E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A fost modificat de:
OUG 51 1998 modificat de Legea 76 2012
OUG 51 1998 modificat de OUG 4 2011
OUG 51 1998 completat de OUG 4 2011
OUG 51 1998 modificat de Legea 29 2007
OUG 51 1998 in legatura cu Ordonanţa 44 2002
Articolul 26 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 40 din actul Legea 345 2002
OUG 51 1998 in legatura cu Ordonanţa 29 2002
OUG 51 1998 in legatura cu Hotărârea 1217 2001
Articolul 19 din actul OUG 51 1998 completat de OUG 120 2001
OUG 51 1998 in legatura cu Legea 479 2001
OUG 51 1998 in legatura cu Legea 480 2001
OUG 51 1998 in legatura cu Legea 481 2001
OUG 51 1998 aprobat de articolul 1 din actul Legea 409 2001
OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul Legea 409 2001
OUG 51 1998 modificat de articolul 6 din actul OUG 292 2000
Articolul 5 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 7 din actul OUG 292 2000
Articolul 5 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 2 din actul OUG 38 2000
OUG 51 1998 modificat de OUG 193 1999
Articolul 1 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 54 1999
Articolul 2 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 54 1999
Articolul 3 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 54 1999
Articolul 5 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 54 1999
Articolul 8 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 54 1999
Articolul 9 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 54 1999
Articolul 12 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 54 1999
Articolul 13 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 54 1999
Articolul 19 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 54 1999
Articolul 21 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 54 1999
OUG 51 1998 in legatura cu Ordin 840 1999
Articolul 2 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 3 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 4 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 5 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 6 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 7 din actul OUG 51 1998 abrogat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 8 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 9 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 10 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 11 din actul OUG 51 1998 abrogat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 12 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 13 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 14 din actul OUG 51 1998 abrogat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 15 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 16 din actul OUG 51 1998 abrogat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 17 din actul OUG 51 1998 abrogat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 18 din actul OUG 51 1998 abrogat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 19 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 20 din actul OUG 51 1998 abrogat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 21 din actul OUG 51 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 64 1999
Articolul 4 din actul OUG 51 1998 in legatura cu Hotărârea 387 1999
OUG 51 1998 republicat de OUG 51 1998
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA DE URGENTA Nr

ORDONANTA DE URGENTA   Nr. 51 din 15 decembrie 1998

privind unele masuri premergatoare privatizarii bancilor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 482 din 15 decembrie 1998


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 114 alin. (4) din Constitutia Romaniei,

    Guvernul Romaniei emite urmatoarea ordonanta de urgenta:

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Prezenta ordonanta de urgenta stabileste cadrul juridic pentru valorificarea unor active ale bancilor la care statul este actionar majoritar, in vederea pregatirii acestora pentru inceperea procedurilor de privatizare, in scopul cresterii gradului de solvabilitate, credibilitatii interne si externe, precum si al accelerarii procedurilor de recuperare a debitelor restante.
    Art. 2
    (1) Activele bancare supuse valorificarii in conditiile prezentei ordonante de urgenta cuprind:
    a) creante neperformante;
    b) bunuri imobile si mobile, intrate in patrimoniul bancilor ca urmare a unei proceduri de executare silita.
    (2) Activele bancare supuse valorificarii vor fi identificate si selectate de bancile la care statul este actionar majoritar, cu avizul Comitetului de coordonare a restructurarii, infiintat conform art. 19, precum si cu rezerva generala de risc de credit corespunzatoare valorii creditelor transferate.
    (3) Vor fi preluate numai active bancare neperformante, existente in sold la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta.
    Art. 3
    In sensul prezentei ordonante de urgenta, termenii si expresiile de mai jos au urmatoarele semnificatii:
    a) banca la care statul este actionar majoritar - banca la care statul detine cel putin 50% + 1 din actiuni;
    b) creante neperformante - credite si dobanzi aferente, precum si creantele atasate acestora sau derivate din acestea, evidentiate din conturile din bilant, pe care bancile la care statul este actionar majoritar le au asupra unor debitori, persoane fizice sau juridice, si care, conform normelor Bancii Nationale a Romaniei, sunt clasificate in categoriile "indoielnic" sau "pierdere", precum si elemente de activ evidentiate in conturi extrabilantiere, conform normelor in vigoare;
    c) valoarea nominala - valoarea inregistrata in evidentele contabile ale bancii, conform legislatiei in vigoare;
    d) valoarea neta - valoarea nominala a activelor supuse valorificarii, diminuata cu valoarea provizioanelor specifice de risc aferente acestor active, constituite potrivit legislatiei in vigoare, precum si cu rezerva generala de risc de credit corespunzatoare valorii creditelor transferate.

    CAP. 2
    Agentia de Valorificare a Activelor Bancare

    Art. 4
    In scopul aplicarii prevederilor prezentei ordonante de urgenta se infiinteaza Agentia de Valorificare a Activelor Bancare, denumita in continuare agentia, ca organ de specialitate al administratiei publice centrale in subordinea Guvernului, cu personalitate juridica si cu sediul in Bucuresti.
    Art. 5
    (1) Agentia este condusa de un secretar de stat, numit prin decizie a primului-ministru.
    (2) Organizarea, functionarea si numarul maxim de personal ale agentiei se stabilesc prin hotarare a Guvernului.
    Art. 6
    (1) Salarizarea personalului agentiei se face in conformitate cu prevederile pct. I din anexa nr. V la Legea nr. 154/1998.
    (2) In aparatul de lucru al agentiei pot fi utilizate si functiile de executie de specialitate specifice, salarizate in conformitate cu prevederile pct. II lit. B din anexa nr. V la Legea nr. 154/1998.
    (3) Personalul cu functii de conducere al agentiei beneficiaza de indemnizatii de conducere, ale caror limite maxime sunt prevazute in anexa nr. IX/1 la Legea nr. 154/1998.
    (4) Personalul agentiei poate beneficia de stimulente dintr-un fond constituit in limita unei cote procentuale de pana la 0,5% din valoarea creantelor recuperate.
    Art. 7
    (1) Finantarea agentiei este asigurata prin alocatii de la bugetul de stat.
    (2) Finantarea cheltuielilor de functionare si de operare se poate asigura si din urmatoarele surse:
    a) credite contractate pe piata interna sau externa, pe termen scurt, mediu sau lung, cu garantia statului;
    b) comisioane, in temeiul contractelor incheiate, pentru serviciile de consultanta efectuate;
    c) alte surse prevazute de lege.
    Art. 8
    Agentia are urmatoarele atributii principale:
    a) preia, cu plata, de la bancile la care statul este actionar majoritar active bancare din categoriile prevazute la art. 2, in scopul valorificarii lor, preluarea efectuandu-se la valoarea neta, prin contract, in limita plafonului global aprobat de Ministerul Finantelor cu aceasta destinatie;
    b) incepe sau finalizeaza, dupa caz, procedura de executare silita potrivit prevederilor cap. III;
    c) efectueaza servicii de analiza si de consultanta.
    Art. 9
    (1) Cesiunea creantelor bancare neperformante este supusa dispozitiilor art. 1.391 si urmatoarele din Codul civil relative la cesiunea de creanta si are ca efect principal subrogarea agentiei in toate drepturile principale si accesorii ale bancilor cedente.
    (2) Activele bancare supuse valorificarii, preluate de agentie, vor fi inregistrate in evidenta contabila a acesteia la valoarea nominala, care va fi avuta in vedere la valorificare.
    (3) Notificarea debitorilor cedati se va efectua de catre agentie, in forma scrisa, in termen de 10 zile de la efectuarea cesiunii.
    Art. 10
    In scopul unei bune derulari a activitatii sale si in special al eficientizarii activitatii de executare silita, conform prevederilor cap. III, agentia poate incheia contracte cu societati specializate.
    Art. 11
    In exercitarea atributiilor sale, agentia colaboreaza cu ministerele, cu Banca Nationala a Romaniei, cu celelalte organe centrale de specialitate din subordinea Guvernului, cu autoritatile administratiei publice locale si cu alte persoane juridice de drept public si privat din Romania si din strainatate.

    CAP. 3
    Preluarea si urmarirea creantelor bancare

    Art. 12
    In cazul bancilor care inregistreaza pierderi in evidenta contabila, intocmita potrivit normelor Bancii Nationale a Romaniei, preluarea activelor supuse valorificarii in baza art. 8 va fi precedata de aprobarea de catre Consiliul de administratie al Bancii Nationale a Romaniei si de catre Comitetul de coordonare a restructurarii a planului de restructurare intocmit de banca, cu avizul Fondului Proprietatii de Stat.
    Art. 13
    (1) Urmarirea creantelor bancare supuse valorificarii se va efectua de catre agentie, in nume propriu, potrivit dispozitiilor prezentei ordonante de urgenta.
    (2) In cazul proceselor si al cererilor aflate pe rolul instantelor judecatoresti sau arbitrale, indiferent daca este vorba de faza de judecata sau de executare silita, agentia se va subroga in toate drepturile si obligatiile procesuale ale cedentului si va dobandi calitatea procesuala pe care acesta o avea in momentul cesiunii.
    Art. 14
    (1) Actele juridice care constituie izvorul drepturilor principale si accesorii cesionate agentiei sunt titluri executorii.
    (2) Agentia poate sa isi organizeze un corp propriu de executori, a carui activitate va fi strict legata de punerea in executare a titlurilor executorii prevazute la alin. (1) si care isi va desfasura activitatea potrivit normelor aplicabile executorilor judecatoresti.
    Art. 15
    (1) Prin derogare de la dispozitiile art. 37 alin. 1 din Legea bancara nr. 58/1998, bancile sunt obligate sa furnizeze, la cererea scrisa a agentiei, informatii relative la cuantumul disponibilitatilor banesti, precum si al oricaror alte active detinute la aceste banci de debitorii cedati agentiei.
    (2) Informatiile obtinute in temeiul alin. (1) constituie secret profesional si nu pot fi dezvaluite decat instantelor judecatoresti si numai in cadrul procedurilor de poprire asiguratorie sau executorie, potrivit legii.
    Art. 16
    In masura in care din dispozitiile prezentei ordonante de urgenta nu rezulta altfel, prevederile cuprinse in titlul II "Masuri asiguratorii" si in titlul III "Executarea silita" din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile ulterioare, se vor aplica si in cazul executarii silite a creantelor bancare supuse valorificarii, cedate agentiei.
    Art. 17
    Cererile si orice alte acte procedurale efectuate in vederea executarii creantelor bancare supuse valorificarii, cedate agentiei, sunt scutite de taxe de timbru.
    Art. 18
    Executarile silite in curs la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, initiate de bancile cedente, vor continua in temeiul dispozitiilor Codului de procedura civila, actele de executare indeplinite anterior ramanand valabile.

    CAP. 4
    Comitetul de coordonare a restructurarii

    Art. 19
    (1) In vederea restructurarii bancilor definite la art. 3 lit. a) si pregatirii acestora pentru privatizare, se constituie Comitetul de coordonare a restructurarii, alcatuit din 3 persoane desemnate prin ordin comun al Ministerului Finantelor, Fondului Proprietatii de Stat si Bancii Nationale a Romaniei.
    (2) Comitetul de coordonare a restructurarii are urmatoarele atributii principale:
    a) coordoneaza punerea in aplicare a planurilor de restructurare elaborate de banci, cu avizul Fondului Proprietatii de Stat;
    b) avizeaza selectarea si preluarea activelor bancare care vor fi supuse valorificarii;
    c) colaboreaza cu experti independenti si cu societati de consultanta specializate.

    CAP. 5
    Dispozitii finale

    Art. 20
    Prezenta ordonanta de urgenta nu afecteaza procedurile, in curs de derulare, de constituire a fondurilor de restructurare prin participarea bancilor, conform art. 9 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1998.
    Art. 21
    Dispozitiile prezentei ordonante de urgenta nu se aplica in cazul creantelor bancare neperformante, care sunt in curs de a fi preschimbate in actiuni la societatile comerciale debitoare, si nici nu exclud utilizarea in continuare a acestei metode de stingere a creantelor, chiar daca ea nu a fost inca initiata.

                 PRIM-MINISTRU
                  RADU VASILE

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul finantelor,
                       Decebal Traian Remes

                       Guvernatorul
                       Bancii Nationale a Romaniei,
                       Mugur Isarescu



SmartCity5

COMENTARII la OUG 51/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 51 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1103 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Firma de împrumut Bridge Finance este garantată în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2%. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 36 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM.a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID NMLS al companiei: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    Sunt Marie Reilly, o împrumutată împrumutată privată și legitimă. Ești un bărbat sau o femeie de afaceri? Aveți vreo mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o scară plăcută mică și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumuturi de capital de la băncile locale și alte institutii financiare ?. - Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să aducă clienții lor și sunt protejați 100%. Părțile interesate ar trebui să mă contacteze pentru mai multe informații via: mariereillyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 50 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Rectificare 99 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
Alte acte pe aceeaşi temă cu OUG 51/1998
Legea 76 2012
OUG 4 2011
privind stabilirea unor masuri pentru reorganizarea Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Statului si pentru executarea obligatiilor de plata ale institutiilor publice stabilite prin titluri executorii
Legea 29 2007
privind respingerea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 66/2006 pentru modificarea alin. (3) al art. 85 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 51/1998 privind valorificarea unor active ale statului
Ordonanţa 44 2002
privind valorificarea unor active corporale aferente capitalului imobilizat, apartinand societatilor comerciale la care statul sau o autoritate a administratiei publice locale este actionar majoritar si care se afla in proces de privatizare
Legea 345 2002
privind taxa pe valoarea adaugata
Ordonanţa 29 2002
privind instituirea unor masuri pentru diminuarea datoriei publice
Hotărârea 1217 2001
privind organizarea si functionarea Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Bancare
OUG 120 2001
pentru completarea art. 19^49 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 51/1998 privind valorificarea unor active bancare
Legea 479 2001
privind respingerea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 193/1999 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 51/1998 privind unele masuri premergatoare privatizarii bancilor
Legea 480 2001
privind respingerea Ordonantei Guvernului nr. 54/1999 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 51/1998 privind unele masuri premergatoare privatizarii bancilor
Legea 481 2001
privind respingerea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 64/1999 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 51/1998 privind unele masuri premergatoare privatizarii bancilor
Legea 409 2001
pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 51/1998 privind unele masuri premergatoare privatizarii bancilor
OUG 292 2000
pentru stabilirea unor masuri privind reorganizarea si functionarea Secretariatului General al Guvernului
OUG 38 2000
privind unele masuri pentru diminuarea datoriei publice interne
OUG 193 1999
pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 51/1998 privind unele masuri premergatoare privatizarii bancilor
Ordonanţa 54 1999
pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 51/1998 privind unele masuri premergatoare privatizarii bancilor
Ordin 840 1999
privind stabilirea termenelor de plata a obligatiilor bugetare prevazute in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 51/1998, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 64/1999, si in Hotararea Guvernului nr. 387/1999
OUG 64 1999
pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 51/1998 privind unele masuri premergatoare privatizarii bancilor
Hotărârea 387 1999
privind organizarea si functionarea Agentiei de Valorificare a Activelor Bancare
OUG 51 1998
privind valorificarea unor active bancare
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu