Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 3 din 28 decembrie 1962

privind  CODUL SILVIC

ACT EMIS DE: MAREA ADUNARE NATIONALA

ACT PUBLICAT IN: BULETINUL OFICIAL  NR. 28 din 30 decembrie 1962


SmartCity3


    CAP. 1

    Art. 1
    Padurile si terenurile afectate impaduririi sau care servesc nevoilor de cultura, productie  ori  administratie, forestiere, constituie proprietate de stat si alcatuiesc fondul forestier al R. P. Romane.
    Fac parte din fondul  forestier acele suprafete prevazute in alineatul precedent, care sunt determinate ca atare prin amenajamente silvice.
    Art. 2
    Trecerea in fondul forestier a unor terenuri agricole, scoaterea de terenuri din acest  fond pentru nevoile agriculturii sau in vederea executarii unor lucrari necesare altor ramuri ale economiei nationale, precum si defrisarea de paduri in acest scop, se fac numai pe baza de hotarare a Consiliului de Ministri.
    Art. 3
    Fondul forestier este supus regimului silvic care cuprinde un complex de norme tehnice silvice, economice si juridice privind amenajarea, cultura, exploatarea, protectia si paza acestui fond.
    Art. 4
    Terenurile cu vegetatie forestiera care nu sunt cuprinse in amenajamente silvice, cum sunt: plantatiile forestiere pentru protectia terenurilor agricole, zonele de arbori afectate protectiei pasunilor si delimitate ca atare, zonele de arbori afectate protectiei lucrarilor hidrotehnice, plantatiile forestiere de pe terenurile degradate situate in afara perimetrului padurilor, aliniamentele de arbori de-a lungul canalelor de irigatie, rauri, drumuri sau altor cai de comunicatie, sunt supuse unor reguli tehnice silvice si de paza.
    Art. 5
    Ministerul Economiei Forestiere raspunde de aplicarea politicii partidului si guvernului in domeniul administrarii fondului forestier.
    De asemenea, Ministerul Economiei Forestiere stabileste regulile tehnice silvice si de paza aplicabile terenurilor cu vegetatie forestiera; coordoneaza, indruma si controleaza respectarea acestor reguli.
    Art. 6
    Fondul forestier se amelioreaza si se dezvolta in scopul asigurarii materiei prime lemnoase si a celorlalte produse ale padurii, necesare economiei nationale, precum si pentru indeplinirea unor functii de protectie.
    Defrisarea de paduri, in vederea executarii unor lucrari necesare economiei forestiere, se face cu aprobarea Ministerului Economiei Forestiere.
    Art. 7
    In raport cu functiile pe care le indeplinesc, padurile se impart in grupe functionale dupa cum urmeaza:
    a) paduri de productie si protectie, care sunt destinate sa produca material lemnos pentru industria de prelucrare a lemnului si pentru alte nevoi ale economiei nationale, precum si de a indeplini un rol de protectie;
    b) paduri cu functii speciale de protectie, care conditioneaza pastrarea si dezvoltarea unor obiective de interes economic, social sau stiintific.
    Incadrarea padurilor in grupe functionale se face prin ordinul Ministerului Economiei Forestiere.
    Art. 8
    Padurile  si terenurile prevazute in art. 1, se inregistreaza in evidenta forestiera, care se intocmeste pe baza de amenajamente silvice.
    Terenurile cu vegetatie forestiera prevazute in art. 4, se inregistreaza in evidenta vegetatiei forestiere.
    Evidentele prevazute in alineatele precedente se organizeaza de catre Ministerul Economiei Forestiere in concordanta cu principiile care stau la baza reglementarii sistemului de evidenta funciara si se tin de ocoalele silvice.

    CAP. 2

    Art. 9
    Padurile si terenurile care fac parte din fondul forestier sunt in administrarea operativa a intreprinderilor de stat pentru economia forestiera.
    Unele paduri sau terenuri care fac parte din fondul forestier pot fi date in administrare operativa sau in folosinta altor organizatii socialiste.
    Transmiterea unora din padurile sau terenurile care fac patre din fondul forestier aflate in administrarea operativa a intreprinderilor de stat pentru economia forestiera, in administrarea operativa ori folosinta altor organizatii socialiste, sau retransmiterea de la acestea, se face numai pe baza unei dispozitii a Consiliului de Ministri.
    Art. 10
    Padurile si terenurile  care fac parte din fondul forestier administrate de intreprinderile de stat pentru economia forestiera sunt destinate sa asigure materialul lemnos si celelalte produse ale padurii necesare satisfacerii cerintelor generale ale economiei nationale.
    Padurile si terenurile care fac parte din fondul forestier aflate in administrarea sau folosinta altor organizatii socialiste sunt destinate satisfacerii nevoilor locale de interes obstesc.
    Art. 11
    Terenurile cu vegetatie forestiera care nu fac parte din fondul forestier se administreaza de posesorii sau detinatorii acestora.

    CAP. 3

    Art. 12
    Modul de gospodarire a padurilor si terenurilor care fac parte din fondul forestier se stabileste prin amenajamente silvice.
    Amenajamentele silvice se intocmesc in raport cu planurile de dezvoltare a economiei nationale tinandu-se seama de urmatoarele obiective:
    a) asigurarea continuitatii productiei forestiere;
    b) sporirea productiei si productivitatii fondului forestier;
    c) folosirea rationala a padurilor si ameliorarea functiilor de protectie ale acestora.
    Art. 13
    Amenajamentele silvice se intocmesc pentru toate padurile si terenurile care fac parte din fondul forestier de organele de specialitate ale Ministerului Economiei Forestiere si se aproba prin ordinul ministrului.
    Art. 14
    Amenajamentele silvice se revizuiesc sau se refac din zece in zece ani.
    Art. 15
    Pentru ridicarea productiei si productivitatii fondului forestier si pentru ameliorarea functiilor de protectie ale padurilor, se executa de organizatiile socialiste care au in administrare operativa sau in folosinta paduri si terenuri din fondul forestier, urmatoarele lucrari de cultura:
    a) regenerarea si refacerea padurilor existente;
    b) crearea de paduri noi pe terenuri destinate a fi impadurite;
    c) ameliorarea arboretului necorespunzator;
    d) ingrijirea arboretelor.
    In executarea lucrarilor  de  cultura a padurilor se va da prioritate introducerii si extinderii speciilor lemnoase cu crestere rapida si de valoare economica ridicata.
    Art. 16
    Produsele lemnoase  ale  padurii rezultate din taieri de regenerare sunt produse principale; cele  rezultate  din efectuarea lucrarilor de ingrijire sunt produse secundare.
    Produsele  lemnoase ale padurii rezultate in urma doboriturilor si rupturilor de vant sau unor calamitati, precum si cele rezultate din defrisari pentru linii electrice, drumuri, culoare, linii parcelare, ori alte linii similare, sunt produse accidentale.
    Rasina, coaja, liberul de tei, fructele, ciupercile si altele de acest fel, ce se recolteaza din paduri, sunt produse accesorii.
    Art. 17
    Cantitatile de material lemnos si alte produse  ale padurii ce se exploateaza anual, sunt cele prevazute in planul de stat. La stabilirea acestor cantitati se va tine seama de prevederile amenajamentelor silvice.
    Art. 18
    Exploatarea produselor principale si secundare se face in conformitate cu prevederile amenajamentelor silvice, precum si ale regulilor de cultura si de exploatare.
    Produsele accidentale  si  accesorii  se exploateaza si se valorifica pe baza instructiilor tehnice date de Ministerul Economiei Forestiere.
    Suprafetele din  fondul forestier  unde  se executa  exploatari, se delimiteaza pe teren de catre personalul tehnic al intreprinderilor de stat pentru economia forestiera.
    Art. 19
    Produsele padurii de orice fel se exploateaza in temeiul unei autorizatii eliberata de organele Ministerul Economiei Forestiere, intocmita pe baza actului de punere in valoare, care cuprinde estimarea cantitativa, calitativa si valorica a produselor ce se exploateaza.
    Art. 20
    Arborii din fondul  forestier destinati a fi taiati se vor marca in prealabil cu ciocane silvice.
    Forma si  modul de utilizare a ciocanelor silvice, precum si felul cum se face marcarea  arborilor  sau a  unor loturi de arbori destinati taierii, se stabileste prin ordinul Ministerul Economiei Forestiere.
    Tiparul ciocanelor silvice se inregistreaza si se pastreaza la organele notariatului de stat, aceste operatiuni fiind scutite de orice taxe.
    Art. 21
    Termenele, modalitatile si epocile de taiere, scoatere si transport a materialului lemnos  din  paduri, precum si epocile de recoltare a produselor accesorii se stabilesc prin instructiuni date de Ministerul Economiei Forestiere.
    Art. 22
    Vinatul din paduri si pestii din apele de munte sunt considerate produse ale padurii.
    Ministerul Economiei Forestiere  organizeaza cresterea si recoltarea vanatului in vederea asigurarii unui efectiv normal, care sa nu aduca pagube fondului forestier si terenurilor agricole.
    Art. 23
    Organizatiile socialiste care au in administrare operativa sau  folosinta paduri si terenuri facand parte din fondul forestier, sunt  obligate sa se supuna normelor de gospodarire prevazute in prezentul capitol.

    CAP. 4
    Protectia si paza fondului forestier si a altor terenuri cu vegetatie forestiera

    Art. 24
    Ministerul Economiei Forestiere intocmeste si publica in fiecare an liste nominale ale daunatorilor si bolilor ce trebuie combatute. In acest scop fiecare intreprindere de stat pentru economia forestiera tine sub observatie toate padurile si terenurile cu vegetatie forestiera cuprinse in raza sa de activitate, fara deosebire de cine are administrarea operativa sau folosinta acestora.
    Art. 25
    Masurile de prevenire si combatere a bolilor si daunatorilor padurilor se stabilesc de Ministerul Economiei Forestiere si se executa de personalul tehnic al intreprinderilor de stat pentru economia forestiera. Organizatiile socialiste, care au in administrare operativa sau folosinta paduri ori terenuri din fondul forestier, sunt obligate sa sprijine de indata si efectiv aceste masuri.
    Art. 26
    Prevenirea si combaterea bolilor si daunatorilor care  prezinta  pericol comun pentru paduri si terenurile agricole se asigura de Ministerul Economiei Forestiere impreuna cu Consiliul Superior al Agriculturii si se executa, pentru padurile si terenurile  facand parte din fondul forestier de personalul tehnic prevazut in  articolul precedent, iar pentru terenurile agricole de catre posesorii sau detinatorii acestora.
    Art. 27
    Posesorii  sau detinatorii terenurilor cu vegetatie forestiera prevazute in art. 4 sunt obligati sa execute lucrarile de prevenire si combatere a bolilor si daunatorilor acestei vegetatii, stabilite de Ministerul Economiei Forestiere; acesta coordoneaza actiunile de prevenire si combatere si acorda sprijin tehnic pentru executarea lor.
    In cazul in care posesorii sau detinatorii terenurilor prevazute in alin. precedent nu executa in timp util lucrarile de prevenire si combatere a daunatorilor  si bolilor, acestea vor putea  fi executate de intreprinderile de stat pentru economia forestiera, posesorii sau detinatorii terenurilor respective fiind obligati la plata manoperei si a materialului folosit.
    Art. 28
    Personalul tehnic si de paza al padurilor din intreprinderile de stat pentru economia forestiera are obligatia sa asigure paza fondului forestier aflat in administrarea acestora impotriva taierilor ilegale, furturilor, distrugerilor, degradarilor, incendiilor, pasunatului neautorizat si a altor fapte pagubitoare.
    Art. 29
    Paza padurilor aflate in administrarea  operativa sau folosinta organizatiilor socialiste se face de catre acestea.
    Paza vegetatiei forestiere de pe terenurile care nu fac parte din fondul forestier se asigura de posesorii sau detinatorii acestora.
    Personalul tehnic de specialitate  din intreprinderile de stat  pentru economia forestiera  controleaza  modul cum se asigura paza padurilor si a celorlalte terenuri cu vegetatie forestiera de organele si organizatiile prevazute in alineatele precedente.
    Art. 30
    Comitetele executive ale sfaturilor populare, organele Ministerului Afacerilor Interne precum si cantonierii de drumuri si cai ferate, in cadrul atributiilor lor de serviciu, au obligatia sa sprijine actiunea de paza a padurilor si sa dea concursul in acest scop organelor silvice.
    Art. 31
    Organele si organizatiile de stat, cooperatiste si obstesti, care desfasoara o activitate in cuprinsul padurilor, sunt obligate sa ia masuri pentru prevenirea si stingerea incendiilor in raza lor de activitate.
    Orice cetatean aflat in padure sau in apropierea acesteia este obligat sa contribuie efectiv la indeplinirea masurilor prevazute in alineatul precedent.
    Art. 32
    Amplasarea  in  interiorul  padurilor  ori in apropierea acestora, a unor instalatii  industriale sau a altor asemenea obiective ce pot pricinui vatamari padurilor, se face in conditiile prevazute de normele legale si numai cu avizul prealabil al Ministerului Economiei Forestiere.
    Art. 33
    Pasunatul in paduri este permis in locurile si in conditiile stabilite de Ministerul Economiei Forestiere.
    Nu va putea fi autorizat pasunatul in  plantatii, in regenerari naturale tinere si in padurile care indeplinesc functie speciala de protectie.
    Art. 34
    Organizatiile  socialiste  si  cetatenii  au indatorirea patriotica de a apara si ocroti padurile si vegetatia forestiera, precum si de a sprijini efectiv masurile initiate in acest scop.

    CAP. 5
    Circulatia materialelor lemnoase

    Art. 35
    Materialele lemnoase de orice fel vor putea fi transportate de la  locul de taiere sau depozitare numai insotite de acte tip de provenienta. Modelul acestor acte se stabileste de Ministerul Economiei Forestiere.
    Pentru materialele lemnoase care  provin  de  la organizatiile socialiste de stat, actele de provenienta se elibereaza de catre acestea.
    Pentru materialele lemnoase  avand alta provenienta decat aceea de la organizatiile socialiste de stat, actele prevazute in alin. 1, se elibereaza de comitetul executiv al sfatului popular comunal, orasenesc, de pe teritoriul caruia pleaca materialul.
    Art. 36
    Materialele lemnoase gasite in curs de transport, neinsotite de actele prevazute in art. 35, vor fi retinute de organele silvice competente  sau  de organele  militiei, atunci cand aceasta este necesar, pentru stabilirea provenientei lor.
    Sefii de gara si capitanii de port vor retine in acelasi scop materialele lemnoase prezentate spre expediere fara acte de provenienta si vor sesiza de indata organul de urmarire penala cel mai apropiat.
    Art. 37
    Materialele lemnoase retinute conform art. 36 alin. 1, vor fi date in custodie, dupa imprejurari, ocolului, brigazii sau cantonului silvic cel mai apropiat, ori unei organizatii socialiste care dispune de spatiul necesar depozitarii si de mijloace de paza corespunzatoare. Carausul gasit fara acte de provenienta este obligat  sa trasporte materialele lemnoase la locul de predare in custodie.
    Materialele lemnoase  retinute in statiile de cale ferata sau in porturi raman depozitate pe rampele, cheiurile ori magaziile acestora si se  dau  in custodie  unui angajat cu atributii de paza din serviciul statiei sau portului.
    Art. 38
    Daca in urma cercetarilor sau judecatii nu se poate stabili  provenienta materialelor retinute, acestea  vor  fi  confiscate  potrivit  dispozitiilor corespunzatoare din legea penala sau din actele normative privind sanctionarea contraventiilor, iar in cazul in care s-a stabilit provenienta, materialele retinute vor fi restituite proprietarului.
    Daca materialele ce urmeaza a fi restituite se afla retinute intr-o statie de cale ferata  sau intr-un port, organul care a facut cercetarile va comunica de indata sefului statiei sau capitanului portului, ca poate proceda la expedierea lor.

    CAP. 6
    Infractiuni si contraventii

    Art. 39
    Faptele care constituie infractiuni silvice si sanctiunile corespunzatoare sunt cele prevazute de legea penala.
    Faptele care constituie contraventii silvice, sanctiunile si modul lor de aplicare, se stabilesc prin instructiuni ale Ministerului Economiei Forestiere, aprobate prin  hotarare a Consiliului de Ministri.
    Art. 40
    Infractiunile silvice se constata, se urmaresc si se judeca potrivit dispozitiilor Codului de procedura penala aplicabile infractiunilor  impotriva avutului obstesc, cu derogarile si completarile din art. 41 si art. 42 din prezentul cod. ; Art. 41 Pe langa  organele de urmarire penala, sunt competenti sa constate infractiuni  silvice  inginerii si tehnicienii cu atributii privind problemele de silvicultura din Ministerul Economiei Forestiere, cei din directiile regionale de economie forestiera si din ocoalele silvice, precum si brigadierii si padurarii ocoalelor silvice.
    Organele competente care constata aceste infractiuni au dreptul de a retine obiectele provenite din fapte penale sau acelea ce au fost folosite la savarsirea lor.
    Aceste organe, insotite de un delegat al comitetului executiv al sfatului popular comunal, orasenesc sau de raion orasenesc, pot sa identifice materialele lemnoase provenite din infractiuni, la locurile unde se afla materialele.
    In privinta materialelor lemnoase  retinute  in  cursul transportului se aplica dispozitiile art. 37 si 38.
    Art. 42
    Procesele verbale  de  constatare  a infractiunilor se trimit, in vederea calcularii valorii pagubelor, ocolului silvic in raza caruia a fost savarsita infractiunea.
    Dupa efectuarea calculului, seful ocolului silvic trimite procesul verbal, impreuna cu acel calcul, organului de urmarire penala competent, incunostiintind despre aceasta si organul care a incheiat procesul verbal.
    Art. 43
    Valoarea pagubelor cauzate prin infractiuni sau alte fapte ilicite se calculeaza, in ce priveste arborii pe picior, puietii si lastarii, potrivit criteriilor anume stabilite prin hotarare a Consiliului de Ministri.
    In cazurile cand pagubele, in ce priveste arborii pe picior, puietii si lastarii, sunt pricinuite de angajatii organizatiilor socialiste daunate, prin fapte care nu constituie infractiuni sau contraventii si pentru care raspunderea materiala  este  reglementata  potrivit legislatiei muncii, sumele ce se pot imputa acestor angajati se calculeaza de asemenea, potrivit criteriilor anume stabilite prin hotarare a Consiliului de Ministri.

    CAP. 7
    Dispozitii finale

    Art. 44
    In aplicarea prevederilor prezentului cod, Ministerul Economiei Forestiere este imputernicit sa dea instructiuni tehnice silvice cu privire la administrarea, gospodarirea, protectia si paza fondului forestier si a altor terenuri cu vegetatie forestiera.
    Art. 45
    Codul silvic din 9  aprilie 1910, Legea nr. 204 din 23 iunie 1947 pentru apararea patrimoniului forestier, Decretul nr. 201 din 14 mai 1953 privind circulatia  produselor lemnoase, precum si orice alte dispozitii contrare prevederilor prezentului cod, se abroga.
    Art. 46
    Prezentul cod intra in vigoare dupa 30 de zile de la publicare in Buletinul Oficial al Marii Adunari Nationale  a R.P. Romana.

                                          


SmartCity5

COMENTARII la Legea 3/1962

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 3 din 1962
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 3/1962
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu