E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2103 din 18 octombrie 2001

privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la plata obligatiilor bugetare, a majorarilor de intarziere, a penalitatilor si penalitatilor de intarziere, si aprobarea modelului Declaratiei-inventar privind impozitele, taxele si contributiile si alte venituri bugetare, neachitate din anii precedenti, aflate in sold la data de 31 decembrie 2000 si neachitate pana la data de 30 septembrie 2001, inclusiv majorarile de intarziere evidentiate contabil, pe ani fiscali

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 720 din 12 noiembrie 2001


SmartCity3


    Ministrul finantelor publice,
    in temeiul prevederilor art. 109 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale art. 14 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 18/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare,
    in baza art. III din Ordonanta Guvernului nr. 26/2001 pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare,
    emite prezentul ordin.

    Art. 1
    Se aproba Normele metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la plata obligatiilor bugetare, a majorarilor de intarziere, a penalitatilor si penalitatilor de intarziere, prevazute in anexa nr. 1 care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Se aproba modelul Declaratiei-inventar privind impozitele, taxele si contributiile si alte venituri bugetare, neachitate din anii precedenti, aflate in sold la data de 31 decembrie 2000 si neachitate pana la data de 30 septembrie 2001, inclusiv majorarile de intarziere evidentiate contabil, pe ani fiscali, precum si instructiunile de intocmire si depunere prevazute in anexa nr. 2 care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 3
    Pe data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga pct. 2 si 6 din Normele metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, referitoare la plata obligatiilor bugetare si majorarile de intarziere, aprobate prin Ordinul ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 620/1997, cu modificarile si completarile ulterioare, pct. 2 din Normele metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997, referitoare la compensarea, restituirea si scaderea pentru cauze de insolvabilitate a obligatiilor bugetare, aprobate prin Ordinul ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 2.051/1997.
    Art. 4
    Directia generala de administrare a veniturilor publice si a monopolurilor, Directia generala a tehnologiei informatiei, Directia contabilitatii publice, Directia Generala a Vamilor si unitatile sale teritoriale, precum si directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti si unitatile lor subordonate vor lua masuri pentru aducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.
    Art. 5
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                         Ministrul finantelor publice,
                           Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                             NORME METODOLOGICE
pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la plata obligatiilor bugetare, a majorarilor de intarziere, a penalitatilor si penalitatilor de intarziere

    1. Referitor la art. 8, astfel cum a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 26/2001
    1.1. Debitorii sunt obligati sa faca plata obligatiilor bugetare distinct, pe fiecare impozit, taxa, contributie sau pe alte venituri bugetare, inclusiv pe majorari de intarziere aferente si penalitati de orice fel, in urmatoarea ordine:
    a) obligatii bugetare cu termene de plata in anul curent;
    b) obligatii bugetare datorate si neachitate pana la data de 31 decembrie a anului precedent, in ordinea vechimii;
    c) obligatii bugetare reprezentand majorari de intarziere si penalitati de intarziere aferente obligatiilor bugetare, datorate si neachitate pana la data de 31 decembrie a anului precedent;
    d) obligatii bugetare cu termene de plata viitoare.
    Prin termene de plata a obligatiilor bugetare se intelege termene de plata scadente stabilite prin acte normative, respectiv prin legi specifice sau prin ordine ale ministrului finantelor publice, pentru cele care nu au termene de plata prevazute de lege, precum si cele stabilite prin acte de verificare a modului de determinare a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri bugetare sau prin grafice de acordare a inlesnirilor la plata, intocmite sau aprobate, conform legii, dupa caz, de organele competente ale creditorilor bugetari.
    A. In categoria obligatiilor bugetare cu termene de plata in anul curent se cuprind:
    1. sumele datorate in contul ratelor din graficele de plata a obligatiilor bugetare pentru care s-au aprobat esalonari si/sau amanari la plata, precum si majorarile datorate si calculate conform legii;
    2. penalitatile datorate si calculate conform legii, precum si amenzile stabilite de organele competente prin documente de constatare sau de verificare si/sau procese-verbale de constatare a contraventiei, intocmite conform legii;
    3. impozite, taxe, contributii sau alte venituri bugetare, cu termene scadente in perioada 1 ianuarie - 31 decembrie a anului curent, atat cele declarate de debitori, cat si cele stabilite de organele de specialitate prin documente de impunere, potrivit legii;
    4. majorarile de intarziere si penalitatile de intarziere, pentru care se stabilesc termene de plata in anul curent de organele competente, aferente obligatiilor bugetare neachitate prevazute la pct. 3.
    Majorarile de intarziere si penalitatile de intarziere se stabilesc de organele competente ale creditorilor bugetari, pe baza evidentei pe platitori, prin procese-verbale de stabilire a majorarilor de intarziere si a penalitatilor, conform modelului prezentat in anexa la prezentele norme metodologice;
    5. diferente de impozite, taxe, contributii sau alte venituri bugetare, precum si majorarile de intarziere si penalitatile de intarziere aferente acestora, calculate si stabilite de organele competente prin acte de verificare si control, conform legii, indiferent de perioada la care se refera.
    B. In categoria obligatiilor bugetare datorate si neachitate la data de 31 decembrie a anului precedent se cuprind obligatiile bugetare datorate si neachitate la scadenta ori la termenele de plata stabilite conform legii, reprezentand impozite, taxe, contributii sau alte venituri bugetare din anii precedenti, inclusiv penalitati si amenzi neachitate in termen si pentru care nu s-au acordat inlesniri la plata conform legii.
    C. In categoria majorarilor de intarziere si a penalitatilor de intarziere aferente obligatiilor bugetare datorate si neachitate la data de 31 decembrie a anului precedent se cuprind majorarile de intarziere si penalitatile de intarziere aferente acestor obligatii, calculate pana la data de 31 decembrie a anului precedent, precum si majorarile de intarziere calculate pana la data stingerii acestor obligatii.
    D. In categoria obligatiilor bugetare cu termene de plata viitoare se cuprind sumele definite la lit. A.1, A.2, A.3 si A.5 cu termene de plata ulterioare datei platii.
    1.2. In cazul in care plata se face prin virament bancar, debitorii sunt obligati sa intocmeasca documentul de plata pentru fiecare impozit, taxa, contributie si alte venituri bugetare, specificand termenul de plata si natura obligatiei definite conform pct. 1.1.
    In situatia in care debitorul nu respecta prevederea de mai sus, creditorul bugetar va efectua stingerea obligatiei bugetare in ordinea prevazuta la pct. 1.1.
    In conditiile in care la acelasi termen de plata sunt concurente mai multe obligatii bugetare, iar debitorul nu le poate indestula pe toate din disponibilitatile banesti, plata se va face in ordinea prevazuta la pct. 1.1.
    In situatia in care debitorul nu efectueaza plata obligatiilor bugetare conform prevederilor pct. 1.1, organul fiscal competent va proceda la stingerea obligatiilor bugetare, instiintand debitorul despre operatiunea efectuata.

    2. Referitor la art. 13, astfel cum a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 26/2001
    2.1. Pentru orice obligatie bugetara neplatita la termenul de plata se datoreaza majorari de intarziere.
    Calculul majorarilor de intarziere incepe cu ziua imediat urmatoare termenului de plata a obligatiei bugetare pana la data stingerii acesteia prin plata voluntara in numerar sau prin virament ori pana la stingerea obligatiei bugetare prin alte modalitati prevazute de lege, respectiv: compensare, insolvabilitate, executare silita, prescriptie si alte forme legale prevazute de lege.
    Prin data stingerii obligatiei bugetare prin compensare sau insolvabilitate se intelege:
    a) data la care compensarea a devenit posibila potrivit legii, dupa cum urmeaza:
    - pentru debitele platite in plus fara existenta unui titlu de creanta sau pentru cele platite ca urmare a unei erori de calcul, data la care debitele au fost achitate potrivit prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996, precum si ale normelor aplicabile in materie, emise de Banca Nationala a Romaniei;
    - pentru sumele platite in plus fata de obligatiile datorate, data depunerii deconturilor sau a declaratiilor, dupa caz;
    - pentru sumele ce urmeaza sa fie rambursate sau restituite de la buget, pentru T.V.A. sau pentru accize, dupa caz, data depunerii decontului, din care rezulta sumele cuvenite sa fie rambursate sau restituite, dupa caz, potrivit reglementarilor aplicabile in materie;
    b) data documentului prin care obligatia bugetara este scazuta din evidenta organelor competente, in cazul in care debitorul se afla in stare de insolvabilitate.
    2.2. Majorarile de intarziere se calculeaza in lei atat pentru debitele stabilite in lei, cat si pentru cele stabilite in valuta.
    Pentru debitele datorate in valuta calculul majorarilor de intarziere se efectueaza prin aplicarea cotei majorarilor de intarziere asupra debitului datorat in valuta, transformat in lei la cursul de schimb valutar din ziua scadentei debitului.
    2.3. Pentru neplata la termen a impozitului pe venit, datorat de persoane fizice, se datoreaza majorari de intarziere dupa cum urmeaza:
    a) pentru anul fiscal de impunere majorarile de intarziere pentru platile anticipate, neefectuate in termen, se calculeaza astfel:
    - pana la data platii debitului, in cazul in care acesta este platit in cursul anului de impunere;
    - pana la data de 31 decembrie, pentru platile anticipate, neachitate pana la finele anului de impunere;
    b) majorarile de intarziere pentru sumele neachitate, inscrise in deciziile de plati anticipate cu titlu de impozit pentru anul precedent, se calculeaza incepand cu data de 1 ianuarie a anului urmator pana la data platii inclusiv;
    c) in cazul in care impozitul stabilit in decizia de impunere anuala este inferior sumei datorate cu titlu de plati anticipate in contul impozitului pe venitul global, majorarile de intarziere calculate la sumele inscrise in deciziile de plati anticipate se recalculeaza pentru impozitul inscris in decizia de impunere anuala, incepand cu data de 1 ianuarie a anului urmator celui de impunere;
    d) pentru diferentele de impozit pe venit mai mari de 1.000.000 lei, stabilite prin decizia de impunere anuala, majorarile de intarziere se calculeaza dupa expirarea termenului de 60 de zile de la data comunicarii deciziei.

    3. Referitor la art. 13^1, astfel cum a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 26/2001
    3.1. Pentru obligatiile bugetare neplatite la termenul de plata legal se datoreaza o penalitate de intarziere de 0,5% pe fiecare luna si/sau fractiune de luna de intarziere, incepand cu data de intai a lunii urmatoare celei in care acestea aveau termene de plata. De exemplu, in cazul unei obligatii bugetare cu termenul de plata stabilit la data de 25 martie, daca suma a fost achitata intre 1 aprilie - 30 aprilie se datoreaza penalitatea de intarziere corespunzatoare unei luni, iar daca se achita in perioada 1 mai - 31 mai se datoreaza penalitatea de intarziere corespunzatoare pentru doua luni si asa mai departe.
    3.2. Penalitatile de intarziere prevazute la pct. 3.1 se aplica si obligatiilor bugetare neachitate din anii precedenti, aflate in sold la data de 31 decembrie 2000 si neachitate la data de 31 septembrie 2001, precum si obligatiilor bugetare datorate si neachitate in perioada 1 ianuarie 2001 - 30 septembrie 2001.
    3.3. Penalitatea de intarziere nu inlatura obligatia de plata a majorarilor de intarziere si a penalitatilor pentru nevarsarea de catre platitori a sumelor retinute la sursa.

    4. Referitor la art. 87, astfel cum a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 26/2001
    Sumele platite in plus de contribuabil sau cele de rambursat ori de restituit, dupa caz, prevazute la pct. 1.1, se compenseaza cu obligatii fiscale si nefiscale catre bugetul de stat, in ordinea prevazuta la art. 8 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, modificata prin Ordonanta Guvernului nr. 26/2001.

    5. Dispozitii finale
    Majorarile de intarziere datorate pentru neplata in termen a obligatiilor bugetare, precum si majorarile datorate pe perioada inlesnirilor la plata se achita in acelasi cont bugetar in care se face plata debitului care le-a generat. Penalitatile de intarziere si penalitatile datorate pentru neplata obligatiilor retinute la sursa se achita in contul bugetar 20.22.01.03 "Venituri din amenzi si alte sanctiuni aplicate, potrivit legii".

    ANEXA 1
    la normele metodologice

    MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
    Directia generala a finantelor publice
    a judetului ...........................
    Unitatea fiscala ......................
    Str. ...................... nr. .......
    Localitatea ...........................
    Nr. ............. din .................

                               PROCES-VERBAL
privind calculul majorarilor de intarziere si al penalitatilor de intarziere

    In temeiul art. 13 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru neachitarea la scadenta a obligatiilor bugetare in sarcina debitorului ............................... din localitatea ...................., str. ................. nr. ......., bl. ....., sc. ......, ap. ........., cod numeric personal/cod fiscal ..................., s-au calculat pentru perioada ........................ urmatoarele majorari de intarziere:
________________________________________________________________________________
Natura      Suma      Scadenta  Majorari de  Penalitati de  Penalitati calculate
obligatiei  datorata            intarziere   intarziere     pentru nevirarea
ugetare                         calculate    calculate      sumelor calculate si
                                pana la      pana la        retinute la sursa
                                data de*):   data de:
________________________________________________________________________________
    A. Pentru debitele restante la data de 31 decembrie a anului precedent:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
    TOTAL:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
    B. Pentru obligatiile bugetare cu termene de plata in anul curent:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
    TOTAL:
________________________________________________________________________________

    In conformitate cu prevederile art. 4 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, prezentul inscris constituie titlu de creanta.
    Va invitam ca, in termen de 15 zile de la primirea prezentului proces-verbal, care constituie si instiintare de plata, sa achitati sumele mentionate la pct. B sau sa faceti dovada platii acestora.

        Sef serviciu evidenta,
      ..........................
                                                   Director,
                                          Semnatura .................
                                                     L.S.
------------
    *) Majorarile de intarziere se vor calcula in continuare pana la data platii inclusiv, utilizandu-se cota de ....% .

    ANEXA 2

    (Se va adapta corespunzator de catre fiecare creditor bugetar.)

    Denumirea contribuabilului ..........
    Localitatea..........................
    Str. .................... nr. .......
    Codul fiscal ........................
    Nr. ........../......................

                            DECLARATIE-INVENTAR
privind impozitele, taxele si contributiile si alte venituri bugetare, neachitate din anii precedenti, aflate in sold la data de 31 decembrie 2000 si neachitate pana la data de 30 septembrie 2001, inclusiv majorarile de intarziere evidentiate contabil, pe ani fiscali
                                                                         - lei -
________________________________________________________________________________
Denumirea           Simbol   Sold la   Scadenta  Sume       Sume      Majorari
impozitului,        bugetar  data de   soldului  neachitate esalonate de
taxei,                       31                  la data de           intarziere
contributiei,                decembrie           30                    *) ......
venitului                    2000                septembrie           *) ......
                                                 2001
________________________________________________________________________________
A. Taxa pe                   .......    .......    .......             *) ......
   valoarea                             .......    .......             *) ......
   adaugata                             .......    .......             *) ......
                                                                      *) ......
________________________________________________________________________________
B. Impozit pe
   venitul din
   salarii si pe
   venituri
   asimilate
   salariilor
________________________________________________________________________________
C. Impozit pe profit
________________________________________________________________________________
D. Accize
________________________________________________________________________________
E. Impozit la
   titeiul si la
   gazele naturale
   din productia
   interna
________________________________________________________________________________
F. Taxa pe jocurile
   de noroc
________________________________________________________________________________
G. Impozit pe
   dividende
________________________________________________________________________________
H. Impozit pe
   veniturile
   persoanelor
   fizice si
   juridice
   nerezidente,
   retinut de
   platitorii de
   venit
________________________________________________________________________________
I. Impozit pe
   veniturile din
   valorificarea
   sub orice forma
   a drepturilor de
   proprietate
   intelectuala
________________________________________________________________________________
J. Impozit pe
   veniturile sub
   forma de dobanzi
________________________________________________________________________________
K. Impozit pe
   veniturile
   obtinute din
   transferul
   dreptului de
   proprietate
   asupra valorilor
   mobiliare si
   partilor
   sociale
________________________________________________________________________________
L. Varsaminte din
   profitul net al
   regiilor autonome
________________________________________________________________________________
M. Fond special
   pentru reducerea
   riscurilor
   tehnologice la
   utilaje,
   echipamente si
   instalatii
   industriale
   (Ordonanta de
   urgenta a
   Guvernului
   nr. 32/2001)
________________________________________________________________________________
N. Alte
   impozite/taxe
   datorate
   bugetului de
   stat
________________________________________________________________________________

    Declar pe propria raspundere ca debitele cuprinse in aceasta declaratie-inventar sunt corecte si complete.

             Administrator,                       Intocmit,
        .......................            ......................
          (numele, prenumele)                (numele, prenumele)

        .......................            ......................
        (semnatura si stampila)                  (semnatura)

------------
    *) Aferente sumelor restante.
    *) Aferente sumelor achitate cu intarziere.

    (verso)

                         Instructiuni de completare

    - Debitorii, cu exceptia persoanelor fizice, sunt obligati sa intocmeasca si sa depuna pana la data de 15 noiembrie 2001 Declaratia-inventar privind impozitele, taxele si contributiile si alte venituri bugetare, neachitate din anii precedenti, aflate in sold la data de 31 decembrie 2000 si neachitate pana la data de 30 septembrie 2001, inclusiv majorarile de intarziere evidentiate contabil, pe ani fiscali.
    - Declaratia-inventar se depune la organele teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice la care acestia sunt inscrisi ca platitori de impozite si taxe, iar in situatia debitorilor din categoria contribuabili mari acestea se vor depune la directiile generale ale finantelor publice judetene sau la Directia de administrare mari contribuabili din cadrul Directiei generale a finantelor publice a municipiului Bucuresti, dupa caz.
    - Declaratia-inventar se poate depune la organele teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice si in format electronic.
    - Declaratia-inventar cuprinde, pentru fiecare impozit, taxa, contributie sau alt venit bugetar, debitele restante aflate in sold, pe ani fiscali, impreuna cu majorarile de intarziere aferente si evidentiate contabil, precum si majorarile de intarziere datorate si calculate pe propria raspundere pentru sumele achitate cu intarziere, care nu figureaza ca debite restante.
    Obligatiile restante catre bugetul de stat, care figureaza in sold la data de 31 decembrie 2000, vor fi cele evidentiate in anexa "Impozite, taxe si alte obligatii datorate si varsate" la bilantul contabil incheiat la data de 31 decembrie 2000, respectiv coloana 1 minus coloana 3 sau coloana 4 plus coloana 5.
    Soldul fiecarui cont referitor la obligatiile catre bugetul de stat din balanta de verificare incheiata la data de 31 decembrie 2000 va trebui sa se regaseasca la una sau mai multe pozitii din aceasta declaratie-inventar, defalcat pe scadente incepand cu ultima scadenta din anul 2000 si mergand in urma, pe scadente, pana la justificarea intregului sold al contului.
    Sumele trecute pe scadente vor trebui sa corespunda cu declaratiile inventar depuse, iar in cazul in care in sold figureaza si diferente stabilite prin acte de control ale organelor competente, aceste sume se vor evidentia in subsolul declaratiei inventar, indicandu se numarul si data procesului verbal prin care s au stabilit, defalcat pe surse de venituri ale bugetului de stat.
      Totalul sumelor neachitate la data de 30 septembrie 2001 din declaratia inventar trebuie sa fie mai mic sau cel mult egal cu soldul debitor la data de 31 decembrie 2000.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2103/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2103 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Hotărârea 130 2013
    Aveți nevoie de un împrumut pentru datorii pentru a plăti facturile? Preia controlul datoriei tale astăzi Disponibil acum Oferta de împrumut pentru extinderea afacerii? Aveți nevoie de un împrumut pentru a plăti facturile? Ai nevoie de împrumut? Ai nevoie de împrumut personal? Împrumut pentru extinderea afacerii? Înființare în afaceri, Educație, Împrumut pentru consolidarea datoriilor Împrumuturi cu bani grei Împrumut pentru orice lucru? Oferim împrumut cu o dobândă scăzută de 3% Împrumut fără cec de credit, e-mail: elenanino0007@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 6 2020
    Bună tuturor, aici vine un împrumut accesibil care îți va schimba definitiv viața și o dovadă a modului în care am primit un împrumut pentru a-mi schimba viața de familie muritoare. Ma numesc doamna Clancy Dexter. Locuiesc în Florida SUA și sunt azi o femeie fericită? M-am gândit că orice creditor poate schimba viața lui Brock și a familiei mele, voi trimite pe oricine îi caută un împrumut. Mi-au oferit fericirea mea și familiei mele. Mi-a luat un împrumut de 250.000 USD pentru a-mi începe din nou viața ca văduvă cu trei copii. Am mers la această companie, care a împrumutat un credit onest și temător de Dumnezeu, care m-a ajutat să obțin un împrumut de 250.000 USD. . Dolar, ei sunt de fapt temători de Dumnezeu care lucrează cu o companie de creditare de renume. Dacă aveți nevoie de un împrumut și sunteți sigur 100% de rambursare, contactați-le și anunțați-le că doamna Clancy vi le-a oferit. Contact pe e-mail: happyday99loanfirm@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 421 2020
    Ai mare nevoie de ajutor financiar? Căutați un împrumut care să vă ajute în aceste momente critice? Aveți nevoie de un împrumut pentru a vă susține afacerea? Trimiteți acum un e-mail la Lookoutrelief@gmail.com și obțineți împrumuturi promoționale fără dobândă ..
ANONIM a comentat Decizia 45 2020
    ATENȚIE SUNTI NEVOIE DE ÎMPRUMUT PERSONAL / ÎMPRUMUT DE INVESTIȚIE / FINANȚARE PENTRU AFACERI ??? Email: goodnewsloancompany7@gmail.com Serviciile noastre includ următoarele de mai jos ______________________________________________________ * Împrumuturi personale * Împrumuturi pentru camioane și mașini * Credite pentru consolidarea datoriilor * Împrumuturi pentru studenți * Împrumuturi pentru casă și hotel * împrumuturi pentru căsătorie și sărbătoare * Împrumuturi pentru agricultură și fermă * Împrumuturi de pornire a afacerilor sau împrumuturi de extindere a afacerilor. Oferim toate tipurile de împrumuturi Suntem consultanți financiari care se ocupă de finanțele internaționale pentru orice cantitate de instrumente bancare. Avem accesul / contactele pentru a ridica de la 10 mii dolari la 700 milioane dolari. Am readus la viață industriile aflate în dificultate și ne-am întors idei de afaceri bune, oferind fonduri pentru demararea lor. Avem o rețea de investitori care sunt dispuși să ofere fonduri pentru orice persoană și organizații pentru a începe activitatea și operațiunile. Compania noastră a înregistrat o serie de progrese în furnizarea de servicii financiare de primă calitate clienților noștri, în special în domeniul sindicalizării împrumuturilor și al furnizării de capital pentru persoane fizice și companii. Oferim împrumuturi pentru sectorul public și individual care au nevoie de asistență financiară cu o dobândă scăzută de 2%. Credit acceptabil, Termenii și condițiile sunt foarte simpli și atenți, suntem un grup de profesioniști cu împrumut energetic și cu experiență, cu cunoștințe minuțioase ale piețelor financiare, ne angajăm să oferim clienților și furnizorilor noastre forme simple și competitive de soluții financiare pentru toți utilizatori de afaceri. Cred că s-ar putea să vă intereseze să inițiați o afacere nouă care are nevoie de finanțare sau să extindă sfera afacerilor dvs. deja existente, investitorii noștri sunt, de asemenea, interesați de finanțare / parteneriat și gata să investească o sumă mare în comercianții care sunt gata să dovedească expertiza lor în noua industrie, cu compania noastră de împrumuturi de încredere și alte BANE TOP PRIME AAA precum Bank of America, HSBC, Lloyds, Wells Fargo, The Best Banks for SBA Credit și multe altele. Nu veți regreta nimic în această tranzacție de împrumut, deoarece vă voi face fericit prin e-mail {goodnewsloancompany7@gmail.com} obținerea unui împrumut de la această companie este 100% contact garantat și garantat prin e-mail goodnewsloancompany7@gmail.com Salutari Goodnewsloancompany Contact telefonic: +1 (860)866-4085 E-mail: goodnewsloancompany7@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    O zi buna Ai nevoie de un împrumut pentru toate scopurile? Aveți o problemă financiară? Bridge Finance este garantat prin furnizarea de servicii financiare clienților la o rată a dobânzii favorabilă. Împrumuturile noastre sunt simple și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2% la bugetul dvs. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să contactați acum (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 9 2002
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Legea 428 2006
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Legea 253 2010
    We are Ireland based major/Direct providers of Fresh Cut BG, SBLC, POF, MTN, Bonds and CDs and this financial instruments are specifically for lease and sale.We are one of the leading Financial instrument providers with offices all over Europe. we always deliver on time and precision as Set forth in the agreement. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs, project financing, Credit line enhancement, Corporate Loans (Business Start-up Loans or Business Expansion Loans), Equipment Procurement Loans (Industrial Equipment, Air crafts, Ships, etc.) as well as other financial instruments issued from AAA Rated bank such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank London, Deutsche Bank AG Frankfurt, Barclays Bank , Standard Chartered Bank and others on lease at the lowest available rates depending on the face value of the instrument needed, Our Terms and Conditions are reasonable. DESCRIPTION OF INSTRUMENTS: 1. Instrument: Bank Guarantee (BG)/SBLC (Appendix A) 2. Total Face Value: 10M MIN to 50B MAX USD or Euro 3. Issuing Bank: HSBC, Deutsche Bank Frankfurt, UBS or any Top 25 . 4. Age: One Year, One Day 5. Leasing Price: 4+ 2% 6. Sale Price: 32+2% 7. Delivery by SWIFT . 8. Payment: MT103-23 9. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days. If you have need for Corporate loans, International project funding, etc. or if you have a client that requires funding for his project or business, We are also affiliated with lenders who specialize on funding against financial instruments, such as BG, SBLC, POF or MTN, we fund 100% of the face value of the financial instrument. Inquiries from agents/ brokers/ intermediaries are also welcomed; do get back to us if you are interested in any of our services and for quality service. Name : Finn Walsh E-mail : everydayfinancedesignated@gmail.com Skype id : everydayfinancedesignated@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 157 2001
    Stimate Domn / Ma, Fericirea zilei! Sunt Jeannie Tucker, creditor privat care acordă împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și instituțiilor guvernamentale cu o dobândă scăzută de 3%. Știu că există o mulțime de familii care trăiesc cu plata pentru a verifica plata și alte care nu pot avea grijă de obligațiile lor financiare și din acest motiv, sunt aici pentru restaurare financiară. Ofer o gamă largă de servicii financiare, care include: Planificare de afaceri, Finanțe comerciale și de dezvoltare, Proprietăți și credite ipotecare, Împrumuturi de consolidare a creanțelor, Împrumuturi pentru afaceri, împrumuturi private, Refinanțare la domiciliu, Împrumuturi hoteliere, împrumuturi pentru studenți etc. Răspundeți imediat prin e-mail de mai jos pentru mai multe informatii. E-mail: (jeannietuckerfinancialservice@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 4 1966
    DO YOU THINK OF GETTING A LOAN?? APPLY TODAY FOR AFFORDABLE 100% LEGITIMATE HOME/REAL ESTATE/PERSONAL/BUSINESS LOANS Email for immediate response: (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 DO YOU NEED A LOAN? Are Financially down, Cry no more, Financial problem is nothing to cry about, it something we will have to fight against in one Love, Understanding, Trust and Unity. So our faith as Legitimate Financial Consultants is putting an end to the financial hardship. We are investors providing financial services and we specialize in both start up projects,Home Finance and existing businesses needing funding or Loan for expansion. We are committed to helping businesses develop and succeed.Do you have a low credit score and you are finding it hard to obtain capital loan from local banks and other financial institutes? Do you need an urgent loan to buy a house? If Yes worry no more for we are out here to help the less financial privileges get the loan they need to get back on their feet no matter your credit score, you can say goodbye to all your financial crisis and difficulties. We offer loans ranging from ($5,000.00.USD To $500,000,000.00.USD) At a low and affordable interest rate of 2%, without collateral and without credit check. Bradley Louis Loans holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 Need emergency funds? Apply now and get your cash approval. we offer the following financial services: *Personal loans, *Debt consolidation loans, *Venture capital, *Business loans, *Education loans, *Home loans *Car Loans *Hotel Loans And many more. Are you looking for genuine loan? contacting the right company for legitimate loan lender have always been a huge problem to clients who have financial problem and in need of solution to it at an affordable interest rate? Are you in any financial mess or do you need funds to start up your own home project and real estate development? Do you need a loan to start a nice small or large scale and medium business? contact us today (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 Look forward to your response, Dr. Bradley Louis Text/Call (917) 383-2689
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2103/2001
Ordonanţa 26 2001
pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare
Ordin 2051 1997
privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997, referitoare la compensarea, restituirea si scaderea pentru cauze de insolvabilitate a obligatiilor bugetare
Ordin 620 1997
privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, referitoare la plata obligatiilor bugetare si majorarile de intarziere
Ordonanţa 11 1996
privind executarea creantelor bugetare
Ordin 1785 2002
pentru aprobarea Normelor metodologice referitoare la aplicarea prevederilor din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creantelor bugetare
Ordin 81 2002
pentru modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.103/2001 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la plata obligatiilor bugetare, a majorarilor de intarziere, a penalitatilor si penalitatilor de intarziere, si aprobarea modelului Declaratiei-inventar privind impozitele, taxele si contributiile si alte venituri bugetare, neachitate din anii precedenti, aflate in sold la data de 31 decembrie 2000 si neachitate pana la data de 30 septembrie 2001, inclusiv majorarile de intarziere evidentiate contabil, pe ani fiscali
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu