E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1502 din 2 decembrie 2009

privind organizarea si desfasurarea recensamantului populatiei si al locuintelor din Romania în anul 2011

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 860 din 10 decembrie 2009



In temeiul prevederilor art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 5 alin. (4) şi al art. 13 din Ordonanţa Guvernului nr. 36/2007 privind efectuarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor din România în anul 2011, aprobată cu modificări prin Legea nr. 5/2008,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. - (1) Recensământul populaţiei şi al locuinţelor se efectuează pe întregul teritoriu al României în perioada 12-21 martie 2011.

(2) Informaţiile care se înregistrează la recensământ au drept moment de referinţă ora „0:00" din ziua de 12 martie 2011.

Art. 2. - (1) Inregistrarea se face, de regulă, la domiciliul/reşedinţa persoanelor de către recenzori, pe baza declaraţiei pe propria răspundere a persoanelor recenzate, sau de către un membru al gospodăriei cu capacitate deplină de exerciţiu.

(2) Pentru înregistrarea corectă a datelor de identificare a persoanelor, acestea vor prezenta, după caz, pentru cetăţenii români actul de identitate, certificatul de naştere în cazul minorilor, iar pentru persoanele de altă cetăţenie ori fără cetăţenie documente de trecere a frontierei sau documente eliberate de autorităţile române care atestă dreptul de şedere pe teritoriul României.

(3) Alte acte legale, cu excepţia celor prevăzute la alin. (2), care atestă validitatea informaţiilor referitoare la persoane şi locuinţe sunt consultate numai cu acordul persoanelor recenzate.

(4) Pe toată perioada de recenzare, în îndeplinirea atribuţiilor ce le revin, personalul de recensământ şi membrii comisiilor de recensământ se identifică prin prezentarea legitimaţiei care să le ateste calitatea.

(5) Persoanele prezente la domiciliu/reşedinţă sunt înregistrate de către recenzorul sectorului de recensământ în care se află amplasată locuinţa.

(6) Persoanele absente temporar din gospodărie sunt înregistrate la domiciliul lor, pe baza informaţiilor furnizate de celelalte persoane din gospodărie sau a informaţiilor care rezultă din evidenţele oficiale existente pe plan local.

(7) Persoanele prevăzute la alin. (6) sunt înregistrate şi în localitatea în care se află prezente temporar la momentul de referinţă al recensământului, pe baza declaraţiei pe propria răspundere şi a documentelor prevăzute la alin. (2) şi (3).

(8) Persoanele care datorită unor situaţii deosebite nu au fost recenzate se prezintă, până în ultima zi a perioadei de înregistrare, la comisia de recensământ din localitatea în care se află, pentru înregistrare.

Art. 3. - Recenzarea persoanelor din incinta unităţilor Ministerului Apărării Naţionale, ale Ministerului Administraţiei şi Internelor şi ale Ministerului Justiţiei şi Libertăţilor Cetăţeneşti se poate face de către aceste instituţii publice, potrivit domeniului propriu de activitate, în conformitate cu prevederile prezentei hotărâri şi ale normelor specifice elaborate de ele şi aprobate de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor.

Art. 4. - Recenzarea cetăţenilor români plecaţi în străinătate în cadrul misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentanţelor comerciale sau de altă natură din străinătate se face de către Ministerul Afacerilor Externe pe formulare speciale, în conformitate cu prevederile prezentei hotărâri şi ale normelor speciale elaborate de Ministerul Afacerilor Externe şi aprobate de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor.

Art. 5. - Declaraţiile populaţiei înregistrate la recensământ nu pot fi utilizate pentru stabilirea unor drepturi şi obligaţii pentru subiecţii statistici la care se referă.

Art. 6. - (1) Persoanele care efectuează înregistrarea, respectiv recenzorii, precum şi cele cu atribuţii de îndrumare, coordonare şi control au obligaţia să respecte întocmai prevederile prezentei hotărâri şi instrucţiunile specifice aprobate de Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor.

(2) In îndeplinirea atribuţiilor care le revin pe timpul efectuării recensământului, persoanele prevăzute la alin. (1) se bucură de protecţia legii, fiind considerate ca îndeplinind funcţii ce implică exerciţiul autorităţii de stat.

Art. 7. - (1) Organizaţiile neguvernamentale pot delega observatori pe lângă Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor şi comisiile judeţene, ale municipiului Bucureşti, municipale, ale sectoarelor municipiului Bucureşti, orăşeneşti şi comunale pe toată durata recensământului. Delegarea observatorilor se face conform Programului privind desfăşurarea acţiunilor şi lucrărilor de pregătire şi efectuare a recensământului populaţiei şi al locuinţelor, aprobat de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor.

(2) Observatorii acreditaţi trebuie să respecte prevederile legale şi instrucţiunile privind păstrarea caracterului confidenţial al datelor.

Art. 8. - (1) Pentru pregătirea, organizarea, conducerea şi efectuarea lucrărilor de recensământ, la nivel teritorial se constituie comisii de recensământ judeţene, municipale, ale sectoarelor municipiului Bucureşti, orăşeneşti şi comunale, potrivit art. 8 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 36/2007 privind efectuarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor din România în anul 2011, aprobată cu modificări prin Legea nr. 5/2008, în componenţa prevăzută în anexa nr. 1.

(2) Aceste comisii poartă răspunderea pentru efectuarea recensământului pe teritoriul în care îşi desfăşoară activitatea.

Art. 9. - (1) Personalul de recensământ este format din recenzori, recenzori-şefi, responsabili de circumscripţii urbane, recenzori pentru recensământul de probă, recenzori pentru ancheta de control.

(2) Personalul prevăzut la alin. (1) este selectat din rândul personalului din primării al personalului didactic, al specialiştilor în economie, informatică şi în alte domenii, precum şi din rândul pensionarilor, studenţilor şi al altor persoane, având cel puţin studii medii.

(3) Pentru efectuarea în bune condiţii a recensământului şi pentru a nu se perturba procesul de învăţământ, Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării şi Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor stabilesc de comun acord vacanţa şcolară în perioada de efectuare a recensământului.

Art. 10. - (1) Personalul prevăzut la art. 9 alin. (1), precum şi specialiştii din secretariatele tehnice organizate potrivit prevederilor art. 8 alin (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 36/2007, aprobată cu modificări prin Legea nr. 5/2008, care aparţin administraţiei publice locale şi cei ai serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor şi ale celorlalte organe de specialitate a administraţiei publice centrale sunt scutiţi de toate sarcinile care le revin la unităţile unde sunt încadraţi şi beneficiază de toate drepturile salariale, potrivit legii, pe întreaga perioadă de participare la lucrările de recensământ.

(2) Persoanele prevăzute la art. 9 alin. (1) primesc pentru activitatea depusă, pe lângă drepturile salariale, o indemnizaţie brută pe zi de activitate, după cum urmează:

a) responsabilii de circumscripţii urbane - 50 lei pe zi de activitate şi lucrează 21 de zile calendaristice;

b) recenzorii-şefi - 50 lei pe zi de activitate şi lucrează 18 zile calendaristice;

c) recenzorii - 50 lei pe zi de activitate şi lucrează 15 zile calendaristice;

d) recenzorii care efectuează recensământul de probă - 50 lei pe zi de activitate şi lucrează 15 zile calendaristice;

e) recenzorii care vor efectua ancheta de control - 50 lei pe zi şi lucrează 15 zile calendaristice.

(3) Prin zi de activitate se înţelege munca desfăşurată pe parcursul unei zile calendaristice, indiferent de numărul orelor prestate, dar nu mai puţin de 6 ore pe zi.

(4) Indemnizaţia prevăzută la alin. (2) se acordă într-o singură tranşă, la terminarea lucrărilor. Veniturile din indemnizaţiile prevăzute la alin. (2) se impozitează conform Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.

(5) Plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (2) se face din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor pentru organizarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor din România din anul 2011, prin bugetele instituţiilor prefectului.

Art. 11. - (1) Prefecţii şi consiliile judeţene pentru judeţe, prefectul şi Consiliul General al Municipiul Bucureşti, precum şi primarii şi consiliile locale ale municipiilor, oraşelor, comunelor şi sectoarelor municipiului Bucureşti asigură condiţiile tehnico-materiale necesare bunei desfăşurări a activităţii de pregătire, organizare şi efectuare a recensământului populaţiei şi al locuinţelor, potrivit acţiunilor care sunt stabilite de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor.

(2) In acest scop, prefectul şi autorităţile administraţiei publice locale au următoarele sarcini:

a) constituie şi aprobă, prin ordin al prefectului sau prin dispoziţie a primarului, după caz, componenţa nominală a comisiilor teritoriale de recensământ şi a secretariatelor tehnice, în conformitate cu prevederile prezentei hotărâri şi cu instrucţiunile Comisiei centrale pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor;

b) asigură spaţiile, mobilierul şi mijloacele de telecomunicaţii necesare desfăşurării activităţii comisiilor de recensământ şi secretariatelor tehnice, depozitării şi păstrării în condiţii corespunzătoare a materialelor de recensământ, precum şi alte mijloace necesare desfăşurării în bune condiţii a lucrărilor de recensământ;

c) asigură verificarea şi actualizarea denumirii străzilor şi numerotarea clădirilor până la data de 31 martie 2011. In perioada iulie 2010-martie 2011, autorităţile administraţiei publice locale nu mai efectuează schimbări de denumiri ale străzilor sau renumerotări ale clădirilor;

d) asigură instruirea şi coordonează activitatea personalului tehnic recrutat, necesar acestor lucrări;

e) efectuează, potrivit normelor stabilite de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor, împărţirea localităţilor în sectoare, secţii şi circumscripţii de recensământ;

f) asigură recrutarea şi selectarea recenzorilor, recenzorilor-şefi şi a responsabililor de circumscripţii urbane, precum şi spaţiile necesare desfăşurării instructajelor;

g) asigură mijloacele de transport necesare pregătirii şi efectuării recensământului la termenele şi pe duratele prevăzute în graficele elaborate de comisiile de recensământ.

Art. 12. - Pentru desfăşurarea acţiunilor premergătoare de organizare, precum şi a celor de efectuare a recensământului populaţiei şi al locuinţelor, cotele lunare ale consumului de carburant pentru autoturisme, aprobate prin Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare, se suplimentează cu câte 300 de litri de carburant pe lună, cu încadrarea în bugetul aprobat pentru efectuarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor al fiecărei instituţii publice implicate, pentru câte un autoturism de la fiecare dintre acestea.

Art. 13. - (1) Pentru verificarea practică a conţinutului formularelor, a instrucţiunilor, a programului de înregistrare şi de prelucrare, precum şi a măsurilor organizatorice, în luna martie 2010 se va desfăşura un recensământ de probă.

(2) Recensământul de probă se va efectua în 3 sectoare de recensământ din fiecare localitate reşedinţă de judeţ şi din câte o localitate reşedinţă de comună din fiecare judeţ cu recenzori special selectaţi în acest scop.

(3) Personalul prevăzut la alin. (2) beneficiază de drepturile prevăzute la art. 10 alin. (2).

Art. 14. - (1) In perioada 26 martie-4 aprilie 2011 se organizează o anchetă de control pentru verificarea volumului şi calităţii informaţiilor înscrise în formularele de recensământ, care se efectuează cu recenzori special selectaţi în acest scop, conform instrucţiunilor aprobate de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor.

(2) Personalul prevăzut la alin. (1) beneficiază de drepturile prevăzute la art. 10 alin. (2).

Art. 15. - Prelucrarea datelor şi publicarea rezultatelor definitive ale recensământului se fac de către Institutul Naţional de Statistică pe baza programului şi la termenele aprobate de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor.

Art. 16. - După publicarea rezultatelor finale ale recensământului populaţiei şi al locuinţelor, baza de date cu datele individuale este preluată spre păstrare, pe bază de proces-verbal de predare-preluare, de către direcţiile judeţene ale arhivelor naţionale, respectiv de către Direcţia Arhivelor Naţionale a Municipiului Bucureşti.

Art. 17. - (1) Institutul Naţional de Statistică şi direcţiile teritoriale de statistică angajează persoane cu contract de muncă pe perioadă determinată, cu încadrarea în numărul de posturi prevăzut în anexa nr. 2.

(2) Având în vedere importanţa acestei lucrări, personalul prevăzut la alin. (1) trebuie să aibă experienţa metodologică şi organizatorică a recensămintelor anterioare, putând fi angajaţi şi pensionari din aparatul statistic.

Art. 18. - Ordonatorii de credite implicaţi în pregătirea, organizarea şi efectuarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor cuprind în bugete sumele prevăzute pe ani, conform anexei nr. 3.

Art. 19. - Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, pune la dispoziţie materialul cartografic în format digital, pentru municipiile şi oraşele din România, necesar în vederea sectorializării teritoriului în unităţi de recensământ, respectiv sectoare de recensământ.

Art. 20. -încălcarea prevederilor prezentei hotărâri atrage, după caz, răspunderea disciplinară, civilă, contravenţională sau penală a celor vinovaţi.

Art. 21. - (1) Constituie contravenţii următoarele fapte:

a) împiedicarea persoanelor implicate în acţiunea de recensământ pentru efectuarea înregistrărilor şi controlului datelor ce fac obiectul recensământului în conformitate cu prevederile prezentei hotărâri sau a desfăşurării, în orice mod, a lucrărilor recensământului;

b) refuzul furnizării personalului de recensământ a informaţiilor prevăzute în programul de înregistrare sau furnizarea de date eronate sau incomplete;

c) nerespectarea dispoziţiilor legale şi a instrucţiunilor privind modul de înregistrare şi prelucrare a populaţiei şi de păstrare a caracterului confidenţial al datelor personale declarate de cetăţeni;

d) nerespectarea de către personalul prevăzut la art. 9 alin. (1) a caracterului confidenţial al datelor;

e) utilizarea de către personalul de recensământ a datelor obţinute în alte scopuri decât cele statistice.

(2) Contravenţiile prevăzute la alin. (1) lit. a) şi b) se sancţionează cu amendă de la 200 lei la 1.000 lei, iar contravenţiile prevăzute la alin. (1) lit. c), d) şi e) se sancţionează cu amendă de la 500 lei la 1.500 lei.

(3) Constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor, prevăzute la alin. (1) şi (2), se fac de către persoanele împuternicite de prefect, primar, precum şi de alte persoane anume împuternicite în acest scop de către Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor.

(4) Dispoziţiile privind contravenţiile prevăzute la alin. (1) se completează cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 22. -Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemnează:

Secretarul general al Guvernului,

Daniela Nicoleta Andreescu

p. Preşedintele Institutului Naţional de Statistică,

Cristian Nicolae Stanică

p. Viceprim-ministru, ministrul administraţiei şi internelor, interimar,

Mihai Capră,

secretar de stat

Ministrul dezvoltării regionale şi locuinţei,

Vasile Blaga

p. Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale, interimar,

Mihai Constantin Şeitan,

secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,

Gheorghe Pogea

ANEXA Nr. 1

COMPONENŢA

comisiilor judeţene, a municipiului Bucureşti, municipale, ale sectoarelor municipiului Bucureşti, orăşeneşti şi comunale pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor

A. Comisia judeţeană

Preşedinte:  

- prefectul judeţului

Vicepreşedinţi:  

- preşedintele consiliului judeţean

- un subprefect al judeţului

- secretarul judeţului

- directorul coordonator al direcţiei regionale/judeţene de statistică

Secretar:  

- directorul coordonator adjunct al direcţiei regionale/judeţene de statistică

Membri:  

- şeful inspectoratului de poliţie judeţean

- inspectorul general al inspectoratului şcolar judeţean

- directorul coordonator al direcţiei de asistenţă socială şi protecţia copilului

- directorul coordonator al direcţiei judeţene de sănătate publică

- arhitectul-şef al judeţului

- directorul oficiului de cadastru şi publicitate imobiliară

- directorul agenţiei judeţene de protecţie socială

B. Comisia Municipiului Bucureşti

Preşedinte:  

- prefectul municipiului Bucureşti

Vicepreşedinţi: 

- un Viceprimar general al municipiului Bucureşti

- secretarul general al municipiului Bucureşti

- directorul coordonator al Direcţiei Regionale de Statistică a Municipiului Bucureşti

- arhitectul-şef al municipiului Bucureşti

Secretar:   

- un director coordonator adjunct al Direcţiei Regionale de Statistică a Municipiului Bucureşti

Membri:   

- directorul adjunct al Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti

- directorul executiv al Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanelor a Municipiului Bucureşti

- şeful Serviciului de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenţa Persoanelor al Municipiului Bucureşti

- inspectorul general al Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti

- directorul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Bucureşti

- directorul coordonator al Direcţiei de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti

- directorul coordonator al Direcţiei de Muncă şi Incluziune Socială a Municipiului Bucureşti

- directorul coordonator al Direcţiei pentru Cultură, Culte şi Patrimoniu Cultural Naţional a Municipiului Bucureşti

- directorul executiv al Direcţiei servicii publice deconcentrate, strategii guvernamentale şi relaţii publice din Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti

- directorul Direcţiei evidenţă imobiliară şi cadastrală din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti

C. Comisia municipală şi orăşenească

Preşedinte:  

- primarul municipiului sau oraşului

Vicepreşedinte: 

- Viceprimar al municipiului sau oraşului

Secretar:   

- secretarul municipiului sau oraşului

Membri:   

- şeful serviciului/biroului/compartimentului de stare civilă

- şeful poliţiei municipiului sau oraşului

- arhitectul-şef sau şeful serviciului/biroului/compartimentului de urbanism

- şeful compartimentului de cadastru

- un inspector şcolar

- şeful compartimentului de asistenţă socială

- un specialist al direcţiei de sănătate publică

- un specialist din administraţia publică locală

D. Comisia sectorului municipiului Bucureşti

Preşedinte:  

- primarul sectorului

Vicepreşedinte: 

- secretarul sectorului

- arhitectul-şef al sectorului

Secretar:   

- un şef de serviciu din cadrul Direcţiei Regionale de Statistică a Municipiului Bucureşti

Membri:  

 - şeful poliţiei de sector

- inspectorul şcolar cu managementul educaţional, evaluare şi dezvoltare instituţională şi asigurarea calităţii al inspectoratului şcolar de sector

- un reprezentant al Direcţiei de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti

- şeful serviciului de cadastru şi fond funciar din cadrul primăriei de sector

- şeful compartimentului de administrare a fondului sau spaţiului locativ din aparatul propriu al primăriei de sector

- directorul general al administraţiei domeniului public al sectorului

E. Comisia comunală

Preşedinte:  

- primarul

Vicepreşedinte: 

-viceprimarul

Secretar:   

- secretarul

Membri:   

- directorul şcolii din localitatea reşedinţă de comună

- referentul cu starea civilă din aparatul de specialitate al primarului

- şeful postului de poliţie

- un cadru didactic

ANEXA Nr. 2

NUMĂRUL DE POSTURI

aferente personalului angajat cu contract individual de muncă, pe perioadă determinată, în vederea efectuării recensământului populaţiei şi al locuinţelor

Specificare

Anul 2010

Anul 2011

Anul 2012

Anul 2013

12 luni

12 luni

12 luni

4 luni

2 luni

12 luni

8 luni

7 luni

12 luni

Institutul Naţional de Statistică

33

33

33

33

33

- unităţi teritoriale ale Institutului Naţional de Statistică

240*1)

240*1)

144*2)

500**)

384*3)

500**)

*1) 5 persoane/judeţ + municipiul Bucureşti (inclusiv cele 6 sectoare).

*2) 3 persoane/judeţ + municipiul Bucureşti (inclusiv cele 6 sectoare).

*3) 8 persoane/judeţ + municipiul Bucureşti (inclusiv cele 6 sectoare).

**) operatori calculator.

ANEXA Nr. 3*)

BUGETUL

recensământului populaţiei şi al locuinţelor

                                                                                                                                                                                                                    - mii lei -

ARTICOLE DE CHELTUIELI

Institutul Naţional de Statistică

Ministerul Administraţiei şi Internelor

TOTAL

Recensamantul

populatiei si al

locuinţelor

I. CHELTUIELI CU PERSONALUL ANGAJAT PE PERIOADĂ DETERMINATĂ

Institutul

National de

Statistica

TOTAL

2010

2011

2012

2013

Ministerul

Administratei şi Internelor

TOTAL

2010

2011

2012

Centrul naţional de administrarea

bazelor de date privind evidenţa

persoanelor

2010

2011

Agenţia naţionala de cadastru si publicitate imobiliara

TOTAL 2010

Ministerul Administraţiei si Internelor

TOTAL GENERAL

A. Salarii de baza si alte drepturi salariale, contribuţii personal angajat suplimentar in centrala şi judele

32 897

9 069

11.459

10.433

1.936

32.897

B. Salarii de baza si alte drepturi salariale, contribuţii pentru operatori calculator

7.748

1.598

5.712

438

7.748

C. Indemnizaţii recenzori, recenzări şefi şi coordonatori

94.050

94.050

94.050

94.050

D. Indemnizaţii recenzori anctieta pilot

237

237

237

E. Indemnizaţii recenzori ancheta de control

473

473

473

F. Indemnizaţii delegare (diurna)

506

35

421

50

506

TOTAL I

41,861

9.104

14 188

16 195

2.374

94.050

94 050

94.050

135.911

II. BUNURI ŞI SERVICII

1. Hârtie, tipânrea materialelor de recensământ şi distribuiirea acestora

17.200

16.240

960

17.200

2. închirieri spaţii pentru depozitarea materialelor de recensământ, pentru instructaj, pentru personal angajat suplimentar

11.760

3.200

8.560

11.760

11.760

3. Carburanţi

253

50

120

83

450

30

420

450

703

4. Cheltuieli poştă, telefoane, transmisii date

fax. poştă electronică etc

430

60

270

30

70

410

60

300

50

27

17

10

437

867

5. Cheltuieli popularizare recensământ

3 586

3 566

3.586

6. Cheltuieli personalizare recenzori

0

7. Furnituri de birou

295

25

200

40

30

45

45

45

340

8. Cheltuieli consumabile pentru prelucrarea datelor

610

25

455

90

40

74

49

25

74

684

9. Deplasări transport şi cazare

642

60

400

162

5 400

5 400

5.400

6.042

10. Aplicaţie informatica (DTS)

1.470

1.470

1.470

11. Aplicaţie informatică generare tabele statistice

2.520

2 520

2.520

12. Bunuri şi prestări de servicii diverseşi nenominalizate

13, Intreţine re parc auto

261

100

161

160

60

100

160

421

14. Cheltuieli energie ALTE CHELTUIELI

375

65

280

30

375

15. Cheltuieli creare suport in formaţie -geografic management recensamant(ANCPI)

4222

4.222

4.222

TOTAL II

27.642

385

25 702

1 415

140

18.225

150

9.465

8610

101

66

35

4.222

22.548

50.190

III. CHELTUIELI DE CAPITAL

1. Tehnică de calcul (PC LP la INS, DTS,

SERVER)

1.623

1.823

3.587

2.646

941

3.587

5.410

2. Licenţe software

1.113

861

252

1.113

1.113

TOTAL III

1.823

1.823

4 700

3.507

1.193

4.700

6.523

TOTAL BUGET (I*II + III)

71,326

9.489

41 713

17.610

2 514

112.275

150

103.515

8.610

4801

3 573

1 228

4.222

121.298

192.624

*) Anexa nr. 3 este reprodusă în facsimil.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1502/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1502 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu