E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A fost modificat de:
Hotărârea 373 2002 in legatura cu Ordin 147 2004
Articolul 2 din actul Hotărârea 373 2002 in legatura cu Ordin 92 2004
Articolul 1 din actul Hotărârea 373 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 437 2004
Articolul 2 din actul Hotărârea 373 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 437 2004
Articolul 3 din actul Hotărârea 373 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 437 2004
Articolul 4 din actul Hotărârea 373 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 437 2004
Articolul 6 din actul Hotărârea 373 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 437 2004
Articolul 7 din actul Hotărârea 373 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 437 2004
Articolul 8 din actul Hotărârea 373 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 437 2004
Articolul 9 din actul Hotărârea 373 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 437 2004
Articolul 10 din actul Hotărârea 373 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 437 2004
Articolul 11 din actul Hotărârea 373 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 437 2004
Articolul 13 din actul Hotărârea 373 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 437 2004
Articolul 14 din actul Hotărârea 373 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 437 2004
Articolul 15 din actul Hotărârea 373 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 437 2004
Articolul 16 din actul Hotărârea 373 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 437 2004
Articolul 18 din actul Hotărârea 373 2002 abrogat de articolul 1 din actul Hotărârea 437 2004
Articolul 1 din actul Hotărârea 373 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 437 2004
Articolul 2 din actul Hotărârea 373 2002 in legatura cu Ordin 269 2003
Hotărârea 373 2002 in legatura cu Ordin 192 2003
Hotărârea 373 2002 in legatura cu Ordin 147 2003
Hotărârea 373 2002 in legatura cu Ordin 20 2003
Hotărârea 373 2002 in legatura cu Ordin 20 2003
Articolul 2 din actul Hotărârea 373 2002 in legatura cu Ordin 66 2002
Articolul 1 din actul Hotărârea 373 2002 modificat de Hotărârea 1049 2002
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 373 din 18 aprilie 2002

privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala - A.N.R.S.C.

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 272 din 23 aprilie 2002


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 23 alin. (6) din Legea nr. 326/2001 privind serviciile publice de gospodarie comunala, cu modificarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    (1) Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala, denumita in continuare A.N.R.S.C., este institutie publica de interes national cu personalitate juridica, se organizeaza si functioneaza in coordonarea Ministerului Administratiei Publice si are ca scop reglementarea, monitorizarea si controlul la nivel central al activitatilor din sfera serviciilor publice de gospodarie comunala care functioneaza in conditii de monopol natural.
    (2) A.N.R.S.C. are sediul central in municipiul Bucuresti; structura organizatorica a A.N.R.S.C. este prevazuta in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    (3) A.N.R.S.C. isi exercita competentele si atributiile fata de toti operatorii furnizori si/sau prestatorii de servicii publice de gospodarie comunala, astfel cum au fost definite de lege, indiferent de forma de proprietate, organizarea acestora si de modul in care este organizata si se desfasoara gestiunea serviciilor publice de gospodarie comunala in cadrul unitatilor administrativ-teritoriale.
    Art. 2
    (1) Finantarea cheltuielilor curente si de capital ale A.N.R.S.C. se asigura integral din venituri extrabugetare obtinute, in conditiile legii, din:
    a) tarife pentru atestarea/autorizarea operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala;
    b) tarife pentru servicii de consultanta;
    c) tarife pentru activitatile de pregatire si specializare profesionala a personalului operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala;
    d) contributii ale operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala.
    (2) Pentru desfasurarea activitatii A.N.R.S.C. poate folosi mijloace materiale si banesti primite de la persoane fizice si juridice, in conditiile legii.
    (3) Contributiile operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala se fixeaza in cuantum de pana la 0,1% din valoarea productiei facturate, pe baza unei grile de calcul care va fi aprobata prin ordin al presedintelui A.N.R.S.C.
    (4) Nivelul tarifelor prevazute la alin. (1) se stabileste de A.N.R.S.C., se aproba prin ordin al ministrului administratiei publice in fiecare an, in conditiile legii, si este dat publicitatii.
    Art. 3
    (1) Numarul maxim de posturi in A.N.R.S.C. este de 70, exclusiv presedintele.
    (2) In cadrul A.N.R.S.C., prin ordin al presedintelui, se pot organiza servicii, birouri si alte compartimente.
    (3) In subordinea A.N.R.S.C. se organizeaza si functioneaza 8 agentii teritoriale, ca servicii publice descentralizate, fara personalitate juridica.
    (4) In termen de 45 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari A.N.R.S.C. va elabora regulamentul de organizare si functionare propriu ce va fi aprobat prin ordin al ministrului administratiei publice.
    Art. 4
    A.N.R.S.C. elaboreaza si aplica sistemul de reglementari, obligatoriu la nivel national, privind organizarea, coordonarea si functionarea sectorului serviciilor publice de gospodarie comunala, precum si a pietei acestor servicii, in conditii de eficienta, libera concurenta si transparenta pentru satisfacerea nevoilor utilizatorilor in conformitate cu standardele europene.
    Art. 5
    A.N.R.S.C. isi desfasoara activitatea in temeiul urmatoarelor principii:
    a) protejarea interesului utilizatorilor;
    b) asigurarea unui tratament nediscriminatoriu pentru toti operatorii furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala;
    c) promovarea eficientei economice si a mecanismelor economiei de piata, crearea si asigurarea unui mediu concurential si stimularea patrunderii capitalului privat in sfera serviciilor publice de gospodarie comunala;
    d) promovarea formelor de gestiune delegata;
    e) promovarea parteneriatului public privat si a asocierii intercomunale;
    f) descentralizarea serviciilor publice de gospodarie comunala;
    g) promovarea si intarirea autonomiei locale;
    h) corelarea cerintelor cu resursele;
    i) protectia si conservarea mediului natural si/sau construit.
    Art. 6
    (1) A.N.R.S.C. este investita cu urmatoarele competente:
    a) elaborarea proiectelor de acte normative pentru domeniul sau de activitate;
    b) atestarea/autorizarea operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala, indiferent de natura capitalului;
    c) elaborarea metodologiilor de stabilire, ajustare si modificare a preturilor si tarifelor pentru serviciile publice de gospodarie comunala;
    d) avizarea si ajustarea nivelului preturilor si tarifelor serviciilor publice de gospodarie comunala, in functie de evolutia inflatiei, a cursului de schimb valutar, de modificarea structurii costurilor de productie si distributie, precum si ca urmare a reorganizarii operatorilor;
    e) supravegherea desfasurarii licitatiilor pentru delegarea gestiunii serviciilor;
    f) avizarea proiectelor de acte normative elaborate de alte autoritati ale administratiei publice centrale, care au implicatii si consecinte asupra activitatilor din sfera serviciilor publice de gospodarie comunala;
    g) organizarea sistemului informational national de culegere, prelucrare si sinteza a datelor cu privire la serviciile publice de gospodarie comunala, la infrastructura tehnico-edilitara aferenta acestora, precum si la activitatea operatorilor, in vederea desfasurarii activitatii proprii si pentru furnizarea de informatii altor autoritati centrale si/sau locale; datele se dau publicitatii cu avizul ministrului administratiei publice, in conditiile legii;
    h) organizarea sistemului de coordonare, indrumare si control in teritoriu cu privire la modul de aplicare a Legii serviciilor publice de gospodarie comunala nr. 326/2001, cu modificarile ulterioare, a legislatiei specifice fiecarui serviciu public, precum si la respectarea indicatorilor de performanta a acestora;
    i) organizarea revizuirii, elaborarii, avizarii si aprobarii standardelor, normativelor si prescriptiilor tehnice pentru domeniul gospodariei comunale si a controlului aplicarii acestora;
    j) asigurarea corelarii si armonizarii standardelor, normativelor si prescriptiilor tehnice pentru domeniul gospodariei comunale cu reglementarile existente in Uniunea Europeana;
    k) elaborarea, potrivit legii, a reglementarilor organizatorice, administrative, tehnice si economice vizand perfectionarea managementului si a gestiunii serviciilor publice de gospodarie comunala, precum si a reglementarilor-cadru privind raporturile dintre operatorii furnizori/prestatori si utilizatorii serviciilor publice de gospodarie comunala;
    l) initierea actiunilor vizand perfectionarea cadrului legislativ si institutional necesar intaririi capacitatii decizionale si manageriale a autoritatilor administratiei publice locale in exercitarea atributiilor ce le revin, potrivit legii, cu privire la infiintarea, organizarea, coordonarea si controlul furnizarii/prestarii serviciilor publice de gospodarie comunala si in ceea ce priveste administrarea si exploatarea bunurilor proprietate publica si/sau privata din infrastructura tehnico-edilitara a unitatilor administrativ-teritoriale;
    m) promovarea adoptarii si impunerii unor criterii si indicatori de performanta minimi privind calitatea si cantitatea serviciilor publice de gospodarie comunala si alinierea acestora la nivelurile serviciilor acceptate in Uniunea Europeana;
    n) initierea unor programe de instruire si pregatire profesionala continua pentru personalul propriu si pentru cel al operatorilor, precum si pentru educarea si informarea utilizatorilor, inclusiv cu asistenta tehnica straina;
    o) anual prezinta Ministerului Administratiei Publice un raport cu privire la starea serviciilor publice de gospodarie comunala si la activitatea proprie;
    p) colaborarea cu organizatii si autoritati similare din alte tari pe linie de gospodarie comunala;
    q) colaborarea cu autoritatile administratiei publice centrale si/sau locale care au atributii in domeniul gospodariei comunale sau in legatura cu aceasta; atragerea organizatiilor profesionale si a societatii civile la elaborarea si implementarea deciziilor privind sfera serviciilor de gospodarie comunala.
    (2) Competentele prevazute la alin. (1) lit. i) si j) se realizeaza cu respectarea reglementarilor in vigoare privind protectia mediului, specifice fiecarui serviciu public de gospodarie comunala.
    Art. 7
    (1) A.N.R.S.C. are urmatoarele atributii principale:
    a) elaboreaza si supune aprobarii Ministerului Administratiei Publice regulamentul de organizare si functionare propriu si stabileste responsabilitatile personalului, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
    b) elaboreaza si supune aprobarii Ministerului Administratiei Publice, in termen de 3 luni de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, Regulamentul privind acordarea licentelor si a autorizatiilor in sectorul serviciilor publice de gospodarie comunala, conditiile de suspendare, de retragere sau de modificare a acestora, precum si Normele metodologice privind calculul tarifelor aplicabile produselor si serviciilor publice de gospodarie comunala si activitatilor cu caracter de monopol natural din domeniul sau de activitate;
    c) aproba contractele-cadru de achizitie si de vanzare a produselor si serviciilor de gospodarie comunala;
    d) elaboreaza, in conformitate cu prevederile legale, regulamentul de constatare, notificare si sanctionare a abaterilor de la reglementarile emise in domeniul sau de activitate si il supune aprobarii Ministerului Administratiei Publice;
    e) elaboreaza metodologia de solutionare a neintelegerilor precontractuale privind furnizarea/prestarea serviciilor publice de gospodarie comunala;
    f) solicita operatorilor de servicii programe pentru imbunatatirea activitatii, in cazul in care prestatiile acestora nu corespund parametrilor stabiliti in licenta de operare, respectiv in contractul de delegare a gestiunii;
    g) retrage licenta de operare in cazul in care operatorul de servicii publice de gospodarie comunala refuza sa ia masuri in vederea imbunatatirii activitatii;
    h) monitorizeaza, in conditiile legii, incheierea contractelor dintre operatorii furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala si autoritatile administratiei publice locale, in vederea protejarii intereselor utilizatorilor;
    i) limiteaza efectele caracterului de monopol natural al unor servicii publice de gospodarie comunala si restrange domeniile in care se manifesta acestea, propunand masuri de prevenire si eliminare a abuzului de pozitie dominanta pe piata ori de cate ori constata nerespectarea reglementarilor cu privire la concurenta si transparenta.
    (2) A.N.R.S.C. indeplineste orice alte atributii stabilite prin reglementari legale in domeniul sau de activitate.
    (3) In exercitarea prerogativelor si competentelor sale A.N.R.S.C. emite avize, instructiuni, reglementari si elibereaza licente de atestare/autorizare cu privire la obiectul sau de activitate, precum si pentru alte activitati prevazute de lege.
    Art. 8
    (1) Atestarea/autorizarea operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala si eliberarea licentelor de operare in domeniul de activitate specific fiecarui serviciu se fac in conformitate cu Regulamentul privind acordarea licentelor si a autorizatiilor in sectorul serviciilor publice de gospodarie comunala, care va cuprinde:
    a) componenta comisiilor de atestare, corespunzatoare fiecarui serviciu public de gospodarie comunala, si modul de organizare si functionare a acestora;
    b) criteriile tehnice si financiare pentru atestarea operatorilor si emiterea licentelor de operare.
    (2) Comisiile de atestare se organizeaza si functioneaza pe langa agentiile teritoriale ale A.N.R.S.C., care asigura activitatea de secretariat.
    (3) Din comisiile de atestare fac parte si specialisti desemnati de asociatiile profesionale ale operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala.
    Art. 9
    (1) Sediile, structura, atributiile, sarcinile si raspunderile agentiilor teritoriale ale A.N.R.S.C. se stabilesc prin Regulamentul de organizare si functionare al A.N.R.S.C.
    (2) Infiintarea si desfiintarea agentiilor teritoriale se aproba prin ordin al ministrului administratiei publice, la propunerea presedintelui A.N.R.S.C., in conditiile legii.
    (3) Prefectii impreuna cu consiliile judetene, Consiliul General al Municipiului Bucuresti si consiliile locale vor acorda sprijin A.N.R.S.C. pentru asigurarea spatiilor necesare desfasurarii activitatii agentiilor sale teritoriale.
    Art. 10
    (1) A.N.R.S.C. este condusa de un presedinte a carui functie este asimilata celei de secretar de stat, numit de primul-ministru la propunerea ministrului administratiei publice, in conditiile legii. Presedintele este ajutat de un secretar general care este functionar public de cariera, numit prin concurs sau prin examen, in conditiile legii.
    (2) Presedintele reprezinta A.N.R.S.C. in relatiile cu tertii, persoane fizice si juridice din tara si din strainatate.
    (3) Calitatea de presedinte al A.N.R.S.C. este incompatibila cu exercitarea oricarei alte functii sau demnitati publice, cu exceptia activitatii didactice din invatamantul superior; presedintelui ii este interzisa exercitarea, direct sau prin persoane interpuse, a activitatilor de comert, precum si participarea la administrarea sau la conducerea unor societati comerciale, regii autonome sau a unor organizatii cooperatiste.
    (4) Presedintele este revocat de catre autoritatea care l-a numit, pentru incalcarea prevederilor prezentei hotarari sau pentru condamnare penala prin hotarare judecatoreasca ramasa definitiva.
    (5) In exercitarea prerogativelor ce ii revin presedintele A.N.R.S.C. emite ordine, decizii si instructiuni; presedintele A.N.R.S.C. este ordonator principal de credite.
    (6) Ordinele presedintelui A.N.R.S.C. cu caracter normativ pentru domeniul serviciilor publice de gospodarie comunala se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    (7) In cazul in care presedintele A.N.R.S.C., din diferite motive, nu isi poate exercita atributiile curente, il deleaga pe secretarul general sa exercite aceste atributii, instiintandu-l pe ministrul administratiei publice despre aceasta.
    Art. 11
    (1) Presedintele A.N.R.S.C. emite ordine, potrivit competentelor si atributiilor conferite de lege in domeniul serviciilor publice de gospodarie comunala, cu privire la:
    a) atestarea/autorizarea tuturor operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala existenti in sector, precum si a celor care vor aparea ca urmare a deschiderii pietei serviciilor;
    b) culegerea de informatii privind activitatea operatorilor de servicii publice de gospodarie comunala;
    c) controlul documentelor si evidentelor operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala;
    d) stabilirea criteriilor si metodelor pentru calculul tarifelor si preturilor in sectorul serviciilor publice de gospodarie comunala si a mecanismului de ajustare a acestora in conditiile respectarii contractelor de delegare a gestiunii;
    e) arbitrarea si solutionarea conflictelor dintre operatorii furnizori/prestatori si utilizatorii serviciilor publice de gospodarie comunala;
    f) monitorizarea si controlul modului de respectare a obligatiilor si responsabilitatilor asumate de partile contractante prin contractele de delegare a gestiunii cu privire la: respectarea indicatorilor de performanta si a nivelurilor serviciilor, ajustarea periodica a tarifelor conform formulelor de ajustare negociate la incheierea contractelor de delegare a gestiunii, respectarea legii concurentei, exploatarea eficienta si in conditii de siguranta a sistemelor publice de gospodarie comunala sau a altor bunuri apartinand patrimoniului public si/sau privat al unitatilor administrativ-teritoriale afectate serviciilor, asigurarea protectiei mediului si a domeniului public, asigurarea protectiei utilizatorilor;
    g) aprobarea strategiilor si a programelor de restructurare si imbunatatire a prestatiilor operatorilor, avand ca obiectiv atingerea si respectarea parametrilor stabiliti in licenta de operare, respectiv in contractul de delegare a gestiunii;
    h) retragerea licentelor de operare, in cazul in care operatorul de servicii publice de gospodarie comunala refuza sa ia masuri de imbunatatire a activitatii;
    i) elaborarea procedurilor de licitatie si stabilirea cerintelor si criteriilor de calificare, eligibilitate si selectie a operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala care participa cu oferte la licitatiile publice pentru atribuirea contractelor de delegare a gestiunii;
    j) stabilirea normelor tehnice si comerciale cu caracter obligatoriu la nivel national, pentru operatorii din sector, necesare functionarii eficiente si transparente a serviciilor publice de gospodarie comunala;
    k) controlul indeplinirii ordinelor A.N.R.S.C. de catre agentii economici din sectorul serviciilor publice de gospodarie comunala si aplicarea sanctiunilor in cazul nerespectarii acestora;
    l) orice alte atributii prevazute de lege sau stabilite prin alte acte normative in vigoare pentru domeniul sau de activitate.
    (2) Ordinele emise de presedintele A.N.R.S.C. in exercitarea atributiilor sale pot fi atacate in contencios administrativ in termen de 30 de zile de la data publicarii lor.
    Art. 12
    (1) Presedintele A.N.R.S.C. este asistat de un consiliu consultativ; numarul, componenta, sarcinile, atributiile si remunerarea membrilor consiliului se stabilesc prin Regulamentul de organizare si functionare al A.N.R.S.C.
    (2) Consiliul consultativ sprijina armonizarea intereselor operatorilor din domeniul serviciilor publice de gospodarie comunala cu cele ale utilizatorilor serviciilor publice de gospodarie comunala si cu cele ale autoritatilor administratiei publice locale, evalueaza impactul reglementarilor A.N.R.S.C. si face propuneri de imbunatatire a acestora.
    (3) Consiliul se intruneste de regula trimestrial sau la cererea presedintelui A.N.R.S.C. pentru dezbaterea problemelor privind activitatea institutiei.
    Art. 13
    (1) Personalul A.N.R.S.C. este constituit din salariati angajati pe baza de contract individual de munca si din functionari publici.
    (2) Atributiile, sarcinile si raspunderile individuale ale personalului A.N.R.S.C. se stabilesc, pe baza regulamentului de organizare si functionare, prin fisa postului semnata de seful ierarhic si de titular.
    (3) Angajarea, avansarea, precum si modificarea sau incetarea raporturilor de munca ale personalului din aparatul propriu al A.N.R.S.C. se aproba prin ordin al presedintelui, in conditiile legii.
    Art. 14
    Salarizarea personalului A.N.R.S.C. se stabileste in conformitate cu reglementarile in vigoare pentru institutiile publice finantate integral din venituri extrabugetare.
    Art. 15
    (1) A.N.R.S.C. intocmeste anual bugetul de venituri si cheltuieli in conformitate cu normele metodologice elaborate de Ministerul Finantelor Publice, care este supus spre aprobare ministrului administratiei publice.
    (2) Soldurile anuale rezultate din executia bugetului de venituri si cheltuieli al A.N.R.S.C. raman la dispozitia acesteia si se folosesc in anul urmator cu aceeasi destinatie.
    Art. 16
    (1) Operatorii furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala au obligatia de a pune la dispozitie A.N.R.S.C. informatiile necesare pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii acesteia.
    (2) Furnizarea de informatii incomplete sau eronate constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 50.000.000 lei la 100.000.000 lei.
    (3) Sanctiunea contraventionala prevazuta la alin. (2) se aplica si persoanelor juridice.
    (4) Constatarea contraventiei prevazute la alin. (2) si aplicarea sanctiunilor se fac de catre persoane imputernicite din cadrul A.N.R.S.C.
    (5) Contraventiei prevazute la alin. (2) ii sunt aplicabile dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor.
    Art. 17
    Pentru indeplinirea atributiilor sale A.N.R.S.C. colaboreaza cu Consiliul Concurentei, Oficiul Concurentei si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, cu ministerele si cu alte organe de specialitate ale administratiei publice centrale sau locale interesate, cu asociatiile profesionale din domeniul gospodariei comunale, cu asociatiile utilizatorilor, cu operatorii furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala, cu agentii economici specializati care furnizeaza/presteaza servicii pentru sector si cu asociatiile patronale.
    Art. 18
    Finantarea cheltuielilor pentru organizarea, dotarea si functionarea A.N.R.S.C. in primele 6 luni de activitate se asigura din bugetul aprobat pe anul 2002 Ministerului Administratiei Publice.
    Art. 19
    Prezenta hotarare intra in vigoare in termen de 30 de zile de la data publicarii ei in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul administratiei publice,
                         Octav Cozmanca

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Gherghina,
                         secretar de stat

    ANEXA 1

                              ORGANIGRAMA
Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala

    (Numarul maxim de posturi = 70, exclusiv presedintele)
 ______________               _____________________
|  PRESEDINTE  |_____________|CONSILIUL CONSULTATIV|
|______________|             |_____________________|
       |                  ________________________________________
       |               __|      Directia licente - autorizatii    |
       |              |  |________________________________________|
       |              |   ________________________________________
       |              |__|    Directia pregatirea personalului    |
       |              |  |operatorilor si consultanta in teritoriu|
       |              |  |________________________________________|
       |              |   ________________________________________
       |              |__|   Directia pentru tarife si protectia  |
       |              |  |             utilizatorilor             |
       |              |  |________________________________________|
       |              |   ________________________________________
       |              |__|    Directia reglementari tehnice si    |
       |              |  |    promovarea eficientei economice     |
       |              |  |________________________________________|
       |              |   ________________________________________
       |              |__| Directia pentru monitorizare contracte |
       |              |  |________________________________________|
 ______|___________   |                                             ___________
|                  |  |                                            | 8 agentii |
| SECRETAR GENERAL |--|--------------------------------------------|teritoriale|
|__________________|  |                                            |___________|
                      |   ________________________________________
                      |__|           Directia control             |
                      |  |________________________________________|
                      |   ________________________________________
                      |__|         Serviciul audit intern         |
                      |  |________________________________________|
                      |   ________________________________________
                      |__|            Serviciul juridic           |
                      |  |________________________________________|
                      |   ________________________________________
                      |__|  Directia financiar, contabilitate,    |
                      |  |             administrativ              |
                      |  |________________________________________|
                      |   ________________________________________
                      |__|        Serviciul resurse umane         |
                      |  |________________________________________|
                      |   ________________________________________
                      |__|     Birou comunicare - mass-media si   |
                      |  |           relatii cu publicul          |
                      |  |________________________________________|
                      |   ________________________________________
                      |__|         Serviciul informatic           |
                         |________________________________________|



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 373/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 373 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 373/2002
Ordin 147 2004
privind aprobarea Regulamentului de constatare, notificare si sanctionare a abaterilor de la reglementarile emise in domeniul de activitate al Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala
Ordin 92 2004
privind modul de achitare a contributiei operatorilor din sfera de reglementare a Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala
Hotărârea 437 2004
pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 373/2002 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala - A.N.R.S.C.
Ordin 269 2003
privind aprobarea tarifelor pentru servicii de consultanta si pentru activitatile de pregatire si specializare profesionala a personalului operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala
Ordin 192 2003
privind infiintarea agentiilor teritoriale ale Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala
Ordin 147 2003
pentru aprobarea Regulamentului de constatare, notificare si sanctionare a abaterilor de la reglementarile emise in domeniul de activitate al Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala
Ordin 20 2003
pentru aprobarea Metodologiei de solutionare a neintelegerilor precontractuale privind furnizarea/prestarea serviciilor publice de gospodarie comunala
Ordin 20 2003
pentru aprobarea Metodologiei de solutionare a neintelegerilor precontractuale privind furnizarea/prestarea serviciilor publice de gospodarie comunala
Ordin 66 2002
privind contributiile operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodarie comunala la bugetul Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala
Hotărârea 1049 2002
pentru modificarea alin. (2) al art. 1 din Hotararea Guvernului nr. 373/2002 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala - A.N.R.S.C.
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu