Cloud Office365
E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex

Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A fost modificat de:
Articolul 5 din actul OUG 24 1998 modificat de Legea 507 2004
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 completat de Legea 507 2004
Articolul 14 din actul OUG 24 1998 modificat de Legea 507 2004
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 modificat de Legea 507 2004
OUG 24 1998 in legatura cu Ordin 382 2004
Articolul 14 din actul OUG 24 1998 completat de articolul 6 din actul Ordonanţa 94 2004
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 modificat de articolul 6 din actul Ordonanţa 94 2004
Articolul 14 din actul OUG 24 1998 articole noi... Legea 239 2004
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 modificat de Legea 678 2002
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 modificat de articolul 36 din actul Legea 414 2002
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 modificat de articolul 40 din actul Legea 345 2002
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 modificat de articolul 1 din actul Legea 621 2001
Articolul 12 din actul OUG 24 1998 modificat de articolul 1 din actul Legea 621 2001
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 in legatura cu Ordin 3267 2001
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 in legatura cu Ordin 2182 2001
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 in legatura cu Ordin 396 2001
OUG 24 1998 in legatura cu Hotărârea 728 2001
OUG 24 1998 in legatura cu Hotărârea 520 2000
OUG 24 1998 in legatura cu Hotărârea 521 2000
OUG 24 1998 in legatura cu Hotărârea 522 2000
Articolul 1 din actul OUG 24 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 75 2000
Articolul 6 din actul OUG 24 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 75 2000
Articolul 12 din actul OUG 24 1998 modificat de articolul 1 din actul OUG 75 2000
Articolul 14 din actul OUG 24 1998 abrogat de articolul 1 din actul OUG 75 2000
OUG 24 1998 in legatura cu articolul 6 din actul Ordonanţa 18 2000
OUG 24 1998 in legatura cu Ordin 1 2000
Articolul 15 din actul OUG 24 1998 in legatura cu Hotărârea 525 1999
OUG 24 1998 republicat de articolul 2 din actul Legea 20 1999
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA DE URGENTA Nr

ORDONANTA DE URGENTA  Nr. 24 din 30 septembrie 1998   * Republicata

privind regimul zonelor defavorizate

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 545 din  8 noiembrie 1999




    *) Republicata in temeiul art. II din Legea nr. 20 din 15 ianuarie 1999, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 12 din 19 ianuarie 1999, dandu-se textelor o noua numerotare.
    Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24 din 30 septembrie 1998 a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 378 din 2 octombrie 1998.

    Art. 1
    (1) Zonele defavorizate, in intelesul prezentei ordonante de urgenta, reprezinta arii geografice, strict delimitate teritorial, care indeplinesc cel putin una dintre urmatoarele conditii:
    a) au structuri productive monoindustriale, care, in activitatea zonei, mobilizeaza mai mult de 50% din populatia salariata;
    b) sunt zone miniere unde personalul a fost disponibilizat, in proportie de peste 25%, prin concedieri colective;
    c) s-au efectuat concedieri colective in urma lichidarii, restructurarii sau privatizarii unor agenti economici, care au afectat mai mult de 25% din numarul angajatilor cu domiciliul in zona respectiva;
    d) rata somajului depaseste cu 30% media existenta la nivel national;
    e) sunt zone izolate, lipsite de mijloace de comunicatii si infrastructura este slab dezvoltata.
    (2) O zona defavorizata, delimitata potrivit alin. (1), poate apartine uneia sau mai multor unitati administrativ-teritoriale.
    Art. 2
    (1) La propunerea consiliilor locale sau, dupa caz, judetene, consiliile pentru dezvoltare regionala, in baza documentatiei prezentate de agentiile pentru dezvoltare regionala, vor aviza infiintarea, in cadrul regiunilor, a unor zone defavorizate. Documentatia aferenta, insotita de avizul favorabil, va fi inaintata Agentiei Nationale pentru Dezvoltare Regionala. Propunerea de infiintare a zonei defavorizate va fi inaintata de catre Agentia Nationala pentru Dezvoltare Regionala, spre aprobare, Consiliului National pentru Dezvoltare Regionala, care o propune spre adoptare Guvernului.
    (2) In cazul in care aria geografica a unei zone defavorizate apartine la doua sau mai multe unitati administrativ-teritoriale, propunerea de infiintare, documentatiile si avizele se fac de catre organele abilitate, conform alin. (1), din unitatile administrativ-teritoriale respective, sub conducerea Agentiei Nationale pentru Dezvoltare Regionala.
    (3) In cazul zonelor defavorizate care apartin la doua sau mai multe unitati administrativ-teritoriale, agentii economici respectivi vor transmite datele prevazute la alin. (1) Agentiei Nationale pentru Dezvoltare Regionala.
    Art. 3
    Declararea si delimitarea zonelor defavorizate se fac prin hotarare a Guvernului, la propunerea Consiliului National pentru Dezvoltare Regionala.
    Art. 4
    Prin hotararea Guvernului de declarare a zonei defavorizate se aproba:
    a) perioada pentru care o arie geografica este declarata zona defavorizata, in sensul prezentei ordonante de urgenta;
    b) domeniile de interes pentru realizarea de investitii;
    c) finantarile necesare si facilitatile prevazute de lege ce se acorda agentilor economici care efectueaza investitii.
    Art. 5
    O arie geografica poate fi declarata zona defavorizata pentru o perioada de cel putin 3 ani, dar nu mai mult de 10 ani, cu posibilitatea de prelungire, in conditiile prezentei ordonante de urgenta.
    Art. 6
    (1) Societatile comerciale cu capital majoritar privat, persoane juridice romane, precum si intreprinzatorii particulari sau asociatiile familiale, autorizate conform Decretului-lege nr. 54/1990 privind organizarea si desfasurarea unor activitati economice pe baza liberei initiative, care isi au sediul si isi desfasoara activitatea in zona defavorizata, beneficiaza pentru investitiile nou-create de urmatoarele facilitati:
    a) scutirea de la plata:
    - taxelor vamale si a taxei pe valoarea adaugata pentru masinile, utilajele, instalatiile, echipamentele, mijloacele de transport, alte bunuri amortizabile, care se importa in vederea efectuarii de investitii in zona;
    - taxei pe valoarea adaugata pentru masinile, utilajele, instalatiile, echipamentele, mijloacele de transport, alte bunuri amortizabile, produse in tara, in vederea efectuarii si derularii de investitii in zona;
    b) restituirea taxelor vamale pentru materiile prime, piesele de schimb si/sau componentele importate necesare realizarii productiei proprii in zona. Restituirea sumelor se va face pe baza aprobarii de catre agentiile pentru dezvoltare regionala a documentelor care atesta valorificarea productiei de catre agentii economici. Sumele necesare restituirii catre agentii economici din zona a taxelor vamale platite de catre acestia vor fi puse la dispozitie Agentiei pentru dezvoltare regionala din Fondul pentru dezvoltare regionala. In cazul zonelor defavorizate care apartin la doua sau mai multe unitati administrativ-teritoriale, sumele necesare restituirii catre agentii economici din zona defavorizata a taxelor vamale platite de acestia vor fi puse la dispozitie de Agentia Nationala pentru Dezvoltare Regionala din Fondul national pentru dezvoltare regionala;
    c) scutirea de la plata impozitului pe profit pe durata de existenta a zonei defavorizate;
    d) scutirea de la plata taxelor percepute pentru modificarea destinatiei sau scoaterea din circuitul agricol a unor terenuri destinate realizarii investitiei;
    e) acordarea, cu prioritate, din Fondul special de dezvoltare aflat la dispozitia Guvernului, constituit potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 59/1997 privind destinatia sumelor incasate de Fondul Proprietatii de Stat in cadrul procesului de privatizare a societatilor comerciale la care statul este actionar, a unor sume pentru:
    - stimularea activitatii de export al produselor finite si/sau al serviciilor industriale, dupa caz;
    - garantarea creditelor externe, in limita unui plafon anual stabilit de Ministerul Finantelor;
    - finantarea unor programe speciale, aprobate prin hotarare a Guvernului;
    - finantarea proiectelor de investitii ale societatilor comerciale prin coparticiparea statului la capitalul social.
    (2) Acordarea facilitatilor si finantarilor prevazute la alin. (1) lit. e) se stabileste prin hotarare a Guvernului.
    Art. 7
    In situatia in care o investitie care beneficiaza de prevederile prezentei ordonante de urgenta este lichidata voluntar intr-o perioada mai mica decat dublul perioadei in care s-a bucurat de facilitatile acordate prin hotararea Guvernului de infiintare a zonei defavorizate, lichidatorul/lichidatorii are/au obligatia ca din sumele rezultate in urma lichidarii sa achite cu prioritate catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetele fondurilor speciale sumele aferente facilitatilor acordate in conformitate cu prevederile prezentei ordonante de urgenta.
    Art. 8
    Facilitatile prevazute de prezenta ordonanta de urgenta se acorda pentru societatile comerciale, persoane juridice romane cu capital majoritar privat, precum si pentru intreprinzatorii particulari sau asociatiile familiale, autorizate conform Decretului-lege nr. 54/1990, care au sediul social si isi desfasoara activitatea in aceasta zona, daca prin investitia realizata se creeaza noi locuri de munca pentru forta de munca neocupata sau pentru membrii de familie ai acestora, care domiciliaza in zona defavorizata.
    Art. 9
    Societatile comerciale constituite intr-o zona defavorizata isi pot inceta voluntar activitatea in zona respectiva, iar cele care isi deschid filiale cu personalitate juridica intr-o astfel de zona le pot desfiinta sau schimba sediul din zona defavorizata, intr-o perioada mai scurta decat cea prevazuta la art. 7, numai sub sanctiunea achitarii sumelor datorate catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetele fondurilor speciale, aferente facilitatilor acordate in conformitate cu prevederile prezentei ordonante de urgenta.
    Art. 10
    Agentia Nationala pentru Dezvoltare Regionala este autoritatea de reglementare pentru zonele defavorizate.
    Art. 11
    (1) In temeiul hotararii Guvernului de infiintare a zonei defavorizate, Agentia pentru dezvoltare regionala va asigura si administrarea specifica acesteia, avand, pentru zona defavorizata, urmatoarele atributii principale:
    a) promoveaza initiativa publica si privata;
    b) elaboreaza propuneri pentru imbunatatirea activitatii economico-sociale din zona;
    c) urmareste impreuna cu organele abilitate de lege modul in care agentii economici din zona isi indeplinesc obligatiile prevazute de prezenta ordonanta de urgenta;
    d) centralizeaza, cu sprijinul autoritatilor administratiei publice locale si al organelor teritoriale ale Ministerului Finantelor si ale Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, datele privind activitatea agentilor economici din zona si asigura transmiterea acestora catre Agentia Nationala pentru Dezvoltare Regionala;
    e) elaboreaza norme si reglementeaza activitatile din interiorul zonei, pe durata de existenta a acesteia;
    f) informeaza periodic Consiliul National pentru Dezvoltare Regionala despre activitatile din zona.
    (2) In cazul zonelor defavorizate care apartin la doua sau mai multe unitati administrativ-teritoriale, administrarea specifica a acestora va fi efectuata de Agentia Nationala pentru Dezvoltare Regionala.
    Art. 12
    (1) Utilizarea totala sau partiala a sumelor alocate din Fondul pentru dezvoltare regionala pentru proiectele de dezvoltare in cadrul zonelor defavorizate, fara respectarea destinatiei si a termenelor pentru care au fost acordate beneficiarilor, se constata de catre organele de control abilitate, potrivit legii.
    (2) Sumele prevazute la alin. (1) se restituie in cuantum dublu, in termen de 60 de zile de la constatarea de catre organele de control a schimbarii destinatiei fondurilor, termen in care se instituie sechestrul asigurator, in regim de urgenta, in favoarea Agentiei pentru dezvoltare regionala.
    Art. 13
    Nerespectarea prevederilor prezentei ordonante de urgenta atrage raspunderea administrativa, civila sau penala, dupa caz, in conditiile prezentei ordonante de urgenta.
    Art. 14
    Pana la data infiintarii agentiilor pentru dezvoltare regionala, pentru zonele miniere Agentia Nationala pentru Dezvoltarea si Implementarea Programelor de Dezvoltare a Zonelor Miniere va avea si atributiile si responsabilitatile acestora, putand propune Guvernului declararea unor zone miniere ca zone defavorizate, in sensul prezentei ordonante de urgenta.
    Art. 15
    Guvernul va aproba prin hotarare, la propunerea Consiliului pentru Reforma*) a Ministerului Industriei si Comertului, a Ministerului Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului si cu avizul Ministerului Finantelor, normele metodologice*) de aplicare a prezentei ordonante de urgenta, in termen de 45 de zile de la intrarea ei in vigoare.
------------
    *) Prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 56/1998, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 515 din 30 decembrie 1998, Consiliul pentru Reforma a fost desfiintat, iar atributiile din domeniul administratiei publice si din domeniul intreprinderilor mici si mijlocii au fost preluate de Departamentul pentru Reforma Administratiei Publice Centrale si, respectiv, de Agentia pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii.
    *) A se vedea Hotararea Guvernului nr. 525 din 29 iunie 1999, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 325 din 8 iulie 1999.




COMENTARII la OUG 24/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 24 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Atenție solicitat: Va oferim toate tipurile de împrumut la rata dobânzii de 3%, cu amabilitate ne e-mail pentru mai multe informatii cu privire la cererea de astăzi, dacă interesat. Credite noastre sunt bine asigurate pentru securitate maximă, care este prioritatea noastră și 100% legitim, și suntem bine înregistrate, Email: raphealjefferyfinance@gmail.com nume: adresa: Numar De Telefon: Suma necesară: Durata: vârstă: sex: CEO / Email: raphealjefferyfinance@gmail.com A Ta Cu Adevărat. Domnule. Raphealdsfcr
ANONIM a comentat Legea 342 2013
    Ce se intelege prin sate apartinatoare UAT? Pot intra si satele apartinatoare oraselor?
ANONIM a comentat Ordin 51 2014
    nu inteleg de ce cei transferati la cerere nu beneficiaza de decontare transport. Poate sindicatele or face ceva si in sensul asta pana la urma.
ANONIM a comentat Ordin 102 2015
    ABIGAIL NERO CREDIT Email: credit_solution@outlook.com WHATSPP CHAT: +2347050251612 CONTACT număr de mobil: +2347050251612 site-ul: creditsolutionblog.wordpress.com Ai nevoie de un împrumut? Esti într-o criză financiară sau are nevoie de bani pentru a începe propria afacere? Ai nevoie de împrumut pentru a soluționa datoria dumneavoastră sau să plătească facturile sau de a începe o afacere frumos? Aveți un scor redus de credit și tu le este greu să obțină împrumut de capital de la băncile locale și alte instituții financiare? Aici este sansa ta de a obține un împrumut de la Organizația noastră. Oferim creditele acordate persoanelor fizice pentru următoarele scopuri și mult mai mult. Împrumut personal, expansiune de afaceri, Business Start-up, Educație, de consolidare a datoriei, Credite Hard Money. Oferim împrumut la rata scăzută a dobânzii de 3%. Contactati-ne azi prin e-mail: (credit_solution@outlook.com) Salutări, Dna Abigail Nero (Director)
ANONIM a comentat Legea 10 1990
    Ai nevoie de un împrumut de urgență de la 3%, perioada de rambursare de până la 30 de ani. DACĂ FILL SO numele, SUMA, DURATA, țară și telefon # Pentru VIA: kivaloanservice@yahoo.com
ANONIM a comentat Legea 10 1990
    Salut prietenii mei si familia, vă rugăm să vreau ca toți să fie foarte atent pe internet. i se va sfatuim sa nu aplice pentru un împrumut în internet, deoarece nu toate dintre ele sunt reale, ele sunt înșelătorie, ei vor sa ne transmiteti bani pentru înregistrare, de transfer, costul de asigurare și încă nu veți primi dvs. de împrumut, ele sunt toate hoți. Am fost o victimă în 3 creditorii diferite împrumut aici și voi trimite suma îmbrățișare de bani, pentru că într-adevăr doriți să obțineți acest împrumut și am încredere în ei ca și prima dată, dar nu am putut obține împrumutul de la ei. Vă rugăm, trebuie să fie foarte atent, astfel încât să nu fi păcălit ca mine, dacă chiar vrei să se aplice în internet, există un singur creditor împrumut care am încredere atât de mult pentru că după ce am încercat mai multe locuri și am fost pacalit, am fost atât de mult în dureri, deoarece am o mulțime de datorii la plata, asa ca prietenul meu la birou ma ajutat pentru a căuta un adevărat și legitim creditor de împrumut și am găsit un nou creditor împrumut Estera JONES, si am aplicat in firma ei, așa meu prieten a fost cel care ma ajutat să respecte toate regulile și regulamentul și Dumnezeu să fie gloria am primit un împrumut de la firma de aproximativ 75.000 de euro. deci, dacă aveți nevoie de un împrumut, trebuie să contactați Estera JONES și să urmeze regulile și reglementarea și vă asigur că veți obține împrumutul în mai puțin de 24 de ore, se poate ajunge o pe e-mail ei la estherjones.lenders@gmail.com. Puteți în continuare să mă contactați pe e-mail meu la billmarvin009@gmail.com
ANONIM a comentat Ordonanţa 1 2015
    Buna ziua, eu sunt un creditor înregistrat bani privat. Ne da împrumuturi pentru a ajuta oamenii, firmele care au nevoie pentru a actualiza starea lor financiară peste tot în lume, cu rate ale dobânzii anuale foarte minime la nivelul de 3% într-un an, la 30 de ani perioadă de rambursare durată la orice parte a lumii. Ne da împrumuturi în intervalul de 5.000 euro la 100.000.000 euro. Împrumuturile noastre sunt bine asigurate, pentru securitate maximă este prioritatea noastră. Persoană interesată ar trebui să ne contactați prin e-mail: (jackwarmerloanlender@gmail.com) Ați fost refuzat de către atât de multe bănci aveți nevoie de finanțare pentru extinderea tine de afaceri, Nu ai nevoie de un credit de nevoi personale Aplica pentru un împrumut, trimite jos detaliile de mai jos: 1. Numele complet 2. Adresa 3. Suma 4. Durata Perioada 5.Phone Numărul 6. Ocupația Mr Jack Warmer
ANONIM a comentat OUG 95 2014
    Buna ziua, eu sunt un creditor înregistrat bani privat. Ne da împrumuturi pentru a ajuta oamenii, firmele care au nevoie pentru a actualiza starea lor financiară peste tot în lume, cu rate ale dobânzii anuale foarte minime la nivelul de 3% într-un an, la 30 de ani perioadă de rambursare durată la orice parte a lumii. Ne da împrumuturi în intervalul de 5.000 euro la 100.000.000 euro. Împrumuturile noastre sunt bine asigurate, pentru securitate maximă este prioritatea noastră. Persoană interesată ar trebui să ne contactați prin e-mail: (jackwarmerloanlender@gmail.com) Ați fost refuzat de către atât de multe bănci aveți nevoie de finanțare pentru extinderea tine de afaceri, Nu ai nevoie de un credit de nevoi personale Aplica pentru un împrumut, trimite jos detaliile de mai jos: 1. Numele complet 2. Adresa 3. Suma 4. Durata Perioada 5.Phone Numărul 6. Ocupația Mr Jack Warmer
ANONIM a comentat Legea 341 2004
    Buna ziua, eu sunt un creditor înregistrat bani privat. Ne da împrumuturi pentru a ajuta oamenii, firmele care au nevoie pentru a actualiza starea lor financiară peste tot în lume, cu rate ale dobânzii anuale foarte minime la nivelul de 3% într-un an, la 30 de ani perioadă de rambursare durată la orice parte a lumii. Ne da împrumuturi în intervalul de 5.000 euro la 100.000.000 euro. Împrumuturile noastre sunt bine asigurate, pentru securitate maximă este prioritatea noastră. Persoană interesată ar trebui să ne contactați prin e-mail: (jackwarmerloanlender@gmail.com) Ați fost refuzat de către atât de multe bănci aveți nevoie de finanțare pentru extinderea tine de afaceri, Nu ai nevoie de un credit de nevoi personale Aplica pentru un împrumut, trimite jos detaliile de mai jos: 1. Numele complet 2. Adresa 3. Suma 4. Durata Perioada 5.Phone Numărul 6. Ocupația Mr Jack Warmer
ANONIM a comentat Legea 341 2004
    Buna ziua, eu sunt un creditor înregistrat bani privat. Ne da împrumuturi pentru a ajuta oamenii, firmele care au nevoie pentru a actualiza starea lor financiară peste tot în lume, cu rate ale dobânzii anuale foarte minime la nivelul de 3% într-un an, la 30 de ani perioadă de rambursare durată la orice parte a lumii. Ne da împrumuturi în intervalul de 5.000 euro la 100.000.000 euro. Împrumuturile noastre sunt bine asigurate, pentru securitate maximă este prioritatea noastră. Persoană interesată ar trebui să ne contactați prin e-mail: (jackwarmerloanlender@gmail.com) Ați fost refuzat de către atât de multe bănci aveți nevoie de finanțare pentru extinderea tine de afaceri, Nu ai nevoie de un credit de nevoi personale Aplica pentru un împrumut, trimite jos detaliile de mai jos: 1. Numele complet 2. Adresa 3. Suma 4. Durata Perioada 5.Phone Numărul 6. Ocupația Mr Jack Warmer
Alte acte pe aceeaşi temă cu OUG 24/1998
Legea 507 2004
pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 94/2004 privind reglementarea unor masuri financiare
Ordin 382 2004
pentru aprobarea Ghidului de aplicare a ajutoarelor de stat acordate in temeiul Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
Ordonanţa 94 2004
privind reglementarea unor masuri financiare
Legea 239 2004
pentru completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate
Legea 678 2002
pentru modificarea lit. b) a alin. (1) al art. 6 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate
Legea 414 2002
privind impozitul pe profit
Legea 345 2002
privind taxa pe valoarea adaugata
Legea 621 2001
privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 75/2000 pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate, republicata
Ordin 2182 2001
privind conditiile in care isi pot desfasura activitatea agentii economici care realizeaza productie de produse alimentare in zonele defavorizate si care beneficiaza de scutire de la plata taxelor vamale
Ordin 3267 2001
privind conditiile in care isi pot desfasura activitatea agentii economici care realizeaza productie de produse alimentare in zonele defavorizate si care beneficiaza de scutire de la plata taxelor vamale
Ordin 396 2001
privind conditiile in care isi pot desfasura activitatea agentii economici care realizeaza productie de produse alimentare in zonele defavorizate si care beneficiaza de scutire de la plata taxelor vamale
Hotărârea 728 2001
privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate, republicata, cu modificarile ulterioare
Hotărârea 520 2000
privind aprobarea Programului special pentru zonele defavorizate "Dezvoltarea afacerilor"
Hotărârea 521 2000
privind aprobarea Programului special pentru zonele defavorizate "Sprijinirea investitiilor"
Hotărârea 522 2000
privind aprobarea Programului special pentru zonele defavorizate "Sprijinirea activitatilor agricole din mediul rural"
OUG 75 2000
pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate, republicata
Ordonanţa 18 2000
privind unele masuri pentru aprobarea si implementarea Programului special de reabilitare a unor zone miniere defavorizate si a altor zone cu dezechilibre economice si sociale
Ordin 1 2000
privind stabilirea activitatilor economice conform domeniilor de interes pentru realizarea de investitii in zonele defavorizate
Hotărârea 525 1999
privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate
Legea 20 1999
pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu