E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a fost modificat de niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 20 din 12 februarie 2003

pentru aprobarea Metodologiei de solutionare a neintelegerilor precontractuale privind furnizarea/prestarea serviciilor publice de gospodarie comunala

ACT EMIS DE: MINISTERUL ADMINISTRATIEI PUBLICE


SmartCity3

              AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE PENTRU SERVICIILE PUBLICE DE GOSPODARIE COMUNALA
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 112 din 21 februarie 2003

    Avand in vedere dispozitiile art. 23 alin. (4) lit. f) din Legea serviciilor publice de gospodarie comunala nr. 326/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 7 alin. (1) lit. e) din Hotararea Guvernului nr. 373/2002 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala - A.N.R.S.C., cu modificarile ulterioare,
    in temeiul art. 10 alin. (5) si (6) din Hotararea Guvernului nr. 373/2002, cu modificarile ulterioare,

    presedintele Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala emite prezentul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Metodologia de solutionare a neintelegerilor precontractuale privind furnizarea/prestarea serviciilor publice de gospodarie comunala, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    Art. 3
    Operatorii furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala si utilizatorii acestor servicii vor respecta prevederile prezentului ordin.
    Art. 4
    Directia reglementari tehnice si promovarea eficientei economice, Directia pentru tarife si protectia utilizatorilor si Serviciul juridic din cadrul Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala vor asigura ducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.

              Presedintele Autoritatii Nationale de Reglementare
               pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala,
                                 Ioan Radu

    ANEXA 1

                                METODOLOGIA
de solutionare a neintelegerilor precontractuale privind furnizarea/prestarea serviciilor publice de gospodarie comunala

    CAP. 1
    Scop

    Art. 1
    Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala solutioneaza prin procedura necontencioasa neintelegerile care pot interveni la incheierea contractelor in sectorul serviciilor publice de gospodarie comunala, in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) lit. e) din Hotararea Guvernului nr. 373/2002 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala - A.N.R.S.C., cu modificarile ulterioare.
    Art. 2
    Metodologia de solutionare a neintelegerilor precontractuale aparute in sectorul serviciilor publice de gospodarie comunala, astfel cum sunt definite de legislatia in vigoare, denumita in continuare metodologie, este elaborata in scopul crearii unui mecanism de solutionare operativa, eficienta si echidistanta a neintelegerilor precontractuale dintre operatorii furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala ce intra in sfera de reglementare a A.N.R.S.C. si utilizatori.

    CAP. 2
    Domeniul de aplicare

    Art. 3
    Metodologia stabileste tipurile neintelegerilor aparute la incheierea contractelor de furnizare/prestare a serviciilor publice de gospodarie comunala intre operatorii si utilizatorii acestor servicii, care sunt supuse spre conciliere A.N.R.S.C., precum si modalitatile si etapele de solutionare a acestora.
    Art. 4
    Neintelegerile pot avea ca obiect:
    a) clauze noi pe care partile doresc sa le includa in contractele pe care le incheie;
    b) clauzele minimale din contractele-cadru, carora partile le dau interpretari diferite.

    CAP. 3
    Glosar de termeni, abrevieri

    Art. 5
    Termenii utilizati in prezenta metodologie sunt definiti in anexa nr. 1.

    CAP. 4
    Acte normative de referinta

    Art. 6
    Dispozitiile prezentei metodologii se completeaza cu prevederile urmatoarelor acte normative:
    - Legea serviciilor publice de gospodarie comunala nr. 326/2001, cu modificarile ulterioare;
    - Ordonanta Guvernului nr. 87/2001 privind serviciile publice de salubrizare a localitatilor, aprobata si modificata prin Legea nr. 139/2002;
    - Ordonanta Guvernului nr. 32/2002 privind organizarea si functionarea serviciilor publice de alimentare cu apa si de canalizare, aprobata si modificata prin Legea nr. 634/2002, cu modificarile ulterioare;
    - Ordonanta Guvernului nr. 73/2002 privind organizarea si functionarea serviciilor publice de alimentare cu energie termica produsa centralizat;
    - Hotararea Guvernului nr. 373/2002 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala - A.N.R.S.C., cu modificarile ulterioare.

    CAP. 5
    Solutionarea neintelegerilor precontractuale

    Art. 7
    Metodologia de solutionare a neintelegerilor precontractuale cuprinde trei etape:
    a) medierea la nivelul operatorului;
    b) procedura prealabila;
    c) procedura de conciliere.

    SECTIUNEA 1
    Medierea la nivelul operatorului

    Art. 8
    (1) In cazul divergentelor aparute in cadrul negocierii contractelor la nivelul operatorului, utilizatorul va prezenta o cerere de mediere care va fi supusa spre solutionare operatorului.
    (2) Operatorul va analiza divergentele si va formula solutii in termen de 15 zile calendaristice de la inregistrarea cererii de mediere.
    Art. 9
    Dupa formularea solutiei de mediere partile au urmatoarele optiuni:
    a) daca isi insusesc solutia data la mediere, incheie contractul;
    b) daca una sau ambele parti sunt nemultumite de solutia de la mediere, vor declansa procedura prealabila la nivelul A.N.R.S.C.

    SECTIUNEA a 2-a
    Procedura prealabila

    Art. 10
    (1) Declansarea procedurii prealabile are loc in momentul primirii la A.N.R.S.C. a cererii prin care una sau ambele parti implicate solicita A.N.R.S.C. punctul de vedere cu privire la modul de solutionare a neintelegerilor aparute la incheierea contractelor.
    (2) Cererea va fi insotita de documentele pe care partea/partile isi intemeiaza sustinerile si, in conditiile art. 8 al prezentei metodologii, de solutia data de operator sau de dovada sesizarii acestuia in cazul neprimirii unei solutii in termen de 15 zile calendaristice.
    Art. 11
    Etapele procedurii prealabile sunt:
    a) numirea de catre presedintele A.N.R.S.C. a persoanei care va analiza cererea solicitantilor si care va redacta scrisoarea de raspuns;
    b) atunci cand se considera necesar, se pot cere partilor documente suplimentare, referitoare la neintelegerea reclamata, in termen de cel mult 5 zile de la data inregistrarii cererii.
    Art. 12
    (1) Raspunsul va fi comunicat atat solicitantului, cat si celeilalte parti implicate.
    (2) Comunicarea se va face prin scrisoare recomandata cu confirmare postala de primire sau prin fax.
    Art. 13
    Dupa primirea recomandarilor facute de A.N.R.S.C. partile au urmatoarele optiuni:
    a) isi insusesc in totalitate recomandarile A.N.R.S.C. si vor incheia contractul;
    b) isi insusesc partial sau nu isi insusesc recomandarile primite, caz in care vor incheia un proces-verbal in care vor include clauzele ramase in divergenta si pozitia fiecareia dintre parti, cu argumentele pe care isi intemeiaza sustinerile;
    c) in situatia in care nu isi insusesc recomandarile, iar una dintre parti refuza incheierea procesului-verbal, cealalta parte va instiinta A.N.R.S.C. despre aceasta imprejurare, o data cu formularea cererii de conciliere.

    SECTIUNEA a 3-a
    Procedura de conciliere

    Art. 14
    Declansarea concilierii are loc in momentul primirii la A.N.R.S.C. a cererii de conciliere prin care una sau ambele parti solicita solutionarea neintelegerii aparute la incheierea contractului.
    Art. 15
    (1) Modelul cererii de conciliere este cuprins in anexa nr. 2.
    (2) Cererea de conciliere va fi insotita de procesul-verbal redactat de parti in conformitate cu dispozitiile art. 13 lit. b).
    (3) In cazul in care concilierea este solicitata doar de una dintre parti, aceasta va depune un exemplar al cererii pentru a fi comunicat si celeilalte parti, in care va indica motivul pentru care nu a fost redactat procesul-verbal mentionat mai sus.
    (4) La cerere vor fi anexate documente justificative legate de neintelegere, de natura sa clarifice situatia, respectiv: documente financiare, corespondenta financiara dintre parti, decizii ale organelor jurisdictionale, extrase din reglementarile legale in vigoare si alte documente cuprinzand informatii tehnice sau de alta natura, necesare pentru solutionarea neintelegerii.
    (5) Documentele vor fi depuse in doua exemplare, unul pentru comisia de conciliere si al doilea pentru cealalta parte.
    (6) Daca cererea sau documentele sunt formulate intr-o limba straina, A.N.R.S.C. va solicita prezentarea unei traduceri legalizate.
    Art. 16
    (1) Presedintele A.N.R.S.C. numeste comisia de conciliere.
    (2) Comisia de conciliere este alcatuita din minimum 3 membri, respectiv presedinte si 2 membri. In toate cazurile comisia de conciliere va avea un numar impar de membri cu drept de vot.
    (3) Comisia de conciliere va fi compusa din angajati ai A.N.R.S.C. care au cunostinte tehnice, financiare sau juridice necesare pentru solutionarea neintelegerilor aparute la incheierea contractelor si, dupa caz, din terte persoane specializate in diverse domenii - juridic, tehnic, financiar si altele.
    (4) Membrii comisiei de conciliere trebuie sa fie persoane fizice, cetateni romani, care au capacitate deplina de exercitiu, fara antecedente penale si care nu sunt in conflict de interese cu partile.
    (5) Pentru solutionarea neintelegerilor A.N.R.S.C. poate apela si la consultanti, persoane fizice sau juridice. Consultantii nu vor face parte din comisia de conciliere.
    (6) Presedintele A.N.R.S.C. desemneaza si un secretar al comisiei de conciliere fara drept de vot.
    (7) Atributiile secretarului comisiei de conciliere sunt urmatoarele:
    - formarea dosarului cuprinzand cererea de solutionare a neintelegerilor precontractuale, documentele pe care partile isi intemeiaza sustinerile, informatiile si celelalte date avute in vedere de comisia de conciliere, precum si dovezile de convocare/comunicare;
    - pregatirea audierii si convocarea partilor;
    - completarea dosarului, la solicitarea comisiei de conciliere;
    - redactarea procesului-verbal al sedintei de conciliere, a hotararii comisiei de conciliere si a deciziei A.N.R.S.C.;
    - comunicarea deciziei A.N.R.S.C. partilor implicate.
    Art. 17
    (1) La solicitarea membrilor comisiei de conciliere secretarul poate cere partilor completarea cererii sau a documentatiei depuse si, dupa caz, precizari scrise, in termen de cel mult 5 zile de la primirea cererii de conciliere.
    (2) In situatia in care concilierea a fost solicitata doar de una dintre parti, in termen de cel mult 5 zile de la primirea cererii secretarul va transmite celeilalte parti un exemplar al cererii si al documentelor insotitoare, urmand ca acesta sa comunice in scris, in termen de 5 zile, punctul de vedere cu privire la solicitarea celeilalte parti. Acesta va fi transmis partii care a solicitat concilierea, in termen de 5 zile.
    (3) Termenul pentru audiere va fi fixat de secretar in urma consultarii membrilor comisiei de conciliere.
    (4) Secretarul va convoca partile in vederea audierii, cu cel putin doua zile lucratoare inainte de termenul fixat.
    (5) Comunicarea convocarii se va face prin scrisoare recomandata cu confirmare postala de primire, prin telegrama, telex, fax sau prin orice alt mijloc ce permite stabilirea probei comunicarii.
    (6) Comunicarile se fac la adresele indicate de parti in cerere. Schimbarile de adresa nu vor fi luate in considerare decat daca A.N.R.S.C. este instiintata in prealabil.
    Art. 18
    Audierea are loc la sediul A.N.R.S.C., in termen de cel mult 30 de zile de la data inregistrarii cererii.
    Art. 19
    (1) Partile vor participa la audiere personal sau prin reprezentanti legali si, atunci cand este cazul, prin interpreti pentru persoanele de alta cetatenie si necunoscatoare ale limbii romane.
    (2) Oricare dintre parti poate cere ca solutionarea cererii sa se faca in lipsa ei, pe baza cererii si a actelor depuse.
    (3) Lipsa uneia dintre parti la dezbateri nu determina luarea unei hotarari in defavoarea ei.
    (4) Daca ambele parti, desi au fost instiintate, nu se prezinta la dezbateri, comisia de conciliere va solutiona cererea, in afara de cazul in care s-a cerut amanarea pentru motive temeinice.
    (5) Comisia de conciliere, la cererea oricareia dintre parti, poate acorda o singura amanare pe parcursul desfasurarii procedurii de conciliere, audierea programata putand fi amanata pentru motive temeinice, care sa justifice imposibilitatea partii in cauza de a se prezenta la dezbateri.
    (6) Cea de-a doua audiere va avea loc in termen de cel mult 5 zile de la data fixata pentru prima audiere, cu convocarea partilor.
    Art. 20
    (1) Pe parcursul solutionarii cererii partile vor fi tratate in mod egal.
    (2) In cadrul audierii partile isi pot exprima punctele de vedere.
    (3) Prezentarea va fi clara si concisa, argumentata cu fapte si cu acte pertinente.
    (4) Dupa ce fiecare parte isi precizeaza pozitia, partile si/sau membrii comisiei de conciliere pot pune intrebari pentru clarificarea aspectelor divergente.
    (5) Dupa epuizarea intrebarilor se vor consemna in procesul-verbal pozitia finala a partilor, modul in care se doreste solutionarea neintelegerii si argumentele fiecarei parti.
    (6) Procesul-verbal va fi semnat de parti si/sau de reprezentantii acestora, precum si de membrii comisiei de conciliere.
    (7) In situatia in care una dintre parti nu este prezenta sau refuza semnarea procesului-verbal, secretarul va face precizarea corespunzatoare in procesul-verbal.
    Art. 21
    (1) In vederea apararii intereselor legitime ale partilor, membrii comisiei de conciliere si consultantii au obligatia de a nu publica si de a nu divulga datele si informatiile cu caracter confidential de care iau cunostinta in aceasta calitate.
    (2) Dosarul este confidential. Nici o terta persoana nu are acces la dosar fara acordul scris al partilor si fara incuviintarea comisiei de conciliere.
    Art. 22
    (1) Hotararea va fi pronuntata in termen de 5 zile lucratoare de la data audierii.
    (2) Hotararea se va lua cu majoritate simpla de voturi.
    (3) Hotararea va cuprinde concluziile la care au ajuns membrii comisiei de conciliere in urma audierii partilor, va face referire la faptele, sustinerile si actele care au dus la fundamentarea solutiei, solutia la care s-a ajuns si argumentele pe care se intemeiaza.
    (4) Hotararea va fi semnata de toti membrii comisiei de conciliere si de secretar.
    (5) Membrii comisiei de conciliere care au avut o alta opinie vor redacta si vor semna separat un proces-verbal, cu aratarea considerentelor pe care aceasta se sprijina.
    (6) Hotararea va fi redactata de secretarul comisiei de conciliere si va fi semnata de presedintele comisiei.
    (7) Hotararea va cuprinde: numele partilor, domiciliul sau resedinta lor ori, dupa caz, denumirea si sediul, precum si numele reprezentantilor partilor, obiectul neintelegerii, solutia data, motivele de fapt si de drept.
    Art. 23
    (1) Hotararea va fi comunicata partilor prin scrisoare recomandata cu confirmare postala de primire, in termen de cel mult 5 zile de la redactare.
    (2) Prin comunicarea hotararii catre ambele parti se incheie procedura de conciliere.
    Art. 24
    (1) Hotararea A.N.R.S.C. prin care se solutioneaza neintelegerea precontractuala are caracter obligatoriu fata de parti.
    (2) Hotararea poate fi contestata de partea care se considera vatamata, in termen de 15 zile de la data comunicarii acesteia. Solutionarea contestatiei se va face prin ordin al presedintelui A.N.R.S.C. in termen de cel mult 15 zile de la inregistrare.
    (3) Daca petitionarul este nemultumit de solutia data contestatiei sale, acesta se poate adresa curtii de apel - sectia de contencios administrativ, conform prevederilor legale in vigoare.
    (4) A.N.R.S.C. nu va putea modifica fondul hotararii dupa comunicarea acesteia catre parti. A.N.R.S.C. poate indrepta eventualele greseli materiale din cuprinsul ei, cum ar fi greseli in privinta numelui/denumirii, calitatii partilor, precum si alte greseli materiale.

    CAP. 6
    Dispozitii finale

    Art. 25
    (1) Pe parcursul concilierii, dar nu mai tarziu de data emiterii hotararii A.N.R.S.C., partile pot solutiona pe cale amiabila neintelegerea aparuta la incheierea contractului.
    (2) Partile vor comunica A.N.R.S.C. intelegerea la care au ajuns, inaintea termenului preconizat pentru emiterea hotararii de solutionare a neintelegerii de catre A.N.R.S.C.
    Art. 26
    (1) Dosarul se pastreaza la sediul A.N.R.S.C. cel putin 5 ani de la data redactarii deciziei prin care este solutionata neintelegerea.
    (2) Evidenta dosarelor si a hotararilor A.N.R.S.C. se va tine in registre speciale de catre serviciul de specialitate.
    Art. 27
    (1) Prevederile prezentei metodologii se completeaza cu dispozitiile legale in vigoare.
    (2) Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta metodologie.

    ANEXA 1
    la metodologie

                                 GLOSAR
                         de termeni si abrevieri

    A.N.R.S.C. - Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala
    Neintelegere precontractuala - divergenta aparuta la incheierea contractelor de furnizare/prestare de serviciu public de gospodarie comunala
    Audiere - etapa a procedurii de conciliere, in cadrul careia partea/partile isi expun punctele de vedere si argumentele prezentate in sustinerea acestora, depun documente suplimentare considerate relevante pentru solutionarea neintelegerii, cu posibilitatea de a formula intrebari pentru clarificarea neintelegerii
    Hotarare - document cu caracter obligatoriu prin care comisia de conciliere solutioneaza neintelegerea precontractuala
    Ordin - actul prin care presedintele A.N.R.S.C. solutioneaza contestatia formulata de parte/parti impotriva hotararii comisiei de conciliere
    Recomandare - punctul de vedere al A.N.R.S.C. cu privire la modul de solutionare a neintelegerii
    Zile - zile lucratoare.

    ANEXA 2
    la metodologie

                          CERERE DE SOLUTIONARE

    1. Subsemnatul/Subscrisa
    ...........................................................................,
       (numele/denumirea; numele reprezentantilor legali; domiciliul/sediul;
           numarul de inmatriculare la registrul comertului; telefon/fax)
    prin reprezentantul legal .................................................,
    si
    2. Subscrisa
    ...........................................................................,
       (denumirea; sediul; numarul de inmatriculare la registrul comertului;
                                  telefon/fax)
    prin reprezentantul legal .................................................,
    solicitam analiza si solutionarea neintelegerii/neintelegerilor intervenite cu ocazia negocierilor desfasurate pentru incheierea contractului de
prestare/furnizare .............................................................
                                 (se va indica contractul)
    (Urmeaza expunerea pe scurt a obiectului neintelegerii, cu indicarea clauzelor divergente si a datelor aferente.)

    Solicitam solutionarea prezentei cereri in lipsa, pe baza actelor depuse la dosar:
     _
    |_| DA
     _
    |_| NU

    Data ........................

              Semnatura partii 1                Semnatura partii 2
             ....................              ....................



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 20/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 20 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu