E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A fost modificat de:
OUG 158 1999 a se vedea Ordin 922 2014
OUG 158 1999 in aplicare prin Ordin 849 2013
OUG 158 1999 modificat de Legea 104 2013
OUG 158 1999 rectificat de Rectificare 55 2012
OUG 158 1999 modificat de OUG 55 2012
OUG 158 1999 completat de OUG 55 2012
OUG 158 1999 modificat de Legea 7 2011
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 59 2005
OUG 158 1999 aprobat de Legea 595 2004
OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 1 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 2 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 5 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 6 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 7 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 8 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 9 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 10 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 12 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 13 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 14 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 15 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 16 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 17 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 18 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 19 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 20 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 21 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 22 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 23 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 24 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 25 din actul OUG 158 1999 abrogat de Legea 595 2004
Articolul 26 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 27 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 28 din actul OUG 158 1999 articole noi... Legea 595 2004
Articolul 29 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 30 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 31 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 32 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 33 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 34 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 37 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 38 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 39 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 40 din actul OUG 158 1999 modificat de Legea 595 2004
Articolul 21 din actul OUG 158 1999 in legatura cu Decizia 173 2004
Articolul 21 din actul OUG 158 1999 in legatura cu Decizia 173 2004
OUG 158 1999 in legatura cu Legea 599 2003
Articolul 40 din actul OUG 158 1999 in legatura cu Legea 594 2003
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 676 2003
OUG 158 1999 modificat de articolul 40 din actul Legea 387 2003
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 418 2003
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 179 2003
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 166 2003
OUG 158 1999 in legatura cu Decizia 1497 2002
OUG 158 1999 in legatura cu Decizia 1497 2002
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 275 2002
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 275 2002
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 262 2002
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 262 2002
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 159 2002
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 159 2002
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 81 2002
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 81 2002
Articolul 7 din actul OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 71 2002
Articolul 7 din actul OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 71 2002
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 161 2001
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 148 2001
OUG 158 1999 in legatura cu Hotărârea 844 2001
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 139 2001
OUG 158 1999 in legatura cu Hotărârea 327 2000
Articolul 9 din actul OUG 158 1999 modificat de articolul 1 din actul OUG 36 2000
Articolul 22 din actul OUG 158 1999 modificat de articolul 1 din actul OUG 36 2000
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 6 2000
Articolul 40 din actul OUG 158 1999 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 48 2000
Articolul 6 din actul OUG 158 1999 in legatura cu Hotărârea 20 2000
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 25 1999
OUG 158 1999 in legatura cu Ordin 27 1999
OUG 158 1999 republicat de OUG 158 1999
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA DE URGENTA Nr

ORDONANTA DE URGENTA   Nr. 158 din 19 octombrie 1999

privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 519 din 26 octombrie 1999


SmartCity3


    In temeiul art. 114 alin. (4) din Constitutia Romaniei,

    Guvernul Romaniei emite urmatoarea ordonanta de urgenta:

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Sunt supuse regimului de control prevazut in prezenta ordonanta de urgenta urmatoarele operatiuni cu produse strategice:
    a) exportul si importul, inclusiv reexportul si orice alte operatiuni comerciale de transfer, in regim definitiv sau temporar, din sau in afara teritoriului Romaniei;
    b) operatiunile necomerciale de scoatere sau de introducere, in regim definitiv sau temporar, din sau in afara teritoriului Romaniei;
    c) operatiunile efectuate cu parteneri straini, care se refera la cumparari sau vanzari, fara atingerea fizica a teritoriului Romaniei;
    d) tranzitul international prin Romania;
    e) transbordarile efectuate pe teritoriul Romaniei.
    Art. 2
    Se supun controlului, de asemenea, destinatia si utilizarea finala a produselor strategice care fac obiectul operatiunilor prevazute la art. 1.
    Art. 3
    (1) Prevederile prezentei ordonante de urgenta se aplica tuturor persoanelor care efectueaza operatiunile prevazute la art. 1.
    (2) Prin persoana se intelege orice persoana fizica sau juridica rezidenta in Romania, inclusiv autoritatile publice.
    (3) Prevederile alin. (1) se aplica si persoanelor fizice romane aflate in afara teritoriului national, in conformitate cu dreptul international.
    Art. 4
    Operatiunile prevazute la art. 1 se autorizeaza prin licenta sau prin permis, dupa caz, potrivit prevederilor prezentei ordonante de urgenta.
    Art. 5
    (1) In sensul prezentei ordonante de urgenta:
    a) prin produse strategice se intelege:
    1. articole, tehnologii si servicii din domeniul industrial, care au dubla utilizare (civila si militara);
    2. armamente, munitii si alte produse militare;
    3. articole, tehnologii si servicii, inclusiv cele purtatoare de tehnologii informatice si de comunicatii, referitoare la armele nucleare, chimice, biologice si la rachetele purtatoare de asemenea arme;
    4. tehnologii destinate realizarii de produse strategice, transmise pe cale electronica, prin fax, telefon sau prin alte mijloace;
    b) prin operatiuni de comert exterior se intelege operatiunile cu produse strategice prevazute la art. 1 lit. a) si c).
    (2) In functie de caracteristicile tehnice si de domeniile de utilizare, anumite produse strategice pot fi sensibile sau foarte sensibile.
    Art. 6
    Listele cuprinzand produsele strategice, inclusiv categoriile de produse sensibile si foarte sensibile, se stabilesc prin hotarare a Guvernului.
    Art. 7
    (1) Sunt supuse controlului, in conformitate cu prevederile prezentei ordonante de urgenta, si exporturile de alte produse, care nu figureaza in listele cuprinzand produsele strategice stabilite prin hotarari ale Guvernului, in conditiile in care exportatorul este informat de catre autoritatile abilitate potrivit legii ca produsele respective sunt sau pot fi destinate, in intregime sau in parte, sau sa contribuie la:
    a) dezvoltarea, producerea, manipularea, functionarea, intretinerea, stocarea, detectarea, identificarea sau diseminarea de arme nucleare, chimice sau biologice;
    b) dezvoltarea, producerea sau stocarea de rachete capabile sa transporte arme de distrugere in masa;
    c) dezvoltarea, producerea, comercializarea, stocarea si utilizarea de armamente, munitii si alte produse militare.
    Aceste produse se stabilesc si se supun regimului de control prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Control al Exporturilor Strategice si al Interzicerii Armelor Chimice.
    (2) Daca exportatorul are cunostinta ca unele produse sunt destinate, in intregime sau in parte, unuia dintre scopurile prevazute la alin. (1), acesta este obligat sa informeze autoritatile abilitate potrivit legii, care decid asupra oportunitatii de a supune autorizarii exportul respectiv.
    Art. 8
    Regimul de control al exporturilor si importurilor de produse strategice se realizeaza cu stricta respectare a:
    a) orientarilor fundamentale ale politicii externe a Romaniei;
    b) intereselor economice si de securitate nationala;
    c) obiectivelor neproliferarii armelor de distrugere in masa, a mijloacelor purtatoare de asemenea arme si a altor produse strategice utilizate in scopuri militare destabilizatoare;
    d) tratatelor si acordurilor internationale la care Romania este parte;
    e) angajamentelor internationale asumate de Romania;
    f) principiului cooperarii cu statele care promoveaza o politica asemanatoare de neproliferare in acest domeniu.
    Art. 9
    (1) Agentia Nationala de Control al Exporturilor Strategice si al Interzicerii Armelor Chimice, denumita in continuare agentie, este autoritatea nationala in domeniul controlului exporturilor si importurilor de produse strategice si raspunde de aplicarea politicii Guvernului in acest domeniu.
    (2) Agentia exercita atributiile de reglementare, autorizare si de control prevazute de prezenta ordonanta de urgenta si asigura, in domeniul prevazut la alin. (1), relatiile cu organizatiile si organismele internationale de control si cu autoritatile similare din alte tari.
    (3) Agentia face parte din structura aparatului de lucru al Guvernului si este subordonata direct primului-ministru.
    (4) Agentia este condusa de un presedinte - secretar de stat, numit de primul-ministru.
    (5) Presedintele conduce intreaga activitate a agentiei si o reprezinta in raporturile cu celelalte autoritati publice si organizatii, precum si cu persoanele fizice si juridice din tara si din strainatate.
    (6) Organizarea si functionarea agentiei, in scopul indeplinirii atributiilor care ii revin din prevederile prezentei ordonante de urgenta, se stabilesc prin hotarare a Guvernului.
    (7) Activitatea agentiei se desfasoara in conformitate cu Regulamentul de organizare si functionare a aparatului de lucru al Guvernului, aprobat prin decizie a primului-ministru.
    (8) Angajarea, promovarea in functii, in grade sau trepte profesionale si aplicarea masurilor disciplinare se fac prin ordin al secretarului general al Guvernului, la propunerea presedintelui agentiei.
    (9) Cheltuielile privind finantarea activitatilor agentiei se asigura prin bugetul Secretariatului General al Guvernului.
    (10) Controlul financiar asupra activitatii agentiei se exercita de catre Secretariatul General al Guvernului, in calitate de ordonator principal de credite, in conditiile legii.

    CAP. 2
    Regimul de autorizare

    Art. 10
    Persoanele juridice prevazute la art. 3 pot efectua operatiuni de comert exterior cu produse strategice numai pe baza autorizatiei eliberate de catre agentie sau de catre alte organe abilitate, potrivit legii.
    Art. 11
    (1) Pentru fiecare operatiune prevazuta la art. 1 lit. a) si c) persoanele juridice prevazute la art. 3 sunt obligate sa solicite agentiei eliberarea de licente, potrivit prevederilor art. 12.
    (2) Pentru fiecare operatiune prevazuta la art. 1 lit. b) persoanele prevazute la art. 3 sunt obligate sa solicite agentiei eliberarea de permise pentru operatiuni necomerciale.
    (3) Operatiunile prevazute la art. 1 lit. d) si e) se autorizeaza prin permise de tranzit, respectiv permise de transbordare, eliberate de catre agentie.
    Art. 12
    (1) Exportul si importul de produse strategice, precum si operatiunile prevazute la art. 1 lit. c) se efectueaza pe baza de licente de export, respectiv de import, dupa caz, eliberate de agentie, care pot fi incadrate in una dintre urmatoarele categorii:
    a) licenta individuala - se acorda unui exportator sau importator specific, pentru exportul sau importul unuia sau mai multor produse catre sau de la un singur partener extern;
    b) licenta globala - se acorda unui exportator sau importator specific, pentru unul sau mai multe produse si poate fi valabila pentru exporturile sau importurile catre sau dinspre una sau mai multe tari determinate;
    c) licenta generala - se acorda tuturor exportatorilor pentru exporturile unuia sau mai multor produse catre una sau mai multe tari determinate.
    (2) Exportul de produse strategice cu dubla utilizare se efectueaza pe baza de licente individuale. In anumite cazuri, pentru produse si destinatii determinate se pot elibera licente globale sau generale.
    (3) Exportul si importul de produse strategice cu dubla utilizare sensibile si foarte sensibile se efectueaza pe baza de licente individuale. In anumite cazuri, pentru produse si destinatii determinate se pot elibera licente globale.
    (4) Exportul si importul de armamente, munitii si de alte produse militare se efectueaza pe baza de licente individuale. In anumite cazuri, pentru produse si destinatii determinate se pot acorda licente globale.
    (5) Fac exceptie de la prevederile alin. (1) importurile de produse strategice cu dubla utilizare, altele decat cele sensibile si foarte sensibile.
    Art. 13
    (1) Persoanele prevazute la art. 3 au obligatia sa solicite agentiei autorizatie, licenta de export, licenta de import sau permis, dupa caz, in nume propriu.
    (2) Conditiile care trebuie indeplinite in vederea eliberarii autorizatiei, licentei sau a permisului, dupa caz, se stabilesc prin norme metodologice de aplicare, elaborate conform prevederilor art. 42.
    (3) Persoanele prevazute la art. 3 au obligatia sa declare agentiei destinatia produselor strategice, precum si destinatarul sau utilizatorul final al acestora.
    (4) Cererile de autorizatie se solutioneaza in termen de maximum 60 de zile de la data depunerii documentatiei in vederea autorizarii.
    (5) Cererile de licenta sau de permis, cu exceptia celor prevazute la alin. (6), se solutioneaza in termen de maximum 30 de zile de la data depunerii documentatiei necesare. In situatii deosebite, acest termen poate fi prelungit cu 15 zile.
    (6) Cererile de permis de tranzit sau de permis de transbordare se solutioneaza in termen de maximum 5 zile de la data depunerii documentatiei. In situatii deosebite, acest termen poate fi prelungit cu doua zile.
    (7) Cererile de autorizatie, de licenta sau de permis, impreuna cu datele si informatiile cu privire la oricare dintre elementele referitoare la operatiunile cu produse strategice vor fi facute de catre persoanele fizice sau, dupa caz, de catre conducatorii persoanelor juridice interesate.
    (8) Raspunderea pentru corectitudinea datelor si informatiilor prezentate in sprijinul cererii revine solicitantului.
    Art. 14
    Titularii autorizatiilor, ai licentelor sau ai permiselor sunt obligati sa declare agentiei orice modificari sau diferente fata de datele inscrise in autorizatii, licente, respectiv permise, constatate in documente, precum si la predarea sau preluarea produselor strategice respective. In cazul in care asemenea modificari sau diferente schimba conditiile in temeiul carora a fost emisa autorizatia, licenta sau permisul, acestea sunt anulate, iar declararea acestor modificari sau diferente poate fi considerata ca o noua cerere de autorizatie, licenta sau permis, dupa caz.
    Art. 15
    (1) Valabilitatea autorizatiei este de un an de la data emiterii.
    (2) Valabilitatea licentelor sau a permiselor, altele decat cele prevazute la alin. (3), este de maximum 6 luni de la data emiterii. In cazul in care este necesara prelungirea valabilitatii acestora, documentele prevazute in prezenta ordonanta de urgenta trebuie reconfirmate de organele care le-au eliberat.
    (3) Valabilitatea permiselor de tranzit sau a permiselor de transbordare este de maximum 45 de zile de la data emiterii.
    (4) Autorizatiile, licentele si permisele pot fi utilizate numai de titularii acestora, in scopurile pentru care au fost eliberate, cu respectarea limitelor si a conditiilor prevazute in acestea, si nu pot fi cesionate direct sau indirect.
    Art. 16
    (1) Persoanele prevazute la art. 3 au obligatia de a declara si de a prezenta produsele strategice, pentru vamuire, numai la unitatile vamale stabilite in documentele eliberate de agentie.
    (2) Tranzitul si transbordarea de produse strategice pe teritoriul Romaniei se efectueaza numai prin unitatile vamale stabilite potrivit alin. (1).

    CAP. 3
    Regimul de control in relatiile cu partenerii externi

    Art. 17
    (1) In cazul exporturilor de produse strategice exportatorul este obligat sa solicite partenerului extern certificatul international de import sau un document echivalent, emis sau certificat de autoritatea competenta din tara importatorului, prin care acesta se angajeaza sa respecte destinatia si utilizarea finala, declarate, si sa nu reexporte produsele importate decat cu aprobarea prealabila, scrisa, a autoritatilor romane abilitate potrivit legii. Certificatul international de import sau documentul echivalent, in original, se anexeaza, in mod obligatoriu, la cererea de licenta de export.
    (2) Dupa ce a avut loc livrarea produselor strategice, dar nu mai tarziu de 4 luni de la acest moment, exportatorul trebuie sa obtina de la partenerul extern certificatul de control al livrarii sau alt document echivalent, emis sau certificat de autoritatea competenta din tara importatoare, atestand ca marfa a ajuns la destinatie.
    (3) Certificatul de control al livrarii sau documentul echivalent se prezinta agentiei, in original, in termenul prevazut la alin. (2).
    (4) Prevederile alin. (1) - (3) nu se aplica in relatiile cu statele-parti la Conventia privind interzicerea dezvoltarii, producerii, stocarii si folosirii armelor chimice si distrugerea acestora, in cazul exporturilor de produse strategice prevazute in listele de substante chimice nr. 2 si 3 din anexa nr. 1 la Legea nr. 56/1997 pentru aplicarea conventiei. Pentru clarificarea unor aspecte specifice agentia poate solicita exportatorului alte documente justificative, care sa fie anexate la cererea de licenta de export.
    Art. 18
    (1) In cazul importurilor de produse strategice, importatorul, la cererea partenerului extern, este obligat sa solicite agentiei eliberarea certificatului international de import sau a documentului echivalent emis sau certificat in conditiile cerute de autoritatea competenta din tara exportatorului.
    (2) Dupa efectuarea importului, dar nu mai tarziu de doua luni din acest moment, importatorul, la cererea partenerului extern, este obligat sa solicite agentiei eliberarea certificatului de control al livrarii sau a documentului echivalent emis sau certificat in conditiile cerute de autoritatea competenta din tara exportatorului.
    (3) In cazul in care partenerul extern solicita o dovada suplimentara a efectuarii importului, Directia Generala a Vamilor va elibera o asemenea confirmare.
    (4) Prevederile alin. (1) si (2) nu se aplica in relatiile cu statele-parti la Conventia privind interzicerea dezvoltarii, producerii, stocarii si folosirii armelor chimice si distrugerea acestora, in cazul importurilor de produse strategice prevazute in listele de substante chimice nr. 2 si 3 din anexa nr. 1 la Legea nr. 56/1997 pentru aplicarea conventiei. Pentru clarificarea unor aspecte specifice agentia poate solicita importatorului alte documente justificative.
    Art. 19
    In cazul operatiunilor necomerciale de scoatere, in regim definitiv sau temporar, din teritoriul Romaniei a produselor strategice, solicitantul de permis trebuie sa obtina de la partenerul extern documente cuprinzand garantiile acestuia din care sa rezulte ca produsele transferate nu vor fi folosite in scopuri care sa prejudicieze obligatiile sau angajamentele internationale asumate de Romania. Aceste documente se anexeaza la cererea de permis pentru operatiuni necomerciale.
    Art. 20
    In cazul operatiunilor necomerciale de introducere, in regim definitiv sau temporar, in teritoriul Romaniei a produselor strategice, solicitantul de permis trebuie sa obtina de la agentie documentele cerute de partenerul extern, potrivit reglementarilor din tara acestuia.

    CAP. 4
    Organizarea si functionarea sistemului de control

    Art. 21
    (1) In aplicarea regimului de control prevazut in prezenta ordonanta de urgenta agentia coordoneaza activitatea sistemului national de control al exporturilor si importurilor de produse strategice, compus din:
    a) Consiliul interministerial prevazut la art. 23;
    b) Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare;
    c) structurile specializate ale Ministerului Apararii Nationale, Ministerului de Interne, Ministerului Afacerilor Externe, Ministerului Finantelor si ale Ministerului Industriei si Comertului;
    d) alte institutii si organe care, potrivit legii, au atributii si responsabilitati in domeniu.
    (2) Organizarea, functionarea si atributiile structurilor specializate prevazute la alin. (1) lit. c) se stabilesc prin ordine ale ministrilor de resort.
    (3) Pentru indeplinirea obiectului sau de activitate agentia are urmatoarele atributii principale:
    a) initiaza proiecte de acte normative, elaboreaza reglementari proprii si comune cu alte autoritati abilitate in domeniu, potrivit legii, si colaboreaza cu acestea pentru aplicarea prevederilor prezentei ordonante de urgenta;
    b) autorizeaza persoanele prevazute la art. 3 sa efectueze operatiuni de comert exterior cu acele produse strategice care nu sunt prevazute la art. 25 si la art. 26 alin. (1);
    c) verifica, scriptic sau faptic, atunci cand este necesar, aspectele relevante privind incheierea, derularea sau finalizarea operatiunilor prevazute la art. 1 avand ca obiect produse strategice, precum si respectarea destinatiei si utilizarii finale ale acestora;
    d) verifica conformitatea si exactitatea declaratiilor persoanelor care desfasoara operatiunile prevazute la art. 1;
    e) evalueaza si accepta, dupa caz, certificatul international de import sau documentele echivalente emise sau certificate de autoritatile competente din tarile partenerilor importatori, in vederea eliberarii licentelor de export de produse strategice;
    f) elibereaza certificatul international de import sau alt document echivalent, precum si certificatul de control al livrarii pentru importurile de produse strategice;
    g) examineaza si aproba, cu avizul Consiliului interministerial, cererile de licenta privind exportul sau importul de produse strategice;
    h) elibereaza licentele de export sau de import de produse strategice;
    i) examineaza si aproba cererile de permis pentru operatiuni necomerciale, de tranzit international si de transbordare pe teritoriul Romaniei;
    j) elibereaza permise pentru operatiuni necomerciale, permise de tranzit international, permise de transbordare pe teritoriul Romaniei, precum si documentele solicitate de partenerii externi pentru operatiuni necomerciale de transfer in teritoriul Romaniei;
    k) dispune, in cazul incalcarii prevederilor prezentei ordonante de urgenta, oprirea sau interzicerea derularii operatiunilor de export, import, tranzit, transbordare sau alte transferuri de produse strategice, precum si sanctionarea persoanelor prevazute la art. 3 care se fac vinovate de aceste incalcari;
    l) informeaza anual Guvernul asupra operatiunilor cu produse strategice care sunt reglementate de prezenta ordonanta de urgenta;
    m) organizeaza, cu sprijinul ministerelor si institutiilor implicate, programe de informare a agentilor economici in legatura cu principiile, obiectivele, normele si procedurile privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice;
    n) acorda, la cerere, gratuit, consultanta de specialitate agentilor economici si altor persoane interesate in efectuarea operatiunilor de export, import sau a altor operatiuni cu produse strategice, supuse regimului de control reglementat prin prezenta ordonanta de urgenta;
    o) controleaza modul de indeplinire a obligatiilor si a angajamentelor asumate de Romania prin tratatele, acordurile si aranjamentele internationale in domeniu;
    p) impreuna cu Ministerul Afacerilor Externe, reprezinta Romania in cadrul activitatilor desfasurate de organizatiile si organismele internationale cu responsabilitati in domeniul controlului exporturilor si importurilor de produse strategice;
    q) coopereaza cu autoritatile similare din alte state, in scopul:
    - informarii reciproce si consultarii in cazul cererilor de licenta sau al permisului pentru produse strategice, daca exista indicii temeinice privind posibilitatea utilizarii acestora in alte scopuri decat cele declarate;
    - actualizarii si aplicarii uniforme a reglementarilor in materie, inclusiv a listelor de produse strategice;
    - sesizarii incalcarilor regimului de control, in vederea sanctionarii acestora de catre organele competente din fiecare tara;
    r) initiaza, impreuna cu institutiile competente, actualizarea listelor de produse strategice supuse regimului de control, in conformitate cu obligatiile si angajamentele internationale asumate de Romania;
    s) initiaza, in colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe si cu alte institutii interesate, actiuni de promovare a intereselor specifice Romaniei in relatiile cu organizatiile si organismele internationale de control al exporturilor si importurilor de produse strategice;
    s) indeplineste orice alte atributii prevazute de lege in domeniul reglementarii, autorizarii si controlului exporturilor si importurilor de produse strategice.
    Art. 22
    (1) Agentia isi exercita atributiile de control prin corpul de control, format din specialisti proprii si din alti experti, in calitate de colaboratori externi, atestati de aceasta.
    (2) Cheltuielile de expertizare tehnica a produselor strategice, efectuata la solicitarea agentiei in laboratoare, institute de cercetare sau in alte institutii specializate in domeniu, se suporta din bugetul Secretariatului General al Guvernului.
    (3) Corpul de control al agentiei, in exercitarea atributiilor sale de control, are acces neingradit, in conditiile legii, la documente, date si informatii necesare, oricare ar fi detinatorii acestora.
    (4) Persoanele prevazute la art. 3 sunt obligate sa transmita, la cererea agentiei, documentele, datele si informatiile solicitate, la termenele stabilite, si sa asigure, in conditiile legii, accesul neingradit al corpului de control al acesteia in sediile lor si in orice spatii care le apartin, in vederea verificarii aspectelor relevante privind incheierea, derularea sau finalizarea operatiunilor prevazute la art. 1, precum si a celor privind destinatia si utilizarea finala ale produselor strategice.
    (5) Persoanele juridice prevazute la art. 3 si autoritatile publice cu atributii in domeniu au obligatia de a pastra timp de 15 ani documentele privind operatiunile efectuate cu produse strategice supuse controlului.
    (6) Persoanele implicate in aplicarea regimului de control al produselor strategice, care iau cunostinta de informatii ce constituie secrete de stat, de serviciu sau comerciale, sunt obligate sa respecte caracterul lor si sa le faca cunoscute numai autoritatilor indreptatite, in conditiile legii.
    Art. 23
    (1) In cadrul sistemului de control al exporturilor si importurilor de produse strategice se constituie Consiliul interministerial, alcatuit din reprezentanti, cel putin la nivel de director, ai Ministerului Afacerilor Externe, Ministerului Apararii Nationale, Ministerului Finantelor, Ministerului Industriei si Comertului, Ministerului de Interne, Serviciului Roman de Informatii, Serviciului de Informatii Externe, Departamentului pentru Integrare Europeana, Comisiei Nationale pentru Controlul Activitatilor Nucleare si ai agentiei.
    (2) Presedintia Consiliului interministerial este asigurata de agentie prin presedintele acesteia.
    (3) Activitatea de secretariat pentru Consiliul interministerial este asigurata de agentie.
    (4) Consiliul interministerial examineaza si avizeaza cererile de licenta de:
    a) export pentru toate produsele strategice;
    b) import de armamente, munitii si alte produse militare;
    c) import de produse cu dubla utilizare sensibile si foarte sensibile;
    d) operatiuni efectuate cu parteneri straini, care se refera la cumparari sau la vanzari de produse strategice, fara atingerea fizica a teritoriului Romaniei.
    Art. 24
    Cererile de autorizatie, de licenta si de permis pentru operatiunile cu produse strategice se aproba prin ordin al presedintelui agentiei.
    Art. 25
    Rezolvarea cererilor de licenta pentru exportul sau importul de produse nucleare este conditionata si de prezentarea de catre solicitantul de licenta a autorizatiei de export sau de import, emisa de Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare.
    Art. 26
    (1) Rezolvarea cererilor de licenta ale agentilor economici din structura sau din subordinea organelor sistemului national de aparare, ordine publica si siguranta nationala, pentru exportul sau importul de armamente, munitii si de alte produse militare, este conditionata si de prezentarea de catre solicitantul de licenta a autorizatiei de export sau de import emise de Ministerul Apararii Nationale.
    (2) Rezolvarea cererilor de licenta ale altor persoane decat cele prevazute la alin. (1), pentru exportul sau importul de armamente, munitii si alte produse militare, este conditionata si de prezentarea de catre solicitantul de licenta a autorizatiei de export sau de import emise de agentie, cu avizul Ministerului Apararii Nationale.
    (3) Fac exceptie de la prevederile alin. (2), privind obligativitatea obtinerii avizului, agentii economici producatori infiintati prin hotarare a Guvernului, prin care acestia pot comercializa la extern produsele si serviciile de tehnica militara aflate in obiectul lor de activitate.
    Art. 27
    Rezolvarea cererilor de licenta pentru exportul sau importul de produse strategice, altele decat cele prevazute la art. 25 si 26, este conditionata si de prezentarea de catre solicitantul de licenta a autorizatiei de a efectua operatiuni de comert exterior, eliberata de catre agentie.
    Art. 28
    Rezolvarea cererilor de permis este conditionata si de prezentarea, dupa caz, a altor avize sau acte de autorizare, eliberate, potrivit legii, de autoritatile publice abilitate.
    Art. 29
    (1) In aplicarea prevederilor prezentei ordonante de urgenta agentia este beneficiar autorizat si valorificator de informatii specifice, inclusiv pentru cele detinute de organele de stat abilitate, potrivit legii, sa desfasoare activitati informative.
    (2) Agentia are acces neingradit, in conditiile legii, la toate informatiile care privesc operatiuni cu produse strategice, precum si la informatiile necesare evaluarii oricaror forme de activitati cu asemenea produse.
    (3) Autoritatile publice abilitate, potrivit legii, sa desfasoare activitati informative sunt obligate sa transmita agentiei datele obtinute, referitoare la incalcarea prevederilor prezentei ordonante de urgenta.
    (4) La solicitarea agentiei, Ministerul de Interne sau alte institutii abilitate efectueaza verificari specifice si o informeaza in vederea luarii masurilor legale.
    (5) Ministerul Industriei si Comertului - Centrul Roman de Comert Exterior si Ministerul Finantelor - Directia Generala a Vamilor vor pune la dispozitie agentiei, lunar si ori de cate ori se solicita, toate datele necesare referitoare la exportul si importul de produse strategice.

    CAP. 5
    Sanctiuni

    Art. 30
    Incalcarea prevederilor prezentei ordonante de urgenta referitoare la operatiunile cu produse strategice, precum si a celor privind sinceritatea declaratiilor, care constituie infractiuni potrivit legii, se pedepseste conform prevederilor Codului penal.
    Art. 31
    Eliberarea autorizatiilor, licentelor de export sau de import de produse strategice, precum si a permiselor, fara respectarea prevederilor prezentei ordonante de urgenta, atrage, dupa caz, raspunderea disciplinara, administrativa sau penala, potrivit legii.
    Art. 32
    Nerespectarea destinatiei si utilizarii finale a produselor strategice, inscrise in documente in baza declaratiei prevazute la art. 13 alin. (3), constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 10 milioane lei la 50 milioane lei.
    Art. 33
    (1) Incalcarea prevederilor art. 7 alin. (2), art. 17 alin. (2) si (3) si ale art. 22 alin. (5) si (6), in masura in care faptele nu sunt considerate, potrivit legii, infractiuni, constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 10 milioane lei la 25 milioane lei.
    (2) Incalcarea prevederilor art. 14 si art. 22 alin. (4), in masura in care faptele nu sunt considerate, potrivit legii, infractiuni, constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 10 milioane lei la 50 milioane lei.
    Art. 34
    (1) Contraventiile se constata si amenda se aplica de corpul de control al agentiei, precum si de alte organe abilitate, potrivit legii.
    (2) Corpul de control al agentiei sesizeaza organele de urmarire penala in cazul in care faptele constatate sunt considerate, potrivit legii, infractiuni.
    Art. 35
    Sanctiunile prevazute in prezenta ordonanta de urgenta se aplica si persoanelor juridice.
    Art. 36
    Aplicarea sanctiunilor pentru contraventiile prevazute in prezenta ordonanta de urgenta se prescrie in termen de un an de la data savarsirii faptei.
    Art. 37
    Contraventiilor prevazute in prezenta ordonanta de urgenta le sunt aplicabile dispozitiile Legii nr. 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia art. 25 - 27.
    Art. 38
    Daca incalcarea prevederilor prezentei ordonante de urgenta este de natura sa produca consecinte grave regimului exporturilor si importurilor de produse strategice si indeplinirii obligatiilor si angajamentelor internationale asumate de Romania in acest domeniu, agentia poate suspenda sau retrage autorizatiile, licentele sau permisele pe care le-a eliberat sau poate solicita organelor competente suspendarea ori retragerea actelor de autorizare eliberate de acestea, conform legii.

    CAP. 6
    Dispozitii finale

    Art. 39
    Agentia face parte, ca membru de drept, din structurile decizionale ale tuturor organismelor create la nivel national, care desfasoara activitati ce au legatura cu regimul produselor strategice.
    Art. 40
    (1) Agentia este reprezentata, in cadrul misiunilor diplomatice ale Romaniei in strainatate, pe langa organismele internationale de control al exporturilor de produse strategice, al interzicerii armelor chimice, precum si in tarile cu care Romania desfasoara curent operatiuni comerciale cu asemenea produse, prin personal detasat in Ministerul Afacerilor Externe.
    (2) Numarul persoanelor detasate si atributiile acestora se stabilesc impreuna cu Ministerul Afacerilor Externe.
    (3) Lista cuprinzand organismele si tarile prevazute la alin. (1), numarul posturilor alocate in acest scop din organigrama Ministerului Afacerilor Externe, precum si nivelul acreditarilor diplomatice se stabilesc prin hotarare a Guvernului.
    (4) Cheltuielile aferente activitatilor desfasurate de personalul prevazut la alin. (1) se asigura din bugetul aprobat Ministerului Afacerilor Externe.
    Art. 41
    Formularele de autorizatie, licenta, permis si alte documente prevazute de prezenta ordonanta de urgenta se stabilesc prin ordin al presedintelui agentiei si se publica in Monitorul Oficial al Romaniei.
    Art. 42
    (1) Agentia elaboreaza norme metodologice de aplicare a prevederilor prezentei ordonante de urgenta in termen de 15 zile de la data publicarii acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    (2) Normele metodologice prevazute la alin. (1) se aproba prin ordin al presedintelui agentiei si se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    Art. 43
    (1) Prezenta ordonanta de urgenta intra in vigoare in termen de 15 zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei.
    (2) La data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta se abroga Ordonanta Guvernului nr. 31/1994 privind regimul importurilor si exporturilor de produse strategice, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 218 din 16 august 1994 si aprobata prin Legea nr. 93/1994, precum si orice alte dispozitii contrare.

                PRIM-MINISTRU
                 RADU VASILE

                      Contrasemneaza:
                      p. Ministru de stat,
                      ministrul apararii nationale,
                      Ioan Mircea Plangu,
                      secretar de stat

                      p. Ministrul afacerilor externe,
                      Ion Pascu,
                      secretar de stat

                      Ministrul industriei si comertului,
                      Radu Berceanu

                      p. Ministru delegat pe langa
                      primul-ministru pentru
                      integrare europeana,
                      Aurel Ciobanu Dordea,
                      secretar de stat

                      Secretar de stat,
                      seful Departamentului pentru Reforma
                      Administratiei Publice Centrale,
                      Petrica Diaconu

                      Secretar de stat,
                      presedintele
                      Agentiei Nationale de Control
                      al Exporturilor Strategice si
                      al Interzicerii Armelor Chimice,
                      Marius Petrescu

                      p. Ministru de interne,
                      Mircea Muresan,
                      secretar de stat

                      Ministrul finantelor,
                      Decebal Traian Remes

                      Directorul Serviciului
                      Roman de Informatii,
                      Costin Georgescu

                      Directorul Serviciului
                      de Informatii Externe,
                      Catalin Harnagea

                      Ministrul muncii si
                      protectiei sociale,
                      Alexandru Athanasiu

                      Secretar de stat,
                      presedintele
                      Comisiei Nationale pentru
                      Controlul Activitatilor Nucleare,
                      Dan Cutoiu



SmartCity5

COMENTARII la OUG 158/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 158 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu OUG 158/1999
Ordin 922 2014
Ordin 849 2013
Legea 104 2013
Rectificare 55 2012
OUG 55 2012
Legea 7 2011
privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 65/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr. 152/1998 privind înfiintarea Agentiei Nationale pentru Locuinte
Ordin 59 2005
privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul de control al exporturilor, importurilor si altor operatiuni cu produse militare, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 595/2004
Legea 595 2004
pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
Decizia 173 2004
privind abilitarea unor birouri vamale de a efectua operatiuni de vamuire cu produse strategice
Decizia 173 2004
privind abilitarea unor birouri vamale de a efectua operatiuni de vamuire cu produse strategice
Legea 594 2003
privind respingerea Ordonantei Guvernului nr. 48/2000 pentru modificarea art. 40 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
Legea 599 2003
pentru respingerea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 36/2000 pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
Ordin 676 2003
pentru aprobarea formularelor-tip de autorizatie, licente, permise si alte documente prevazute in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
Legea 387 2003
privind regimul de control al exporturilor de produse si tehnologii cu dubla utilizare
Ordin 418 2003
privind supunerea unui produs, care nu figureaza in listele de control cuprinzand produsele strategice, regimului de control prevazut de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
Ordin 179 2003
privind raportarea derularii operatiunilor de import de produse si tehnologii cu dubla utilizare, altele decat cele sensibile si foarte sensibile
Ordin 166 2003
privind acordarea consultantei de specialitate referitoare la incadrarea unor produse in listele cuprinzand produsele strategice supuse regimului de control la export si import
Decizia 1497 2002
privind abilitarea birourilor vamale de control si vamuire la interior si la frontiera de a efectua operatiuni vamale pentru produse strategice
Decizia 1497 2002
privind abilitarea birourilor vamale de control si vamuire la interior si la frontiera de a efectua operatiuni vamale pentru produse strategice
Ordin 275 2002
privind raportarea derularii operatiunilor de export definitiv de produse strategice supuse regimului de control prevazut de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
Ordin 275 2002
privind raportarea derularii operatiunilor de export definitiv de produse strategice supuse regimului de control prevazut de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
Ordin 262 2002
privind supunerea unui produs, care nu figureaza in listele cuprinzand produsele strategice, regimului de control prevazut de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
Ordin 262 2002
privind supunerea unui produs, care nu figureaza in listele cuprinzand produsele strategice, regimului de control prevazut de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
Ordin 159 2002
pentru aprobarea Normelor metodologice privind autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de operatiuni de comert exterior cu produse strategice in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
Ordin 159 2002
pentru aprobarea Normelor metodologice privind autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de operatiuni de comert exterior cu produse strategice in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
Ordin 81 2002
privind termenul de acordare a consultantei de specialitate referitoare la incadrarea unor produse in listele cuprinzand produsele strategice supuse regimului de control la export si import
Ordin 81 2002
privind termenul de acordare a consultantei de specialitate referitoare la incadrarea unor produse in listele cuprinzand produsele strategice supuse regimului de control la export si import
Ordin 71 2002
privind aplicarea regimului de control prevazut de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 unor produse care nu figureaza in lista de armamente, munitii si alte produse militare
Ordin 71 2002
privind aplicarea regimului de control prevazut de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 unor produse care nu figureaza in lista de armamente, munitii si alte produse militare
Ordin 161 2001
privind supunerea unui produs, care nu figureaza in listele cuprinzand produsele strategice, regimului de control prevazut de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/1999
Ordin 148 2001
pentru aprobarea formularelor-tip de autorizatie, permise si alte documente prevazute in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
Hotărârea 844 2001
privind Lista de armamente, munitii si alte produse militare supuse regimului de control la export si import
Ordin 139 2001
pentru aprobarea formularelor-tip de licenta si a altor documente prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
Hotărârea 327 2000
privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Control al Exporturilor Strategice si al Interzicerii Armelor Chimice
OUG 36 2000
pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
Ordin 6 2000
pentru aprobarea formularelor-tip de licenta si a altor documente prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
Ordonanţa 48 2000
pentru modificarea art. 40 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
Hotărârea 20 2000
pentru completarea anexei nr. 1 la Hotararea Guvernului nr. 467/1999 privind produsele strategice supuse regimului de control la export si import
Ordin 25 1999
pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
Ordin 27 1999
pentru aprobarea formularelor-tip de autorizatie si de permise conform prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/1999 privind regimul exporturilor si importurilor de produse strategice
OUG 158 1999
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu