E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
Articolul 1 din actul Legea 11 1994 aproba Ordonanţa 27 1992
Articolul 1 din actul Legea 11 1994 modifica Ordonanţa 27 1992
Articolul 2 din actul Legea 11 1994 respinge Ordonanţa 25 1992
Articolul 1 din actul Legea 11 1994 aproba Ordonanţa 18 1992
Articolul 1 din actul Legea 11 1994 aproba Ordonanţa 19 1992
Articolul 1 din actul Legea 11 1994 modifica Ordonanţa 19 1992
Articolul 1 din actul Legea 11 1994 aproba Ordonanţa 20 1992
Articolul 1 din actul Legea 11 1994 modifica Ordonanţa 20 1992
Articolul 1 din actul Legea 11 1994 aproba Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Legea 11 1994 modifica Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Legea 11 1994 completeaza Ordonanţa 21 1992
Articolul 1 din actul Legea 11 1994 aproba Ordonanţa 8 1992
Articolul 1 din actul Legea 11 1994 modifica Ordonanţa 8 1992
Articolul 1 din actul Legea 11 1994 completeaza Ordonanţa 8 1992
Articolul 1 din actul Legea 11 1994 aproba Ordonanţa 9 1992
Articolul 1 din actul Legea 11 1994 modifica Ordonanţa 9 1992
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 11 din  7 martie 1994

privind unele ordonante ale Guvernului emise in baza Legii nr. 81/1992 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante si autorizarea contractarii si garantarii unor credite externe

ACT EMIS DE:                PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 65 din 14 martie 1994


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    Art. 1
    Se aproba urmatoarele ordonante ale Guvernului emise in temeiul Legii nr. 81/1992 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante si autorizarea contractarii si garantarii unor credite externe:
    1. Ordonanta Guvernului nr. 8 din 7 august 1992 pentru numirea membrilor consiliilor de administratie si a cenzorilor Fondurilor Proprietatii Private, publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 208 din 26 august 1992, cu urmatoarele modificari:
    a) Titlul va avea urmatorul continut:
    "Ordonanta pentru numirea temporara a membrilor consiliilor de administratie si a cenzorilor Fondurilor Proprietatii Private"
    b) Articolul 1 se elimina.
    c) Articolul 2 devine articol unic si va avea urmatorul continut:
    "ARTICOL UNIC
    (1) Consiliile de administratie, membrii acestora si cenzorii Fondurilor Proprietatii Private numiti prin Ordonanta din 7 august 1992, potrivit anexei, vor functiona temporar pana la numirea noilor consilii de administratie si a cenzorilor de catre Parlament, in conditiile prevazute de art. 8 din Legea privatizarii societatilor comerciale nr. 58/1991.
    (2) Guvernul va inainta Parlamentului propunerile pentru membrii consiliilor de administratie si pentru cenzorii Fondurilor Proprietatii Private in cel mult 5 zile de la publicarea prezentei legi in Monitorul Oficial al Romaniei."
    d) Se introduce anexa cu urmatorul continut:
    "ANEXA

    A. Fondul Proprietatii Private I - Banat - Crisana, cu sediul in Arad:

    - Consiliul de administratie:
    1. Aristide Dragomir                 - inginer
    2. Adrian Nitu                       - inginer
    3. Ilie Cenan                        - economist
    4. Mircea Borza                      - jurist
    5. Emil Cazan                        - economist
    6. Liviu Lupea                       - inginer
    7. Ioan Florea                       - economist.

    - Comisia de cenzori:
    Titulari:
    1. Pavel Bolean
    2. Dionisie Pop Moldovan
    3. Martin Neagu.

    Supleanti:
    1. Gheorghe Corondan
    2. Viorel Crisan
    3. Bubi Costi.

    B. Fondul Proprietatii Private II - Moldova, cu sediul in Bacau:

    - Consiliul de administratie:
    1. Ionel Aichimioaie                 - inginer
    2. Gheorghe Marcu                    - economist
    3. Marian Enache                     - jurist
    4. Gheorghe Tanasache                - inginer
    5. Victor Calapod                    - economist
    6. Cristian Sorin Dumitrescu         - economist/jurist
    7. Alexandru Matei                   - inginer.

    - Comisia de cenzori:
    Titulari:
    1. Marcel Radu
    2. Virginia Lidia Onofrei
    3. Gheorghe Popescu.

    Supleanti:
    1. Teodor Baruta
    2. Monica Husanu
    3. Luminita Gemene.

    C. Fondul Proprietatii Private III - Transilvania, cu sediul in Brasov:

    - Consiliul de administratie:
    1. Mihai Fercala                     - economist
    2. Florian Firu                      - economist
    3. Cornel Rusu                       - economist
    4. Cornel Ruse                       - inginer
    5. Vasile Bran                       - inginer
    6. Eugen Dijmarescu                  - economist
    7. Constantin Dan Staicu             - inginer.

    - Comisia de cenzori:
    Titulari:
    1. Ion Costache
    2. Nicolae Chitu
    3. Ottu Bourceanu.

    Supleanti:
    1. Dumitru Lungu
    2. Marilena Holom
    3. Ana Poteca.

    D. Fondul Proprietatii Private IV - Muntenia, cu sediul in Bucuresti:

    - Consiliul de administratie:
    1. Ionel Blaga                       - economist
    2. Aurel Dochia                      - economist
    3. Napoleon Pop                      - economist
    4. Dragos Stanescu                   - economist
    5. Sorin Coclitu                     - economist
    6. Bujor Bogdan Teodoriu             - economist
    7. Mihai Iordache                    - inginer.

    - Comisia de cenzori:
    Titulari:
    1. Virgil Carbunescu
    2. Constantin Topciu
    3. Ion Tarbujaru.

    Supleanti:
    1. Gheorghe Valceanu
    2. Georgeta Zeicu
    3. Nicolae Dobran.

    E. Fondul Proprietatii Private V - Oltenia, cu sediul in Craiova:

    - Consiliul de administratie:
    1. Liviu Parvu                       - economist/inginer
    2. Tudor Ciurezu                     - economist
    3. Ilie Teotoase                     - economist
    4. Ion Miala                         - economist
    5. Ion Dogaru                        - jurist
    6. Radu Berceanu                     - inginer
    7. Ion Predescu                      - economist.

    - Comisia de cenzori:
    Titulari:
    1. Ioan Filipescu
    2. Marin Toma
    3. Mihail Antonescu.

    Supleanti:
    1. Vasile Onofrei
    2. Stefan Stanciu
    3. Maria Filip."

    2. Ordonanta Guvernului nr. 9 din 7 august 1992 privind organizarea statisticii publice, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 207 din 25 august 1992, cu urmatoarele modificari si completari:
    a) Articolul 2 alineatul (1) va avea urmatorul continut:
    "Art. 2
    (1) Statistica publica din Romania este organizata si coordonata de Comisia Nationala pentru Statistica, organ de specialitate al administratiei publice centrale in subordinea Guvernului."
    b) Articolul 3 alineatul (2) va avea urmatorul continut:
    "(2) Comisia Nationala pentru Statistica este autorizata de Guvern sa stabileasca, in concordanta cu prevederile prezentei ordonante, sistemele de indicatori, nomenclatoarele, clasificarile, metodologiile, tehnicile de inregistrare si prelucrare, publicarea si difuzarea datelor, astfel incat sa se asigure deplina obiectivitate si realitate a cercetarilor si datelor statistice."
    c) La articolul 4, in locul alineatelor (2) si (3) care se elimina, se introduce un nou alineat, cu urmatorul continut:
    "Pentru asigurarea caracterului obiectiv, transparent si stiintific al metodologiilor, indicatorilor, nomenclatoarelor, clasificarilor si tehnicilor utilizate in activitatea de statistica, precum si al sistemului de publicatii se infiinteaza Consiliul de Orientare a Activitatii de Statistica, in urmatoarea componenta:
    - 4 reprezentanti ai organismelor guvernamentale;
    - 4 personalitati din invatamantul superior de specialitate sau cercetare;
    - 3 reprezentanti ai organismelor sindicale;
    - 3 reprezentanti ai mijloacelor de informare in masa;
    - 2 reprezentanti ai patronatului;
    - 2 reprezentanti ai asociatiilor profesionale;
    - 1 reprezentant al asociatiilor pentru protectia consumatorilor;
    - 1 reprezentant al Bancii Nationale a Romaniei.
    Presedintele Comisiei Nationale pentru Statistica este membru de drept."
    d) La articolul 4 se introduc trei noi alineate, cu urmatorul continut:
    "Membrii Consiliului de Orientare a Activitatii de Statistica sunt numiti de catre primul-ministru pentru o perioada de 2 ani, la propunerea organismelor si institutiilor respective.
    Membrii Consiliului de Orientare a Activitatii de Statistica beneficiaza de o indemnizatie de participare la sedinta, cu exceptia reprezentantilor administratiei publice.
    Comisia Nationala pentru Statistica este condusa de un presedinte cu rang de secretar de stat, ajutat de un vicepresedinte cu rang de subsecretar de stat."
    e) Articolul 4 alineatul 4 va avea urmatorul continut:
    "Normele metodologice ale Consiliului de Orientare a Activitatii de Statistica sunt obligatorii pentru Comisia Nationala pentru Statistica si aparatul sau teritorial, pentru ministere, departamente, servicii publice, organe ale administratiei publice locale, regii autonome, societati comerciale, alti agenti economici de stat sau privati."
    f) Articolul 4 alineatul 5 va avea urmatorul continut:
    "Atributiile Comisiei Nationale pentru Statistica si ale Consiliului de Orientare a Activitatii de Statistica se aproba prin hotarare a Guvernului."
    g) Articolul 7 va avea urmatorul continut:
    "Art. 7
    Programul anual al cercetarilor statistice se avizeaza de catre Consiliul de Orientare a Activitatii de Statistica si se da publicitatii, dupa aprobarea sa de catre Guvern."
    h) Articolul 19 alineatul (1) va avea urmatorul continut:
    "Art. 19
    (1) Refuzul, intarzierea transmiterii datelor statistice, comunicarea de date eronate sau incomplete, refuzul de a prezenta organelor de control statistic materialele si evidentele necesare verificarii datelor statistice, neaplicarea masurilor dispuse de organele de control statistic constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 100.000 lei la 500.000 lei."
    i) La articolul 19 se introduce, dupa alineatul (1), un nou alineat, cu urmatorul continut:
    "(2) Contraventiile prevazute la alin. (1) se constata si amenzile se aplica de catre personalul Comisiei Nationale pentru Statistica anume imputernicit pentru aceasta."
    Cu modificarile si completarile adoptate, ordonanta va fi republicata in Monitorul Oficial al Romaniei.
    3. Ordonanta Guvernului nr. 18 din 21 august 1992 privind incetarea activitatii Comisiei Nationale pentru Standarde, Metrologie si Calitate, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 212 din 28 august 1992.
    4. Ordonanta Guvernului nr. 19 din 21 august 1992 privind activitatea de standardizare in Romania, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 212 din 28 august 1992, cu urmatoarele modificari:
    a) Articolul 27 va avea urmatorul continut:
    "Art. 27
    Nerespectarea prevederilor standardelor obligatorii constituie contraventie daca nu a fost savarsita in astfel de conditii incat, potrivit legii penale, sa fie considerata infractiune si se sanctioneaza cu amenda de la 100.000 lei la 500.000 lei pentru persoanele fizice."
    b) Articolul 29 alineatul 1 va avea urmatorul continut:
    "Constatarea contraventiei si aplicarea sanctiunii se fac de catre organele de specialitate in domeniu ale administratiei publice."
    5. Ordonanta Guvernului nr. 20 din 21 august 1992 privind activitatea de metrologie, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 212 din 28 august 1992, cu urmatoarele modificari:
    a) Articolul 7 alineatul 2 va avea urmatorul continut:
    "Denumirile, simbolurile si definitiile unitatilor de masura legale si ale multiplilor si submultiplilor lor, regulile de formare si utilizare a acestora, factorii de transformare in unitati ale sistemului international de unitati (SI) a unitatilor de masura legale care nu fac parte din sistemul international de unitati (SI) si, dupa caz, domeniile in care acestea pot fi utilizate se stabilesc prin standarde romane."
    b) Articolul 29 punctul I randul intai va avea urmatorul continut:
    "I. De la 200.000 lei la 500.000 lei:"
    c) Articolul 29 punctul II randul intai va avea urmatorul continut:
    "II. De la 100.000 lei la 300.000 lei:"
    d) Articolul 30 va avea urmatorul continut:
    "Art. 30
    Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor se fac de catre personalul din cadrul Biroului Roman de Metrologie Legala, imputernicit in acest scop de catre directorul general; in cazul constatarii unor infractiuni, organele Biroului Roman de Metrologie Legala vor proceda potrivit art. 214 din Codul de procedura penala."
    6. Ordonanta Guvernului nr. 21 din 21 august 1992 privind protectia consumatorilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 212 din 28 august 1992, cu urmatoarele modificari si completari:
    a) La articolul 2, dupa propozitia "In sensul prezentei ordonante se intelege", se introduce un text nou, cu urmatorul continut:
    "- calitate: ansamblul de proprietati si caracteristici ale unui produs sau serviciu care ii confera acestuia aptitudinea de a satisface necesitatile exprimate sau implicite;"
    b) Articolul  3 propozitia intai va avea urmatorul continut:
    "Principalele drepturi ale consumatorilor sunt:"
    c) Articolul 5 alineatul 2 va avea urmatorul continut:
    "Se interzice producerea sau comercializarea produselor falsificate sau contrafacute."
    d) Articolul 10 litera a) va avea urmatorul continut:
    "a) libertatea de a lua decizii, la achizitionarea de produse si servicii, fara a li se impune in contracte clauze care pot favoriza folosirea unor practici abuzive in vanzare, de natura a influenta optiunea acestora;"
    e) Articolul 20 alineatul 2 va avea urmatorul continut:
    "Informatiile trebuie sa fie complete, corecte, precise si explicite si sa cuprinda denumirea produsului, marca producatorului, cantitatea, pretul, termenul de garantie sau de valabilitate si, dupa caz, principalele caracteristici tehnice si calitative, compozitia, eventualii aditivi sau ingredienti folositi, eventualele riscuri previzibile, contraindicatii si modul de utilizare, de manipulare, de conservare sau de pastrare, precum si alte caracteristici ale diferitelor categorii de produse; la produsele alimentare preambalate se mentioneaza si valoarea nutritiva."
    f) Articolul 29 alineatul 2 va avea urmatorul continut:
    "Guvernul poate stabili atributii in domeniul protectiei consumatorilor si pentru alte organe de specialitate ale administratiei publice centrale si, respectiv, pentru unele servicii publice ale ministerelor si ale altor autoritati ale administratiei publice centrale organizate in judete si in municipiul Bucuresti."
    g) Articolul 33 litera a) va avea urmatorul continut:
    "a) au cel putin 3.000 membri si filiale in cel putin 5 judete;"
    h) Articolul 33 litera b) va avea urmatorul continut:
    "b) sunt organizate astfel:
    - la nivel local, se constituie ca asociatie;
    - la nivel judetean, se constituie in federatie de asociatii provenind din cel putin 5 localitati din judet;
    - la nivel central, se constituie in confederatie; confederatia se formeaza din cel putin 10 federatii care, pe ansamblu, insumeaza cel putin 2.000 membri ai asociatiilor."
    i) Articolul 34 va avea urmatorul continut:
    "Art. 34
    Asociatiile pentru protectia consumatorilor care sunt constituite in scopul apararii intereselor numai ale membrilor lor pot deveni parteneri sociali cu drept de reprezentare in organismele consultative cu rol in domeniul protectiei consumatorilor si in care organele administratiei publice sunt reprezentate, numai daca au cel putin 800 membri."
    j) Articolul 38 litera a) va avea urmatorul continut:
    "a) de a fi sprijinite logistic de catre organismele administratiei publice centrale si locale, in vederea atingerii obiectivelor lor;"
    k) La articolul 38 se introduce o noua litera, a^1), cu urmatorul continut:
    "a^1) de a primi subventii de la bugetul de stat prin intermediul Oficiului pentru Protectia Consumatorilor;"
    l) Articolul 38 litera c) va avea urmatorul continut:
    "c) de a solicita realizarea de produse si servicii in conditii speciale, in vederea satisfacerii nevoilor consumatorilor handicapati sau de varsta a treia;"
    m) La articolul 38 se introduce o noua litera, d^1), cu urmatorul continut:
    "d^1) de a solicita si de a obtine informatii asupra pretului si caracteristicilor calitative ale produselor sau serviciilor, de natura a ajuta la luarea unei decizii asupra achizitionarii acestora;"
    n) La articolul 38 se introduc doua noi litere, g^1) si g^2), cu urmatorul continut:
    "g^1) de a initia actiuni proprii, in vederea identificarii cazurilor in care agentii economici nu respecta drepturile consumatorilor prevazute de lege, si de a sesiza, in cadrul unei proceduri de urgenta, organele de specialitate ale administratiei publice abilitate sa actioneze in domeniul protectiei consumatorilor;
    g^2) de a putea participa la actiuni de supraveghere pe piata, impreuna cu organele administratiei publice abilitate sa actioneze in domeniul protectiei consumatorilor."
    o) Articolul 55 va avea urmatorul continut:
    "Art. 55
    Prevederile prezentei ordonante se completeaza cu dispozitiile Legii nr. 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor, cu exceptia celor din art. 25-27 din acea lege, ale Codului penal si ale Codului de procedura penala."
    Cu modificarile si completarile adoptate, ordonanta va fi republicata in Monitorul Oficial al Romaniei.
    7. Ordonanta Guvernului nr. 27 din 26 august 1992 privind unele masuri pentru protectia patrimoniului cultural national, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 215 din 28 august 1992, cu urmatoarele modificari:
    a) Articolul 1 va avea urmatorul continut:
    "Art. 1
    Pana la adoptarea prin lege a unor reglementari speciale privind protejarea patrimoniului cultural national, persoanele fizice sau juridice detinatoare, cu orice titlu, a unor bunuri culturale mobile sau imobile au obligatia de a le pastra si conserva."
    b) Articolul 2 alineatul 2 va avea urmatorul continut:
    "In ce priveste bunurile mobile, pana la aparitia legii speciale, calitatea de bun apartinand patrimoniului cultural national poate fi atestata, la solicitarea detinatorului, prin expertiza de catre specialisti desemnati in acest scop. Pentru situatii de contraexpertiza sau atunci cand nu exista specialisti la oficii, desemnarea specialistilor se face de Comisia Muzeelor si Colectiilor si de Ministerul Culturii."
    c) Articolul 5 alineatul 1 va avea urmatorul continut:
    "Scoaterea din tara a bunurilor culturale mobile, temporar sau definitiv, de catre persoane fizice sau juridice, se poate face numai cu prezentarea la unitatile vamale a adeverintei eliberate de oficial local pentru patrimoniul cultural national de pe raza de domiciliu al solicitantului, in conformitate cu prevederile stabilite prin normele Ministerului Culturii si Comisiei Muzeelor si Colectiilor."
    d) La articolul 5 se introduce un nou alineat, cu urmatorul continut:
    "Pana la aparitia legii speciale, este interzisa scoaterea definitiva din tara a bunurilor culturale mobile, apartinand patrimoniului cultural national, cu exceptia creatiei artistice curente."
    e) La articolul 6 alineatul 1 se elimina litera c).
    f) Articolul 7 alineatul 2 va avea urmatorul continut:
    "Directia monumentelor, ansamblurilor si siturilor istorice, ca organ operativ al Comisiei Nationale a Monumentelor, Ansamblurilor si Siturilor Istorice, isi exercita competentele in teritoriu prin specialistii desemnati in acest scop."
    g) Articolul 8 se elimina.
    h) Articolul 9 va avea urmatorul continut:
    "Art. 9
    Constituie contraventii urmatoarele fapte daca nu sunt savarsite in astfel de conditii incat, potrivit legii penale, sa fie considerate infractiuni:
    a) trecerea peste frontiera sau incercarea de trecere peste frontiera fara autorizatie a bunurilor apartinand patrimoniului cultural national;
    b) trecerea peste frontiera fara autorizatie a bunurilor culturale mobile care nu apartin patrimoniului cultural national, susceptibile a face parte din acesta.
    Contraventia prevazuta la lit. a) se sanctioneaza cu amenda de la 500.000 lei la 1.000.000 lei, iar cea de la lit. b) se sanctioneaza cu amenda de la 100.000 lei la 500.000 lei."
    Art. 2
    Se respinge Ordonanta Guvernului nr. 25 din 24 august 1992 privind calitatea in constructii, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 214 din 28 august 1992, avand in vedere ca depaseste sfera de competenta a Guvernului stabilita prin Legea nr. 81/1992 si contine prevederi care incalca art. 72 alin. (3) lit. f) si art. 114 alin. (1) din Constitutie, urmand ca materia reglementata prin aceasta ordonanta sa faca obiectul unui proiect de lege care sa fie examinat cu prioritate de Parlament.

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 20 decembrie 1993, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

             p. PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                          ION RATIU

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 7 februarie 1994, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                    PRESEDINTELE SENATUI
                prof. univ. dr. OLIVIU GHERMAN



SmartCity5

COMENTARII la Legea 11/1994

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 11 din 1994
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Stimați solicitanți de împrumut. Te afli în vreo dificultate financiară? Vrei să începi propria afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu unicul scop de a ajuta cei săraci și oamenii cu dificultăți financiare ale vieții. Dacă doriți să aplicați pentru un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma împrumutului necesară: Durata împrumutului: Numar de telefon mobil: Vă mulțumesc și Dumnezeu să vă binecuvânteze ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 11/1994
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu