E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2051 din 28 noiembrie 1997

privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997, referitoare la compensarea, restituirea si scaderea pentru cauze de insolvabilitate a obligatiilor bugetare

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 55 din  9 februarie 1998


SmartCity3


    Ministru de stat, ministrul finantelor,
    avand in vedere dispozitiile referitoare la compensarea, restituirea si scaderea pentru cauze de insolvabilitate din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997,
    in baza prevederilor art. 109 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 si ale art. 12 din Hotararea Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Normele metodologice pentru aplicarea prevederilor din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997, referitoare la compensarea, restituirea si scaderea pentru cauze de insolvabilitate a obligatiilor bugetare, prezentate in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Directia generala de colectare a veniturilor statului si de aplicare a executarii silite, Directia generala a trezoreriei, Directia Generala a Vamilor si unitatile sale teritoriale, directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a municipiului Bucuresti si unitatile subordonate vor lua masuri pentru aducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.
    Art. 3
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei.

                   p. Ministru de stat,
                   ministrul finantelor,
                   Corneliu Eugeniu Gorcea,
                   secretar de stat


    ANEXA 1

                      NORME METODOLOGICE
pentru aplicarea prevederilor din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997, referitoare la compensarea, restituirea si scaderea pentru cauze de insolvabilitate a obligatiilor bugetare

    1. Referitor la art. 86
    1.1. Compensarea este o procedura de stingere a obligatiilor bugetare ce intervine in situatia in care acelasi contribuabil, persoana fizica sau juridica, are, pe de o parte, obligatii de plata la buget, iar pe de alta parte are de primit sume platite in plus, de rambursat ori de restituit, dupa caz, de la buget.
    1.2. Sunt abilitate sa procedeze la compensarea, restituirea si scaderea pentru cauze de insolvabilitate a obligatiilor bugetare urmatoarele organe, denumite in continuare organe de specialitate competente:
    a) directiile de impozite si taxe din cadrul directiilor generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a municipiului Bucuresti, precum si organele teritoriale subordonate;
    b) directiile regionale vamale, pentru obligatiile bugetare determinate de organele vamale.
    Compensarea, restituirea si scaderea, pentru cauze de insolvabilitate, a obligatiilor bugetare ale debitorilor (platitorilor) se efectueaza de catre organele de specialitate prevazute la alineatul precedent, in a caror raza teritoriala se afla domiciliul sau sediul acestora, unde sunt luati in evidenta fiscala ori unde s-a facut plata, dupa caz.
    1.3. Restituirea sumelor platite in plus se face in urmatoarele cazuri:
    - platitorul nu are alte obligatii bugetare restante din anii precedenti sau din anul curent;
    - dupa compensare mai raman sume platite in plus, iar platitorul nu mai are debite de achitat si nici nu solicita compensarea acestor sume cu obligatii bugetare viitoare;
    - plata s-a efectuat eronat la alt organ fiscal.
    1.4. Restituirea sumelor platite in plus se va efectua la cererea platitorului, pentru orice suma, cu respectarea regulilor mentionate la pct. 3.2. si 3.3. si in baza referatului aprobat de conducerea organelor de specialitate competente, prevazute la pct. 1.2., dupa caz.
    1.5. Dupa aprobarea restituirii sumelor solicitate de contribuabili, persoane juridice, organul de specialitate competent va dispune restituirea sumelor respective trezoreriei teritoriale.
    In cazul contribuabililor, persoane fizice, restituirea sumelor aprobate se efectueaza in numerar, prin casieria trezoreriei, direct persoanei fizice in cauza sau prin mandat postal, dupa caz.
    Efectuarea operatiunilor de compensare sau de restituire a taxelor de timbru se face in conformitate cu reglementarile legale in materie.
    2. Referitor la art. 87
    Sumele platite in plus de contribuabil sau cele de rambursat ori de restituit, dupa caz, prevazute la pct. 1.1, se compenseaza cu obligatii de plata fiscale si nefiscale, catre bugetul de stat si bugetele locale, precum si catre fondurile speciale gestionate de Ministerul Finantelor, in ordinea prevazuta la art. 8 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997.
    3. Referitor la art. 88
    3.1. Compensarea sumelor platite in plus de contribuabili se face din oficiu sau la cererea acestora, de catre organele de specialitate competente prevazute la pct. 1.2, cu aprobarea conducerii acestora.
    3.2. Cand compensarea sumelor platite in plus se face la cererea contribuabilului, se au in vedere urmatoarele:
    - cererea sa fie prezentata in cadrul termenului legal de prescriptie si sa contina expres suma platita in plus si cea solicitata a fi compensata;
    - existenta elementelor din care rezulta ca suma de compensat solicitata nu se cuvine, potrivit legii, bugetului;
    - documentele din care rezulta ca suma a fost platita in contul veniturilor bugetare.
    Cererile vor fi examinate si solutionate in termen de 30 de zile de la data inregistrarii.
    3.3. In vederea efectuarii compensarii, organele de specialitate competente intocmesc un dosar care va cuprinde urmatoarele documente:
    - cererea platitorului, semnata personal sau de catre imputernicit, in baza unei procuri legalizate, sau nota de constatare a organului de specialitate competent, in cazul compensarii din oficiu;
    - pentru contribuabili, persoane fizice, o copie de pe rolul pe anul in curs si de pe rolul in care a aparut plusul pentru veniturile cu debit sau documentul din care sa rezulte operatiunea de virare a sumei, in cazul celor fara debit;
    - nota de constatare a organului de control cu rezultatul verificarii, in cazul restituirii de accize sau rambursarii de T.V.A., dupa caz, sau nota de constatare intocmita de organul de specialitate competent, ca urmare a cererii de compensare depuse pentru obligatii bugetare, altele decat cele prevazute mai sus.
    3.4. Rezultatul verificarii se inscrie sub forma de referat pe cererea platitorului si se aproba de catre conducatorul organului de specialitate competent, urmand ca pe baza acestuia sa se intocmeasca documentul intitulat Nota privind compensarea impozitelor si taxelor varsate in plus la buget, conform modelului prezentat in anexa nr. 1, pe baza caruia compensarea sa fie inregistrata atat in evidenta analitica a platitorului, cat si in contabilitatea trezoreriei.
    4. Referitor la art. 91
    Daca nu s-a solicitat compensarea si/sau restituirea in termenul legal de prescriptie, sumele incasate in plus se vireaza in contul bugetar "Venituri din aplicarea prescriptiei extinctive" si se scot din evidenta fiscala a platitorului in baza dispozitiilor scrise, date de conducatorul organului de specialitate competent.
    5. Referitor la art. 93
    5.1. In aplicarea procedurii de constatare a starii de insolvabilitate, organele de specialitate competente sunt organele de executare prevazute de Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, cu modificarile ulterioare.
    5.2. In scopul declararii debitorilor in stare de insolvabilitate, organele de executare au urmatoarele obligatii:
    a) sa verifice la domiciliul sau la sediul debitorilor, precum si in alte locuri despre care au informatii, situatia materiala a acestora, iar in cazul in care domiciliul sau sediul debitorului nu poate fi identificat, sa incheie despre acestea un proces-verbal;
    b) sa solicite informatii de la compartimentele de evidenta a populatiei din cadrul Ministerului de Interne, de la oficiile registrului comertului sau de la instantele judecatoresti, in vederea identificarii domiciliului sau a sediului debitorului, dupa caz. Daca din informatiile obtinute se constata ca debitorul are un alt domiciliu sau sediu decat cel inscris in titlul executoriu, in limita competentelor, functionarii organului de executare se vor deplasa in acel loc si vor consemna rezultatele verificarii intr-un proces-verbal;
    c) sa solicite relatii cu privire la situatia materiala a debitorului de la unitatile sau de la persoanele fizice unde acesta si-a desfasurat activitatea profesionala sau lucrativa in ultimii 3 ani, in masura in care acestea pot fi cunoscute;
    d) sa solicite relatii de la organele de executare in a caror raza teritoriala s-a nascut debitorul si de la cele in a caror raza teritoriala acesta a avut ultimul domiciliu, cu exceptia cazurilor in care locul nasterii si cel al ultimului domiciliu nu pot fi cunoscute, precum si de la organele de executare in a caror raza teritoriala ori evidenta se afla sucursale, filiale sau puncte de lucru ale debitorului;
    e) sa solicite de la organele si persoanele abilitate informatii cu privire la mostenitorii care au acceptat succesiunea debitorului decedat;
    f) sa verifice documentele de constituire si de evidenta (statut, contract de societate, acte aditionale de modificare a acestora, bilant contabil, balanta lunara etc.), consemnand rezultatele verificarii intr-un proces-verbal;
    g) sa solicite informatii societatilor bancare la care debitorul a avut sau are conturi deschise.
    5.3. Procesul-verbal de constatare a insolvabilitatii, conform modelului prezentat in anexa nr. 2, elaborat de Ministerul Finantelor, insusit de seful compartimentului de specialitate, avizat de compartimentul juridic din cadrul organului de executare sau din cadrul organului ierarhic superior, dupa caz, se supune spre aprobare conducatorului organului de executare. In aprobare acesta dispune, printr-o rezolutie datata, scoaterea creantei din evidenta curenta si trecerea ei intr-o evidenta separata, iar in cazul in care considera ca investigatiile sunt incomplete, dispune masurile care se impun.
    5.4. In cazul in care decesul debitorului survine inaintea inceperii executarii silite ori dupa incetarea ei si se constata ca nu au mai ramas bunuri, inclusiv cele exceptate de la urmarire, se procedeaza la scaderea definitiva a creantelor bugetare din evidenta organului de executare, fara a mai fi trecute in evidenta separata.
    Daca debitorul decedat are bunuri si se constata ca nu are mostenitori, se va proceda la stingerea obligatiilor bugetare cu sumele obtinute din valorificarea bunurilor debitorului, realizata prin modalitatile prevazute de Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, iar creantele bugetare nerealizate vor fi scazute conform alineatului precedent.
    5.5. Atunci cand debitorul, persoana juridica, isi inceteaza existenta, la plata obligatiei bugetare este (sunt) obligata(e), potrivit art. 5 si 12 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, persoana (persoanele) care a (au) preluat in totalitate sau in parte drepturile si obligatiile debitorului supus reorganizarii.
    In situatia prevazuta la alin. 1, organul de executare va proceda la scaderea din evidente a obligatiilor bugetare datorate de debitorul care isi inceteaza existenta, fara a mai fi inscrise in evidenta separata, va deschide evidenta si va inscrie sumele in sarcina noilor debitori si va proceda la aplicarea masurilor de executare silita asupra acestora.
    6. Referitor la art. 94
    6.1. Organele de executare sunt obligate sa urmareasca situatia debitorilor pe toata durata prescriptiei dreptului de a cere executarea silita, inclusiv in cazul in care cursul acesteia este suspendat sau intrerupt. Verificarea situatiei debitorului se va face cel putin o data pe an, repetandu-se, cand este necesar, investigatiile prevazute la pct. 5.2.
    In cazurile in care se constata ca debitorii au dobandit venituri sau bunuri urmaribile dupa constatarea starii de insolvabilitate, organele de executare vor lua masurile necesare de redebitare a creantei bugetare si de executare silita.
    Dupa indeplinirea termenului de prescriptie a dreptului de a cere executarea silita, creantele ramase nerealizate vor fi scazute din evidentele organului de executare.

    ANEXA Nr. 1
    la normele metodologice

    D.G.F.P.C.F.S. A JUDETULUI .............../           Aprobat
    A MUNICIPIULUI BUCURESTI                             ----------
    ADMINISTRATIA FINANCIARA ..................           Director,
    CIRCUMSCRIPTIA FISCALA ....................      (Sef compartiment)
    (PERCEPTIA)
    Nr. de inregistrare ......................


                                  NOTA
    privind compensarea impozitelor si a taxelor varsate in plus la buget

    Prin Referatul nr. ...... din ....... s-a aprobat compensarea veniturilor incasate in plus, cu obligatii de plata scadente si neachitate de catre:
    - denumirea platitorului ..........................................
    - adresa ..........................................................
    - codul fiscal ....................................................

    I. Venituri incasate in plus, care se compenseaza in contul altor obligatii de plata la buget (-)
                                          _____________________
    Contul venitului .................   | lei ............... |
                                         |_____________________|
                                          _____________________
    Contul venitului .................   | lei ............... |
                                         |_____________________|
                                          _____________________
    Contul venitului .................   | lei ............... |
                                         |_____________________|

    II. Venituri compensate in contul sumelor incasate in plus din impozite si taxe (+)
                                          _____________________
    Contul venitului .................   | lei ............... |
                                         |_____________________|
                                          _____________________
    Contul venitului .................   | lei ............... |
                                         |_____________________|
                                          _____________________
    Contul venitului .................   | lei ............... |
                                         |_____________________|

           Sef serviciu,                         Intocmit,
                                        Organul de urmarire fiscala

            __________________________________________________________
           |                                                          |
           |Trezoreria statului ..................................... |
           |Inregistrat operatiunile aprobate la pct. I si II din nota|
           |Data ..........................                           |
           |Director,                         Sef serviciu (birou),   |
           |Economist,                                                |
           |(Sef serviciu/compartiment)   Control si evidenta venituri|
           |__________________________________________________________|


    ANEXA Nr. 2
    la normele metodologice
                                                       MODEL
                                      ________________________________
 MINISTERUL FINANTELOR               |         |Data|Functia|Semnatura|
 D.G.F.P.C.F.S. A JUDETULUI ...../   |_________|____|_______|_________|
 MUNICIPIULUI BUCURESTI              |Aprobat  |    |       |         |
 Unitatea ........................   |_________|____|_______|_________|
 Localitatea .....................   |Avizat   |    |       |         |
 Str. ............... nr. ........   |_________|____|_______|_________|
 Dosar de executare nr. ..../.....   |Verificat|    |       |         |
                                     |_________|____|_______|_________|

                             PROCES-VERBAL
                  de constatare a insolvabilitatii

          Incheiat astazi ....... luna ....... anul .......

    In baza art. 93 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile aduse prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997,
    avand in vedere ca debitorul .........., cu ultimul domiciliu/sediu cunoscut in localitatea ............., str. ............... nr. ........, blocul .......,   scara ...., etajul ...., apartamentul ....., nr. rol/cod fiscal ........, a fost inscris in evidenta fiscala cu urmatoarele obligatii bugetare, conform titlurilor executorii ..................., emise de ................:
 ---------------------------------------------------------------------
|                   |  Termenul de plata |     Suma datorata (lei)    |
| Natura obligatiei |--------------------|----------------------------|
|     bugetare      | Anul | Luna | Ziua | Debit |     Majorari de    |
|                   |      |      |      |       |      intarziere    |
|-------------------|------|------|------|-------|--------------------|
|-------------------|------|------|------|-------|--------------------|
|-------------------|------|------|------|-------|--------------------|
|-------------------|------|------|------|-------|--------------------|
|-------------------|------|------|------|-------|--------------------|
 -------------------|------|------|------|-------|--------------------

    Pentru incasarea si executarea silita a acestor sume s-au luat urmatoarele masuri:
    - s-a comunicat instiintarea de plata nr. ....../..........;
    - s-a comunicat somatia nr. ......................................;
    - s-a infiintat poprirea .........................................;
    - s-a infiintat sechestrul asupra bunurilor mobile:
      ................................................................;
    - s-au indisponibilizat urmatoarele bunuri imobile:
      ................................................................;
    In urma aplicarii masurilor prevazute mai sus, debitorul figureaza cu urmatoarele obligatii bugetare:
 ---------------------------------------------------------------------
|                   |  Termenul de plata |     Suma datorata (lei)    |
| Natura obligatiei |--------------------|----------------------------|
|     bugetare      | Anul | Luna | Ziua | Debit |     Majorari de    |
|                   |      |      |      |       |      intarziere    |
|-------------------|------|------|------|-------|--------------------|
|-------------------|------|------|------|-------|--------------------|
|-------------------|------|------|------|-------|--------------------|
|-------------------|------|------|------|-------|--------------------|
|-------------------|------|------|------|-------|--------------------|
 -------------------|------|------|------|-------|--------------------
    Pentru determinarea bunurilor si veniturilor debitorului, s-au luat urmatoarele masuri:
    a) s-au facut cercetari la ultimul domiciliu/sediu cunoscut al debitorului si s-a constatat ca
    ...................................................................
    ..................................................................;
    b) s-au solicitat relatii de la compartimentele de evidenta a populatiei din cadrul Ministerului de Interne ori de la oficiile registrului comertului sau de la instantele judecatoresti, dupa caz, si s-a constatat ca
    ...................................................................
    ..................................................................;
    c) s-au cerut relatii de la unitatile sau de la persoanele fizice, unde debitorul si-a desfasurat activitatea in ultimii 3 ani si s-a constatat ca
    ...................................................................
    ..................................................................;
    d) s-au cerut relatii la organele de executare in raza carora s-a nascut debitorul sau a avut debitorul ultimul domiciliu/sediu, precum si de la cele in a caror raza teritoriala ori evidenta se afla sucursale sau puncte de lucru ale debitorului si s-a constatat ca
    ...................................................................
    ..................................................................;
    e) s-au solicitat de la organele si persoanele abilitate informatii cu privire la mostenitorii care au acceptat succesiunea debitorului decedat si s-a constatat ca
    ...................................................................
    ..................................................................;
    f) s-au verificat documentele de infiintare si de evidenta (statut, contract de societate, acte aditionale de modificare a acestora, bilant contabil, balanta lunara etc.) si s-a constatat ca
    ...................................................................
    ..................................................................;
    g) s-au solicitat informatii societatilor bancare la care debitorul are conturi deschise si s-a constatat ca
    ...................................................................
    ..................................................................;
    h) s-au mai facut urmatoarele cercetari:
    ...................................................................
    ................................................................. .

    In urma cercetarilor si constatarilor de mai sus rezulta ca debitorul se incadreaza in dispozitiile art. 93 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 si este insolvabil, intrucat*):
    ...................................................................
    ..................................................................;

    Prezentul proces-verbal s-a incheiat in ................ exemplare, din care .................................................................................................................................................

                                      Organul de executare:

                                      Numele si prenumele
                                      ..............................
                                      Semnatura
                                     ...............................

    Se anexeaza urmatoarele documente justificative: ........................................................................................................................................................................ ..............................

         
    *) 1. debitorul nu are venituri sau bunuri urmaribile; 2. cand, dupa incetarea executarii silite, pornita impotriva debitorului, raman debite neachitate; 3. debitorul a disparut sau a decedat fara sa lase avere; 4. debitorul nu este gasit la ultimul domiciliu sau sediu cunoscut si, la acestea ori in alte locuri unde exista indicii ca a avut avere, nu se gasesc venituri sau bunuri urmaribile; 5. cand, potrivit legii, debitorul, persoana juridica, isi inceteaza existenta si cand au ramas neachitate obligatii bugetare.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2051/1997

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2051 din 1997
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1103 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Firma de împrumut Bridge Finance este garantată în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2%. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 36 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM.a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID NMLS al companiei: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    Sunt Marie Reilly, o împrumutată împrumutată privată și legitimă. Ești un bărbat sau o femeie de afaceri? Aveți vreo mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o scară plăcută mică și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumuturi de capital de la băncile locale și alte institutii financiare ?. - Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să aducă clienții lor și sunt protejați 100%. Părțile interesate ar trebui să mă contacteze pentru mai multe informații via: mariereillyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 50 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Rectificare 99 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2051/1997
Ordin 1785 2002
pentru aprobarea Normelor metodologice referitoare la aplicarea prevederilor din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creantelor bugetare
Ordin 2103 2001
privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la plata obligatiilor bugetare, a majorarilor de intarziere, a penalitatilor si penalitatilor de intarziere, si aprobarea modelului Declaratiei-inventar privind impozitele, taxele si contributiile si alte venituri bugetare, neachitate din anii precedenti, aflate in sold la data de 31 decembrie 2000 si neachitate pana la data de 30 septembrie 2001, inclusiv majorarile de intarziere evidentiate contabil, pe ani fiscali
Ordin 1542 1999
pentru aprobarea modelelor unor formulare tipizate
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu