Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 548 din  8 iulie 1999

privind aprobarea Normelor tehnice pentru intocmirea inventarului bunurilor care alcatuiesc domeniul public al comunelor, oraselor, municipiilor si judetelor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 334 din 15 iulie 1999




    In temeiul prevederilor art. 19 alin. (2) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se aproba Normele tehnice pentru intocmirea inventarului bunurilor care alcatuiesc domeniul public al comunelor, oraselor, municipiilor si judetelor, prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    Serviciile publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte autoritati ale administratiei publice centrale din unitatile administrativ-teritoriale, institutiile publice, regiile autonome si societatile comerciale cu capital majoritar de stat, care detin date si documente cu privire la domeniul public, sunt obligate sa le puna la dispozitie comisiilor speciale, constituite potrivit prevederilor pct. II din anexa, la cererea acestora.

                 PRIM-MINISTRU
                  RADU VASILE

                       Contrasemneaza:
                       Secretar de stat,
                       seful Departamentului pentru
                       Administratie Publica Locala,
                       Vlad Rosca

                       Ministrul finantelor,
                       Decebal Traian Remes

                       p. Ministrul lucrarilor publice
                       si amenajarii teritoriului,
                       Serban Antonescu,
                       secretar de stat

    ANEXA 1

                               NORME TEHNICE
pentru intocmirea inventarului bunurilor care alcatuiesc domeniul public al comunelor, oraselor, municipiilor si judetelor

    I. Prezentele norme tehnice reglementeaza modul unitar de intocmire a inventarului bunurilor care pot alcatui domeniul public al comunelor, oraselor, municipiilor si judetelor, in conformitate cu prevederile legale.
    II. (1) Consiliile judetene, respectiv Consiliul General al Municipiului Bucuresti, si consiliile locale vor aproba, prin hotarare proprie, infiintarea, functionarea si organizarea comisiilor speciale pentru intocmirea inventarului bunurilor care alcatuiesc domeniul public al comunelor, oraselor, municipiilor si judetelor.
    (2) La nivelul fiecarei unitati administrativ-teritoriale comisiile speciale vor avea urmatoarea componenta:
    a) comisia speciala pentru intocmirea inventarului bunurilor care alcatuiesc domeniul public al judetelor, respectiv al municipiului Bucuresti:
    Presedinte:
    - presedintele consiliului judetean, respectiv primarul general al municipiului Bucuresti
    Membri:
    - secretarul consiliului judetean, respectiv secretarul general al municipiului Bucuresti, care va fi si secretarul comisiei speciale;
    - directorul Directiei programe - prognoze si buget-finante;
    - directorul Directiei urbanism, amenajarea teritoriului si lucrari publice;
    - directorul Directiei juridice;
    b) comisia speciala pentru intocmirea inventarului bunurilor care alcatuiesc domeniul public al oraselor va avea urmatoarea componenta:
    Presedinte:
    - primarul
    Membri:
    - secretarul consiliului local, care va fi si secretarul comisiei speciale;
    - directorul Directiei (sau seful serviciului) economice;
    - directorul Directiei urbanism si amenajarea teritoriului;
    - directorul Directiei juridice si administratie publica locala;
    c) comisia speciala pentru intocmirea inventarului bunurilor care alcatuiesc domeniul public al comunelor:
    Presedinte:
    - primarul
    Membri:
    - secretarul consiliului local, care va fi si secretarul comisiei speciale;
    - contabilul;
    - agentul agricol;
    - tehnicianul in constructii sau un alt functionar public din cadrul aparatului propriu.
    III. (1) Pentru indeplinirea atributiilor cu care a fost investita prin lege, comisia speciala va fi sprijinita de catre ceilalti specialisti din aparatul propriu al consiliului judetean sau local, dupa caz.
    (2) In cazul comisiilor speciale constituite la nivel comunal si orasenesc, consiliul judetean va asigura asistenta tehnica de specialitate.
    IV. Domeniul public al judetelor este alcatuit din categorii de bunuri prevazute in anexa nr. 1, precum si din alte bunuri de uz sau de interes judetean, care vor fi declarate ca atare prin hotarare a consiliului judetean, daca nu sunt declarate prin lege ca bunuri de uz ori de interes public national sau local.
    V. Inventarul bunurilor care apartin domeniului public al judetelor va fi intocmit si aprobat potrivit modelului prezentat in anexa nr. 2.
    VI. Domeniul public al comunelor, oraselor si municipiilor este alcatuit din categorii de bunuri prevazute in anexa nr. 3, precum si din alte bunuri de uz si de interes public local, declarate ca atare prin hotarare a consiliului local, daca nu sunt declarate prin lege ca bunuri de uz ori de interes public national sau judetean.
    VII. Inventarul bunurilor care apartin domeniului public al comunelor, oraselor sau municipiilor va fi declarat si aprobat potrivit modelului prezentat in anexa nr. 4.
    VIII. La efectuarea inventarului comisiile speciale constituite vor avea in vedere metodologiile privind executarea lucrarilor de introducere a cadastrului imobiliar si a cadastrului retelelor edilitare in localitati, aprobate prin ordinele comune ale ministrului lucrarilor publice si amenajarii teritoriului si presedintelui Oficiului National de Cadastru, Geodezie si Cartografie nr. 90/N/911/-C.P. si, respectiv, nr. 91/N/912/-C.P. din 2 iunie 1997, publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 110 din 3 iunie 1997.
    IX. Pentru identificarea bunurilor ce constituie domeniul public al comunelor, oraselor, municipiilor si judetelor vor fi avute in vedere si Normele privind organizarea inventarierii patrimoniului, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor nr. 2.388 din 15 decembrie 1995, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 292 din 18 decembrie 1995.
    X. Inventarele se insusesc, prin hotarare, de catre consiliile judetene, respectiv Consiliul General al Municipiului Bucuresti, si de catre consiliile locale.
    XI. Inventarele insusite potrivit prevederilor pct. X vor fi centralizate si transmise Departamentului pentru Administratie Publica Locala, impreuna cu hotararile consiliilor locale si judetene, de catre consiliile judetene, pana la data de 30 august 1999.
    XII. Inventarele astfel transmise vor fi analizate de Departamentul pentru Administratie Publica Locala, impreuna cu Ministerul Finantelor si Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului, si vor fi supuse aprobarii Guvernului pana la data de 28 octombrie 1999.
    XIII. Atestarea apartenentei bunurilor la domeniul public de interes judetean sau local se va face, conform legii, de catre Guvern, prin hotarare emisa pentru fiecare judet in parte si, respectiv, pentru municipiul Bucuresti.
    XIV. Anexele nr. 1 - 4 fac parte integranta din prezentele norme tehnice.

    ANEXA 1
    la normele tehnice

                             LISTA ORIENTATIVA
cuprinzand unele categorii de bunuri care alcatuiesc domeniul public judetean

    a) drumurile judetene, incluzand tunelele, viaductele, podurile, podetele si alte lucrari de arta, precum si zonele de protectie a acestora;
    b) terenurile si cladirile in care isi desfasoara activitatea consiliul judetean si aparatul propriu al acestuia, precum si institutiile publice de interes judetean, cum sunt: teatre, case de cultura, biblioteci, muzee, spitale, policlinici, camine de copii, de batrani si pentru persoane cu handicap si alte asemenea bunuri, daca nu au fost declarate de uz sau de interes public national sau local;
    c) sistemele de alimentare cu apa care deservesc sau se afla pe teritoriul a doua sau mai multe localitati din judet, cu terenurile aferente:
    - statiile de captare a apei din izvoare, drenuri, puturi, rauri, lacuri naturale, lacuri de acumulare;
    - statiile zonale de tratare a apei;
    - statiile zonale de pompare si repompare a apei;
    - rezervoarele zonale de inmagazinare a apei;
    - castelele zonale de apa;
    - conductele de aductiune si distributie a apei pana la limita proprietatii consumatorilor;
    d) sistemele de canalizare si epurare a apelor uzate, care deservesc sau se afla pe teritoriul a doua sau mai multe localitati din judet, cu terenurile aferente:
    - colectoarele si retelele de canalizare de la limita proprietatii evacuatorilor pana la statiile zonale de epurare a apelor uzate;
    - statiile zonale de pompare si repompare a apelor uzate;
    - bazinele zonale de retentie a apelor uzate;
    - statiile zonale de epurare a apelor uzate, inclusiv terenurile de deshidratare a namolurilor;
    - colectoarele de evacuare si gurile de varsare a apelor epurate in receptor;
    e) sistemele de alimentare cu energie termica care deservesc sau se afla pe teritoriul a doua sau mai multe localitati din judet, cu terenurile aferente:
    - retelele zonale de transport si distributie a energiei termice pana la limita proprietatii consumatorilor;
    - punctele termice zonale;
    - constructiile si instalatiile auxiliare zonale;
    f) sistemele de salubrizare si gestionare a deseurilor, care deservesc sau se afla pe teritoriul a doua sau mai multe localitati din judet, cu teritoriile aferente:
    - punctele de colectare zonale si depozitele zonale de deseuri;
    - constructiile si terenurile special amenajate, destinate sortarii, tratarii, valorificarii si incinerarii zonale a deseurilor.

    ANEXA 2
    la normele tehnice

    Judetul .......................

    COMISIA SPECIALA PENTRU              Insusit de consiliul judetean,
    INTOCMIREA INVENTARULUI              respectiv Consiliul General al
    BUNURILOR CARE ALCATUIESC            Municipiului Bucuresti,
    DOMENIUL PUBLIC AL JUDETELOR,        prin Hotararea nr. .... din .......
    RESPECTIV AL MUNICIPIULUI BUCURESTI

                                         Presedintele consiliului judetean,
                                         respectiv primarul general al
                                         municipiului Bucuresti
                                         .................................
                                               (numele si prenumele,
                                               semnatura si sigiliul)

                               INVENTARUL
  bunurilor care apartin domeniului public al judetului .................

 _________________________________________________________________________
|                              Sectiunea I                                |
|                             Bunuri imobile                              |
|_________________________________________________________________________|
|Nr. | Codul de  | Denumirea  |Elementele  | Anul     |Valoarea| Situatia |
|crt.|clasificare| bunului*2) |    de      |dobandirii|  de    | juridica |
|    |    *1)    |            |identificare|sau, dupa |inventar|actuala*5)|
|    |           |            |    *3)     |caz, al   |  *4)   |          |
|    |           |            |            |darii in  |        |          |
|    |           |            |            |folosinta |        |          |
|____|___________|____________|____________|__________|________|__________|
|  0 |     1     |     2      |      3     |     4    |   5    |     6    |
|____|___________|____________|____________|__________|________|__________|

 _________________________________________________________________________
|                              Sectiunea II                               |
|                             Bunuri mobile                               |
|_________________________________________________________________________|
|Nr. | Codul de  | Denumirea  |Elementele  | Anul     |Valoarea| Situatia |
|crt.|clasificare| bunului*2) |    de      |dobandirii|  de    | juridica |
|    |    *1)    |            |identificare|sau, dupa |inventar|actuala*5)|
|    |           |            |    *3)     |caz, al   |  *4)   |          |
|    |           |            |            |darii in  |        |          |
|    |           |            |            |folosinta |        |          |
|____|___________|____________|____________|__________|________|__________|
|  0 |     1     |     2      |      3     |     4    |   5    |     6    |
|____|___________|____________|____________|__________|________|__________|

                                 Presedinte,
                ...............................................
                 (numele si prenumele, semnatura si sigiliul)

                                   Membri:
                ...............................................
                      (numele, prenumele si semnatura)

    NOTE EXPLICATIVE:
    *1) Se completeaza numai pentru bunurile care au regim de mijloace fixe.
    *2) Se inscrie denumirea actuala integrala, fara initiale sau abrevieri, potrivit prevederilor din actul de constituire, registrul notarial sau din alte evidente legale.
    *3) Se vor mentiona datele complete de individualizare administrativa si tehnica, descriptive, adresa actuala si vecinatatile.
    *4) Cuprinde valoarea de inventar, respectiv de inregistrare la data de 31 decembrie 1998.
    *5) Cuprinde acte de proprietate sau alte acte doveditoare (hotarari ale Guvernului, decizii, acte de donatie etc.).

    ANEXA 3
    la normele tehnice

                            LISTA ORIENTATIVA
cuprinzand unele categorii de bunuri care alcatuiesc domeniul public local al comunelor, oraselor si municipiilor

    a) drumurile comunale, vicinale, strazile cu trotuarele aferente, pasajele, podurile, podetele, precum si zonele de protectie a acestora;
    b) sistemele de alimentare cu apa, cu terenurile aferente:
    - statiile de captare a apei din izvoare, drenuri, puturi, rauri, lacuri naturale, lacuri de acumulare;
    - statiile de tratare a apei;
    - statiile de pompare si repompare a apei;
    - rezervoarele de inmagazinare a apei;
    - castelele de apa;
    - conductele de aductiune si distributie a apei pana la limita proprietatii consumatorilor;
    c) sistemele de canalizare si epurare a apelor uzate, cu terenurile aferente:
    - colectoarele si retelele de canalizare de la limita proprietatii evacuatorilor pana la statia de epurare a apelor uzate;
    - statiile de pompare si repompare a apelor uzate;
    - bazinele de retentie a apelor uzate;
    - statiile de epurare a apelor uzate, inclusiv terenurile de deshidratare a namolurilor;
    - colectoarele de evacuare si gurile de varsare a apelor uzate in receptor;
    d) sistemele de alimentare cu energie termica, cu terenurile aferente:
    - retelele de transport si distributie a energiei termice pana la limita proprietatii consumatorilor;
    - punctele termice;
    - constructiile si instalatiile auxiliare;
    e) sistemele de salubrizare si gestionare a deseurilor, cu terenurile aferente:
    - punctele de colectare si depozitele de deseuri;
    - constructiile si terenurile special amenajate, destinate sortarii, tratarii, valorificarii si incinerarii deseurilor;
    f) sistemele de transport public local, in comun, de persoane, cu terenurile aferente:
    - retelele electrice de contact, aeriene sau la sina;
    - liniile de tramvai;
    - statiile electrice de transformare si racordurile de energie electrica;
    g) sistemele de infrastructura privind administrarea domeniului public, cu terenurile aferente:
    - pietele agroalimentare, targurile si oboarele;
    - lacurile si plajele, daca nu au fost declarate de uz sau de interes public national;
    - parcurile publice, zonele de agrement si strandurile;
    - gradinile botanice si zoologice;
    - spatiile verzi, parcarile si terenurile de joaca pentru copii;
    - bazele sportive;
    - cismelele publice, baile publice si grupurile sanitare publice;
    - semafoarele si indicatoarele de circulatie;
    - cimitirele orasenesti, comunale si crematoriile umane;
    h) terenurile si cladirile in care isi desfasoara activitatea consiliul local si primaria, precum si institutiile publice de interes local, cum sunt: teatre, case de cultura, camine culturale, case si palate ale copiilor, biblioteci, muzee, gradinite, camine, spitale, policlinici, camine de copii, de batrani si pentru persoane cu handicap si alte asemenea institutii;
    i) locuintele sociale;
    j) adaposturile ALA;
    k) statuile si monumentele, daca nu au fost declarate de interes public national;
    l) bogatiile de orice natura ale subsolului, in stare de zacamant, daca nu au fost declarate de interes public national;
    m) baltile, iazurile si helesteiele comunale, cu zonele de protectie sanitara aferente;
    n) terenurile cu destinatie forestiera, daca nu fac parte din domeniul privat al statului si daca nu sunt proprietatea persoanelor fizice ori a persoanelor juridice de drept privat.

    ANEXA 4
    la normele tehnice

    Judetul ....................................
    Municipiul/orasul/comuna ...................

    COMISIA SPECIALA PENTRU              Insusit de consiliul local
    INTOCMIREA INVENTARULUI              prin Hotararea nr. .... din .......
    BUNURILOR CARE ALCATUIESC
    DOMENIUL PUBLIC AL MUNICIPIULUI,
    ORASULUI SAU COMUNEI

                                     Primarul municipiului/orasului/comunei,
                                         .................................
                                               (numele si prenumele,
                                               semnatura si sigiliul)

                               INVENTARUL
              bunurilor care apartin domeniului public al
       municipiului/orasului/comunei ............................

 _________________________________________________________________________
|                              Sectiunea I                                |
|                             Bunuri imobile                              |
|_________________________________________________________________________|
|Nr. | Codul de  | Denumirea  |Elementele  | Anul     |Valoarea| Situatia |
|crt.|clasificare| bunului*2) |    de      |dobandirii|  de    | juridica |
|    |    *1)    |            |identificare|sau, dupa |inventar|actuala*5)|
|    |           |            |    *3)     |caz, al   |  *4)   |          |
|    |           |            |            |darii in  |        |          |
|    |           |            |            |folosinta |        |          |
|____|___________|____________|____________|__________|________|__________|
|  0 |     1     |     2      |      3     |     4    |   5    |     6    |
|____|___________|____________|____________|__________|________|__________|

 _________________________________________________________________________
|                              Sectiunea I                                |
|                             Bunuri imobile                              |
|_________________________________________________________________________|
|Nr. | Codul de  | Denumirea  |Elementele  | Anul     |Valoarea| Situatia |
|crt.|clasificare| bunului*2) |    de      |dobandirii|  de    | juridica |
|    |    *1)    |            |identificare|sau, dupa |inventar|actuala*5)|
|    |           |            |    *3)     |caz, al   |  *4)   |          |
|    |           |            |            |darii in  |        |          |
|    |           |            |            |folosinta |        |          |
|____|___________|____________|____________|__________|________|__________|
|  0 |     1     |     2      |      3     |     4    |   5    |     6    |
|____|___________|____________|____________|__________|________|__________|

                                 Presedinte,
                ..............................................
                 (numele si prenumele, semnatura si sigiliul)

                                   Membri:
                ..............................................
                      (numele, prenumele si semnatura)

    NOTE EXPLICATIVE:
    1) Se completeaza numai pentru bunurile care au regim de mijloace fixe.
    2) Se inscrie denumirea actuala integrala, fara initiale sau abrevieri, potrivit prevederilor din actul de constituire, registrul notarial sau din alte evidente legale.
    3) Se vor mentiona datele complete de individualizare administrativa si tehnica, descriptive, adresa actuala si vecinatatile.
    4) Cuprinde valoarea de inventar, respectiv de inregistrare la data de 31 decembrie 1998.
    5) Cuprinde acte de proprietate sau alte acte doveditoare (hotarari ale Guvernului, decizii, acte de donatie etc.).



COMENTARII la Hotărârea 548/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 548 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 241 2013
    Buna ziua, Acest lucru este de a informa publicul în general că suntem în prezent sa dea împrumut la o rată scăzută a dobânzii de 3%. Daca sunteti interesati in aplicarea pentru un împrumut, să completați cererea de mai jos. Pentru mai multe detalii contactati-ne acum prin: +2348073676763 sau email: anitaloanfirm@hotmail.com INFORMAȚII IMPRUMUTAT NECESARE Nume: Țară: sex: Varsta: Telefon: Suma necesară: Ocupația: Durata de împrumut: Cu respect. Mrs.Isa Anita
ANONIM a comentat Hotărârea 416 2014
    ce preturi naspa
ANONIM a comentat Ordin 117 2010
    -nu face diferenta clara intre deseuri metalice si materiale metalice pentru care ANPM stabileste autorizatii de mediu diferite.Astfel fiind,operatorii care gestioneaza deseuri metalice sunt asimilati cu operatorii care recupereaza deseuri metalice din aceste materiale metalice ori nemetalice cum sunt,deseurile radiologice:filme radiologice si solutii din care se recupereaza argintul- activitati ce nu sunt cautate de functionarii cu atributii de control in puncte de lucru autorizate cu autorizatie integrata de APM CI SUNT CAUTATE IN PUNCTE DE LUCRU NEAUTORIZATE UNDE NU EXISTA.MOTIV PENTRU CARE,RESTURILE DIN PROCESELE DE RECUPERARE A ARGINTULUI DIN FILME ORI SOLUTII SUNT DEVERSATE IN CANALIZARE.
ANONIM a comentat Decretul 111 1951
    Decretul 111 din 1951 este considerat abuziv sau nu?
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Bună ziua, Sunteți în căutarea pentru un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, etc ..? Va oferim personale și de afaceri de împrumut la orice individ interesat la dobândă 2% de la 1 la 30 de ani. Nume: Data nașterii: Sex: Stare civilă: Adresa: Oraș: Țară: telefon: Suma de împrumut: Durata de împrumut: Venitul lunar net. Contactati-ne: creditsolutionhome@outlook.com
ANONIM a comentat Legea 3 1977
    legea a fost f.buna,dar dupa 1989 pensionandu-ma in anul 1991, s-au repectat prevederile de calcul,dar din martie 1991 prin trecerea la milioane nu s-au respectat prevederile art.7 din lege privin IMPRESCRIPTIA si prin legi neconstitutionale si aplicate retroactiv,legea 19/2000, s-au diminuat sumele din decizia de pensionare cu 1 la 100000 rezultand o pensie de 0,26 roni(tot lei) din 2619 lei in decizie, in prezent,aug.2014,primesc numai 50%,adic a 1335 lei,..Milu Bajenaru Valentin,Brasov
ANONIM a comentat Ordin 73 2014
    As dori un raspuns competent la urmatoarea situatie cu care ne confruntam de luni de zile fara nici un rezultat in afara debransarii de la electrica si ramanerii astfel si fara apa de consum curent . Fiica mea a divortat si a facut partaj imobiliar din mai 2009, drept pentru care s-a prezentat la sediul enel oras Pantelimon pentru schimbare titular contract, vechiul contract fiind pe numele fostului sot. Deoarece acesta nu a fost de acord si beneficiaza de ,,cunostinte ''la Enel si primarie, nu s-a putut face aceasta modificare. Precizez ca in urma partajului, din cele 2 proprietati vecine, una i-a revenit mie, iar una lui , ambele imobile fiind bransate inca de la constructia lor prin plata costurilor ca sot si sotie la vremea respectiva. Fiind primii care am facut bransamentul,ulterior pe acest bransament s-au mai bransat alte 5 imobile. Fostul sot nu a fost de acord ca ea sa ramana bransata pe vechiul bransament, iar Enel Pantelimon a facut un proiect de bransare din capatul celalalt al strazii, cu costuri exorbitante , depeste 125 milioanelei. Cum pot rezolva legal acest lucru ,deoarece el intre timp a reziliat contractul pentru imobilul meu si am fost debransata chiar a doua zi de la contorul meu . Enel refuza rebransarea decat in conditiile puse de el , cand eu am facut cerere doar de schimbare titular contract cum se face de regula in situatii de divort si partaj. Precizez ca ea a platit mereu consumul prin banca chiar daca nu e titular de contract, in baza contorului detinut la imobil . Datorita abuzurilor fostului sot care uzeaza de relatii la primaria Pantelimon si la toti furnizorii de utilitati din localitate, au fost taiate toate utilitatile si cu mari costuri mi-am facut contractele si bransamente gaze , chiar daca imobilul avea utilitati inca din 2006. Cum pot demonstra ca astfel se face o discriminare ,iar lipsa de curent electric produce pagube imense, fiind singura casa unde poate locui ? De o alta rebransare nici nu poate fi vorba deoarece nu detin banii necesari si nici nu-i vad rostul atata timp cat bransarea s-a facut cu banii nostri in 1996 ca sot si sotie ,iar pentru rebransare la gaze am imprumutat banii sa platesc cca 60 milioane lei , deoarece aici nu aveam contor separat, si s-a facut in mai bine de 5luni . Astept sa-mi dati un sfat pe mail deoarece suntem disperati ca nu se poate rezolva decat cu aceste costuri propuse prin proiect. Putem demonstra cu acte si raspunsurile primite de la toate forurile,ENEL inclusiv de la ANRE , care a gasit ca solutia data de Enel Pantelimon jud Ilfov aste singura legala si ca trebuie sa platesc peste 125 milioane lei pentru a avea current electric si apa de consum . Datorita acestei situatii, in casa si curte nu mai poate locui nici macar un caine , iar cei care fac legea doar pentru ei jubileaza. Ne punem mari sperante in rezolvarea legala a acestei situatii, am citit toate legile in acest domeniu , nu am gasit o explicatie anume ,si nici chiar debransarea nu s-a facut dupa 21 zile cum este legal, ci doar dupa o zi , ca sa ne arate cine este mai puternic. Asteptam cu mare nerabdare o solutie in aceste abuzuri facute doar pentru capriciile fostului sot care ne-a demonstrat ca pana acum el face ce doreste doar ca sa ne hartuiasca si sa ne ameninte cu diverse , inclusiv cu arme. Cu multumiri pentru raspunsul care speram sa-l primim cat mai curand,
ANONIM a comentat Decretul 153 1970
    pai cum sa nu existe comentariu??? -Unde e atitudinea cetateneasca???Cand umbla in tara fel si fel de gasti de "infractori",interlopi !!!!!cum ar fi in P.Neamt niste jigodii de cica minori care fura,ataca si-n plina zi pe bietii oameni,femei neajutorate etc,iar interlopii isi fac de cap;degeaba exista atatea "politii":politie locala,jandarmerie,politie judet,SRI,etc Luati atitudine fratilor!!!!!!!!!!Faceti odata ceva!!!!!!!!!!!Sa se vada ceva !!!!Nu asteptati numai recompense.Ca nici cetateanu nu poate lua atitudine daca aceste structuri nu ia initiativa!!!Nici primaria nu misca nimic!!!
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu