Cloud Office365
E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex

Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

OUG Nr.28 din 10.04.2013

pentru aprobarea Programului naţional de dezvoltare locală
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 230 din 22 aprilie 2013




Luând în considerare faptul că zonele rurale şi zonele urbane din România prezintă o deosebită importanţă din punct de vedere economic, social şi cultural, este necesară dezvoltarea durabilă a acestora.Având în vedere că dezvoltarea durabilă a spaţiului rural şi urban este indispensabil legată de îmbunătăţirea condiţiilor existente şi a serviciilor de bază, prin dezvoltarea infrastructurii, precum şi faptul că actualul cadru legislativ nu asigură suficiente mijloace de intervenţie la nivelul autorităţilor centrale şi locale care să sprijine îmbunătăţirea infrastructurii, amânarea adoptării unor măsuri imediate ar avea consecinţe negative în sensul perpetuării lipsei de resurse la dispoziţia autorităţilor publice şi accentuării efectelor negative pe care criza internaţională actuală o are asupra domeniilor de activitate economică din România.Ţinând seama de faptul că situaţia extraordinară prevăzută la art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată, se motivează prin necesitatea luării unor măsuri urgente care să asigure un climat investiţional atractiv pentru localităţile României, care să ducă la creşterea numărului de locuri de muncă, neadoptarea în regim de urgenţă a Programului naţional de dezvoltare locală conduce pe termen lung la neasigurarea standardelor de calitate a vieţii, necesare populaţiei, în domeniul serviciilor publice, cu atât mai mult cu cât România s-a angajat ca până în anul 2015 pentru sistemele de alimentare cu apă şi până în anul 2018 pentru sisteme de canalizare şi staţii de epurare să asigure localităţilor din România conformarea la legislaţia din domeniul mediului prin dezvoltarea infrastructurii de apă şi apă uzată, în caz contrar putând fi declanşată procedura de infringement.În prezent, prin Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice şi alte autorităţi publice centrale se derulează mai multe programe de investiţii în infrastructura locală cu caracteristici diferite privind eligibilitatea, finanţarea, decontarea şi monitorizarea acestora.În cadrul acestor programe de investiţii sunt în diferite stadii de execuţie obiective pentru care nu s-au asigurat în anii anteriori sursele de finanţare pentru finalizarea acestora, fapt ce nu a contribuit la dezvoltarea echilibrată a infrastructurii locale, împiedicând atingerea standardelor de calitate a vieţii pentru comunităţile locale.De aceea, pentru revitalizarea comunelor şi a satelor componente ale municipiilor şi oraşelor, este esenţial să fie soluţionată problema dezvoltării infrastructurii locale.Pentru o utilizare mai eficientă a fondurilor publice sunt necesare o coordonare şi o implementare unitară a dezvoltării infrastructurii locale, prin integrarea programelor actuale de dezvoltare a infrastructurii în mediul rural şi în cel urban.În considerarea faptului că aceste elemente vizează interesul public şi constituie o situaţie de urgenţă şi extraordinară, a cărei reglementare nu poate fi amânată,în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată,Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă. Articolul 1Se aprobă Programul naţional de dezvoltare locală coordonat de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, denumit în continuare program. Articolul 2În sensul prezentei ordonanţe de urgenţă termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii: a)obiective de investiţii noi - obiectivele de investiţii pentru care nu au fost încheiate contracte/convenţii de finanţare, contracte de lucrări, precum şi obiectivele care nu au fost incluse în niciunul dintre programele de investiţii preluate în program; b)obiective de investiţii în continuare - obiectivele de investiţii pentru care au fost alocate fonduri de la bugetul de stat şi/sau au fost încheiate contracte/convenţii de finanţare, contracte de lucrări, pentru investiţiile aflate în derulare în cadrul programelor de investiţii preluate în program. Articolul 3Programul prevăzut la art. 1 este compus din următoarele subprograme: a)Subprogramul „Modernizarea satului românesc“; b)Subprogramul „Regenerarea urbană a municipiilor şi oraşelor“; c)Subprogramul „Infrastructură la nivel judeţean“. Articolul 4Iniţierea şi implementarea subprogramelor prevăzute la art. 3 vor fi detaliate în normele metodologice de aplicare a programului. Articolul 5Beneficiarii programului sunt unităţile administrativ-teritoriale reprezentate de autorităţile administraţiei publice locale, după cum urmează: a)comunele; b)municipiile şi oraşele, inclusiv pentru satele componente ale acestora; c)judeţele. Articolul 6Obiectivele de investiţii din cadrul programului se realizează pe terenuri şi/sau construcţii, după caz, aflate în proprietate publică sau privată a unităţilor administrativ-teritoriale, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Articolul 7(1) Obiectivele de investiţii care pot fi finanţate în cadrul programului trebuie să vizeze unul dintre următoarele domenii specifice:a)realizare/extindere/reabilitare/modernizare a sistemelor de alimentare cu apă şi staţii de tratare a apei; b)realizare/extindere/reabilitare/modernizare a sistemelor de canalizare şi staţii de epurare a apelor uzate; c)realizare/extindere/reabilitare/modernizare/dotare a unităţilor de învăţământ preuniversitar; d)realizare/extindere/reabilitare/modernizare/dotare a unităţilor sanitare din mediul rural; e)reabilitare/modernizare a drumurilor publice clasificate şi încadrate în conformitate cu prevederile legale în vigoare ca drumuri judeţene, drumuri de interes local, respectiv drumuri comunale şi/sau drumuri publice din interiorul localităţilor; f)realizare/modernizare/reabilitare de poduri, podeţe sau punţi pietonale; g)realizare/extindere/reabilitare/modernizare a unor obiective culturale de interes local, respectiv biblioteci, muzee, centre culturale multifuncţionale, teatre; h)realizare/extindere/modernizare de platforme de gunoi; i)realizare/extindere/reabilitare/modernizare a pieţelor publice, comerciale, târguri, oboare, după caz; j)realizare/extindere/reabilitare/modernizare a bazelor sportive. (2) Tipurile de obiective de investiţii, categoriile de lucrări şi cheltuielile care se finanţează în cadrul fiecărui domeniu specific prevăzut la alin. (1) sunt stabilite prin normele metodologice de aplicare ale programului. Articolul 8Finanţarea programului se asigură din transferuri de la bugetul de stat, în limita fondurilor aprobate anual cu această destinaţie în bugetul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, pe subprogramele prevăzute la art. 3, din fonduri aprobate anual cu această destinaţie în bugetele locale ale unităţilor administrativ-teritoriale beneficiare şi din alte surse legal constituite. Articolul 9(1) În limita fondurilor aprobate anual prin legea bugetului de stat, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice întocmeşte şi aprobă prin ordin al ministrului dezvoltării regionale şi administraţiei publice repartizarea sumelor pentru program, pe judeţe, pe fiecare subprogram şi pe domenii specifice.(2) Repartizarea sumelor se face pe baza criteriilor de alocare aprobate prin normele metodologice de aplicare a programului, care vor avea în vedere cel puţin următoarele: ponderea obiectivelor de investiţii aflate în derulare pe fiecare judeţ, date demografice şi administrativ-teritoriale, capacitatea financiară a beneficiarilor.(3) Repartizarea sumelor aprobate conform prevederilor alin. (1), precum şi lista obiectivelor de investiţii care sunt cuprinse în program se comunică consiliilor judeţene.(4) În termen de 30 de zile de la comunicarea sumelor aprobate şi a listei obiectivelor de investiţii prevăzute la alin. (3), consiliile judeţene fac propuneri pentru obiective de investiţii în continuare şi obiective de investiţii noi, pe baza criteriilor de prioritizare. Propunerile pentru obiective de investiţii noi pot cuprinde şi alte obiective de investiţii decât cele incluse în lista prevăzută la alin. (3). (5) Criteriile de prioritizare sunt aprobate prin normele metodologice de aplicare a programului pentru obiective de investiţii în continuare şi obiective de investiţii noi şi vor avea în vedere cel puţin următoarele: data semnării contractului, stadiul fizic, populaţia deservită, procentul de cofinanţare de la bugetul local, după caz.(6) Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice analizează propunerile transmise de către consiliile judeţene potrivit alin. (4) şi întocmeşte lista finală a obiectivelor de investiţii şi sumele alocate acestora în anul în curs, listă care se aprobă prin ordinul ministrului dezvoltării regionale şi administraţiei publice.(7) În cazul nerespectării termenului şi/sau a criteriilor prevăzute la alin. (4) şi (5), după verificarea repartizării sumelor pe obiective, lista obiectivelor de investiţii din judeţul respectiv finanţate în cadrul programului pentru anul în curs se întocmeşte de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice.(8) Pentru obiectivele de investiţii noi, beneficiarii sunt obligaţi să transmită Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice documentaţiile tehnico-economice, întocmite în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii, şi cu respectarea standardelor de cost în vigoare, documentaţii care sunt finanţate şi aprobate de beneficiari.(9) Obiectivele de investiţii noi se avizează în Consiliul tehnico-economic al Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice.(10) Pentru propunerile de obiective de investiţii în continuare, beneficiarii sunt obligaţi să transmită documente care să prezinte stadiul fizic realizat, valoarea actualizată a restului cheltuielilor necesare pentru finalizarea obiectivului de investiţii şi contractele de achiziţii publice care au fost încheiate, inclusiv actele adiţionale încheiate, după caz.(11) Actualizarea restului cheltuielilor necesare pentru finalizarea obiectivului de investiţii se face în condiţiile legii, în funcţie de evoluţia indicilor de preţuri. Articolul 10În termen de 30 de zile de la data emiterii ordinului prevăzut la art. 9 alin. (6) se încheie contracte anuale de finanţare între Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice şi beneficiari, cu respectarea prevederilor Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 11Beneficiarii răspund de organizarea şi derularea procedurilor de atribuire a contractelor de bunuri/servicii/lucrări, în conformitate cu prevederile legale şi cu obligaţiile din contractele prevăzute la art. 10. Articolul 12(1) În vederea decontării fondurilor alocate de la bugetul de stat, unităţile administrativ-teritoriale transmit solicitările de fonduri la consiliile judeţene, care, după verificarea documentaţiilor specifice, le avizează şi le transmit în mod centralizat Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, pe domenii specifice din cadrul fiecărui subprogram.(2) Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice virează beneficiarilor, prin ordin de plată, sumele necesare pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivelor de investiţii pe domenii specifice din cadrul fiecărui subprogram, în limita contractelor anuale de finanţare prevăzute la art. 10. Articolul 13(1) Programarea, coordonarea şi monitorizarea utilizării fondurilor alocate de la bugetul de stat în implementarea proiectelor de investiţii din program se fac de către Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice.(2) Reprezentanţii Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, împreună cu reprezentanţi cu atribuţii de control din aparatul propriu al Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., pot efectua verificări prin sondaj pentru lucrările realizate la obiectivele de investiţii derulate prin program.(3) Reprezentanţii Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice pot participa în comisiile de recepţie, în calitate de invitaţi. Articolul 14(1) Începând cu data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă se preiau în cadrul programului toate obiectivele de investiţii în continuare, aflate în execuţie, care au fost finanţate de la bugetul de stat în baza prevederilor:a)Hotărârii Guvernului nr. 577/1997 pentru aprobarea Programului privind reabilitarea, modernizarea şi/sau asfaltarea drumurilor de interes judeţean şi de interes local, alimentarea cu apă, canalizarea şi epurarea apelor uzate la sate, precum şi în unităţile administrativ-teritoriale cu resurse turistice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; b)Ordonanţei Guvernului nr. 7/2006 privind instituirea Programului de dezvoltare a infrastructurii şi a unor baze sportive din spaţiul rural, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 71/2007, cu modificările ulterioare; c)Ordonanţei Guvernului nr. 40/2006 pentru aprobarea şi finanţarea programelor multianuale prioritare de mediu şi gospodărire a apelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 61/2007, cu modificările ulterioare pentru programul prevăzut la art. 2 alin. (1) lit. c). (2) Obiectivele de investiţii noi, definite conform art. 2 lit. a) şi cuprinse în programele prevăzute la alin. (1), se pot finanţa cu respectarea prevederilor programului. Articolul 15Se autorizează Ministerul Finanţelor Publice să introducă modificările bugetare în bugetul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice. Articolul 16În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, se aprobă normele metodologice de aplicare a programului, prin ordin al ministrului dezvoltării regionale şi administraţiei publice, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Articolul 17La data intrării în vigoare a normelor metodologice de aplicare a programului, se abrogă: a)Hotărârea Guvernului nr. 577/1997 pentru aprobarea Programului privind reabilitarea, modernizarea şi/sau asfaltarea drumurilor de interes judeţean şi de interes local, alimentarea cu apă, canalizarea şi epurarea apelor uzate la sate, precum şi în unităţile administrativ-teritoriale cu resurse turistice, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 294 din 24 iunie 1999, cu modificările şi completările ulterioare; b)Ordonanţa Guvernului nr. 7/2006 privind instituirea Programului de dezvoltare a infrastructurii şi a unor baze sportive din spaţiul rural, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 78 din 27 ianuarie 2006, cu modificările ulterioare, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 71/2007, c)Art. 2 alin. (1) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 40/2006 pentru aprobarea şi finanţarea programelor multianuale prioritare de mediu şi gospodărire a apelor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 707 din 17 august 2006, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 61/2007, cu modificările ulterioare; d)Hotărârea Guvernului nr. 530/2010 pentru aprobarea Programului „Reabilitare şi modernizare - 10.000 km drumuri de interes judeţean şi drumuri de interes local“, implementat de către Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, în perioada 2010-2013, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 397 din 15 iunie 2010. PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Nicolae-Liviu Dragnea Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Daniel Chiţoiu Ministrul delegat pentru buget, Liviu Voinea Ministrul educaţiei naţionale, Remus Pricopie p. Ministrul delegat pentru învăţământ superior, cercetare ştiinţifică şi dezvoltare tehnologică, Gigel Paraschiv, secretar de stat Ministrul culturii, Daniel-Constantin Barbu



COMENTARII la OUG 28/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 28 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Atenție solicitat: Va oferim toate tipurile de împrumut la rata dobânzii de 3%, cu amabilitate ne e-mail pentru mai multe informatii cu privire la cererea de astăzi, dacă interesat. Credite noastre sunt bine asigurate pentru securitate maximă, care este prioritatea noastră și 100% legitim, și suntem bine înregistrate, Email: raphealjefferyfinance@gmail.com nume: adresa: Numar De Telefon: Suma necesară: Durata: vârstă: sex: CEO / Email: raphealjefferyfinance@gmail.com A Ta Cu Adevărat. Domnule. Raphealdsfcr
ANONIM a comentat Legea 342 2013
    Ce se intelege prin sate apartinatoare UAT? Pot intra si satele apartinatoare oraselor?
ANONIM a comentat Ordin 51 2014
    nu inteleg de ce cei transferati la cerere nu beneficiaza de decontare transport. Poate sindicatele or face ceva si in sensul asta pana la urma.
ANONIM a comentat Ordin 102 2015
    ABIGAIL NERO CREDIT Email: credit_solution@outlook.com WHATSPP CHAT: +2347050251612 CONTACT număr de mobil: +2347050251612 site-ul: creditsolutionblog.wordpress.com Ai nevoie de un împrumut? Esti într-o criză financiară sau are nevoie de bani pentru a începe propria afacere? Ai nevoie de împrumut pentru a soluționa datoria dumneavoastră sau să plătească facturile sau de a începe o afacere frumos? Aveți un scor redus de credit și tu le este greu să obțină împrumut de capital de la băncile locale și alte instituții financiare? Aici este sansa ta de a obține un împrumut de la Organizația noastră. Oferim creditele acordate persoanelor fizice pentru următoarele scopuri și mult mai mult. Împrumut personal, expansiune de afaceri, Business Start-up, Educație, de consolidare a datoriei, Credite Hard Money. Oferim împrumut la rata scăzută a dobânzii de 3%. Contactati-ne azi prin e-mail: (credit_solution@outlook.com) Salutări, Dna Abigail Nero (Director)
ANONIM a comentat Legea 10 1990
    Ai nevoie de un împrumut de urgență de la 3%, perioada de rambursare de până la 30 de ani. DACĂ FILL SO numele, SUMA, DURATA, țară și telefon # Pentru VIA: kivaloanservice@yahoo.com
ANONIM a comentat Legea 10 1990
    Salut prietenii mei si familia, vă rugăm să vreau ca toți să fie foarte atent pe internet. i se va sfatuim sa nu aplice pentru un împrumut în internet, deoarece nu toate dintre ele sunt reale, ele sunt înșelătorie, ei vor sa ne transmiteti bani pentru înregistrare, de transfer, costul de asigurare și încă nu veți primi dvs. de împrumut, ele sunt toate hoți. Am fost o victimă în 3 creditorii diferite împrumut aici și voi trimite suma îmbrățișare de bani, pentru că într-adevăr doriți să obțineți acest împrumut și am încredere în ei ca și prima dată, dar nu am putut obține împrumutul de la ei. Vă rugăm, trebuie să fie foarte atent, astfel încât să nu fi păcălit ca mine, dacă chiar vrei să se aplice în internet, există un singur creditor împrumut care am încredere atât de mult pentru că după ce am încercat mai multe locuri și am fost pacalit, am fost atât de mult în dureri, deoarece am o mulțime de datorii la plata, asa ca prietenul meu la birou ma ajutat pentru a căuta un adevărat și legitim creditor de împrumut și am găsit un nou creditor împrumut Estera JONES, si am aplicat in firma ei, așa meu prieten a fost cel care ma ajutat să respecte toate regulile și regulamentul și Dumnezeu să fie gloria am primit un împrumut de la firma de aproximativ 75.000 de euro. deci, dacă aveți nevoie de un împrumut, trebuie să contactați Estera JONES și să urmeze regulile și reglementarea și vă asigur că veți obține împrumutul în mai puțin de 24 de ore, se poate ajunge o pe e-mail ei la estherjones.lenders@gmail.com. Puteți în continuare să mă contactați pe e-mail meu la billmarvin009@gmail.com
ANONIM a comentat Ordonanţa 1 2015
    Buna ziua, eu sunt un creditor înregistrat bani privat. Ne da împrumuturi pentru a ajuta oamenii, firmele care au nevoie pentru a actualiza starea lor financiară peste tot în lume, cu rate ale dobânzii anuale foarte minime la nivelul de 3% într-un an, la 30 de ani perioadă de rambursare durată la orice parte a lumii. Ne da împrumuturi în intervalul de 5.000 euro la 100.000.000 euro. Împrumuturile noastre sunt bine asigurate, pentru securitate maximă este prioritatea noastră. Persoană interesată ar trebui să ne contactați prin e-mail: (jackwarmerloanlender@gmail.com) Ați fost refuzat de către atât de multe bănci aveți nevoie de finanțare pentru extinderea tine de afaceri, Nu ai nevoie de un credit de nevoi personale Aplica pentru un împrumut, trimite jos detaliile de mai jos: 1. Numele complet 2. Adresa 3. Suma 4. Durata Perioada 5.Phone Numărul 6. Ocupația Mr Jack Warmer
ANONIM a comentat OUG 95 2014
    Buna ziua, eu sunt un creditor înregistrat bani privat. Ne da împrumuturi pentru a ajuta oamenii, firmele care au nevoie pentru a actualiza starea lor financiară peste tot în lume, cu rate ale dobânzii anuale foarte minime la nivelul de 3% într-un an, la 30 de ani perioadă de rambursare durată la orice parte a lumii. Ne da împrumuturi în intervalul de 5.000 euro la 100.000.000 euro. Împrumuturile noastre sunt bine asigurate, pentru securitate maximă este prioritatea noastră. Persoană interesată ar trebui să ne contactați prin e-mail: (jackwarmerloanlender@gmail.com) Ați fost refuzat de către atât de multe bănci aveți nevoie de finanțare pentru extinderea tine de afaceri, Nu ai nevoie de un credit de nevoi personale Aplica pentru un împrumut, trimite jos detaliile de mai jos: 1. Numele complet 2. Adresa 3. Suma 4. Durata Perioada 5.Phone Numărul 6. Ocupația Mr Jack Warmer
ANONIM a comentat Legea 341 2004
    Buna ziua, eu sunt un creditor înregistrat bani privat. Ne da împrumuturi pentru a ajuta oamenii, firmele care au nevoie pentru a actualiza starea lor financiară peste tot în lume, cu rate ale dobânzii anuale foarte minime la nivelul de 3% într-un an, la 30 de ani perioadă de rambursare durată la orice parte a lumii. Ne da împrumuturi în intervalul de 5.000 euro la 100.000.000 euro. Împrumuturile noastre sunt bine asigurate, pentru securitate maximă este prioritatea noastră. Persoană interesată ar trebui să ne contactați prin e-mail: (jackwarmerloanlender@gmail.com) Ați fost refuzat de către atât de multe bănci aveți nevoie de finanțare pentru extinderea tine de afaceri, Nu ai nevoie de un credit de nevoi personale Aplica pentru un împrumut, trimite jos detaliile de mai jos: 1. Numele complet 2. Adresa 3. Suma 4. Durata Perioada 5.Phone Numărul 6. Ocupația Mr Jack Warmer
ANONIM a comentat Legea 341 2004
    Buna ziua, eu sunt un creditor înregistrat bani privat. Ne da împrumuturi pentru a ajuta oamenii, firmele care au nevoie pentru a actualiza starea lor financiară peste tot în lume, cu rate ale dobânzii anuale foarte minime la nivelul de 3% într-un an, la 30 de ani perioadă de rambursare durată la orice parte a lumii. Ne da împrumuturi în intervalul de 5.000 euro la 100.000.000 euro. Împrumuturile noastre sunt bine asigurate, pentru securitate maximă este prioritatea noastră. Persoană interesată ar trebui să ne contactați prin e-mail: (jackwarmerloanlender@gmail.com) Ați fost refuzat de către atât de multe bănci aveți nevoie de finanțare pentru extinderea tine de afaceri, Nu ai nevoie de un credit de nevoi personale Aplica pentru un împrumut, trimite jos detaliile de mai jos: 1. Numele complet 2. Adresa 3. Suma 4. Durata Perioada 5.Phone Numărul 6. Ocupația Mr Jack Warmer
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu