E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 592 din 29 septembrie 1997

privind exercitarea controlului asupra incasarii veniturilor si efectuarii cheltuielilor din bugetul asigurarilor sociale de stat si din bugetele celorlalte fonduri aprobate prin legea bugetului asigurarilor sociale de stat

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 271 din  9 octombrie 1997


SmartCity3


    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Personalul cu competente de control din aparatul propriu al Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, specializat pentru urmarirea incasarii veniturilor si efectuarii cheltuielilor din bugetul asigurarilor sociale de stat si din Fondul pentru plata ajutorului de somaj, are urmatoarele atributii:
    a) indruma si coordoneaza activitatea de control asupra incasarii veniturilor si efectuarii cheltuielilor din bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul Fondului pentru plata pensiilor si a altor drepturi de asigurari sociale ale agricultorilor, bugetul Fondului pentru plata ajutorului de somaj si bugetul Fondului pentru pensia suplimentara, la nivelul directiilor generale teritoriale de munca si protectie sociala;
    b) participa, impreuna cu personalul cu atributii de control din cadrul directiilor generale de munca si protectie sociala teritoriale, la verificarile facute agentilor economici cu privire la incasarea veniturilor, efectuarea cheltuielilor si recuperarea debitelor la bugetul asigurarilor sociale de stat si la bugetele celorlalte fonduri aprobate prin legea bugetului asigurarilor sociale de stat;
    c) verifica respectarea normelor legale privind executia bugetului asigurarilor sociale de stat si a bugetelor celorlalte fonduri aprobate prin legea bugetului asigurarilor sociale de stat, legalitatea si realitatea inregistrarilor veniturilor pentru plata drepturilor de asigurari sociale;
    d) verifica la Oficiul Central de Plata a Pensiilor si la compartimentele teritoriale de pensii modul de utilizare a fondurilor privind plata pensiilor si a altor ajutoare de asigurari sociale;
    e) verifica la compartimentele de pensii de stat si la compartimentele de pensii si alte drepturi de asigurari sociale ale agricultorilor modul de stabilire si de plata a pensiilor, precum si a altor drepturi de asigurari sociale;
    f) verifica la compartimentul de constituire si utilizare fond somaj:
    - incadrarea cheltuielilor in nivelul stabilit pe capitole si subcapitole ale clasificatiei bugetare, conform repartizarii pe trimestre a veniturilor si a cheltuielilor, aprobata de Ministerul Muncii si Protectiei Sociale;
    - modul de utilizare a fondurilor alocate prin bugetul de venituri si cheltuieli anual pentru cheltuieli de capital;
    g) verifica modul de efectuare a cheltuielilor privind realizarea masurilor active pentru combaterea somajului;
    h) controleaza modul de respectare a prevederilor legale privind stabilirea, plata, mentinerea, suspendarea sau sistarea ajutorului de somaj, a alocatiei de sprijin si a ajutorului de integrare profesionala;
    i) verifica legalitatea si realitatea conditiilor de acordare a creditelor cu dobanda avantajoasa agentilor economici solicitatori si modul de utilizare a creditelor acordate pentru infiintarea sau dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii sau a unitatilor cooperatiste;
    j) verifica legalitatea platilor compensatorii acordate ca urmare a aplicarii programelor de restructurare, privatizare, lichidare;
    k) controleaza modul de efectuare a cheltuielilor pentru cursurile de calificare, recalificare si perfectionare a somerilor;
    l) verifica la camerele de munca si la compartimentele de pensii si alte drepturi ale agricultorilor:
    - modul in care isi achita contributiile de asigurari sociale persoanele asigurate pe baza de contract de asigurare sociala si asiguratii agricultori;
    - legalitatea modului de calcul si de plata a indemnizatiilor de asigurari sociale acordate acestor persoane;
    m) controleaza la Oficiul Muncii modul in care misiunile diplomatice, oficiile consulare straine cu sediul in Romania, reprezentantele din Romania ale unor firme straine achita obligatiile de plata catre bugetul asigurarilor sociale de stat, pentru cetatenii romani cu care au incheiat contracte individuale de munca;
    n) verifica valorificarea biletelor de tratament si odihna pentru pensionari si pentru salariatii din unitatile bugetare, precum si tinerea evidentelor fizice, valorice si operative ale acestora;
    o) verifica modul de acordare a biletelor de tratament si odihna pentru pensionari si pentru salariatii bugetari, calculul si incasarea contributiei datorate, potrivit legii;
    p) verifica modul de organizare si de exercitare a controlului financiar preventiv asupra incasarilor si platilor din bugetul asigurarilor sociale de stat si din bugetele celorlalte fonduri aprobate prin legea bugetului asigurarilor sociale de stat.
    Art. 2
    Personalul corpului de control fond somaj si asigurari sociale, constituit la nivelul directiilor generale de munca si protectie sociala teritoriale, are urmatoarele atributii:
    a) controleaza modul in care persoanele fizice si juridice care folosesc personal salariat constituie si achita contributia de asigurari sociale si contributia de 5% la Fondul pentru plata ajutorului de somaj, precum si modul in care retin de la salariati si vireaza contributia de 3% pentru pensia suplimentara si contributia de 1% la Fondul pentru plata ajutorului de somaj;
    b) verifica modul in care agentii economici cu personalitate juridica care produc, industrializeaza si comercializeaza produse agricole si alimentare constituie si vireaza, potrivit legii, contributiile datorate Fondului de pensii si asigurari sociale ale agricultorilor;
    c) verifica daca sunt respectate termenele de plata a obligatiilor catre bugetul asigurarilor sociale de stat si catre bugetele celorlalte fonduri aprobate prin legea bugetului asigurarilor sociale de stat si calculeaza majorari si penalitati, potrivit legii;
    d) verifica, cu ocazia controlului, depunerea lunara de catre contribuabili, in termenul legal, a declaratiei privind obligatiile de plata catre bugetul asigurarilor sociale de stat, precum si corectitudinea datelor inscrise in aceasta;
    e) controleaza respectarea temeiului legal pentru incadrarea personalului salariat pe grupe de munca;
    f) verifica evidentierea corecta in contabilitatea agentilor economici a constituirii obligatiilor catre bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetele celorlalte fonduri aprobate prin legea bugetului asigurarilor sociale de stat si a calculului majorarilor sau penalitatilor pentru neplata in termenele legale a acestor obligatii;
    g) controleaza daca agentii economici, inclusiv cei care beneficiaza de credite din Fondul pentru plata ajutorului de somaj, au respectat termenul de comunicare a locurilor de munca vacante si au angajat personal din randul somerilor;
    h) verifica modul in care sunt respectate prevederile legale in vigoare de catre agentii economici care incadreaza absolventi ai institutiilor de invatamant si care beneficiaza de sume compensatorii alocate din Fondul pentru plata ajutorului de somaj;
    i) verifica agentii economici in ceea ce priveste legalitatea si realitatea cheltuielilor efectuate din Fondul pentru plata ajutorului de somaj pentru plata indemnizatiilor personalului care lucreaza in sectorul productiei de aparare, care si-a intrerupt temporar activitatea din lipsa de comenzi sau de materii prime;
    j) verifica agentii economici in ceea ce priveste legalitatea, realitatea si necesitatea cheltuielilor efectuate pentru plata ajutorului de somaj, conform protocoalelor incheiate cu Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului, Ministerul Transporturilor, Ministerul Agriculturii si Alimentatiei;
    k) cu sprijinul institutiilor de invatamant, verifica situatia acordarii ajutorului de somaj sau a ajutorului de integrare profesionala absolventilor invatamantului liceal, luand masuri ca acordarea acestor drepturi sa fie sistata in cazul in care acestia urmeaza o forma superioara de invatamant;
    l) verifica legalitatea calculului si a platii, de catre persoanele fizice si juridice care folosesc personal salariat, a drepturilor de asigurari sociale sau de protectie sociala, care, potrivit legii, se achita direct din contributia de asigurari sociale, respectiv din sume puse la dispozitie din Fondul pentru plata ajutorului de somaj;
    m) urmaresc recuperarea, in timpul controlului sau in perioada imediat urmatoare, a debitelor identificate;
    n) constata contraventii si aplica amenzi.
    Art. 3
    La solicitarea personalului cu atributii de control, prevazut la art. 1 si 2 din prezenta hotarare, persoanele fizice sau, dupa caz, conducerea si salariatii persoanelor juridice, supuse controlului, au obligatia:
    a) sa permita accesul organului de control in sediul persoanei juridice;
    b) sa puna la dispozitie registrele, actele si orice alte documente necesare controlului;
    c) sa dea informatii si explicatii verbale si in scris, dupa caz, in legatura cu problemele care formeaza obiectul controlului;
    d) sa asigure sprijinul si conditiile necesare bunei desfasurari a controlului;
    e) sa semneze, cu sau fara obiectiuni, actele incheiate in urma controlului.
    Art. 4
    (1) Numarul maxim de posturi aprobat pentru personalul cu atributii de control specializat pentru urmarirea incasarii veniturilor si efectuarii cheltuielilor din bugetul asigurarilor sociale de stat si din bugetele celorlalte fonduri aprobate prin legea bugetului asigurarilor sociale de stat este de 430, din care: in aparatul Ministerului Muncii si Protectiei Sociale 30 de posturi si pentru directiile generale de munca si protectie sociala teritoriale, 400 de posturi.
    (2) Din cele 30 de posturi din aparatul Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, 15 posturi se finanteaza din bugetul asigurarilor sociale de stat si 15 posturi se finanteaza din Fondul pentru plata ajutorului de somaj.
    Din cele 400 de posturi pentru directiile generale de munca si protectie sociala teritoriale, 200 de posturi se finanteaza din bugetul asigurarilor sociale de stat si 200 de posturi se finanteaza din Fondul pentru plata ajutorului de somaj.
    (3) Repartizarea celor 400 de posturi se face prin ordin al ministrului muncii si protectiei sociale.
    (4) Personalul de control cu atributii in aplicarea masurilor privind urmarirea incasarii veniturilor si efectuarii cheltuielilor din bugetul asigurarilor sociale de stat si din bugetele celorlalte fonduri aprobate prin legea bugetului asigurarilor sociale de stat indeplineste o functie ce implica exercitiul autoritatii de stat, primind o legitimatie speciala.
    Art. 5
    Fondurile necesare pentru plata personalului si pentru desfasurarea activitatii de control se suporta din bugetul asigurarilor sociale de stat si din bugetul Fondului pentru plata ajutorului de somaj, in limitele aprobate prin legea bugetului asigurarilor sociale de stat.
    Art. 6
    (1) Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 300.000 lei la 800.000 lei nerespectarea dispozitiilor art. 3 lit. a), c), d) si e) din prezenta hotarare.
    (2) Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 500.000 lei la 1.000.000 lei nerespectarea prevederilor art. 1 alin. 1, art. 3 alin. 1, 2, 3 si 4 din Decretul nr. 389/1972, modificat si completat prin Legea nr. 49/1992, precum si ale art. 64 alin. (2) din Legea nr. 3/1977, modificat si completat prin Legea nr. 49/1992.
    (3) Nerespectarea dispozitiilor art. 3 lit. b) din prezenta hotarare se sanctioneaza conform prevederilor Legii nr. 87/1994, iar nerespectarea dispozitiilor art. 17 alin. (2) si (3), ale art. 22 lit. a), b), c) si ale art. 33 din Legea nr. 1/1991, republicata, se sanctioneaza potrivit prevederilor acestei legi.
    (4) Personalul cu atributii de control constata contraventii si aplica sanctiuni si pentru faptele prevazute de Legea contabilitatii nr. 82/1991 si de Hotararea Guvernului nr. 720/1991 privind aprobarea Normelor de organizare si exercitare a controlului financiar, savarsite in legatura cu constituirea si utilizarea fondurilor bugetului asigurarilor sociale de stat si a bugetelor celorlalte fonduri aprobate prin legea bugetului asigurarilor sociale de stat.
    (5) Prevederile prezentului articol se completeaza cu dispozitiile Legii nr. 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor si ale Legii nr. 87/1994 pentru combaterea evaziunii fiscale.
    Art. 7
    (1) Anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 448/1994 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, republicata, modificata si completata prin Hotararea Guvernului nr. 59/1997, se modifica si se inlocuieste cu anexa la prezenta hotarare.
    (2) Hotararea Guvernului nr. 448/1994, cu modificarile ulterioare, se va republica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    Art. 8
    Hotararea Guvernului nr. 195/1991 cu privire la organizarea activitatii de control al modului de stabilire si de plata a ajutorului de somaj, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 71 din 3 aprilie 1991, Hotararea Guvernului nr. 539/1992 cu privire la organizarea controlului in domeniul asigurarilor sociale de stat si unele masuri pentru incasarea veniturilor bugetului asigurarilor sociale de stat, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 239 din 25 septembrie 1992, precum si orice alte dispozitii contrare se abroga.

                PRIM MINISTRU
                VICTOR CIORBEA

                       Contrasemneaza:
                       Ministru de stat,
                       ministrul finantelor,
                       Mircea Ciumara

                       Ministrul muncii
                       si protectiei sociale,
                       Alexandru Athanasiu

    ANEXA 1

                          UNITATILE
    care functioneaza in subordinea sau in coordonarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale

    I. Unitati finantate de la bugetul de stat (4.512 posturi)
    1. Directiile generale de munca si protectie sociala judetene si a municipiului Bucuresti - servicii publice descentralizate.
    2. Inspectoratele de stat teritoriale pentru protectia muncii.
    3. Unitatile de asistenta sociala.
    4. Institutul National de Expertiza Medicala si Recuperare a Capacitatii de Munca.
    5. Oficiul Muncii.
    6. Centrul-Pilot de Asistenta si Protectie a Victimelor Violentei in Familie.

    NOTA:
    Repartizarea numarului de posturi pe unitatile mentionate mai sus se face prin ordin al ministrului muncii si protectiei sociale. La numarul de posturi cu finantare de la bugetul de stat, repartizat pentru directiile generale de munca si protectie sociala judetene si a municipiului Bucuresti, se adauga 2.150 posturi, cu finantare din Fondul pentru plata ajutorului de somaj, si 1.500 posturi finantate din sumele incasate din comisionul de 1% pentru activitatile prevazute la art. 5, 6 si 12 din Legea nr. 83/1995.

    II. Unitati si activitati finantate din bugetul asigurarilor sociale de stat si din Fondul pentru plata ajutorului de somaj
    1. Oficiul Central de Plata a Pensiilor (215 posturi).
    2. Corp Control Asigurari Sociale (215 posturi, din care 15 posturi in aparatul Ministerului Muncii si Protectiei Sociale si 200 de posturi in aparatul directiilor generale de munca si protectie sociala teritoriale).
    3. Corp Control Fond somaj (215 posturi, din care 15 posturi in aparatul Ministerului Muncii si Protectiei Sociale si 200 posturi in aparatul directiilor generale de munca si protectie sociala teritoriale).

    III. Unitati finantate din venituri extrabugetare
    1. Institutul de Cercetari Stiintifice pentru Protectia Muncii
    2. Revista pentru protectia muncii "Obiectiv".

    IV. Unitate in coordonare
      Institutul National de Cercetare Stiintifica in domeniul Muncii si Protectiei Sociale.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 592/1997

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 592 din 1997
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1103 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Firma de împrumut Bridge Finance este garantată în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2%. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 36 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM.a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID NMLS al companiei: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    Sunt Marie Reilly, o împrumutată împrumutată privată și legitimă. Ești un bărbat sau o femeie de afaceri? Aveți vreo mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o scară plăcută mică și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumuturi de capital de la băncile locale și alte institutii financiare ?. - Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să aducă clienții lor și sunt protejați 100%. Părțile interesate ar trebui să mă contacteze pentru mai multe informații via: mariereillyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 50 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Rectificare 99 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 592/1997
Legea 87 1994
pentru combaterea evaziunii fiscale
Hotărârea 448 1994
privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale
Hotărârea 539 1992
cu privire la organizarea controlului in domeniul asigurarilor sociale de stat si unele masuri pentru incasarea veniturilor bugetului asigurarilor sociale de stat
Legea 82 1991
LEGEA contabilitatii
Hotărârea 720 1991
privind aprobarea Normelor de organizare si exercitare a controlului financiar elaborate de Ministerul Economiei si Finantelor
Hotărârea 195 1991
cu privire la organizarea activitatii de control al modului de stabilire si plata a ajutorului de somaj
Legea 1 1991
privind protectia sociala a somerilor si reintegrarea lor profesionala
Decretul 389 1972
cu privire la contributia pentru asigurarile sociale de stat
OUG 96 2001
privind controlul contributiilor de asigurari sociale si solutionarea contestatiilor impotriva masurilor dispuse prin actele de control intocmite de organele de control ale Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale si ale caselor teritoriale de pensii
Hotărârea 65 1999
privind modificarea pct. 1 al pct. IV din anexa la Hotararea Guvernului nr. 385/1998 pentru modificarea anexei la Hotararea Guvernului nr. 592/1997 privind exercitarea controlului asupra incasarii veniturilor si efectuarii cheltuielilor din bugetul asigurarilor sociale de stat si din bugetele celorlalte fonduri aprobate prin legea bugetului asigurarilor sociale de stat
Hotărârea 385 1998
pentru modificarea anexei la Hotararea Guvernului nr. 592/1997 privind exercitarea controlului asupra incasarii veniturilor si efectuarii cheltuielilor din bugetul asigurarilor sociale de stat si din bugetele celorlalte fonduri aprobate prin legea bugetului asigurarilor sociale de stat
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu