Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2296 din  2001

pentru stabilirea structurii raportarilor referitoare la cheltuielile de personal, prevazute de Legea bugetului de stat pe anul 2002 si de Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2002

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 819 din 19 decembrie 2001


SmartCity3


    Ministrul finantelor publice,
    avand in vedere dispozitiile art. 14 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 18/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile ulterioare, si dispozitiile art. 5 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza pentru personalul contractual din sectorul bugetar, cu modificarile ulterioare,
    in temeiul art. 14 lit. c) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001 si al art. 10 lit. b) din Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2002 nr. 744/2001,
    emite urmatorul ordin:

    ARTICOL UNIC
    (1) In vederea monitorizarii cheltuielilor de personal prevazute in bugetul de stat, in bugetul asigurarilor sociale de stat, in bugetul Fondului pentru plata ajutorului de somaj si in bugetul Fondului de asigurari sociale de sanatate, Guvernul, prin Ministerul Finantelor Publice, instituie un sistem de raportare a acestor cheltuieli, astfel:
    a) In termen de 15 zile de la publicarea Legii bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001 si a Legii bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2002 nr. 744/2001 ordonatorii principali de credite bugetare vor prezenta Ministerului Finantelor Publice, in structura prevazuta in anexa nr. 1, situatia privind repartizarea pe fiecare luna a cheltuielilor de personal, avand in vedere asigurarea conditiilor de desfasurare a activitatii, potrivit atributiilor stricte ale acestora pana la sfarsitul anului.
    In cazul in care repartizarea pe luni a cheltuielilor de personal si a numarului de posturi nu se incadreaza in cheltuielile si, respectiv, in numarul maxim de posturi aprobate pentru anul 2002, sau nu asigura desfasurarea activitatii fiecarei institutii pana la sfarsitul anului, situatia transmisa de catre ordonatorii principali de credite nu va fi luata in considerare, sistandu-se deschiderile de credite bugetare pana la transmiterea unei noi situatii care sa respecte dispozitiile art. 12 si 14 din Legea nr. 743/2001, ale art. 8 si 10 din Legea nr. 744/2001, precum si cele ale art. 5 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/2000, cu modificarile ulterioare.
    b) Lunar, pe data de 5 a lunii curente pentru luna anterioara, ordonatorii tertiari de credite bugetare prezinta ordonatorilor secundari sau principali, dupa caz, situatia platilor de casa efectuate din sumele prevazute in bugetele proprii, la titlul "Cheltuieli de personal", pe fiecare sursa de finantare. Pe data de 8 a lunii curente pentru luna anterioara, ordonatorii secundari de credite bugetare prezinta ordonatorilor principali situatia centralizatoare privind platile de casa efectuate din sumele prevazute in bugetul propriu si in bugetele unitatilor subordonate, la titlul "Cheltuieli de personal", pe fiecare sursa de finantare. Pe data de 15 a lunii curente pentru luna anterioara, ordonatorii principali de credite bugetare vor prezenta Ministerului Finantelor Publice situatia centralizatoare privind platile de casa efectuate din sumele prevazute in bugetul propriu si, daca este cazul, in bugetele unitatilor subordonate, la titlul "Cheltuieli de personal", pe fiecare sursa de finantare.
    c) In situatia in care zilele stabilite pentru transmiterea lucrarilor mentionate mai sus sunt nelucratoare, raportarea se face in prima zi lucratoare dupa aceste date.
    d) Sumele transmise, reprezentand platile de casa, trebuie sa corespunda cu cele din extrasul de cont, eliberat de catre trezorerie, la sfarsitul lunii pentru care se face raportarea.
    (2) Raportarile solicitate la alin. (1) lit. b) se vor prezenta potrivit formularului din anexa nr. 2.
    (3) Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezentul ordin.

                       Ministrul finantelor publice,
                           Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

    Institutia publica: ............
    Cod*1) .............

                              Situatie
privind repartizarea pe luni a cheltuielilor de personal aprobate pe anul 2002

    Surse de finantare*2) ..................
    Capitol*1) .................

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - contributii pentru asigurari sociale de stat - mii lei -
    B - cheltuieli pentru constituirea fondului pentru plata ajutorului de somaj
        - mii lei -
    C - cheltuieli pentru constituirea fondului de asigurari sociale de sanatate
        - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|          |          |          |           din care:         |        |      |
|          |          |__________|_____________________________|________|______|
|          |          |          |     contributii aferente    |        |      |
|          |          |          |_____________________________|        |      |
|          |Cheltuieli|cheltuieli|Total| A | B | C | deplasari |Numar   |Castig|
|  Luna    |    de    |   cu     |     |   |   |   | detasari  |mediu de|mediu |
|          | personal |salariile |     |   |   |   |transferari|posturi |lunar |
|          |          |          |     |   |   |   |           |ocupate |      |
|          |  - mii   |  - mii   |- mii|   |   |   |- mii lei -| - mii  | -lei-|
|          |    lei - |    lei - |lei -|   |   |   |           |   lei -|      |
|__________|__________|__________|_____|___|___|___|___________|________|______|
|    0     |1 = 2+3+7 |     2    |3 =  | 4 | 5 | 6 |     7     |    8   | 9 =  |
|          |          |          |4+5+6|   |   |   |           |        | 2/8  |
|__________|__________|__________|_____|___|___|___|___________|________|______|
|ianuarie  |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
|februarie |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
|martie    |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
|__________|__________|__________|_____|___|___|___|___________|________|______|
| Total    |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
| trim. I  |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
|__________|__________|__________|_____|___|___|___|___________|________|______|
|aprilie   |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
|mai       |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
|iunie     |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
|__________|__________|__________|_____|___|___|___|___________|________|______|
| Total    |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
| trim. II |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
|__________|__________|__________|_____|___|___|___|___________|________|______|
|iulie     |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
|august    |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
|septembrie|          |          |     |   |   |   |           |        |      |
|__________|__________|__________|_____|___|___|___|___________|________|______|
| Total    |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
| trim. III|          |          |     |   |   |   |           |        |      |
|__________|__________|__________|_____|___|___|___|___________|________|______|
|octombrie |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
|noiembrie |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
|decembrie |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
|__________|__________|__________|_____|___|___|___|___________|________|______|
| Total    |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
| trim. IV |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
|__________|__________|__________|_____|___|___|___|___________|________|______|
| TOTAL    |          |          |     |   |   |   |           |        |      |
|__________|__________|__________|_____|___|___|___|___________|________|______|
    *1) se va completa potrivit clasificatiei bugetare
    *2) se va completa, dupa caz, cu urmatoarele surse de finantare: bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul Fondului pentru plata ajutorului de somaj, bugetul Fondului de asigurari sociale de sanatate

    Nota: Ordonatorii principali de credite bugetare, la completarea prezentei situatii vor avea in vedere atat aparatul propriu cat si unitatile subordonate.

                         ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

    Intocmit,
    Numele si prenumele ..................
    Telefon (Fax) ........................

    ANEXA 2

    Institutia publica ..............
    Cod ................

                                  SITUATIE
                  PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL
                     FINANTATE DE LA BUGETUL*1) .............
                           PE LUNA ...... ANUL 2002
 ______________________________________________________________________________
|                                     |       |       |Plati        |Plati     |
|                                     |       |       |cumulate     |in luna   |
|                                     |       |Program|efectuate    |pentru    |
|                                     |       | 2002  |in lunile    |care se   |
|                                     |       |       |anterioare*2)|face      |
|                                     |       |       |             |raportarea|
|_____________________________________|_______|_______|_____________|__________|
|                     0               |    1  |   2   |      3      |     4    |
|_____________________________________|_______|_______|_____________|__________|
| Capitolul*3) ...                    |       |       |             |          |
|   Cheltuieli de personal (1+2+3+4+5)|mii lei|       |             |          |
|     din acestea                     |       |       |             |          |
|                                     |       |       |             |          |
|    1. Cheltuieli cu salariile       |mii lei|       |             |          |
|(1.1+1.2+1.3+1.4+1.5+1.6+1.7+1.8+1.9)|       |       |             |          |
|    1.1 Salarii de baza*4)           |mii lei|       |             |          |
|    1.2 Salarii de merit             |mii lei|       |             |          |
|    1.3 Indemnizatii de conducere    |mii lei|       |             |          |
|    1.4 Spor de vechime              |mii lei|       |             |          |
|    1.5 Sporuri pentru conditii de   |mii lei|       |             |          |
|        munca                        |       |       |             |          |
|    1.6 Plati pentru ore             |       |       |             |          |
|        suplimentare                 |       |       |             |          |
|    1.7 Fond de premii               |       |       |             |          |
|    1.8 Alte drepturi salariale      |       |       |             |          |
|        acordate personalului        |       |       |             |          |
|        incadrat cu contract de      |       |       |             |          |
|        munca                        |       |       |             |          |
|    1.9 Drepturi salariale acordate  |       |       |             |          |
|        personalului incadrat pe     |       |       |             |          |
|        baza de conventii civile     |       |       |             |          |
|    2. Contributii pentru asigurari  |mii lei|       |             |          |
|       sociale de stat               |       |       |             |          |
|    3. Cheltuieli pentru constituirea|mii lei|       |             |          |
|       fondului pentru plata         |       |       |             |          |
|       ajutorului de somaj           |       |       |             |          |
|    4. Contributii pentru            |       |       |             |          |
|       constituirea fondului de      |       |       |             |          |
|       asigurari sociale de sanatate |       |       |             |          |
|    5. Deplasari, detasari,          |mii lei|       |             |          |
|       transferari                   |       |       |             |          |
|    6. Numar mediu de persoane       |       |  *5)  |             |          |
|       remunerate                    |       |       |             |          |
|       din care:                     |       |       |             |          |
|    6.1 - persoane incadrate cu      |       |       |             |          |
|          conventie civila           |       |       |             |          |
|    7. Castigul mediu lunar          |  lei  |       |             |          |
|       (rd. 1/rd. 6)                 |       |       |             |          |
|       din care:                     |       |       |             |          |
|    7.1 - pentru persoane incadrate  |  lei  |       |             |          |
|          cu conventie civila        |       |       |             |          |
|          (rd. 1.9/rd. 6.1)          |       |       |             |          |
|_____________________________________|_______|_______|_____________|__________|
    *1) se va completa, in mod distinct, dupa caz, cu bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul Fondului pentru plata ajutorului de somaj, bugetul Fondului de asigurari sociale de sanatate, iar in cazul Ministerului Afacerilor Externe si pentru cheltuielile de personal ce urmeaza a se suporta din venituri extrabugetare provenite din taxe consulare.
    *2) datele trebuie sa corespunda cu cele transmise, in col. 3 cumulat cu cele din col. 4, din raportarea anterioara.
    *3) macheta se completeaza pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare.
    *4) cuprinde si indemnizatiile pentru persoanele care ocupa functii de demnitate publica sau asimilate acestora.
    *5) se va completa cu numarul maxim de posturi aprobat pe anul 2002 prin Legea bugetului de stat pe anul 2002 si, respectiv, prin Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2002.

    Nota: Ministerul Afacerilor Externe si Ministerul Turismului vor completa situatii distincte pentru personalul din tara si, respectiv pentru personalul de la misiunile din strainatate.

                       ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

    Intocmit,
    Numele si prenumele .............
    Telefon (Fax) ...................



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2296/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2296 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu