E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A fost modificat de:
Ordonanţa 30 1995 abrogat de articolul 6 din actul Legea 528 2004
Articolul 37 din actul Ordonanţa 30 1995 modificat de articolul 40 din actul Legea 345 2002
Articolul 37 din actul Ordonanţa 30 1995 in legatura cu articolul 4 din actul OUG 62 1998
Ordonanţa 30 1995 aprobat de Legea 136 1996
Articolul 8 din actul Ordonanţa 30 1995 modificat de Legea 136 1996
Articolul 21 din actul Ordonanţa 30 1995 modificat de Legea 136 1996
Articolul 23 din actul Ordonanţa 30 1995 modificat de Legea 136 1996
Articolul 24 din actul Ordonanţa 30 1995 modificat de Legea 136 1996
Articolul 26 din actul Ordonanţa 30 1995 modificat de Legea 136 1996
Articolul 28 din actul Ordonanţa 30 1995 modificat de Legea 136 1996
Articolul 33 din actul Ordonanţa 30 1995 modificat de Legea 136 1996
Articolul 35 din actul Ordonanţa 30 1995 modificat de Legea 136 1996
Articolul 37 din actul Ordonanţa 30 1995 modificat de Legea 136 1996
Articolul 39 din actul Ordonanţa 30 1995 modificat de Legea 136 1996
Articolul 43 din actul Ordonanţa 30 1995 modificat de Legea 136 1996
Articolul 45 din actul Ordonanţa 30 1995 modificat de Legea 136 1996
Articolul 46 din actul Ordonanţa 30 1995 modificat de Legea 136 1996
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 30 din 18 august 1995

privind regimul de concesionare a construirii si exploatarii unor tronsoane de cai de comunicatii terestre - autostrazi si cai ferate

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN:            MONITORUL OFICIAL  NR. 203 din 1 septembrie 1995


SmartCity3


    In temeiul art. 107 alin. (1) si (3) din Constitutie si al art. 1 lit. e) din Legea nr. 81/1995 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei emite prezenta ordonanta:

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Concesionarea construirii si exploatarii unor tronsoane de cai de comunicatii terestre - autostrazi si cai ferate - se realizeaza in conditiile prezentei ordonante.
    Concesionarea se face pe baza de contract. Prin contractul incheiat, o parte - concedentul - transmite celeilalte parti - concesionarul - dreptul de construire, administrare, exploatare si intretinere asupra unor tronsoane de cai de comunicatii terestre (autostrazi si cai ferate) prevazute la alin. 1, pe o perioada determinata, in schimbul unei redevente.
    Prin redeventa, in sensul prezentei ordonante, se intelege o suma, in lei sau in valuta, in conditiile legii, sau alte avantaje materiale convenite de parti, potrivit specificului concesiunii.
    Modalitatea de plata a redeventei se stabileste prin caietul de sarcini.
    Redeventa se face venit la bugetul de stat.
    La expirarea duratei concesiunii, toate bunurile si lucrarile care fac obiectul contractului de concesiune revin in deplina proprietate publica a statului, impreuna cu instalatiile si echipamentele respective la parametrii tehnici impusi prin caietul de sarcini, gratuit si libere de orice sarcini.
    Art. 2
    Prin concesiune se va asigura realizarea unor conditii de administrare rentabila a obiectivului concesiunii. Concesionarul trebuie sa posede capacitate manageriala, financiara si tehnica pentru realizarea concesiunii.
    Art. 3
    Calitatea de concedent o are persoana juridica romana care are in administrare bunurile, respectiv realizeaza activitatea economica sau serviciul public ce face obiectul contractului de concesiune.
    Art. 4
    Concesionar poate fi orice persoana juridica romana sau straina.
    Concesionarul are obligatia sa respecte legile romane in toate actiunile pe care le intreprinde pentru realizarea contractului de concesiune.
    Concesionarul se bucura de toate drepturile oferite de legea romana pentru agentii economici.
    Art. 5
    Exploatarea autostrazilor si a unor tronsoane de cale ferata, ce fac obiectul concesionarii, se face in regim de plata, prin perceperea de tarife de utilizare, respectiv de tarife de transport marfuri si calatori. Exploatarea se face in concordanta cu legea romana si prevederile conventiilor internationale la care Romania a aderat sau este parte.
    Tarifele se stabilesc de catre concesionar.
    Art. 6
    Concesionarul trebuie sa asigure exploatarea obiectului concesiunii cu diligentele specifice unui bun intreprinzator.
    Concesionarul nu are dreptul de instrainare a activelor concesiunii, acestea constituind proprietate publica, si nici de a le folosi in afara prevederilor contractului de concesiune.
    Art. 7
    Statul asigura protectia drepturilor ce revin concesionarilor, potrivit dispozitiilor legale in vigoare, pe toata durata concesiunii.

    CAP. 2
    Obiectul si perioada concesiunii

    Art. 8
    Pot face obiectul concesiunii tronsoane de cai de comunicatii terestre - autostrazi si cai ferate - dupa cum urmeaza:
    a) constructia, administrarea, exploatarea si intretinerea unor tronsoane noi sau aflate in executie si neterminate;
    b) modernizarea, dezvoltarea, exploatarea, administrarea si intretinerea unor tronsoane existente.
    Pot face obiectul concesiunii - potrivit conventiei partilor - si activitatile economice accesorii ce vor fi organizate de concesionar, cum sunt serviciile de aprovizionare cu carburanti, service auto, moteluri, restaurante, comert si alte asemenea.
    Art. 9
    Perioada de concesionare este de pana la 20 de ani. In cazuri justificate, luandu-se in considerare valoarea lucrarilor de investitii ce urmeaza a fi realizate, raportata la perioada necesara de recuperare a cheltuielilor, Guvernul este abilitat sa aprobe, in conditiile legii, o durata mai mare, fara a putea depasi 49 de ani.
    Perioada aferenta executarii lucrarilor de investitii, determinata prin caietul de sarcini, nu intra in calculul duratei de concesionare stabilita in conditiile prevederilor alin. 1

    CAP. 3
    Initiativa si aprobarea concesionarii

    Art. 10
    Initiativa concesionarii revine:
    a) persoanei juridice romane care are in administrare bunurile sau realizeaza activitatea ori serviciul public ce face obiectul concesiunii;
    b) Ministerului Transporturilor care are in subordine regia autonoma ce are calitatea de concedent.
    Persoanele juridice romane sau straine, care justifica interesul dobandirii unei concesiuni, se pot adresa persoanelor juridice prevazute la alineatul precedent, in vederea declasarii procedurilor de concesionare.
    Art. 11
    Concedentul va proceda la elaborarea unui studiu privind oportunitatea concesionarii, din proprie initiativa sau la cererea Ministerului Transporturilor.
    Elementele principale ale studiului de oportunitate se stabilesc prin hotarare a Guvernului.
    Art. 12
    Studiul de oportunitate se analizeaza si se insuseste de catre consiliul de administratie al concedentului, dupa care se inainteaza spre aprobare Ministerului Transporturilor.
    Art. 13
    Dupa obtinerea aprobarii Ministerului Transporturilor, concedentul va elabora caietul de sarcini al concesiunii.
    Caietul de sarcini va cuprinde, in principal, urmatoarele:
    - obiectul concesiunii, cu elementele care il caracterizeaza;
    - durata concesiunii;
    - programul lucrarilor ce urmeaza a fi executate de concesionar;
    - elementele de pret ale concesiunii;
    - transmiterea, la data expirarii concesiunii, a bunurilor concesionate sau dobandite in perioada concesiunii si destinate exploatarii acesteia, in proprietatea sau deplina folosinta a concedentului, libere de orice sarcini;
    - conditiile de incetare a concesiunii si raspunderea concesionarului in cazul incetarii contractului de concesiune din culpa sa;
    - raspunderea concesionarului si concedentului pentru neindeplinirea obligatiilor stabilite prin caietul de sarcini;
    - conditiile in care se poate rascumpara concesiunea;
    - clauze referitoare la exploatarea concesiunii;
    - clauze referitoare la personal;
    - controlul activitatii concesionarului prin organele abilitate;
    - alte obligatii in raport cu obiectul concesiunii.
    Continutul-cadru al caietului de sarcini se stabileste prin hotarare a Guvernului.
    Art. 14
    Caietul de sarcini se analizeaza si se insuseste de catre organele prevazute la art. 12.
    Art. 15
    Propunerea de concesionare, insotita de studiul de oportunitate si caietul de sarcini se inainteaza de catre Ministerul Transporturilor, spre aprobare, Guvernului.
    In cazul in care conditiile de concesionare angajeaza si participarea statului la finantarea lucrarilor, se va obtine in prealabil si avizul Ministerului Finantelor.
    Statul poate garanta, in conditiile legii, creditele necesare realizarii contractului de concesiune, angajate de catre concesionar.

    CAP. 4
    Organizarea licitatiei si acordarea concesiunii

    Art. 16
    Organizatorul licitatiei este concedentul sau un agent economic de specialitate.
    Art. 17
    Publicarea licitatiei se face dupa aprobarea de catre Guvern a concesiunii, a caietului de sarcini si a organizarii licitatiei.
    Art. 18
    Pentru desfasurarea corespunzatoare a activitatii de licitatie se instituie, prin ordin al ministrului transporturilor, o comisie de licitatie compusa din:
    - reprezentantul Ministerului Transporturilor - presedinte;
    - reprezentantul Ministerului Finantelor - membru;
    - reprezentantul Ministerului Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului - membru;
    - reprezentantii concedentului;
    - specialisti de profil;
    - secretarul comisiei.
    Art. 19
    Comisia de licitatie raspunde de activitatea de deschidere, examinare, calificare a ofertantilor si adjudecare a ofertei castigatoare. De asemenea, controleaza si verifica documentele licitatiei.
    Onorariile membrilor comisiei de licitatie, care nu sunt salariati ai concedentului, vor fi suportate de concedent.
    Art. 20
    Acordarea concesiunii se efectueaza prin:
    a) licitatie publica deschisa fara preselectie;
    b) licitatie publica deschisa cu preselectie;
    c) licitatie publica restransa;
    d) negociere directa, in conditiile art. 24.
    Art. 21
    Licitatia publica deschisa fara preselectie se organizeaza intr-o singura etapa, la care poate participa un numar nelimitat de ofertanti interni si externi care indeplinesc conditiile din documentele de licitatie.
    Art. 22
    Licitatia publica deschisa cu preselectie se organizeaza in doua etape distincte: in prima etapa pot participa toti ofertantii interesati, care raspund anuntului publicitar, iar in a doua etapa participa numai ofertantii selectionati de comisia de licitatie in baza indeplinirii conditiilor din documentele de licitatie.
    Documentatia de participare la preselectie va fi elaborata de concedent, participantii urmand a raspunde chestionarelor care cuprind date referitoare la: experienta in concesionari, capacitatea manageriala, situatia financiara si credibilitatea, dotarea si personalul de specialitate, precum si alte elemente considerate necesare.
    Art. 23
    Licitatia publica restransa poate fi tinuta in urmatoarele cazuri:
    a) cand interesele strategice sau alte interese majore ale statului nu permit tinerea unei licitatii publice deschise;
    b) cand a existat o licitatie publica deschisa anterioara, nefinalizata prin incheierea unui contract.
    Art. 24
    In cazul in care la o licitatie s-a prezentat un singur ofertant, cu o oferta corespunzatoare, se va aplica procedura negocierii directe.
    Art. 25
    La licitatie pot participa persoane juridice din tara sau din strainatate, care au acceptat caietul de sarcini si care au depus garantia stabilita. Capitalul social al participantilor trebuie sa reprezinte o cota din valoarea investitiilor ce urmeaza a fi realizata in cadrul concesiunii, stabilita prin caietul de sarcini.
    Art. 26
    La inscrierea la licitatie, participantii sunt tinuti sa dovedeasca capacitatea juridica, precum si capacitatea tehnica si economica de a desfasura activitatile specifice concesiunii.
    Pentru participantii din strainatate este necesara prezentarea dovezilor prin care se certifica forma juridica de organizare a firmei, precum si bonitatea acesteia pe baza de date din bilantul pe ultimii 3 ani si recomandare bancara.
    Reprezentarea ofertantilor la licitatie se va face pe baza prezentarii unei imputerniciri exprese primite din partea acestora.
    Art. 27
    Regulamentul privind procedurile de organizare a licitatiilor, prezentarea ofertelor si adjudecarea concesionarii se aproba prin hotarare a Guvernului.
    Art. 28
    Dupa adjudecare, organizatorul licitatiei va anunta imediat despre aceasta, atat ofertantul castigator cat si pe cei necastigatori, telegrafic, prin telex sau telefax, precum si printr-o scrisoare recomandata cu confirmare de primire.
    Art. 29
    Ofertantii necastigatori au dreptul la contestatie. Termenul de contestatie este de 7 zile de la data primirii incunostintarii.
    Art. 30
    Contestatia se solutioneaza de catre o comisie centrala constituita din reprezentanti ai Ministerului Transporturilor, Ministerului Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului si Ministerului Finantelor. Componenta acesteia se stabileste prin ordin comun al conducatorilor acestor organe.
    Solutionarea se face in cel mult 30 de zile de la data sesizarii.
    Art. 31
    In situatia anularii licitatiei, organizatorul comunica hotararea, in scris, tuturor participantilor si se inapoiaza garantiile pentru oferta prezentata. In acest caz se poate organiza o noua licitatie.

    CAP. 5
    Incheierea contractului de concesiune

    Art. 32
    Pe baza hotararii de adjudecare, concedentul notifica castigatorului licitatiei, printr-o scrisoare de acceptare a ofertei, invitatia de a incheia contractul de concesiune.
    Contractul de concesiune se va incheia dupa constituirea de catre concesionar a garantiei pentru realizarea contractului de concesiune.
    Art. 33
    Contractul de concesiune va cuprinde, in principal, urmatoarele:
    - partile contractului si obiectul concesiunii;
    - durata concesiunii;
    - elementele ofertei acceptate;
    - redeventa concesiunii; modalitati de plata;
    - drepturile si obligatiile partilor contractante, inclusiv dreptul de control din partea concedentului si a organelor abilitate in acest scop;
    - raspunderile partilor pentru nerespectarea clauzelor contractuale si a caietului de sarcini;
    - interdictia pentru concesionar de a ceda - partial sau integral - concesiunea, fara autorizarea concedentului si a organelor abilitate potrivit legii;
    - restituirea de catre concesionar a obiectului concesiunii la incetarea acesteia, liber de orice sarcini;
    - clauze referitoare la garantii si asigurari;
    - conditiile eventuale de desfiintare a contractului inaintea expirarii duratei stabilite - rascumparare, retragere, renuntare si consecintele lor;
    - modul de solutionare a litigiilor.
    Modelul orientativ de contract pentru concesiunea construirii si exploatarii de cai de comunicatii terestre - autostrazi si portiuni ale infrastructurii cailor ferate romane - se stabileste prin hotarare a Guvernului.
    Art. 34
    Semnarea documentelor contractuale - contractul, conditiile suplimentare si speciale, anexele acestuia care fac parte integranta din contract - se face prin negociere la sediul concedentului, cu care ocazie partile vor prezenta si documentele de imputernicire in vederea semnarii.
    Caietul de sarcini face, de asemenea, parte integranta din contract.
    Art. 35
    Daca ofertantul castigator, dupa ce a primit scrisoarea de acceptare, nu semneaza contractul si documentele acestuia, acest refuz constituie un motiv de anulare a incredintarii contractului, precum si pierderea garantiei de participare la licitatie. In acest caz comisia de licitatie poate adjudeca oferta de concesionare participantului clasat pe locul urmator.

    CAP. 6
    Sprijinul statului, facilitati

    Art. 36
    Statul sprijina activitatea de concesionare a unor tronsoane de cai de comunicatii terestre - autostrazi si cai ferate - prin punerea la dispozitia concesionarilor, spre folosinta, a terenurilor necesare.
    Terenurile se pun la dispozitia concesionarului de catre concedent, in conditiile legii.
    Terenurile necesare pentru constructia autostrazilor si tronsoanelor de cale ferata sunt scutite de taxele pentru scoaterea din circuitul agricol si silvic, prevazute in Legea fondului funciar nr. 18/1991.
    Art. 37
    Pentru autostrazile si tronsoanele de cale ferata concesionate, concesionarii beneficiaza de urmatoarele facilitati:
    - scutirea de taxa de autorizatie de construire, instituita prin Legea nr. 27/1994 privind impozitele si taxele locale, modificata;
    - scutirea de la plata redeventei pe o perioada egala cu jumatate din durata concesionarii, in cazurile prevazute la art. 8 lit. a) si b);
    - scutirea de la plata taxei pe valoarea adaugata a tarifelor incasate din exploatarea autostrazilor si tronsoanelor de cale ferata concesionata;
    - taxa pe valoarea adaugata platita de concesionar pentru achizitii de bunuri materiale si prestari servicii legate de constructia sau modernizarea de autostrazi si tronsoane de cale ferata este deductibila in conditiile legii;
    - exceptarea sau reducerea temporara de la plata taxelor vamale de import pentru materiale, utilajele si echipamentele necesare constructiei si exploatarii. Acestea se aproba de Guvern, la propunerea Ministerului Finantelor, pe baza cererii concesionarului.
    Art. 38
    In cazul in care concesionarul este un investitor strain, se aplica in mod corespunzator prevederile referitoare la garantii si facilitati instituite prin Legea nr. 35/1991 privind regimul investitiilor straine, republicata.

    CAP. 7
    Dispozitii speciale

    Art. 39
    Exploatarea autostrazilor si a cailor ferate concesionate se face cu respectarea legislatiei romane in materie si cu prevederile conventiilor internationale la care Romania a aderat sau este parte.
    Persoana juridica concesionara este obligata sa aiba pe toata durata concesiunii sediul principal sau secundar in Romania.
    Art. 40
    Pentru exploatarea cailor ferate romane concesionate, concesionarul va trebui sa obtina licenta de exploatare de la Ministerul Transporturilor. Acordarea licentei de exploatare este conditionata de intrunirea tuturor conditiilor necesare care garanteaza securitatea si buna functionare a serviciului de transport.
    Art. 41
    In situatiile in care, din anumite considerente, statul determina tarife de exploatare care sunt sub nivelul celor convenite potrivit prevederilor contractuale, diferentele de tarif se suporta de la bugetul de stat.
    Art. 42
    Personalul necesar in activitatea de executie si exploatare a autostrazilor si cailor ferate concesionate va fi recrutat, in general, dintre cetatenii romani, exceptand cadrele absolut necesare indicate de concesionarul persoana juridica straina.
    Art. 43
    Pentru executarea de lucrari de proiectare, constructii, reparatii si altele asemenea se vor incheia contracte cu agenti economici de profil, persoane juridice romane sau straine.
    La conditii egale se recunoaste principiul dreptului primului refuz pentru agentii economici romani.
    La executia lucrarilor se vor folosi cu prioritate materiale din resurse indigene.
    Art. 44
    Subconcesionarea poate avea loc numai pe baza aprobarii Guvernului, la propunerea Ministerului Transporturilor.
    Art. 45
    In situatii in care interese majore ale statului impun rascumpararea concesiunii, aceasta se face prin hotarare a Guvernului, prin justa despagubire.

    CAP. 8
    Dispozitii finale

    Art. 46
    Controlul asupra activitatii concesionarului, privind respectarea de catre acesta a contractului de concesiune si a caietului de sarcini, revine organelor abilitate prin lege.
    Art. 47
    Eventualele litigii dintre concedent si concesionar sunt de competenta instantelor judecatoresti romane sau arbitrajului, potrivit legii romane.
    Art. 48
    Prezenta ordonanta intra in vigoare la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei.
    Art. 49
    In termen de 60 de zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei a prezentei ordonante, Ministerul Transporturilor, Ministerul Finantelor si Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului vor supune aprobarii Guvernului regulamentul de licitatie, continutul-cadru al studiului de oportunitate, al caietului de sarcini si al contractului de concesiune.

                 PRIM-MINISTRU
               NICOLAE VACAROIU

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul transporturilor,
                       Aurel Novac

                       Ministru de stat,
                       presedintele Consiliului
                       pentru Coordonare, Strategie
                       si Reforma Economica,
                       Mircea Cosea

                       Ministru de stat,
                       ministrul finantelor,
                       Florin Georgescu

                       p. Ministrul lucrarilor publice
                       si amenajarii teritoriului
                       Theodor Gavrila,
                       secretar de stat



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 30/1995

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 30 din 1995
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu