Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 60 din 21 mai 2007

pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Comisiei de apel

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA ANTIDOPING

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 374 din 1 iunie 2007



Având în vedere prevederile art. 12 alin. (2) din Legea nr. 227/2006 privind prevenirea şi combaterea dopajului în sport şi ale art. 11 alin. (4) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Agenţiei Naţionale Anti-Doping, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.522/2006,

în temeiul art. 11 din Legea nr. 227/2006,

preşedintele Agenţiei Naţionale Anti-Doping emite prezentul ordin.

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei de apel, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Agenţiei Naţionale Anti-Doping,

Graziela Elena Vâjială

ANEXĂ

REGULAMENT

de organizare şi funcţionare a Comisiei de apel

CAPITOLUL I

Cadru legislativ

Art. 1. - Agenţia Naţională Anti-Doping, denumită în continuare Agenţia, organizează procedura de soluţionare a contestaţiilor formulate împotriva deciziilor prevăzute la art. 47 din Legea nr. 227/2006 privind prevenirea şi combaterea dopajului în sport.

Art. 2. - Procedura soluţionării contestaţiilor se desfăşoară în faţa Comisiei de apel, denumită în continuare Comisia, ce se constituie în conformitate cu art. 12 din Legea nr. 227/2006.

CAPITOLUL II

Organizare

Art. 3. - (1) Comisia este formată din 5 membri, reprezentanţi ai autorităţilor publice fără atribuţii în activitatea sportivă, desemnaţi de acestea.

(2) Membrii Comisiei sunt numiţi prin ordin al preşedintelui Agenţiei.

Art. 4. - (1) Durata mandatului de membru al Comisiei este de un an, cu posibilitatea reînnoirii acestuia la propunerea instituţiei din care face parte.

(2) Cu 30 de zile înainte de data încheierii mandatului, Agenţia va declanşa procedura de numire a noilor membri, conform art. 3.

Art. 5. - Membrii Comisiei trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

a)  să fie cetăţeni români cu domiciliul în România;

b)  să aibă capacitate deplină de exerciţiu;

c)   să aibă o bună reputaţie şi pregătire profesională;

d)  să nu fi suferit condamnări pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;

e)   să aibă studii superioare juridice de lungă durată, atestate în condiţiile legii.

Art. 6. - (1) Mandatul membrilor Comisiei încetează înainte de termen în următoarele situaţii:

a)  renunţarea la calitatea de membru;

b)   transferarea în cadrul altei autorităţi sau instituţii publice;

c)  revocarea de către instituţia care i-a desemnat;

d)  aplicarea unei sancţiuni disciplinare;

e)  neîndeplinirea obligaţiilor ce le revin;

f)  deces.

(2) In cazurile prevăzute la alin. (1) se numeşte un nou membru, al cărui mandat durează până la expirarea mandatului celui în locul căruia a fost numit.

Art. 7. - (1) Pentru asigurarea condiţiilor organizatorice necesare desfăşurării activităţii Comisiei, activitatea de secretariat este asigurată de către un consilier din cadrul Serviciului juridic al Agenţiei.

(2) Secretarul Comisiei nu are calitatea de membru şi nu are drept de vot.

CAPITOLUL III

Funcţionare

Art. 8. - (1) Comisia se întruneşte la solicitarea preşedintelui.

(2) Preşedintele Comisiei se desemnează din rândul membrilor, cu votul majorităţii acestora, pe o perioadă de maximum un an, fără posibilitatea desemnării consecutive.

Art. 9. - Convocarea membrilor Comisiei se face în scris, prin grija secretariatului, care va transmite fiecărui membru invitaţia de participare.

Art. 10. - Şedinţele Comisiei nu sunt publice.

Art. 11. - Şedinţele Comisiei sunt conduse de către preşedinte, iar în lipsa acestuia, de către decanul de vârstă dintre ceilalţi membri ai Comisiei.

Art. 12. - (1) Comisia este legal întrunită în prezenţa a minimum 3 membri, iar deciziile se adoptă cu votul a jumătate plus unu din numărul membrilor prezenţi.

(2)  In caz de egalitate de voturi, votul preşedintelui sau, în absenţa acestuia, cel al înlocuitorului de drept care conduce şedinţa este hotărâtor.

(3)  In situaţia în care nu este întrunit cvorumul necesar prevăzut la alin. (1), şedinţa se amână pentru 7 zile calendaristice.

(4)  Decizia adoptată este obligatorie pentru toţi membrii Comisiei, membrii care au votat împotrivă urmând a-şi consemna opinia separată în Procesul-verbal al şedinţei respective.

(5)   Membrii Comisiei îşi exercită mandatul potrivit legii. Ei răspund pentru activitatea lor în mod solidar, cu excepţia celor absenţi şi a celor care au votat împotriva unei decizii şi au consemnat opinia separată în Procesul-verbal.

Art. 13. - Pentru fiecare şedinţă a Comisiei se întocmeşte câte un proces-verbal ce se consemnează în registrul de procese-verbale, fiecare proces-verbal fiind semnat de membrii prezenţi la şedinţă şi de secretar. Registrul de procese-verbale se păstrează la secretariatul Comisiei.

Art. 14. - Secretariatul Comisiei ţine o evidenţă strictă a documentaţiei aferente fiecărui caz analizat, a proceselor-verbale întocmite în cadrul şedinţelor acesteia, a deciziilor luate, precum şi a celorlalte documente depuse la Comisie sau emise de aceasta.

Art. 15. - Pentru îndeplinirea atribuţiilor legale, Comisia emite decizii, sub semnătura preşedintelui, cu respectarea dispoziţiilor prezentului regulament.

CAPITOLUL IV

Atribuţii

Art. 16.  - Comisia are următoarele atribuţii principale:

a) cercetează aspectele pentru    care a fost sesizată;

b)   propune menţinerea, modificarea sau anularea deciziilor Comitetului pentru stabilirea sancţiunilor ori a Comisiei de acordare a scutirilor pentru uz terapeutic, după caz;

c)  întocmeşte rapoarte cu privire la fiecare cauză pentru care a fost sesizată.

Art. 17. - Preşedintele Comisiei are următoarele atribuţii principale:

a)   stabileşte locul, data şi ora când au loc şedinţele Comisiei;

b)  verifică existenţa cvorumului necesar pentru luarea deciziilor, la deschiderea şedinţelor;

c)  conduce şedinţele Comisiei;

d)   coordonează activitatea Comisiei şi a secretariatului acesteia;

e)  reprezintă Comisia în faţa altor autorităţi sau instituţii publice, precum şi în faţa oricărei alte persoane fizice sau juridice.

Art. 18. - Principalele atribuţii ale secretariatului Comisiei sunt:

a)  înregistrarea contestaţiei;

b)   convocarea, la solicitarea preşedintelui, a membrilor Comisiei, reprezentantului Comitetului pentru stabilirea sancţiunilor sau, după caz, Comisiei de acordare a scutirilor pentru uz terapeutic, a contestatorului şi, dacă este cazul, a persoanelor ce urmează să fie audiate;

c)   punerea la dispoziţia membrilor a documentelor ce fac obiectul întrunirilor (pe suport hârtie sau electronic, după caz);

d)   redactarea proceselor-verbale ale şedinţelor şi a deciziilor emise;

e)  păstrarea documentelor în conformitate cu prevederile art. 13;

f)   îndeplinirea oricăror alte sarcini stabilite în cadrul şedinţelor şi dispuse de preşedinte sau, în absenţa acestuia, de înlocuitorul de drept.

CAPITOLUL V

Confidenţialitatea informaţiilor

Art. 19. - (1) Membrii Comisiei au obligaţia de a păstra confidenţialitatea cu privire la orice activitate legată de caz, precum şi la orice informaţie aflată în cursul procedurii de stabilire a sancţiunilor.

(2) Membrii Comisiei semnează declaraţii de confidenţialitate.

CAPITOLUL VI

Procedura de soluţionare a contestaţiilor

Art. 20. - Procedura de soluţionare a contestaţiilor se desfăşoară cu respectarea următoarelor principii:

a)  dreptul la o audiere echitabilă şi imparţială;

b)  dreptul persoanei de a fi reprezentată pe cheltuiala sa;

c)   dreptul la o decizie în formă scrisă, motivată, redactată şi comunicată într-un timp rezonabil.

Art. 21. - (1) Pot fi contestate următoarele decizii: a) deciziile Comitetului pentru stabilirea sancţiunilor de pe lângă Agenţie, referitoare la încălcările reglementărilor anti-doping;

b) deciziile Comisiei de acordare a scutirilor de uz terapeutic de pe lângă Agenţie, referitoare la acordarea/neacordarea folosirii în scopuri terapeutice a substanţelor şi/sau metodelor interzise.

(2) Deciziile contestate îşi păstrează efectele pe durata desfăşurării procedurii de soluţionare a contestaţiei, cu excepţia situaţiei în care Comisia decide suspendarea efectelor acestora, în cazuri temeinic justificate.

Art. 22. - (1) Sesizarea Comisiei se face prin depunerea şi înregistrarea contestaţiei la secretariatul Agenţiei.

(2) Agenţia va transmite de îndată contestaţia secretariatului Comisiei, care va verifica dacă contestaţia îndeplineşte cerinţele prevăzute la art. 23. Dacă este cazul, contestatorului i se pune în vedere să completeze sau să modifice de îndată contestaţia. In cazul în care contestaţia a fost primită prin poştă, contestatorului i se vor comunica în scris lipsurile ei, cu menţiunea că urmează să facă completările sau modificările necesare în cel mai scurt timp posibil.

Art. 23. - (1) Contestaţia va cuprinde în mod obligatoriu:

a)   numele, prenumele, domiciliul sau reşedinţa, precum şi calitatea contestatorului, iar pentru persoanele juridice, denumirea şi sediul lor. Se vor menţiona totodată numărul certificatului de identitate sportivă, dacă este cazul, numărul de telefon, de fax, adresa de e-mail;

b)   numele şi calitatea celui care reprezintă partea în litigiu;

c)  decizia contestată;

d)  obiectul contestaţiei;

e)  motivele contestaţiei;

f)  arătarea dovezilor pe care se sprijină contestaţia;

g)  precizarea numelui şi domiciliului martorilor, în cazul în care se solicită proba cu martori;

h) data şi semnătura contestatorului.

(2) Lipsa menţiunilor prevăzute la alin. (1) lit. a) şi h) atrage clasarea contestaţiei.

Art. 24. - (1) La primirea contestaţiei, respectiv după completarea sau modificarea acesteia potrivit art. 22 alin. (2), secretariatul Comisiei informează preşedintele acesteia, care fixează termenul pentru întrunirea membrilor în vederea soluţionării contestaţiei.

(2)  Termenul stabilit pentru întrunirea membrilor Comisiei nu poate fi mai mare de 15 zile de la data depunerii sau completării ori modificării contestaţiei, după caz.

(3)   La solicitarea preşedintelui Comisiei, secretariatul convoacă membrii Comisiei, părţile, respectiv reprezentantul Comitetului pentru stabilirea sancţiunilor sau, după caz, Comisiei de acordare a scutirilor pentru uz terapeutic şi contestatorul, pentru data, ora şi locul stabilit. Totodată, vor fi convocate şi persoanele desemnate ca martori, dacă este cazul.

(4)    Notificarea datei stabilite pentru soluţionarea contestaţiei se face în scris, cu confirmare de primire. Dovezile de comunicare se depun la dosar.

Art. 25. - (1) Dacă contestatorul, până la data stabilită pentru soluţionarea contestaţiei, renunţă în scris la aceasta, membrii Comisiei se vor întruni la data stabilită pentru a lua act de renunţare.

(2)   Dacă contestatorul renunţă la contestaţie în cadrul dezbaterilor, acesta are obligaţia de a da o declaraţie scrisă în acest sens.

(3)   Renunţarea se consemnează în Procesul-verbal de şedinţă, contestaţia urmând a fi clasată.

Art. 26. - (1) Procedura de soluţionare a contestaţiei se desfăşoară în prezenţa părţilor.

(2)   Dacă una dintre părţi, deşi legal notificată, nu se prezintă la şedinţa Comisiei, aceasta decide în lipsă, conform prevederilor prezentului regulament.

(3)  In cazul în care Comisia apreciază ca fiind necesară prezenţa la dezbateri a părţii lipsă, aceasta poate stabili un nou termen de soluţionare a contestaţiei, cu notificarea părţii în cauză. Termenul nu poate fi mai mare de 7 zile calendaristice.

Art. 27. - (1) După deschiderea şedinţei, dacă cerinţele de cvorum sunt îndeplinite, preşedintele Comisiei verifică dacă contestaţia a fost formulată în termen. In caz contrar, Comisia decide respingerea contestaţiei ca tardiv formulată.

(2)   In cazul în care contestaţia a fost formulată în termen, preşedintele Comisiei acordă cuvântul părţilor în vederea susţinerii contestaţiei, prezentării probelor utile soluţionării acesteia, aflate în legătură directă cu aceasta.

(3)   Membrii Comisiei pot pune întrebări şi, după caz, pot interoga martorii propuşi.

Art. 28. - (1) După încheierea dezbaterilor, Comisia se pronunţă în şedinţă secretă, printr-o decizie scrisă şi motivată, cu respectarea dispoziţiilor art. 12 alin. (1), (2) şi (4).

(2) Decizia Comisiei este obligatorie.

Art. 29. - Comisia verifică motivele contestaţiei şi temeinicia deciziei contestate pe baza documentelor şi materialelor aflate la dosarul cauzei, precum şi a probelor noi depuse.

Art. 30. - Soluţionând contestaţia, Comisia poate decide:

a)   respingerea contestaţiei şi menţinerea deciziei contestate, dacă contestaţia a fost tardiv formulată ori dacă este nefondată;

b)     admiterea contestaţiei, cu modificarea sau desfiinţarea deciziei contestate.

Art. 31. - Decizia Comisiei trebuie să conţină următoarele elemente, sub sancţiunea nulităţii:

a)   data, ora şi locul unde s-a desfăşurat şedinţa Comisiei;

b)  obiectul contestaţiei;

c)  decizia contestată;

d)   numele şi prenumele părţilor prezente şi ale celor care au lipsit, cu arătarea calităţii lor;

e)  temeiurile de fapt şi de drept care au dus, după caz, la admiterea sau respingerea contestaţiei;

f)  decizia luată de Comisie;

g)  termenul de exercitare a căii de atac;

h) data şi numărul deciziei;

i) semnătura preşedintelui Comisiei.

Art. 32. - (1) Decizia se comunică părţilor în cel mult 15 zile de la data pronunţării ei.

(2)   Comunicarea deciziei se face cu confirmare de primire.

(3)  Decizia poate fi înmânată şi personal contestatorului ori reprezentantului acestuia, sub semnătura certificată de secretarul Comisiei, cu precizarea datei înmânării.

(4)  Dovezile de comunicare se depun la dosarul cauzei.

Art. 33.  - (1) Aspectele dezbătute în cadrul şedinţei Comisiei sunt consemnate în Procesul-verbal de şedinţă, semnat de toţi membrii acestuia şi de secretar. (2) Procesul-verbal de şedinţă va cuprinde:

a)   componenţa nominală a Comisiei, locul şi data întrunirii membrilor;

b)  locul şi data pronunţării deciziei;

c)  numele părţilor, domiciliul sau reşedinţa lor ori, după caz, denumirea şi sediul, precum şi numele reprezentanţilor părţilor şi ale celorlalte persoane care au participat la procedura în faţa Comisiei;

d)  susţinerile părţilor şi declaraţiile martorilor audiaţi;

e)  opinia separată a membrilor care au votat împotrivă, dacă este cazul, cu arătarea considerentelor pe care aceasta se sprijină;

f)   semnăturile membrilor prezenţi şi a secretarului Comisiei.

(3) La cererea contestatorului, se comunică o copie de pe Procesul-verbal de şedinţă.

Art. 34. - Decizia Comisiei poate fi atacată la Curtea de Arbitraj Sportiv de la Lausanne, în termen de 21 de zile de la comunicare.

CAPITOLUL VII

Dispoziţii finale

Art. 35. - Prevederile prezentului regulament se completează cu orice alte dispoziţii legale care privesc respectarea principiului echităţii.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 60/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 60 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu