Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2443 din 27 decembrie 1995

privind restituirea T.V.A. aferente bunurilor si serviciilor destinate misiunilor diplomatice, investitorilor straini in domeniul explorarii si exploatarii zacamintelor de petrol si gaze, precum si realizarii unor obiective finantate din ajutoare si imprumuturi nerambursabile

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 12 din 19 ianuarie 1996


SmartCity3


    Ministru de stat, ministrul finantelor,
    in baza prevederilor art. 5 lit. c) si ale art. 17 lit. C. d) si f) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata, ale art. II punctul 1 din Ordonanta Guvernului nr. 22/1995 cu privire la modificarea si completarea unor reglementari referitoare la accize, taxa pe valoarea adaugata si comisionul vamal, precum si ale Normelor nr. 4.500/1993 privind taxa pe valoarea adaugata aferenta operatiunilor referitoare la vanzari de bunuri si prestari de servicii in favoarea misiunilor diplomatice si a unitatilor asimilate acestora, pentru aplicarea cotei zero de taxa pe valoarea adaugata,
    in temeiul Hotararii Guvernului nr. 449/1994 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor,

    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Directia generala impozite indirecte din cadrul Ministerului Finantelor primeste si analizeaza:
    - cererile misiunilor diplomatice si ale institutiilor asimilate acestora, acreditate in Romania, precum si ale personalului acestora, privind restituirea taxei pe valoarea adaugata aferenta cumpararilor de bunuri si servicii din Romania, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare;
    - cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata, aferenta utilajelor, echipamentelor si serviciilor achizitionate, legate nemijlocit de activitatile din domeniul explorarii si exploatarii zacamintelor de petrol si gaze, realizate de investitori straini precum si cele aferente obiectivului de investitii "Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International Bucuresti-otopeni", precum si cererile pentru eliberarea certificatelor pe baza carora furnizorii si prestatorii care participa la realizarea obiectivelor de mai sus factureaza bunurile livrate si serviciile prestate fara taxa pe valoarea adaugata, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferenta intrarilor destinate realizarii obiectivelor.
    Pe baza analizei, Directia generala impozite indirecte aproba sau propune spre aprobare, potrivit competentelor din anexa nr. I, pentru fiecare cerere in parte, suma ce urmeaza a fi restituita din taxa pe valoarea adaugata.
    Art. 2
    Cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata, aferenta bunurilor si serviciilor achizitionate destinate realizarii unor obiective pe teritoriul Romaniei, cu finantare asigurata din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme internationale, precum si de organizatii nonprofit si de caritate, se primesc si se analizeaza de catre organele fiscale teritoriale la care sunt inregistrati titularii cererilor.
    Pe baza analizei, organele fiscale teritoriale avizeaza si transmit cererile prevazute la alineatul de mai sus, in vederea aprobarii, la directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana sau a municipiului Bucuresti, dupa caz.
    Suma care urmeaza a se restitui se aproba de catre directorul general al directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana sau a municipiului Bucuresti, dupa caz.
    Directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana sau a municipiului Bucuresti, dupa caz, pentru neimpozitarea cu taxa pe valoarea adaugata a obiectivelor prevazute la alin. 1, poate elibera certificate de aplicare a cotei zero de taxa pe valoarea adaugata de catre furnizorii si prestatorii care participa la realizarea obiectivelor, pentru bunurile livrate si serviciile prestate, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferenta intrarilor destinate realizarii obiectivelor.
    Art. 3
    Restituirea taxei pe valoarea adaugata se efectueaza potrivit precizarilor din anexa nr. I.
    Art. 4
    Directia generala impozite indirecte si Directia generala de contabilitate publica si trezorerie a statului din cadrul Ministerului Finantelor, directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a municipiului Bucuresti vor lua masuri pentru aducerea la indeplinire a prezentului ordin.
    Art. 5
    Prevederile prezentului ordin se aplica incepand cu data de 1 ianuarie 1996.
    Art. 6
    Cu data intrarii in vigoare a prezentului ordin, prevederile Ordinului ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 54 din 17 ianuarie 1994 isi inceteaza aplicabilitatea.

                   Ministru de stat,
                   ministrul finantelor,
                   Florin Georgescu


    ANEXA I

                        PRECIZARI
privind modul de restituire a taxei pe valoarea adaugata

    In aplicarea prevederilor art. 5 lit. c) si ale art. 17 lit. C. d) si f) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata, ale art. II pct. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 22/1995 cu privire la modificarea si completarea unor reglementari referitoare la accize, taxa pe valoarea adaugata si comisionul vamal, precum si ale Normelor nr. 4.500/1993 ale Ministerului Finantelor, se fac urmatoarele precizari:
    I. Directia generala impozite indirecte din cadrul Ministerului Finantelor primeste si analizeaza cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata ale misiunilor diplomatice straine (anexa nr. I/1), inclusiv ale personalului acestora (anexa nr. I/2), acreditate in Romania.
    1. Verificarea si analiza efectuate urmaresc:
    - ca documentele ce atesta achizitionarea de bunuri si servicii sa corespunda formularelor tipizate comune si specifice privind aplicarea taxei pe valoarea adaugata, prevazute de reglementarile in vigoare;
    - specificarea in documentele respective, intr-o coloana distincta, a sumei privind taxa pe valoarea adaugata aferenta valorii bunurilor si serviciilor achizitionate, precum si existenta dovezii achitarii acestora;
    - existenta avizului favorabil al Ministerului Afacerilor Externe si a semnaturilor persoanelor autorizate;
    - verificarea corectitudinii calculelor.
    2. In urma verificarii si analizei se intocmeste o nota in care se consemneaza numarul si data cererii, rezultatul verificarii si propuneri cu privire la:
    - aprobarea restituirii taxei pe valoarea adaugata;
    sau
    - respingerea cererii.
    Restituirea taxei pe valoarea adaugata se aproba, pentru fiecare caz in parte, astfel:
    a) de catre directorul general al Directiei generale impozite indirecte, pentru sume de pana la un milion lei inclusiv, pentru fiecare caz in parte;
    b) de catre secretarul de stat care coordoneaza Directia generala impozite indirecte, pentru sume ce depasesc un milion lei, pentru fiecare caz in parte.
    3. Pe baza aprobarii, Directia generala impozite indirecte intocmeste comunicarea catre Directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat a municipiului Bucuresti, potrivit anexei nr. I/6, precum si comunicarea catre misiunea diplomatica privind modul de solutionare a cererii, potrivit anexei nr. I/7.
    4. Directia trezorerie din cadrul Directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat a municipiului Bucuresti, in baza comunicarilor primite de la Ministerul Finantelor, va intocmi ordine de plata pentru fiecare misiune diplomatica, in care se va inscrie suma integrala care se restituie. Pe versoul ordinului de plata se vor mentiona distinct suma care se restituie misiunilor diplomatice si suma restituita personalului acestora in cazul in care nu sunt deschise conturi personale in care sa se faca varsamintele.
    In contabilitatea executiei de casa a bugetului de stat vor fi evidentiate operatiunile de restituire din contul 60.16 x 02 "Rambursari din taxa pe valoarea adaugata", iar in cadrul acestuia se va conduce evidenta analitica pe fiecare misiune diplomatica sau unitate asimilata acesteia.
    II. Investitorii straini care beneficiaza de scutire de taxa pe valoarea adaugata pentru utilajele, echipamentele si serviciile achizitionate, legate nemijlocit de activitatea din domeniul explorarii si exploatarii zacamintelor de petrol si gaze, precum si cei care participa la realizarea obiectivului de investitii "Dezvoltarea Si modernizarea Aeroportului International Bucuresti - Otopeni" prezinta cererea de restituire a taxei pe valoarea adaugata Directiei generale impozite indirecte din cadrul Ministerului Finantelor, potrivit anexei nr. I/3.
    Cererile se analizeaza si se verifica, urmarindu-se respectarea reglementarilor in vigoare cu privire la restituirea taxei pe valoarea adaugata.
    Cererile aprobate potrivit competentelor prevazute la pct. 1.2. se transmit Directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat a municipiului Bucuresti care prin Directia trezorerie, restituie taxa pe valoarea adaugata, pe baza ordinului de plata, din contul 60.16 x 02.
    Furnizorii si prestatorii care participa la realizarea obiectivelor mentionate la pct. II pot factura bunurile livrate si serviciile prestate fara T.V.A., cu exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. aferente intrarilor destinate realizarii obiectivelor respective, pe baza unui certificat eliberat de Directia generala impozite indirecte.
    Certificatul va fi eliberat la cererea beneficiarului, pe baza unei documentatii ce trebuie sa cuprinda:
    - contractele privind realizarea obiectivelor, de catre investitorii straini, pe teritoriul Romaniei, aprobate de Guvern;
    - contractele incheiate cu furnizorii bunurilor sau cu prestatorii de servicii;
    - certificatele de inregistrare ca platitori de T.V.A. a furnizorilor de bunuri sau a prestatorilor de servicii.
    III. Cota zero de T.V.A. pentru bunurile si serviciile destinate realizarii unor obiective pe teritoriul Romaniei, cu finantare directa asigurata din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile, se aplica, daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:
    1. obiectivele ce urmeaza a fi realizate sa fie:
    a) nominalizate in hotarari ale Guvernului;
    b) prevazute in acorduri, protocoale, intelegeri incheiate cu guverne straine, organisme internationale, precum si cu organizatii nonprofit si de caritate;
    2. obiectivele trebuie sa fie de interes public general si destinate unor scopuri cu caracter umanitar, social-filantropic, de aparare a sanatatii, cultural, artistic, educativ, stiintific, sportiv, sa contribuie la protectia si conservarea monumentelor istorice si de arhitectura si sa fie concretizate in constructii, dotari cu tehnica de calcul, aparatura de specialitate, mobilier specific etc.; prin obiectiv nu se intelege achizitionarea de materiale consumabile si servicii destinate desfasurarii activitatii curente a respectivei institutii sau de bunuri nelegate strict de realizarea scopurilor mentionate mai sus;
    3. finantarea sa fie asigurata din:
    a) fondul de contrapartida, constituit din contravaloarea in lei a ajutoarelor primite de Romania sub forma de bunuri si servicii;
    b) ajutoare, altele decat cele cuprinse la lit. a) de mai sus, sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine sau organisme internationale;
    c) fonduri ale organizatiilor nonprofit si de caritate din strainatate si din tara, constituite si din donatii ale persoanelor fizice si juridice.
    Cota zero de T.V.A. se realizeaza astfel:
    A. prin exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. de catre beneficiarii obiectivelor de mai sus, daca acestia sunt platitori de T.V.A.;
    B. prin restituirea, de catre directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana sau a municipiului Bucuresti, a T.V.A. aferente aprovizionarilor destinate realizarii obiectivelor ai caror beneficiari nu sunt platitori de T.V.A.
    Restituirea T.V.A. aferenta obiectivelor ai caror beneficiari sunt neplatitori de T.V.A. se efectueaza de catre directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat, pe baza documentatiei depuse, verificata si aprobata potrivit competentelor acordate.
    Cererile de restituire se vor depune la organul fiscal teritorial la care sunt inregistrati titularii cererii, trimestrial, cel mai tarziu pana la finele lunii urmatoare incheierii unui trimestru, si vor fi justificate numai cu documente aferente cumpararilor efectuate in trimestrul pentru care se solicita restituirea de T.V.A. Nedepunerea in termen si necuprinderea tuturor documentelor justificative vor atrage pierderea dreptului de restituire.
    Documentatia necesara restituirii va cuprinde:
    - cererea de restituire a T.V.A. (anexa nr. 1/4);
    - certificatul de inregistrare fiscala;
    - comunicarea bancii privind atribuirea numarului de cont: curent, investitii - lei, valuta,
    - autorizatia de constructie a obiectivului, daca este cazul;
    - documente justificative privind cheltuielile, respectiv: chitante fiscale, facturi sau alte documente legale din care sa rezulte cuantumul de T.V.A.;
    - dovada platii bunurilor sau serviciilor achizitionate pentru care se solicita restituirea T.V.A. (dispozitii de plata, dispozitii de incasare, ordine de plata, extrase de cont);
    - documente din care sa rezulte modalitatea de finantare;
    - in situatia in care, pentru efectuarea verificarii si analizei, sunt necesare si alte documente decat cele mentionate mai sus, organul fiscal le poate solicita titularului cererii.
    Dupa verificare, organul fiscal teritorial va intocmi un proces-verbal din care sa rezulte suma propusa pentru restituire si suma neavizata, cu mentionarea detaliata a motivelor ce au condus la aceasta decizie.
    Cererile de restituire, insotite de procesul-verbal intocmit conform alineatului precedent, si documentatia justificativa care a stat la baza emiterii avizului se transmit, spre aprobare, directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana sau a municipiului Bucuresti, dupa caz;
    C. prin facturarea, de catre furnizorii si prestatorii care participa la realizarea obiectivului, a bunurilor livrate si a serviciilor prestate fara T.V.A., cu exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. aferenta intrarilor destinate realizarii obiectivului, pe baza unui certificat (anexa nr. 1/5), eliberat de directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana sau a municipiului Bucuresti, dupa caz.
    Certificatul va fi eliberat la cererea beneficiarului, avizata de organul fiscal la care este inregistrat ca platitor de impozite si taxe la care se va anexa:
    - contractul incheiat cu furnizorul bunurilor sau prestatorul serviciilor destinate realizarii obiectivelor prevazute la pct. III. 1 si 2 de mai sus.
    - certificatul de inregistrare ca platitor de T.V.A. al furnizorului de bunuri sau al prestatorului de servicii;
    - autorizatia de constructie a obiectivului, daca este cazul;
    - documente din care sa rezulte modalitatea de finantare. conform pct. III. 3 de mai sus.

    ANEXA I/1

                     CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adaugata
--------------------------------------------------------------------------------
    DENUMIREA INSTITUTIEI:
    a) Misiunea diplomatica: ..................................................
1.  b) Oficiul consular .......................................................
    c) Reprezentanta organizatiei internationale interguvernamentale ..........
    ...........................................................................
    ADRESA:
2.  Localitatea ....................., str. ..................... nr. .....,
    sectorul ..............., codul postal ..................
--------------------------------------------------------------------------------
    Prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata, platita pentru cumparari de bunuri/prestari de servicii pentru UZ OFICIAL [art. 17 lit. C.d) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992, republicata], in suma de ........ lei.

    Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):
    - nota verbala din partea conducatorului               | |
    institutiei in care persoana isi
    desfasoara activitatea
    - bon de comanda                                       | |
    - chitanta fiscala                                     | |
    - alte documente                                       | |
    - borderou                                             | |

    RESTITUIREA ESTE AFERENTA LUNILOR:           | |  | |  | |
    Solicitam restituirea in contul nr. .........., deschis la ............., Sucursala ................

    Conducatorul institutiei diplomatice,
    ....................................
                 (semnatura)
                  Stampila

--------------------------------------------------------------------------------
              CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE
    Avizam favorabil restituirea T.V.A. in suma de ......... lei, fiind indeplinite conditiile de reciprocitate.

        Directorul Directiei protocol,

    Semnatura .............  Data ................

                  Stampila
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
                 CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANTELOR
    Aprobam restituirea taxei pe valoarea adaugata in suma de ............ lei.

    Directorul general al Directiei generale impozite indirecte,

     Semnatura .............   Data .......................

                       Stampila
--------------------------------------------------------------------------------


    ANEXA I/2

                            CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adaugata
--------------------------------------------------------------------------------
    NUMELE SI PRENUMELE SOLICITANTULUI:..................................
    FUNCTIA SOLICITANTULUI: .................................................
    ADRESA:
    Localitatea ....................., str. .................., nr. .........,
    sectorul .................., codul postal ..................
--------------------------------------------------------------------------------
    Prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata, platita pentru cumparari de bunuri/prestari de servicii pentru UZ PERSONAL [art. 17 lit. C.d) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992, republicata], in suma de ....... lei.

    Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):             | |
    - nota verbala din partea conducatorului
    institutiei in care persoana isi
    desfasoara activitatea
    - bon de comanda                                         | |
    - factura                                                | |
    - chitanta fiscala                                       | |
    - alte documente                                         | |
    - borderou                                               | |

    RESTITUIREA ESTE AFERENTA LUNILOR: | |  | |   | |
    Solicitam restituirea in contul nr. ............., deschis la ............, Sucursala  ...................
    Conducatorul institutiei diplomatice,
    ....................................
               (semnatura)
                 Stampila

--------------------------------------------------------------------------------
          CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE
    Avizam favorabil restituirea T.V.A. in suma de ........... lei, fiind indeplinite conditiile de reciprocitate.

    Directorul Directiei protocol,

    Semnatura ............. Data .................

                    Stampila
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
           CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANTELOR
    Aprobam restituirea taxei pe valoarea adaugata in suma de ............. lei.
Directorul general al Directiei generale impozite indirecte,

    Semnatura ................ Data ................
                     Stampila
--------------------------------------------------------------------------------

    ANEXA I/3
                   CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adaugata
--------------------------------------------------------------------------------
1.    DENUMIREA UNITATII: ................................
      Codul fiscal .......................................
--------------------------------------------------------------------------------
     ADRESA:
2.   Localitatea ........................, str. ................. nr. .........
     sectorul ............., codul postal .............., judetul .............
--------------------------------------------------------------------------------
    In conformitate cu prevederile Legii nr. 66/1992 si ale Ordonantei Guvernului nr. 3/1992, republicata [art. 5 lit. c), completat conform Ordonantei Guvernului nr. 22/1995], prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata platite pentru bunurile si serviciile achizitionate, legate nemijlocit de activitatile in domeniul ...................., in suma de ............. lei.

     Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):

        - factura                                  | |
        - chitanta fiscala                         | |
        - alte documente                           | |

    RESTITUIREA ESTE AFERENTA LUNII: .........................................
    Solicitam restituirea in contul nr. ..................., deschis la .......
 Sucursala ..........................

  Conducatorul unitatii .........  Semnatura si stampila ......... Data .......

--------------------------------------------------------------------------------
                 CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL
    Aprobam restituirea T.V.A. pentru suma de .......................... lei.
    Nu aprobam restituirea sumei de .................................... lei,
    din urmatoarele motive: ...............................................
    ................................................................... ...
    .......................................................................
    Numele persoanei care aproba restituirea ..............................
    Functia ...............................................................
    Semnatura si stampila ......................  Data ....................
--------------------------------------------------------------------------------

    ANEXA I/4

                      CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adaugata
--------------------------------------------------------------------------------
 1.    DENUMIREA UNITATII: ........................................
       Codul fiscal ...............................................
--------------------------------------------------------------------------------
       ADRESA:
 2.    Localitatea ...................., str. ............... nr. .............
       sectorul .............., codul postal ........... , judetul ...........
--------------------------------------------------------------------------------
    In conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 3/1992, republicata [art. 17 lit. C.f)], prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata platite pentru bunurile si serviciile achizitionate, destinate realizarii unor obiective pe teritoriul Romaniei cu finantare directa asigurata din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme internationale, precum si de organizatii nonprofit si de caritate.
    Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):
    - factura                              | |
    - chitanta fiscal                      | |
    - alte documente                       | |

    RESTITUIREA ESTE AFERENTA OBIECTIVULUI: ...................................
    Solicitam restituirea in contul nr. ............., deschis la .............
Sucursala ....................................................................
    Finantarea este asigurata din ............................................

  Conducatorul unitatii .......... Semnatura si stampila ....... Data .........

--------------------------------------------------------------------------------
                CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL
    Aprobam restituirea T.V.A. pentru suma de .......................... lei.
    Nu aprobam restituirea sumei de .................................... lei,
din urmatoarele motive: .................................................... ............................................................................
    Numele persoanei care aproba restituirea ...............................
    Functia ................................................................

    Semnatura si stampila  .................. Data .........................
--------------------------------------------------------------------------------


    ANEXA I/5

    MINISTERUL FINANTELOR
    Directia generala a finantelor publice
    si controlului financiar de stat
    a judetului .........................

                           CERTIFICAT
                           Nr. ...........

    In conformitate cu prevederile art. 17 lit. C.f) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992, republicata, si ale Ordinului ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 2.443 din 27 decembrie 1995, se acorda cota zero de taxa pe valoarea adaugata unitatii ................................................. ............................................................................
pentru bunurile livrate si serviciile prestate in baza contractelor:
    - nr. ........../............, incheiat cu .............................
    - nr. ........../............, incheiat cu .............................
    - nr. ........../............, incheiat cu .............................
    - nr. ........../............, incheiat cu .............................
    privind obiectivul .....................................................
............................................................................
    finantat ............................................................... ............................................................................
    Societatile furnizoare vor aplica cota zero de taxa pe valoarea adaugata la facturarea bunurilor livrate si serviciilor prestate, beneficiind de exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferenta cumpararilor de bunuri si servicii destinate realizarii contractelor.

                     Director general,


    ANEXA I/6

    MINISTERUL FINANTELOR                  Nr ............../...............
    Directia generala impozite indirecte

                                Catre
                Directia generala a finantelor publice
           si controlului financiar de stat a municipiului Bucuresti
                              Directia trezorerie

    Va comunicam ca, urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea
adaugata, inregistrata la Ministerul Finantelor cu nr. ......../.............., s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adaugata aferenta bunurilor si serviciilor cumparate de catre:

    a) Misiunea diplomatica a ......................................
    b) Personalul misiunii .........................................
          in suma de:
    a) ........................ lei
    b) ........................ lei.
    Va rugam ca sumele de mai sus sa fie restituite prin virament in contul Ambasadei .................... nr. ................, deschis la Banca .........
.................... Sucursala ..............................
    Va remitem, anexata in xerocopie, cererea de restituire, aprobata, pe baza careia va rugam a efectua viramentul.

                  Director general,


    ANEXA I/7

    MINISTERUL FINANTELOR                      Nr. .........../.............
    Directia generala impozite indirecte

                             Catre
                Ambasada ..................................................
    Prin prezenta va comunicam ca, urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, inregistrata la Ministerul Finantelor cu nr. ......../....., vi s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adaugata aferenta bunurilor si serviciilor cumparate pentru:
    a) uzul oficial al ................................................
    b) uzul personalului ..............................................
    urmand ca plata sa se efectueze prin virament in contul Ambasadei .........
nr. ................, deschis la Banca .............. Sucursala ...............
    Sumele aferente sunt:
    a) ....................... lei
    b) ....................... lei.

                       Director general,




SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2443/1995

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2443 din 1995
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Hotărârea 737 2018
    Este vorba despre un creditor privat de împrumut profesional, care este înregistrat să acorde împrumuturi cu o dobândă scăzută de 3%. Lucrează cu o echipă de experți în calitate de personal și acordă împrumuturi în aceeași zi. Tot felul de împrumuturi, cum ar fi împrumuturi de urgență, împrumuturi pe bani grei, împrumuturi de consolidare a datoriilor, auto, vehicule, împrumuturi pentru camioane, împrumut pentru afaceri, finanțare / finanțare, credite ipotecare, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi pentru agricultură, împrumuturi pentru construcții, finanțare pentru proiecte, împrumut pentru a începe un proiect și multe altele. Contactați-vă (rodfinancing@gmail.com) WhatsApp: +14693515949 Site web: https://rodfinancing3.wixsite.com/rodfinancing
ANONIM a comentat OUG 26 2017
    Bună ziua domnule / doamnă,   Fericirea zilei tuturor! Sunt creditor și investitor privat. Aveți nevoie de un împrumut legitim, onest, serios și rapid? Te pot ajuta cu împrumuturi de garanție 100%, ofer împrumuturi pentru afaceri și personal la 3%, finanțăm și tot felul de proiecte. Pentru mai multe informații, contactați-ne la adresa: mariereillyfinancialaid@gmail.com Toate cele bune Marie Reilly
ANONIM a comentat Ordin 17 2019
    Salutare tuturor! Sunt Maria, locuiesc în prezent în Bălți, Moldova. În prezent sunt văduvă cu Doi copii și am rămas blocată într-o situație financiară în octombrie și a trebuit să mă refinanțez și să îmi plătesc facturile. Am încercat să caut împrumuturi de la diverse firme de împrumut, atât private cât și corporative, dar niciodată cu succes, iar majoritatea băncilor mi-au refuzat creditul. Dar, așa cum ar avea Dumnezeu, am fost prezentat unui Cooperativ Runs de către un bărbat al lui Dumnezeu, un creditor privat de împrumut care mi-a acordat un împrumut de 80.000 euro și astăzi sunt proprietar de afaceri și copiii mei se descurcă bine în acest moment, dacă trebuie să contactați orice firmă cu referire la asigurarea unui împrumut fără garanție, fără cec de credit, niciun co-semnatar cu doar 2% dobândă și planuri de rambursare mai bune și program, vă rugăm să contactați domnul Dante Paola prin e-mail: dantecooperativehelp@hotmail.com El nu știe că fac asta, dar acum sunt atât de fericit și am decis să îi las pe oameni să știe mai multe despre el și, de asemenea, vreau ca Dumnezeu să-l binecuvânteze mai mult. Îl puteți contacta prin e-mailul său: dantecooperativehelp@hotmail.com pentru apel rapid de chat sau whatsapp / +35677926593 Mulțumiri Maria
ANONIM a comentat Legea 330 2004
    Sunt Marie Reilly, o creditoare privată și legitimă. Căutați un împrumut de afaceri, împrumut de Crăciun, împrumuturi personale, împrumuturi ipotecare, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare negarantate, garanție, capital de risc, etc ... Sau pur și simplu refuzați împrumutul de la o bancă sau instituție financiară pentru unul sau mai multe motive? Sunteți soluțiile potrivite pentru credit! Oferim împrumuturi pentru companii și persoane fizice cu o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3%. Deci, dacă sunteți interesat de un împrumut urgent și garantat. Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail astăzi Via: mariereillyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 32 2019
    Împrumuturile sunt disponibile Aveți nevoie de împrumut în numerar personal, de afaceri, împrumut negarantat, obțineți un capital de lucru negarantat? Avem programe de împrumut adaptate Pentru orice profil aplicați un împrumut cu noi astăzi pentru a vă satisface nevoile de afaceri. Operațiune; Împrumut rapid și simplu Proces rapid de aplicare Aprobări în 24-72 de ore Împrumut opțional pentru taxe Finanțare în mai puțin de 5 zile SERVICII DE ÎMprumut INCLUS: ================================ *Imprumuturi personale. * Împrumuturi de afaceri. * Împrumuturi pentru investiții. * Împrumuturi de extindere a afacerilor. * Împrumuturi cu bani grei * Credite pentru construcții. * Împrumut pentru cardul de credit * Împrumut de consolidare a datoriei Oferim consultanță financiară pentru clienți, companii care caută finanțare de datorii / împrumuturi și caută capital de lucru pentru a începe o afacere nouă sau pentru a extinde afacerile existente. Părțile interesate, vă rugăm să ne contactați pentru informații suplimentare Poștă; Howardfinancialaid@yahoo.com Whatsapp: +1 (573) 279-4038 Adresa companiei: West Ave, Hawthorne, CA.
ANONIM a comentat Legea 330 2004
    Sunt creditor și investitor privat. Aveți nevoie de un împrumut legitim, onest, serios și rapid? Te pot ajuta cu împrumuturi de garanție 100%, ofer împrumuturi pentru afaceri și personal la 3%, finanțăm și tot felul de proiecte. Pentru mai multe informații, contactați-ne la: janinapanek@financier.com   Toate cele bune, Janina Panek
ANONIM a comentat Decretul 25 1949
    PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON Email kantor, rikaandersonloancompany@gmail.com Whatsapp: 1914705-7484 Nama saya Vania hilman dari Malaysia dan saat ini tinggal di Dubai. Seorang ibu tunggal dengan 2 anak. Saya berdoa dan saya memikirkan kesaksian di internet minggu ini dengan nama PERUSAHAAN RIKA ANDERSON LOAN. Ibu Rika membantu saya dengan $ 60.000 USD. Saya benar-benar membutuhkan mereka, pada awalnya saya tidak pernah mempercayai mereka, tetapi setelah memenuhi permintaan mereka, saya mendapatkan pinjaman saya. Hari ini saya membayar hutang saya dan saya juga bangga dengan apartemen saya sendiri. Ibu dan dua teman saya mengambil keuntungan dari penawaran ini, dan saya juga ingin seluruh negara mengambil keuntungan dari penawaran yang murah hati ini. ini adalah email pribadi saya vaniahilmanaki@gmail.com. Penguji: Vania hilman Negara Sekarang: Dubai (UEA) Jumlah Pinjaman: $ 60.000 email: vaniahilmanaki@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 737 2018
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Bridge Finance este garantat în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2% la bugetul dvs. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Decretul 59 2019
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul unic de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat OUG 54 2019
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul unic de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu