Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 608 din 11 iunie 1999

privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 68/1999 privind stimularea platii obligatiilor fata de bugetul de stat

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 277 din 17 iunie 1999


SmartCity3


    Ministrul finantelor,
    in temeiul prevederilor art. 11 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 68/1999 privind stimularea platii obligatiilor fata de bugetul de stat si in baza art. 12 din Hotararea Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, cu modificarile si completarile ulterioare,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Normele metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 68/1999 privind stimularea platii obligatiilor fata de bugetul de stat, anexa la prezentul ordin.
    Art. 2
    Directia generala de colectare a veniturilor statului si de aplicare a executarii silite, Directia Generala a Vamilor, directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat, precum si organele din subordinea acestora vor lua masuri pentru aducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.
    Art. 3
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                            Ministrul finantelor,
                            Decebal Traian Remes

    ANEXA 1

                            NORME METODOLOGICE
pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 68/1999 privind stimularea platii obligatiilor fata de bugetul de stat

    1.1. Potrivit art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 68/1999, denumita in continuare ordonanta, majorarile de intarziere datorate bugetului de stat, in conditiile legii, pana la data de 30 aprilie 1999, si neachitate pana la data de 21 mai 1999 (data intrarii in vigoare a ordonantei) de catre debitori, persoane juridice, indiferent de modul de organizare si de forma de proprietate, se amana la plata pana la data de 30 noiembrie 1999.
    Calculul majorarilor de intarziere prevazute la alineatul precedent se va face de organele de control abilitate de lege, prin acte de constatare, ori de persoanele juridice, pe propria raspundere, in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului finantelor nr. 620/1997 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, referitoare la plata obligatiilor bugetare si majorarilor de intarziere, cu modificarile si completarile ulterioare.
    1.2. In perioada 30 aprilie - 30 noiembrie 1999, in care majorarile de intarziere sunt amanate la plata, prevederile Ordinului ministrului finantelor nr. 620/1997 nu se aplica pentru debitele restante la 30 aprilie 1999. Pentru orice plata efectuata de debitor pana la indeplinirea conditiilor prevazute la art. 4 si/sau 5 din ordonanta, organul fiscal competent va efectua stingerea obligatiilor bugetare restante, in ordinea vechimii, pentru impozitul, taxa sau venitul bugetului de stat indicat de platitor.
    1.3. Sumele reprezentand majorari de intarziere datorate pana la data de 30 aprilie 1999, achitate in mod voluntar de catre debitori sau incasate prin executare silita ori prin aplicarea prevederilor art. 8 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 si ale Ordinului ministrului finantelor nr. 620/1997, dupa data de 21 mai 1999 se compenseaza sau se restituie, la cerere, debitorilor care beneficiaza de prevederile art. 4 si/sau 5 din ordonanta, in conditiile legii.
    Majorarile de intarziere achitate pana la data de 21 mai 1999 nu se restituie.
    1.4. De prevederile ordonantei poate beneficia orice debitor, persoana juridica, numai pentru impozite, taxe si alte obligatii datorate bugetului de stat.
    2. In categoria majorarilor de intarziere prevazute la pct. 1 din prezentele norme metodologice, datorate de catre persoane juridice, se cuprind:
    a) majorarile de intarziere datorate pana la data de 30 aprilie 1999 si neplatite pana la data de 21 mai 1999, aferente impozitelor, taxelor si altor venituri ale bugetului de stat neplatite pana la data de 30 aprilie 1999, calculate de organele de control abilitate de lege, prin acte de constatare, precum si de persoanele juridice pe propria raspundere;
    b) majorarile de intarziere datorate pana la data de 30 aprilie 1999 si neplatite pana la data de 21 mai 1999, aferente impozitelor, taxelor si altor venituri ale bugetului de stat, achitate pana la data de 30 aprilie 1999;
    c) majorarile de intarziere neplatite, aferente impozitelor, taxelor si altor venituri ale bugetului de stat, datorate pentru perioada de pana la 30 aprilie 1999, stabilite prin acte de constatare incheiate de organele competente ulterior datei de 21 mai 1999;
    d) majorarile de intarziere neplatite pana la data de 21 mai 1999, datorate pana la data de 30 aprilie 1999, pentru care s-au acordat, potrivit legii, amanari sau esalonari, pentru care termenele de plata, stabilite conform inlesnirilor acordate, sunt ulterioare datei de 21 mai 1999;
    e) majorarile de intarziere neplatite pana la data de 21 mai 1999, datorate pana la data de 30 aprilie 1999, stabilite prin acte de constatare, contestate potrivit legii, si care se aflau la data de 21 mai 1999 in curs de solutionare la organele competente;
    f) majorarile de intarziere neplatite pana la data de 21 mai 1999, aferente taxei pe valoarea adaugata pentru serviciile de natura celor prevazute la cap. IV pct. 4.4 din normele aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 1.178/1996, datorate ca urmare a neevidentierii acesteia in decontul lunar la randurile 3 si 13.
    3. In categoria majorarilor de intarziere prevazute la art. 3 din ordonanta se cuprind:
    a) majorarile de intarziere cuprinse la pct. 2 din prezentele norme metodologice;
    b) majorarile de intarziere aferente debitelor restante la data de 30 aprilie 1999, respectiv cele datorate incepand cu data de 1 mai 1999 pana la data platii debitului care le genereaza, inclusiv.
    4. Sunt scutite de la plata majorarile de intarziere prevazute la pct. 2, cu exceptia celor cuprinse la lit. b) si f), precum si cele de la pct. 3 lit. b) din prezentele norme metodologice, determinate prin acte de constatare ale organelor de control abilitate de lege in acest sens si/sau stabilite pe propria raspundere de catre persoanele juridice, daca se indeplinesc cumulativ urmatoarele doua conditii:
    a) debitele restante la data de 30 aprilie 1999, care le-au generat, reprezentand impozite, taxe si alte venituri ale bugetului de stat, au fost achitate pana la data de 21 mai 1999 ori se vor achita pana la data de 31 august 1999 inclusiv;
    b) se achita integral, la scadenta, obligatiile provenind din impozite, taxe si din alte venituri ale bugetului de stat, datorate pentru perioada 30 aprilie - 31 august 1999 sau, in cazul in care acestea nu se achita la scadenta, se platesc pana la data de 31 august 1999, impreuna cu majorarile de intarziere aferente acestora.
    In cazul in care debitorul se prevaleaza de dispozitiile art. 6 din ordonanta si face plata integrala numai pentru un anumit impozit, taxa sau alt venit al bugetului de stat, prevederile alineatului precedent se aplica pentru acel impozit, taxa sau venit al bugetului de stat.
    5. Se reduc la plata majorarile de intarziere prevazute la pct. 2, cu exceptia celor cuprinse la lit. b) si f), precum si cele cuprinse la pct. 3 lit. b) din prezentele norme metodologice, determinate prin acte de constatare ale organelor de control abilitate de lege in acest sens si/sau stabilite pe propria raspundere de catre persoanele juridice, daca debitorii isi achita integral obligatiile provenind din impozite, taxe si din alte venituri ale bugetului de stat, datorate pe perioada cuprinsa intre 30 aprilie si termenele prevazute la art. 5 alin. 1 din ordonanta, precum si eventualele majorari de intarziere aferente acestora, cu:
    a) 80%, in cazul in care debitele reprezentand impozite, taxe si alte venituri ale bugetului de stat, restante la data de 30 aprilie 1999, se vor achita pana la data de 30 septembrie 1999;
    b) 60%, in cazul in care debitele reprezentand impozite, taxe si alte venituri ale bugetului de stat, restante la data de 30 aprilie 1999, se vor achita pana la data de 31 octombrie 1999;
    c) 40%, daca debitele reprezentand impozite, taxe si alte venituri ale bugetului de stat, restante la data de 30 aprilie 1999, se vor achita pana la data de 30 noiembrie 1999.
    In cazul in care debitorul se prevaleaza de dispozitiile art. 6 din ordonanta si face plata integrala numai pentru un anumit impozit, taxa sau alt venit al bugetului de stat, prevederile alineatului precedent se aplica pentru acel impozit, taxa sau venit al bugetului de stat.
    6.1. Majorarile de intarziere neplatite, pentru care termenele de plata, stabilite conform inlesnirilor acordate in baza prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996, sunt cuprinse in perioada 21 mai - 30 noiembrie 1999, se amana la plata pana la data de 30 noiembrie 1999.
    6.2. Majorarile de intarziere amanate sau esalonate la plata, neachitate pana la data de 21 mai 1999, se scutesc de la plata, daca debitorii, persoane juridice, indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
    a) achita integral, pana la data de 31 august 1999, debitele care au generat majorarile de intarziere ce fac obiectul inlesnirilor la plata aprobate, precum si majorarile aferente, stabilite in baza art. 83 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996;
    b) respecta prevederile art. 4 alin. 2 din ordonanta.
    6.3. Debitorii, persoane juridice, care au esalonari la plata majorarilor de intarziere, iar termenele de plata a ratelor, acordate conform inlesnirilor la plata aprobate, sunt stabilite pana la data de 30 noiembrie 1999, beneficiaza de prevederile art. 5 din ordonanta, daca diferentele de majorari de intarziere (de 20%, 40% sau 60%, dupa caz), ramase de platit, se vor achita in totalitate pana la data de 30 noiembrie 1999 inclusiv.
    In cazul in care debitorii, persoane juridice beneficiaza de esalonari la plata majorarilor de intarziere, iar termenele de plata a ratelor, acordate conform inlesnirilor aprobate, sunt si ulterioare datei de 30 noiembrie 1999, diferentele de majorari de intarziere (de 20%, 40% sau 60%, dupa caz), ramase de platit, se vor achita conform aprobarilor acordate de organele abilitate, ca urmare a cererilor pe care debitorii le vor depune in acest sens. In caz contrar, organele abilitate vor stabili din oficiu termenele si cuantumul ratelor pentru aceste diferente, instiintand despre aceasta debitorii.
    In situatia in care debitorii, persoane juridice, nu se incadreaza in prevederile art. 4 si/sau 5 din ordonanta, dupa caz, dar achita ratele la debitele cu termene de plata stabilite in perioada 21 mai - 30 noiembrie 1999, conform inlesnirilor acordate, iar majorarile de intarziere cu termene de plata stabilite in perioada 21 mai - 30 noiembrie 1999, conform inlesnirilor acordate, si amanate potrivit prevederilor art. 1 din ordonanta se achita pana la data de 30 noiembrie 1999, inlesnirea aprobata ramane valabila.
    6.4. Debitorii, persoane juridice, care beneficiaza de inlesniri la plata, acordate conform Ordonantei Guvernului nr. 11/1996, aflate in derulare, si care apreciaza ca nu pot beneficia de prevederile ordonantei, vor respecta inlesnirile respective astfel cum au fost aprobate.
    7. Debitorii, persoane juridice, care nu beneficiaza de inlesnirile la plata prevazute la art. 4 si/sau 5 din ordonanta, vor achita pana la data de 30 noiembrie 1999 majorarile de intarziere precizate la pct. 2 din prezentele norme metodologice, amanate la plata pana la aceasta data.
    8. Organele fiscale teritoriale vor urmari ca debitele restante la data de 30 aprilie 1999, precum si obligatiile provenind din impozite, taxe si din alte venituri ale bugetului de stat, datorate pentru perioada cuprinsa intre 30 aprilie si termenele mentionate la art. 4 si 5 din ordonanta, sa fie achitate, pe fiecare tip de venit al bugetului de stat, in ordinea vechimii acestora.
    Vechimea debitelor se stabileste in functie de data scadentei acestora si nu de termenul de plata acordat ca urmare a aprobarii unor amanari sau esalonari la plata.
    9. In cazul in care, ulterior datei de 30 aprilie 1999, organele de control constata, pentru perioada 30 aprilie - 30 noiembrie 1999, diferente de impozite, taxe si de alte venituri ale bugetului de stat, precum si majorari de intarziere aferente acestora, inlesnirile prevazute la art. 4 sau 5 din ordonanta raman valabile, daca debitorii care au beneficiat de acestea achita in termenele stabilite prin actele de control aceste sume.
    10. Inlesnirile la plata ce se acorda debitorilor, persoane juridice, indiferent de modul de organizare si de forma de proprietate, potrivit art. 1 din ordonanta, se reflecta in contabilitate astfel:
    A. In contabilitatea agentilor economici si a persoanelor juridice fara scop lucrativ
    a) Majorarile de intarziere prevazute la art. 1 din ordonanta, reflectate in creditul contului 448 "Alte datorii si creante cu bugetul statului" si, respectiv, in bilantul contabil la 31 decembrie 1998:

    448 "Alte datorii     =    7718 "Alte venituri
        si creante cu               exceptionale din
        bugetul statului"           operatiuni de gestiune"

    si, concomitent,

    - Debit cont de ordine si evidenta
    8038 "Alte valori in afara bilantului".

    Persoanele juridice fara scop lucrativ, care, din transpunerea soldurilor conturilor contabile din vechiul plan de conturi in noul plan de conturi la data de 1 ianuarie 1999, conform prevederilor Ordinului ministrului finantelor nr. 1.591/1998, au preluat obligatii de plata catre bugetul de stat privind majorarile de intarziere in creditul contului 448 "Alte datorii si creante cu bugetul statului", vor inregistra sumele respective la venituri, astfel:

    448 "Alte datorii     =    7718 "Alte venituri
        si creante cu               exceptionale din
        bugetul statului"           operatiuni de gestiune"

         (pentru activitatile economice)

    448 "Alte datorii     =    7399 "Alte venituri din
        si creante cu               activitatile fara
        bugetul statului"           scop lucrativ"

         (pentru activitatile fara scop lucrativ)

    448 "Alte datorii     =    791 "Venituri cu destinatie
        si creante cu              speciala"
        bugetul statului"

         (pentru activitatile cu destinatie speciala)

    Concomitent, sumele respective se evidentiaza si in debitul contului 8038 "Alte valori in afara bilantului".
    b) Majorarile de intarziere inregistrate in perioada 1 ianuarie - 30 aprilie 1999 in creditul contului 448 "Alte datorii si creante cu bugetul statului" (articol contabil 6718 = 448) vor fi stornate prin efectuarea aceluiasi articol contabil in rosu sau cu semnul minus, astfel:

    6718 "Alte cheltuieli     =    448 "Alte datorii - cu sumele
         exceptionale                  si creante cu   in rosu sau
         privind operatiunile          bugetul         cu semnul
         de gestiune"                  statului"       minus

    si, concomitent,

    - Debit cont de ordine si evidenta
    8038 "Alte valori in afara bilantului".
    La persoanele juridice fara scop lucrativ, in cadrul contului 6718 "Alte cheltuieli exceptionale privind operatiunile de gestiune" sumele vor fi evidentiate in analitice distincte, pe feluri de activitati.
    c) Majorarile de intarziere calculate de persoanele juridice pe propria raspundere, potrivit art. 3 din ordonanta, si neinregistrate in conturi bilantiere se vor reflecta in debitul contului de ordine si evidenta 8038 "Alte valori in afara bilantului".
    d) La data de 30 noiembrie 1999 sumele evidentiate in debitul contului 8038 "Alte valori in afara bilantului" se vor regulariza astfel:
    - majorarile de intarziere scutite de la plata ca urmare a achitarii debitelor la termenele si in conditiile prevazute de ordonanta se vor evidentia in creditul contului 8038 "Alte valori in afara bilantului";
    - majorarile de intarziere aferente debitelor neachitate in conditiile prevazute la art. 4 sau 5 din ordonanta se vor evidentia in creditul contului 8038 "Alte valori in afara bilantului" si, concomitent, in conturi bilantiere, efectuandu-se articolul contabil:

    6718 "Alte cheltuieli     =    448 "Alte datorii si
         exceptionale privind          creante cu bugetul
         operatiunile de               statului"
         gestiune"

    La persoanele juridice fara scop lucrativ, in cadrul contului 6718 "Alte cheltuieli exceptionale privind operatiunile de gestiune" sumele vor fi evidentiate in analitice distincte, pe feluri de activitati.
    Majorarile de intarziere astfel evidentiate se vor reflecta in bilantul contabil la data de 31 decembrie 1999.
    B. In contabilitatea institutiilor publice
    a) Majorarile de intarziere prevazute la art. 1 din ordonanta, reflectate in creditul contului 232 "Decontari cu bugetul statului" (articol contabil 410, 420, 421 = 232) si raportate prin darea de seama contabila la data de 31 decembrie 1998, vor fi stornate prin efectuarea aceluiasi articol contabil in rosu sau cu semnul minus, astfel:

              %             =    232 "Decontari - cu sumele
    410 "Cheltuielile                cu bugetul   in rosu sau
        institutiei publice          statului"    cu semnul
        finantate de la                           minus
        buget"

    420 "Cheltuielile
        institutiei publice
        finantate din
        venituri
        extrabugetare"
    421 "Cheltuieli din
        fonduri cu
        destinatie speciala"

        si, concomitent,

    - Debit cont de ordine si evidenta
    979 "Alte operatiuni in afara bilantului".

    Aceste prevederi sunt aplicabile si in situatia majorarilor de intarziere datorate bugetului de stat pentru debite restante, inregistrate in creditul contului 232 "Decontari cu bugetul statului" pana la data de 30 aprilie 1999.
    b) La data de 30 noiembrie 1999 majorarile de intarziere evidentiate in contul in afara bilantului 979 "Alte operatiuni in afara bilantului" se vor regulariza astfel:
    - majorarile de intarziere scutite de la plata ca urmare a achitarii debitelor la termenele si in conditiile prevazute de ordonanta se vor evidentia in creditul contului 979 "Alte operatiuni in afara bilantului";
    - majorarile de intarziere aferente debitelor neachitate in conditiile prevazute la art. 4 sau 5 din ordonanta se vor evidentia in creditul contului 979 "Alte operatiuni in afara bilantului" si, concomitent, in creditul contului 232 "Decontari cu bugetul statului", efectuandu-se articolul contabil:

              %             =    232 "Decontari
    410 "Cheltuielile                cu bugetul
        institutiei publice          statului"
        finantate de la
        buget"

    420 "Cheltuielile
        institutiei publice
        finantate din
        venituri
        extrabugetare"
    421 "Cheltuieli din
        fonduri cu
        destinatie speciala"

    Majorarile de intarziere astfel evidentiate se vor reflecta in darea de seama contabila incheiata la data de 31 decembrie 1999.
    11. Potrivit dispozitiilor legale in materie, pe perioada de amanare la plata a majorarilor de intarziere, prevazuta la art. 1 din ordonanta, termenul de prescriptie a dreptului de a cere executarea silita a acestora se suspenda. In aceasta perioada organele de executare ale unitatilor teritoriale ale Ministerului Finantelor nu vor incepe sau nu vor continua, dupa caz, procedura de executare silita prevazuta de lege.
    Prevederile alineatului precedent nu sunt aplicabile debitelor reprezentand impozite, taxe si alte venituri ale bugetului de stat, care au generat majorari de intarziere. Daca exista pericolul ca debitul sa nu poata fi realizat in termenul legal de prescriptie prin efectuarea platii din proprie initiativa, organele competente vor proceda la urmarirea acestuia prin modalitatile prevazute de lege pentru executarea silita.
    12. In termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a ordonantei debitorii persoane juridice, care pot beneficia de prevederile acestui act normativ, vor depune situatia privind majorarile de intarziere calculate pana la data de 30 aprilie 1999 si neplatite, pe feluri de venituri ale bugetului de stat, conform anexei la prezentele norme metodologice, la organele fiscale teritoriale la care sunt inregistrati ca platitori de impozite si taxe. Debitele si/sau majorarile de intarziere pentru care sunt in derulare amanari si/sau esalonari la plata (integral sau partial) se vor marca cu asterisc (*).

    ANEXA 1
    la normele metodologice
 __________________________________________________________________________
| Denumirea platitorului ................................................. |
| Adresa ................................................................. |
| Inregistrat la ..................................... sub nr. ........... |
| Codul de inregistrare fiscala ...........................                |
| Numarul de inregistrare ................../...........                   |
|__________________________________________________________________________|

                                  Catre
            Directia generala a finantelor publice si controlului
        financiar de stat a judetului ........./municipiului Bucuresti

                                 SITUATIA
privind majorarile de intarziere calculate pana la data de 30 aprilie 1999 si neplatite, pe feluri de venituri ale bugetului de stat

                                                                     - lei -
 ____________________________________________________________________________
| Nr.  | Impozite, taxe si alte obligatii      | Debit restant | Majorari de |
| crt. | datorate bugetului de stat            | la 30 aprilie | intarziere  |
|      |                                       |     1999      |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
|  0   |                  1                    |       2       |       3     |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
|   1. | BUGETUL DE STAT - TOTAL:              |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.1. | Impozit pe profit                     |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.2. | Impozit pe salarii                    |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.3. | Impozit pe veniturile realizate de    |               |             |
|      | persoanele juridice nerezidente       |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.4. | Impozit pe dividendele societatilor   |               |             |
|      | comerciale                            |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.5. | Accize (pentru intern si in vama)     |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.6. | Impozit la titeiul si gazele naturale |               |             |
|      | din productia interna                 |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.7. | T.V.A. (pentru intern si in vama)     |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.8. | Impozit pe vanzari de active          |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.9. | Varsaminte din profitul net al        |               |             |
|      | regiilor autonome                     |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.10.| Taxe vamale                           |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.11.| Alte obligatii datorate bugetului de  |               |             |
|      | stat - total, din care:               |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
|______|_______________________________________|_______________|_____________|

    Sumele prevazute mai sus sunt calculate potrivit normelor legale.

            Conducatorul unitatii,
        ............................
        (numele, prenumele, functia,
           semnatura si stampila)

                                    Conducatorul compartimentului
                                         financiar-contabil,
                                  ..................................
                                     (numele, prenumele, functia,
                                         semnatura si stampila)

    Data depunerii ..............

    NOTA:
    Se vor marca cu asterisc (*) debitele si/sau majorarile de intarziere pentru care sunt in derulare amanari si/sau esalonari la plata (integral sau partial).



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 608/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 608 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Hotărârea 1355 2001
    GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR BUY/LEASE AT THE BEST RATES AVAILABLE We offer certified and verifiable bank instruments via Swift Transmission from a genuine provider capable of taking up time bound transactions. FOR LEASING OF BG/SBLC MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M LEASING FEE = 4%+2% FOR PURCHASE OF FRESH CUT BG/SBLC PRICE = 32%+2% MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M Our BG/SBLC Financing can help you get your project funded, loan financing by providing you with yearly. RWA ready to close leasing with any interested client in few banking days Name : Scott james Email : Inquiry.securedfunding@gmail.com Skype: Inquiry.securedfunding@gmail.com
ANONIM a comentat Decizia 221 2000
    Locuiesc în SUA Florida și sunt azi o femeie fericită? Mi-am spus sinelui că orice creditor împrumutat care mi-ar putea schimba Viața și familia, mă voi referi la orice persoană care le caută împrumut. Dacă aveți nevoie de împrumut și sunteți 100% sigur că veți plăti împrumutul, contactați-le și vă rugăm să le spuneți că doamna Sandra v-a trimis la ei. sabinhelps@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 37 2016
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat OUG 1 2013
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat OUG 1 2013
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Ordin 17 2019
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Ordin 5049 2019
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Hi everyone. My name is Wanetta Zabrina Yedda i am from Brașov i saw people testified about this company called Patricia Kingsman loan company and it is a good thing i was also a victim of scam 3 times until i found this company called Patricia Kingsman loan company God bear me witness this company is real and legit i am a single mother of 3 kids and i work in 2 places to earn more money for me and my kids this company helped me after in explained to them the company told me not to worry that i was going to receive my loan safely i was afraid cause i was cheated before i thought the same thing was also going to happen to me but i said to my self God knows best. The company told me it was 8 hours to receive loan and i thought about it 8 hours to quick i said okay the loan amount i was looking for was 350,000.00 Euro and after i did all the company asked me to do and i sent my required information i received my loan in 8 hours time as stated. When i received my loan i said to my self God is the one who made me found this company and i have already introduced this company to 1 of my friend who also needs help so anyone here or anywhere you see this post if you need a real loan this is the only company that can help without any doubt of fail i am happy everyday because of this company and God i pray God make Mrs Patricia Kingsman last in this world so she can continue to help people in need. I contacted this company via mail which is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Thanks to anyone who reads my message and post.
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Salut tuturor sau oricui mă numesc Vlad Toma. Sunt din București România am auzit despre această companie numită Patricia Kingsman că ajută oameni cu împrumuturi din întreaga lume. Am fost căutat cândva un împrumut online și am fost înșelat de 2 companii care a fost fals și după acel moment nu am crezut niciodată că o companie de împrumut bună ar putea veni de pe internet, am crezut că toate sunt o fraudă până când am găsit această companie numită compania de împrumut Patricia Kingsman am găsit oameni care au depus mărturie despre această companie și am fost surprins de ce am făcut nu găsiți această companie la timp. Nu am crezut niciodată ce au spus oamenii despre companie până când nu am depus cererea și i-am încercat suma pe care o căutam era mare și era pentru o proprietate imobiliară suma împrumutului a fost de 10,5 milioane de euro și așa am aplicat și doamna Patricia Kingsman a vorbit pentru mine, dar având în vedere că împrumutul meu a fost mare, a fost nevoie de doar 15 ore pentru a primi creditul meu, mi-au spus că serviciul de împrumut este de 8 ore pentru a primi împrumut. Singurul lucru pe care mi-a spus să-l fac a fost să depun taxa de transfer bancar pe care banca urma să o folosească pentru a-mi transfera împrumutul în contul meu bancar atunci când mi-a spus că odată mi-a fost teamă că este o înșelătorie, dar am spus să mă dau o încercare am depus taxa de transfer, care a fost declarată și asta a fost depus în total în mai puțin de 15 ore am primit un mesaj de la banca mea că suma de bani care a fost de 10,5 milioane de euro a fost creditată în contul meu bancar și totul despre banii detaliile și de la cine a venit au fost, iată, a fost Patricia Kingsman care m-a ajutat când am văzut-o prima dată, am fost surprinsă, nu am crezut niciodată ochii, dar era adevărat. Așa că mi-am spus mie, de la alți oameni că compania a ajutat să depună mărturie despre faptele bune, mă las să fac din cauza mea că nu este ușor să văd o companie de împrumut legitim online în zilele noastre, astfel încât oricine de oriunde are nevoie de un împrumut online fără să fie înșelat să solicite de la această companie pentru că numai asta te pot ajuta, am confirmat-o și este adevărat că sunt atât de fericit și știu că această companie va face și mai mulți oameni mai fericiți decât mine. Puteți contacta această companie prin e-mail sau Whatsapp, dar am folosit Whatsapp pentru că a fost mai rapid adresa de mail a companiei este patriciakingsman.loans2016@gmail.com, iar Whatsapp este +1 (575) 655-0066. Mulțumesc tuturor salutărilor lui Vlad Toma din București România.
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Mulțumesc lui Patricia Kingsman că m-a ajutat cu împrumutul meu, după ce au fost escrocați de 6 ori de oameni falsi care clamează să fie creditori de împrumuturi. Numele meu este Viorica Waleis Viviana, sunt din România și locuiesc în orașul Constanța. În urmă cu o lună am căutat un împrumut online și am văzut diferite credite pe internet și cu câteva mărturii false și am aplicat de la ele și tot ce am primit a fost escroci am aplicat mai mult de 6 companii și am fost înșelat până la capăt. Așa că am renunțat la speranță până când am decis să verific din nou dacă voi găsi ajutor în timp ce căutam și m-am stabilit să caut o companie de împrumuturi legitime. Am găsit această companie numită compania de împrumut Patricia Kingsman. Am văzut o mulțime de mărturii despre care oamenii comentează. ea, dar pentru că am fost înșelată în mai multe rânduri, am crezut că este o înșelătorie, dar am făcut ceea ce mi s-a cerut să fac și am așteptat împrumutul meu, iar doamna Patricia Kingsman mi-a spus în mai puțin de 8 ore când sunteți cu împrumutul meu în siguranță, nu am crezut pentru că am crezut că este și o înșelătorie, așa că în acea zi era ora nopții în România și m-am culcat dimineața din cuib în timp ce m-am trezit am primit o alertă de la banca mea că există bani pe contul meu și imediat am sunat la banca pentru a confirma iar directorul bancar mi-a spus să vin imediat la bancă și m-am dus imediat banca s-a deschis în timp ce managerul bancar mi-a verificat contul, am văzut o sumă de 135.000,00 Euro și i-am explicat managerului meu că am solicitat un împrumut online și banca managerul a fost șocat dacă există st sunt o companie de împrumut real și legitim online, sunt atât de fericită, mulțumesc lui Patricia Kingsman, am decis să scriu pe internet pentru că am văzut alte persoane care o fac și mărturisesc despre această companie, de aceea postez acest mesaj online tuturor celor care au nevoie de împrumut, chiar dacă ați fost înșelat înainte de a aplica de la această companie și fiți sigur că această companie nu vă va da jos. Salutări pentru oricine care îmi citește mesajul și puteți contacta această companie prin e-mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com, de asemenea, folosesc Whatsapp, numărul care este +1 (575) 655-0066. Din nou, mulțumesc tuturor celor care îmi citesc mesajul și vă rog să fiți fericiți, deoarece sunt astăzi cu această companie, deoarece aduc mai mulți oameni în această companie pentru a vă ajuta.
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu