Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 122 din 21 mai 1998

privind aprobarea Conditiilor generale pentru furnizarea serviciului telefonic

ACT EMIS DE: MINISTERUL COMUNICATIILOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 231 din 25 iunie 1998


SmartCity3


    Ministrul comunicatiilor,
    avand in vedere Hotararea Guvernului nr. 673/1997 privind infiintarea Societatii Nationale de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Romtelecom" si Hotararea Consiliului de administratie al Societatii Nationale de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A. nr. 10 din 17 aprilie 1998,
    in baza Hotararii Guvernului nr. 129/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Comunicatiilor,
    emite prezentul ordin.

    Art. 1
    Se aproba Conditiile generale pentru furnizarea serviciului telefonic, anexa la prezentul ordin.
    Art. 2
    Supravegherea indeplinirii prevederilor prezentului ordin se va realiza prin serviciile specializate ale Directiei economice.
    Art. 3
    Prezentul ordin intra in vigoare la data de 1 iulie 1998.

                        Ministrul comunicatiilor,
                              Sorin Pantis

    ANEXA 1

                 CONDITII GENERALE
    pentru furnizarea serviciului telefonic

    Art. 1
    Obiectul contractului pentru furnizarea serviciului telefonic
    1.1. - Obiectul contractului pentru furnizarea serviciului telefonic, denumit in continuare contract, il constituie furnizarea catre utilizator a serviciului telefonic, oferit de catre Societatea Nationala de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A., denumita in continuare ROMTELECOM, care sa permita efectuarea de comunicatii telefonice locale, nationale, internationale, precum si asigurarea functionarii acestuia.
    1.2. - Serviciul telefonic are ca suport linia telefonica principala, conectata la reteaua publica de telecomunicatii a ROMTELECOM, printr-un punct de acces (priza sau nisa telefonica), care este parte integranta a acestuia. Linia telefonica principala, inclusiv priza/nisa telefonica apartin sau sunt in administrarea ROMTELECOM.
    1.3. - Toate serviciile suplimentare, furnizate de catre ROMTELECOM, care au ca suport linia telefonica principala, se incadreaza in prevederile acestui contract.
    Art. 2
    Durata si data intrarii in vigoare a contractului
    2.1. - Contractul se incheie pe o perioada nedeterminata si se poate rezilia in conditiile art. 12.
    2.2. - Prevederile din Conditiile generale pentru furnizarea serviciului telefonic, denumite in continuare Conditii generale, se aplica incepand cu data de 1 iulie 1998.
    2.3. - Contractul va fi semnat de catre partile contractante.
    2.4. - Punerea in functiune a serviciului telefonic se realizeaza in conditiile tehnice de instalare mentionate la art. 5.
    Art. 3
    Elemente principale ale serviciului telefonic furnizat de ROMTELECOM
    3.1. - Accesul la serviciul telefonic se asigura in baza achitarii unui abonament lunar pentru o linie telefonica principala.
    3.2. - Numarul de apel este atribuit de ROMTELECOM pentru fiecare linie telefonica principala la care este conectat un aparat terminal de telecomunicatii (telefon, fax, centrala, modem etc.). Numarul de apel poate fi modificat la initiativa ROMTELECOM, din considerente tehnice, cu conditia ca utilizatorul sa fie instiintat anterior datei de modificare, cu 30 de zile calendaristice, in cazul persoanelor fizice, sau cu 60 de zile calendaristice, in cazul persoanelor juridice.
    Modificarea numarului de apel la cererea utilizatorului se face in limita conditiilor tehnice existente, cu plata tarifului aferent si in conditiile tehnice de instalare prevazute la art. 5.
    3.3. - Lista abonatilor telefonici si serviciul de informatii
    Utilizatorii beneficiaza de inscriere gratuita in lista abonatilor telefonici si de serviciul de informatii al ROMTELECOM. Utilizatorul serviciului telefonic poate cere sa nu figureze in lista abonatilor si nici la serviciul de informatii al ROMTELECOM, insa cu plata tarifului corespunzator.
    Utilizatorii serviciului telefonic pot solicita inscrierea in lista abonatilor de la serviciul de informatii al ROMTELECOM a unor elemente suplimentare, referitoare la profesie sau la tipul activitatii lor, cu plata tarifului corespunzator.
    Art. 4
    Plata unui avans spre decontare
    4.1. - La semnarea contractului, ROMTELECOM percepe, pentru persoane fizice, pe langa tariful de instalare, si plata anticipata a doua abonamente lunare, dintre care unul reprezinta un abonament constituit ca avans spre decontare si pentru care nu se plateste dobanda abonatului. Nivelul abonamentului constituit ca avans spre decontare se actualizeaza cu ocazia oricarei modificari a tarifelor.
    4.2. - Persoanele juridice platesc lunar un avans spre decontare. Constituirea primului avans spre decontare se face la valoarea totala a primei facturi emise, acesta nefiind purtator de dobanda. Ulterior, cuantumul avansului spre decontare pentru persoane juridice reprezinta media sumelor facturate in ultimele 3 luni anterioare lunii pentru care acesta se calculeaza.
    Art. 5
    Conditiile tehnice de instalare
    5.1. - Lucrarile necesare furnizarii serviciului telefonic (instalari si mutari de linii principale sau linii secundare, modificari in instalatiile telefonice etc.) se executa de catre directiile de telecomunicatii ale ROMTELECOM pe baza cererilor solicitantilor, formulate in scris. Conectarea la serviciul telefonic se face prin punctul de acces al retelei publice ROMTELECOM, in conformitate cu reglementarile de instalare a acestuia, la adresa utilizatorului.
    5.2. - Aparatele terminale care se conecteaza la punctele de acces trebuie sa aiba autorizatia de tip, acordata de Ministerul Comunicatiilor. Aparatele terminale pot fi proprietatea ROMTELECOM - atribuite prin inchiriere - sau pot fi proprietatea personala a abonatului.
    5.3. - Conectarea abonatului se va executa in cel mult 30 de zile de la plata taxelor si de la semnarea contractului, cu exceptia lucrarilor speciale, care se vor executa in cel mult 60 de zile.
    Art. 6
    Tarife
    6.1. - Tarifele ROMTELECOM pentru serviciile de baza de telecomunicatii sunt cuprinse in listele aprobate de catre Ministerul Comunicatiilor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, si nu sunt supuse negocierii cu utilizatorii. Principalele tarife pentru furnizarea serviciului telefonic sunt urmatoarele:
    a) tariful de instalare;
    b) tariful de abonament;
    c) tariful pentru convorbirile telefonice.
    6.2. - ROMTELECOM va urmari sa-si diversifice oferta prin noi tipuri de servicii, taxate in conformitate cu politica tarifara a Ministerului Comunicatiilor.
    6.3. - Tarifele modificate vor fi aplicate tuturor contractelor in curs de derulare de la data intrarii in vigoare a modificarilor. Dupa aprobarea lor, tarifele modificate vor fi facute publice cu cel putin 15 zile inainte de aplicare, in conformitate cu prevederile art. 25 din Legea telecomunicatiilor nr. 74/1996.
    Art. 7
    Plata serviciilor telefonice
    7.1. - Factura telefonica
    Sumele datorate de titularul contractului fac obiectul facturii emise de ROMTELECOM. Facturile se emit lunar si se expediaza la adresa utilizatorului, in plic, pentru mentinerea confidentialitatii datelor, pe masura introducerii in exploatare a echipamentelor necesare acestei operatiuni.
    7.2. - Plati intermediare
    ROMTELECOM are dreptul de a solicita abonatilor plati intermediare, intr-o perioada normala de facturare, daca se constata o crestere brusca a contravalorii convorbirilor telefonice.
    7.3. - Conditiile de plata a facturilor
    Sumele facturate se platesc pana la termenul scadent mentionat in factura telefonica. In cazul neachitarii in termen a facturii telefonice, dupa termenul scadent se aplica majorarile prevazute in tarife, pana in a 60-a zi calendaristica inclusiv.
    7.4. - Incepand din a 16-a zi de neplata de la termenul scadent, ROMTELECOM suspenda serviciul telefonic, acesta putandu-se restabili in maximum 48 de ore, insa numai dupa ce utilizatorul achita sumele datorate.
    7.5. - In a 61-a zi de neplata de la termenul scadent, contractul se reziliaza de catre ROMTELECOM, iar utilizatorul este deconectat de la serviciul telefonic.
    Art. 8
    Informatii si reclamatii referitoare la factura telefonica
    8.1. - Orice informatii suplimentare privind factura telefonica se pot obtine de la oficiul comercial de care apartine abonatul.
    8.2. - Reclamatiile de orice natura privind serviciul telefonic se depun la oficiul comercial de care apartine utilizatorul si vor fi rezolvate in termenul legal.
    8.3. - In caz de reclamare a sumelor facturate, obligatia de plata pentru sumele in litigiu este suspendata in perioada de cercetare, achitandu-se sumele partiale necontestate si, in mod obligatoriu, abonamentul la serviciul telefonic.
    8.4. - In caz de nemultumire privind modul de rezolvare a reclamatiei la nivelul oficiului comercial, utilizatorul poate solicita ca reclamatia sa fie rezolvata la nivelul conducerii directiei de telecomunicatii, cu amanarea, in continuare, a termenului de plata pentru suma in litigiu. Dupa rezolvarea reclamatiei la acest nivel, daca prin raspuns se va stabili un nou termen de plata, acesta nu va putea fi amanat prin alta reclamatie. Refuzul achitarii serviciului telefonic intra sub incidenta prevederilor pct. 12.2 si 13.1.
    Art. 9
    Obligatiile ROMTELECOM in calitate de furnizor
    9.1. - ROMTELECOM este raspunzator de asigurarea serviciului telefonic in cele mai bune conditii tehnice posibile, in conformitate cu clauzele licentei de operare.
    9.2. - ROMTELECOM nu raspunde de calitatea si de continutul serviciilor oferite prin reteaua sa de catre furnizorii de servicii cu valoare adaugata (Audiotext, INTERNET etc.), ROMTELECOM punand la dispozitie numai suportul furnizarii acestor servicii si efectuand facturarea acestora.
    9.3. - ROMTELECOM se obliga sa remedieze deranjamentele tehnice de functionare, astfel incat sa restabileasca serviciul telefonic in maximum 15 zile calendaristice de la data inregistrarii acestora la Serviciul de deranjamente, pentru abonatii Directiei de telecomunicatii Bucuresti, si in maximum 72 de ore, pentru abonatii unitatilor teritoriale de telecomunicatii.
    9.4. - Pentru intreruperea serviciului telefonic din cauze tehnice, intr-un interval de peste 48 de ore consecutive si pana la termenul de restabilire mentionat la pct. 9.3, ROMTELECOM va rambursa utilizatorului tariful de abonament in cota fractionara, corespunzatoare perioadei efective de nefunctionare.
    9.5. - Pentru deranjamente majore, cu durata peste termenele stabilite la pct. 9.3, ROMTELECOM va rambursa utilizatorului dublul tarifului de abonament in cota fractionara, pe toata perioada de nefunctionare.
    9.6. - ROMTELECOM se obliga ca, in cazul deranjamentelor majore ce afecteaza grupe de abonati, sa le comunice termenul de repunere in functiune.
    9.7. - Restituirea sumelor pentru perioadele de nefunctionare a serviciului telefonic se face prin creditare, cu evidentiere in factura telefonica.
    9.8. - Penalitati in afara celor prevazute mai sus nu vor putea fi pretinse de catre utilizator, indiferent de natura lor.
    9.9. - In cazul defectarii aparatului telefonic al utilizatorului, ROMTELECOM asigura continuitatea serviciului telefonic, prin:
    a) repararea sau inlocuirea, dupa caz, a aparatului telefonic defect, in cazul in care aparatul este inchiriat de la ROMTELECOM;
    b) inchirierea unui aparat pentru maximum 60 de zile, in cazul in care aparatul defect este proprietatea abonatului.
    9.10. - ROMTELECOM nu ramburseaza, conform pct. 9.4. si 9.5., tariful de abonament pentru nefunctionarea serviciului telefonic, daca deranjamentul a fost provocat de utilizator.
    Cu exceptia celor prevazute la pct. 9.4. si 9.5., ROMTELECOM nu raspunde pentru daune, oricare ar fi acestea, a caror existenta utilizatorul ar pune-o pe seama nefunctionarii serviciului telefonic.
    9.11. - ROMTELECOM se obliga fata de utilizator sa asigure confidentialitatea datelor, in conformitate cu art. 4 din Legea telecomunicatiilor nr. 74/1996. Informatiile referitoare la abonat, la instalatia telefonica si la prestatii, precum si la eventualele modificari pot fi oferite numai titularului postului telefonic.
    9.12. - Prima factura telefonica va fi emisa la cel mult 60 de zile calendaristice de la executarea instalarii liniei telefonice.
    9.13. - ROMTELECOM se obliga sa expedieze factura telefonica cu cel putin 10 zile inainte de termenul scadent al platilor, dar nu raspunde de neprimirea acesteia de catre abonat din motive independente de ROMTELECOM, situatie in care sunt aplicabile prevederile pct. 10.5.
    9.14. - ROMTELECOM va recupera de la utilizatori sumele neincasate datorita unor erori proprii, in termenele de prescriere legale, de la data producerii acestora.
    9.15. - Sumele necuvenite, incasate de la utilizatori datorita unor erori ale ROMTELECOM, vor fi restituite in perioada de prescriere legala, de la data producerii acestora.
    9.16. - ROMTELECOM se obliga sa faca publice tarifele pentru serviciile de telecomunicatii modificate, cu cel putin 15 zile inainte de aplicare, in conformitate cu art. 25 din Legea telecomunicatiilor nr. 74/1996.
    9. 17. - ROMTELECOM va edita, periodic, listele abonatilor telefonici, pe zone teritoriale, in care se vor inscrie obligatoriu: numele, prenumele, adresa si numarul de apel, daca abonatii nu solicita scoaterea lor din lista.
    Art. 10
    Obligatiile utilizatorului
    10.1. - Utilizatorul va raspunde de modul de folosire a serviciului telefonic, astfel incat prin propria conduita sa nu perturbe functionarea normala a acestuia.
    10.2. - Utilizatorul este obligat sa foloseasca numai echipamente terminale, autorizate de Ministerul Comunicatiilor, si sa nu efectueze modificari in instalatiile de telecomunicatii puse la dispozitia sa, asigurand folosirea si protectia corespunzatoare a acestora pe toata durata contractului.
    10.3. - Utilizatorul va asigura accesul personalului ROMTELECOM in locurile unde sunt situate instalatiile telefonice, in cazul verificarii sau al repararii acestora.
    10.4. - Utilizatorul va anunta la serviciul de deranjamente orice deranjament constatat.
    10.5. - Utilizatorul va achita contravaloarea prestatiilor facturate, pana la termenul scadent, mentionat in factura telefonica. In situatia in care utilizatorul nu a primit in timp util factura telefonica din diverse motive, acesta are obligatia sa se intereseze despre sumele de plata la oficiul comercial de care apartine.
    10.6. - In caz de neplata totala sau partiala la termenul scadent, se procedeaza in conformitate cu prevederile pct. 7.3. si 7.4.
    10.7. - Utilizatorul, persoana juridica, este obligat sa vireze in contul ROMTELECOM sumele in avans, prevazute la art. 4. Neachitarea acestora in termenul stabilit conduce la suspendarea serviciului telefonic, respectiv la rezilierea contractului conform prevederilor pct. 7.4. si 7.5.
    Art. 11
    Modificarea contractului
    11.1. - Modificarea contractului poate fi solicitata atat de utilizator, cat si de furnizor, dar numai in conformitate cu prevederile din prezentele Conditii generale.
    11.2. - Modificarea conditiilor generale specificate in contract
    ROMTELECOM va modifica conditiile generale specificate in contract, in baza aprobarii acestora prin ordin al ministrului comunicatiilor. ROMTELECOM se angajeaza sa anunte si sa informeze utilizatorii despre modificarea Conditiilor generale pentru furnizarea serviciului telefonic.
    11.3. - Modificarea prestatiilor furnizate de ROMTELECOM
    Schimbarea caracteristicilor tehnice ale echipamentelor de telecomunicatii determina modificarea serviciilor in mod corespunzator. Utilizatorul va fi informat despre aceste modificari in conditiile pct. 11.2.
    Art. 12
    Conditii de reziliere a contractului
    12.1. - Rezilierea contractului la cererea utilizatorului
    Utilizatorul, in calitate de parte contractanta, poate rezilia contractul, prin anuntarea in scris a furnizorului, cu un preaviz de cel putin 30 de zile sau la o data fixa, convenita intre parti.
    La expirarea termenului de preaviz utilizatorul pierde calitatea de abonat, situatie care conduce la intreruperea furnizarii serviciului telefonic.
    Furnizorul serviciului telefonic emite factura finala si stabileste soldul debitor sau creditor al contului abonatului.
    Rezilierea contractului nu exonereaza utilizatorul de plata sumelor datorate si a eventualelor majorari.
    12.2. - Rezilierea contractului de catre ROMTELECOM se poate face in urmatoarele cazuri:
    a) neachitarea facturii in termen de 60 de zile de la termenul scadent sau de la termenul de plata stabilit pentru sumele reclamate;
    b) utilizatorul a produs modificari in structura de echipament sau in retea, fara avizul ROMTELECOM;
    c) utilizatorul a conectat si a folosit in retea echipamente terminale neautorizate de Ministerul Comunicatiilor;
    d) utilizatorul a folosit serviciul telefonic in alte scopuri decat cele prevazute in contract (revanzarea serviciilor furnizate de ROMTELECOM catre alti utilizatori);
    e) utilizatorul a schimbat categoria de abonat, de la persoana fizica la persoana juridica, prin utilizarea postului telefonic in interesul unor firme;
    f) utilizatorul foloseste postul telefonic abuziv, pentru sicanarea altor abonati;
    g) in caz de deces al titularului, situatie in care, la cererea mostenitorilor legali sau a altor persoane, preluarea postului telefonic de catre acestia se va face prin incheierea unui nou contract;
    h) in cazul constructiilor de interes national, al modernizarii de drumuri, al demolarilor sau al altor situatii care conduc la afectarea integritatii retelelor de telecomunicatii.
    Art. 13
    Rezolvarea litigiilor
    13.1. - Partile contractante inteleg ca orice litigiu intervenit in derularea contractului sa fie rezolvat pe cale amiabila.
    13.2. - Litigiile nesolutionate in acest mod sunt de competenta instantelor de judecata de la sediul directiilor teritoriale de telecomunicatii care furnizeaza serviciul telefonic.
    Art. 14
    Forta majora
    Partile contractante nu raspund de nerespectarea contractului in caz de forta majora. In contract se considera cazuri de forta majora: starea de razboi, sabotajul, revolutia, rascoala, atentatul cu bombe, calamitatile naturale, incendiul, precum si orice alte situatii in afara controlului partilor, imprevizibile si de neinlaturat de catre acestea. In asemenea situatie, atat furnizorul, cat si utilizatorul sunt absolviti de responsabilitatile contractuale, deoarece partile contractante se afla in imposibilitatea de a respecta aceste obligatii si astfel se pot produce pagube independent de vointa lor.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 122/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 122 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu