E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a fost modificat de niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 608 din 11 iunie 1999

privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 68/1999 privind stimularea platii obligatiilor fata de bugetul de stat

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 277 din 17 iunie 1999


SmartCity3


    Ministrul finantelor,
    in temeiul prevederilor art. 11 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 68/1999 privind stimularea platii obligatiilor fata de bugetul de stat si in baza art. 12 din Hotararea Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, cu modificarile si completarile ulterioare,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Normele metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 68/1999 privind stimularea platii obligatiilor fata de bugetul de stat, anexa la prezentul ordin.
    Art. 2
    Directia generala de colectare a veniturilor statului si de aplicare a executarii silite, Directia Generala a Vamilor, directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat, precum si organele din subordinea acestora vor lua masuri pentru aducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.
    Art. 3
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                            Ministrul finantelor,
                            Decebal Traian Remes

    ANEXA 1

                            NORME METODOLOGICE
pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 68/1999 privind stimularea platii obligatiilor fata de bugetul de stat

    1.1. Potrivit art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 68/1999, denumita in continuare ordonanta, majorarile de intarziere datorate bugetului de stat, in conditiile legii, pana la data de 30 aprilie 1999, si neachitate pana la data de 21 mai 1999 (data intrarii in vigoare a ordonantei) de catre debitori, persoane juridice, indiferent de modul de organizare si de forma de proprietate, se amana la plata pana la data de 30 noiembrie 1999.
    Calculul majorarilor de intarziere prevazute la alineatul precedent se va face de organele de control abilitate de lege, prin acte de constatare, ori de persoanele juridice, pe propria raspundere, in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului finantelor nr. 620/1997 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, referitoare la plata obligatiilor bugetare si majorarilor de intarziere, cu modificarile si completarile ulterioare.
    1.2. In perioada 30 aprilie - 30 noiembrie 1999, in care majorarile de intarziere sunt amanate la plata, prevederile Ordinului ministrului finantelor nr. 620/1997 nu se aplica pentru debitele restante la 30 aprilie 1999. Pentru orice plata efectuata de debitor pana la indeplinirea conditiilor prevazute la art. 4 si/sau 5 din ordonanta, organul fiscal competent va efectua stingerea obligatiilor bugetare restante, in ordinea vechimii, pentru impozitul, taxa sau venitul bugetului de stat indicat de platitor.
    1.3. Sumele reprezentand majorari de intarziere datorate pana la data de 30 aprilie 1999, achitate in mod voluntar de catre debitori sau incasate prin executare silita ori prin aplicarea prevederilor art. 8 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 si ale Ordinului ministrului finantelor nr. 620/1997, dupa data de 21 mai 1999 se compenseaza sau se restituie, la cerere, debitorilor care beneficiaza de prevederile art. 4 si/sau 5 din ordonanta, in conditiile legii.
    Majorarile de intarziere achitate pana la data de 21 mai 1999 nu se restituie.
    1.4. De prevederile ordonantei poate beneficia orice debitor, persoana juridica, numai pentru impozite, taxe si alte obligatii datorate bugetului de stat.
    2. In categoria majorarilor de intarziere prevazute la pct. 1 din prezentele norme metodologice, datorate de catre persoane juridice, se cuprind:
    a) majorarile de intarziere datorate pana la data de 30 aprilie 1999 si neplatite pana la data de 21 mai 1999, aferente impozitelor, taxelor si altor venituri ale bugetului de stat neplatite pana la data de 30 aprilie 1999, calculate de organele de control abilitate de lege, prin acte de constatare, precum si de persoanele juridice pe propria raspundere;
    b) majorarile de intarziere datorate pana la data de 30 aprilie 1999 si neplatite pana la data de 21 mai 1999, aferente impozitelor, taxelor si altor venituri ale bugetului de stat, achitate pana la data de 30 aprilie 1999;
    c) majorarile de intarziere neplatite, aferente impozitelor, taxelor si altor venituri ale bugetului de stat, datorate pentru perioada de pana la 30 aprilie 1999, stabilite prin acte de constatare incheiate de organele competente ulterior datei de 21 mai 1999;
    d) majorarile de intarziere neplatite pana la data de 21 mai 1999, datorate pana la data de 30 aprilie 1999, pentru care s-au acordat, potrivit legii, amanari sau esalonari, pentru care termenele de plata, stabilite conform inlesnirilor acordate, sunt ulterioare datei de 21 mai 1999;
    e) majorarile de intarziere neplatite pana la data de 21 mai 1999, datorate pana la data de 30 aprilie 1999, stabilite prin acte de constatare, contestate potrivit legii, si care se aflau la data de 21 mai 1999 in curs de solutionare la organele competente;
    f) majorarile de intarziere neplatite pana la data de 21 mai 1999, aferente taxei pe valoarea adaugata pentru serviciile de natura celor prevazute la cap. IV pct. 4.4 din normele aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 1.178/1996, datorate ca urmare a neevidentierii acesteia in decontul lunar la randurile 3 si 13.
    3. In categoria majorarilor de intarziere prevazute la art. 3 din ordonanta se cuprind:
    a) majorarile de intarziere cuprinse la pct. 2 din prezentele norme metodologice;
    b) majorarile de intarziere aferente debitelor restante la data de 30 aprilie 1999, respectiv cele datorate incepand cu data de 1 mai 1999 pana la data platii debitului care le genereaza, inclusiv.
    4. Sunt scutite de la plata majorarile de intarziere prevazute la pct. 2, cu exceptia celor cuprinse la lit. b) si f), precum si cele de la pct. 3 lit. b) din prezentele norme metodologice, determinate prin acte de constatare ale organelor de control abilitate de lege in acest sens si/sau stabilite pe propria raspundere de catre persoanele juridice, daca se indeplinesc cumulativ urmatoarele doua conditii:
    a) debitele restante la data de 30 aprilie 1999, care le-au generat, reprezentand impozite, taxe si alte venituri ale bugetului de stat, au fost achitate pana la data de 21 mai 1999 ori se vor achita pana la data de 31 august 1999 inclusiv;
    b) se achita integral, la scadenta, obligatiile provenind din impozite, taxe si din alte venituri ale bugetului de stat, datorate pentru perioada 30 aprilie - 31 august 1999 sau, in cazul in care acestea nu se achita la scadenta, se platesc pana la data de 31 august 1999, impreuna cu majorarile de intarziere aferente acestora.
    In cazul in care debitorul se prevaleaza de dispozitiile art. 6 din ordonanta si face plata integrala numai pentru un anumit impozit, taxa sau alt venit al bugetului de stat, prevederile alineatului precedent se aplica pentru acel impozit, taxa sau venit al bugetului de stat.
    5. Se reduc la plata majorarile de intarziere prevazute la pct. 2, cu exceptia celor cuprinse la lit. b) si f), precum si cele cuprinse la pct. 3 lit. b) din prezentele norme metodologice, determinate prin acte de constatare ale organelor de control abilitate de lege in acest sens si/sau stabilite pe propria raspundere de catre persoanele juridice, daca debitorii isi achita integral obligatiile provenind din impozite, taxe si din alte venituri ale bugetului de stat, datorate pe perioada cuprinsa intre 30 aprilie si termenele prevazute la art. 5 alin. 1 din ordonanta, precum si eventualele majorari de intarziere aferente acestora, cu:
    a) 80%, in cazul in care debitele reprezentand impozite, taxe si alte venituri ale bugetului de stat, restante la data de 30 aprilie 1999, se vor achita pana la data de 30 septembrie 1999;
    b) 60%, in cazul in care debitele reprezentand impozite, taxe si alte venituri ale bugetului de stat, restante la data de 30 aprilie 1999, se vor achita pana la data de 31 octombrie 1999;
    c) 40%, daca debitele reprezentand impozite, taxe si alte venituri ale bugetului de stat, restante la data de 30 aprilie 1999, se vor achita pana la data de 30 noiembrie 1999.
    In cazul in care debitorul se prevaleaza de dispozitiile art. 6 din ordonanta si face plata integrala numai pentru un anumit impozit, taxa sau alt venit al bugetului de stat, prevederile alineatului precedent se aplica pentru acel impozit, taxa sau venit al bugetului de stat.
    6.1. Majorarile de intarziere neplatite, pentru care termenele de plata, stabilite conform inlesnirilor acordate in baza prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996, sunt cuprinse in perioada 21 mai - 30 noiembrie 1999, se amana la plata pana la data de 30 noiembrie 1999.
    6.2. Majorarile de intarziere amanate sau esalonate la plata, neachitate pana la data de 21 mai 1999, se scutesc de la plata, daca debitorii, persoane juridice, indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
    a) achita integral, pana la data de 31 august 1999, debitele care au generat majorarile de intarziere ce fac obiectul inlesnirilor la plata aprobate, precum si majorarile aferente, stabilite in baza art. 83 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996;
    b) respecta prevederile art. 4 alin. 2 din ordonanta.
    6.3. Debitorii, persoane juridice, care au esalonari la plata majorarilor de intarziere, iar termenele de plata a ratelor, acordate conform inlesnirilor la plata aprobate, sunt stabilite pana la data de 30 noiembrie 1999, beneficiaza de prevederile art. 5 din ordonanta, daca diferentele de majorari de intarziere (de 20%, 40% sau 60%, dupa caz), ramase de platit, se vor achita in totalitate pana la data de 30 noiembrie 1999 inclusiv.
    In cazul in care debitorii, persoane juridice beneficiaza de esalonari la plata majorarilor de intarziere, iar termenele de plata a ratelor, acordate conform inlesnirilor aprobate, sunt si ulterioare datei de 30 noiembrie 1999, diferentele de majorari de intarziere (de 20%, 40% sau 60%, dupa caz), ramase de platit, se vor achita conform aprobarilor acordate de organele abilitate, ca urmare a cererilor pe care debitorii le vor depune in acest sens. In caz contrar, organele abilitate vor stabili din oficiu termenele si cuantumul ratelor pentru aceste diferente, instiintand despre aceasta debitorii.
    In situatia in care debitorii, persoane juridice, nu se incadreaza in prevederile art. 4 si/sau 5 din ordonanta, dupa caz, dar achita ratele la debitele cu termene de plata stabilite in perioada 21 mai - 30 noiembrie 1999, conform inlesnirilor acordate, iar majorarile de intarziere cu termene de plata stabilite in perioada 21 mai - 30 noiembrie 1999, conform inlesnirilor acordate, si amanate potrivit prevederilor art. 1 din ordonanta se achita pana la data de 30 noiembrie 1999, inlesnirea aprobata ramane valabila.
    6.4. Debitorii, persoane juridice, care beneficiaza de inlesniri la plata, acordate conform Ordonantei Guvernului nr. 11/1996, aflate in derulare, si care apreciaza ca nu pot beneficia de prevederile ordonantei, vor respecta inlesnirile respective astfel cum au fost aprobate.
    7. Debitorii, persoane juridice, care nu beneficiaza de inlesnirile la plata prevazute la art. 4 si/sau 5 din ordonanta, vor achita pana la data de 30 noiembrie 1999 majorarile de intarziere precizate la pct. 2 din prezentele norme metodologice, amanate la plata pana la aceasta data.
    8. Organele fiscale teritoriale vor urmari ca debitele restante la data de 30 aprilie 1999, precum si obligatiile provenind din impozite, taxe si din alte venituri ale bugetului de stat, datorate pentru perioada cuprinsa intre 30 aprilie si termenele mentionate la art. 4 si 5 din ordonanta, sa fie achitate, pe fiecare tip de venit al bugetului de stat, in ordinea vechimii acestora.
    Vechimea debitelor se stabileste in functie de data scadentei acestora si nu de termenul de plata acordat ca urmare a aprobarii unor amanari sau esalonari la plata.
    9. In cazul in care, ulterior datei de 30 aprilie 1999, organele de control constata, pentru perioada 30 aprilie - 30 noiembrie 1999, diferente de impozite, taxe si de alte venituri ale bugetului de stat, precum si majorari de intarziere aferente acestora, inlesnirile prevazute la art. 4 sau 5 din ordonanta raman valabile, daca debitorii care au beneficiat de acestea achita in termenele stabilite prin actele de control aceste sume.
    10. Inlesnirile la plata ce se acorda debitorilor, persoane juridice, indiferent de modul de organizare si de forma de proprietate, potrivit art. 1 din ordonanta, se reflecta in contabilitate astfel:
    A. In contabilitatea agentilor economici si a persoanelor juridice fara scop lucrativ
    a) Majorarile de intarziere prevazute la art. 1 din ordonanta, reflectate in creditul contului 448 "Alte datorii si creante cu bugetul statului" si, respectiv, in bilantul contabil la 31 decembrie 1998:

    448 "Alte datorii     =    7718 "Alte venituri
        si creante cu               exceptionale din
        bugetul statului"           operatiuni de gestiune"

    si, concomitent,

    - Debit cont de ordine si evidenta
    8038 "Alte valori in afara bilantului".

    Persoanele juridice fara scop lucrativ, care, din transpunerea soldurilor conturilor contabile din vechiul plan de conturi in noul plan de conturi la data de 1 ianuarie 1999, conform prevederilor Ordinului ministrului finantelor nr. 1.591/1998, au preluat obligatii de plata catre bugetul de stat privind majorarile de intarziere in creditul contului 448 "Alte datorii si creante cu bugetul statului", vor inregistra sumele respective la venituri, astfel:

    448 "Alte datorii     =    7718 "Alte venituri
        si creante cu               exceptionale din
        bugetul statului"           operatiuni de gestiune"

         (pentru activitatile economice)

    448 "Alte datorii     =    7399 "Alte venituri din
        si creante cu               activitatile fara
        bugetul statului"           scop lucrativ"

         (pentru activitatile fara scop lucrativ)

    448 "Alte datorii     =    791 "Venituri cu destinatie
        si creante cu              speciala"
        bugetul statului"

         (pentru activitatile cu destinatie speciala)

    Concomitent, sumele respective se evidentiaza si in debitul contului 8038 "Alte valori in afara bilantului".
    b) Majorarile de intarziere inregistrate in perioada 1 ianuarie - 30 aprilie 1999 in creditul contului 448 "Alte datorii si creante cu bugetul statului" (articol contabil 6718 = 448) vor fi stornate prin efectuarea aceluiasi articol contabil in rosu sau cu semnul minus, astfel:

    6718 "Alte cheltuieli     =    448 "Alte datorii - cu sumele
         exceptionale                  si creante cu   in rosu sau
         privind operatiunile          bugetul         cu semnul
         de gestiune"                  statului"       minus

    si, concomitent,

    - Debit cont de ordine si evidenta
    8038 "Alte valori in afara bilantului".
    La persoanele juridice fara scop lucrativ, in cadrul contului 6718 "Alte cheltuieli exceptionale privind operatiunile de gestiune" sumele vor fi evidentiate in analitice distincte, pe feluri de activitati.
    c) Majorarile de intarziere calculate de persoanele juridice pe propria raspundere, potrivit art. 3 din ordonanta, si neinregistrate in conturi bilantiere se vor reflecta in debitul contului de ordine si evidenta 8038 "Alte valori in afara bilantului".
    d) La data de 30 noiembrie 1999 sumele evidentiate in debitul contului 8038 "Alte valori in afara bilantului" se vor regulariza astfel:
    - majorarile de intarziere scutite de la plata ca urmare a achitarii debitelor la termenele si in conditiile prevazute de ordonanta se vor evidentia in creditul contului 8038 "Alte valori in afara bilantului";
    - majorarile de intarziere aferente debitelor neachitate in conditiile prevazute la art. 4 sau 5 din ordonanta se vor evidentia in creditul contului 8038 "Alte valori in afara bilantului" si, concomitent, in conturi bilantiere, efectuandu-se articolul contabil:

    6718 "Alte cheltuieli     =    448 "Alte datorii si
         exceptionale privind          creante cu bugetul
         operatiunile de               statului"
         gestiune"

    La persoanele juridice fara scop lucrativ, in cadrul contului 6718 "Alte cheltuieli exceptionale privind operatiunile de gestiune" sumele vor fi evidentiate in analitice distincte, pe feluri de activitati.
    Majorarile de intarziere astfel evidentiate se vor reflecta in bilantul contabil la data de 31 decembrie 1999.
    B. In contabilitatea institutiilor publice
    a) Majorarile de intarziere prevazute la art. 1 din ordonanta, reflectate in creditul contului 232 "Decontari cu bugetul statului" (articol contabil 410, 420, 421 = 232) si raportate prin darea de seama contabila la data de 31 decembrie 1998, vor fi stornate prin efectuarea aceluiasi articol contabil in rosu sau cu semnul minus, astfel:

              %             =    232 "Decontari - cu sumele
    410 "Cheltuielile                cu bugetul   in rosu sau
        institutiei publice          statului"    cu semnul
        finantate de la                           minus
        buget"

    420 "Cheltuielile
        institutiei publice
        finantate din
        venituri
        extrabugetare"
    421 "Cheltuieli din
        fonduri cu
        destinatie speciala"

        si, concomitent,

    - Debit cont de ordine si evidenta
    979 "Alte operatiuni in afara bilantului".

    Aceste prevederi sunt aplicabile si in situatia majorarilor de intarziere datorate bugetului de stat pentru debite restante, inregistrate in creditul contului 232 "Decontari cu bugetul statului" pana la data de 30 aprilie 1999.
    b) La data de 30 noiembrie 1999 majorarile de intarziere evidentiate in contul in afara bilantului 979 "Alte operatiuni in afara bilantului" se vor regulariza astfel:
    - majorarile de intarziere scutite de la plata ca urmare a achitarii debitelor la termenele si in conditiile prevazute de ordonanta se vor evidentia in creditul contului 979 "Alte operatiuni in afara bilantului";
    - majorarile de intarziere aferente debitelor neachitate in conditiile prevazute la art. 4 sau 5 din ordonanta se vor evidentia in creditul contului 979 "Alte operatiuni in afara bilantului" si, concomitent, in creditul contului 232 "Decontari cu bugetul statului", efectuandu-se articolul contabil:

              %             =    232 "Decontari
    410 "Cheltuielile                cu bugetul
        institutiei publice          statului"
        finantate de la
        buget"

    420 "Cheltuielile
        institutiei publice
        finantate din
        venituri
        extrabugetare"
    421 "Cheltuieli din
        fonduri cu
        destinatie speciala"

    Majorarile de intarziere astfel evidentiate se vor reflecta in darea de seama contabila incheiata la data de 31 decembrie 1999.
    11. Potrivit dispozitiilor legale in materie, pe perioada de amanare la plata a majorarilor de intarziere, prevazuta la art. 1 din ordonanta, termenul de prescriptie a dreptului de a cere executarea silita a acestora se suspenda. In aceasta perioada organele de executare ale unitatilor teritoriale ale Ministerului Finantelor nu vor incepe sau nu vor continua, dupa caz, procedura de executare silita prevazuta de lege.
    Prevederile alineatului precedent nu sunt aplicabile debitelor reprezentand impozite, taxe si alte venituri ale bugetului de stat, care au generat majorari de intarziere. Daca exista pericolul ca debitul sa nu poata fi realizat in termenul legal de prescriptie prin efectuarea platii din proprie initiativa, organele competente vor proceda la urmarirea acestuia prin modalitatile prevazute de lege pentru executarea silita.
    12. In termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a ordonantei debitorii persoane juridice, care pot beneficia de prevederile acestui act normativ, vor depune situatia privind majorarile de intarziere calculate pana la data de 30 aprilie 1999 si neplatite, pe feluri de venituri ale bugetului de stat, conform anexei la prezentele norme metodologice, la organele fiscale teritoriale la care sunt inregistrati ca platitori de impozite si taxe. Debitele si/sau majorarile de intarziere pentru care sunt in derulare amanari si/sau esalonari la plata (integral sau partial) se vor marca cu asterisc (*).

    ANEXA 1
    la normele metodologice
 __________________________________________________________________________
| Denumirea platitorului ................................................. |
| Adresa ................................................................. |
| Inregistrat la ..................................... sub nr. ........... |
| Codul de inregistrare fiscala ...........................                |
| Numarul de inregistrare ................../...........                   |
|__________________________________________________________________________|

                                  Catre
            Directia generala a finantelor publice si controlului
        financiar de stat a judetului ........./municipiului Bucuresti

                                 SITUATIA
privind majorarile de intarziere calculate pana la data de 30 aprilie 1999 si neplatite, pe feluri de venituri ale bugetului de stat

                                                                     - lei -
 ____________________________________________________________________________
| Nr.  | Impozite, taxe si alte obligatii      | Debit restant | Majorari de |
| crt. | datorate bugetului de stat            | la 30 aprilie | intarziere  |
|      |                                       |     1999      |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
|  0   |                  1                    |       2       |       3     |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
|   1. | BUGETUL DE STAT - TOTAL:              |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.1. | Impozit pe profit                     |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.2. | Impozit pe salarii                    |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.3. | Impozit pe veniturile realizate de    |               |             |
|      | persoanele juridice nerezidente       |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.4. | Impozit pe dividendele societatilor   |               |             |
|      | comerciale                            |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.5. | Accize (pentru intern si in vama)     |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.6. | Impozit la titeiul si gazele naturale |               |             |
|      | din productia interna                 |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.7. | T.V.A. (pentru intern si in vama)     |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.8. | Impozit pe vanzari de active          |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.9. | Varsaminte din profitul net al        |               |             |
|      | regiilor autonome                     |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.10.| Taxe vamale                           |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
| 1.11.| Alte obligatii datorate bugetului de  |               |             |
|      | stat - total, din care:               |               |             |
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
|______|_______________________________________|_______________|_____________|
|______|_______________________________________|_______________|_____________|

    Sumele prevazute mai sus sunt calculate potrivit normelor legale.

            Conducatorul unitatii,
        ............................
        (numele, prenumele, functia,
           semnatura si stampila)

                                    Conducatorul compartimentului
                                         financiar-contabil,
                                  ..................................
                                     (numele, prenumele, functia,
                                         semnatura si stampila)

    Data depunerii ..............

    NOTA:
    Se vor marca cu asterisc (*) debitele si/sau majorarile de intarziere pentru care sunt in derulare amanari si/sau esalonari la plata (integral sau partial).



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 608/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 608 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat OUG 75 2005
    Oferim împrumuturi persoanelor care au nevoie de asistent financiar cu o dobândă mică de 3%. Pentru a obține un împrumut cu această companie, puteți spune suma exactă a împrumutului de care aveți nevoie și timpul în care puteți rambursa împrumutul. deci, dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați cu detaliile de mai jos. E-mail: protonloan2020@hotmail.com sau WHATSAPP +1 (204) 410-2623
ANONIM a comentat OUG 75 2005
    Oferim împrumuturi persoanelor care au nevoie de asistent financiar cu o dobândă mică de 3%. Pentru a obține un împrumut cu această companie, puteți spune suma exactă a împrumutului de care aveți nevoie și timpul în care puteți rambursa împrumutul. deci, dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați cu detaliile de mai jos. E-mail: protonloan2020@hotmail.com sau WHATSAPP +1 (204) 410-2623
ANONIM a comentat OUG 153 2002
    Ești bărbat sau femeie de afaceri? Sunteți într-o mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? . Acordăm împrumuturi legitime persoanelor serioase sau firmelor de afaceri care au nevoie de împrumuturi. Suntem o firmă de împrumut înregistrată, care este pregătită să satisfacă nevoile persoanelor care aspiră să fie mai mari în prima linie a acumulării de capital. Împrumuturile noastre sunt oferite la o rată a dobânzii subvenționată, care este favorabilă tuturor cetățenilor din întreaga lume și din diferite țări. .Suntem pregătiți să vorbim cu dvs. despre cum vă putem satisface nevoile financiare. Dacă sunteți interesați de această ofertă extraordinară, contactați-ne astăzi pentru un împrumut urgent. Aveți o idee de afaceri, dar nu aveți finanțe, aveți un istoric de credit slab, solicitați soluții pentru soluționarea problemei dvs. așteptați răspunsul dvs. urgent la acest AD sau trimiteți-ne un e-mail la: (midland.credit2@gmail.com) Imprumuturi personale Împrumuturi pe zi Finanțarea vehiculelor Imprumut pentru casa Consilierea datoriei Împrumut de afaceri Împrumut de student Împrumut de consolidare Împrumut medical De asemenea, sunt disponibile asigurări de viață / proprietate. Contactați-ne astăzi la adresa de e-mail :( midland.credit2@gmail.com) Pentru mai multe informații.
ANONIM a comentat Legea 198 2017
    Sunteţi în nevoie de un împrumut rapid şi urgent cu o rată a dobânzii relativ scăzută la 3%? Oferim credite de afaceri, credite personale, credite acasă, credite auto, student credite, credite de consolidare a datoriilor etc indiferent de scorul de credit. Suntem garantați că vom oferi servicii financiare numeroșilor noștri clienți din întreaga lume. Cu pachetele noastre flexibile de creditare, împrumuturile pot fi procesate și transferate împrumutatului în cel mai scurt timp posibil, contactați-ne prin e-mail:(midland.credit2@gmail.com) și asistați la o experiență financiară în schimbare.
ANONIM a comentat Ordin 400 2020
    Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, ipoteci, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor, împrumuturi negarantate, capital de risc etc. Sunteți la locul potrivit Soluțiile dvs. de împrumut! Sunt un creditor privat care împrumută persoane fizice și companii la o rată a dobânzii scăzută și la o rată a dobânzii accesibilă de 3%. Contactați-ne prin e-mail: jx.finance447@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 535 1945
    Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, ipoteci, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor, împrumuturi negarantate, capital de risc etc. Sunteți la locul potrivit Soluțiile dvs. de împrumut! Sunt un creditor privat care împrumută persoane fizice și companii la o rată a dobânzii scăzută și la o rată a dobânzii accesibilă de 3%. Contactați-ne prin e-mail: jx.finance447@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 55 2008
    Aveți nevoie de un împrumut rapid și urgent, cu o rată a dobânzii relativ scăzută cu 3%? Oferim împrumuturi de afaceri, împrumuturi personale, împrumuturi pentru locuințe, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor e.t.c. indiferent de scorul dvs. de credit. Avem garanția că oferim servicii financiare numeroșilor noștri clienți din întreaga lume. Cu pachetele noastre flexibile de creditare, împrumuturile pot fi procesate și transferate împrumutatului în cel mai scurt timp posibil, contactați-ne prin e-mail: (midland.credit2@gmail.com) și asistăm la o experiență financiară în schimbare a vieții.
ANONIM a comentat Decretul 931 2017
    Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, ipoteci, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor, împrumuturi negarantate, capital de risc etc. Sunteți la locul potrivit Soluțiile dvs. de împrumut! Sunt un creditor privat care împrumută persoane fizice și companii la o rată a dobânzii scăzută și la o rată a dobânzii accesibilă de 3%. Contactați-ne prin e-mail: jx.finance447@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 111 2020
    OBȚINEȚI CARDUL BLANC PENTRU AVANȚARE FINANCIARĂ (blankatmcard.online@yahoo.com) sau WATSAPP: +1 (845) 381 3566 CÂND AM OBȚINUT CARDUL MEU BLANC DE LA CJ BLANK CARD (BLANKATMCARDS.ONLINE@YAHOO.COM) TOTUL S-A SCHIMBAT PENTRU MINE !!! Bună ziua băieți, viața mea nu va rămâne niciodată la fel !!! Sunt atât de fericit că am primit-o pe a mea de la CJ CORPORATION. Cardul meu bancar gol poate retrage 3000 EUR săptămânal. Am primit-o de la ei săptămâna trecută și acum am până la 23.000 de euro din ultimele săptămâni. Cardul ATM retrage bani de la orice casier automatizat din întreaga lume. Nu există niciun nume, de asemenea, este de neratat. Am fost direct legat de această organizație pe web-ul întunecat și sunt foarte fericit că am avut norocul să-i cunosc pentru că sunt un sceptic 99,9% când vine vorba de lucruri de genul acesta, dar se dovedește că funcționează ca spălătorii subterane în curcan, în mare parte bancă ziraat și au o politică de 100% împotriva înșelătoriei. Cardul vă poate fi trimis prin DHL în două zile dacă le contactați devreme prin e-mail: BLANKATMCARDS.ONLINE@YAHOO.COM sau WATSAPP: +1 (845) 381 3566 sau găsiți mai multe pe site-ul lor Obțineți-l acum. Adică acum, dacă știi că te lupți financiar și îmi mulțumești pentru eternitate. La revedere. Deocamdată. +1 (678) 753 2440
ANONIM a comentat Decretul 458 2020
     YOU WILLING TO HIRE THE REAL HACKERS TO GET ALL YOUR CYBER PROBLEMS FIXED WITH SWIFT RESPONSE? OR A VICTIM OF THE BINARY OPTION SCAM? OR NEEDS TO RECOVER YOUR LOST FUNDS? With pathfinderhacktech I'm giving you 100% guarantee that your jobs are safe with us and we're going to help you recover all your lost funds to scammers, Solving a problem which you know there’s an answer to is like climbing a mountain with a guide, along a trail someone else has laid. Here is a defined platform that maps a positive step closer to surviving heavy threat on the internet. You can put a stop to your anxiety and constant fear of you getting ripped off by Scammers  This post is actually for those who are willing to turn their lives around for the better, either financial-wise or relationship-wise or businesses. Our primary reason for this development is to ensure that those in need of help don’t get ripped off by scammers  This is a global idea that navigates a newbie to a prominent encounter ( Fully immersed to a degree that the subject in question Is a disorienting worthwhile experience on merits). the pathfinderhacktecks are a team of competence hackers with the mission and vision of making the internet a safer place for all,moreso we render efficient services to those having cyber problems. Pathfinderhacktech has grown and expanded since it formation over the years due to the experience and professionalism of our management and technical staff. Our strength is based on our ability to bring together active cyber security professionals who individually has acquired enormous exposure in the world of HACKING As part of our corporate goals, providing value added services to meet our client needs and requirements has been our sustaining impetus. Our offer of proactive technical and managerial advice has always given us edge over and above our competitors. The new development on the pathfinderhacktech platform is to assign to you the right HACKER to deal with your Particular kind of cyber issues depending on the kind of cyber problems you are willing to get fixed. Here, you would be refer to a legit professional hacker known for massive skills and security abilities. Skilled and trained on ▪Social media hacks ( facebook, twitter, Instagram, snapchat ) ▪Email hacks ▪phone hacks ▪bitcoin hacks. ▪verified PayPal account hacks ▪database hacks ▪credit card top up ▪university score upgrade ▪money transfer ▪binary option funds recovery. ( recovered $5,567,078 million) The binary option scam is another problem facing the internet today. How do you avoid binary option scam and what do you do if you are a victim of the scam.  Be wary of adverts on the internet and mostly on social media promising high returns from binary options trading. The binary option is one of the highly recorded scam on the internet. The Binary options are a form of fixed-odds betting. Particularly a trade involving if an event will occur or not and the result is either positive or negative. If the investor is right, then they stand a solid chance of winning and should see a return of the funds invested but if they are wrong, they lose thier full funds invested. The pathfinderhacktech are breeding effort to put an end to these unbearable swindle scheme taking over the internet and taking a solid step forward to render solution to those affected by the fleece… Here would be our cyber security techniques to retrieving back the victims stolen funds. For more update and inquiries Contact slakeleroy (at)gmail(.)com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu