Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 205 din 12 mai 2006

pentru aprobarea Metodologiei privind finantarea in cursul anului 2006 a proiectelor pentru comunicare, informare publica si promovarea imaginii si intereselor romanesti peste hotare, precum si a actiunilor cu caracter stiintific si social-cultural

ACT EMIS DE: AGENTIA PENTRU STRATEGII GUVERNAMENTALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 448 din 24 mai 2006



In baza prevederilor art. 3 alin. (3) teza a ll-a din Legea nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general, precum şi ale Hotărârii Guvernului nr. 145/2006 pentru aprobarea modului de repartizare şi de utilizare a sumelor prevăzute la lit. c) şi d) din anexa nr. 3/13/07a la Legea bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005,

în temeiul art. 5 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 406/2004 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale,

preşedintele Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Metodologia privind finanţarea în cursul anului 2006 a proiectelor pentru comunicare, informare publică şi promovarea imaginii şi intereselor româneşti peste hotare, precum şi a acţiunilor cu caracter ştiinţific şi social-cultural, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Pentru finanţările nerambursabile din fonduri publice alocate în bugetul Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale  pentru  activităţi  nonprofit de  interes general, altele decât cele pentru care procedura a fost stabilită prin Hotărârea Guvernului nr. 145/2006 pentru aprobarea modului de repartizare şi de utilizare a sumelor prevăzute la lit. c) şi d) din anexa nr. 3/13/07a la Legea bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005, sunt aplicabile prevederile Legii nr. 350/2005.

Art. 3.   -  Prezentul ordin va fi publicat în  Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale,

Alfred Bulai

ANEXĂ

METODOLOGIE

privind finanţarea în cursul anului 2006 a proiectelor pentru comunicare, informare publică şi promovarea imaginii şi intereselor româneşti peste hotare, precum si a acţiunilor cu caracter ştiinţific si social-cultural

Art. 1. - Alocarea sumelor prevăzute la lit. c) şi d) din anexa nr. 3/13/07a la Legea bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005 se face în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 145/2006 pentru aprobarea modului de repartizare şi de utilizare a sumelor prevăzute la lit. c) şi d) din anexa nr. 3/13/07a la Legea bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005.

Art. 2. - Sumele prevăzute la lit. c) şi d) din anexa nr. 3/13/07a la Legea nr. 379/2005 pot fi alocate şi pe bază de proiecte, exclusiv în condiţiile şi pentru destinaţiile prevăzute în anexa la Hotărârea Guvernului nr.  145/2006.

Art. 3. - Principiile conform cărora se realizează alocarea, pe bază de proiecte, a sumelor prevăzute la lit. c) şi d) din anexa nr. 3/13/07a la Legea nr. 379/2005 sunt următoarele:

a)   legalitatea, respectiv asigurarea condiţiilor pentru respectarea cu stricteţe a prevederilor cuprinse în Hotărârea Guvernului nr. 145/2006, precum şi a tuturor dispoziţiilor legale aplicabile în materie;

b)   libera concurenţă, respectiv asigurarea condiţiilor pentru ca orice persoană fizică sau juridică ce desfăşoară activităţi  nonprofit să aibă dreptul de a beneficia, în condiţiile legii, de alocarea sumelor prevăzute la lit. c) şi d) din anexa nr. 3/13/07a la Legea nr. 379/2005;

c)   eficacitatea utilizării sumelor, respectiv folosirea sistemului concurenţial şi a criteriilor care să facă posibilă evaluarea propunerilor şi a specificaţiilor tehnice şi financiare pentru alocarea sumelor prevăzute la lit. c) şi d) din anexa nr. 3/13/07a la Legea nr. 379/2005;

d)  transparenţa, respectiv punerea la dispoziţie tuturor celor interesaţi a informaţiilor referitoare la aplicarea metodologiei privind alocarea sumelor prevăzute la lit. c) şi d) din anexa nr. 3/13/07a la Legea nr. 379/2005;

e)    tratamentul egal, respectiv aplicarea în mod nediscriminatoriu a criteriilor pentru alocarea, pe bază de proiecte, a sumelor prevăzute la lit. c) şi d) din anexa nr. 3/13/07a la Legea nr. 379/2005, astfel încât orice persoană fizică sau juridică ce desfăşoară activităţi nonprofit să aibă şanse egale;

f)  excluderea cumulului, în sensul că aceeaşi activitate nu poate beneficia de alocarea din sumele prevăzute la lit. c) şi d) din anexa nr. 3/13/07a la Legea nr. 379/2005, prin mai multe contracte de finanţare;

g)   neretroactivitatea, respectiv excluderea posibilităţii alocării din sumele prevăzute la lit. c) şi d) din anexa nr. 3/13/07a la Legea nr. 379/2005 pentru o activitate care a fost deja începută sau finalizată la data încheierii contractului de finanţare;

h) cofinanţarea, în sensul că orice alocare din sumele prevăzute la lit. c) şi d) din anexa nr. 3/13/07a la Legea nr. 379/2005 trebuie însoţită de o contribuţie din partea beneficiarului de minimum 10% din valoarea totală a finanţării.

Art. 4. - (1) Proiectele elaborate de iniţiator conform cererii de finanţare tip prevăzute în anexa nr. 1 la prezenta metodologie se depun sau se trimit prin poştă la Agenţia pentru Strategii Guvernamentale, cu cel puţin 20 de zile înainte de data începerii proiectului.

(2)      Documentaţia va include şi actele de constituire/înfiinţare şi identificare ale iniţiatorului, respectiv statutul, hotărârea judecătorească de înfiinţare sau actul normativ de înfiinţare, după caz, codul fiscal, codul IBAN, contul şi banca la care acesta este deschis.

(3)   Toate copiile vor fi certificate prin semnătură şi ştampilă şi vor purta menţiunea „conform cu originalul".

Art. 5. - (1) La analizarea proiectelor se vor avea în vedere următoarele criterii generale:

1.  durata proiectului. Durata de desfăşurare a proiectelor trebuie să se încadreze în anul bugetar 2006 şi termenul de finalizare nu trebuie să depăşească data de 10 decembrie;

2.   legătura cu domeniul de activitate. Din conţinutul proiectului trebuie să rezulte încadrarea acestuia în categoriile de proiecte şi acţiuni prevăzute în anexa la Hotărârea Guvernului nr. 145/2006;

3.  cofinanţarea. Agenţia pentru Strategii Guvernamentale finanţează parţial cheltuielile ocazionate de derularea proiectelor şi programelor primite spre finanţare, ţinând cont de dimensiunea cofinanţării din partea altor parteneri;

4.  bugetul. Una dintre cele mai importante componente urmărite este bugetul proiectului. Acesta trebuie să conţină distinct o descriere detaliată a tipurilor de activităţi pentru care se solicită finanţarea, a cheltuielilor, precum şi date referitoare la finanţarea asigurată de alţi parteneri.

(2) Pentru fiecare dintre categoriile de proiecte şi acţiuni prevăzute în anexa la Hotărârea Guvernului nr. 145/2006, în funcţie de particularităţile acestora, se pot stabili şi criterii specifice de analiză.

Art. 6. - In vederea analizei şi evaluării proiectelor elaborate de iniţiatori şi depuse conform art. 4, se constituie la nivelul Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale o comisie de jurizare a cărei componenţă se stabileşte prin ordin al preşedintelui Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale.

Art. 7. - (1) Comisia de jurizare se întruneşte la propunerea secretarului tehnic al acesteia, ori de câte ori este necesar. Dacă preşedintele comisiei de jurizare nu este prezent, acesta poate desemna un înlocuitor din rândul membrilor.

(2)   Proiectele vor fi transmise de secretarul tehnic preşedintelui care, prin consultare cu ceilalţi membri ai comisiei de jurizare, decide asupra finanţării proiectelor şi desemnează coordonatorul de proiect.

(3)   Documentaţia proiectelor propuse spre finanţare se repartizează coordonatorilor de proiect.

Art. 8. - Coordonatorul de proiect are următoarele atribuţii:

-   întocmeşte nota de fundamentare a proiectului, pe care o transmite spre avizare Serviciului economic, administrativ şi resurse umane şi Compartimentului juridic;

-    completează propunerea de angajare a unei cheltuieli;

-  înaintează spre semnare secretarului de stat nota de fundamentare şi propunerea de angajare a unei cheltuieli;

-   înaintează ordonatorului de credite, spre aprobare, întreaga documentaţie;

-   urmăreşte circuitul documentaţiei până la obţinerea tuturor vizelor necesare şi a aprobării acesteia (nota de fundamentare, propunere de angajare a unei cheltuieli);

-   comunică iniţiatorului de proiect suma aprobată pentru finanţare, precum şi destinaţia acesteia;

-   întocmeşte contractul de finanţare, pe care îl semnează în calitate de responsabil de contract, şi completează angajamentul bugetar;

-   urmăreşte contractul până la perfectarea acestuia;

-   primeşte de la iniţiator documentele justificative pentru cheltuielile ocazionate de desfăşurarea proiectului, pe care le verifică, iar pe exemplarul original al facturii atestă că bunurile furnizate au fost recepţionate, lucrările au fost executate şi serviciile au fost prestate corespunzător, prin sintagma: „confirmat realitatea, regularitatea şi legalitatea operaţiunilor";

-   înaintează spre avizare directorului general, pentru „Bun de plată", factura, însoţită de documentele justificative şi de formularul „Ordonanţarea la plată".

Art. 9. - (1) Proiectele a căror documentaţie este incompletă nu sunt eligibile.

(2) Pentru proiectele propuse spre aprobare cu observaţii, comisia de jurizare poate stabili termene până la care iniţiatorii au obligaţia să răspundă observaţiilor formulate. Documentaţia acestor proiecte se înmânează coordonatorilor de proiect desemnaţi, care informează iniţiatorii asupra observaţiilor şi termenelor stabilite de comisia de jurizare. Neîncadrarea în aceste termene atrage respingerea proiectelor în cauză. Despre această situaţie coordonatorul de proiect îl informează pe secretarul tehnic al comisiei de jurizare, căruia îi predă întreaga documentaţie a proiectului. Pentru proiectele ale căror observaţii se clarifică în termenul stabilit, coordonatorii de proiect au aceleaşi sarcini ca cele prevăzute la art. 8.

Art. 10. - Secretarul tehnic le comunică în scris iniţiatorilor decizia de respingere, în cel mult 5 zile de la adoptarea acesteia de către comisia de jurizare.

Art. 11. - (1) Pentru realizarea proiectelor a căror finanţare a fost aprobată de comisia de jurizare se va încheia un contract de finanţare între Agenţia pentru Strategii Guvernamentale şi iniţiator.

(2) Toate documentele legate de încheierea, derularea şi finalizarea proiectelor vor purta număr de înregistrare, vor fi semnate şi ştampilate de către emitent.

Art. 12. - Categoriile de cheltuieli care pot fi finanţate din sumele prevăzute la lit. c) şi d) din anexa nr. 3/13/07a la Legea nr. 379/2005 sunt cele prevăzute în anexa la Hotărârea Guvernului nr. 145/2006, respectiv: cazare, transport, masă sau diurnă, după caz, trataţii, reprezentare, taxe de participare şi vizitare, taxe poştale, comunicaţii telefonice, premii, onorarii, burse, consultanţă, achiziţii de bunuri, închiriere, editare, tipărire, difuzare, realizare de sondaje de opinii şi studii, traduceri şi alte servicii, operaţiuni de multiplicare, printare multimedia, materiale promoţionale, abonamente, chirie şi alte servicii.

Art. 13. - (1) Regulile de finanţare sunt prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta metodologie.

(2) In baza documentaţiilor aprobate de ordonatorul de credite, se pot acorda avansuri de până la 30% din sumele ce urmează a fi alocate pentru programele, proiectele şi acţiunile prevăzute în anexa la Hotărârea Guvernului nr. 145/2006, fără solicitarea unei scrisori de garanţie bancară, conform art. 4 din Hotărârea Guvernului nr. 145/2006. Pentru aceste avansuri, beneficiarii vor prezenta, până la data de 10 decembrie 2006, documente justificative cu privire la utilizarea acestora.

ANEXA Nr. 11) la metodologie

Către

AGENŢIA PENTRU STRATEGII GUVERNAMENTALE

CERERE DE FINANŢARE

In baza prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 145/2006 pentru aprobarea modului de repartizare şi de utilizare a sumelor prevăzute la lit.c) şi d) din anexa nr.3/13/07 la Legea bugetului de stat pe anul 2006 nr.379/2005, respectiv a punctului_______din anexa la H.G. nr.145/2006,

1.___________________________________________________________________

(datele de identificare ale solicitantului );*

2.___________________________________________________________________

(denumirea proiectului/acţiunii pentru care se solicită finanţarea);

3. Obiective:

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

4.  Grupuri tinta/Beneficiari:

____________________________________________________________________

5.  Data proiectului:

_____________________________________________________________________

6.___________________________________________________________________                                                                                                                                                         (suma solicitată, în RON)

7.  Scurtă descriere a proiectului___________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________

8. Anexăm prezentei următoarele documente:

_____________________________________________________________________

(în mod obligatoriu va cuprinde şi documentele prevăzute la art.4 alin.2 din Metodologie),

Semnătură

(şi ştampilă în cazul persoanelor juridice)

* - se va menţiona şi dacă asociaţia sau fundaţia este de utilitate publică

Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 21)  la metodologie

Reguli de finanţare

TIPUL DE CHELTUIALĂ

DOCUMENTE

ÎNSOŢITOARE ALE CERERII DE

FINANŢARE

DOCUMENTE JUSTIFICATIVE ALE

CHELTUIELILOR EFECTUATE, ÎN VEDEREA DECONTĂRII

(vor fi transmise la încheierea acţiunii)

Cazare

Lista persoanelor beneficiare, cereri de oferte (minim 3), oferte.

Factura originală emisă de iniţiator către finanţator, copia contractului de prestare servicii încheiat cu prestatorul, copia facturii şi a diagramei de cazare, ambele emise de prestator către iniţiator (beneficiarul serviciilor), copii care vor conţine menţiunea "conform cu originalul" precum şi semnătura şi ştampila iniţiatorului, în original.

Masă, trataţii

Lista persoanelor beneficiare, cereri de oferte (minim 3), oferte.

Factura originală emisă de iniţiator către finanţator, copia contractului de prestare servicii încheiat cu prestatorul, copia facturii emisă de prestator către iniţiator, copia meniului zilnic/persoană semnat şi ştampilat de prestator (copiile vor conţine menţiunea "conform cu originalul" precum şi semnătura şi ştampila iniţiatorului, în original); lista participanţilor la manifestare (beneficiari ai serviciilor de masă), în original, întocmită de iniţiator, cu semnătura şi ştampila acestuia.

Transport SNCFR cls. a II-a

Costul estimat al biletelor (menţionat în buget)

Biletele de călătorie, tabel centralizator semnat şi ştampilat de iniţiator,care să cuprindă nume şi prenumele, ruta, seria şi numărul biletului, data, preţul biletului

Transport cu autocar, microbuz sau avion

Documentaţie în condiţiile prevăzute de O.G.nr. 60/2001 privind achiziţiile publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea 212/2002, cu modificările şi completările ulterioare, şi a H.G. nr.461/2001 privind Normele de aplicare a O.G. nr.60/2001, (invitaţie de participare, proces verba) încheiat cu ocazia concursului pentru achiziţie şi anexă la acesta, hotărârea comisiei de evaluare a ofertelor); lista persoanelor transportate.

Proces verbal încheiat cu ocazia concursului de oferte, invitaţiile de participare la concursul de oferte, factura originală emisă de iniţiator către finanţator, copia facturii prestatorului de servicii, copia contractului de prestări de servicii încheiat cu prestatorul, copia foii de parcurs sau a biletelor de avion (copiile vor conţine menţiunea "conform cu originalul", precum şi semnătura şi ştampila iniţiatorului în original); lista persoanelor beneficiare ale serviciului de transport ştampilată şi semnată de iniţiator

Taxe (de participare, de

vizitare, poştale)

Costul estimat al taxelor (menţionat în buget)

Bilete, chitanţe, sau copii ale acestora, după caz, cu menţiunea "conform cu originalul" semnate şi stampilate, tabel centralizator semnat şi ştampilat de iniţiator,care să cuprindă nume şi prenumele, seria şi numărul biletului/ chitanţei, data, preţul biletului

Premii în obiecte

Lista premiaţilor, lista şi valoarea acestora (menţionată în buget)

Lista nominală a premiaţilor,lista obiectelor acordate ca premiu şi valoarea acestora, semnate şi ştampilate de iniţiator.

Achiziţii de bunuri

Documentaţie în condiţiile prevăzute de O.G. nr.60/2001 privind achiziţiile publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea 212/2002, cu modificările şi completările ulterioare, şia H.G. nr.461/2001

Proces verbal încheiat cu ocazia concursului de oferte, ivitaţiile de participare la concursul de oferte, copia facturii furnizorului de bunuri, copia contractului de achiziţie de bunuri încheiat cu furnizorul, copia procesului verbal de recepţie a bunurilor (copiile vor conţine menţiunea "conform cu originalul", precum şi semnătura şi ştampila iniţiatorului în original);

Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.

privind Normele de aplicare a O.G. nr.60/2001, (invitaţie de participare, proces verbal încheiat cu ocazia concursului pentru achiziţie şi anexă la acesta, hotărârea comisiei de evaluare a ofertelor);

Inchiriere, editare, tipărire, difuzare, multiplicare, traduceri

Documentaţie în condiţiile prevăzute de O.G. nr. 60/2001 privind achiziţiile publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea 212/2002, cu modificările şi completările ulterioare, şia H.G. nr.461/2001 privind Normele de aplicare a O.G. nr.60/2001, (invitaţie de particpare, proces verbal încheiat cu ocazia concursului pentru achiziţie şi anexă la acesta, hotărârea comisiei de evaluare a ofertelor).

Proces verbal încheiat cu ocazia concursului de oferte,invitaţiile de participare la concursul de oferte, factura originală emisă de iniţiator către finanţator, copia facturii furnizorului de bunuri, copia contractului de prestări de servicii încheiat cu prestatorul, copia procesului verbal de recepţie a materialelor, conform strategiei de repartizare (copiile vor conţine menţiunea "conform cu originalul", precum şi semnătura şi ştampila iniţiatorului în original);

Achiziţii de servicii specializate de organizare a expoziţiilor, festivalurilor, spectacolelor etc.

Lista persoanelor beneficiare, cereri de oferte (minim 3), oferte

Factura originală emisă de iniţiator către finanţator, copia contractului de prestare servicii încheiat cu prestatorul, copia facturii pentru serviciile prestate, ambele emise de prestator către iniţiator (beneficiarul serviciilor), copii care vor conţine menţiunea "conform cu originalul" precum şi semnătura şi ştampila iniţiatorului, în original,

Realizare de sondaje de opinie, studii şi cercetări

Documentaţie în condiţiile prevăzute de O.G. nr.60/2001 privind achiziţiile publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea 212/2002, cu modificările şi completările ulterioare, şia H.G. nr.461/2001 privind Normele de aplicare a O.G. nr.60/2001, (invitaţie de particpare, proces verbal încheiat cu ocazia concursului pentru achiziţie şi anexă la acesta, hotărârea comisiei de evaluare a ofertelor).

Proces verbal încheiat cu ocazia concursului de oferte, invitaţii le de participare la concursul de oferte, factura originală emisă de iniţiator către finanţator, copia facturii furnizorului de bunuri, copia contractului de prestări de servicii încheiat cu prestatorul, copia procesului verbal de recepţie a materialelor, conform strategiei de repartizare (copiile vor conţine menţiunea "conform cu originalul", precum şi semnătura şi ştampila iniţiatorului în original);

 


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 205/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 205 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 205/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu