E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A fost modificat de:
Ordonanţa 66 1994 abrogat de articolul 16 din actul OUG 146 2002
Articolul 2 din actul Ordonanţa 66 1994 modificat de Legea 502 2001
Articolul 2 din actul Ordonanţa 66 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 35 2000
Articolul 3 din actul Ordonanţa 66 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 35 2000
Articolul 5 din actul Ordonanţa 66 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 35 2000
Articolul 7 din actul Ordonanţa 66 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 35 2000
Articolul 10 din actul Ordonanţa 66 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 35 2000
Ordonanţa 66 1994 in legatura cu Ordin 1321 1999
Ordonanţa 66 1994 in legatura cu Ordin 1059 1999
Articolul 3 din actul Ordonanţa 66 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 120 1999
Articolul 5 din actul Ordonanţa 66 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 120 1999
Articolul 7 din actul Ordonanţa 66 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 120 1999
Articolul 10 din actul Ordonanţa 66 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 120 1999
Articolul 12 din actul Ordonanţa 66 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 120 1999
Articolul 2 din actul Ordonanţa 66 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 120 1999
Articolul 2 din actul Ordonanţa 66 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 97 1998
Articolul 3 din actul Ordonanţa 66 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 97 1998
Articolul 5 din actul Ordonanţa 66 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 97 1998
Articolul 7 din actul Ordonanţa 66 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 97 1998
Articolul 11 din actul Ordonanţa 66 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 97 1998
Articolul 1 din actul Ordonanţa 66 1994 in legatura cu articolul 50 din actul Legea 109 1998
Ordonanţa 66 1994 republicat de articolul 3 din actul Ordonanţa 49 1997
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 66 din 24 august 1994    * Republicata

privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 141 din  8 aprilie 1998


SmartCity3


    *) Republicata in temeiul art. III din Ordonanta Guvernului nr. 49 din 28 august 1997, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 224 din 30 august 1997 (aprobata si modificata prin Legea nr. 214 din 16 decembrie 1997, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 366 din 18 decembrie 1997), dandu-se articolelor o noua numerotare.
    Ordonanta Guvernului nr. 66 din 24 august 1994 a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 243 din 30 august 1994 (aprobata prin Legea nr. 128 din 14 decembrie 1994, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 350 din 19 decembrie 1994) si a mai fost republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 303 din 30 decembrie 1995 si in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 29 din 21 februarie 1997.

    Art. 1
    In scopul intaririi rolului finantelor publice si al asigurarii unei discipline bugetare ferme, institutiile publice care, in intelesul prezentei ordonante, cuprind: autoritatea legislativa, institutia Presedintiei, autoritatea judecatoreasca, alte autoritati publice, Guvernul, ministerele si celelalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale, consiliile judetene si locale, precum si institutiile publice de subordonare centrala si locala, indiferent de modul de finantare a activitatii acestora, au obligatia sa efectueze operatiunile de incasari si plati prin trezoreria generala a statului, care functioneaza potrivit prevederilor prezentei ordonante.
    Statul garanteaza efectuarea operatiunilor financiare prin trezoreria proprie, in conditii de siguranta si in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, precum si pastrarea integritatii disponibilitatilor banesti.
    Art. 2
    Trezoreria generala a statului cuprinde operatiuni de incasari si plati in lei si in valuta, care, dupa caz, privesc:
    - veniturile si cheltuielile bugetului de stat, bugetului asigurarilor sociale de stat, bugetelor locale;
    - veniturile si cheltuielile bugetelor fondurilor speciale, care se constituie si se utilizeaza potrivit reglementarilor in vigoare;
    - veniturile si cheltuielile institutiilor publice care, potrivit reglementarilor legale, se administreaza in regim extrabugetar;
    - datoria publica interna si externa, inclusiv evidenta si plata serviciului datoriei publice interne si externe;
    - alte venituri si cheltuieli ale sectorului public, reglementate prin dispozitii legale, inclusiv drepturile de incasat si obligatiile de plata ale statului, la baza carora stau acorduri si conventii guvernamentale.
    Art. 3
    Contul general al trezoreriei statului functioneaza la Banca Nationala a Romaniei, iar soldul activ al acestuia se formeaza din disponibilitatile trezoreriei centrale din Ministerul Finantelor si din disponibilitatile trezoreriilor din cadrul serviciilor publice descentralizate ale Ministerului Finantelor.
    In judetele si in municipiul Bucuresti in care nu functioneaza inca trezorerii in cadrul serviciilor descentralizate ale Ministerului Finantelor, institutiile publice efectueaza operatiunile de incasari si plati prin contul trezoreriei statului, deschis la Banca Nationala a Romaniei pe seama bancilor comerciale cu care Ministerul Finantelor incheie conventii corespunzatoare.
    Soldul contului general al trezoreriei statului se cuprinde in bilantul Bancii Nationale a Romaniei.
    Art. 4
    Operatiunile de incasari si plati in trezoreria statului sunt evidentiate potrivit planului de conturi stabilit de Ministerul Finantelor, care asigura constituirea si utilizarea resurselor financiare publice in conformitate cu dispozitiile legale.
    Art. 5
    Disponibilitatile aflate in contul general al trezoreriei statului pot fi utilizate in urmatoarea ordine:
    - acoperirea temporara a deficitului din anul precedent si din anul curent al bugetului de stat;
    - acoperirea temporara a golurilor de casa, inregistrate de bugetele locale;
    - acoperirea temporara a deficitelor din anul precedent si din anul curent, inregistrate de bugetul asigurarilor sociale de stat si de bugetele fondurilor speciale;
    - efectuarea de plasamente financiare, pe termen scurt, prin Banca Nationala a Romaniei, care actioneaza ca agent al statului;
    - imprumuturi pe termen mediu si lung pentru finantarea si refinantarea deficitelor anuale ale bugetului de stat, pe seama disponibilitatilor pe termen mediu si lung din contravaloarea in lei a imprumuturilor externe.
    Art. 6
    Pentru disponibilitatile din contul general al trezoreriei statului, pentru care, potrivit reglementarilor legale in vigoare, exista obligatia bonificarii de dobanzi, precum si pentru plasamentele financiare pe termen scurt, efectuate prin Banca Nationala a Romaniei care actioneaza ca agent al statului, trezoreria statului plateste, respectiv incaseaza, dobanzile corespunzatoare.
    In situatiile in care dobanzile datorate trezoreriei statului pentru sumele avansate in scopul acoperirii deficitelor temporare ale bugetelor fondurilor speciale nu se pot plati si compensa, pe baza de fundamentari corespunzatoare, Guvernul poate aproba plata partiala sau totala a acestora din prevederile cuprinse in bugetul de stat pentru cheltuielile aferente dobanzilor la datoria publica.
    De asemenea, in contul general al trezoreriei statului se incaseaza dobanzile pentru sumele utilizate temporar din trezorerie la acoperirea deficiului bugetului de stat, bugetului asigurarilor sociale de stat si al bugetelor fondurilor speciale, precum si dobanzile la imprumuturile pe termen mediu si lung, acordate pentru finantarea si refinantarea deficitelor anuale ale bugetului de stat.
    Pentru acoperirea temporara a deficitelor bugetelor fondurilor speciale ori ale altor bugete, la care reglementarile legale prevad obligatia bonificarii de dobanzi la disponibilitati, dobanzile de incasat pentru sumele avansate temporar din trezoreria statului se pot compensa cu dobanzile de platit din trezoreria statului, in perioada urmatoare, la disponibilitatile bugetelor respective.
    Art. 7
    Nivelul ratelor pentru dobanzile bonificate la disponibilitatile depozitelor aflate in trezoreria statului, pentru care exista obligatia legala de bonificare de dobanzi, precum si termenele si conditiile de plata a dobanzilor se stabilesc prin conventii incheiate intre reprezentantii Ministerului Finantelor si ai titularilor de depozite, desemnati de institutiile respective.
    Prin aceleasi conventii se stabilesc si nivelul ratelor pentru dobanzile datorate trezoreriei statului la sumele temporar utilizate pentru acoperirea deficitelor bugetelor fondurilor speciale sau ale altor bugete, precum si termenele si conditiile de plata ori de compensare. In cazuri justificate, Ministerul Finantelor poate conveni si aproba ca stingerea obligatiei de plata a dobanzilor catre trezoreria statului - prin compensare - sa depaseasca anul curent.
    La stabilirea nivelurilor pentru ratele la dobanzile de incasat si de platit la si din trezoreria generala a statului, Ministerul Finantelor are obligatia de a se incadra in obiectivele politicii monetare a Guvernului si a Bancii Nationale a Romaniei.
    Dobanda pentru disponibilitatile trezoreriei statului, folosite la finantarea temporara a deficitului bugetului de stat din anul precedent si din anul curent, se calculeaza lunar la nivelul dobanzii medii platite de trezoreria statului pentru disponibilitatile si depozitele pastrate in contul general al trezoreriei statului si se plateste la termenul stabilit de Ministerul Finantelor.
    La disponibilitatile pastrate in contul general al trezoreriei statului, provenite din contravaloarea in lei a imprumuturilor guvernamentale externe, se aplica dobanda la nivelul taxei oficiale a scontului a Bancii Nationale a Romaniei.
    Pentru neplata in termen a ratelor scadente la imprumuturile si avansurile acordate prin trezoreria statului, a dobanzilor aferente acestora, se calculeaza si se datoreaza majorari de intarziere, prevazute de dispozitiile legale pentru neplata impozitelor si taxelor la bugetul de stat.
    Diferentele constatate la calculul dobanzilor, de incasat si de platit la si din contul general al trezoreriei statului, aferente disponibilitatilor si depozitelor in contul general al trezoreriei statului, care privesc exercitii financiare anuale anterioare exercitiului curent, se anuleaza.
    Art. 8
    Pentru sumele avansate din trezoreria statului pe baza de aprobari anterioare prezentei ordonante, Ministerul Finantelor va urmari recuperarea acestora si va propune Guvernului, spre aprobare, masuri de regularizare.
    Art. 9
    Ministerul Finantelor elaboreaza bilantul general al trezoreriei statului in structura stabilita de acesta.
    Bilantul anual, impreuna cu contul de executie a bugetului de venituri si cheltuieli al trezoreriei statului se prezinta Guvernului, pentru aprobare, pana la data de 31 mai a anului urmator celui de executie.
    Art. 10
    Ministerul Finantelor elaboreaza, administreaza si executa bugetul trezoreriei statului.
    Bugetul trezoreriei statului cuprinde atat la venituri, cat si la cheltuieli, dobanzile, comisioanele si majorarile de intarziere incasate, respectiv platite la si din trezoreria statului, precum si alte incasari si plati pentru operatiunile care decurg din imprumuturi, avansuri, plasamente ori din pastrarea si administrarea depozitelor in trezoreria statului.
    In cheltuielile bugetului trezoreriei statului se prevad si taxele postale pentru transmiterea in contul general al trezoreriei statului a sumelor incasate in numerar din impozite si taxe, taxele si comisioanele pentru expedierea documentelor privind operatiunile trezoreriei statului, precum si comisioanele platite bancilor comerciale si Casei de Economii si Consemnatiuni pentru operatiunile pe care acestea le executa in contul trezoreriei statului.
    Taxele si comisioanele respective se negociaza intre reprezentantii Ministerului Finantelor si cei ai unitatilor prestatoare de servicii, in care scop se incheie conventii bilaterale in care se prevad nivelul taxelor si al comisioanelor, termenele de plata, precum si conditiile in care se pot modifica conventiile respective.
    In cheltuielile bugetului trezoreriei statului se pot prevedea si cheltuieli de capital pentru achizitii de bunuri de natura mijloacelor fixe, inclusiv cele privind montarea acestora, necesare desfasurarii activitatii trezoreriei statului.
    Bugetul trezoreriei statului se intocmeste anual si se prezinta spre aprobare Guvernului, o data cu propunerile pentru proiectul bugetului de stat.
    Bugetul trezoreriei statului se poate modifica, de regula, semestrial si ori de cate ori este necesar, de catre Guvern, la propunerea justificata a Ministerului Finantelor, in functie de schimbarile intervenite in politica monetara, cu deosebire in cea a dobanzilor, de modificarile care apar in rulajele depozitelor care se pastreaza in trezoreria statului, fata de cele avute in vedere la fundamentarea si aprobarea bugetului trezoreriei statului.
    Cheltuielile totale aprobate prin bugetul trezoreriei statului reprezinta limite maxime care nu pot fi depasite. Ministerul Finantelor poate aproba, incepand cu semestrul II al fiecarui an, modificari intre pozitiile de cheltuieli cuprinse ca detalii in bugetul trezoreriei statului, in functie de modul cum evolueaza depozitele pentru care se bonifica dobanzi si de evolutia nivelului ratei dobanzilor.
    Excedentul anual rezultat din executia bugetului trezoreriei statului, ca diferenta intre veniturile incasate si platile efectuate, se reporteaza in anul imediat urmator ca resursa a trezoreriei statului si se utilizeaza, dupa scaderea creantelor trezoreriei statului devenite insolvabile, in principal, pentru serviciul datoriei publice externe.
    Guvernul, in situatii speciale si fundamentate, poate aproba ca, din excedentul rezultat din executia anuala definitiva a bugetului trezoreriei statului, sa compenseze, partial sau total, dobanzile datorate pentru disponibilitatile temporar destinate acoperirii deficitului bugetului de stat din anul precedent si din anul curent, precum si imprumuturile temporare si dobanzile aferente acestor imprumuturi acordate bugetelor fondurilor speciale.
    Art. 11
    Creantele trezoreriei statului, rezultate din gestionarea imprumuturilor externe guvernamentale, precum si din alte operatiuni derulate prin trezoreria statului, se urmaresc si se executa in conditiile prevazute de reglementarile legale pentru creantele bugetare.
    Creantele trezoreriei statului se prescriu in termen de 10 ani de la crearea lor.
    Creantele trezoreriei statului, devenite insolvabile pe baza de hotarari definitive ale instantelor de judecata, inclusiv cheltuielile de judecata, se suporta in conditiile prevazute la art. 10 alin. 9 din prezenta ordonanta.
    Art. 12
    Efectuarea de catre institutiile publice de incasari si plati in conturi deschise in afara contului general al trezoreriei statului ori in alte conturi decat cele stabilite prin prezenta ordonanta constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 600.000 lei la 2.000.000 lei, limite care se pot actualiza prin hotarare a Guvernului.
    Constatarea contraventiilor si aplicarea amenzilor se fac de catre persoanele imputernicite in acest scop de Ministerul Finantelor.
    Contraventiilor prevazute la alin. 1 li se aplica prevederile Legii nr. 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor, cu exceptia art. 25-27.
    Art. 13
    In termen de 60 de zile de la publicarea prezentei ordonante in Monitorul Oficial al Romaniei, Ministerul Finantelor va elabora si va transmite tuturor institutiilor interesate instructiuni privind functionarea trezoreriei statului.



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 66/1994

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 66 din 1994
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordonanţa 66/1994
OUG 146 2002
privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului
Legea 502 2001
privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 120/1999 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 66/1994 privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului
Ordonanţa 35 2000
pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 66/1994 privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului
Ordin 1321 1999
pentru modificarea Ordinului ministrului finantelor nr. 1.059/1999
Ordin 1059 1999
pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de aplicare a prevederilor art. I pct. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 120/1999 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 66/1994 privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului
Ordonanţa 120 1999
pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 66/1994 privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului
Ordonanţa 97 1998
pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 66/1994 privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului
Legea 109 1998
Legea bugetului de stat pe anul 1998
Ordonanţa 49 1997
pentru modificarea si completarea reglementarilor privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu