E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

OUG Nr.58 din 22.09.2014

privind stabilirea unor măsuri financiare şi pentru modificarea unor acte normative
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 711 din 29 septembrie 2014



SmartCity1

Luând în considerare interesul naţional privind buna gestiune a resurselor financiare şi materiale,ţinând seama de necesitatea imperioasă pentru actualizarea la realităţile actuale a unor prevederi legale privind cheltuirea judicioasă a banului public,urmărind atingerea priorităţii majore a Guvernului privind îmbunătăţirea planificării bugetare şi a prioritizării proiectelor de investiţii publice semnificative, pentru a spori absorbţia fondurilor UE, în vederea creării spaţiului fiscal şi a susţinerii creşterii economice,având în vedere faptul că în lipsa unei reglementări imediate s-ar ajunge la blocaj al activităţii autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale,având în vedere nevoia de a asigura începerea anului şcolar în condiţii optime şi de a asigura personalul necesar pentru buna funcţionare a sistemului de învăţământ,în vederea asigurării fondurilor necesare pentru respectarea obligaţiilor stabilite prin hotărâri judecătoreşti având ca obiect drepturi salariale,pentru continuarea reprezentării României la evenimente cultural-sportive universitare la nivel european şi mondial,luând în considerare faptul că neadoptarea acestor măsuri imediate şi a reglementărilor necesare pentru implementare, prin ordonanţă de urgenţă, ar genera disfuncţionalităţi majore cu efecte negative asupra bunei desfăşurări a sistemului naţional de învăţământ, dar şi asupra categoriilor de beneficiari,pentru a stimula înalta performanţă în sistemul superior de învăţământ,luând în considerare urgenţa dezvoltării profesionale a personalului didactic din învăţământul preuniversitar şi universitar de stat, prin creşterea calităţii pregătirii de specialitate şi psihopedagogice, care să contribuie la îmbunătăţirea calităţii activităţii actului educativ, prin acces la surse de informare, la instrumente moderne de instruire şi de predare, precum şi prin utilizarea noilor tehnologii în scop didactic începând cu anul şcolar/universitar 2014-2015,în vederea asigurării resurselor umane calificate pentru învăţământul preuniversitar şi universitar de stat, luând în considerare faptul că neadoptarea acestor măsuri imediate şi a reglementărilor necesare pentru implementare, prin ordonanţă de urgenţă, ar genera disfuncţionalităţi majore cu efecte negative asupra bunei desfăşurări a sistemului naţional de învăţământ, dar şi asupra categoriilor de beneficiari,întrucât învăţământul constituie prioritate naţională,având în vedere nevoia, la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale, de autovehicule pentru asigurarea transportului elevilor din mediul rural şi din satele aparţinătoare oraşelor,luând în considerare apropierea anotimpului rece şi distanţele mari care sunt parcurse în prezent de elevi pe jos sau cu alte mijloace de transport, pentru a asigura accesul echitabil la educaţie se impune luarea unor măsuri în vederea suplimentării cu un număr total de 751 de autovehicule pentru transportul elevilor, dintre care 735 de vehicule tip microbuz cu 16+1 locuri, 7 vehicule tip microbuz cu 16+1 locuri cu tracţiune integrală, pentru localităţi cu relief preponderent de deal, cu drumuri greu accesibile în condiţii meteorologice dificile, respectiv ninsori sau ploi abundente, 4 vehicule tip microbuz cu echipare specială pentru tineri cu dizabilităţi motorii din cadrul centrelor şcolare de educaţie incluzivă şi 3 vehicule tip autobuz cu capacitate de transport de 40 de locuri şi două vehicule tip autobuz cu capacitate de transport de 50 de locuri.În contextul dificultăţilor economice ale autorităţilor administraţiei publice locale şi în vederea diminuării costurilor privind organizarea şi funcţionarea aşezămintelor culturale se impune reglementarea regimului juridic al înfiinţării, organizării şi desfăşurării activităţii aşezămintelor culturale.Având în vedere faptul că în România în ultimele decenii multe din siturile industriale au fost dezafectate şi mai multe ramuri ale economiei au suferit involuţii puternice, lipsind astfel comunităţile locale de surse de venit, atât din punctul de vedere al veniturilor directe ale populaţiei rezultate din salarii, cât şi al veniturilor comunităţilor locale ca şi impozite, se impune stimularea punerii în valoare a resurselor geografice de relief şi de mediu atât în zonele de munte unde se pot practica sporturi de iarnă - schi, bob etc., cât şi în zonele limitrofe acumulărilor de apă - lacuri naturale sau artificiale şi zona de coastă/litoral a Mării Negre unde se pot practica sporturi estivale - schi nautic, iahting, regate etc.Ţinând seamă de faptul că acest nou domeniu propus a fi finanţat prin Programul naţional de dezvoltare locală este introdus ca urmare a solicitărilor depuse de către autorităţile publice locale la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice,luând în considerare că prin introducerea acestui nou domeniu specific se estimează că obiectivele respective vor genera direct noi locuri de muncă atât pe perioada de execuţie, cât şi pe durata exploatării, dar şi indirect alte investiţii care vor revitaliza zone geografice cu mult potenţial, dar subfinanţate până în prezent, sau vor stimula zone dedicate acestor sporturi, dar care nu se ridica la standardele actuale de echipare ale infrastructurii,întrucât neadoptarea acestor măsuri în regim de urgenţă conduce la generarea unor blocaje financiare la nivelul autorităţilor administraţiei publice locale,având în vedere că în prezent este restricţionată finanţarea din bugetul Ministerului Sănătăţii, de la bugetul de stat şi din venituri proprii a cazurilor critice, doar la anumite spitale - spitalele regionale de urgenţă şi spitalele judeţene de urgenţă de grad II, ceea ce creează inechitate, întrucât cazuri similare, de pacienţi în stare critică, sunt tratate şi în alte spitale care îndeplinesc criteriile de includere în Acţiunile prioritare ale Ministerului Sănătăţii,ţinând cont de faptul că Ministerul Sănătăţii a realizat un pachet strategic de acţiuni, numit Acţiuni prioritare, destinat managementului celor mai grave urgenţe din spitale şi care asigură finanţarea unor patologii majore cum ar fi infarctul miocardic acut, pacienţii internaţi în secţiile de anestezie-terapie intensivă, cazurile pentru care se previne de moartea subită de origine cardiacă, traumă, accidentul vascular cerebral,luând în considerare faptul că acest program va determina o creştere importantă a calităţii actului medical şi realizarea unui sistem naţional integrat modern de urgenţă prespitalicească şi postspitalicească,ţinând cont de faptul că în cazul în care nu se identifică resursele financiare necesare implementării acţiunilor prioritare ale Ministerului Sănătăţii vor fi grav afectate cele mai mari urgenţe medicale internate în spitalele din România,având în vedere preocuparea constantă a statului român pentru ocrotirea sănătăţii populaţiei,luând în considerare faptul că aspectele prezentate constituie o situaţie de urgenţă, vizează un interes public şi constituie o situaţie extraordinară, a cărei reglementare nu poate fi amânată, impunând adoptarea de măsuri imediate pe calea ordonanţei de urgenţă,în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată,Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă. Articolul IArticolul 4 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 19/2006 privind utilizarea plajei Mării Negre şi controlul activităţilor desfăşurate pe plajă, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 220 din 10 martie 2006, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 274/2006, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. Alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:(2) Sursele de finanţare pentru realizarea obligaţiilor prevăzute la alin. (1) lit. b) şi c) sunt asigurate prin bugetele locale şi din alte surse, potrivit legii. 2. După alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (21 ) , cu următorul cuprins: (21 ) Finanţarea obligaţiilor prevăzute la alin. (1) lit. a) se asigură din bugetele locale, din sume defalcate din unele venituri ale bugetului de stat aprobate anual cu această destinaţie, prin legea bugetului de stat, la propunerea fundamentată a Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice. Articolul IIÎn anul 2014, începând cu data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, prin derogare de la prevederile art. 30 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 223 alin. (4) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prin hotărâre a Guvernului, pot fi alocate sume Ministerului Educaţiei Naţionale pentru instituţiile de învăţământ universitar de stat pentru plata hotărârilor judecătoreşti având ca obiect drepturi salariale. Articolul III (1) Ministerul Educaţiei Naţionale şi instituţiile de învăţământ superior de stat pot finanţa, din bugetele proprii, activităţile culturale, artistice şi sportive, precum şi concursuri şi campionate universitare, organizate de uniunile/federaţiile/ asociaţiile/organizaţiile studenţeşti.(2) Ministerul Educaţiei Naţionale emite norme metodologice prin care se stabilesc acţiunile şi categoriile de cheltuieli care pot fi finanţate potrivit alin. (1), aprobate prin ordin al ministrului educaţiei naţionale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I. Articolul IVOrdonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 450 din 2 iulie 2010, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 13/2011, cu modificările ulterioare, se modifică şi se completează, după cum urmează: 1. La articolul III, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:(2) Numărul maxim de posturi prevăzut la alin. (1) nu se aplică capitolelor bugetare «Învăţământ», «Sănătate» şi «Asigurări şi asistenţă socială», indiferent de sursa de finanţare. 2. În anexă , la tabelul 1.1, după numărul curent 5 se introduce un nou număr curent, numărul curent 6, cu următorul cuprins:

Tabelul 1.1. Numărul posturilor din comune, corespunzător grupelor de populaţie
Nr. crt. Grupe în funcţie de numărul de locuitori Numărul posturilor
minim mediu maxim
0 1 2 3 4
.. ... ... ... ...
„6 Peste 20.000 65 65 65“

3. În anexă, la tabelul 2, la numărul curent 6 , valoarea aferentă coloanei comunelor se modifică şi va avea următoarea valoare: „20.809“. 4. În anexă, după punctul 4 se introduce un nou punct, punctul 5 , cu următorul cuprins: 5. În cazul în care unitatea/subdiviziunea administrativ-teritorială a primit microbuze sau autobuze şcolare în baza Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 115/2011 privind stabilirea cadrului instituţional şi autorizarea Guvernului, prin Ministerul Finanţelor Publice, de a scoate la licitaţie certificatele de emisii de gaze cu efect de seră atribuite României la nivelul Uniunii Europene, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 926 din 28 decembrie 2011, aprobată prin Legea nr. 163/2012, cu modificările şi completările ulterioare, atunci la numărul maxim al posturilor rezultat în urma aplicării prevederilor de la pct. 1, 2, 3 şi 4, după caz, se mai adaugă un număr de posturi suplimentar de şoferi, necesar deservirii microbuzelor sau autobuzelor şcolare. Articolul V (1) Începând cu data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, în anul şcolar/universitar 2014-2015 se poate acorda o subvenţie sub formă de sumă forfetară personalului didactic din învăţământul preuniversitar de stat şi universitar de stat, încadrat cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată sau determinată pentru dezvoltare profesională.(2) Fondurile necesare acordării subvenţiei prevăzute de prezentul articol în cuantum de echivalentul în lei a 50.000.000 euro se cuprind în bugetul Ministerului Educaţiei Naţionale, la capitolul 65.01 „Învăţământ“, titlul 56 „Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile (FEN) postaderare“, după semnarea contractului de finanţare cu autoritatea de management.(3) Se autorizează Ministerul Finanţelor Publice să introducă, în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (5) din Legea bugetului de stat pe anul 2014 nr. 356/2013, cu modificările şi completările ulterioare, modificările ce decurg din aplicarea prezentului articol în volumul şi în structura bugetului Ministerului Educaţiei Naţionale şi al altor ordonatori principali de credite pe anul 2014.(4) Se autorizează Ministerul Educaţiei Naţionale şi ordonatorii principali de credite al căror buget se modifică potrivit alin. (3) să introducă în mod corespunzător modificările în anexele la bugetele proprii şi să le comunice la Ministerul Finanţelor Publice în termen de 5 zile.“ Articolul VI(1) Începând cu data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, prin excepţie de la prevederile art. 12 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2011 privind stabilirea cadrului instituţional şi autorizarea Guvernului, prin Ministerul Finanţelor Publice, de a scoate la licitaţie certificatele de emisii de gaze cu efect de seră atribuite României la nivelul Uniunii Europene, aprobată prin Legea nr. 163/2012, cu modificările şi completările ulterioare, în anul 2014, din sumele obţinute în urma scoaterii la licitaţie a certificatelor de emisii de gaze cu efect de seră, repartizate potrivit art. 10 alin. (1) lit. b), se aprobă alocarea sumei de 105.000 mii lei Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, pentru dotarea unităţilor administrativ-teritoriale, în vederea transportului elevilor din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat din comune, inclusiv din satele aparţinătoare oraşelor şi municipiilor, precum şi al elevilor din învăţământul special, cu autovehicule şcolare.
(2) Pentru punerea în aplicare a prevederilor alin. (1) se respectă procedura prevăzută la
art. 15 alin. (2)-(5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2011, aprobată prin Legea nr. 163/2012, cu modificările şi completările ulterioare.
(3) Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice răspunde de modul de utilizare, în conformitate cu dispoziţiile legale, a sumei alocate potrivit alin. (1).(4) Toate costurile legate de utilizarea acestor autovehicule şcolare vor fi suportate din bugetele proprii ale unităţilor administrativ-teritoriale.(5) Repartizarea autovehiculelor către unităţile administrativ-teritoriale se face prin ordin comun al viceprim–ministrului, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, şi al ministrului educaţiei naţionale. Articolul VII
Legea educaţiei fizice şi sportului nr. 69/2000, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 200 din 9 mai 2000, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. După articolul 18 se introduce un nou articol, articolul 181 , cu următorul cuprins: Articolul 181 Prin hotărâre a consiliului local/consiliului judeţean, se pot repartiza sume din bugetul local pentru: a)finanţarea activităţii instituţiilor cu specific sportiv din subordinea sa; b)susţinerea activităţii cluburilor sportive locale, în baza contractelor de finanţare a programelor sportive ale acestora; c)premierea, în condiţiile legii, a performanţelor deosebite obţinute la competiţiile sportive internaţionale oficiale. 2. La articolul 22, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:(2) Pentru scopurile şi în condiţiile stabilite prin lege pot funcţiona cluburi sportive, persoane juridice de drept public organizate în subordinea organelor administraţiei publice centrale, locale sau în subordinea instituţiilor de învăţământ superior de stat. 3. La articolul 29, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 29 (1) Cluburile sportive de drept public sunt persoane juridice, înfiinţate ca instituţii publice în subordinea organelor administraţiei de stat sau a instituţiilor de învăţământ superior de stat şi au drept obiect de activitate performanţa, selecţia, pregătirea şi participarea la competiţii interne şi internaţionale. 4. La articolul 29, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3) , cu următorul cuprins:(3) Înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea cluburilor sportive de drept public în subordinea instituţiilor de învăţământ superior de stat se face prin ordin al ministrului educaţiei naţionale, la solicitarea acestora. Articolul VIIIOrdonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 118/2006 privind înfiinţarea, organizarea şi desfăşurarea activităţii aşezămintelor culturale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.038 din 28 decembrie 2006, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 143/2007, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 2, alineatul (3) va avea următorul cuprins:(3) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), pot fi organizate şi pot funcţiona ca aşezăminte culturale fără personalitate juridică:a)oricare dintre aşezămintele culturale prevăzute la alin. (2), înfiinţate şi organizate prin hotărâri ale autorităţilor deliberative ale administraţiei publice locale, ca şi compartimente de resort în aparatul de specialitate al autorităţilor executive; b)ansamblul sau trupa artistică, indiferent de genul reprezentat, atelierul sau cenaclul cultural, galeria de artă şi altele asemenea. 2. Articolul 15 va avea următorul cuprins: Articolul 15 (1) Finanţarea aşezămintelor culturale, instituţii publice ale administraţiei publice centrale, se realizează din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat, precum şi din alte surse, potrivit prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă.(2) Finanţarea aşezămintelor culturale, organizate la nivelul autorităţilor administraţiei publice locale, se realizează după cum urmează:a)din bugetele locale, pentru cele care sunt organizate în aparatul de specialitate al autorităţilor executive sau sunt organizate fără personalitate juridică; b)din venituri proprii şi subvenţii acordate din bugetele locale, pentru cele care sunt organizate ca instituţii publice locale cu personalitate juridică; c)din alte surse, potrivit prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă. Articolul IXOrdonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 103/2013 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2014, precum şi alte măsuri în domeniul cheltuielilor publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 703 din 15 noiembrie 2013, aprobată cu completări prin Legea nr. 28/2014, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 14, literele e) şi k) se abrogă. 2. Articolul 20 va avea următorul cuprins: Articolul 20(1) Finanţarea sistemului de protecţie a copilului şi a centrelor de asistenţă socială a persoanelor cu handicap se asigură de la bugetul de stat, din sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată, în proporţie de cel puţin 90% din necesarul stabilit anual de Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, la elaborarea bugetului de stat, în baza standardelor de cost calculate pentru beneficiari/tipuri de servicii sociale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 23/2010 privind aprobarea standardelor de cost pentru serviciile sociale.
(2) Finanţarea drepturilor asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav sau indemnizaţiilor lunare ale persoanelor cu handicap grav, acordate în baza prevederilor
art. 42 alin. (4) din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se asigură de la bugetul de stat, din sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată, în proporţie de cel puţin 90% din necesarul de fonduri stabilit anual la elaborarea bugetului de stat, în baza numărului de beneficiari comunicat de unităţile administrativ-teritoriale.
(3) Pentru finanţarea integrală a cheltuielilor prevăzute la alin. (1) şi (2), autorităţile administraţiei publice locale au obligaţia să aloce sume, în completare, din bugetele locale ale acestora.(4) Prevederile alin. (1) şi (2) se aplică începând cu drepturile lunii octombrie 2014. Articolul X (1) Programele în domeniul culturii derulate la nivel naţional, care necesită implicarea mai multor instituţii/autorităţi publice, se aprobă prin hotărâri ale Guvernului, la propunerea Ministerului Culturii.(2) Pentru integrarea socială a copiilor şi tinerilor prin activitatea corală se instituie Programul naţional „Cantus Mundi“, gestionat de Corul Naţional de Cameră „Madrigal“, instituţie publică aflată în subordinea Ministerului Culturii.(3) Obiectivele principale şi alte măsuri pentru derularea Programului naţional „Cantus Mundi“ se aprobă prin hotărâre a Guvernului, la propunerea Ministerului Culturii. Articolul XILa articolul 7 alineatul (1) din
Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2013 pentru aprobarea Programului naţional de dezvoltare locală, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 230 din 22 aprilie 2013, cu modificările şi completările ulterioare, după litera k) se introduce o nouă literă, litera l) , cu următorul cuprins: l)construcţia/extinderea/reabilitarea infrastructurii turistice dezvoltată de autorităţile publice locale ca instrument de punere în valoare a potenţialului turistic local. Articolul XII Alineatul (2) al articolului 122 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 46/2013 privind criza financiară şi insolvenţa unităţilor administrativ-teritoriale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 299 din 24 mai 2013, se modifică şi va avea următorul cuprins:
(2) De la data declarării stării de criză financiară, respectiv a stării de insolvenţă şi până la data declarării încetării acestora, prevederile
Ordonanţei Guvernului nr. 22/2002 privind executarea obligaţiilor de plată ale instituţiilor publice, stabilite prin titluri executorii, aprobată cu completări prin Legea nr. 288/2002, cu modificările şi completările ulterioare, nu se aplică unităţilor administrativ-teritoriale, subdiviziunilor acestora, respectiv instituţiilor publice de subordonare locală. Valorificarea creanţelor datorate de unităţile administrativ-teritoriale, de subdiviziunile acestora, respectiv de instituţiile publice de subordonare locală se realizează potrivit Planului de redresare a stării de criză financiară sau a stării de insolvenţă, după caz. Articolul XIII - Alineatul (4) al articolului 93 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 372 din 28 aprilie 2006, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi va avea următorul cuprins:
(4) Din bugetul Ministerului Sănătăţii, de la bugetul de stat şi din venituri proprii se asigură fonduri pentru îngrijirea cazurilor critice ale căror costuri nu pot fi acoperite din fondurile obţinute pe baza contractelor cu casele de asigurări de sănătate. Articolul XIVPentru categoriile de personal trimise în misiune temporară sau permanentă în străinătate, prevăzute prin hotărâre a Guvernului, se aplică în mod corespunzător prevederile art. 2963 lit. f) pct. 10 şi ale art. 29612 alin. (1) lit. c) din
Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 927 din 23 decembrie 2003, cu modificările şi completările ulterioare. PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Nicolae-Liviu Dragnea Viceprim-ministru, ministrul culturii, Kelemen Hunor Ministrul finanţelor publice, Ioana-Maria Petrescu Ministrul delegat pentru buget, Darius-Bogdan Vâlcov p. Ministrul mediului şi schimbărilor climatice, Mihail Fâcă, secretar de stat p. Ministrul delegat pentru ape, păduri şi piscicultură, Cătălin Diaconescu, secretar de stat Ministrul educaţiei naţionale, Remus Pricopie Ministrul delegat pentru învăţământ superior, cercetare ştiinţifică şi dezvoltare tehnologică, Mihnea Cosmin Costoiu Ministrul tineretului şi sportului, Gabriela Szabo Ministrul sănătăţii, Nicolae Bănicioiu Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, Rovana Plumb Ministrul delegat pentru întreprinderi mici şi mijlocii, mediul de afaceri şi turism, Florin Nicolae Jianu Ministrul fondurilor europene, Eugen Orlando Teodorovici p. Ministrul afacerilor externe, George Ciamba, secretar de stat


SmartCity5

COMENTARII la OUG 58/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 58 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 17 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Bridge Finance este garantat în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2% la bugetul dvs. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 1355 2001
    GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR BUY/LEASE AT THE BEST RATES AVAILABLE We offer certified and verifiable bank instruments via Swift Transmission from a genuine provider capable of taking up time bound transactions. FOR LEASING OF BG/SBLC MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M LEASING FEE = 4%+2% FOR PURCHASE OF FRESH CUT BG/SBLC PRICE = 32%+2% MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M Our BG/SBLC Financing can help you get your project funded, loan financing by providing you with yearly. RWA ready to close leasing with any interested client in few banking days Name : Scott james Email : Inquiry.securedfunding@gmail.com Skype: Inquiry.securedfunding@gmail.com
ANONIM a comentat Decizia 221 2000
    Locuiesc în SUA Florida și sunt azi o femeie fericită? Mi-am spus sinelui că orice creditor împrumutat care mi-ar putea schimba Viața și familia, mă voi referi la orice persoană care le caută împrumut. Dacă aveți nevoie de împrumut și sunteți 100% sigur că veți plăti împrumutul, contactați-le și vă rugăm să le spuneți că doamna Sandra v-a trimis la ei. sabinhelps@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 37 2016
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat OUG 1 2013
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat OUG 1 2013
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Ordin 17 2019
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Ordin 5049 2019
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Hi everyone. My name is Wanetta Zabrina Yedda i am from Brașov i saw people testified about this company called Patricia Kingsman loan company and it is a good thing i was also a victim of scam 3 times until i found this company called Patricia Kingsman loan company God bear me witness this company is real and legit i am a single mother of 3 kids and i work in 2 places to earn more money for me and my kids this company helped me after in explained to them the company told me not to worry that i was going to receive my loan safely i was afraid cause i was cheated before i thought the same thing was also going to happen to me but i said to my self God knows best. The company told me it was 8 hours to receive loan and i thought about it 8 hours to quick i said okay the loan amount i was looking for was 350,000.00 Euro and after i did all the company asked me to do and i sent my required information i received my loan in 8 hours time as stated. When i received my loan i said to my self God is the one who made me found this company and i have already introduced this company to 1 of my friend who also needs help so anyone here or anywhere you see this post if you need a real loan this is the only company that can help without any doubt of fail i am happy everyday because of this company and God i pray God make Mrs Patricia Kingsman last in this world so she can continue to help people in need. I contacted this company via mail which is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Thanks to anyone who reads my message and post.
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Salut tuturor sau oricui mă numesc Vlad Toma. Sunt din București România am auzit despre această companie numită Patricia Kingsman că ajută oameni cu împrumuturi din întreaga lume. Am fost căutat cândva un împrumut online și am fost înșelat de 2 companii care a fost fals și după acel moment nu am crezut niciodată că o companie de împrumut bună ar putea veni de pe internet, am crezut că toate sunt o fraudă până când am găsit această companie numită compania de împrumut Patricia Kingsman am găsit oameni care au depus mărturie despre această companie și am fost surprins de ce am făcut nu găsiți această companie la timp. Nu am crezut niciodată ce au spus oamenii despre companie până când nu am depus cererea și i-am încercat suma pe care o căutam era mare și era pentru o proprietate imobiliară suma împrumutului a fost de 10,5 milioane de euro și așa am aplicat și doamna Patricia Kingsman a vorbit pentru mine, dar având în vedere că împrumutul meu a fost mare, a fost nevoie de doar 15 ore pentru a primi creditul meu, mi-au spus că serviciul de împrumut este de 8 ore pentru a primi împrumut. Singurul lucru pe care mi-a spus să-l fac a fost să depun taxa de transfer bancar pe care banca urma să o folosească pentru a-mi transfera împrumutul în contul meu bancar atunci când mi-a spus că odată mi-a fost teamă că este o înșelătorie, dar am spus să mă dau o încercare am depus taxa de transfer, care a fost declarată și asta a fost depus în total în mai puțin de 15 ore am primit un mesaj de la banca mea că suma de bani care a fost de 10,5 milioane de euro a fost creditată în contul meu bancar și totul despre banii detaliile și de la cine a venit au fost, iată, a fost Patricia Kingsman care m-a ajutat când am văzut-o prima dată, am fost surprinsă, nu am crezut niciodată ochii, dar era adevărat. Așa că mi-am spus mie, de la alți oameni că compania a ajutat să depună mărturie despre faptele bune, mă las să fac din cauza mea că nu este ușor să văd o companie de împrumut legitim online în zilele noastre, astfel încât oricine de oriunde are nevoie de un împrumut online fără să fie înșelat să solicite de la această companie pentru că numai asta te pot ajuta, am confirmat-o și este adevărat că sunt atât de fericit și știu că această companie va face și mai mulți oameni mai fericiți decât mine. Puteți contacta această companie prin e-mail sau Whatsapp, dar am folosit Whatsapp pentru că a fost mai rapid adresa de mail a companiei este patriciakingsman.loans2016@gmail.com, iar Whatsapp este +1 (575) 655-0066. Mulțumesc tuturor salutărilor lui Vlad Toma din București România.
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu