Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1296/C din  5 iunie 2002

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea cursurilor de reintegrare sociala si supraveghere si a concursului pentru ocuparea functiei de consilier de reintegrare sociala si supraveghere, sef al serviciului de reintegrare sociala si supraveghere sau inspector de reintegrare sociala si supraveghere

ACT EMIS DE: MINISTERUL JUSTITIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 513 din 16 iulie 2002


SmartCity3


    Ministrul justitiei,
    in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 212/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Justitiei, cu modificarile si completarile ulterioare,
    in temeiul dispozitiilor art. 8 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2000 privind organizarea si functionarea serviciilor de reintegrare sociala a infractorilor si de supraveghere a executarii sanctiunilor neprivative de libertate, aprobata si modificata prin Legea nr. 129/2002,
    in vederea organizarii si desfasurarii cursurilor de reintegrare sociala si supraveghere, precum si a concursului pentru ocuparea functiei de consilier de reintegrare sociala si supraveghere, sef al serviciului de reintegrare sociala si supraveghere sau inspector de reintegrare sociala si supraveghere,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul privind organizarea si desfasurarea cursurilor de reintegrare sociala si supraveghere si a concursului pentru ocuparea functiei de consilier de reintegrare sociala si supraveghere, sef al serviciului de reintegrare sociala si supraveghere sau inspector de reintegrare sociala si supraveghere, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Prezentul ordin intra in vigoare la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, data la care se abroga dispozitiile Ordinului ministrului justitiei nr. 853/C din 4 mai 2001, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 258 din 18 mai 2001.
    Art. 3
    Directia organizare, resurse umane si statistica judiciara, Directia de reintegrare sociala si de supraveghere si Directia economica, investitii si administrativ vor aduce la indeplinire prevederile prezentului ordin.

                            p. Ministrul justitiei,
                                Doru Crin Trifoi,
                                secretar de stat

    ANEXA 1

                                   REGULAMENT
privind organizarea si desfasurarea cursurilor de reintegrare sociala si supraveghere si a concursului pentru ocuparea functiei de consilier de reintegrare sociala si supraveghere, sef al serviciului de reintegrare sociala si supraveghere sau inspector de reintegrare sociala si supraveghere

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Poate fi consilier de reintegrare sociala si supraveghere, sef al serviciului de reintegrare sociala si supraveghere sau inspector de reintegrare sociala si supraveghere persoana care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:
    a) are cetatenia romana si domiciliul in Romania;
    b) are capacitate deplina de exercitiu;
    c) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    d) are varsta minima de 25 de ani;
    e) este apta din punct de vedere medical pentru exercitarea functiei, fapt dovedit pe baza unui examen medical de specialitate;
    f) este apta din punct de vedere psihologic pentru exercitarea functiei;
    g) nu are antecedente penale si se bucura de o buna reputatie;
    h) este licentiata in asistenta sociala, psihologie, sociologie, pedagogie, teologie, medicina sau drept ori este absolventa a unei forme de invatamant postuniversitar in domeniul reintegrarii sociale a infractorilor si supravegherii acestora;
    i) a absolvit cursurile de reintegrare sociala organizate de Ministerul Justitiei ori o forma de invatamant postuniversitar in domeniul reintegrarii sociale;
    j) a castigat concursul organizat pentru ocuparea functiei pentru care candideaza.
    Art. 2
    (1) Persoanele care indeplinesc cumulativ conditiile prevazute la art. 1 lit. a) - e), g) si h) au dreptul sa se inscrie la selectia in vederea participarii la cursurile de reintegrare sociala si supraveghere organizate de Ministerul Justitiei.
    (2) Se considera ca indeplinesc conditia varstei minime de 25 de ani persoanele care au implinit aceasta varsta pana in ziua organizarii concursului de ocupare a functiei de consilier de reintegrare sociala si supraveghere, sef al serviciului de reintegrare sociala si supraveghere sau inspector de reintegrare sociala si supraveghere, inclusiv.
    Art. 3
    Cursurile de reintegrare sociala si supraveghere sunt organizate de Directia de reintegrare sociala si de supraveghere si Directia organizare, resurse umane si statistica judiciara din cadrul Ministerului Justitiei, cu sprijinul Directiei Generale a Penitenciarelor.
    Art. 4
    Durata, locul, perioada si programa cursului se stabilesc de Directia de reintegrare sociala si de supraveghere.

    CAP. 2
    Organizarea si desfasurarea cursurilor de reintegrare sociala si supraveghere

    Art. 5
    Numarul de posturi vacante, numarul de locuri la cursul de pregatire, data organizarii selectiei in vederea participarii la cursurile de reintegrare sociala si supraveghere, data limita de depunere a dosarelor pentru participarea la selectie, precum si data organizarii concursului pentru ocuparea functiei de consilier de reintegrare sociala si supraveghere, sef al serviciului de reintegrare sociala si supraveghere sau inspector de reintegrare sociala si supraveghere vor fi publicate intr-un cotidian cu raspandire nationala si afisate la sediul Ministerului Justitiei si la sediul tribunalelor, cu cel putin 30 de zile inainte de data selectiei participantilor la cursul de reintegrare sociala si supraveghere.
    Art. 6
    (1) Dosarul de inscriere pentru selectia la cursuri se depune la tribunalul in raza caruia isi are domiciliul candidatul.
    (2) Dosarul va cuprinde urmatoarele documente:
    a) copie de pe cartea/buletinul de identitate;
    b) copie de pe diploma de licenta sau adeverinta provizorie si de pe foaia matricola;
    c) certificat de cazier judiciar;
    d) adeverinta medicala din care sa reiasa ca persoana este apta din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei;
    e) o recomandare de la ultimul loc de munca sau de la universitatea absolvita;
    f) curriculum vitae;
    g) cerere-tip de inscriere la cursurile de reintegrare sociala si supraveghere;
    h) chitanta de plata a taxei de inscriere la cursurile de reintegrare sociala si supraveghere, emisa de casieria tribunalului in raza caruia isi are domiciliul candidatul.
    (3) La depunerea dosarului candidatului i se inmaneaza un exemplar al prezentului regulament si tematica elaborata in vederea desfasurarii cursurilor.
    (4) In cazul respingerii candidatului la selectie sau al neprezentarii la cursuri, taxa nu se restituie, constituind contravaloarea documentelor inmanate potrivit alin. (3).
    (5) Dosarele candidatilor inscrisi pentru selectia in vederea participarii la cursurile de reintegrare sociala si supraveghere se trimit in termen de 5 zile la Ministerul Justitiei - Directia organizare, resurse umane si statistica judiciara dupa finalizarea perioadei de inscriere.
    Art. 7
    (1) In vederea selectiei participantilor la cursurile de reintegrare sociala si supraveghere, ministrul justitiei numeste, prin ordin, comisia de selectie si presedintele acesteia.
    (2) Comisia de selectie este compusa din 2 reprezentanti ai Directiei de reintegrare sociala si de supraveghere si un reprezentant al Directiei organizare, resurse umane si statistica judiciara. Presedintele comisiei este unul dintre reprezentantii Directiei de reintegrare sociala si de supraveghere.
    (3) Selectia candidatilor pentru participarea la cursurile de reintegrare sociala si supraveghere se face in ordinea descrescatoare a mediilor generale de absolvire a facultatii ale candidatilor si in functie de numarul maxim de locuri stabilit pentru participarea la cursuri.
    (4) Media generala de absolvire a facultatii reprezinta media aritmetica intre media generala a anilor de studiu si media examenului de licenta.
    (5) La medii egale, vor avea intaietate candidatii avand titlul de doctor in drept sau activitate in specialitate mai indelungata de la obtinerea licentei.
    Art. 8
    Dupa centralizarea rezultatelor comisia de selectie intocmeste un proces-verbal in care se mentioneaza numele tuturor candidatilor declarati admisi in urma selectiei. Procesul-verbal se transmite Directiei organizare, resurse umane si statistica judiciara, iar o copie de pe acesta se transmite Directiei de reintegrare sociala si de supraveghere.
    Art. 9
    Rezultatele selectiei candidatilor pentru participarea la cursuri se afiseaza la sediul Ministerului Justitiei si la sediul tribunalelor in termen de doua zile de la finalizarea acesteia.
    Art. 10
    (1) Cursurile vor fi sustinute de profesori universitari romani si straini, precum si de practicieni cu experienta in domeniul reintegrarii sociale si supravegherii infractorilor.
    (2) Cursurile au, in principal, doua parti: una de pregatire teoretica si una de practica supervizata. Programa cursului va fi fundamentata pe standardul ocupational al consilierului de reintegrare sociala si supraveghere si pe curriculumul stabilit de Ministerul Justitiei in colaborare cu universitatile mentionate la art. 11.
    Art. 11
    Sunt considerati absolventi ai cursurilor organizate de Ministerul Justitiei voluntarii organizatiilor neguvernamentale partenere prevazute in anexa nr. 1 la prezentul regulament, care au desfasurat o activitate de reintegrare sociala si supraveghere in cadrul centrelor experimentale de probatiune, cadrele din unitatile penitenciare care au desfasurat o activitate de reintegrare sociala si supraveghere in cadrul centrelor experimentale de probatiune, precum si absolventii sectiilor de asistenta sociala care dovedesc prin foaia matricola ca au urmat cel putin 70% din cursurile de specializare prevazute in anexa nr. 2 la prezentul regulament, care au fost stabilite de Ministerul Justitiei in colaborare cu Universitatea "Babes Bolyai" din Cluj-Napoca, Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi, Universitatea de Vest din Timisoara si Universitatea din Bucuresti.
    Art. 12
    (1) Ministerul Justitiei organizeaza periodic cursuri de specializare destinate voluntarilor din cadrul serviciilor de reintegrare sociala si supraveghere. La finalizarea cursurilor, voluntarilor din cadrul serviciilor de reintegrare sociala si supraveghere li se elibereaza atestate de absolvire a cursurilor.
    (2) Voluntarii care au absolvit cursurile prevazute la alin. (1), care indeplinesc conditiile prevazute la art. 1 lit. a) - h) si care fac dovada ca au desfasurat activitati specifice de reintegrare sociala si supraveghere in cuantum de cel putin 150 de ore au dreptul sa se inscrie la concursul prevazut la art. 14.
    (3) Dovada care atesta ca voluntarii au desfasurat 150 de ore de activitate specifica de reintegrare sociala si supraveghere va fi eliberata de sefii serviciilor de reintegrare sociala si supraveghere.
    Art. 13
    La finalizarea cursurilor de reintegrare sociala si supraveghere Directia de reintegrare sociala si de supraveghere din cadrul Ministerului Justitiei elibereaza fiecarui participant cate un atestat de absolvire a cursurilor.

    CAP. 3
    Organizarea si desfasurarea concursului

    Art. 14
    La finalizarea cursurilor se organizeaza concursul pentru ocuparea functiilor de consilier de reintegrare sociala si supraveghere, sef al serviciului de reintegrare sociala si supraveghere sau inspector de reintegrare sociala si supraveghere.
    Art. 15
    Persoanele care indeplinesc cumulativ conditiile prevazute la art. 1 lit. a) - e) si g) - i) au dreptul sa participe la concursul pentru ocuparea functiilor de consilier de reintegrare sociala si supraveghere, sef al serviciului de reintegrare sociala si supraveghere sau inspector de reintegrare sociala si supraveghere.
    Art. 16
    Data si locul sustinerii concursului, cuantumul taxei de inscriere, numarul de posturi vacante si data limita de depunere a dosarelor vor fi publicate intr-un cotidian cu raspandire nationala si afisate la sediul Ministerului Justitiei si la sediul tribunalelor cu cel putin 30 de zile inainte de data organizarii concursului.
    Art. 17
    (1) Dosarul de inscriere la concurs se depune la tribunalul in raza caruia isi are domiciliul candidatul.
    (2) Dosarele vor cuprinde, pe langa documentele mentionate la art. 6 alin. (2) lit. a) - f), si urmatoarele:
    a) cerere-tip de inscriere la concurs;
    b) chitanta de plata a taxei de inscriere la concurs, emisa de casieria tribunalului in raza caruia isi are domiciliul candidatul;
    c) copie de pe atestatul de absolvire a cursurilor de reintegrare sociala si supraveghere organizate de Ministerul Justitiei sau de pe diploma de absolvire a unei forme de invatamant postuniversitar in domeniul reintegrarii sociale a infractorilor si supravegherii acestora ori, dupa caz, adeverinta eliberata de organizatiile neguvernamentale sau de unitatile penitenciare mentionate la art. 11;
    d) copie de pe atestatul prevazut la art. 12 alin. (1) si dovada care atesta desfasurarea a cel putin 150 de ore de activitate specifica de reintegrare sociala si supraveghere, in cazul in care candidatii sunt voluntari din cadrul serviciilor de reintegrare sociala si supraveghere.
    (3) La depunerea dosarului candidatului i se inmaneaza un exemplar al prezentului regulament si tematica elaborata in vederea desfasurarii cursurilor.
    (4) In cazul neprezentarii la concurs taxa nu se restituie, considerandu-se ca reprezinta contravaloarea cererii-tip de inscriere si a documentelor inmanate potrivit alin. (3).
    (5) Dosarele candidatilor inscrisi la concurs sunt transmise de indata Ministerului Justitiei - Directia organizare, resurse umane si statistica judiciara, dupa finalizarea perioadei de inscriere.
    Art. 18
    (1) Pentru fiecare concurs organizat, in functie de numarul candidatilor si de probele sustinute, ministrul justitiei numeste, prin ordin, comisia de examinare, comisia de solutionare a contestatiilor si comisia de repartizare pe posturi, precum si presedintii acestor comisii.
    (2) Comisia de examinare este compusa din profesori universitari si din reprezentanti ai Directiei de reintegrare sociala si de supraveghere. Presedintele comisiei este unul dintre reprezentantii Directiei de reintegrare sociala si de supraveghere.
    (3) Comisia de solutionare a contestatiilor este compusa din profesori universitari si din reprezentanti ai Directiei de reintegrare sociala si de supraveghere. Presedintele comisiei este unul dintre reprezentantii Directiei de reintegrare sociala si de supraveghere.
    (4) Comisia de repartizare pe posturi este compusa din directorul Directiei organizare, resurse umane si statistica judiciara sau un delegat al acestuia, directorul Directiei de reintegrare sociala si de supraveghere si o persoana desemnata de directorul Directiei de reintegrare sociala si de supraveghere. Presedintele comisiei este directorul Directiei de reintegrare sociala si de supraveghere.
    Art. 19
    (1) Intrarea candidatilor in salile de concurs se face pe baza listelor intocmite pentru fiecare sala, in care se va mentiona prezenta sau absenta; dupa verificarea identitatii, prin prezentarea cartii/buletinului de identitate, fiecare candidat este repartizat in banca.
    (2) Candidatii care nu se afla in sala in momentul deschiderii plicului cu subiecte pierd dreptul de a mai sustine concursul.
    (3) Inainte de a se dicta subiectele candidatii isi inscriu numele si prenumele pe coltul foii ce urmeaza sa fie lipit, pe care se aplica stampila Ministerului Justitiei - Directia de reintegrare sociala si de supraveghere.
    (4) Pe toata durata desfasurarii probelor in salile de concurs au acces delegatii care supravegheaza lucrarile, membrii comisiei de examinare si persoanele desemnate cu aplicarea stampilei pe coltul indoit al colilor. Accesul altor persoane este cu desavarsire interzis.
    (5) Timpul destinat pentru elaborarea lucrarii este cel stabilit de comisia de examinare; dupa expirarea timpului stabilit pentru concurs delegatul care a supravegheat desfasurarea acestuia strange toate lucrarile in ordinea predarii lor de catre candidati si le preda cu numar comisiei de examinare care le inscrie intr-un borderou.
    (6) Daca examinarea se face in mai multe sali se intocmeste cate un borderou pentru lucrarile din fiecare sala.
    (7) Lucrarea se considera predata de candidat dupa verificarea starii acesteia de catre delegatul care a supravegheat desfasurarea concursului si dupa semnarea de catre candidat in borderou.
    (8) Orice frauda sau incercare de frauda dovedita se sanctioneaza prin eliminare din concurs; in aceste cazuri delegatii care supravegheaza lucrarile il sesizeaza de indata pe presedintele comisiei de examinare, care intocmeste un proces-verbal privind constatarile facute si masurile luate, iar lucrarea se anuleaza, cu mentiunea "frauda".
    Art. 20
    (1) Comisia de examinare corecteaza lucrarile in termen de 15 zile de la data finalizarii concursului si preda intregul material de concurs Directiei organizare, resurse umane si statistica judiciara, care ia masurile necesare pentru afisarea rezultatelor concursului la sediul Ministerului Justitiei si la sediul tribunalelor.
    (2) Comisia de examinare apreciaza lucrarile cu note de la 1 la 10 si intocmeste tabelul de clasificare a candidatilor.
    (3) Sunt admisi, in limita posturilor vacante, candidatii care au obtinut cel putin media 7 la concurs.
    (4) In cazul in care in urma concursului raman posturi vacante, ministrul justitiei poate stabili, prin ordin, ca media de promovare a concursului sa fie cel putin 6.
    (5) Candidatii nemultumiti de notele acordate la concurs pot depune contestatii la Directia organizare, resurse umane si statistica judiciara sau la sediul tribunalului respectiv, in termen de 48 de ore de la afisarea rezultatelor.
    (6) In cazul in care contestatiile se depun la sediile tribunalelor, acestea se transmit de indata prin fax la Directia organizare, resurse umane si statistica judiciara din cadrul Ministerului Justitiei.
    (7) Contestatiile se solutioneaza, in termen de maximum 10 zile de la depunerea acestora, de catre comisia de solutionare a contestatiilor.
    Art. 21
    (1) Rezultatele finale ale concursului si data stabilita pentru testarea psihologica a candidatilor declarati admisi la concurs se afiseaza la sediul Ministerului Justitiei si la sediul tribunalelor.
    (2) Testarea psihologica a candidatilor admisi se va efectua de catre Biroul de testare psihoprofesionala din cadrul Ministerului Justitiei.
    (3) Testul psihologic are caracter eliminatoriu.
    (4) Rezultatele testului psihologic si data stabilita pentru repartizarea pe posturi a candidatilor admisi se afiseaza la sediul Ministerului Justitiei si la sediul tribunalelor.
    Art. 22
    Repartizarea pe posturi a candidatilor admisi se face in functie de notele obtinute la concurs, de optiunile candidatilor si de numarul de posturi vacante.
    Art. 23
    Lucrarile scrise si procesele-verbale privind rezultatele concursului vor fi anexate la dosarul de personal al candidatilor declarati admisi.
    Art. 24
    Dosarele, lucrarile scrise, procesele-verbale referitoare la ceilalti candidati si orice alte documente in legatura cu concursul se arhiveaza si se pastreaza la Directia de reintegrare sociala si de supraveghere.

    ANEXA 1
    la regulament

                                    LISTA
cuprinzand organizatiile neguvernamentale care au sprijinit activitatea centrelor experimentale de probatiune

    1. Asociatia "Grupul Roman pentru Apararea Drepturilor Omului" Bucuresti
    2. Asociatia "Alternative Sociale" Iasi
    3. Fundatia "Prison Fellowship Romania" Cluj-Napoca
    4. Asociatia "Stil AlterNativ" Arad
    5. Asociatia "Sf. Petru si Pavel" Timisoara
    6. Asociatia "Oameni pentru Oameni" Focsani
    7. Fundatia "Familia si Ocrotirea Copilului" Bucuresti
    8. Fundatia "Pro-Probatiune" Dej.

    ANEXA 2
    la regulament

                              CURRICULUM MINIM
privind cursurile de specializare in domeniul reintegrarii sociale si supravegherii

    1. Introducere in domeniul reintegrarii sociale si supravegherii
    2. Metodologia activitatii de reintegrare sociala si supraveghere
    3. Notiuni de drept penal si procedura penala
    4. Criminologie
    5. Dezvoltare institutionala si cooperare institutionala
    6. Informatica sociala
    7. Sanatate mentala si infractiune
    8. Problema dependentei
    9. Sociologie aplicata
    10. Psihologia dezvoltarii
    11. Practica de specialitate.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1296/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1296 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu