E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A fost modificat de:
Ordonanţa 68 1997 abrogat de articolul 200 din actul Ordonanţa 92 2003
Ordonanţa 68 1997 in legatura cu Legea 571 2003
Ordonanţa 68 1997 in legatura cu Legea 571 2003
Ordonanţa 68 1997 in legatura cu Ordin 914 2003
Ordonanţa 68 1997 in legatura cu Ordin 529 2003
Articolul 1 din actul Ordonanţa 68 1997 modificat de Legea 158 2003
Articolul 17 din actul Ordonanţa 68 1997 modificat de Legea 158 2003
Articolul 4 din actul Ordonanţa 68 1997 in legatura cu Ordin 384 2003
Articolul 2 din actul Ordonanţa 68 1997 completat de articolul 3 din actul Ordonanţa 36 2003
Articolul 4 din actul Ordonanţa 68 1997 completat de articolul 3 din actul Ordonanţa 36 2003
Articolul 5 din actul Ordonanţa 68 1997 abrogat de articolul 3 din actul Ordonanţa 36 2003
Articolul 10 din actul Ordonanţa 68 1997 articole noi... articolul 3 din actul Ordonanţa 36 2003
Articolul 13 din actul Ordonanţa 68 1997 modificat de articolul 3 din actul Ordonanţa 36 2003
Articolul 13 din actul Ordonanţa 68 1997 articole noi... articolul 3 din actul Ordonanţa 36 2003
Articolul 17 din actul Ordonanţa 68 1997 completat de articolul 3 din actul Ordonanţa 36 2003
Articolul 19 din actul Ordonanţa 68 1997 articole noi... articolul 3 din actul Ordonanţa 36 2003
Ordonanţa 68 1997 modificat de articolul 219 din actul Ordonanţa 39 2003
Ordonanţa 68 1997 in legatura cu Ordin 59 2003
Ordonanţa 68 1997 in legatura cu Decizia 6 2002
Ordonanţa 68 1997 in legatura cu Ordin 1491 2001
Articolul 1 din actul Ordonanţa 68 1997 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 11 2001
Articolul 2 din actul Ordonanţa 68 1997 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 11 2001
Articolul 3 din actul Ordonanţa 68 1997 articole noi... articolul 1 din actul Ordonanţa 11 2001
Articolul 4 din actul Ordonanţa 68 1997 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 11 2001
Articolul 10 din actul Ordonanţa 68 1997 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 11 2001
Articolul 13 din actul Ordonanţa 68 1997 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 11 2001
Articolul 14 din actul Ordonanţa 68 1997 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 11 2001
Articolul 2 din actul Ordonanţa 68 1997 in legatura cu Ordin 49 2000
Ordonanţa 68 1997 in legatura cu Ordin 1313 1999
Articolul 1 din actul Ordonanţa 68 1997 modificat de articolul 2 din actul OUG 113 1999
Articolul 5 din actul Ordonanţa 68 1997 modificat de articolul 2 din actul OUG 113 1999
Articolul 17 din actul Ordonanţa 68 1997 modificat de articolul 2 din actul OUG 113 1999
Ordonanţa 68 1997 republicat de articolul 2 din actul Ordonanţa 78 1998
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 68 din 28 august 1997    * Republicata

privind procedura de intocmire si depunere a declaratiilor de impozite si taxe

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 121 din 24 martie 1999


SmartCity3


    *) Republicata in temeiul art. II din Ordonanta Guvernului nr. 78 din 25 august 1998, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 313 din 27 august 1998, dandu-se textelor o noua numerotare.
    Ordonanta Guvernului nr. 68 din 28 august 1997 a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 227 din 30 august 1997, a fost aprobata si modificata prin Legea nr. 73 din 7 aprilie 1998, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 142 din 8 aprilie 1998, si a mai fost modificata prin Ordonanta Guvernului nr. 78 din 25 august 1998, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 313 din 27 august 1998 (aprobata prin Legea nr. 29 din 26 ianuarie 1999, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 35 din 28 ianuarie 1999).

    Art. 1
    (1) Toti platitorii, persoane juridice sau fizice, romane si straine, carora le revin, potrivit legii, obligatii fiscale catre bugetul de stat si bugetele locale, trebuie sa intocmeasca si sa depuna declaratii sau deconturi de impunere, denumite in continuare declaratii de impozite si taxe.
    (2) Declaratiile de impozite si taxe sunt documente prin care se declara:
    a) impozitele si taxele datorate, in cazul in care, potrivit legii, obligatia calcularii impozitelor si taxelor revine platitorului;
    b) bunurile si veniturile impozabile, in cazul in care, potrivit legii, stabilirea impozitului si a taxei se face de organul fiscal;
    c) impozitele colectate prin stopaj la sursa, in cazul in care platitorul are obligatia de a calcula, retine si varsa impozite si taxe.
    (3) Declaratia de impozite si taxe se intocmeste prin completarea unui formular pus la dispozitie platitorilor, in mod gratuit, de catre Ministerul Finantelor.
    (4) Declaratiile de impozite si taxe se intocmesc si se depun, potrivit reglementarilor legale in vigoare, precum si prezentei ordonante, la unitatea subordonata Ministerului Finantelor, in a carei raza teritoriala platitorul isi are sediul sau domiciliul, dupa caz, sau unde este luat in evidenta fiscala, denumita in continuare organ fiscal competent.
    Art. 2
    (1) Declaratia de impozite si taxe trebuie sa contina:
    a) datele necesare pentru stabilirea identitatii platitorului:
    - numele si prenumele sau denumirea platitorului;
    - domiciliul sau sediul;
    - codul numeric personal sau codul fiscal, dupa caz;
    b) baza de impunere;
    c) cuantumul impozitelor sau al taxelor, dupa caz, daca obligatia calcularii impozitului sau a taxei revine, potrivit legii, platitorului;
    d) semnaturile autorizate si stampila, daca este cazul.
    (2) Continutul si modelul formularelor necesare privind declaratiile de impozite si taxe se stabilesc de catre Ministerul Finantelor, prin ordin al ministrului finantelor, care pot fi modificate si actualizate pe masura modificarii reglementarilor legale in materie de impozite si taxe, precum si ori de cate ori este necesar.
    (3) In cazul in care legea speciala care reglementeaza impozitul sau taxa respectiva nu prevede intocmirea si depunerea declaratiei de impozite si taxe, Ministerul Finantelor este abilitat sa stabileasca modelul si continutul formularului, precum si termenul de depunere a acestuia.
    (4) Plata impozitului sau a taxei nu suspenda obligatia platitorului de a depune declaratia de impozite si taxe. Platitorul este obligat sa depuna declaratia de impozite si taxe, in conditiile prezentei ordonante, chiar daca este scutit de plata impozitului conform reglementarilor legale, precum si in alte cazuri stabilite de catre Ministerul Finantelor, prin ordin al ministrului finantelor.
    (5) In cazuri deosebite, Ministerul Finantelor poate stabili alte termene pentru depunerea declaratiilor de impozite si taxe.
    Art. 3
    Declaratia de impozite si taxe intocmita pentru fiecare fel de impozit sau taxa se depune de platitor la termenul stabilit prin legea speciala care reglementeaza impozitul sau taxa respectiva. In cazul in care ultima zi de depunere este zi nelucratoare, declaratia de impozite si taxe se considera a fi depusa in termen, daca se face in ziua lucratoare imediat urmatoare termenului de depunere.
    Art. 4
    (1) Declaratia de impozite si taxe se depune de catre platitor la organul fiscal competent, direct la registratura acestuia, sau la oficiul postal, prin scrisoare cu valoare declarata.
    (2) Data de depunere a declaratiei de impozite si taxe este considerata data inregistrarii acesteia la organul fiscal sau data de expeditie a postei, dupa caz.
    Art. 5
    (1) Platitorul este obligat sa depuna o declaratie de impozite si taxe si daca in cursul anului fiscal se afla in una dintre urmatoarele situatii:
    a) dizolvare, lichidare sau transformare, conform prevederilor legale;
    b) reorganizare prin divizare, fuziune prin absorbtie sau fuziune prin contopire, conform legii;
    c) incetarea activitatii, precum si terminarea activitatii supuse impozitarii sau taxarii;
    d) incetarea obligatiei de a calcula, retine si vira impozite si taxe;
    e) modificari intervenite in baza de impozitare, in cazul reprezentantilor firmelor straine cu activitate pe teritoriul Romaniei, sau pentru impozitele si taxele datorate pentru cladiri, terenuri si mijloace de transport de catre persoanele juridice.
    (2) Declaratia de impozite si taxe se depune in termen de 15 zile de la data aparitiei uneia dintre situatiile prevazute la lit. a) si b) ale alin. (1).
    (3) Declaratia de impozite si taxe se depune pana la data de 25 a lunii urmatoare celei in care platitorul s-a aflat in una dintre situatiile prevazute la lit. c), d) si e) ale alin. (1).
    Art. 6
    Platitorii au obligatia de a intocmi corect declaratiile de impozite si taxe, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare, inscriind clar, lizibil si complet informatiile prevazute de formulare.
    Art. 7
    Organul fiscal competent va verifica modul de completare a declaratiei de impozite si taxe, iar in cazul in care constata erori in completarea acesteia va solicita in scris platitorului sa se prezinte la sediul sau, pentru efectuarea corecturilor necesare.
    Art. 8
    (1) Platitorul este obligat sa se prezinte in termenul stabilit de organul fiscal competent, pentru efectuarea corecturilor.
    (2) Daca platitorul nu s-a prezentat in 15 zile de la termenul stabilit pentru efectuarea corecturilor, organul fiscal competent va stabili din oficiu obligatia de plata.
    Art. 9
    Declaratiile de impozite si taxe depuse pot fi corectate de platitori, din proprie initiativa, in cadrul termenelor si potrivit procedurii stabilite prin normele metodologice prevazute la art. 19.
    Art. 10
    (1) In cazul nedepunerii declaratiei de impozite si taxe, organul fiscal va transmite platitorului o instiintare, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, prin care ii va notifica depasirea termenului legal de depunere a declaratiei.
    (2) Daca, in termen de 15 zile de la data primirii instiintarii, platitorul nu depune declaratia de impozite si taxe, organul fiscal competent va stabili din oficiu obligatia de plata.
    Art. 11
    Impozitele si taxele stabilite din oficiu de organul fiscal competent se comunica platitorului printr-o instiintare de plata, transmisa potrivit legii.
    Art. 12
    Impozitele si taxele stabilite din oficiu de organele fiscale competente se corecteaza la data depunerii efective, de catre platitor, a declaratiei de impozite si taxe sau la data efectuarii unui control fiscal.
    Art. 13
    (1) Depunerea cu intarziere a declaratiei de impozite si taxe se penalizeaza, dupa cum urmeaza:
    a) cu 10% din impozitul sau din taxa datorata ori stabilita din oficiu, dupa caz, daca declaratia este depusa cu o intarziere de pana la 30 de zile inclusiv fata de termenul legal stabilit;
    b) cu 30% din impozitul sau din taxa datorata ori stabilita din oficiu, dupa caz, daca declaratia este depusa cu o intarziere de pana la 60 de zile fata de termenul legal stabilit;
    c) cu 50% din impozitul sau din taxa datorata ori stabilita din oficiu, dupa caz, daca declaratia este depusa cu o intarziere de peste 60 de zile fata de termenul legal stabilit;
    d) cu 500.000 lei, suma ce va putea fi actualizata prin hotarare a Guvernului, in functie de evolutia indicelui preturilor de consum, in cazul nedepunerii declaratiei de catre platitorii care nu realizeaza profit impozabil, de cei care avand sume de rambursat sau de restituit de la bugetul de stat, reprezentand T.V.A. si accize, nu mai depun deconturi pentru taxele respective, precum si de cei prevazuti la art. 5 din prezenta ordonanta.
    (2) Penalitatile calculate la suma impozitelor si taxelor stabilite din oficiu sunt datorate astfel cum au fost stabilite, indiferent de modalitatea de regularizare ulterioara a impozitelor sau taxelor.
    Art. 14
    (1) Constituie contraventii, daca nu sunt savarsite in astfel de conditii incat, potrivit legii, sa constituie infractiuni, nerespectarea prevederilor art. 6 si 8 si se sanctioneaza cu amenda intre 100.000 lei si 1.000.000 lei.
    (2) Amenda va putea fi actualizata prin hotarare a Guvernului, in functie de evolutia indicelui preturilor de consum.
    (3) Daca platitorul isi corecteaza din proprie initiativa declaratia, inainte de initierea de catre organul fiscal competent a procedurii de stabilire din oficiu a obligatiei de plata, fapta prevazuta la alin. (1) se sanctioneaza cu avertisment.
    (4) Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor se fac de catre organele fiscale competente.
    (5) Prevederile prezentului articol se completeaza cu dispozitiile Legii nr. 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor, cu exceptia art. 25 si 26.
    Art. 15
    Penalitatile prevazute la art. 13 se fac venit la bugetul de stat sau la bugetele locale, dupa caz.
    Art. 16
    Dreptul de a constata nerespectarea prevederilor prezentei ordonante se prescrie intr-un termen de 5 ani.
    Art. 17
    Constatarea faptelor prevazute la art. 13 si aplicarea penalitatilor se efectueaza de catre organele fiscale competente prin documente de constatare sau de verificare.
    Art. 18
    Impotriva documentelor de constatare sau de verificare, prevazute la art. 17, platitorii pot exercita caile de atac prevazute de lege.
    Art. 19
    In aplicarea dispozitiilor prezentei ordonante, Ministerul Finantelor va elabora norme metodologice*) de aplicare.
------------
    *) A se vedea Ordinul ministrului finantelor nr. 2.690 din 30 decembrie 1998, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 59 din 11 februarie 1999.

    Art. 20
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei ordonante se abroga: art. 19 alin. (1) lit. a) si prevederea referitoare la lit. a) din alin. (2) al art. 19 din Legea nr. 32/1991 privind impozitul pe salarii, republicata, cu modificarile ulterioare; prevederile referitoare la nedepunerea lunara a decontului de T.V.A. din art. 36 al Ordonantei Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata, cu modificarile ulterioare; art. 17 alin. (1) lit. c) si prevederea referitoare la lit. c) din alin. (2) al art. 17 al Legii nr. 42/1993 privind accizele la produsele din import si din tara, precum si impozitul la titeiul din productia interna si gazele naturale, republicata, cu modificarile ulterioare; art. 29 alin. (1) lit. a), b) si e) din Ordonanta Guvernului nr. 70/1994 privind impozitul pe profit, republicata, cu modificarile ulterioare; art. 68 alin. (1) lit. a) si b) si prevederea referitoare la lit. a) si b) din alin. (2) al art. 68 din Legea nr. 27/1994 privind impozitele si taxele locale, cu modificarile ulterioare, in ceea ce priveste contribuabilii, persoane juridice; prevederile referitoare la declaratia de impunere din art. 6 al Ordonantei Guvernului nr. 24/1996 privind impozitul pe venitul reprezentantelor din Romania ale societatilor comerciale si organizatiilor economice straine, aprobata si modificata prin Legea nr. 29/1997, precum si orice alte dispozitii contrare.
    Art. 21
    Prezenta ordonanta intra in vigoare in termen de 30 de zile de la data publicarii ei in Monitorul Oficial al Romaniei.



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 68/1997

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 68 din 1997
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1103 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Firma de împrumut Bridge Finance este garantată în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2%. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 36 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM.a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID NMLS al companiei: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    Sunt Marie Reilly, o împrumutată împrumutată privată și legitimă. Ești un bărbat sau o femeie de afaceri? Aveți vreo mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o scară plăcută mică și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumuturi de capital de la băncile locale și alte institutii financiare ?. - Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să aducă clienții lor și sunt protejați 100%. Părțile interesate ar trebui să mă contacteze pentru mai multe informații via: mariereillyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 50 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Rectificare 99 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordonanţa 68/1997
Ordonanţa 92 2003
privind Codul de procedura fiscala
Legea 571 2003
privind Codul fiscal
Ordin 914 2003
privind modificarea si completarea reglementarilor referitoare la completarea si depunerea declaratiei rectificative
Legea 158 2003
privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 113/1999 pentru modificarea si completarea unor acte normative in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 61/1998
Ordin 529 2003
privind depunerea in format electronic a declaratiilor de impozite si taxe
Ordin 384 2003
pentru transmiterea in format electronic a formularului "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat", cod 14.13.01.01
Ordonanţa 36 2003
privind corelarea unor dispozitii din legislatia financiar-fiscala
Ordonanţa 39 2003
privind procedurile de administrare a creantelor bugetelor locale
Ordin 59 2003
pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului finantelor nr. 2.690/1998 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 68/1997 privind procedura de intocmire si de depunere a declaratiilor de impozite si taxe
Decizia 6 2002
privind aprobarea solutiei referitoare la aplicarea penalitatilor pentru nedepunerea la termen a declaratiei de venit global
Ordin 1491 2001
pentru aprobarea modelului si continutului Declaratiei privind obligatiile de plata la bugetul de stat, prevazute la art. I - VII din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2001 pentru reglementarea unor probleme financiare
Ordonanţa 11 2001
pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 68/1997 privind procedura de intocmire si depunere a declaratiilor de impozite si taxe
Ordin 49 2000
privind modificarea Ordinului ministrului finantelor nr. 1.313/1999 pentru aprobarea modelului si continutului formularelor de declarare a obligatiilor de plata la bugetul de stat datorate de persoanele juridice
Ordin 1313 1999
pentru aprobarea modelului si continutului formularelor de declarare a obligatiilor de plata la bugetul de stat datorate de persoanele juridice
OUG 113 1999
pentru modificarea si completarea unor acte normative in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 61/1998
Ordonanţa 78 1998
pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 68/1997 privind procedura de intocmire si depunere a declaratiilor de impozite si taxe
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu