Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1313 din 08.04.2011

privind aprobarea Planului de acţiune pentru implementarea Strategiei privind reforma în domeniul asistenţei sociale
ACT EMIS DE: Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 477 din 06 iulie 2011



SmartCity1

Având în vedere prevederile:art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare

Strategiei privind reforma în domeniul asistenţei sociale, aprobată prin Memorandum, în şedinţa Guvernului României din data de 28 februarie 2011,ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Planul de acţiune pentru implementarea Strategiei privind reforma în domeniul asistenţei sociale, aprobată prin Memorandum, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Direcţia generală asistenţă socială, Direcţia generală de inspecţie socială, Direcţia generală protecţia persoanelor cu handicap, din cadrul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, Agenţia Naţională pentru Prestaţii Sociale, agenţiile pentru prestaţii sociale judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi autorităţile administraţiei publice locale vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale, Ioan Nelu Botiş ANEXĂPLAN DE ACŢIUNE 2011-2013 pentru implementarea Strategiei privind reforma în domeniul asistenţei sociale

Obiective specifice Activităţi/Acţiuni/Măsuri Termen de realizare Indicatori Responsabili Proceduri de monitorizare şi evaluare
Obiectiv general: 1. Îmbunătăţirea echităţii
1.1. Armonizarea procedurilor pentru testarea mijloacelor pentru venitul minim garantat (VMG), alocaţii familiale(ASF), ajutoare de încălzire (AI) Aplicarea criteriilor comune de acordare a VMG şi a ASF 1 ianuarie 2011 Legislaţia în vigoare MMFPS/ ANPS/ AJPS Publicarea în MO a legislaţiei adoptate
Recertificarea beneficiarilor de venit minim garantat şi de alocaţie familială pe baza procedurilor armonizate pentru testarea mijloacelor, potrivit Legii nr. 276/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat şi Legii nr. 277/2010 privind alocaţia pentru susţinerea familiei, cu modificările ulterioare 2011 90% beneficiari recertificaţi MMFPS/ ANPS/ AJPS Elaborarea de către ANPS a situaţiilor lunare privind emiterea de către AJPS-uri a deciziilor de plată pentru beneficiarii de VMG şi ASF
Plata beneficiarilor de VMG şi de ASF pe baza procedurilor armonizate pentru testarea mijloacelor 2011 90% beneficiari plătiţi MMFPS/ ANPS/ AJPS Rapoartele de monitorizare a plăţilor emise de SAFIR pentru beneficiarii de VMG şi ASF
Modificarea cadrului legal privind procedurile de testare a mijloacelor pentru beneficiarii de AI în vederea armonizării acestora cu VMG şi ASF 2011 Legislaţie adoptată MMFPS/ ANPS/ AJPS Publicarea în MO a legislaţiei adoptate
Obiective specifice Activităţi/Acţiuni/Măsuri Termen de realizare Indicatori Responsabili Proceduri de monitorizare şi evaluare
Recertificarea beneficiarilor de ajutoare de încălzire pe baza procedurilor armonizate pentru testarea mijloacelor potrivit noii legislaţii 2012 90% beneficiari recertificaţi MMFPS/ ANPS/ AJPS Elaborarea de către ANPS a situaţiilor lunare privind emiterea de către AJPS-uri a deciziilor de plată pentru beneficiarii de AI
Plata beneficiarilor de ajutoare de încălzire pe baza procedurilor armonizate pentru testarea mijloacelor potrivit noii legislaţii 2012 90% beneficiari plătiţi MMFPS/ ANPS/ AJPS Rapoartele de monitorizare a plăţilor emise de SAFIR pentru beneficiarii de AI
1.2. Acordarea ajutorului social, a alocaţiei pentru susţinerea familiei şi a ajutorului pentru încălzire într-un program consolidat pentru familiile cu venituri mici (venitul minim de inserţie - VMI) Realizarea de simulări privind estimarea nivelului VMI pe baza costurilor necesare satisfacerii nevoilor de bază ale traiului zilnic 2012 Nivelurile VMI stabilite MMFPS/ INS Documentaţia privind simulările stă la baza elaborării actului normativ
Elaborarea şi adoptarea actului normativ pentru reglementarea VMI 2012 Legislaţie adoptată MMFPS/ ANPS/ AJPS Publicarea în MO a legislaţiei adoptate
Îmbunătăţirea programului informatic SAFIR în conformitate cu noile prevederi legislative 2012 Sistem informatic îmbunătăţit şi funcţional MMFPS Pilotarea la nivelul a două AJPS-uri a modificărilor programului SAFIR
Plata VMI efectuată de ANPS 2013 90% beneficiari plătiţi MMFPS/ ANPS/ AJPS Rapoartele de monitorizare a plăţilor emise de SAFIR pentru beneficiarii de VMI
Obiectiv general: 2. Creşterea gradului de activare/participare socială a beneficiarilor de servicii şi prestaţii sociale
2.1. Creşterea gradului de participare la cursuri de formare profesională a beneficiarilor de VMG Aplicarea noilor prevederi legale privind acordarea VMG care stabilesc o mai strânsă legătură cu serviciile de ocupare şi prezentarea lunară a beneficiarilor la AJOFM 2011 100% persoane apte de muncă din familiile beneficiare de VMG înscrise pe listele AJOFM în căutarea unui loc de muncă sau pentru participarea la cursuri ANOFM/ ANPS/ AAPL Rapoarte statistice ale ANOFM
Oferirea de cursuri de formare profesională adaptate pieţei muncii de către AJOFM şi agenţii specializate 2012-2013 20% beneficiari de VMG/VMI care au beneficiat de cursuri de formare profesională adaptate pieţei muncii ANOFM/ ANPS/ AAPL Rapoarte statistice ale ANOFM
2.2. Condiţionarea menţinerii prestaţiilor sociale pentru cei apţi de muncă de participarea la programele disponibile de activare socială considerate relevante de asistentul social responsabil de caz (de exemplu, educaţie contraceptivă, educaţie pentru sănătate, programele „A doua şansă“ etc.) Elaborarea cadrului legal privind acordarea de prestaţii sociale pentru familiile fără venituri sau cu venituri reduse şi reglementarea menţinerii în plată a beneficiarilor apţi de muncă prin condiţionarea de participarea la programele disponibile de activare socială considerate relevante de asistentul social responsabil de caz. 2012 Legislaţie adoptată MMFPS Publicarea în MO a legislaţiei adoptate
Implementarea măsurilor adoptate 2013 Numărul de persoane beneficiare de prestaţii sociale, apte de muncă 20% de persoane apte de muncă beneficiare de prestaţii sociale care participă la programele de activare socială, pe tipuri de servicii accesate MMFPS/ ANPS/ AAPL Raportări statistice ale AAPL şi AJPS
Obiective specifice Activităţi/Acţiuni/Măsuri Termen de realizare Indicatori Responsabili Proceduri de monitorizare şi evaluare
Obiectiv general: 3. Eficientizarea utilizării fondurilor în sistemul de asistenţă socială
3.1. Reducerea fraudelor în accesarea prestaţiilor sociale Inspecţii tematice bazate pe eşantion privind acordarea VMG, ASF, AI, indemnizaţiei pentru creşterea copilului (ICC) şi indemnizaţiei pentru persoanele cu dizabilităţi Termen: anual Numărul de inspecţii tematice anuale Numărul de rapoarte trimestriale de monitorizare a programelor MMFPS/ DGIS/ ANPS Rapoartele naţionale de inspecţie socială pentru fiecare program Rapoarte anuale de evaluare a programelor sociale
Adoptarea cadrului legal privind revizuirea sistemului de sancţiuni şi întărirea rolului de control al inspectorului social în vederea reducerii erorii, fraudei şi corupţiei în sistem 2012-2013 Legislaţie adoptată MMFPS/ DGIS Publicarea în MO a legislaţiei adoptate
3.2. Reducerea erorilor în procesul de acordare a prestaţiilor sociale (introducere date, prelucrare, stabilire drepturi) Realizarea unei evaluări independente a completitudinii şi acurateţei sistemului informatic SAFIR 2011 Numărul de nereguli detectate în SAFIR ANPS Raportul de evaluare independentă a completitudinii şi acurateţei sistemului informatic SAFIR
Realizarea unui studiu de fezabilitate a verificării încrucişate a datelor SAFIR cu alte baze de date 2011 75% reuşită în corelarea datelor ANPS Studiu de fezabilitate a verificării încrucişate a datelor SAFIR cu alte baze de date
Dezvoltarea sistemului informatic SAFIR pentru includerea posibilităţii verificării încrucişate a datelor 2012 Sistem informatic îmbunătăţit şi funcţional ANPS Pilotarea în cadrul a două agenţii judeţene pentru prestaţii sociale a modificărilor programului SAFIR
3.3. Îmbunătăţirea focalizării prestaţiilor sociale Îmbunătăţirea criteriilor de acordare şi a procedurilor de testare a veniturilor în cadrul programelor destinate familiilor cu venituri reduse 2011-2013 Legislaţie adoptată MMFPS/ ANPS Publicarea în MO a legislaţiei adoptate
Evaluarea distribuţiei fondurilor de asistenţă socială la nivelul anului 2010 2011 Proporţia fondurilor programelor de asistenţă socială destinate primei quintile INS/ MMFPS/MFP Buletin statistic trimestrial de evidenţiere a impactului distributiv al cheltuielilor de asistenţă socială Ancheta bugetelor de familie
Evaluarea distribuţiei fondurilor de asistenţă socială la nivelul anului 2011 2012 2% creştere distribuţia fondurilor destinate primei quintile, faţă de 2010
Evaluarea distribuţiei fondurilor de asistenţă socială la nivelul anului 2012 2013 4% creştere distribuţia fondurilor destinate primei quintile, faţă de 2011
Obiectiv general: 4. Îmbunătăţirea eficienţei funcţionale a sistemului de asistenţă socială
4.1. Simplificarea procedurilor de solicitare a drepturilor de asistenţă socială prin introducerea unui formular unic (drepturile fiind stabilite pe baza formularului unic, plata beneficiilor se va putea efectua cumulat pentru toată suma la care familia/persoana are dreptul) Elaborarea documentului pentru introducerea formularului unic de cerere şi a unui singur punct de acces pentru programele adresate familiilor cu venituri reduse, alocaţiile pentru persoanele cu handicap şi programele de politici familiale 2011 Act legislativ elaborat MMFPS Proiectul de act legislativ
Adoptarea documentului pentru introducerea formularului unic de cerere şi a unui singur punct de acces pentru programele adresate familiilor cu 2012 Act legislativ adoptat MMFPS Publicarea în MO a legislaţiei adoptate
Obiective specifice Activităţi/Acţiuni/Măsuri Termen de realizare Indicatori Responsabili Proceduri de monitorizare şi evaluare
venituri reduse, alocaţiile pentru persoanele cu handicap şi programele de politici familiale
Stabilirea drepturilor de prestaţii sociale în baza unui formular unic şi prin utilizare a unui singur punct de acces 2013 90% beneficiari cu drepturi stabilite în baza formularului unic MMFPS Raportări ANPS
Realizarea unui studiu privind reducerea costurilor administrative de participare a beneficiarilor pentru programe bazate pe testarea mijloacelor 2013 15% reducerea costurilor administrative şi pentru beneficiar faţă de valoarea de bază (2011) MMFPS Raport de evaluare a costurilor administrative şi de participare a beneficiarilor asociate accesării prestaţiilor
4.2. Armonizarea criteriilor de evaluare a dizabilităţii, între pensiile de invaliditate şi prestaţiile pentru persoanele cu handicap Stabilirea unui registru central cu baza de date naţională a persoanelor cu dizabilităţi 2011 Numărul de persoane din registrul central cu persoanele cu dizabilităţi MMFPS/ DGPPH Bază de date naţională a persoanelor cu dizabilităţi beneficiare de indemnizaţii, funcţională
Elaborarea, aprobarea şi diseminarea documentului pentru armonizarea criteriilor de evaluare a dizabilităţii, între pensiile de invaliditate şi prestaţiile pentru persoanele cu handicap 2012 Act legislativ adoptat MMFPS/ DGPPH/ CNPP Publicarea în MO a legislaţiei adoptate
Elaborarea actului normativ privind înfiinţarea Institutului Naţional de Evaluare a Dizabilităţii 2012 Act legislativ adoptat MMFPS/ DGPPH/ CNPP Publicarea în MO a legislaţiei adoptate
Recertificarea persoanelor cu dizabilităţi pe baza criteriilor armonizate de evaluare a dizabilităţii, între pensiile de invaliditate şi prestaţiile pentru persoanele cu handicap 2013 60% beneficiari recertificaţi MMFPS/ DGPPH/ CNPP Elaborarea situaţiilor lunare privind emiterea deciziilor de reîncadrare conform noilor criterii
Modificarea SAFIR şi asigurarea plăţii drepturilor băneşti pentru persoanele cu dizabilităţi prin ANPS 2013 90% beneficiari plătiţi MMFPS/ DGPPH Rapoartele de monitorizare a plăţilor emise de SAFIR pentru beneficiarii de drepturi băneşti pentru persoanele cu dizabilităţi
Obiectiv general: 5. Creşterea capacităţii de analiză, prognoză, planificare strategică, monitorizare şi evaluare
5.1. Interconectarea sistemelor de baze de date referitoare la beneficiarii de drepturi sociale şi cu alte surse de date relevante Încheierea de protocoale cu privire la schimbul de date între ANPS, CNPP, ANOFM 2011 Numărul de protocoale încheiate MMFPS/ ANPS/ CNPP/ ANOFM Protocoale încheiate
Protocoale cu privire la schimbul de date încheiate între Agenţia Naţională pentru Prestaţii Sociale, ANAF, Serviciul Evidenţa Populaţiei 2011 Numărul de protocoale încheiate MMFPS/ ANPS/ ANAF/ SEP Protocoalele încheiate
Programul de verificare încrucişată a datelor pentru datele utilizate de ANPS, CNPP, SEP este operaţional. 2012 Numărul de nereguli constatate MMFPS/ ANPS/ CNPP/ ANOFM Lista de neregularităţi detectate
Programul de verificare încrucişată a datelor este extins astfel încât să includă şi MFP, ANAF şi Serviciul de Evidenţa Populaţiei. 2012 Numărul de nereguli constatate MMFPS/ ANPS/ ANAF/ SEP Lista de neregularităţi detectate
Obiective specifice Activităţi/Acţiuni/Măsuri Termen de realizare Indicatori Responsabili Proceduri de monitorizare şi evaluare
SAFIR produce liste lunare ale neregulilor detectate, pe care ANPS le transmite DGIS şi primăriilor pentru acţiuni de remediere 2013 Listă lunară de nereguli ANPS Rapoarte generate de SAFIR
5.2. Elaborarea de planuri de acţiune anuale sectoriale pentru toate departamentele MMFPS şi analiza şi aprobarea lor la nivelul ministerului Elaborarea şi aprobarea de planuri de acţiune anuale sectoriale (familie-copil, persoane cu dizabilităţi, persoane vârstnice) 2012-2013 Planuri de acţiune anuale sectoriale aprobate şi implementate MMFPS - DGPC, DGPPH, ANPS, DGIS Planuri de acţiune
Implementarea planurilor de acţiune anuale sectoriale 2012-2013 Numărul de acţiuni implementate MMFPS - DGPC, DGPPH, ANPS, DGIS Rapoarte de evaluare a implementării planurilor de acţiune anuale sectoriale
5.3. Întărirea capacitaţii de control, monitorizare şi evaluare Elaborarea de către ANPS a rapoartelor de monitorizare privind plata alocaţiei familiale (ASF), a venitului minim garantat (VMG), a indemnizaţiei pentru creşterea copilului (ICC) şi a alocaţiei de stat pentru copii (AS) 2011 Numărul de rapoarte de monitorizare a plăţii elaborate de SAFIR ANPS Rapoarte de monitorizare lunare pentru plata ASF, VMG, ICC şi AS elaborate
Elaborarea de către ANPS a rapoartelor de management al performanţei pentru programele dedicate gospodăriilor cu venituri reduse 2013 Numărul de rapoarte de management al performanţei elaborate de SAFIR ANPS Rapoarte de management al performanţei elaborate
Elaborarea procedurii privind încorporarea rezultatelor rapoartelor de management al performanţei în procesul de luare a deciziei 2013 Procedură elaborată şi adoptată MMFPS/ ANPS/ AJPS Procedură adoptată
Întărirea rolului DGIS prin creşterea numărului de personal destinat controlului 2012 Numărul de personal al DGIS destinat controlului Numărul de inspecţii realizate raportat la perioadele anterioare MMFPS/ DGIS Rapoarte de monitorizare şi control realizate de DGIS
Elaborarea actului normativ pentru organizarea unei structuri de monitorizare şi evaluare de tip observator social 2012 Legislaţie elaborată MMFPS Proiectul de act normativ
Realizarea de inspecţii bazate pe risc pentru a detecta eroarea şi frauda în programele pentru gospodăriile cu venituri mici, indemnizaţiile pentru persoanele cu dizabilităţi şi pentru creşterea copilului 2013 Numărul de inspecţii realizate DGIS Rapoartele anuale de inspecţie
Revizuirea prevederilor referitoare la politicile de sancţiuni, competenţele de control şi sistemul de sesizări pentru DGIS 2012 Legislaţie adoptată MMFPS/ DGIS Monitorul Oficial
Formarea personalului DGIS (central şi local) privind noile tehnici de lucru pentru implementarea sistemelor de sesizări, de sancţiuni şi de control 2012 Numărul de personal al DGIS care participă la sesiuni de instruire MMFPS/ DGIS Planul de formare a personalului
Obiective specifice Activităţi/Acţiuni/Măsuri Termen de realizare Indicatori Responsabili Proceduri de monitorizare şi evaluare
Obiectiv general: 6. Îmbunătăţirea calităţii resurselor umane din sistem (cu componente cantitativă şi calitativă)
6.1. Profesionalizarea sistemului de asistenţă socială prin ocuparea posturilor de asistenţi sociali calificaţi, precum şi a celor ce necesită specialişti cu pregătire corespunzătoare atribuţiilor postului Angajarea la nivelul serviciilor publice de asistenţă socială de asistenţi sociali/personal calificat conform cerinţelor postului 2011-2013 50% de asistenţi sociali/personal calificat pe posturi corespunzătoare pregătirii, angajaţi în sistem MMFPS/ AAPL Studiu de evaluare a resurselor umane din sistemul de asistenţă socială
Realizarea formării continue a personalului din sistem 2011-2013 50% specialişti din sistem care participă la cursuri de formare profesională continuă acreditate MMFPS/ AAPL Raport anual privind implementarea Planului anual de formare a personalului
6.2. Întărirea capacitaţii de elaborare de standarde de la nivel central şi de implementare şi control la nivel judeţean şi local Elaborarea/armonizarea standardelor de calitate pentru serviciile sociale 2012 Numărul de standarde de calitate pentru serviciile sociale revizuite/acte legislative MMFPS/ DGAS/ DGIS/ DGPPH/ DGPC Publicarea în MO a standardelor
Inspectarea serviciilor sociale pentru verificarea respectării standardelor de calitate 2011-2013 Numărul de inspecţii ale calităţii serviciilor sociale MMFPS/ DGIS Rapoarte de monitorizare şi control realizate de IS
6.3. Instituţionalizarea unui sistem „în cascadă“ de informare privind noutăţile legislative, strategiile, iniţiativele legislative Realizarea de întâlniri anuale la nivel central şi judeţean/local pentru diseminarea schimbărilor/noutăţilor legislative şi aplicarea unitară a acestora Semestrial Numărul de întâlniri realizate - la nivel central şi la nivel local Liste de participanţi la întâlniri MMFPS/ DGAS Rapoarte ale întâlnirilor realizate

NOTĂ: AAPL - autorităţile administraţiei publice locale INS - Institutul Naţional de Statistică MFP - Ministerul Finanţelor Publice MMFPS - Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale ANPS - Agenţia Naţională pentru Prestaţii Sociale AJPS - agenţia judeţeană pentru prestaţii sociale ANOFM - Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă AJOFM - agenţia judeţeană pentru ocuparea forţei de muncă ANAF - Agenţia Naţională de Administrare Fiscală CNPP - Casa Naţională de Pensii Publice SEP - Serviciul evidenţa populaţiei DGAS - Direcţia generală asistenţă socială DGIS - Direcţia generală de inspecţie socială DGPPH - Direcţia generală protecţia persoanelor cu handicap DGPC - Direcţia generală protecţia copilului MO - Monitorul Oficial al României, Partea I



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1313/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1313 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1313/2011
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu