Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

PROTOCOL Nr

PROTOCOL   Nr. 0 din 29 septembrie 2008

de cooperare trilaterala largita în combaterea criminalitatii si în special a criminalitatii transfrontaliere între Guvernul Romaniei, Guvernul Republicii Bulgaria si Guvernul Republicii Serbia*)

ACT EMIS DE: ACT INTERNATIONAL

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 500 din 20 iulie 2009



Guvernul României, Guvernul Republicii Bulgaria şi Guvernul Republicii Serbia, denumite în continuare părţi,

preocupate de dimensiunea serioasă atinsă de criminalitate în ultimii ani, la nivel naţional şi internaţional, care constituie o ameninţare serioasă la securitatea şi stabilitatea statelor lor,

concentrându-se asupra creşterii criminalităţii internaţionale şi în special asupra noilor ei forme,

subliniind importanţa înţelegerii şi beneficiului reciproc, egalităţii şi acţiunilor coordonate, ca bază pentru o cooperare eficientă în combaterea criminalităţii,

subliniind importanţa cooperării transnaţionale referitoare la problemele menţinerii ordinii publice şi securităţii,

exprimând dorinţa de cooperare reciprocă cât mai extinsă şi de creştere a eficienţei în acest sector, cu respectarea drepturilor şi libertăţilor omului,

dorind să armonizeze acţiunile autorităţilor lor competente îndreptate împotriva criminalităţii şi în special a crimei organizate, la nivel trilateral şi regional, în concordanţă cu standardele Uniunii Europene,

dezvoltând baza legală internaţională de cooperare a autorităţilor de aplicare a legii ale părţilor, prin implementarea acordurilor care au fost deja încheiate la nivel bilateral în domeniul cooperării de poliţie şi al readmisiei, precum şi prin încheierea, acolo unde este necesar, de noi acorduri la nivel bilateral şi trilateral,

respectând principiile egalităţii, acordurile internaţionale şi legislaţia existentă în statele lor şi fără a prejudicia angajamentele lor anterioare, bazate pe acordurile bilaterale şi multilaterale încheiate cu state terţe,

convinse de faptul că realizarea ţelurilor şi scopurilor lor va fi facilitată de adoptarea unor programe şi măsuri specifice,

au convenit următoarele:

ARTICOLUL 1

Scop

Prezentul protocol reglementează cooperarea dintre părţi, prin autorităţile competente desemnate, în combaterea criminalităţii şi în special a criminalităţii transfrontaliere, în legătură cu activităţi legate de interesele protejate de lege în cele 3 state.

*) Traducere.

ARTICOLUL 2

Domenii de cooperare

(1) Părţile vor coopera, în conformitate cu legislaţiile lor naţionale, pentru prevenirea, combaterea, descoperirea şi investigarea criminalităţii, în special a:

a) criminalităţii organizate;

b) infracţiunilor grave împotriva vieţii;

c) criminalităţii transfrontaliere;

d) actelor de terorism;

e) cultivării ilicite, producerii, prelucrării şi traficului de droguri şi substanţe psihotrope;

f) prelucrării ilicite, comerţului ilicit şi utilizării precursorilor şi substanţelor chimice esenţiale folosite pentru producerea ilegală de droguri şi substanţe psihotrope;

g) traficului ilegal de arme, inclusiv biologice, chimice şi radiologice, muniţii, explozivi, materiale nucleare şi radioactive, precum şi de substanţe otrăvitoare;

h) activităţilor economice internaţionale ilegale, tranzacţiilor economice suspecte şi abuzurilor în domeniul investiţiilor, precum şi a altor forme de infracţiuni financiare;

i) spălării banilor (legalizării veniturilor obţinute în urma desfăşurării activităţilor infracţionale);

j) contrabandei;

k) activităţilor infracţionale corelate migraţiei, trecerii ilegale a frontierei şi traficului ilegal de fiinţe umane;

l) exploatării sexuale a femeilor şi a minorilor sau copiilor;

m) contrafacerii sau falsificării bancnotelor, cărţilor de credit, documentelor, garanţiilor şi a altor valori, precum şi a altor tipuri de documente de identitate;

n) contrafacerii mărcii produselor alimentare şi industriale şi comercializării acestora;

o) infracţiunilor grave împotriva proprietăţii, precum şi a proprietăţii intelectuale;

p) furtului, traficului ilegal şi dobândirii în mod ilegal a bunurilor aparţinând patrimoniului istoric şi cultural, a metalelor şi pietrelor preţioase, precum şi a altor bunuri de valoare;

q) infracţiunilor ecologice;

r) criminalităţii de înaltă tehnologie, inclusiv a cyber criminalităţii;

s) deturnării aeronavelor;

t) răpirii şi traficului de fiinţe umane, precum şi cu organe umane;

u) infracţiunilor la regimul maritim (fraude în domeniul maritim, piraterie etc.) şi a infracţiunilor grave comise în sfera transporturilor;

v) furtului şi traficului ilegal de vehicule;

w) extorcării;

x) corupţiei.

(2) Părţile vor coopera, de asemenea, în:

a) domeniul învăţământului, instruirii şi perfecţionării pregătirii personalului;

b) realizarea de cercetări ştiinţifice în scopul combaterii infracţionalităţii şi al dezvoltării sistemelor de informaţii, a mijloacelor de comunicaţii şi a echipamentelor speciale;

c) alte domenii de interes reciproc, urmărindu-se, în general, menţinerea sub control a infracţionalităţii şi prevenirea criminalităţii, precum şi descoperirea persoanelor dispărute, a bunurilor furate sau pierdute şi identificarea cadavrelor.

ARTICOLUL 3

Forme de cooperare

Cooperarea dintre autorităţile competente ale părţilor în domeniile menţionate la art. 2 se va realiza îndeosebi prin:

a) schimb de informaţii, experienţă şi expertiză în domenii de interes comun;

b) schimb de informaţii cu privire la noile forme ale criminalităţii, la formele şi metodele folosite pentru prevenirea, suprimarea, investigarea şi detectarea acestora;

c) schimb de informaţii cu privire la noile forme ale criminalităţii transfrontaliere, la formele şi metodele folosite în comiterea acestora (modus operandi);

d) acordarea de asistenţă în scopul identificării tranzacţiilor economice suspecte, inclusiv a celor corelate cu legalizarea veniturilor ilicite;

e) schimb de informaţii, experienţă şi expertiză cu privire la folosirea tehnologiilor de descoperire a infracţiunilor, a metodelor şi mijloacelor folosite la cercetarea infracţiunilor, în special în domeniul anchetelor, detectării şi controlului precursorilor, drogurilor şi substanţelor psihotrope, în conformitate cu convenţiile internaţionale;

f) schimb de informaţii cu privire la metodele folosite pentru transportul, ascunderea şi distribuirea drogurilor şi a substanţelor psihotrope;

g) schimb de informaţii cu privire la noile tipuri de droguri şi substanţe psihotrope care apar în traficul ilegal, la tehnologia de producere şi substanţele folosite în acest scop, precum şi în ceea ce priveşte noile metode de cercetare folosite pentru analiza şi identificarea drogurilor şi a substanţelor psihotrope;

h) schimb de informaţii, cunoştinţe şi experienţă în domeniul controlului la frontieră, precum şi în domeniul acordării de sprijin material şi tehnic autorităţilor de control competente, în scopul identificării documentelor de călătorie falsificate şi pentru prevenirea intrării ilegale a persoanelor suspecte, implicate în săvârşirea de infracţiuni şi acte de terorism, precum şi a migraţiei ilegale;

i) schimb de informaţii pentru prevenirea şi suprimarea oricărei forme a criminalităţii transnaţionale organizate, precum şi de date referitoare la persoanele şi reţelele infracţionale implicate în aceasta;

j) schimb de experienţă, inclusiv instruirea specială prin organizarea de seminare şi cursuri de instruire, precum şi schimb de opinii;

k) schimb de date statistice, precum şi de texte legislative naţionale şi prevederi, broşuri, publicaţii şi rezultate ale cercetărilor ştiinţifice în domeniile prevăzute în prezentul protocol;

l) planificarea şi adoptarea de acţiuni coordonate împotriva reţelelor infracţionale;

m) coordonarea acţiunilor poliţieneşti pentru realizarea unor cercetări operative comune şi acordarea de sprijin reciproc sub supravegherea şi monitorizarea părţii pe teritoriul căreia au loc aceste acţiuni, în conformitate cu legislaţia sa naţională;

n) organizarea de întâlniri la nivel de experţi în cadrul competenţelor acestora, ori de câte ori ei convin asupra necesităţii rezolvării unei probleme urgente şi speciale de interes comun, precum şi pregătirea şi adoptarea de măsuri comune, atunci când sunt necesare, în cazuri specifice operative şi de investigaţie;

o) căutarea persoanelor care se sustrag urmăririi penale sau mandatelor de executare a pedepselor şi a acelor persoane declarate dispărute;

p) căutarea şi returnarea obiectelor furate având înregistrate numere sau trăsături specifice, inclusiv a valorilor culturale şi istorice, vehiculelor şi armelor de foc, precum şi a garanţiilor înregistrate, a documentelor de călătorie şi de identitate;

q) schimb de informaţii, în conformitate cu legislaţiile lor naţionale şi obligaţiile internaţionale, cu privire la cetăţenii statelor părţilor care au fost condamnaţi pentru comiterea de infracţiuni pe teritoriul acestora, precum şi cu privire la persoanele care se află în curs de cercetare;

r) schimb de cunoştinţe şi experienţă în ceea ce priveşte cooperarea poliţienească, în conformitate cu standardele europene şi acquis-ul comunitar.

ARTICOLUL 4

Livrări controlate

(1) Fiecare parte, în conformitate cu legislaţia sa naţională şi cu obligaţiile internaţionale asumate prin alte acorduri şi tratate, va asigura condiţiile necesare pentru realizarea livrărilor controlate de droguri şi substanţe psihotrope, precum şi de precursori folosiţi pentru producerea acestora.

(2) Părţile vor analiza posibilitatea aplicării metodei livrării controlate şi în cazul altor bunuri care fac obiectul traficului ilicit.

(3) Părţile se vor strădui să îşi armonizeze legislaţiile şi practicile lor pentru a asigura compatibilitatea reciprocă, în măsura în care acest lucru este necesar în scopul realizării eficiente a livrărilor controlate.

ARTICOLUL 5

Mijloace de cooperare

(1) Părţile vor coopera în combaterea criminalităţii organizate şi pentru menţinerea ordinii publice prin intermediul autorităţilor competente desemnate, în conformitate cu prevederile prezentului protocol, cu legislaţiile lor naţionale şi cu obligaţiile internaţionale asumate.

Pentru România:

- Ministerul Internelor şi Reformei Administrative Pentru Republica Bulgaria:

- ministrul de interne sau persoanele autorizate de către acesta

Pentru Republica Serbia:

- Ministerul de Interne

(2) Părţile desemnează autoritatea sau autorităţile care vor constitui puncte de contact, prin care se va realiza comunicarea directă.

(3) Părţile pot trimite reciproc ofiţeri de legătură, de comun acord.

ARTICOLUL 6

Cererea de cooperare

(1) Cooperarea în cadrul prezentului protocol se va desfăşura în baza cererilor de cooperare transmise de autorităţile competente desemnate de părţi.

(2) Cererile de cooperare vor fi adresate în scris.

(3) In caz de urgenţă, cererile de cooperare de la autorităţile competente ale părţii solicitante, transmise prin fax şi/sau prin e-mail, sunt acceptate şi realizate de către autorităţile competente ale părţii solicitate în acelaşi mod ca şi cele remise prin poştă. Autorităţile competente ale părţii solicitate pot cere verificarea autenticităţii materialelor transmise, precum şi primirea originalelor prin poşta specială.

(4) Autorităţile competente ale părţilor vor lua măsurile necesare pentru a asigura punerea în executare imediată şi completă a cererii de cooperare.

(5) Fiecare parte poate respinge total sau parţial o cerere de cooperare, în cazul în care o asemenea cooperare ar pune în pericol suveranitatea sa naţională, securitatea, ordinea publică sau interesele naţionale ori dacă aceasta este în contradicţie cu legislaţia sa naţională şi cu obligaţiile internaţionale asumate de către statele părţilor prin alte acorduri şi tratate.

(6) Respingerea cererii de cooperare se notifică în scris, fără întârziere, părţii solicitante.

ARTICOLUL 7

Protecţia datelor cu caracter personal

(1) Transmiterea reciprocă a datelor cu caracter personal între părţi se va realiza în baza unei cereri remise în acest sens şi în conformitate cu următoarele principii, care se aplică în mod identic în procesarea automată sau manuală a datelor:

1. datele cu caracter personal remise nu pot fi folosite în alt scop decât acela pentru care au fost transmise, fără acordul prealabil al autorităţii competente care le-a furnizat, formulat în scris;

2. datele cu caracter personal remise vor fi şterse sau corectate atunci când:

a) se dovedesc a fi incorecte;

b) autoritatea competentă care Ie-a furnizat este informată că acestea au fost obţinute în mod ilegal sau că datele au fost transmise cu încălcarea legislaţiei sale naţionale;

c) nu mai sunt necesare pentru executarea sarcinii pentru care au fost transmise, cu excepţia cazului în care există consimţământul explicit în acest sens al părţii care Ie-a transmis.

(2) La cererea autorităţii competente care a transmis datele cu caracter personal celeilalte părţi, autoritatea competentă care le-a primit va da informaţii cu privire la modul de utilizare a acestor date.

(3) Autoritatea competentă care a transmis datele, precum şi cea care le-a primit sunt obligate să înregistreze transmiterea, primirea şi distrugerea/ştergerea datelor cu caracter personal într-un registru. In registru se vor include informaţii referitoare la motivele pentru care au fost transmise, conţinutul, autoritatea competentă transmiţătoare şi cea care Ie-a primit, ora transmiterii şi ora distrugerii lor. Registrele sunt păstrate pentru o perioadă de 3 ani. Datele din registru pot fi folosite numai în scop de control pentru a stabili dacă regulamentele legale privind protecţia datelor cu caracter personal sunt respectate.

(4) Orice persoană interesată este îndreptăţită să fie informată, la cerere, în legătură cu datele cu caracter personal care se referă la ea, date ce au fost transmise, în conformitate cu prezentul protocol; persoana este, de asemenea, îndreptăţită să fie informată în legătură cu sursa datelor cu caracter personal, scopul folosirii lor şi baza juridică pentru aceasta; persoanele pot, de asemenea, solicita corectarea datelor cu caracter personal incorecte şi ştergerea acestora dacă au fost folosite ilegal. Detaliile legate de procedurile de implementare a acestor drepturi vor fi armonizate cu legislaţiile naţionale ale părţilor. De asemenea, părţile garantează acelaşi nivel de protecţie care rezultă din Convenţia Consiliului Europei nr. 108 pentru protejarea persoanelor faţă de prelucrarea automatizată a datelor cu caracter personal, adoptată la Strasbourg la 28 ianuarie 1981.

(5) La cererea legată de îndeplinirea acestor drepturi, autoritatea competentă care a transmis datele cu caracter personal va oferi autorităţii competente care Ie-a primit posibilitatea de a adopta o poziţie, înainte de a ajunge la o decizie în sensul cererii.

(6) Autoritatea competentă primitoare este obligată să protejeze datele cu caracter personal împotriva distrugerii/ştergerii accidentale sau neautorizate, pierderii accidentale, publicării accidentale ori neautorizate.

(7) Părţile garantează că, în cazul în care există încălcări cu privire la protecţia datelor cu caracter personal, persoana lezată, potrivit legislaţiei sale naţionale, se poate adresa unui tribunal independent sau unei autorităţi independente pentru obţinerea eventualelor compensaţii.

ARTICOLUL 8

Protecţia informaţiilor clasificate

Părţile vor face schimb de informaţii clasificate după încheierea unor acorduri separate în domeniul schimbului reciproc şi protecţiei informaţiilor clasificate între statele în cauză.

ARTICOLUL 9

Comitetul comun

(1) Părţile vor stabili un comitet comun, responsabil pentru implementarea prezentului protocol. Comitetul va examina în special necesitatea semnării protocoalelor adiţionale, în scopul de a coopera mai eficient şi constructiv.

(2) Comitetul comun va fi alcătuit din reprezentanţi ai autorităţilor competente ale părţilor şi se va întruni anual în ţara gazdă, înaintea întâlnirii miniştrilor de interne ai părţilor.

(3) Miniştrii de interne se vor întâlni o dată pe an. Cu ocazia acestor întâlniri, desfăşurate prin rotaţie, se va analiza progresul cooperării şi vor fi identificate problemele apărute în cursul îndeplinirii prezentului protocol. Miniştrii de interne vor lua măsuri specifice în scopul îmbunătăţirii şi lărgirii cooperării.

ARTICOLUL 10

Limbile de lucru

Pentru implementarea prevederilor prezentului protocol, autorităţile competente desemnate de părţi vor folosi pentru procedurile scrise limba engleză. Limba maternă sau altă limbă pot fi folosite în procedurile orale, dacă părţile convin astfel.

ARTICOLUL 11

Cheltuieli

Fiecare parte va suporta independent cheltuielile ocazionale în cursul îndeplinirii prezentului protocol, dacă nu se prevede altfel pentru fiecare caz în parte.

ARTICOLUL 12

Implementarea prezentului protocol

(1) Implementarea prezentului protocol este subiect al legislaţiei naţionale a fiecărei părţi.

(2) Transmiterea către o terţă parte a informaţiilor şi materialelor primite în cadrul cooperării în conformitate cu prezentul protocol este permisă numai după primirea acordului scris al părţii care a furnizat datele.

(3) Diferendele care pot apărea în legătură cu interpretarea sau implementarea prevederilor prezentului protocol vor fi soluţionate de autorităţile competente ale părţilor interesate, în conformitate cu regulile relevante ale legislaţiei internaţionale. In cazul în care nu se va ajunge la un acord, diferendele vor fi rezolvate prin canale diplomatice.

(4) Oricare parte poate propune amendamente la prezentul protocol, care vor fi examinate de Comitetul comun şi vor fi înaintate miniştrilor de interne în vederea aprobării.

ARTICOLUL 13

Prevederi finale

(1) Prezentul protocol se încheie pentru o perioadă nedeterminată de timp şi va intra în vigoare în a 30-a zi de la data primirii celui de-al doilea document de ratificare sau aprobare.

(2) Părţile îşi vor notifica reciproc prin canale diplomatice îndeplinirea procedurilor interne de ratificare şi aprobare a prezentului protocol.

(3) Prezentul protocol poate fi denunţat şi îşi va înceta valabilitatea pentru partea care l-a denunţat, în decurs de 6 luni de la data primirii notificării scrise de către celelalte părţi, transmisă pe cale diplomatică.

Incheiat în 3 exemplare originale, în limba engleză. Semnat la Belgrad la 29 septembrie 2008.

Pentru Guvernul României,

Cristian David,

ministrul internelor şi reformei administrative

Pentru Guvernul Republicii Bulgaria,

Mihail Mikov,

ministrul de interne

Pentru Guvernul Republicii Serbia,

Ivica Dacic,

ministrul de interne


SmartCity5

COMENTARII la Protocol 0/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Protocol 0 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu