin agenti economici care isi desfasoara activitatea pe baza de comision.
    In cazul in care agentii economici care efectueaza operatiuni de export cumpara de la producatorii interni, in vederea vanzarii la export, produse supuse accizelor, acestia pot solicita in termen de 3 luni de la data efectuarii exportului, organelor fiscale teritoriale, pe baza documentelor justificative, restituirea accizelor aferente produselor finite exportate;
    b) produsele comercializate prin magazinele autorizate, potrivit legii, sa comercializeze marfuri in regim de duty free;
    c) produsele importate in regim de tranzit sau import temporar, atat timp cat se afla in aceasta situatie;
    d) bunurile din import provenite din donatii sau finantate direct din imprumuturi nerambursabile, precum si din programe de cooperare stiintifica si tehnica, acordate de guverne straine, organisme internationale si organizatii nonprofit si de caritate, institutiilor de invatamant si cultura, ministerelor, altor organe ale administratiei publice, in conditiile stabilite prin normele metodologice emise de Ministerul Finantelor in aplicarea acestei ordonante de urgenta;
    e) produsele livrate la rezerva de stat si la rezerva de mobilizare, pe perioada cat au acest regim;
    f) bunurile prevazute la nr. crt. 8 din anexa nr. 2, constituite ca aport in natura sau achizitionate din aportul in numerar al investitorilor la capitalul social ori la majorarea acestuia, in conditiile stabilite prin normele metodologice emise de Ministerul Finantelor in aplicarea acestei ordonante de urgenta;
    g) alcoolul etilic alimentar, utilizat in productia de medicamente, de alcool sanitar si de otet alimentar;
    h) alcoolul etilic alimentar, utilizat in scop medical in spitale si farmacii.
    Art. 22
    Pentru produsele prevazute la art. 21 lit. a), b) si g), scutirea se acorda prin restituirea accizelor platite la achizitionarea acestora, pe baza documentelor justificative si numai pentru cantitatile folosite, cu destinatiile expres mentionate in prezenta ordonanta de urgenta.

    Sectiunea a VII-a
    Momentul datorarii accizelor
    Art. 23
    Momentul datorarii accizelor il constituie:
    a) data efectuarii livrarii - pentru produsele din productia interna;
    b) data efectuarii formalitatilor de receptie a alcoolului etilic alimentar rezultat din procesare - la prestatorul de servicii;
    c) data transferului alcoolului etilic alimentar din sectia de productie in cea de prelucrare a acestuia in bauturi alcoolice - in cazul unitatilor care detin atat sectii de producere a alcoolului etilic alimentar, cat si de producere a bauturilor alcoolice;
    d) data inregistrarii declaratiei vamale de import - pentru importatori;
    e) data cumpararii - pentru agentii economici achizitori;
    f) data vanzarii bunurilor - pentru produsele prevazute la art. 18 lit. c) si d).

    CAP. 2
    Impozitul la titeiul si la gazele naturale din productia interna

    Art. 24
    Pentru titeiul si gazele naturale din productia interna, agentii economici autorizati datoreaza bugetului de stat impozit din momentul livrarii.
    Impozitul datorat precede taxa pe valoarea adaugata si se calculeaza prin aplicarea sumelor stabilite in lei pe unitatea de masura, potrivit anexei nr. 3, asupra cantitatilor livrate.
    Impozitul se corecteaza de catre Guvern, la propunerea Ministerului Finantelor, in functie de modificarile intervenite in nivelul preturilor la import si al celor cu ridicata.

    CAP. 3
    Taxa pentru jocurile de noroc

    Art. 25
    Pentru jocurile de noroc, organizate pe teritoriul Romaniei, cu exceptia cazinourilor, se datoreaza bugetului de stat o taxa de 20% .
    Taxa se aplica asupra veniturilor realizate din exploatarea jocurilor de noroc, calculate ca diferenta intre totalul rulajului incasarilor pentru fiecare tip de joc si totalul premiilor acordate jucatorilor, in limitele prevazute de lege.
    Pentru cazinouri, taxa este anuala si se stabileste in ECU pe masa de joc, astfel:
    - pentru ruleta - 30.000 Ecu/masa de jos;
    - pentru jocuri de carti, inclusiv zaruri - 20.000 Ecu/masa de joc.
    Platitori ai acestor taxe sunt societatile comerciale inregistrate legal in Romania si autorizate pe baza de licente sa organizeze si sa exploateze astfel de jocuri.

    CAP. 4
    Dispozitii comune si finale

    Art. 26
    Accizele si impozitele prevazute in prezenta ordonanta de urgenta se platesc in lei.
    Valoarea in lei a accizelor si a impozitelor datorate bugetului de stat, stabilite potrivit prezentei ordonante de urgenta in ECU pe unitatea de masura, se determina prin transformarea sumelor exprimate in ECU la cursul de schimb valutar, stabilit de Banca Nationala a Romaniei in fiecare zi de joi. Acest curs se utilizeaza pe toata durata saptamanii urmatoare.
    Art. 27
    Raspunderea calcularii si varsarii la bugetul de stat a accizelor, a impozitului la titeiul si la gazele naturale din productia interna, precum si a taxei pentru jocurile de noroc revine platitorilor prevazuti in prezenta ordonanta de urgenta.
    Art. 28
    Toti agentii economici - platitori de accize sau de alte taxe indirecte, reglementate prin prezenta ordonanta de urgenta - sunt obligati ca, in baza unei declaratii scrise, sa se inregistreze ca platitori de astfel de impozite la organele fiscale teritoriale. Organele fiscale teritoriale au obligatia sa atribuie fiecarui platitor un cod special si sa remita agentilor economici, in termen de 15 zile de la data primirii declaratiei, instiintarea de luare in evidenta ca platitor de astfel de impozite si codul atribuit.
    Art. 29
    Pentru anumite produse pentru care se datoreaza bugetului de stat accize, se instituie, in mod treptat, sistemul de supraveghere fiscala.
    Ministerul Finantelor, prin normele metodologice emise in aplicarea prezentei ordonante de urgenta, va stabili produsele supuse accizelor, care vor intra in regim de supraveghere fiscala, modalitatea de supraveghere, precum si conditiile de efectuare a acesteia.
    Art. 30
    Platitorii au obligatia sa tina evidenta accizelor, a impozitului la titeiul si la gazele naturale din productia interna si a taxei pentru jocurile de noroc, dupa caz, conform normelor metodologice emise de Ministerul Finantelor in aplicarea acestei ordonante de urgenta.
    Art. 31
    Platitorii de accize, de impozit la titeiul si la gazele naturale din productia interna, precum si de taxe pentru jocurile de noroc, dupa caz, au obligatia sa depuna lunar, pana la data de 25 a lunii urmatoare, la organul fiscal teritorial, decontul de impunere, potrivit modelului din normele metodologice emise de Ministerul Finantelor.
    Art. 32
    Plata accizelor, a impozitului la titeiul si la gazele naturale din productia interna si a taxei pentru jocurile de noroc se efectueaza lunar - daca legea nu prevede altfel - pana la data de 25 a lunii urmatoare, pe baza decontului de impunere, prin virament sau in numerar, dupa caz, in contul bugetului de stat, deschis la unitatile teritoriale ale trezoreriei statului, iar pentru produsele din import, la organele vamale, concomitent cu plata taxelor vamale.
    Pentru cazinouri, taxa anuala se plateste trimestrial in patru transe egale, pana la data de 25 a ultimei luni a fiecarui trimestru.
    Art. 33
    Neplata accizelor, a impozitului la titeiul si la gazele naturale din productia interna, precum si a taxei pentru jocurile de noroc, la termenele stabilite, atrage calcularea majorarilor de intarziere, conform dispozitiilor legale in vigoare.
    In cazuri justificate, Ministerul Finantelor poate aproba esalonarea sau amanarea platii accizelor, a impozitului la titeiul si la gazele naturale din productia interna, dupa caz, precum si esalonarea, amanarea sau scutirea de plata a majorarilor de intarziere.
    Art. 34
    Constatarea, controlul, sanctionarea, urmarirea, incasarea si executarea silita a accizelor si a celorlalte taxe indirecte prevazute in prezenta ordonanta de urgenta, precum si a majorarilor de intarziere aferente se efectueaza conform reglementarilor legale in materie.
    Art. 35
    Obiectiunile, contestatiile si plangerile formulate la actele de control se solutioneaza conform dispozitiilor legale privind solutionarea obiectiunilor, contestatiilor si plangerilor asupra sumelor contestate si aplicate prin actele de control sau de impunere ale organelor Ministerului Finantelor.
    Art. 36
    Ministerul Finantelor va emite, in termen de 60 de zile de la publicarea prezentei ordonante de urgenta in Monitorul Oficial al Romaniei norme metodologice privind tehnica de calcul si formularistica necesare pentru accize si alte taxe indirecte, pentru impozitul la titeiul si la gazele naturale din productia interna si pentru taxa pentru jocurile de noroc, precum si modul de realizare a regimului de supraveghere fiscala.
    Pozitiile si codurile tarifare corespunzatoare produselor supuse accizelor vor fi specificate in anexele la normele metodologice respective.
    Art. 37
    Anexele nr. 1, 2 si 3 fac parte integranta din prezenta ordonanta de urgenta.
    Art. 38
    Prevederile prezentei ordonante de urgenta se aplica incepand cu data de 1 ianuarie 1998.
    Cu aceeasi data se abroga prevederile Legii nr. 42/1993 privind accizele la produsele din import si din tara, precum si impozitul la titeiul din productia interna si gazele naturale, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 286 din 11 decembrie 1995, art. 9 din Legea bugetului de stat pe anul 1997 nr. 72/1997, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 76 din 29 aprilie 1997, art. 3 din Ordonanta Guvernului nr. 14/1997 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 1997, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 193 din 13 august 1997, precum si orice alte dispozitii contrare.

                 PRIM-MINISTRU
                 VICTOR CIORBEA

                        Contrasemneaza:
                        Ministrul finantelor,
                        Daniel Daianu

    ANEXA 1

                          LISTA
taxelor speciale de consumatie (accize)

----------------------------------------------------------------------------
 Nr.           Denumirea produsului                                 Acciza
crt.           si a grupei de produse              U.M.             ECU/U.M.
----------------------------------------------------------------------------
 0                      1                           2                 3
----------------------------------------------------------------------------
 A.    Alcool etilic alimentar, bauturi
       alcoolice si orice alte produse
       destinate industriei alimentare,
       care contin alcool etilic alimentar
 1.    Alcool etilic alimentar; bauturi
       alcoolice si orice alte produse
       destinate industriei alimentare
       sau consumului, care contin alcool
       etilic alimentar, cu o concentratie
       mai mare de 0,5% in volum; vinuri,
       produse pe baza de vin si produse
       pe baza de distilat din vin cu o
       concentratie in alcool de peste 22%
       in volum; coniac, armaniac si vinars hl alcool pur*)           200
 2.    Bauturi alcoolice naturale           hl alcool pur             150
 3.    Vinuri si produse pe baza de vin
  3.1  Vinuri nespumoase                    hl/1 grad alcoolic*)    0,60
  3.2  Vinuri spumoase                      hl/1 grad alcoolic       1,00
  3.3. Vin spumant                          hl/1 grad alcoolic       3,00
  3.4  Vermuturi si alte produse pe baza
       de vin*) cu o concentratie in
       alcool de pana la 22% inclusiv in
       volum                                hl/1 grad alcoolic       2,50
 4.   Bere                                  hl/1 grad alcoolic       1,60

 B. Produse din tutun
 5.   Tigarete                              1.000 tigarete       4+20%*)
 6.   Tigari si tigari de foi               1.000 buc.                7
 7.   Tutun destinat fumatului                kg                     15
 8.   Tutun de prizat si tutun de mestecat    kg                     15

 C. Produse petroliere
 9.   Benzina premium, regular si normala      tona                   65
10.   Benzina fara plumb                       tona                   55
11.   Motorina auto (combustibil pentru
       motoare Diesel)                         tona                   24
----------------------------------------------------------------------------
    *) hl alcool pur - reprezinta 100 litri alcool etilic alimentar cu concentratia de 100% alcool in volume, la temperatura de 20 grade C, continut intr-o cantitate data de produs alcoolic.
    *) hl/1 grad alcoolic - reprezinta concentratia alcoolica exprimata in % de volum, respectiv 1% .
    *) Cu exceptia otelului alimentar.
    *) Cota procentuala se aplica asupra bazei de impozitare prevazuta la art. 10 din prezenta ordonanta de urgenta.

    ANEXA 2

                              LISTA
taxelor speciale de consumatie (accize) pentru alte produse si grupe de produse        din import si din tara
----------------------------------------------------------------------------
 Nr.             Denumirea produsului                      Acciza
crt.             sau a grupei de produse                 -------------------
                                                          %   - ECU/U.M. -
----------------------------------------------------------------------------
 0                          1                             2        3
----------------------------------------------------------------------------
 1.   Cafea verde                                          -      900/tona
 2.   Cafea prajita, inclusiv cafea cu inlocuitori         -    1.200/tona
 3.   Cafea solubila, inclusiv amestecuri cu cafea
      solubila                                             -        5/kg
 4.   Ape, ape minerale si ape gazoase, cu continut
      de zahar sau de alte produse de indulcit si
      substante aromatizante                               -        2/hl
 5.   Confectii din blanuri naturale (cu exceptia
      celor de iepure, oaie, capra)                        50       -
 6.   Articole din cristal*)                               50       -
 7.   Bijuterii din aur si/sau platina, cu exceptia
      verighetelor                                         20       -
 8.   Autoturisme si autoturisme de teren (inclusiv
      din import, rulate)*):
      a) echipate cu motor cu benzina:
      - cu capacitatea cilindrica sub 1.601 cmc
      - cu grad normal de poluare*)                       1       -
      - cu grad redus de poluare                            0       -
      - cu capacitatea cilindrica intre 1.601 si 1.800 cmc
      - cu grad normal de poluare                           3       -
      - cu grad redus de poluare                           1,5      -
      - cu capacitatea cilindrica intre
        1.801 si 2.000 cmc
      - cu grad normal de poluare                           6       -
      - cu grad redus de poluare                            3       -
      - cu capacitatea cilindrica intre
        2.001 si 2.500 cmc
      - cu grad normal de poluare                          12       -
      - cu grad redus de poluare                            6       -
      - cu capacitatea cilindrica peste 2.500 cmc
      - cu grad normal de poluare                          18       -
      - cu grad redus de poluare                            9       -
      b) echipate cu motor Diesel:
      - cu capacitatea cilindrica sub 1.601 cmc
      - cu grad normal de poluare                           1       -
      - cu grad redus de poluare                            0       -
      - cu capacitatea cilindrica
        intre 1.601 si 2.000 cmc
      - cu grad normal de poluare                         3         -
      - cu grad redus de poluare                         1,5        -
      - cu capacitatea cilindrica intre 2.001
        si 2.500 cmc
      - cu grad normal de poluare                         6         -
      - cu grad redus de poluare                          3         -
      - cu capacitatea cilindrica
        intre 2.501 si 3.100 cmc
      - cu grad normal de poluare                        12         -
      - cu grad redus de poluare                          6         -
      - cu capacitatea cilindrica peste 3.100 cmc
      - cu grad normal de poluare                        18         -
      - cu grad redus de poluare                          9         -
 9.    Parfumuri, ape de colonie si ape de toaleta       20         -
10.    Aparate video de inregistrat sau de reprodus,
       chiar incorporand un receptor de semnale
       videofonice; combine audio*)                   15         -
11.    Dublu radiocasetofoane cu redare de pe
       banda magnetica sau compact disc                  15         -
12.    Camera video                                      15         -
13.    Cuptoare cu microunde                             15         -
14.    Aparate pentru radiotelefonie celulara
       (telefoane mobile)                                15         -
15.    Aparate pentru conditionat aer, de perete
       sau de ferestre, formand un singur corp           15         -
----------------------------------------------------------------------------
    *) Prin cristal se intelege sticla avand un continut minim de monoxid de plumb de 24% din greutate.
    *) Accizele la autoturisme si autoturisme de teren (inclusiv din import, rulate) se reduc cu 75% in situatia in care producatorul utilizeaza peste 50% materii prime, componente, subansambluri si ansambluri din productia interna.
    *) Gradul de poluare se determina de catre Regia Autonoma "Registrul Auto Roman", conform reglementarii nationale "Conditii tehnice pentru vehicule rutiere, in vederea admiterii in circulatie pe drumurile publice din Romania", elaborata in corelatie cu legislatiile similare in vigoare in Uniunea Europeana.
    *) Combinele audio sunt produse ce reunesc (in aceeasi carcasa sau in module) cel putin patru aparate sau functiuni diferite, dintre care cel putin trei sunt functiuni audio (receptie, inregistrare, reproducere).

    ANEXA 3

                        LISTA
impozitului la titeiul si la gazele naturale din productia interna
----------------------------------------------------------------
  Nr.        Denumirea produsului                 Impozitul
  crt.       sau a grupei de produse    U.M.      - lei/U.M. -
----------------------------------------------------------------
   1.        Titei                      tona        182.500
   2.        Gaze naturale             1.000 mc      73.000
                                                               



SmartCity5

COMENTARII la OUG 82/1997

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 82 din 1997
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Hotărârea 130 2013
    Aveți nevoie de un împrumut pentru datorii pentru a plăti facturile? Preia controlul datoriei tale astăzi Disponibil acum Oferta de împrumut pentru extinderea afacerii? Aveți nevoie de un împrumut pentru a plăti facturile? Ai nevoie de împrumut? Ai nevoie de împrumut personal? Împrumut pentru extinderea afacerii? Înființare în afaceri, Educație, Împrumut pentru consolidarea datoriilor Împrumuturi cu bani grei Împrumut pentru orice lucru? Oferim împrumut cu o dobândă scăzută de 3% Împrumut fără cec de credit, e-mail: elenanino0007@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 6 2020
    Bună tuturor, aici vine un împrumut accesibil care îți va schimba definitiv viața și o dovadă a modului în care am primit un împrumut pentru a-mi schimba viața de familie muritoare. Ma numesc doamna Clancy Dexter. Locuiesc în Florida SUA și sunt azi o femeie fericită? M-am gândit că orice creditor poate schimba viața lui Brock și a familiei mele, voi trimite pe oricine îi caută un împrumut. Mi-au oferit fericirea mea și familiei mele. Mi-a luat un împrumut de 250.000 USD pentru a-mi începe din nou viața ca văduvă cu trei copii. Am mers la această companie, care a împrumutat un credit onest și temător de Dumnezeu, care m-a ajutat să obțin un împrumut de 250.000 USD. . Dolar, ei sunt de fapt temători de Dumnezeu care lucrează cu o companie de creditare de renume. Dacă aveți nevoie de un împrumut și sunteți sigur 100% de rambursare, contactați-le și anunțați-le că doamna Clancy vi le-a oferit. Contact pe e-mail: happyday99loanfirm@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 421 2020
    Ai mare nevoie de ajutor financiar? Căutați un împrumut care să vă ajute în aceste momente critice? Aveți nevoie de un împrumut pentru a vă susține afacerea? Trimiteți acum un e-mail la Lookoutrelief@gmail.com și obțineți împrumuturi promoționale fără dobândă ..
ANONIM a comentat Decizia 45 2020
    ATENȚIE SUNTI NEVOIE DE ÎMPRUMUT PERSONAL / ÎMPRUMUT DE INVESTIȚIE / FINANȚARE PENTRU AFACERI ??? Email: goodnewsloancompany7@gmail.com Serviciile noastre includ următoarele de mai jos ______________________________________________________ * Împrumuturi personale * Împrumuturi pentru camioane și mașini * Credite pentru consolidarea datoriilor * Împrumuturi pentru studenți * Împrumuturi pentru casă și hotel * împrumuturi pentru căsătorie și sărbătoare * Împrumuturi pentru agricultură și fermă * Împrumuturi de pornire a afacerilor sau împrumuturi de extindere a afacerilor. Oferim toate tipurile de împrumuturi Suntem consultanți financiari care se ocupă de finanțele internaționale pentru orice cantitate de instrumente bancare. Avem accesul / contactele pentru a ridica de la 10 mii dolari la 700 milioane dolari. Am readus la viață industriile aflate în dificultate și ne-am întors idei de afaceri bune, oferind fonduri pentru demararea lor. Avem o rețea de investitori care sunt dispuși să ofere fonduri pentru orice persoană și organizații pentru a începe activitatea și operațiunile. Compania noastră a înregistrat o serie de progrese în furnizarea de servicii financiare de primă calitate clienților noștri, în special în domeniul sindicalizării împrumuturilor și al furnizării de capital pentru persoane fizice și companii. Oferim împrumuturi pentru sectorul public și individual care au nevoie de asistență financiară cu o dobândă scăzută de 2%. Credit acceptabil, Termenii și condițiile sunt foarte simpli și atenți, suntem un grup de profesioniști cu împrumut energetic și cu experiență, cu cunoștințe minuțioase ale piețelor financiare, ne angajăm să oferim clienților și furnizorilor noastre forme simple și competitive de soluții financiare pentru toți utilizatori de afaceri. Cred că s-ar putea să vă intereseze să inițiați o afacere nouă care are nevoie de finanțare sau să extindă sfera afacerilor dvs. deja existente, investitorii noștri sunt, de asemenea, interesați de finanțare / parteneriat și gata să investească o sumă mare în comercianții care sunt gata să dovedească expertiza lor în noua industrie, cu compania noastră de împrumuturi de încredere și alte BANE TOP PRIME AAA precum Bank of America, HSBC, Lloyds, Wells Fargo, The Best Banks for SBA Credit și multe altele. Nu veți regreta nimic în această tranzacție de împrumut, deoarece vă voi face fericit prin e-mail {goodnewsloancompany7@gmail.com} obținerea unui împrumut de la această companie este 100% contact garantat și garantat prin e-mail goodnewsloancompany7@gmail.com Salutari Goodnewsloancompany Contact telefonic: +1 (860)866-4085 E-mail: goodnewsloancompany7@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    O zi buna Ai nevoie de un împrumut pentru toate scopurile? Aveți o problemă financiară? Bridge Finance este garantat prin furnizarea de servicii financiare clienților la o rată a dobânzii favorabilă. Împrumuturile noastre sunt simple și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2% la bugetul dvs. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să contactați acum (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 9 2002
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Legea 428 2006
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Legea 253 2010
    We are Ireland based major/Direct providers of Fresh Cut BG, SBLC, POF, MTN, Bonds and CDs and this financial instruments are specifically for lease and sale.We are one of the leading Financial instrument providers with offices all over Europe. we always deliver on time and precision as Set forth in the agreement. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs, project financing, Credit line enhancement, Corporate Loans (Business Start-up Loans or Business Expansion Loans), Equipment Procurement Loans (Industrial Equipment, Air crafts, Ships, etc.) as well as other financial instruments issued from AAA Rated bank such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank London, Deutsche Bank AG Frankfurt, Barclays Bank , Standard Chartered Bank and others on lease at the lowest available rates depending on the face value of the instrument needed, Our Terms and Conditions are reasonable. DESCRIPTION OF INSTRUMENTS: 1. Instrument: Bank Guarantee (BG)/SBLC (Appendix A) 2. Total Face Value: 10M MIN to 50B MAX USD or Euro 3. Issuing Bank: HSBC, Deutsche Bank Frankfurt, UBS or any Top 25 . 4. Age: One Year, One Day 5. Leasing Price: 4+ 2% 6. Sale Price: 32+2% 7. Delivery by SWIFT . 8. Payment: MT103-23 9. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days. If you have need for Corporate loans, International project funding, etc. or if you have a client that requires funding for his project or business, We are also affiliated with lenders who specialize on funding against financial instruments, such as BG, SBLC, POF or MTN, we fund 100% of the face value of the financial instrument. Inquiries from agents/ brokers/ intermediaries are also welcomed; do get back to us if you are interested in any of our services and for quality service. Name : Finn Walsh E-mail : everydayfinancedesignated@gmail.com Skype id : everydayfinancedesignated@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 157 2001
    Stimate Domn / Ma, Fericirea zilei! Sunt Jeannie Tucker, creditor privat care acordă împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și instituțiilor guvernamentale cu o dobândă scăzută de 3%. Știu că există o mulțime de familii care trăiesc cu plata pentru a verifica plata și alte care nu pot avea grijă de obligațiile lor financiare și din acest motiv, sunt aici pentru restaurare financiară. Ofer o gamă largă de servicii financiare, care include: Planificare de afaceri, Finanțe comerciale și de dezvoltare, Proprietăți și credite ipotecare, Împrumuturi de consolidare a creanțelor, Împrumuturi pentru afaceri, împrumuturi private, Refinanțare la domiciliu, Împrumuturi hoteliere, împrumuturi pentru studenți etc. Răspundeți imediat prin e-mail de mai jos pentru mai multe informatii. E-mail: (jeannietuckerfinancialservice@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 4 1966
    DO YOU THINK OF GETTING A LOAN?? APPLY TODAY FOR AFFORDABLE 100% LEGITIMATE HOME/REAL ESTATE/PERSONAL/BUSINESS LOANS Email for immediate response: (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 DO YOU NEED A LOAN? Are Financially down, Cry no more, Financial problem is nothing to cry about, it something we will have to fight against in one Love, Understanding, Trust and Unity. So our faith as Legitimate Financial Consultants is putting an end to the financial hardship. We are investors providing financial services and we specialize in both start up projects,Home Finance and existing businesses needing funding or Loan for expansion. We are committed to helping businesses develop and succeed.Do you have a low credit score and you are finding it hard to obtain capital loan from local banks and other financial institutes? Do you need an urgent loan to buy a house? If Yes worry no more for we are out here to help the less financial privileges get the loan they need to get back on their feet no matter your credit score, you can say goodbye to all your financial crisis and difficulties. We offer loans ranging from ($5,000.00.USD To $500,000,000.00.USD) At a low and affordable interest rate of 2%, without collateral and without credit check. Bradley Louis Loans holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 Need emergency funds? Apply now and get your cash approval. we offer the following financial services: *Personal loans, *Debt consolidation loans, *Venture capital, *Business loans, *Education loans, *Home loans *Car Loans *Hotel Loans And many more. Are you looking for genuine loan? contacting the right company for legitimate loan lender have always been a huge problem to clients who have financial problem and in need of solution to it at an affordable interest rate? Are you in any financial mess or do you need funds to start up your own home project and real estate development? Do you need a loan to start a nice small or large scale and medium business? contact us today (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 Look forward to your response, Dr. Bradley Louis Text/Call (917) 383-2689
Alte acte pe aceeaşi temă cu OUG 82/1997
Legea 576 2001
pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 127/1999 privind instituirea unor masuri cu caracter fiscal si imbunatatirea realizarii si colectarii veniturilor statului
Legea 522 2001
privind respingerea Ordonantei Guvernului nr. 74/1999 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/1997 privind regimul accizelor si al altor impozite indirecte
Legea 81 2000
privind respingerea Ordonantei Guvernului nr. 1/1999 pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/1997 privind regimul accizelor si al altor impozite indirecte
Legea 82 2000
pentru respingerea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 10/1999 privind prorogarea termenului prevazut la art. II alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 1/1999 pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/1997 privind regimul accizelor si al altor impozite indirecte
Legea 84 2000
privind respingerea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 14/1999 pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/1997 privind regimul accizelor si al altor impozite indirecte
Ordonanţa 27 2000
privind regimul produselor supuse accizelor
OUG 166 1999
pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/1997 privind regimul accizelor si al altor impozite indirecte
OUG 143 1999
pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/1997 privind regimul accizelor si al altor impozite indirecte
OUG 127 1999
privind instituirea unor masuri cu caracter fiscal si imbunatatirea realizarii si colectarii veniturilor statului
Ordin 974 1999
privind actualizarea accizelor stabilite in lei prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 82/1997, cu modificarile ulterioare
Ordonanţa 74 1999
pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/1997 privind regimul accizelor si al altor impozite indirecte
Legea 147 1999
pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 18/1998 cu privire la modificarea si completarea unor reglementari referitoare la accize si la taxa pe valoarea adaugata
Legea 148 1999
privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 50/1998 pentru modificarea si completarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/1997 privind regimul accizelor si al altor impozite indirecte
Rectificare 148 1999
Ordin 659 1999
privind actualizarea accizelor stabilite in lei prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 82/1997, cu modificarile si completarile ulterioare
OUG 14 1999
pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/1997 privind regimul accizelor si al altor impozite indirecte
OUG 10 1999
privind prorogarea termenului prevazut la art. II alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 1/1999 pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/1997 privind regimul accizelor si al altor impozite indirecte
Ordin 53 1999
privind aprobarea solutiilor pentru aplicarea unitara a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 50/1998 si ale Ordonantei Guvernului nr. 1/1999
Ordonanţa 1 1999
pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/1997 privind regimul accizelor si al altor impozite indirecte
OUG 69 1998
privind regimul de autorizare a activitatilor din domeniul jocurilor de noroc
Ordin 2577 1998
pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/1997 privind regimul accizelor si al altor impozite indirecte, aprobata si modificata prin Legea nr. 196/1998, cu modificarile si completarile ulterioare
OUG 50 1998
pentru modificarea si completarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/1997 privind regimul accizelor si al altor impozite indirecte
Legea 196 1998
pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/1997 privind regimul accizelor si al altor impozite indirecte
Legea 185 1998
privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 35/1998 pentru modificarea anexei nr. 1 si a anexei nr. 3 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 82/1997 privind regimul accizelor si al altor taxe indirecte
Ordin 1925 1998
pentru aprobarea Normelor metodologice de modificare si completare a Normelor metodologice privind tehnica de calcul si formularistica necesare pentru accize si alte taxe indirecte, pentru impozitul la titeiul si gazele naturale din productia interna si taxa pentru jocurile de noroc, precum si modul de realizare a regimului de supraveghere fiscala
OUG 18 1998
cu privire la modificarea si completarea unor reglementari referitoare la accize si la taxa pe valoarea adaugata
Hotărârea 588 1998
privind instituirea regimului de supraveghere fiscala a productiei interne, importului, circulatiei si comercializarii alcoolului si a bauturilor alcoolice
Ordin 1531 1998
pentru completarea normelor metodologice emise in aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/1997 privind regimul accizelor si al altor taxe indirecte, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor nr. 95/1998
OUG 3 1998
privind modificarea accizelor la produsele petroliere
Ordonanţa 35 1998
pentru modificarea anexei nr. 1 si a anexei nr. 3 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 82/1997 privind regimul accizelor si al altor taxe indirecte
Ordin 95 1998
pentru aprobarea Normelor metodologice privind tehnica de calcul si formularistica necesare pentru accize si alte taxe indirecte, pentru impozitul la titeiul si gazele naturale din productia interna si taxa pentru jocurile de noroc, precum si modul de realizare a regimului de supraveghere fiscala
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu