Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 663 din 9 august 2010

privind sanctionarea domnului Rouf Shah Jahan - membru al Consiliului de administratie al Societatii Comerciale AVIVA Asigurari de Viata - S.A. cu retragerea aprobarii acordate

ACT EMIS DE: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 588 din 19 august 2010



Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, cu sediul în municipiul Bucureşti, str. Amiral Constantin Bălescu nr. 18, sectorul 1, cod de înregistrare fiscală 14045240/01.07.2001, reprezentată legal prin preşedinte, în temeiul art. 4 alin. (19), precum şi al art. 39 alin. (5) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare şi supravegherea asigurărilor, cu modificările şi completările ulterioare,

în baza hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, consemnată în procesul-verbal al şedinţei din data de 3 august 2010, în cadrul căreia a fost analizată Nota nr. X.1.150 din 2 august 2010 privind controlul efectuat la Societatea Comercială AVIVA Asigurări de Viată - S.A., cu sediul în str. Buzesti nr. 76-80, et. 1-3, Bucureşti, sectorul 1, J40/9186/18.10.1999, CUI 12295479, RA-001/10.04.2003,

a constatat următoarele:

1.  Nu a fost elaborat un plan alternativ de continuitate a activităţii, care să permită reluarea activităţii în cazul apariţiei unor situaţii neprevăzute.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 21 alin. (1) din Normele privind principiile de organizare ale unui sistem de control intern şi management al riscului la asigurători, puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.117/2006*), şi ale art. 6 lit. e) din Normele privind principiile de organizare a unui sistem de control intern şi management al riscurilor, precum şi organizarea şi desfăşurarea activităţii de audit intern la asigurători/reasiguratori, aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 18/2009.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu prevederile art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

2. A fost raportat la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor numărul de persoane asigurate prin poliţele de asigurare de grup în loc de numărul de contracte de asigurare încheiate.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 2 alin. (1) pct. III lit. a) din Normele privind forma şi conţinutul raportărilor financiare şi tehnice pe care trebuie să le întocmească societăţile de asigurare şi/sau de reasigurare, puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.140/2006**), cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 2 alin. (1) pct. 111.1 lit. a) din Normele privind forma şi conţinutul raportărilor financiare şi tehnice pe care trebuie să le întocmească societăţile de asigurare şi/sau reasigurare, puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 2/2009, cu modificările ulterioare.

Fapta constituie contravenţie conform art. 39 alin. (2) lit. a) şi m3) din Legea nr. 32/2000 cu modificările şi completările ulterioare.

3.  Organigrama societăţii nu a fost aprobată de către Consiliul de administraţie al Societăţii Comerciale AVIVA Asigurări de Viaţă -S.A.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 3 alin. (2) lit. d) din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.117/2006 şi ale art. 35 alin. (2) lit. a) din normele aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 18/2009.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

4.  Funcţia de management al riscurilor este subordonată conducerii operative a Departamentului financiar.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 36 din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.117/2006 si ale art. 33 din normele aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 18/2009.

*) Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.117/2006 a fost abrogat prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 18/2009 pentru aprobarea Normelor privind principiile de organizare a unui sistem de control intern şi management al riscurilor, precum şi organizarea şi desfăşurarea activităţii de audit intern la asigurători/reasiguratori, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 621 din 16 septembrie 2009.

**) Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.140/2006 a fost abrogat prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 2/2009 pentru punerea în aplicare a Normelor privind forma şi conţinutul raportărilor financiare şi tehnice pe care trebuie să le întocmească societăţile de asigurare şi/sau reasigurare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 175 din 20 martie 2009.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

5.  In subordinea directorului financiar al Societăţii Comerciale AVIVA Asigurări de Viaţă - S.A. se află atât direcţii operaţionale, cât şi de control, subordonări care facilitează concentrarea excesivă a puterilor.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 36 din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.117/2006, ale art. 35 alin. (2) lit. b) şi art. 36 alin. (2) lit. a) din normele aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 18/2009.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

6. Societatea nu are un profil de risc aprobat de către consiliul de administraţie, iar activitatea de investiţii nu este potrivită profilului de risc elaborat de Societatea Comercială AVIVAAsigurări de Viaţă - S.A.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 27 lit. a) din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.117/2006, ale art. 21 şi art. 37 lit. a) din normele aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 18/2009.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

7. In perioada supusă verificării, Comitetul de management al riscului al Societăţii Comerciale AVIVAAsigurări de Viaţă - S.A. nu s-a întrunit şi nu există raportări specifice transmise consiliului de administraţie.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 29 şi art. 42 alin. (1) şi (2) din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.117/2006 şi ale art. 28 alin. (1) şi (2), art. 29 şi 31 din normele aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 18/2009.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

8.  Pentru riscurile identificate, conducerea administrativă şi executivă nu a luat măsurile necesare pentru monitorizarea şi controlul riscurilor.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 27 lit. c) şi art. 28 din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.117/2006, ale art. 37 şi 38 din normele aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 18/2009.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

9. Normele interne privind activitatea de audit intern nu au fost avizate de către Comitetul de audit al Societăţii Comerciale AVIVAAsigurări de Viaţă - S.A.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 45 din normele aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 18/2009.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

10.  Până la data de 31 decembrie 2009 Comitetul de audit al Societăţii Comerciale AVIVAAsigurări de Viaţă - S.A. nu s-a întrunit niciodată şi nu au fost făcute analize şi raportări specifice către consiliul de administraţie.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 38 din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.117/2006, ale art. 26, 43 şi 51 din normele aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 18/2009, ale art. 14 şi 17 din Normele privind cerinţele de informare şi de raportare referitoare la auditul statutar al situaţiilor financiare ale societăţilor de asigurare/reasigurare, aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 22/2008.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

11.  Societatea Comercială AVIVAAsigurări de Viaţă - S.A. nu dispune de reglementări interne privind constituirea şi menţinerea rezervelor tehnice, aprobate de conducerea societăţii.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 20 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare. Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

12. Nu a fost constituită rezerva pentru riscuri neexpirate pentru produsele de asigurare încadrate în clasa A.l -Asigurări de viaţă, anuităţi şi asigurări de viaţă suplimentare.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 21 alin. (1) lit. e) şi alin. (3) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 1 alin. (1) lit. A pct. (xiii) din Normele privind rezervele tehnice pentru asigurările de viaţă, activele admise să le acopere şi dispersia activelor admise să acopere rezervele tehnice brute, puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.131/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) şi h) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

13. Nu a fost constituită rezerva matematică pentru produsele de asigurare de viaţă legate de fonduri de investiţii la nivelul unităţilor din cont.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 5 alin. (1) din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.131/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

14.  Nu au fost constituite rezerve suplimentare pentru produsele de asigurare de viaţă legate de fonduri de investiţii care garantează anumite beneficii.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 5 alin. (4) din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.131/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

15.  Modul de constituire a rezervei de daune neavizate nu este fundamentat. In metodologia de calcul al rezervei de daune nu se detaliază modul de constituire a rezervei de daune în cazul activării clauzelor de scutire de la plata primelor şi nici modul de eliberare a acestei rezerve.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 1 alin. (1) lit. A pct. (xii) din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.131/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

16. Nu a fost constituită rezerva pentru prime nealocate pentru primele brute subscrise, aferente contractelor de asigurări de viaţă care sunt legate de fonduri de investiţii şi care, la momentul evaluării, nu sunt alocate contului contractantului.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 5 alin. (5) din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.131/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

17.  Nu a fost constituită corect rezerva de prime.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 21 alin. (1) lit. a) şi alin. (3) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 1 alin. (1) lit. A pct. (ii) din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.131/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) şi h) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

18.  Nu a fost constituită corect rezerva de daune.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 21 alin. (1) lit. b) şi alin. (3) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 1 alin. (1) lit. A pct. (iii) din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.131/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) şi h) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

19. Sistemul IT nu este adecvat şi nu există planuri alternative testate care să permită reluarea activităţii în cazul apariţiei unor situaţii neprevăzute.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 12 alin. (4) pct. 7 din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările ulterioare, ale art. 19 şi 20 din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.117/2006 şi ale art. 6 lit. e) şi f) din normele aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 18/2009.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

20.  Societatea Comercială AVIVAAsigurări de Viaţă - S.A. nu dispune de politici privind externalizarea activităţilor. Astfel au fost încălcate prevederile art. 30 alin. (1) din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de

Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.117/2006 şi ale art. 53 din normele aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 18/2009.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

21. Nu au fost elaborate proceduri interne privind sistemul de control intern aplicabil societăţii şi nici proceduri de lucru care să reflecte responsabilităţile fiecărui angajat faţă de activitatea desfăşurată.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 20 alin. (3) lit. c) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 2 alin. (2) şi art. 3 alin. (1) din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.117/2006 si ale art. 35 si 36 din normele aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 18/2009.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) şi d) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

22.  Nu a fost făcută dovada pregătirii specializate a persoanei responsabile cu prevenirea şi combaterea spălării banilor. Astfel au fost încălcate prevederile art. 6 alin. (2) din Normele privind prevenirea şi combaterea spălării banilor şi a finanţării actelor de terorism prin intermediul pieţei asigurărilor, puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 24/2008.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

23.  Nu a fost realizată încadrarea tuturor clienţilor în categorii de risc.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 5 alin. (3) din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 24/2008.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

24. O parte din poliţele încheiate pentru clienţii noi nu au ataşate documente de identificare a clienţilor.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 5, art. 14 alin. (2) şi art. 15 alin. (2) din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 24/2008.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

25.  Nu a făcut dovada verificării clienţilor în lista persoanelor suspecte, înainte de încheierea poliţelor, prevăzută prin Hotărârea Guvernului nr. 784/2004 pentru aprobarea Listei persoanelor fizice şi persoanelor juridice suspecte de săvârşirea sau de finanţarea actelor de terorism şi prin Hotărârea Guvernului nr. 1.272/2005 pentru aprobarea listei persoanelor fizice şi juridice suspecte de săvârşirea sau finanţarea actelor de terorism.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 12 alin. (3) din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 24/2008.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

26. Nu a fost transmis la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor raportul din data de 2 octombrie 2008 (transmis la Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor) privind operaţiunile cu numerar, iar operaţiunea raportată ca fiind tranzacţie cu numerar prezintă caracteristicile unei operaţiuni suspecte.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 25 alin. (2) şi art. 26 din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 24/2008.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

27.  Până la data de 6 mai 2010 Societatea Comercială AVIVA Asigurări de Viaţă - S.A. nu avea elaborată o procedură de soluţionare a reclamaţiilor şi nici un registru de reclamaţii.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 20 alin. (3) lit. f2) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare. Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

28.  Societatea Comercială AVIVA Asigurări de Viaţă - S.A. nu a elaborat politici contabile aprobate de conducerea societăţii.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 20 alin. (3) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, cap. II secţiunea 8 pct. 270 din Reglementările contabile conforme cu directivele europene specifice domeniului asigurărilor, aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.129/2005, cu modificările şi completările ulterioare.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) şi d) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

29.  Societatea Comercială AVIVA Asigurări de Viaţă - S.A. nu a deschis registrele obligatorii, respectiv Registrul-jurnal, Cartea mare, Fişa de cont pentru operaţiuni diverse, prevăzute de Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, şi de Ordinul ministrului finanţelor nr. 351/2008.

Astfel au fost încălcate prevederile cap. I pct. 1 alin. (3) din reglementările aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.129/2005, cu modificările şi completările ulterioare.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

30.  Conturile contabile au fost utilizate în mod eronat, iar unele dintre acestea prezintă denumiri şi rulaje neconforme cu funcţionalitatea acestora.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 20 alin. (3) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, cap. III pct. 1 si cap. VII din reglementările aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.129/2005. '

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) şi d) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

31.  Prin operaţiunile contabile realizate au fost denaturate situaţiile financiare anuale ale societăţii, încheiate pentru anii 2008 şi 2009.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 20 alin. (3) lit. a) şi d) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, cap. II secţiunea 1 pct. 4 şi pct. 5 alin. (1) din reglementările aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.129/2005'.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) şi d) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

32. Au fost identificate neconcordanţe între datele înscrise în evidenţa tehnică şi datele înregistrate în evidenţa contabilă, precum şi cele raportate la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor referitoare la valoarea primelor brute subscrise, primelor brute încasate, primelor cedate în reasigurare, sumele asigurate şi la activele care acoperă rezervele.

Astfel au fost încălcate prevederile art. 20 alin. (3) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, art. 2 alin. (1) din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.140/2006, ale art. 2 alin. (1) din normele puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 2/2009, cu modificările ulterioare.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a), d) şi m3) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

33.  Nu au fost inventariate corespunzător toate elementele de activ şi pasiv.

Astfel au fost încălcate prevederile cap. II secţiunea 7 „Reguli de evaluare" pct. 7.1 subpct. 7.1.2, 7.1.3 şi pct. 7.4 din reglementările aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.129/2005, cu modificările şi completările ulterioare.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

34.  Nu au fost prezentate toate documentele solicitate de echipa de control (facturi, contracte de depozit, contracte de împrumut, raportări etc).

Astfel au fost încălcate prevederile art. 20 alin. (3) lit. i) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

Fapta constituie contravenţie în conformitate cu art. 39 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

Domnul Rouf Shah Jahan a avut calitatea de director general în perioada 2 aprilie 2007-1 martie 2010 şi de membru al consiliului de administraţie începând cu data de 15 ianuarie 2007.

Faţă de motivele de fapt şi de drept arătate, în scopul apărării drepturilor asiguraţilor şi al promovării stabilităţii activităţii de asigurare în România, Consiliul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor a hotărât, în şedinţa din data de 3 august 2010, sancţionarea domnului Rouf Shah Jahan - membru al consiliului de administraţie al Societăţii Comerciale AVIVA Asigurări de Viaţă - S.A. cu retragerea aprobării acordate, conform art. 39 alin. (3) lit. e) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare,

drept care decide:

Art. 1. -In conformitate cu prevederile art. 39 alin. (3) lit. e) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, se sancţionează cu retragerea aprobării acordate domnul Rouf Shah Jahan - membru al Consiliului de administraţie al Societăţii Comerciale AVIVA Asigurări de Viaţă - S.A., cetăţean britanic, născut la data de 20 ianuarie 1970 în Syihet, India, cu domiciliul în Regatul Unit al Marii Britanii, Hampshire S053 4TP - Londra, Bramble Hill Chandler S Ford.

Art. 2. - (1) Impotriva prezentei decizii persoana sancţionată poate face plângere la Curtea de Apel Bucureşti, în termen de 30 de zile de la comunicarea acesteia, în conformitate cu prevederile art. 40 alin. (1) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) Plângerea adresată Curţii de Apel Bucureşti nu suspendă, pe timpul soluţionării acesteia, executarea măsurii sancţionatorii, în conformitate cu prevederile art. 40 alin. (2) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 3. - Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, conform prevederilor art. 9 din Legea nr. 32/2000, cu modificările si completările ulterioare.

Preşedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor,

Angela Toncescu


SmartCity5

COMENTARII la Decizia 663/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 663 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 663/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu