Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 99 din 22 ianuarie 2010

pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind procedura de acordare a amanarii la plata a obligatiilor fiscale neachitate la termen, administrate de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2.321/2009

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 64 din 28 ianuarie 2010



In temeiul prevederilor art. 8 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 92/2009 pentru amânarea la plată a obligaţiilor fiscale neachitate la termen ca urmare a efectelor crizei economico-financiare, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 363/2009, şi ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite prezentul ordin.

Art. I. - Normele metodologice privind procedura de acordare a amânării la plată a obligaţiilor fiscale neachitate la termen, administrate de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.321/2009 publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 508 din 23 iulie 2009, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. La articolul 4 alineatul (1), litera a) se abrogă.

2. La articolul 4 alineatul (1), litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,b) şi-au depus toate declaraţiile fiscale conform legii până la data depunerii cererii de amânare la plată. Dovada depunerii acestora va fi editată din baza de date a organului fiscal;".

3. La articolul 4, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Condiţiile prevăzute la alin. (1) trebuie îndeplinite la data depunerii cererii."

4. După articolul 6 se introduce un nou articol, articolul 61, cu următorul cuprins:

„Art. 61. - (1) In termen de 15 zile de la data comunicării deciziei de amânare la plată, contribuabilii vor constitui garanţii sub forma scrisorii de garanţie bancară şi/sau vor oferi bunuri libere de orice sarcini în vederea instituirii măsurilor asigurătorii.

(2) Garanţiile constituite şi/sau bunurile oferite în vederea instituirii măsurilor asigurătorii vor reprezenta:

a) 20% din suma amânată la plată şi dobânzile datorate pe perioada amânării la plată, dacă amânarea se acordă pe o perioadă de până la 3 luni inclusiv;

b) 40% din suma amânată la plată şi dobânzile datorate pe perioada amânării la plată, dacă amânarea se acordă pe o perioadă mai mare de 3 luni."

5.  La articolul 7, alineatul (8) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(8) Pe perioada amânării la plată contribuabilii sunt obligaţi să îşi achite, conform legii, obligaţiile fiscale cu termene de plată începând cu data emiterii deciziei de amânare la plată. Amânarea la plată îşi menţine valabilitatea şi dacă obligaţiile fiscale sunt achitate în cel mult 30 de zile de la termenul prevăzut de lege pentru plata obligaţiei. In cazul în care termenul de 30 de zile se împlineşte după data de 20 decembrie, obligaţiile fiscale se plătesc până la această dată."

6.  La articolul 7, după alineatul (8) se introduce un nou alineat, alineatul (81), cu următorul cuprins:

„(81) Pentru obligaţiile fiscale prevăzute la alin. (8), achitate în cel mult 30 de zile de la scadenţă, se datorează majorări de întârziere conform prevederilor Codului de procedură fiscală."

7.  La articolul 7, alineatul (9) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(9) Obligaţiile fiscale prevăzute la alin. (8) pot fi stinse prin orice modalitate şi în condiţiile prevăzute de Codul de procedură fiscală.

Obligaţia de plată se consideră îndeplinită şi în cazul contribuabililor care au depuse la organul fiscal deconturi cu sumă negativă de TVA cu opţiune de rambursare şi/sau cereri de restituire, dacă:

a)  suma obligaţiilor de plată este mai mică sau egală cu suma de rambursat/restituit;

b)  deconturile cu suma negativă de TVA cu opţiune de rambursare şi/sau cererile de restituire au fost depuse în cadrul termenului prevăzut la alin. (8).

Diferenţele rezultate în urma soluţionării deconturilor cu sumă negativă de TVA cu opţiune de rambursare şi/sau a cererilor de restituire se consideră obligaţii de plată începând cu data comunicării modului de soluţionare a acestora, conform dispoziţiilor art. 111 alin. (2) din Codul de procedură fiscală."

8. La articolul 7, după alineatul (11) se introduc patru noi alineate, alineatele (111)-(114), cu următorul cuprins:

„(111) Pe perioada de valabilitate a amânării la plată a obligaţiilor fiscale neachitate la termen, pentru sumele amânate la plată, prin excepţie de la prevederile art. 120 alin. (7) şi ale art. 123 din Codul de procedură fiscală, se datorează dobânzi.

(112)  Dobânda se calculează prin aplicarea cotei de 0,05% pentru fiecare zi a perioadei de amânare la plată, începând cu data emiterii deciziei şi, după caz, până la:

a) data la care se împlineşte termenul de amânare la plată;

b)  data stingerii obligaţiilor fiscale amânate la plată dacă acestea au fost stinse anticipat.

(113) In situaţia în care la împlinirea termenului stabilit pentru plata obligaţiilor fiscale amânate la plată contribuabilul nu îşi achită aceste obligaţii, va datora pentru întreaga perioadă de amânare la plată majorări de întârziere, conform prevederilor Codului de procedură fiscală, şi nu dobânda prevăzută la alin. (111).

(114)  In situaţia în care amânarea la plată îşi pierde valabilitatea, potrivit prevederilor art. 5 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 92/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 363/2009, contribuabilul va datora majorări de întârziere de la data la care încetează amânarea la plată, conform prevederilor Codului de procedură fiscală, şi nu dobânda prevăzută la alin. (111)."

9. La articolul 7, după alineatul (12) se introduce un nou alineat, alineatul (13), cu următorul cuprins:

„(13) Pentru dobânzile stabilite prin deciziile prevăzute la alin. (12), termenul de plată este cel prevăzut la art. 111 alin. (2) din Codul de procedură fiscală."

10. Articolul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 8. - Pe perioada amânării la plată nu se datorează dobânzi pentru sumele datorate cu titlu de amenzi de orice fel, obligaţii fiscale accesorii stabilite potrivit legii, cheltuieli de executare silită, cheltuieli judiciare, sumele confiscate, precum şi sumele reprezentând echivalentul în lei al bunurilor şi sumelor confiscate care nu sunt găsite la locul faptei."

11.   După articolul 10 se introduce un nou articol, articolul 101, cu următorul cuprins:

„Art. 101. - (1) Pentru amânările la plată în derulare la data intrării în vigoare a Legii nr. 363/2009 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 92/2009 pentru amânarea la plată a obligaţiilor fiscale neachitate la termen ca urmare a efectelor crizei economico-financiare, denumită în continuare lege, valoarea garanţiilor se ajustează astfel:

a)  în cazul scrisorilor de garanţie bancară contribuabilul poate reduce garanţia la nivelul stabilit de lege;

b) în cazul bunurilor oferite în vederea sechestrării, măsurile asigurătorii se ridică la solicitarea contribuabilului până la nivelul stabilit de lege.

(2)  Pentru amânările la plată în derulare, dispoziţiile art. 7 alin. (111) şi alin. (112) se aplică începând cu data intrării în vigoare a legii.

(3)  In aplicarea dispoziţiilor alin. (2), la emiterea deciziei referitoare la obligaţiile fiscale accesorii, se va avea în vedere nivelul dobânzii prevăzut la art. 7 alin. (112)."

12. Anexele nr. 1-4 la normele metodologice se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-4, care fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. II. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 la normele metodologice)

- Model -

(persoane juridice şi persoane fizice)

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili

Direcţia Generală a Finanţelor Publice..........................

Administraţia Finanţelor Publice....................................

Nr............/................

DECIZIE

de acordare a amânării la plată

Către: Denumire/Nume şi prenume......................................................................

Domiciliul fiscal:

Localitatea................., str.............nr. ..., bl. ..., et. ..., judeţul/sectorul..................

Codul de identificare fiscală................................................................................

In temeiul prevederilor art. 3 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 92/2009 pentru amânarea la plată a obligaţiilor fiscale neachitate la termen ca urmare a efectelor crizei economico-financiare, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 363/2009, ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.321/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice privind procedura de acordare a amânării la plată a obligaţiilor fiscale neachitate la termen, administrate de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

având în vedere Cererea dumneavoastră nr............., înregistrată sub nr...........................din data de.........................., precum şi Certificatul de atestare fiscală nr.........../..............,

se emite următoarea decizie:

1. Se acordă amânarea la plată până la data de.....................a obligaţiilor fiscale datorate în ultima zi a lunii anterioare depunerii cererii, respectiv ......................., şi nestinse până la data eliberării certificatului de atestare fiscală, în sumă totală de....................................., reprezentând*):

                                                                                                                        - lei -

Denumirea obligaţiei fiscale amânate la plată

Debite

Majorări de întârziere

0

1

2

Total:

*) Pentru contribuabilii cu sedii secundare, tabelul de la pct. 1 se va întocmi atât pe total societate, cât şi defalcat pe activitatea proprie şi cea a sediilor secundare.

2.  (1) Pentru sumele amânate la plată, prin excepţie de la prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se datorează dobânzi, în condiţiile art. 7 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 92/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 363/2009, în sumă de .... lei.

(2) Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii se emite la data stingerii sumelor amânate la plată, dacă acestea au fost stinse anticipat, sau în ziua imediat următoare expirării termenului de amânare la plată.

(3)  Dobânzile comunicate prin deciziile prevăzute la alin. (2) se vor achita la termenul de plată prevăzut la art. 111 alin. (2) din Codul de procedură fiscală.

3.  (1) Pentru sumele amânate la plată conform pct. 1 se constituie o garanţie, în termen de 15 zile de la data comunicării prezentei decizii.

(2) Garanţia poate fi constituită sub formă de scrisoare de garanţie bancară şi/sau se vor oferi bunuri libere de orice sarcini în vederea instituirii măsurilor asigurătorii.

(3) Garanţiile menţionate la alin. (2) vor reprezenta.....%**) din suma amânată la plată şi dobânzile datorate pe perioada amânării la plată, în sumă de ....lei.

(4) In cazul scrisorii de garanţie, aceasta se va constitui pe o perioadă de valabilitate mai mare cu 60 de zile decât perioada de amânare la plată prevăzută la pct. 1.

(5)  După data pierderii valabilităţii amânării la plată sau după expirarea perioadei de amânare la plată, garanţiile se vor executa după cum urmează:

a) în cazul scrisorii de garanţie bancară, organul fiscal competent va solicita băncii garante utilizarea garanţiei în vederea stingerii sumelor rămase de plată din decizia de amânare la plată;

b)  în cazul bunurilor libere de orice sarcini oferite de contribuabil, organul fiscal competent în administrarea contribuabilului va proceda la valorificarea acestora, potrivit legii.

4.  (1) Pe perioada amânării la plată contribuabilii sunt obligaţi să îşi achite, conform legii, obligaţiile fiscale cu termene de plată începând cu data emiterii deciziei de amânare la plată. Amânarea la plată îşi menţine valabilitatea şi dacă obligaţiile fiscale sunt achitate în cel mult 30 de zile de la termenul prevăzut de lege pentru plata obligaţiei. In cazul în care termenul de 30 de zile se împlineşte după data de 20 decembrie, obligaţiile fiscale se plătesc până la această dată.

(2) Obligaţiile fiscale prevăzute la alin. (1) pot fi stinse prin orice modalitate şi în condiţiile prevăzute de Codul de procedură fiscală.

Obligaţia de plată se consideră îndeplinită şi în cazul contribuabililor care au depuse la organul fiscal deconturi cu sumă negativă de TVA cu opţiune de rambursare şi/sau cereri de restituire, dacă:

a) suma obligaţiilor de plată este mai mică sau egală cu suma de rambursat/restituit;

b) deconturile cu suma negativă de TVA cu opţiune de rambursare şi/sau cererile de restituire au fost depuse în cadrul termenului prevăzut la alin. (1).

Diferenţele rezultate în urma soluţionării deconturilor cu sumă negativă de TVA cu opţiune de rambursare şi/sau a cererilor de restituire se consideră obligaţii de plată începând cu data comunicării modului de soluţionare a acestora, conform dispoziţiilor art. 111 alin. (2) din Codul de procedură fiscală.

5.  Orice alte obligaţii fiscale care nu fac obiectul amânării la plată, inclusiv majorările de întârziere comunicate până la emiterea deciziei de amânare la plată, aferente obligaţiilor fiscale principale care au făcut obiectul amânării la plată, se vor stinge conform prevederilor legale în vigoare.

6.  (1) Amânarea la plată prevăzută în prezenta decizie îşi pierde valabilitatea dacă: a)...................................***) nu respectă prevederile pct. 3;

b) în situaţia în care...................***) nu îşi achită, conform prevederilor pct. 4, obligaţiile fiscale cu termene de plată începând cu data emiterii prezentei decizii.

(2) Nerespectarea condiţiilor prevăzute la pct. 6. (1) în care s-a acordat amânarea la plată prin prezenta decizie atrage anularea acesteia, începerea imediată sau continuarea, după caz, a executării silite pentru întreaga sumă neplătită.

Impotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie la organul fiscal emitent în conformitate cu prevederile art. 209 alin. (2) din Codul de procedură fiscală, în termen de 30 de zile de la data comunicării, potrivit prevederilor art. 207 alin. (1) din acelaşi act normativ.

Conducătorul unităţii fiscale,

Numele şi prenumele......................

Semnătura şi ştampila unităţii...........

**) Se va menţiona, după caz, 20% sau 40%, în funcţie de perioada amânării la plată acordată, respectiv: dacă perioada amânării la plată este de până la 3 luni inclusiv, se va menţiona 20%, iar dacă perioada amânării la plată este mai mare de 3 luni, se va menţiona 40%.

***) Se va menţiona, după caz, denumirea contribuabilului persoană juridică sau persoană fizică.

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 2 la normele metodologice)

- Model -

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili

Direcţia Generală a Finanţelor Publice..........................

Administraţia Finanţelor Publice....................................

Nr............/................

DECIZIE

de comunicare a pierderii valabilităţii amânării la plată

Către: Denumire/Nume şi prenume.......................................................................

Domiciliul fiscal:

Localitatea................., str...................nr. ..., bl. ..., et. ..., judeţul/sectorul.............

Codul de identificare fiscală.................................................................................

In temeiul prevederilor art. 5 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 92/2009 pentru amânarea la plată a obligaţiilor fiscale neachitate la termen ca urmare a efectelor crizei economico-financiare, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 363/2009, şi al prevederilor art. 3 alin. (8) din Normele metodologice privind procedura de acordare a amânării la plată a obligaţiilor fiscale neachitate la termen, administrate de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.321/2009, cu modificările şi completările ulterioare,

vă comunicăm că amânarea la plată, aprobată prin Decizia de acordare a amânării la plată nr..............., şi-a pierdut valabilitatea, începând cu data de ..................., ca urmare a nerespectării dispoziţiilor...................................*) din acest act administrativ.

De asemenea, vă precizăm că potrivit prevederilor art. 5 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 92/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 363/2009, pierderea valabilităţii amânării la plată atrage anularea acesteia, precum şi începerea sau continuarea, după caz, a executării silite.

Intrucât nu aţi respectat condiţiile de menţinere a valabilităţii amânării la plată menţionate în Decizia de acordare a amânării la plată nr..............., veţi datora majorări de întârziere de la data la care încetează amânarea la plată, conform prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Garanţia constituită de dumneavoastră va fi executată în contul sumelor amânate la plată şi al majorărilor de întârziere aferente, rămase nestinse.

Impotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie la organul fiscal emitent în conformitate cu prevederile art. 209 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 30 de zile de la data comunicării, potrivit prevederilor art. 207 alin. (1) din acelaşi act normativ.

Conducătorul unităţii fiscale,

Numele şi prenumele........................

Semnătura şi ştampila unităţii.............

*) Se vor menţiona condiţiile neîndeplinite din decizia de acordare a amânării la plată.

ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 3 la normele metodologice)

- Model -

Organul fiscal competent.............................................................

                                         (care aprobă sau respinge cererea)

Aprobat/data..........

Conducătorul unităţii fiscale,

Semnătura

REFERAT

Subsemnatul(a), ........................, având funcţia de...........................în cadrul Serviciului/Biroului/ Compartimentului .............................., ca urmare a cererii depuse de.................., C.I.F......................., înregistrată sub nr..............din data de ................, am procedat la verificarea îndeplinirii condiţiilor prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 92/2009 pentru amânarea la plată a obligaţiilor fiscale neachitate la termen ca urmare a efectelor crizei economico-financiare, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 363/2009, şi de Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.321/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice privind procedura de acordare a amânării la plată a obligaţiilor fiscale neachitate la termen, administrate de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, şi am constatat că au fost/nu au fost îndeplinite condiţiile de acordare a amânării la plată, respectiv:

Secţiunea A: Condiţii de acordare a amânării la plată

Conditii de acordare a amânării la plată

Modul de respectare a condiţiilor

a) şi-a depus toate declaraţiile fiscale

|__|              |__|

Da               Nu

b) nu are înscrise fapte în cazierul fiscal

|__|              |__|

Da               Nu

c) nu s-a stabilit răspunderea potrivit prevederilor Legii nr. 85/2006 privind   procedura   insolvenţei,   cu   modificările   şi   completările ulterioare, şi/sau răspunderea solidară potrivit prevederilor art. 27 şi 28 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

|__|              |__|

Da               Nu

Secţiunea B: Sume ce vor face obiectul amânării la plată*)

                                                                                                                         - lei -

Denumirea obligaţiei fiscale amânate la plată

Debite

Majorări de întârziere

0

1

2

Total:

Faţă de cele constatate mai sus propun aprobarea/respingerea cererii de amânare la plată.

De asemenea, anexăm la prezentul referat şi documentele doveditoare ale îndeplinirii condiţiilor prevăzute la art. 2 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 92/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 363/2009, precum şi Certificatul de atestare fiscală nr........../..........**)

Intocmit

Inspector,

................................................

Avizat

Şef compartiment,

................................................

*) Se va completa numai în situaţia în care condiţiile de acordare a amânării la plată sunt îndeplinite, atât pe total societate, cât şi pentru fiecare sediu secundar şi activitate proprie.

**) Se vor menţiona şi anexa toate certificatele de atestare fiscală eliberate atât pentru contribuabil, cât şi pentru sediile secundare, după caz.

ANEXA Nr. 4 (Anexa nr. 4 la normele metodologice)

- Model -

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili

Direcţia Generală a Finanţelor Publice..........................

Administraţia Finanţelor Publice....................................

Nr............/................

DECIZIE

de respingere a cererii de amânare la plată

Către: Denumire/Nume şi prenume.....................................................................

Domiciliul fiscal:

Localitatea.............., str................nr. ..., bl. ..., et. ..., judeţul/sectorul................

Codul de identificare fiscală................................................................................

In temeiul prevederilor art. 4 alin. (9) din Normele metodologice privind procedura de acordare a amânării la plată a obligaţiilor fiscale neachitate la termen, administrate de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.321/2009, cu modificările şi completările ulterioare,

se respinge Cererea dumneavoastră nr........................, prin care solicitaţi amânarea la plată a sumei de.................., reprezentând obligaţii fiscale datorate în ultima zi a lunii anterioare depunerii cererii şi nestinse până la data eliberării Certificatului de atestare fiscală nr............din data de................., ca urmare a nerespectării dispoziţiilor................*) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 92/2009 pentru amânarea la plată a obligaţiilor fiscale neachitate la termen ca urmare a efectelor crizei economico-financiare, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 363/2009.

Impotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie la organul fiscal emitent în conformitate cu prevederile art. 209 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 30 de zile de la data comunicării, potrivit prevederilor art. 207 alin. (1) din acelaşi act normativ.

Conducătorul unităţii fiscale,

Numele şi prenumele......................

Semnătura şi ştampila unităţii...........

*) Se va menţiona, după caz, art. 2 alin. (1) lit. b), c) sau d).


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 99/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 99 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu