Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1021 din 29.07.2013

privind aprobarea modelului şi conţinutului formularului „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane juridice“
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 501 din 08 august 2013





În baza prevederilor art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul dispoziţiilor art. 86 alin. (1), ale art. 109 alin. (3) şi ale art. 228 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă modelul şi conţinutul formularului „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane juridice“, cod 14.13.02.18, prevăzut în anexa nr. 1. Articolul 2Formularul prevăzut la art. 1, emis în urma inspecţiilor fiscale anticipate efectuate pentru soluţionarea deconturilor cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare, are rol şi de decizie de rambursare. Articolul 3Formularul „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane juridice“ se emite şi se completează conform instrucţiunilor prevăzute în anexa nr. 2. Articolul 4Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, utilizare şi păstrare ale formularului „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală“ sunt prevăzute în anexa nr. 3. Articolul 5Direcţia generală coordonare inspecţie fiscală, Direcţia generală de reglementare a colectării creanţelor bugetare, Direcţia generală tehnologia informaţiei, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, Autoritatea Naţională a Vămilor din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, precum şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 6Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 7Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Gelu-Ştefan Diaconu
ANEXA Nr. 1 DECIZIE DE IMPUNERE privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane juridice 1. Datele de identificare ale contribuabilului Denumirea contribuabilului: ........ ................ ............ Cod unic de înregistrare: ........ .......... Nr. ORC ........ ................ Domiciliul fiscal: localitatea ........ ........, str. ........ .......... nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., judeţul/sectorul ........ ........... 2. Date privind creanţa fiscală 2.1.1. Obligaţii fiscale suplimentare de plată

Nr. crt. Denumire impozit, taxă, contribuţie/obligaţii fiscale accesorii Perioada verificată/Perioada pentru care s-au calculat obligaţii fiscale accesorii Baza impozabilă stabilită suplimentar - lei - Impozit, taxă, contribuţie stabilit(ă) suplimentar de plată/Obligaţii fiscale accesorii de plată - lei - Cod cont bugetar Număr de evidenţă a plăţii
De la data Până la data
0 1 2 3 4 5 6 7
1. Obligaţia fiscală principală*) zz.ll.aaaa zz.ll.aaaa
2. Dobânzi/Majorări de întârziere**) zz.ll.aaaa zz.ll.aaaa
3. Penalităţi de întârziere***) zz.ll.aaaa zz.ll.aaaa

*) Lista cuprinzând impozitul pe venitul din salarii stabilit suplimentar de plată, defalcat pe sediul principal şi sediile secundare, este anexată prezentei decizii de impunere. **) Se va înscrie valoarea cumulată a majorărilor de întârziere calculate până la 1 iulie 2010 şi a dobânzilor calculate după această dată. ***) Se va înscrie valoarea cumulată a penalităţilor de întârziere calculate conform legii, atât pentru obligaţiile suplimentare de plată cu scadenţă până la 1 iulie 2013, cât şi pentru cele cu scadenţă după această dată. 2.1.2. Motivul de fapt ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ 2.1.3. Temeiul de drept Actul normativ: ........ ................ ........, art.: ........ ............, paragraful: ........ ..........., pct.: ............., lit.: ........, alin.: .............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. 2.2.1. Rezultatele soluţionării decontului cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare Semnificaţia coloanelor din tabelul de mai jos este următoarea: A - TVA solicitată la rambursare - lei B - TVA respinsă la rambursare - lei C - TVA aprobată la rambursare - lei D - TVA stabilită suplimentar şi rămasă de plată - lei E - Valoare obligaţii fiscale accesorii de plată - lei F - De la data G - Până la data H - Baza impozabilă - lei I - TVA stabilită suplimentar de plată - lei

Nr. crt. Numărul şi data decontului de TVA*) Denumirea obligaţiei fiscale Perioada verificată/Perioada de calcul obligaţii fiscale accesorii A Obligaţie fiscală stabilită suplimentar B C D E Cod cont bugetar Număr de evidenţă a plăţii
F G H I
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
1. TVA zz.ll. aaaa zz.ll. aaaa X
2. Dobânzi/Majorări de întârziere**) zz.ll. aaaa zz.ll. aaaa X X X X X
3. Penalităţi de întârziere***) zz.ll. aaaa zz.ll. aaaa X X X X X

*) În cazul soluţionării mai multor deconturi cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare se vor completa rândurile „TVA“, „Dobânzi/Majorări de întârziere“ şi „Penalităţi de întârziere“ pentru fiecare decont în parte. **) Se va înscrie valoarea cumulată a majorărilor de întârziere calculate până la 1 iulie 2010 şi a dobânzilor calculate după această dată. ***) Se va înscrie valoarea cumulată a penalităţilor de întârziere calculate conform legii, atât pentru obligaţiile suplimentare de plată cu scadenţă până la 1 iulie 2013, cât şi pentru cele cu scadenţă după această dată. 2.2.2. Motivul de fapt ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ 2.2.3. Temeiul de drept Actul normativ: ........ ................ ........, art.: ........ ............, paragraful: ........ ..........., pct.: ............., lit.: ........, alin.: ............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... 3. Data comunicării Data comunicării reprezintă data la care se efectuează comunicarea actului administrativ fiscal în condiţiile art. 44 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, după cum urmează:

data semnării de primire, dacă se asigură remiterea acestuia contribuabilului/împuternicitului, în condiţiile art. 44 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

data înscrisă de poştă la remiterea „confirmării de primire“, dacă a fost transmis prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire, în condiţiile art. 44 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

data confirmării de primire în cazul comunicării prin alte mijloace, cum sunt fax, e-mail sau alte mijloace electronice de transmitere la distanţă, în condiţiile art. 44 alin. (21) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitar, în condiţiile art. 44 alin. (22) şi (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.4. Termenul de plată Diferenţa de impozit, taxă sau contribuţie constatată de organele de inspecţie fiscală şi stabilită de plată, precum şi obligaţiile accesorii aferente acestora se plătesc în funcţie de data comunicării prezentei decizii de impunere, astfel:

până la data de 5 a lunii următoare, când data comunicării este cuprinsă în intervalul 1-15 din lună;

până la data de 20 a lunii următoare, când data comunicării este cuprinsă în intervalul 16-31 din lună.5. Dispoziţii finale Organele de inspecţie fiscală stabilesc dobânzi/majorări de întârziere potrivit prevederilor art. 120 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în funcţie de scadenţa obligaţiilor suplimentare de plată. Organele de inspecţie fiscală stabilesc penalităţi de întârziere aplicând, conform legii, prevederile art. 1201 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, atât pentru debitele suplimentare cu scadenţă până la 1 iulie 2013, cât şi pentru cele cu scadenţă după această dată. Pentru obligaţiile fiscale stabilite suplimentar, cu scadenţă până la 1 iulie 2013, se va anexa la prezenta decizie de impunere Lista debitelor suplimentare, pentru care nu s-au calculat penalităţi de întârziere, care cuprinde componenţa debitului suplimentar şi termenul scadent aferent fiecăruia. În conformitate cu art. 205 şi 207 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, împotriva prezentului act administrativ fiscal se poate formula contestaţie, care se depune, în termen de 30 de zile de la comunicare, la organul fiscal emitent, sub sancţiunea decăderii. La prezenta decizie de impunere se anexează raportul de inspecţie fiscală care, împreună cu anexele, conţine ....... pagini. Prezenta decizie reprezintă titlu de creanţă.

Aprobat Avizat Întocmit
Conducătorul activităţii de inspecţie fiscală Şef de serviciu Numele şi prenumele Semnătura
Funcţia Numele şi prenumele 1.
Numele şi prenumele 2.
Semnătura şi ştampila*) Semnătura 3.

*) Ştampila se va aplica numai pentru coloana „Aprobat“. Cod 14.13.02.18, aprobat prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.021/2013. ANEXA Nr. 2INSTRUCŢIUNI de completare a formularului „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane juridice“ Decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane juridice reprezintă actul administrativ fiscal emis de organele de inspecţie fiscală pentru stabilirea obligaţiilor fiscale suplimentare de plată, precum şi pentru comunicarea modului de soluţionare cu inspecţie fiscală anticipată a decontului de taxă pe valoarea adăugată cu sume negative cu opţiune de rambursare, în situaţia în care se stabilesc diferenţe faţă de suma solicitată la rambursare. Decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane juridice se va completa la încheierea unei inspecţii fiscale generale sau parţiale, ca urmare a constatării de obligaţii fiscale suplimentare şi/sau accesorii aferente acestora, înscrise în „Raportul de inspecţie fiscală“, întocmit la încheierea acesteia. Decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane juridice se întocmeşte de către organul de inspecţie fiscală, se avizează de şeful de serviciu şi se aprobă de conducătorul activităţii de inspecţie fiscală. Informaţiile din conţinutul Deciziei de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane juridice se vor completa după cum urmează: 1. „Datele de identificare ale contribuabilului“ va cuprinde, în clar, următoarele informaţii:

denumirea completă a contribuabilului;

codul de identificare fiscală;

numărul de înregistrare la oficiul registrul comerţului;

domiciliul fiscal.2. „Date privind creanţa fiscală“ va cuprinde: 2.1.1. Obligaţii fiscale suplimentare de plată: se va completa câte un tabel pentru fiecare obligaţie fiscală stabilită suplimentar cu următoarele informaţii:

rândul 1 coloana 1: denumirea obligaţiei fiscale principale; în acest rând se vor înscrie denumirea impozitului, taxei sau contribuţiei care a făcut obiectul inspecţiei fiscale (cu excepţia taxei pe valoarea adăugată, atunci când verificarea se efectuează pentru soluţionarea cu inspecţie fiscală anticipată a unui decont cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiunea de rambursare);

rândul 2 coloana 1: „Dobânzi/majorări de întârziere“ calculate pentru obligaţiile fiscale stabilite suplimentar;

rândul 3 coloana 1: „Penalităţi de întârziere“ calculate pentru obligaţiile fiscale stabilite suplimentar.În cazul în care se stabilesc debite suplimentare reprezentând impozitul pe venitul din salarii, valoarea va fi defalcată pe sediul principal şi sediile secundare, conform următoarei anexe: ANEXĂLista impozitului pe venit din salarii stabilit suplimentar de plată, defalcat pe sediul principal şi sediile secundare F.1. Sediul principal

Codul de înregistrare fiscală Suma de plată

F.2. Sediile secundare

Nr. crt. Codul de înregistrare fiscală sediu secundar Suma de plată

În această situaţie, Lista cu impozitul pe venitul din salarii, stabilit suplimentar de plată, defalcat pe sediul principal şi sediile secundare, este anexată prezentei decizii de impunere. Pentru rândurile 1-3, organele de inspecţie fiscală vor înscrie următoarele: Rândul 1 coloana 2 - „Data de la care începe perioada verificată“ - se completează cu data de început a perioadei verificate. Rândul 1 coloana 3 - „Data de sfârşit a perioadei verificate“ - se completează cu data de sfârşit a perioadei verificate. Rândul 1 coloana 4 - „Baza impozabilă stabilită suplimentar“ - reprezintă valoarea totală a bazei impozabile asupra căreia se aplică cota de impozit pentru determinarea obligaţiei fiscale. Rândul 1 coloana 5 - „Impozit, taxă, contribuţie stabilit(ă) suplimentar de plată“ - se completează cu valoarea totală a sumelor stabilite suplimentar de către inspecţia fiscală pentru impozitul, taxa, contribuţia care a făcut obiectul inspecţiei fiscale, pentru toată perioada verificată. Rândul 1 coloana 6 - „Cod cont bugetar“ - reprezintă codul de cont bugetar al obligaţiei fiscale care a făcut obiectul inspecţiei fiscale. Rândul 1 coloana 7 - „Număr de evidenţă a plăţii“ - reprezintă numărul de evidenţă a plăţii pentru obligaţiile fiscale de plată stabilite de organele de inspecţie fiscală. Numărul de evidenţă a plăţii va fi generat automat de aplicaţia informatică, potrivit reglementărilor în vigoare. Rândul 2 coloana 2 - se completează cu data de la care se calculează dobânzile/majorările de întârziere pentru obligaţiile fiscale stabilite suplimentar de plată, sub forma zz.ll.aaaa. Rândul 2 coloana 3 - se completează cu data până la care se calculează dobânzile/majorările de întârziere pentru obligaţiile fiscale stabilite suplimentar de plată, sub forma zz.ll.aaaa. Rândul 2 coloana 4 - „Baza impozabilă stabilită suplimentar“ - se completează cu suma totală a bazei impozabile stabilite suplimentar. Rândul 2 coloana 5 - „Obligaţii fiscale accesorii de plată“ - în acest rând se va înscrie valoarea cumulată a majorărilor de întârziere calculate până la 1 iulie 2010 şi a dobânzilor calculate după această dată pentru obligaţiile fiscale stabilite suplimentar, acolo unde este cazul. Rândul 2 coloana 6 - „Cod cont bugetar“ - se completează cu simbolul codului de cont bugetar aferent obligaţiei fiscale care a făcut obiectul inspecţiei fiscale. Rândul 2 coloana 7 - „Număr de evidenţă a plăţii“ - reprezintă numărul de evidenţă a plăţii pentru majorările de întârziere aferente obligaţiei fiscale de plată stabilite de organele de inspecţie fiscală; Numărul de evidenţă a plăţii va fi generat automat de aplicaţia informatică, potrivit reglementărilor în vigoare. Rândul 3 coloana 2 - se completează cu data de la care se calculează penalităţile de întârziere pentru obligaţiile fiscale stabilite suplimentar de plată, sub forma zz.ll.aaaa. Rândul 3 coloana 3 - se completează cu data până la care se calculează penalităţile de întârziere pentru obligaţiile fiscale stabilite suplimentar de plată, sub forma zz.ll.aaaa. Rândul 3 coloana 4 - „Baza impozabilă stabilită suplimentar“ - se completează cu suma totală a bazei impozabile stabilite suplimentar. Rândul 3 coloana 5 - „Obligaţii fiscale accesorii de plată“ - se completează cu suma totală a penalităţilor de întârziere calculate pentru sumele stabilite suplimentar de inspecţia fiscală, în cazul în care cota de penalităţi de întârziere a rămas definitivă. Rândul 3 coloana 6 - „Cod cont bugetar“ - se completează cu simbolul codului de cont bugetar aferent obligaţiei fiscale care a făcut obiectul inspecţiei fiscale. Rândul 3 coloana 7 - „Număr de evidenţă a plăţii“ - reprezintă numărul de evidenţă a plăţii pentru penalităţile de întârziere aferente obligaţiei fiscale de plată stabilite de organele de inspecţie fiscală; Numărul de evidenţă a plăţii va fi generat automat de aplicaţia informatică, potrivit reglementărilor în vigoare. 2.1.2. „Motivul de fapt“: se vor înscrie detaliat şi în clar modul în care contribuabilul a efectuat şi înregistrat o operaţiune patrimonială, modul cum a tratat-o din punct de vedere fiscal sau cu influenţă fiscală şi tratamentul fiscal aplicat de acesta, precum şi prezentarea consecinţelor fiscale. Motivul de fapt se va înscrie atât pentru obligaţia fiscală principală, cât şi pentru accesoriile calculate pentru aceasta. 2.1.3. „Temeiul de drept“: se va înscrie detaliat şi clar încadrarea faptei constatate, cu precizarea actului normativ, a articolului, a celorlalte elemente prevăzute de lege, cu prezentarea concisă a textului de lege pentru cazul constatat. Temeiul de drept se va înscrie atât pentru obligaţia fiscală principală, cât şi pentru accesoriile calculate la aceasta. Informaţiile prevăzute la pct. 2.1.1, 2.1.2 şi 2.1.3 se vor completa pentru fiecare impozit, taxă sau contribuţie pentru care s-au constatat diferenţe de obligaţii fiscale şi/sau accesorii aferente acestora. În cazurile în care legea permite şi există constatări, se pot înscrie obligaţii fiscale accesorii, fără ca organele fiscale să stabilească o obligaţie fiscală principală suplimentară. În acest caz, în coloana 4 „Baza impozabilă stabilită suplimentar“ se va înscrie obligaţia fiscală principală stabilită suplimentar de plată pe o anumită perioadă, chiar dacă în perioadele următoare aceasta s-a anulat. 2.2.1. Rezultatele soluţionării decontului cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare Acest tabel se completează în cazul în care inspecţia fiscală se efectuează pentru soluţionarea decontului/deconturilor cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare, cu control anticipat şi numai dacă s-a stabilit suplimentar taxă pe valoarea adăugată sau obligaţii fiscale accesorii pentru cel puţin unul din deconturi. În cazul în care se soluţionează mai multe deconturi cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare se va efectua o singură inspecţie fiscală pentru toate deconturile, dar pentru fiecare decont, în ordine cronologică, pentru care s-a solicitat rambursarea de TVA, se vor face constatări separate şi vor cuprinde următoarele perioade:

prima perioadă verificată va cuprinde intervalul de timp de la începutul perioadei anterioare neverificate (cu condiţia încadrării în termenul legal de prescripţie) până la data de sfârşit a perioadei aferente primului decont cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare;

următoarea perioadă verificată va începe de la data de sfârşit a ultimului decont verificat până la sfârşitul perioadei aferente următorului decont ce urmează a se verifica;

va cuprinde în tabel câte un rând pentru fiecare perioadă verificată aferentă unui decont cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare.În cazul soluţionării mai multor deconturi cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare, decizia de impunere va cuprinde în tabelul „Rezultatele soluţionării decontului cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare“ pentru fiecare decont de TVA, după caz, câte un rând de „TVA“, „Dobânzi“ şi „Penalităţi de întârziere“. În acelaşi mod se va continua până la soluţionarea tuturor deconturilor cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare, depuse şi neverificate. Tabelul „Rezultatele soluţionării decontului cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare“ va avea câte un rând pentru fiecare perioadă aferentă unui decont de taxă pe valoarea adăugată care se verifică şi va cuprinde următoarele: Rândul 1 coloana 1 - „Numărul şi data decontului de TVA“ - se completează cu numărul şi data decontului primit pentru soluţionare cu inspecţie fiscală anticipată. Rândul 1 coloana 2 - cuprinde denumirea obligaţiei fiscale. Rândul 1 coloana 3 - se completează cu data de la care începe verificarea, sub forma zz.ll.aaaa. Rândul 1 coloana 4 - se completează cu data de sfârşit a perioadei supuse verificării, sub forma zz.ll.aaaa. Rândul 1 coloana 5 - „TVA solicitată la rambursare“ - se completează cu suma solicitată la rambursare şi este preluată din decontul cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare, care a fost transmis pentru soluţionare cu inspecţie fiscală anticipată. Rândul 1 coloana 6 - „Baza impozabilă“ - se completează cu valoarea totală a bazei impozabile asupra căreia se aplică cota de TVA pentru determinarea taxei pe valoarea adăugată suplimentare. În cazul utilizării unor cote diferite de TVA se vor înscrie bazele însumate ale acestora. Rândul 1 coloana 7 - „TVA stabilită suplimentar de plată“ - se completează cu taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar de plată în perioada verificată. Rândul 1 coloana 8 - „TVA respinsă la rambursare“ - se completează cu suma respinsă la rambursare ca urmare a inspecţiei fiscale, cu respectarea următoarelor corelaţii: a)este egală cu TVA solicitată la rambursare, dacă TVA stabilită suplimentar este mai mare sau egală cu TVA solicitată la rambursare; b)este egală cu TVA stabilită suplimentar, dacă aceasta este mai mică decât TVA solicitată la rambursare.Rândul 1 coloana 9 - „TVA aprobată la rambursare“ - se completează cu suma aprobată la rambursare şi se calculează ca diferenţă între TVA solicitată la rambursare şi TVA respinsă la rambursare. Rândul 1 coloana 10 - „TVA stabilită suplimentar şi rămasă de plată“ - se completează cu diferenţa pozitivă dintre TVA stabilită suplimentar de plată şi TVA respinsă la rambursare. Rândul 1 coloana 11 - nu se completează. Rândul 1 coloana 12 - „Cod cont bugetar“ - se completează cu simbolul codului de cont bugetar pentru taxa pe valoarea adăugată. Rândul 1 coloana 13 - „Număr de evidenţă a plăţii“ - reprezintă numărul de evidenţă a plăţii pentru taxa pe valoarea adăugată de plată stabilită de organele de inspecţie fiscală. Numărul de evidenţă a plăţii va fi generat automat de aplicaţia informatică, potrivit reglementărilor în vigoare. Rândul 2 coloana 2 - Denumirea obligaţiei fiscale accesorii - Dobânzi/Majorări de întârziere. Rândul 2 coloana 3 - se completează cu data de la care se calculează dobânzile/majorările de întârziere şi se va înscrie sub forma zz.ll.aaaa. Rândul 2 coloana 4 - se va înscrie data până la care se calculează dobânzile/majorările de întârziere şi se înscrie sub forma zz.ll.aaaa. Rândul 2 coloana 5 - nu se completează. Rândul 2 coloana 6 - „Baza impozabilă“ - se completează cu valoarea totală a bazei impozabile asupra căreia se aplică cota de dobânzi/majorări de întârziere pentru calculul obligaţiilor fiscale accesorii. Rândul 2 coloanele 7-10 - nu se completează. Rândul 2 coloana 11 - „Valoare obligaţii fiscale accesorii de plată“ - în acest rând se va înscrie valoarea cumulată a majorărilor de întârziere calculate până la 1 iulie 2010 şi a dobânzilor calculate după această dată pentru obligaţiile fiscale stabilite suplimentar, acolo unde este cazul. Rândul 2 coloana 12 - „Cod cont bugetar“ - se completează cu simbolul codului de cont bugetar pentru dobânzile/majorările de întârziere calculate pentru taxa pe valoarea adăugată datorată suplimentar. Rândul 2 coloana 13 - „Număr de evidenţă a plăţii“ - reprezintă numărul de evidenţă a plăţii pentru dobânzile/majorările de întârziere calculate pentru taxa pe valoarea adăugată de plată stabilită de organele de inspecţie fiscală. Numărul de evidenţă a plăţii va fi generat automat de aplicaţia informatică, potrivit reglementărilor în vigoare. Rândul 3 coloana 2 - „Denumirea obligaţiei fiscale accesorii“ - Penalităţi de întârziere. Rândul 3 coloana 3 - se completează cu data de la care se calculează penalităţile de întârziere şi se va înscrie sub forma zz.ll.aaaa. Rândul 3 coloana 4 - se va înscrie data până la care se calculează penalităţile de întârziere şi se înscrie sub forma zz.ll.aaaa. Rândul 3 coloana 5 - nu se completează. Rândul 3 coloana 6 - „Baza impozabilă“ - se completează cu valoarea totală a bazelor impozabile cumulate, care îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege, asupra căreia se aplică cota pentru penalităţi de întârziere. Rândul 3 coloanele 7-10 - nu se completează. Rândul 3 coloana 11 - „Valoare obligaţii fiscale accesorii de plată“ - se completează cu valoarea cumulată a penalităţilor de întârziere calculate pentru fiecare perioadă în care s-a calculat TVA datorată suplimentar. Rândul 3 coloana 12 - „Cod cont bugetar“ - se completează cu simbolul codului de cont bugetar pentru penalităţile de întârziere calculate pentru taxa pe valoarea adăugată datorată suplimentar. Rândul 3 coloana 13 - „Număr de evidenţă a plăţii“ - reprezintă numărul de evidenţă a plăţii pentru penalităţile de întârziere calculate pentru taxa pe valoarea adăugată de plată stabilită de organele de inspecţie fiscală. Numărul de evidenţă a plăţii va fi generat automat de aplicaţia informatică, potrivit reglementărilor în vigoare. 2.2.2. „Motivul de fapt“: se înscrie detaliat modul în care contribuabilul a efectuat şi tratat din punct de vedere fiscal o operaţiune cu influenţă în veniturile sau cheltuielile activităţii economice, cu prezentarea consecinţei fiscale. Motivul de fapt se va înscrie atât pentru taxa pe valoarea adăugată, cât şi pentru accesoriile calculate pentru aceasta. 2.2.3. „Temeiul de drept“: se va înscrie detaliat şi clar încadrarea faptei constatate, cu precizarea actului normativ, a articolului, a celorlalte elemente prevăzute de lege, cu prezentarea concisă a textului de lege pentru cazul constatat. Temeiul de drept se va înscrie atât pentru taxa pe valoarea adăugată, cât şi pentru accesoriile calculate la aceasta. Formularul „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane juridice“ are rol şi de „Decizie de rambursare a taxei pe valoare adăugată“ în cazul inspecţiilor fiscale anticipate efectuate pentru soluţionarea deconturilor cu sume negative de taxă pe valoare adăugată cu opţiune de rambursare, în urma cărora se stabilesc diferenţe faţă de suma solicitată. Suma aprobată la rambursare urmează procedura prevăzută la art. 116 sau, după caz, 117 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. 3. „Data comunicării“ reprezintă data când actul administrativ este comunicat contribuabilului şi este stabilită în funcţie de modalitatea de comunicare, în conformitate cu prevederile art. 44 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, după cum urmează:

data semnării de primire, dacă se asigură remiterea acestuia contribuabilului/împuternicitului, în condiţiile art. 44 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

data înscrisă de poştă la remiterea „confirmării de primire“, dacă a fost transmis prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire, în condiţiile art. 44 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

data confirmării de primire în cazul comunicării prin alte mijloace, cum sunt fax, e-mail sau alte mijloace electronice de transmitere la distanţă, în condiţiile art. 44 alin. (21) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitar, în condiţiile art. 44 alin. (22) şi (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.O copie a anunţului publicitar care a fost afişat va fi anexată deciziei de impunere şi va fi transmisă, împreună cu aceasta, la organul fiscal competent în administrarea căruia se află contribuabilul verificat, iar o altă copie va fi anexată la exemplarul rămas la organul de inspecţie fiscală care a efectuat verificarea. 4. „Termenul de plată“ - diferenţa de impozit, taxă sau contribuţie stabilită suplimentar de plată, precum şi obligaţiile accesorii aferente acestora se plătesc în funcţie de data comunicării prezentei decizii de impunere, astfel:

până la data de 5 a lunii următoare, când data comunicării este cuprinsă în intervalul 1-15 din lună;

până la data de 20 a lunii următoare, când data comunicării este cuprinsă în intervalul 16-31 din lună.5. La „Dispoziţii finale“ se va completa cu numărul total de pagini al raportului de inspecţie fiscală care se anexează la Decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală. 5.1. Precizări pentru „Dobânzi/Majorări de întârziere“ La stabilirea valorii ce se va înscrie la „Dobânzi/Majorări de întârziere“ se vor cumula majorările de întârziere calculate până la 1 iulie 2010 şi dobânzile calculate după această dată, acolo unde este cazul. 5.2. Precizări pentru „Penalităţi de întârziere“ La stabilirea valorii ce se va înscrie la „Penalităţi de întârziere“ vor fi cumulate penalităţile de întârziere, indiferent de modul de calcul, atât pentru debitele suplimentare cu scadenţă până la 1 iulie 2013, cât şi pentru cele cu scadenţă după această dată. Pentru obligaţiile de plată cu scadenţă până la 1 iulie 2013, organele de inspecţie fiscală stabilesc penalităţile de întârziere prevăzute la art. 1201 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, numai dacă la data încheierii inspecţiei fiscale sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de lege, respectiv:

obligaţiile fiscale suplimentare nu au fost stinse, iar numărul zilelor de întârziere este mai mare de 90;

obligaţiile fiscale suplimentare au fost stinse, iar cota de penalizare a rămas definitivă, în condiţiile legii.Pentru obligaţiile fiscale stabilite suplimentar, care nu îndeplinesc, la data încheierii inspecţiei fiscale, condiţia legală de a calcula penalităţile de întârziere, prevăzute la art. 1201 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, organele de inspecţie fiscală vor întocmi o listă care va fi anexată la decizia de impunere. Lista debitelor suplimentare, pentru care nu s-au calculat penalităţi de întârziere, cuprinde pentru fiecare impozit, taxă sau contribuţie componenţa debitului suplimentar, cu termenul scadent aferent fiecăruia, şi va fi transmisă organelor fiscale de administrare, conform următorului model: Lista debitelor stabilite suplimentar de inspecţia fiscală pentru care nu s-au calculat penalităţi de întârziere la data încheierii inspecţiei fiscale

Nr. crt. Denumirea impozitului, taxei sau contribuţiei Valoarea debitului stabilit suplimentar - lei - Data scadenţei debitului suplimentar (zz.ll.aaaa)



Pentru obligaţiile de plată cu scadenţă după 1 iulie 2013, organele de inspecţie fiscală stabilesc penalităţile de întârziere prevăzute la art. 1201 din
Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru fiecare zi de întârziere, începând cu ziua imediat următoare termenului de scadenţă până la data stingerii sumei datorate inclusiv, menţionându-se în raportul de inspecţie fiscală, pentru obligaţiile nestinse, data până la care au fost calculate penalităţile de întârziere. Decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane juridice“ se va întocmi în 3 exemplare, toate cu titlu de original, de către echipa de inspecţie, avizată de şeful de serviciu şi aprobată de conducătorul activităţii de inspecţie fiscală. ANEXA Nr. 3Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, utilizare şi păstrare ale formularului „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane juridice“ 1. Denumire: Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane juridice 2. Cod: 14.13.02.18 3. Format: A4/t1 (număr variabil de pagini) 4. Caracteristici de tipărire:

se tipăreşte pe o singură faţă, utilizându-se echipamente informatice pentru editare; poate avea număr variabil de pagini, în funcţie de impozitele, taxele sau contribuţiile pentru care s-au stabilit obligaţii fiscale suplimentare.5. Se difuzează gratuit. 6. Se utilizează la stabilirea obligaţiilor fiscale suplimentare de plată de către organul fiscal cu atribuţii de inspecţie fiscală, pe baza Raportului de inspecţie fiscală. 7. Se întocmeşte în 3 exemplare de organul fiscal cu atribuţii de inspecţie fiscală. 8. Circulă:

un exemplar la contribuabil;

un exemplar la organul fiscal care a efectuat inspecţia fiscală;

un exemplar la organul fiscal cu atribuţii de gestiune a declaraţiilor şi a dosarului fiscal al contribuabilului.9. Se arhivează la dosarul fiscal al contribuabilului.


COMENTARII la Ordinul 1021/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1021 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordonanţa 1 2015
    COPIII EROILOR BENEFICIAZA SAU NU DE INDEMNIZATIE .IN OUG SPUNE DE 0,5DIN SALARIUL MEDIU IAR APOI DE 1,10 DAR SA NU AIBA ALTE VENITURI VREAU LAMURIRI CEI CARE REALIZEAZA VENITURI BENEFICIAZA DE 0,5 IAR CEI FARA VENITURI DE 1,10 CEI CE STIU VA ROG SA NE LAMURITI MULTUMESC
ANONIM a comentat Legea 262 2005
    Buna ziua Dl / Dna Email : finance.europa12@gmail.com Sunt un asociat în mai multe bănci și am o mulțime de capital în băncile sale. Ai nevoie de împrumuturi între persoane fizice pentru a face față cu dificultăți financiare pentru a rupe în cele din urmă din impas provocat de către bănci, prin respingerea fișierelor aplicației de împrumut, Suntem un grup de experți financiari în măsură să faci împrumut în valoare aveți nevoie și cu condiții care fac viața mai ușoară . Ne face împrumuturi variind de la o luna la 30 de ani, și plătim 2000 € până la 10.000.000€. Rata dobânzii este de nostru de 2% pe an, aici sunt domeniile în care vă putem ajuta : * financiar * Home Loan * Credit pentru Investiții * Creditul Auto * Consolidarea datoriilor * Achiziționarea de credit * Credit de nevoi personale * Sunteți blocat *interzise bancă și nu aveți beneficiul băncilor sau aveți mai bine un proiect și nevoie **** contactați-mă și te voi ajuta. Email : finance.europa12@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 262 2005
    Buna ziua Dl / Dna Email : finance.europa12@gmail.com Sunt un asociat în mai multe bănci și am o mulțime de capital în băncile sale. Ai nevoie de împrumuturi între persoane fizice pentru a face față cu dificultăți financiare pentru a rupe în cele din urmă din impas provocat de către bănci, prin respingerea fișierelor aplicației de împrumut, Suntem un grup de experți financiari în măsură să faci împrumut în valoare aveți nevoie și cu condiții care fac viața mai ușoară . Ne face împrumuturi variind de la o luna la 30 de ani, și plătim 2000 € până la 10.000.000€. Rata dobânzii este de nostru de 2% pe an, aici sunt domeniile în care vă putem ajuta : * financiar * Home Loan * Credit pentru Investiții * Creditul Auto * Consolidarea datoriilor * Achiziționarea de credit * Credit de nevoi personale * Sunteți blocat *interzise bancă și nu aveți beneficiul băncilor sau aveți mai bine un proiect și nevoie **** contactați-mă și te voi ajuta. Email : finance.europa12@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 2 2015
    Atenție, Aplica pentru un împrumut rapid și convenabil de a plăti facturile, împrumut Crăciun, de credit ipotecar, împrumut de consolidare și pentru a începe o noua afacere sau re finanțarea proiectelor tale la un mai ieftine rată a dobânzii de 3%. Nu ne contactati astăzi prin: Lemonbruceloancompany@gmail.com cu împrumut Suma necesară. Ne sunt certificate, înregistrate și creditor legitim. Ne puteti contacta astăzi dacă sunteți interesat în acest împrumut, contactați-ne pentru mai multe informații despre împrumutul proces, proces ca termenii de împrumut și Condiții și cum va fi împrumutul transferat la tine. Avem nevoie urgent ta răspuns dacă sunteți interesat. În primul rând Informații necesare de la tine: Nume complete: ............ Suma necesară ca împrumut: ........... Număr De Telefon: ............ Durata: ............ Țara: ............. Casă Adresa ............. Stat / Provincie: ............... Venitul lunar: .......... Starea Civilă: ........... Vârsta / Sex: .............. Scopul creditului: .............. NOTĂ: Toate răspunsurile ar trebui să fie transmise: LEMONBRUCELOANCOMPANY@GMAIL.COM pentru rapidă procesare. Mulțumesc. C.E.O / Lemon Bruce Gomez companie de împrumut.
ANONIM a comentat Legea 1 2015
    Atenție, Aplica pentru un împrumut rapid și convenabil de a plăti facturile, împrumut Crăciun, de credit ipotecar, împrumut de consolidare și pentru a începe o noua afacere sau re finanțarea proiectelor tale la un mai ieftine rată a dobânzii de 3%. Nu ne contactati astăzi prin: Lemonbruceloancompany@gmail.com cu împrumut Suma necesară. Ne sunt certificate, înregistrate și creditor legitim. Ne puteti contacta astăzi dacă sunteți interesat în acest împrumut, contactați-ne pentru mai multe informații despre împrumutul proces, proces ca termenii de împrumut și Condiții și cum va fi împrumutul transferat la tine. Avem nevoie urgent ta răspuns dacă sunteți interesat. În primul rând Informații necesare de la tine: Nume complete: ............ Suma necesară ca împrumut: ........... Număr De Telefon: ............ Durata: ............ Țara: ............. Casă Adresa ............. Stat / Provincie: ............... Venitul lunar: .......... Starea Civilă: ........... Vârsta / Sex: .............. Scopul creditului: .............. NOTĂ: Toate răspunsurile ar trebui să fie transmise: LEMONBRUCELOANCOMPANY@GMAIL.COM pentru rapidă procesare. Mulțumesc. C.E.O / Lemon Bruce Gomez companie de împrumut.
ANONIM a comentat Legea 10 1990
    Numele meu este cetățean domnul Gunther a USA.i au fost scammed de 20 creditor diferit împrumut internet, Ei tot promit să-mi dea un împrumut după ce mă plătească mai multe taxe care randament al nimic și s-au ridicat la nu possitive result..I pierdut mâna mea câștiga bani și a fost numărul total de 1493 dolari, o zi ca am fost de navigare pe internet cu lacrimi pe ochiul meu am dat peste o mărturie a unui om care a fost, de asemenea, scammed și evertually fost legat de o companie de împrumut legit numita TAYLORSMITHLOANFIRM unde în cele din urmă Trebuie împrumut balonul, așa că am decis să contacteze aceeași societate și le-am spus povestea mea despre cum am fost scammed de 20 creditor diferit de care a facut altceva decat sa-mi provoace mai multe dureri, la compania I explica prin e-mail și toți mi-au spus a fost mai nu să plângă pentru că i se va lua împrumut meu în compania lor și, de asemenea, i-au făcut alegerea dreptul de a contacta them..i umplut formularul de cerere de împrumut și a început cu toate a fost solicitat de mine și aici eu sunt fericit astăzi, deoarece taylorsmithloanfirm au mi-a dat un împrumut, așa că am făcut un jurământ de sine-mi că i se va păstra mărturisind pe internet cu privire la modul în care am primit loan..Do mea ai nevoie de un împrumut de urgență amabil și rapid de contact taylorsmithloanfirm pentru împrumut prin e-mail: taylorsmithloanfirm@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 284 2005
    bună Ziua Suntem organizație creștină formate pentru a ajuta oamenii în nevoie de ajutoare, cum ar fi help.So financiar dacă aveți de gând prin intermediul financiar dificultate sau sunteti in orice mizerie financiară, și aveți nevoie de fonduri pentru a porni propria afacere, sau ai nevoie de împrumut pentru a soluționa datoria dumneavoastră sau achita off facturile, începe o afacere frumos, sau le este greu să obțină împrumut de capital de la băncile locale, pentru Biblia spune: "" Luca 11:10 Cine cere, capătă; cine caută, găsește; și celui ce bate, i se deschide "asa ca nu lasa aceste oportunitate va trece prin pentru că Isus este același ieri, azi și în veci more.Please acestea este pentru grave minte și Dumnezeu Biografii temători. E-mail david.moyesfinancial0@gmail.com Sunteți consiliere pentru a umple și a reveni detaliile de mai jos .. CERERE CREDIT Numele solicitantului: ................ Țara: ................................ Ocupatia: ........................... Sex: ....................................... Scopul creditului: .................... Varsta: ...................................... Telefon: .................................. Suma necesară: ................... Împrumut Durata: ..................... Venit lunar: ..................
ANONIM a comentat Hotărârea 1223 1990
    Buna ziua, eu sunt domnul Gabriel Stanley, un creditor împrumut privat, care dă împrumuturi oportunitate de timp viața. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a achita datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea dvs.? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? Cautati mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru de domeniul trecutului. Am împrumuta fonduri pentru a persoanelor fizice care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, să investească în afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că oferim o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Deci, contactati-ne astăzi prin e-mail la: (insuranceloanhome@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 1 2015
    Buna Ziua, Aceasta este doamna Debra Morgan, pentru oricine are nevoie de nici un ajutor financiar de a informa publicul larg că un anumit împrumut este o oportunitate financiar deschis. Noi termeni clari și ușor de înțeles și cu condiția unui individ, firme și corporații da credit rata dobânzii de 2%. E-mail-ne azi: (Morgandebra816@Gmail.co I)
ANONIM a comentat Decretul 2 2015
    aveți nevoie de un împrumut de la 2% oferta rată trimite un email pentru noi acum: marekhaval2012@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1021/2013
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu