E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Vreau reclama pe legex.ro!
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A fost modificat de:
Articolul 5 din actul OUG 24 1998 modificat de Legea 507 2004
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 completat de Legea 507 2004
Articolul 14 din actul OUG 24 1998 modificat de Legea 507 2004
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 modificat de Legea 507 2004
OUG 24 1998 in legatura cu Ordin 382 2004
Articolul 14 din actul OUG 24 1998 completat de articolul 6 din actul Ordonanţa 94 2004
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 modificat de articolul 6 din actul Ordonanţa 94 2004
Articolul 14 din actul OUG 24 1998 articole noi... Legea 239 2004
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 modificat de Legea 678 2002
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 modificat de articolul 36 din actul Legea 414 2002
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 modificat de articolul 40 din actul Legea 345 2002
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 modificat de articolul 1 din actul Legea 621 2001
Articolul 12 din actul OUG 24 1998 modificat de articolul 1 din actul Legea 621 2001
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 in legatura cu Ordin 3267 2001
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 in legatura cu Ordin 2182 2001
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 in legatura cu Ordin 396 2001
OUG 24 1998 in legatura cu Hotărârea 728 2001
OUG 24 1998 in legatura cu Hotărârea 520 2000
OUG 24 1998 in legatura cu Hotărârea 521 2000
OUG 24 1998 in legatura cu Hotărârea 522 2000
Articolul 1 din actul OUG 24 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 75 2000
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 75 2000
Articolul 12 din actul OUG 24 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 75 2000
Articolul 14 din actul OUG 24 1998 abrogat de articolul 1 din actul OUG 75 2000
OUG 24 1998 in legatura cu articolul 6 din actul Ordonanţa 18 2000
OUG 24 1998 in legatura cu Ordin 1 2000
Articolul 15 din actul OUG 24 1998 in legatura cu Hotărârea 525 1999
OUG 24 1998 republicat de articolul 2 din actul Legea 20 1999
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Produse Tradiţionale Sibiu
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA DE URGENTA Nr

ORDONANTA DE URGENTA  Nr. 24 din 30 septembrie 1998   * Republicata

privind regimul zonelor defavorizate

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 545 din  8 noiembrie 1999




    *) Republicata in temeiul art. II din Legea nr. 20 din 15 ianuarie 1999, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 12 din 19 ianuarie 1999, dandu-se textelor o noua numerotare.
    Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24 din 30 septembrie 1998 a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 378 din 2 octombrie 1998.

    Art. 1
    (1) Zonele defavorizate, in intelesul prezentei ordonante de urgenta, reprezinta arii geografice, strict delimitate teritorial, care indeplinesc cel putin una dintre urmatoarele conditii:
    a) au structuri productive monoindustriale, care, in activitatea zonei, mobilizeaza mai mult de 50% din populatia salariata;
    b) sunt zone miniere unde personalul a fost disponibilizat, in proportie de peste 25%, prin concedieri colective;
    c) s-au efectuat concedieri colective in urma lichidarii, restructurarii sau privatizarii unor agenti economici, care au afectat mai mult de 25% din numarul angajatilor cu domiciliul in zona respectiva;
    d) rata somajului depaseste cu 30% media existenta la nivel national;
    e) sunt zone izolate, lipsite de mijloace de comunicatii si infrastructura este slab dezvoltata.
    (2) O zona defavorizata, delimitata potrivit alin. (1), poate apartine uneia sau mai multor unitati administrativ-teritoriale.
    Art. 2
    (1) La propunerea consiliilor locale sau, dupa caz, judetene, consiliile pentru dezvoltare regionala, in baza documentatiei prezentate de agentiile pentru dezvoltare regionala, vor aviza infiintarea, in cadrul regiunilor, a unor zone defavorizate. Documentatia aferenta, insotita de avizul favorabil, va fi inaintata Agentiei Nationale pentru Dezvoltare Regionala. Propunerea de infiintare a zonei defavorizate va fi inaintata de catre Agentia Nationala pentru Dezvoltare Regionala, spre aprobare, Consiliului National pentru Dezvoltare Regionala, care o propune spre adoptare Guvernului.
    (2) In cazul in care aria geografica a unei zone defavorizate apartine la doua sau mai multe unitati administrativ-teritoriale, propunerea de infiintare, documentatiile si avizele se fac de catre organele abilitate, conform alin. (1), din unitatile administrativ-teritoriale respective, sub conducerea Agentiei Nationale pentru Dezvoltare Regionala.
    (3) In cazul zonelor defavorizate care apartin la doua sau mai multe unitati administrativ-teritoriale, agentii economici respectivi vor transmite datele prevazute la alin. (1) Agentiei Nationale pentru Dezvoltare Regionala.
    Art. 3
    Declararea si delimitarea zonelor defavorizate se fac prin hotarare a Guvernului, la propunerea Consiliului National pentru Dezvoltare Regionala.
    Art. 4
    Prin hotararea Guvernului de declarare a zonei defavorizate se aproba:
    a) perioada pentru care o arie geografica este declarata zona defavorizata, in sensul prezentei ordonante de urgenta;
    b) domeniile de interes pentru realizarea de investitii;
    c) finantarile necesare si facilitatile prevazute de lege ce se acorda agentilor economici care efectueaza investitii.
    Art. 5
    O arie geografica poate fi declarata zona defavorizata pentru o perioada de cel putin 3 ani, dar nu mai mult de 10 ani, cu posibilitatea de prelungire, in conditiile prezentei ordonante de urgenta.
    Art. 6
    (1) Societatile comerciale cu capital majoritar privat, persoane juridice romane, precum si intreprinzatorii particulari sau asociatiile familiale, autorizate conform Decretului-lege nr. 54/1990 privind organizarea si desfasurarea unor activitati economice pe baza liberei initiative, care isi au sediul si isi desfasoara activitatea in zona defavorizata, beneficiaza pentru investitiile nou-create de urmatoarele facilitati:
    a) scutirea de la plata:
    - taxelor vamale si a taxei pe valoarea adaugata pentru masinile, utilajele, instalatiile, echipamentele, mijloacele de transport, alte bunuri amortizabile, care se importa in vederea efectuarii de investitii in zona;
    - taxei pe valoarea adaugata pentru masinile, utilajele, instalatiile, echipamentele, mijloacele de transport, alte bunuri amortizabile, produse in tara, in vederea efectuarii si derularii de investitii in zona;
    b) restituirea taxelor vamale pentru materiile prime, piesele de schimb si/sau componentele importate necesare realizarii productiei proprii in zona. Restituirea sumelor se va face pe baza aprobarii de catre agentiile pentru dezvoltare regionala a documentelor care atesta valorificarea productiei de catre agentii economici. Sumele necesare restituirii catre agentii economici din zona a taxelor vamale platite de catre acestia vor fi puse la dispozitie Agentiei pentru dezvoltare regionala din Fondul pentru dezvoltare regionala. In cazul zonelor defavorizate care apartin la doua sau mai multe unitati administrativ-teritoriale, sumele necesare restituirii catre agentii economici din zona defavorizata a taxelor vamale platite de acestia vor fi puse la dispozitie de Agentia Nationala pentru Dezvoltare Regionala din Fondul national pentru dezvoltare regionala;
    c) scutirea de la plata impozitului pe profit pe durata de existenta a zonei defavorizate;
    d) scutirea de la plata taxelor percepute pentru modificarea destinatiei sau scoaterea din circuitul agricol a unor terenuri destinate realizarii investitiei;
    e) acordarea, cu prioritate, din Fondul special de dezvoltare aflat la dispozitia Guvernului, constituit potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 59/1997 privind destinatia sumelor incasate de Fondul Proprietatii de Stat in cadrul procesului de privatizare a societatilor comerciale la care statul este actionar, a unor sume pentru:
    - stimularea activitatii de export al produselor finite si/sau al serviciilor industriale, dupa caz;
    - garantarea creditelor externe, in limita unui plafon anual stabilit de Ministerul Finantelor;
    - finantarea unor programe speciale, aprobate prin hotarare a Guvernului;
    - finantarea proiectelor de investitii ale societatilor comerciale prin coparticiparea statului la capitalul social.
    (2) Acordarea facilitatilor si finantarilor prevazute la alin. (1) lit. e) se stabileste prin hotarare a Guvernului.
    Art. 7
    In situatia in care o investitie care beneficiaza de prevederile prezentei ordonante de urgenta este lichidata voluntar intr-o perioada mai mica decat dublul perioadei in care s-a bucurat de facilitatile acordate prin hotararea Guvernului de infiintare a zonei defavorizate, lichidatorul/lichidatorii are/au obligatia ca din sumele rezultate in urma lichidarii sa achite cu prioritate catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetele fondurilor speciale sumele aferente facilitatilor acordate in conformitate cu prevederile prezentei ordonante de urgenta.
    Art. 8
    Facilitatile prevazute de prezenta ordonanta de urgenta se acorda pentru societatile comerciale, persoane juridice romane cu capital majoritar privat, precum si pentru intreprinzatorii particulari sau asociatiile familiale, autorizate conform Decretului-lege nr. 54/1990, care au sediul social si isi desfasoara activitatea in aceasta zona, daca prin investitia realizata se creeaza noi locuri de munca pentru forta de munca neocupata sau pentru membrii de familie ai acestora, care domiciliaza in zona defavorizata.
    Art. 9
    Societatile comerciale constituite intr-o zona defavorizata isi pot inceta voluntar activitatea in zona respectiva, iar cele care isi deschid filiale cu personalitate juridica intr-o astfel de zona le pot desfiinta sau schimba sediul din zona defavorizata, intr-o perioada mai scurta decat cea prevazuta la art. 7, numai sub sanctiunea achitarii sumelor datorate catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetele fondurilor speciale, aferente facilitatilor acordate in conformitate cu prevederile prezentei ordonante de urgenta.
    Art. 10
    Agentia Nationala pentru Dezvoltare Regionala este autoritatea de reglementare pentru zonele defavorizate.
    Art. 11
    (1) In temeiul hotararii Guvernului de infiintare a zonei defavorizate, Agentia pentru dezvoltare regionala va asigura si administrarea specifica acesteia, avand, pentru zona defavorizata, urmatoarele atributii principale:
    a) promoveaza initiativa publica si privata;
    b) elaboreaza propuneri pentru imbunatatirea activitatii economico-sociale din zona;
    c) urmareste impreuna cu organele abilitate de lege modul in care agentii economici din zona isi indeplinesc obligatiile prevazute de prezenta ordonanta de urgenta;
    d) centralizeaza, cu sprijinul autoritatilor administratiei publice locale si al organelor teritoriale ale Ministerului Finantelor si ale Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, datele privind activitatea agentilor economici din zona si asigura transmiterea acestora catre Agentia Nationala pentru Dezvoltare Regionala;
    e) elaboreaza norme si reglementeaza activitatile din interiorul zonei, pe durata de existenta a acesteia;
    f) informeaza periodic Consiliul National pentru Dezvoltare Regionala despre activitatile din zona.
    (2) In cazul zonelor defavorizate care apartin la doua sau mai multe unitati administrativ-teritoriale, administrarea specifica a acestora va fi efectuata de Agentia Nationala pentru Dezvoltare Regionala.
    Art. 12
    (1) Utilizarea totala sau partiala a sumelor alocate din Fondul pentru dezvoltare regionala pentru proiectele de dezvoltare in cadrul zonelor defavorizate, fara respectarea destinatiei si a termenelor pentru care au fost acordate beneficiarilor, se constata de catre organele de control abilitate, potrivit legii.
    (2) Sumele prevazute la alin. (1) se restituie in cuantum dublu, in termen de 60 de zile de la constatarea de catre organele de control a schimbarii destinatiei fondurilor, termen in care se instituie sechestrul asigurator, in regim de urgenta, in favoarea Agentiei pentru dezvoltare regionala.
    Art. 13
    Nerespectarea prevederilor prezentei ordonante de urgenta atrage raspunderea administrativa, civila sau penala, dupa caz, in conditiile prezentei ordonante de urgenta.
    Art. 14
    Pana la data infiintarii agentiilor pentru dezvoltare regionala, pentru zonele miniere Agentia Nationala pentru Dezvoltarea si Implementarea Programelor de Dezvoltare a Zonelor Miniere va avea si atributiile si responsabilitatile acestora, putand propune Guvernului declararea unor zone miniere ca zone defavorizate, in sensul prezentei ordonante de urgenta.
    Art. 15
    Guvernul va aproba prin hotarare, la propunerea Consiliului pentru Reforma*) a Ministerului Industriei si Comertului, a Ministerului Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului si cu avizul Ministerului Finantelor, normele metodologice*) de aplicare a prezentei ordonante de urgenta, in termen de 45 de zile de la intrarea ei in vigoare.
------------
    *) Prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 56/1998, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 515 din 30 decembrie 1998, Consiliul pentru Reforma a fost desfiintat, iar atributiile din domeniul administratiei publice si din domeniul intreprinderilor mici si mijlocii au fost preluate de Departamentul pentru Reforma Administratiei Publice Centrale si, respectiv, de Agentia pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii.
    *) A se vedea Hotararea Guvernului nr. 525 din 29 iunie 1999, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 325 din 8 iulie 1999.



COMENTARII la OUG 24/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 24 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 241 2013
    Buna ziua, Acest lucru este de a informa publicul în general că suntem în prezent sa dea împrumut la o rată scăzută a dobânzii de 3%. Daca sunteti interesati in aplicarea pentru un împrumut, să completați cererea de mai jos. Pentru mai multe detalii contactati-ne acum prin: +2348073676763 sau email: anitaloanfirm@hotmail.com INFORMAȚII IMPRUMUTAT NECESARE Nume: Țară: sex: Varsta: Telefon: Suma necesară: Ocupația: Durata de împrumut: Cu respect. Mrs.Isa Anita
ANONIM a comentat Hotărârea 416 2014
    ce preturi naspa
ANONIM a comentat Ordin 117 2010
    -nu face diferenta clara intre deseuri metalice si materiale metalice pentru care ANPM stabileste autorizatii de mediu diferite.Astfel fiind,operatorii care gestioneaza deseuri metalice sunt asimilati cu operatorii care recupereaza deseuri metalice din aceste materiale metalice ori nemetalice cum sunt,deseurile radiologice:filme radiologice si solutii din care se recupereaza argintul- activitati ce nu sunt cautate de functionarii cu atributii de control in puncte de lucru autorizate cu autorizatie integrata de APM CI SUNT CAUTATE IN PUNCTE DE LUCRU NEAUTORIZATE UNDE NU EXISTA.MOTIV PENTRU CARE,RESTURILE DIN PROCESELE DE RECUPERARE A ARGINTULUI DIN FILME ORI SOLUTII SUNT DEVERSATE IN CANALIZARE.
ANONIM a comentat Decretul 111 1951
    Decretul 111 din 1951 este considerat abuziv sau nu?
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Bună ziua, Sunteți în căutarea pentru un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, etc ..? Va oferim personale și de afaceri de împrumut la orice individ interesat la dobândă 2% de la 1 la 30 de ani. Nume: Data nașterii: Sex: Stare civilă: Adresa: Oraș: Țară: telefon: Suma de împrumut: Durata de împrumut: Venitul lunar net. Contactati-ne: creditsolutionhome@outlook.com
ANONIM a comentat Legea 3 1977
    legea a fost f.buna,dar dupa 1989 pensionandu-ma in anul 1991, s-au repectat prevederile de calcul,dar din martie 1991 prin trecerea la milioane nu s-au respectat prevederile art.7 din lege privin IMPRESCRIPTIA si prin legi neconstitutionale si aplicate retroactiv,legea 19/2000, s-au diminuat sumele din decizia de pensionare cu 1 la 100000 rezultand o pensie de 0,26 roni(tot lei) din 2619 lei in decizie, in prezent,aug.2014,primesc numai 50%,adic a 1335 lei,..Milu Bajenaru Valentin,Brasov
ANONIM a comentat Ordin 73 2014
    As dori un raspuns competent la urmatoarea situatie cu care ne confruntam de luni de zile fara nici un rezultat in afara debransarii de la electrica si ramanerii astfel si fara apa de consum curent . Fiica mea a divortat si a facut partaj imobiliar din mai 2009, drept pentru care s-a prezentat la sediul enel oras Pantelimon pentru schimbare titular contract, vechiul contract fiind pe numele fostului sot. Deoarece acesta nu a fost de acord si beneficiaza de ,,cunostinte ''la Enel si primarie, nu s-a putut face aceasta modificare. Precizez ca in urma partajului, din cele 2 proprietati vecine, una i-a revenit mie, iar una lui , ambele imobile fiind bransate inca de la constructia lor prin plata costurilor ca sot si sotie la vremea respectiva. Fiind primii care am facut bransamentul,ulterior pe acest bransament s-au mai bransat alte 5 imobile. Fostul sot nu a fost de acord ca ea sa ramana bransata pe vechiul bransament, iar Enel Pantelimon a facut un proiect de bransare din capatul celalalt al strazii, cu costuri exorbitante , depeste 125 milioanelei. Cum pot rezolva legal acest lucru ,deoarece el intre timp a reziliat contractul pentru imobilul meu si am fost debransata chiar a doua zi de la contorul meu . Enel refuza rebransarea decat in conditiile puse de el , cand eu am facut cerere doar de schimbare titular contract cum se face de regula in situatii de divort si partaj. Precizez ca ea a platit mereu consumul prin banca chiar daca nu e titular de contract, in baza contorului detinut la imobil . Datorita abuzurilor fostului sot care uzeaza de relatii la primaria Pantelimon si la toti furnizorii de utilitati din localitate, au fost taiate toate utilitatile si cu mari costuri mi-am facut contractele si bransamente gaze , chiar daca imobilul avea utilitati inca din 2006. Cum pot demonstra ca astfel se face o discriminare ,iar lipsa de curent electric produce pagube imense, fiind singura casa unde poate locui ? De o alta rebransare nici nu poate fi vorba deoarece nu detin banii necesari si nici nu-i vad rostul atata timp cat bransarea s-a facut cu banii nostri in 1996 ca sot si sotie ,iar pentru rebransare la gaze am imprumutat banii sa platesc cca 60 milioane lei , deoarece aici nu aveam contor separat, si s-a facut in mai bine de 5luni . Astept sa-mi dati un sfat pe mail deoarece suntem disperati ca nu se poate rezolva decat cu aceste costuri propuse prin proiect. Putem demonstra cu acte si raspunsurile primite de la toate forurile,ENEL inclusiv de la ANRE , care a gasit ca solutia data de Enel Pantelimon jud Ilfov aste singura legala si ca trebuie sa platesc peste 125 milioane lei pentru a avea current electric si apa de consum . Datorita acestei situatii, in casa si curte nu mai poate locui nici macar un caine , iar cei care fac legea doar pentru ei jubileaza. Ne punem mari sperante in rezolvarea legala a acestei situatii, am citit toate legile in acest domeniu , nu am gasit o explicatie anume ,si nici chiar debransarea nu s-a facut dupa 21 zile cum este legal, ci doar dupa o zi , ca sa ne arate cine este mai puternic. Asteptam cu mare nerabdare o solutie in aceste abuzuri facute doar pentru capriciile fostului sot care ne-a demonstrat ca pana acum el face ce doreste doar ca sa ne hartuiasca si sa ne ameninte cu diverse , inclusiv cu arme. Cu multumiri pentru raspunsul care speram sa-l primim cat mai curand,
ANONIM a comentat Decretul 153 1970
    pai cum sa nu existe comentariu??? -Unde e atitudinea cetateneasca???Cand umbla in tara fel si fel de gasti de "infractori",interlopi !!!!!cum ar fi in P.Neamt niste jigodii de cica minori care fura,ataca si-n plina zi pe bietii oameni,femei neajutorate etc,iar interlopii isi fac de cap;degeaba exista atatea "politii":politie locala,jandarmerie,politie judet,SRI,etc Luati atitudine fratilor!!!!!!!!!!Faceti odata ceva!!!!!!!!!!!Sa se vada ceva !!!!Nu asteptati numai recompense.Ca nici cetateanu nu poate lua atitudine daca aceste structuri nu ia initiativa!!!Nici primaria nu misca nimic!!!
Alte acte pe aceeaşi temă cu OUG 24/1998
Legea 507 2004
pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 94/2004 privind reglementarea unor masuri financiare
Ordin 382 2004
pentru aprobarea Ghidului de aplicare a ajutoarelor de stat acordate in temeiul Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
Ordonanţa 94 2004
privind reglementarea unor masuri financiare
Legea 239 2004
pentru completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate
Legea 678 2002
pentru modificarea lit. b) a alin. (1) al art. 6 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate
Legea 414 2002
privind impozitul pe profit
Legea 345 2002
privind taxa pe valoarea adaugata
Legea 621 2001
privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 75/2000 pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate, republicata
Ordin 2182 2001
privind conditiile in care isi pot desfasura activitatea agentii economici care realizeaza productie de produse alimentare in zonele defavorizate si care beneficiaza de scutire de la plata taxelor vamale
Ordin 3267 2001
privind conditiile in care isi pot desfasura activitatea agentii economici care realizeaza productie de produse alimentare in zonele defavorizate si care beneficiaza de scutire de la plata taxelor vamale
Ordin 396 2001
privind conditiile in care isi pot desfasura activitatea agentii economici care realizeaza productie de produse alimentare in zonele defavorizate si care beneficiaza de scutire de la plata taxelor vamale
Hotărârea 728 2001
privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate, republicata, cu modificarile ulterioare
Hotărârea 520 2000
privind aprobarea Programului special pentru zonele defavorizate "Dezvoltarea afacerilor"
Hotărârea 521 2000
privind aprobarea Programului special pentru zonele defavorizate "Sprijinirea investitiilor"
Hotărârea 522 2000
privind aprobarea Programului special pentru zonele defavorizate "Sprijinirea activitatilor agricole din mediul rural"
OUG 75 2000
pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate, republicata
Ordonanţa 18 2000
privind unele masuri pentru aprobarea si implementarea Programului special de reabilitare a unor zone miniere defavorizate si a altor zone cu dezechilibre economice si sociale
Ordin 1 2000
privind stabilirea activitatilor economice conform domeniilor de interes pentru realizarea de investitii in zonele defavorizate
Hotărârea 525 1999
privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate
Legea 20 1999
pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu