Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

NORMA Nr

NORMA   Nr. 262754 din  1 decembrie 1991

privind asezarea, tehnica de calcul, evidenta si varsarea la bugetul administratiei centrale de stat a impozitului pe circulatia marfurilor si accizelor

ACT EMIS DE: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 249 din 13 decembrie 1991


SmartCity3


    In temeiul art. 20 din Hotararea Guvernului nr. 779/15 noiembrie 1991 privind impozitul pe circulatia marfurilor si accizele, se emit urmatoarele norme metodologice privind asezarea, tehnica de calcul, evidenta si varsarea la bugetul administratiei centrale de stat a impozitului pe circulatia marfurilor si accizelor.
    1. Potrivit art. 1 din hotarare, platitori de impozite sunt: persoanele juridice, asociatiile familiale care prin actul legal de constituire sau prin autorizatii eliberate in acest scop au dreptul sa produca, sa importe sau sa comercializeze produse, sa execute lucrari ori sa presteze servicii.
    Pentru produsele petroliere livrate prin societatile comerciale PECO, platitorii de impozit pe circulatia marfurilor sunt aceste societati.
    Pentru gaz metan sau gaz de sonda ori amestecul lor, din productia interna sau din import, livrate direct consumatorilor finali, platitorii accizelor sunt sucursalele de distributie si Sucursala de exploatare a conductelor magistrale de gaze naturale apartinand Regiei autonome "Romgaz" Medias.
    Platitor al accizei datorate pentru titeiul din productia interna este Regia autonoma "Petrom".
    La activitatile de posta si telecomunicatii, platitorii impozitului pe circulatia marfurilor sunt: Regia autonoma "Posta romana", Regia autonoma "Telecom", Regia autonoma "Radiocomunicatii".
    La produsele scoase din rezerva de stat sau rezerva de mobilizare, plata impozitului pe circulatia marfurilor si a accizelor se face de unitatile detinatoare ale acestor stocuri, la livrarea produselor catre beneficiari.
    2. Impozitul pe circulatia marfurilor si accizele sunt cuprinse in preturi si tarife si se calculeaza dupa cum urmeaza:
    a) pentru produsele fabricate de catre producatorii interni, prin aplicarea cotelor potrivit Hotararii Guvernului nr. 779/1991, anexele nr. 1 si 2, la preturile cu ridicata cu care se face facturarea;
    b) pentru produsele rezultate din prelucrarea materiilor prime agricole, achizitionate de catre agentii economici de la producatorii agricoli individuali, prin aplicarea cotelor de impozit asupra preturilor de achizitie negociate intre parti;
    c) pentru produsele din import, destinate vanzarii, prin aplicarea cotelor de impozit stabilite potrivit Hotararii Guvernului nr. 779/1991, anexele nr. 1 si 2, asupra preturilor cu ridicata ale importatorului, negociate cu beneficiarii.
    In cazul in care produsele importate de agentii economici sunt desfacute catre populatie in magazine proprii, prin aplicarea cotelor de impozit asupra preturilor de vanzare cu amanuntul din care se deduce adaosul comercial practicat in limita prevederilor legale;
    d) pentru importul de materii prime, materiale si alte produse, efectuat direct sau prin societati de import-export care-si desfasoara activitatea pe baza de comision, in scop productiv sau pentru investitii, prin aplicarea cotelor asupra preturilor cu ridicata determinate art. 5 al Hotararii Guvernului nr. 464/1991 (Preturile cu ridicata se formeaza pe baza preturilor externe in valuta exprimate in lei, la cursul de schimb in vigoare, la care se adauga taxele vamale, impozitul pe circulatia marfurilor, precum si comisionul declarat al societatii comerciale de export-import);
    e) pentru lucrarile executate sau serviciile prestate, prin aplicarea cotelor de impozit asupra preturilor de deviz sau a tarifului incasat, dupa caz. Pentru materialele si piesele utilizate la prestarea serviciilor, decontate separat de tarif, la preturi care includ impozitul pe circulatia marfurilor, acesta nu se mai datoreaza;
    f) pentru activitatile de posta, telecomunicatii si radiocomunicatii, prin aplicarea cotelor stabilite in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 779/1991 asupra incasarilor din activitatea de baza;
    g) pentru activitatile de alimentatie publica, prin aplicarea cotelor stabilite in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 779/1991 asupra incasarilor totale.
    Pentru produsele obtinute din productia proprie a unitatilor de alimentatie publica care intra in incasarile totale ale acestor unitati nu se datoreaza impozit pe circulatia marfurilor.
    In cazul in care unitatile de alimentatie publica importa produse, direct sau prin comisionari, datoreaza si impozit pe circulatia marfurilor sau accize, dupa caz, calculate prin aplicarea cotelor asupra preturilor cu ridicata determinate potrivit lit. d) din prezentele norme.
    Pentru produsele obtinute in laboratoarele proprii, unitatile de cofetarie si patiserie datoreaza impozit pe circulatia marfurilor calculat prin aplicarea cotelor stabilite in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 779/1991 asupra preturilor cu amanuntul, mai putin adaosul comercial practicat;
    h) agentii economici care desfasoara activitate de reconditionare nu datoreaza impozit pe circulatia marfurilor pentru incasarile obtinute din vanzarea produselor reconditionate;
    i) societatile comerciale care importa cafea cruda si o prajesc in vederea revanzarii altor agenti economici calculeaza accize o singura data asupra pretului cu ridicata al cafelei prajite.
    Societatile comerciale care cumpara cafea cruda de la alti agenti economici in vederea prajirii si revanzarii datoreaza accize, calculate prin aplicarea cotei stabilite in anexa nr. 1 la Hotararea Guvernului nr. 779/1991 asupra diferentei dintre pretul de vanzare al cafelei prajite si pretul de cumparare al cafelei crude, corectat cu coeficientul de 1,20 reprezentand scazamintul maxim admis la prajire;
    j) produsele comercializate prin: magazine destinate reprezentantilor diplomatici, magazine tip "duty free" sau in sistem cambuza sunt neimpozabile;
    k) agentii economici care produc si livreaza vin, tuica si rachiuri naturale in stare varsata datoreaza si varsa accize, calculate prin aplicarea cotelor prevazute in anexa nr. 1 la Hotararea Guvernului nr. 779/1991 asupra preturilor cu ridicata.
    In cazul in care livrarea in stare varsata a produselor respective se face catre alti agenti economici care le prelucreaza sau imbuteliaza, calcularea si plata accizelor se fac prin aplicarea cotelor asupra preturilor cu ridicata ale produselor rezultate din prelucrare sau imbuteliere. In aceasta situatie, accizele se platesc o singura data, respectiv de agentii economici care prelucreaza si imbuteliaza.
    3. Pentru marfurile ce se livreaza la export direct sau pe baza de comision, prin agenti economici autorizati sa efectueze astfel de operatiuni, persoanele juridice sau asociatiile familiale producatoare de astfel de marfuri pot solicita Ministerului Economiei si Finantelor restituirea impozitului pe circulatia marfurilor cuprins in pretul principalelor materii prime, materiale si semifabricate incorporate in marfurile respective, conform prevederilor legale in vigoare. (Normele metodologice ale Ministerului Economiei si Finantelor nr. 260458 din 27.II.1991, date in baza art. 2 din Hotararea Guvernului nr. 7/1991 privind unele masuri financiare pentru stimularea suplimentara a exportului, publicate in Monitorul Oficial nr. 94/30 aprilie 1991).
    Pentru produsele cumparate de agentii economici autorizati sa efectueze operatiuni de export, de la producatorii interni, la preturi care cuprind impozit pe circulatia marfurilor sau accize, in scopul revanzarii la export, se restituie exportatorilor numai impozitul pe circulatia marfurilor sau accizele, dupa caz, cuprinse in pretul produsului final exportat, deci nu si impozitul cuprins in pretul principalelor materii prime, materiale si semifabricate incorporate in aceste produse. Restituirea se face de organele fiscale teritoriale conform prevederilor pct. 5, 6, 7, 8 si 9 din Normele Ministerului Finantelor nr. 260458 din 27.II.1991.
    Pentru produsele returnate de la export si valorificate in tara se datoreaza impozit pe circulatia marfurilor sau accize, dupa caz.
    4. Agentii economici platitori sunt obligati sa calculeze impozitul pe circulatia marfurilor sau accizele, dupa caz, si sa le verse la bugetul administratiei centrale de stat la termenele stabilite, fiind raspunzatori de exactitatea calculului si de varsarea integrala a sumelor datorate.
    Incepand cu data de 1 decembrie 1991, impozitul pe circulatia marfurilor se varsa de toti agentii economici la bugetul administratiei centrale de stat in contul nr. 60.12x.01, iar accizele in contul nr. 60.12.x02.
    Impozitul pe circulatia marfurilor sau accizele, dupa caz, se datoreaza din ziua incasarii contravalorii produselor livrate, lucrarilor executate sau serviciilor prestate, iar in cazul importurilor directe pentru productie, investitii sau alimentatie publica, o data cu receptia produselor.
    In cazul agentilor economici care retin impozite din preturile de achizitie, momentul datorarii acestora catre bugetul administratiei centrale de stat corespunde cu plata contravalorii produselor.
    In situatia incasarii partiale a valorii produselor livrate, a serviciilor prestate si a lucrarilor executate, inclusiv pentru avansurile incasate de unitatile de constructii-montaj in contul executarilor de lucrari si prestarilor de servicii, impozitul pe circulatia marfurilor sau accizele se datoreaza din ziua incasarii partiale si proportional cu suma incasata.
    Nu sunt supuse acestui regim sumele incasate drept avans de catre unitatile cooperatiei mestesugaresti si de consum pentru lucrarile executate populatiei pe baza de comanda si masura individuala.
    Plata impozitului pe circulatia marfurilor si a accizelor se efectueaza lunar in termen de 15 zile de la expirarea lunii precedente.
    Pentru titei, gaze naturale si produse petroliere, varsamintele se efectueaza chenzinal: la prima chenzina suma de plata reprezinta 50% din impozitul datorat pentru luna precedenta, varsamantul efectuandu-se in ultima zi lucratoare a lunii pentru care se plateste, iar la chenzina a doua, plata se efectueaza pe data de 15 a lunii urmatoare in baza realizarilor efective.
    Platitorii de impozit pe circulatia marfurilor si accize sunt obligati sa specifice in dispozitia de plata sau sa solicite inscrierea in documentul de plata a impozitelor perioada pentru care se platesc impozitele si suma datorata.
    Agentii economici care nu au conturi in banca fac varsamintele la unitatile C.E.C. si la unitatile fiscale teritoriale ale Ministerului Economiei si Finantelor, in contul bugetului administratiei centrale de stat.
    5. In vederea stabilirii corecte a impozitului pe circulatia marfurilor si a accizelor datorate bugetului administratiei centrale de stat, agentii economici sunt obligati sa tina distinct evidenta acestora, potrivit modelului din anexa nr. 1.
    Totodata, agentii economici au obligatia de a depune la unitatile fiscale teritoriale ale Ministerului Economiei si Finantelor, unde acestia isi au sediul, decontul impozitului pe circulatia marfurilor sau accizelor, dupa caz, conform modelului din anexa nr. 2.
    Decontul se intocmeste si se depune lunar de catre platitorii de impozit care efectueaza varsamintele chenzinal si trimestrial de catre cei ce efectueaza varsaminte lunar, in termen de 20 de zile de la expirarea perioadei pentru care se intocmeste decontul.
    Pe baza deconturilor de impozit lunare sau trimestriale platitorii de impozite stabilesc impozitul pe circulatia marfurilor si accizele definitiv datorate pentru perioada respectiva, regularizind cu bugetul administratiei centrale de stat eventualele diferente ce apar intre impozitele datorate, stabilite prin decont, si impozitele corespunzatoare calculate la termenele de plata.
    6. Neplata impozitului pe circulatia marfurilor si a accizelor la termenele stabilite atrage obligatia calcularii majorarilor de intarziere, la 0,1%, pentru fiecare zi intarziere de catre organele fiscale teritoriale si varsarea acestora la bugetul administratiei centrale de stat.
    Majorarile se calculeaza din ziua lucratoare imediat urmatoare expirarii termenului de plata si pana la inclusiv ziua platii impozitului datorat.
    Se considera ziua efectuarii platii:
    - ziua depunerii sumei pentru platile in numerar;
    - ziua depunerii sumei la oficiul postal, in cazul depunerii prin posta;
    - ziua virarii sumei din contul platitorului cand plata se face prin dispozitie de plata.
    Majorarile aferente diferentelor constatate la verificarea impozitului pe circulatia marfurilor si accizelor se calculeaza asupra diferentei datorate in plus per sold, prin compensarea impozitelor neplatite la unele produse cu impozitele platite in plus la alte produse. Compensarea se face in contul lunii respective, in cazul platitorilor care varsa impozitele chenzinal, in contul trimestrului pentru platitorii care varsa impozitul lunar.
    Majorarile de intarziere, datorate pentru neplata impozitelor curente bugetului, se inregistreaza pentru toti platitorii la capitolul 15, subcapitolul 02 "Penalitati si majorari, pentru veniturile nevarsate in termen" din Ordinul ministrului finantelor nr. 691/1990.
    7. Reducerea sau scutirea de plata a majorarilor de intarziere se aproba numai in cazuri temeinic justificate de catre:
    - circumscriptii fiscale orasenesti, pana la 10.000 lei;
    - administratii financiare municipale si ale sectoarelor municipiului Bucuresti si Sectorului agricol Ilfov, pana la 50.000 lei;
    - directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, pana la 100.000 lei;
    - Ministerul Economiei si Finantelor pentru majorarile de orice suma.
    Cererea de reducere sau scutire a majorarilor de intarziere se depune de catre platitorul in sarcina caruia au fost calculate la unitatea fiscala teritoriala in raza careia isi desfasoara activitatea.
    Cererea de reducere sau scutire a majorarilor va fi analizata de organul fiscal cu toata exigenta, sub aspectul cauzelor care au determinat plata cu intarziere a sumelor datorate bugetului administratiei centrale de stat si frecventa unor asemenea abateri ale platitorului respectiv. Pe baza acestei analize, se intocmeste un referat prin care se propune scutirea, reducerea sau respingerea cererii si care cu viza sefului serviciului sau biroului de impozite indirecte se supune spre aprobare conducerii unitatii fiscale. Pentru sumele ce depasesc competentele acesteia, documentatia se va inainta unitatilor fiscale superioare sau Ministerului Economiei si Finantelor, dupa caz.
    Cererea de reducere sau scutire a majorarilor de intarziere nu suspenda executarea.
    Amanarea sau esalonarea platii sumelor datorate bugetului administratiei de stat din impozitul pe circulatia marfurilor si accize se aproba la cererea agentilor economici, de catre directiile generale ale finantelor publice conform precizarilor Ministerului Economiei si Finantelor nr. 2538/1991.
    Cererile de amanare sau esalonare care depasesc competentele aprobate directiilor generale ale finantelor publice se depun cu viza unitatii fiscale teritoriale la Ministerul Economiei si Finantelor. Cererea de amanare sau esalonare nu suspenda executarea.
    Pentru sumele a caror plata a fost amanata sau esalonata nu se datoreaza majorari de intarziere pe perioada de la data primirii cererii pana la noile termene de plata fixate prin amanarea sau esalonarea aprobata.
    8. Pentru produsele, lucrarile executate si serviciile prestate care nu figureaza in anexele nr. 1 si 2 la Hotararea Guvernului nr. 779/1991, cotele de impozit pe circulatia marfurilor si accizele se stabilesc de catre Ministerul Economiei si Finantelor.
    In vederea stabilirii cotelor de impozite respective, agentii economici sunt obligati sa trimita la Ministerul Economiei si Finantelor urmatoarele date: denumirea exacta a produsului, serviciului prestat sau lucrarii executate, cheltuielile efectuate, cota de adaos comercial pentru produsele desfacute populatiei, nivelul pretului cu ridicata sau cu amanuntul ce se va practica la vanzarea produsului, precum si pretul de deviz sau tariful, dupa caz. Pentru produsele din import, datele se vor referi si la preturile de cumparare in valuta, taxele vamale, cursul de schimb, comisionul societatii de export-import si pretul de desfacere.
    9. Controlul asupra calcularii corecte si platii in termen a impozitului pe circulatia marfurilor si accizelor si modul cum se aplica si se respecta prevederile din Hotararea Guvernului nr. 779/1991 se exercita de organele de specialitate ale Ministerului Economiei si Finantelor si aparatul sau teritorial pe baza documentelor si evidentelor conduse de platitorii de impozite.
    Organele fiscale teritoriale au obligatia sa efectueze verificari lunare, in termen de 30 de zile de la expirarea lunii, la agentii economici care platesc impozitul pe circulatia marfurilor chenzinal si in termen de 40 de zile de la expirarea trimestrului, la ceilalti agenti economici.
    Cu prilejul controlului se va urmari legalitatea cotelor de impozite si aplicarea corespunzatoare a acestora, determinarea corecta a impozitelor, respectarea termenelor de plata, varsarea integrala a impozitelor datorate, conducerea corecta a evidentei impozitelor si modul in care sunt respectate prevederile din Hotararea Guvernului nr. 779/1991.
    Rezultatele verificarii se vor consemna intr-un act de control, semnat de organul de control si agentul economic (presedinte, director, intreprinzator etc) si care va cuprinde: numele si prenumele persoanei care efectueaza controlul si unitatea pe care o reprezinta, denumirea agentului economic si a persoanei prin care este reprezentat, perioada la care se refera controlul, abaterile constatate si masurile luate pentru intrarea in legalitate (stabilirea de diferente de impozit, varsarea acestora la buget, calcularea de majorari de intarziere, sanctiuni aplicate etc.), precum si masurile ce trebuie luate in continuare de agentul economic pentru inlaturarea si evitarea pe viitor a abaterilor de la prevederile legale.
    Pentru abaterile constatate se vor aplica sanctiunile prevazute la art. 17 din Hotararea Guvernului nr. 779/1991, incheindu-se procesul-verbal de contraventie.
    Pe data punerii in aplicare a prezentelor norme metodologice isi inceteaza aplicarea: Instructiunile Ministerului Finantelor nr. 117083/1990; ordinele ministrului economiei si finantelor nr. 748/1991, nr. 1105/1991; Precizarile Ministerului Economiei si Finantelor nr. 4554/1991; Circulara Ministerului Economiei si Finantelor nr. 262455/1991, precum si orice alte prevederi emise in aplicarea Hotararii Guvernului nr. 1109/1990.
    Prezentele norme metodologice se aplica pentru livrarile de produse, executarile de lucrari si prestarile de servicii efectuate incepand cu data de 1 decembrie 1991.


                Ministrul economiei si finantelor,
                George Marius Danielescu

                Ministrul bugetului, veniturilor
                statului si controlului financiar,
                Florian Bercea


    ANEXA 1

                   MODELUL
privind evidenta impozitului pe circulatia marfurilor
-------------------------------------------------------------------------------
                                   Defalcarea valorii
                                   produselor, serviciilor Alte sume  Numarul
                                   prestate si lucrarilor  cuprinse   si data
                                  executate, pe cote de   in        documentului
                                   impozit pe circulatia   valoarea
                                     marfurilor              facturii,  de
        Felul si numarul   Valoarea --------------------- evidentiate   varsare
Data    actului (factura,  totala    Cota icm.   Cota icm.              la
reali-  bon, raport de   a incasarii Cap  ....   Cap ....    separat    buget
zarii   productie etc.)              Nr. crt.    Nr. crt.    (cheltuieli  a
                                     din Lista   din Lista   de         impozi-
                                     cotelor de  cotelor de  transport, tului
                                     impozit     impozit     ambalaj    pe
                                                              etc.)  circulatia
                                                                     marfurilor
                                                                     (dispozitie
                                                                     de plata,
                                                                     chitanta
                                                                     etc.)
-------------------------------------------------------------------------------
  1          2          3            4            5          6            7
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------
-------------------------
-------------------------
Total incasari
-------------------------
Total impozit
-------------------------

------------------------
    NOTA:
    Pentru produsele provenite din import, utilizate pentru nevoi proprii, evidenta impozitului pe circulatia marfurilor va fi adaptata la metodologia de calcul al acestuia. In acelasi mod se va proceda si in ce priveste evidenta accizelor.

    ANEXA 2

    Platitorul impozitului ...................
    Adresa ...................................

         DECONTUL
                                                   luna
  privind impozitul pe circulatia marfurilor pe --------------- 19....
                                                 trimestrul
                                                                 - in lei -
-------------------------------------------------------------------------------
Nr.             Explicatii                  Impozit pe circulatia marfurilor
rand
-------------------------------------------------------------------------------
 1. Impozit raportat pentru perioada raportata
 2. Impozit varsat la termenele de plata pentru
    perioada raportata
 3.            de varsat (rand 1-2)
    Diferenta  -----------------------
               de compensat (rand 2-1)
-------------------------------------------------------------------------------
                    varsata
   Diferenta a fost --------- prin dispozitia de plata nr. ...... din .........
                    compensata
        Conducatorul unitatii platitoare,           Contabil sef,
-------------------------
    NOTA:
    In acelasi mod se va proceda si la intocmirea decontului privind accizele.

                                                  


SmartCity5

COMENTARII la Norma 262754/1991

Momentan nu exista niciun comentariu la Norma 262754 din 1991
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu