E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 203 din 20 februarie 2003

pentru aprobarea Regulamentului privind tipurile de reglementari tehnice si de cheltuieli aferente activitatii de reglementare in constructii, urbanism, amenajarea teritoriului si habitat, precum si a Normelor metodologice privind criteriile si modul de alocare a sumelor necesare unor lucrari de interventie in prima urgenta la constructii vulnerabile si care prezinta pericol public

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN:            MONITORUL OFICIAL  NR. 139 din  4 martie 2003


SmartCity3


    In temeiul art. 107 din Constitutie, al art. 40 alin. (1) lit. a) si b) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, si al art. 67 din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul privind tipurile de reglementari tehnice si de cheltuieli aferente activitatii de reglementare in constructii, urbanism, amenajarea teritoriului si habitat, prevazut in anexa nr. 1.
    Art. 2
    Se aproba Normele metodologice privind criteriile si modul de alocare a sumelor necesare unor lucrari de interventie in prima urgenta la constructii vulnerabile si care prezinta pericol public, prevazute in anexa nr. 2.
    Art. 3
    Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 4
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 650/2001 pentru aprobarea Regulamentului privind elaborarea reglementarilor tehnice in constructii, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 416 din 26 iulie 2001, precum si orice alte dispozitii contrare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul lucrarilor publice,
                         transporturilor si locuintei,
                         Miron Tudor Mitrea

                         Ministrul administratiei publice,
                         Octav Cozmanca

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                                  REGULAMENT
privind tipurile de reglementari tehnice si de cheltuieli aferente activitatii de reglementare in constructii, urbanism, amenajarea teritoriului si habitat

    Art. 1
    Activitatea de reglementare in constructii, urbanism, amenajarea teritoriului si habitat constituie o componenta a activitatii de cercetare-dezvoltare in domeniile mentionate, care valorifica rezultatele acesteia, cuprinzand elaborarea de reglementari tehnice si efectuarea unor activitati specifice.
    Art. 2
    (1) Reglementarile tehnice in constructii, urbanism, amenajarea teritoriului si habitat, mentionate la art. 1, sunt acte cu caracter de directivare, a caror aplicare este obligatorie in vederea asigurarii cerintelor de calitate in constructii si a mediului construit, prevazute la art. 5 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare.
    (2) Reglementarile tehnice se elaboreaza pentru fiecare cerinta de calitate, pentru toate etapele de existenta a constructiilor - proiectare, executie, urmarire a comportarii in exploatare, interventii in timp si postutilizare -, precum si pentru cerintele de asigurare a calitatii mediului construit, in urbanism si amenajarea teritoriului.
    (3) Reglementarile tehnice se stabilesc potrivit prevederilor art. 10 din Legea nr. 10/1995, cu modificarile ulterioare, si cuprind:
    a) regulamente pentru componentele sistemului calitatii in constructii;
    b) proceduri pentru cerintele de calitate in constructii si ale mediului construit: coduri/normative, ghiduri/metodologii, specificatii tehnice.
    (4) Reglementarile tehnice se aproba in conditiile legii.
    Art. 3
    (1) Activitatile specifice, mentionate la art. 1, constau in elaborarea/realizarea de cercetari, testari, documentatii, studii, audit, banci de date, prototipuri.
    (2) Cercetarile cuprind cercetari experimentale, documentari si sinteze documentare, achizitii de publicatii de specialitate din tara si din strainatate, traduceri, inclusiv traduceri ale standardelor, valorificarea activitatii de reglementare si diseminarea informatiilor tehnice prin publicare - tiparire de carti, imprimate, publicatii, difuzare pe suport magnetic, Internet, participare si/sau organizare de manifestari tehnico-stiintifice si/sau schimburi de experienta intre specialisti, in tara si in strainatate, inclusiv asigurarea protocolului, dotarea cu mijloace fixe si obiecte de inventar, birotica, consumabile, service, intretinerea si dezvoltarea retelelor nationale de inregistrari seismice pentru constructii.
    (3) Testarile cuprind incercari si/sau experimentari in situ ori in laboratoare sau poligoane privind tehnologiile si/sau comportarea in exploatare a constructiilor, subansamblurilor, elementelor, materialelor si instalatiilor aferente constructiilor, monitorizare, inspectii si/sau deplasari in teritoriu, inclusiv cu mijloace auto, la obiective in constructie sau existente, privind aplicabilitatea reglementarilor tehnice in constructii, urbanism, amenajarea teritoriului si habitat.
    (4) Documentatiile cuprind planuri de amenajare a teritoriului si planuri de urbanism, inclusiv regulamentele aferente acestora si ilustrarile urbanistice, documentatii tehnico-economice, de cadastru si geodezie, harti de riscuri naturale, expertize tehnice si/sau energetice la constructii existente, evaluari de bunuri imobile, suporturi de curs si organizare de activitati de instruire si/sau perfectionare profesionala a specialistilor din domeniile mentionate.
    (5) Studiile cuprind expertize tehnico-economice, studii de fezabilitate, de impact, de prognoza, de piata, sociologice, de caz, pilot, urbanistice, concursuri de solutii cu premii organizate de institutii publice si/sau asociatii profesionale.
    (6) Auditul cuprinde consultanta, audit energetic, audit al conducerii si asigurarii sistemului calitatii in constructii.
    (7) Bancile de date cuprind date, informatii, ilustrari grafice, planuri, harti, inregistrari ale miscarilor seismice.
    (8) Prototipurile cuprind realizarea de constructii si/sau subansambluri ori elemente de constructii in situ sau in laborator, standuri ori poligoane, realizarea de programe-pilot de proiectare, executie si de urmarire a comportarii in exploatare pentru introducerea de solutii constructive, materiale si/sau tehnologii noi, realizarea de programe privind consolidarea si/sau reabilitarea termica a constructiilor existente, prevenirea si atenuarea efectelor riscurilor naturale.
    Art. 4
    (1) Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei gestioneaza, potrivit legii, activitatea de reglementare in constructii, urbanism, amenajarea teritoriului si habitat, astfel cum este detaliata la art. 2 si 3, scop in care efectueaza cheltuieli curente - cheltuieli de personal, cheltuieli materiale si servicii - si cheltuieli de capital, din fondul constituit cu aceasta destinatie din veniturile proprii incasate potrivit prevederilor art. 40 alin. (1) din Legea nr. 10/1995, cu modificarile ulterioare.
    (2) Excedentele anuale rezultate din executia bugetului de venituri si cheltuieli al fondului mentionat la alin. (1) se reporteaza in anul urmator, cu aceeasi destinatie, potrivit prevederilor art. 66 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice.
    Art. 5
    (1) Metodologia privind initierea, programarea, achizitia, elaborarea, avizarea, aprobarea si valorificarea reglementarilor tehnice si a rezultatelor activitatilor specifice in constructii, amenajarea teritoriului, urbanism si habitat se aproba prin ordin al ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei.
    (2) Programele privind activitatea de reglementare in constructii, urbanism, amenajarea teritoriului si habitat se aproba prin ordin al ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei.
    Art. 6
    Specificatiile tehnice, manualele, solutiile si programele-cadru de calcul care au fost elaborate pana la data intrarii in vigoare a prezentului regulament isi pastreaza valabilitatea in forma aprobata.

    ANEXA 2

                             NORME METODOLOGICE
privind criteriile si modul de alocare a sumelor necesare unor lucrari de interventie in prima urgenta la constructii vulnerabile si care prezinta pericol public

    Art. 1
    (1) In sensul prezentelor norme metodologice, prin constructie vulnerabila si care prezinta pericol public se intelege constructia existenta in proprietatea/administrarea autoritatilor publice, a celorlalte institutii publice si, dupa caz, in proprietatea persoanelor fizice/juridice, amplasata intr-o zona de risc natural cauzat de cutremure de pamant, inundatii si/sau alunecari de teren si care, din punct de vedere al cerintei de rezistenta si stabilitate, prezinta pericol de prabusire/avariere a unor elemente de constructie si a instalatiilor aferente, care poate produce pierderi de vieti omenesti si/sau raniri grave de persoane, distrugeri de bunuri materiale, culturale si/sau artistice de valoare.
    (2) Zonele de risc natural cauzat de cutremure de pamant, inundatii si/sau alunecari de teren sunt definite in Legea nr. 575/2001 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului national - Sectiunea a V-a - Zone de risc natural.
    (3) La constructiile definite la alin. (1) se pot aplica programe-pilot de expertizare, proiectare, executie si urmarire a comportarii in exploatare, monitorizate de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, pentru introducerea de solutii constructive, materiale si/sau tehnologii noi.
    Art. 2
    Constructiile vulnerabile si care prezinta pericol public pot fi incluse in programe anuale pentru executarea si, dupa caz, expertizarea tehnico-economica si proiectarea lucrarilor de interventie in prima urgenta, denumite in continuare programe anuale.
    Art. 3
    (1) La elaborarea documentatiei - raport de expertiza tehnica si proiect -, precum si in executarea lucrarilor de interventie in prima urgenta la constructii vulnerabile si care prezinta pericol public se vor respecta Normativul pentru proiectarea antiseismica a constructiilor de locuinte, social-culturale, agrozootehnice si industriale, indicativ P100-92, aprobat prin Ordinul ministrului lucrarilor publice si amenajarii teritoriului nr. 3/N din 14 aprilie 1992, publicat in "Reglementari in constructii - INCERC Bucuresti" nr. 23 - 24 - 25/1994, cu modificarile si completarile ulterioare, si celelalte reglementari tehnice si acte normative in vigoare la elaborarea documentatiei, respectiv la executarea lucrarilor de interventie in prima urgenta.
    (2) Contractarea elaborarii documentatiei si a executarii lucrarilor de interventie in prima urgenta se face cu respectarea prevederilor legale in vigoare privind achizitiile publice.
    Art. 4
    La nominalizarea constructiilor vulnerabile si care prezinta pericol public si stabilirea prioritatilor pentru includerea in programele anuale privind executarea si, dupa caz, expertizarea tehnica si proiectarea lucrarilor de interventie in prima urgenta se vor avea in vedere urmatoarele criterii:
    1. destinatia constructiei si functiile acesteia pentru:
    a) coordonarea actiunilor de aparare impotriva dezastrelor;
    b) operatiuni de salvare;
    2. criterii tehnice:
    a) clasa de importanta, conform Normativului pentru proiectarea antiseismica a constructiilor de locuinte, social-culturale, agrozootehnice si industriale, indicativ P100-92;
    b) riscul natural al zonei in care este amplasata constructia;
    c) perioada de proiectare/construire;
    d) dimensiuni in plan/deschideri/inaltimi/volume;
    e) comportarea in timp a constructiei;
    f) actiunea unor factori cu consecinte agravante asupra rezistentei si stabilitatii;
    g) interventii intreprinse asupra constructiei;
    3. valoarea de patrimoniu si/sau arhitecturala;
    4. numarul de persoane existent:
    a) permanent;
    b) temporar;
    5. existenta spatiilor publice;
    6. amplasarea constructiei, vecinatati, consecinte la scara urbana in caz de prabusire/avariere a constructiei;
    7. existenta documentatiei pentru lucrari de interventie in prima urgenta:
    a) expertiza tehnica;
    b) proiect;
    8. participarea detinatorului constructiei la cofinantarea lucrarilor de interventie in prima urgenta.
    Art. 5
    (1) Programele anuale se elaboreaza de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, cu participarea specialistilor din comisiile tehnice de specialitate, pe baza prioritatilor stabilite de consiliile judetene, respectiv de Consiliul General al municipiului Bucuresti, avizate de comisiile judetene de aparare impotriva dezastrelor, respectiv de Comisia Municipiului Bucuresti de aparare impotriva dezastrelor.
    (2) Programele anuale se aproba prin ordin al ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei.
    Art. 6
    (1) Primarii municipiilor, oraselor si comunelor, respectiv primarii sectoarelor municipiului Bucuresti, actioneaza in aria lor de autoritate pentru:
    a) identificarea si inventarierea constructiilor vulnerabile si care prezinta pericol public ce necesita lucrari de interventie in prima urgenta;
    b) intocmirea fiselor de identificare pentru constructiile definite la lit. a), impreuna cu experti tehnici atestati pe categorii de constructii;
    c) emiterea autorizatiilor necesare lucrarilor de interventie in prima urgenta, cu respectarea actelor normative in vigoare;
    d) transmiterea catre consiliile judetene a listelor cuprinzand inventarierea constructiilor vulnerabile si care prezinta pericol public ce necesita lucrari de interventie in prima urgenta.
    (2) Fisele de identificare cuprind informatiile corespunzatoare criteriilor prevazute la art. 4, insotite de:
    a) datele de identificare a constructiei si, dupa caz, documentele prevazute la art. 4 pct. 7;
    b) nota de constatare intocmita de inspectoratul in constructii judetean, respectiv al municipiului Bucuresti, la solicitarea autoritatii publice locale;
    c) concluziile fundamentate ale expertilor tehnici atestati, insusite de consiliile locale, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucuresti, privind oportunitatea si necesitatea executarii si, dupa caz, expertizarii tehnice si proiectarii lucrarilor de interventie in prima urgenta in vederea asigurarii cerintei de rezistenta si stabilitate;
    d) fotografii color pe suport electronic, din care sa rezulte amplasarea in zona, fatade, detalii exterioare/interioare care sustin necesitatea interventiilor.
    (3) Primarii municipiilor, oraselor si comunelor, respectiv primarii sectoarelor municipiului Bucuresti, raspund pentru necesitatea si oportunitatea executarii si, dupa caz, expertizarii tehnice si proiectarii lucrarilor de interventie in prima urgenta.
    Art. 7
    Consiliile judetene, respectiv Consiliul General al Municipiului Bucuresti, actioneaza in aria lor de competenta pentru:
    a) stabilirea prioritatilor;
    b) intocmirea si transmiterea la Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei a listelor de prioritati, insotite de fisele de identificare pentru sustinerea includerii constructiilor vulnerabile si care prezinta pericol public in programele anuale pentru executarea si, dupa caz, expertizarea tehnica si proiectarea lucrarilor de interventie in prima urgenta.
    Art. 8
    (1) Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei monitorizeaza derularea programelor anuale pentru executarea si, dupa caz, expertizarea tehnica si proiectarea lucrarilor de interventie in prima urgenta la constructiile vulnerabile si care prezinta pericol public, scop in care efectueaza transferuri de sume catre Compania Nationala de Investitii - S.A., denumita in continuare "CNI" - S.A., societate pe actiuni aflata sub autoritatea Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, in limita fondului constituit cu aceasta destinatie din veniturile proprii incasate potrivit prevederilor art. 40 alin. (1) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare.
    (2) Transferurile de sume definite la alin. (1), in limita devizelor generale aprobate, includ cheltuielile forfetare stabilite potrivit art. 8 alin. (3) din Ordonanta Guvernului nr. 25/2001 privind infiintarea Companiei Nationale de Investitii "CNI" - S.A., aprobata si modificata prin Legea nr. 117/2002, in cuantum de 5% din valoarea lucrarilor de constructii-montaj definite la art. 5 din anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1.179/2002 privind aprobarea Structurii devizului general si a Metodologiei privind elaborarea devizului general pentru obiecte de investitii si lucrari de interventii.
    (3) Excedentele anuale rezultate din executia bugetului de venituri si cheltuieli al fondului mentionat la alin. (1) se reporteaza in anul urmator cu aceeasi destinatie, potrivit prevederilor art. 66 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice.
    Art. 9
    (1) "CNI" - S.A. nominalizeaza in lista proprie de investitii constructiile vulnerabile si care prezinta pericol public, cuprinse in programele anuale aprobate de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, pentru executarea si, dupa caz, expertizarea tehnica si proiectarea lucrarilor de interventie in prima urgenta.
    (2) Solutia de interventie fundamentata in raportul de expertiza tehnica si detaliata in proiect se avizeaza din punct de vedere tehnic de catre Comisia tehnica pentru reducerea riscului seismic al constructiilor si, impreuna cu indicatorii tehnico-economici, se aproba in Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei.
    Art. 10
    (1) "CNI" - S.A. raspunde pentru derularea programelor anuale, scop in care va lua masurile necesare pentru:
    a) incheierea conventiilor in conditiile legii intre "CNI" - S.A., in calitate de investitor, si detinatorul constructiei, in calitate de beneficiar, si contractarea executarii si, dupa caz, a expertizarii si proiectarii lucrarilor de interventie in prima urgenta, cu respectarea procedurilor de achizitie publica;
    b) receptia documentatiilor;
    c) organizarea impreuna cu detinatorii constructiei a receptiei la terminarea lucrarilor de interventie, precum si a receptiei finale la expirarea perioadei de garantie;
    d) asigurarea inspectorilor de santier autorizati;
    e) verificarea documentelor de plata, intocmirea centralizatorului deconturilor justificative si acordarea vizei de control financiar preventiv;
    f) inregistrarea centralizatorului deconturilor justificative la Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei pana la data de 10 a fiecarei luni pentru luna precedenta.
    (2) Prin conventia mentionata la alin. (1) lit. a) se stabilesc sursele si modul de finantare, precum si obligatiile partilor pentru executarea si, dupa caz, expertizarea si proiectarea lucrarilor de interventie in prima urgenta.
    (3) Continutul-cadru al centralizatorului deconturilor justificative prevazute la alin. (1) lit. e) este prezentat in anexa A.
    Art. 11
    Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei examineaza centralizatorul deconturilor justificative, intocmeste nota de fundamentare conform modelului prezentat in anexa B si, in limita sumelor disponibile, vireaza sumele aprobate, cu ordine de plata tip trezorerie, intr-un cont special deschis de "CNI" - S.A. la Directia trezorerie si contabilitate publica a municipiului Bucuresti.
    Art. 12
    (1) In termen de 3 zile lucratoare de la primirea sumelor in cont, "CNI" - S.A. va efectua platile in conturile executantilor persoane juridice, nominalizati in deconturile justificative.
    (2) "CNI" - S.A. raspunde pentru realitatea, exactitatea si legalitatea sumelor cheltuite in scopul pentru care au fost transferate.
    Art. 13
    Anexele A si B*) fac parte integranta din prezentele norme metodologice.
------------
    *) Anexele A si B sunt reproduse in facsimil.

    ANEXA A
    la normele metodologice

    COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII - "CNI" - S.A.                Aprobat
    Nr. ........... din ..............                         Director General,
                                                               ................
               CENTRALIZATORUL DECONTURILOR JUSTIFICATIVE
                     pe luna ........... anul ..............
pentru plata*) cheltuielilor privind executarea si, dupa caz, expertizarea tehnica si proiectarea lucrarilor de interventie in prima urgenta la constructii vulnerabile si care prezinta pericol public, nominalizate in programe anuale aprobate de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    N = Nr. si data contractului si, dupa caz, a actelor aditionale inregistrate la "CNI" - S.A.
    D = Denumire executant persoana juridica
    NC = Nr. cont executant deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti
    ND = Nr. si data inregistrarii documentatiei/situatiei la "CNI" - S.A.
    M = - mii lei - (inclusiv TVA)
    S = - suma echiv. in EURO - (exclusiv TVA)
 ______________________________________________________________________________
|N |           Date privind contractarea lucrarilor de            |Documentatia|
|r.|         interventie in prima urgenta la constructii          |elaborata   |
|  |         vulnerabile si care prezinta pericol public          |(expertiza/ |
|c |______________________________________________________________|proiect)/   |
|r |      Denumire      |Tip       | N |   Pret contract   | D| NC|situatia de |
|t.|____________________|prestatie |   |___________________|  |   |lucrari real|
|  |Detinator  |Obiectiv|*1)       |   |- mii    |suma     |  |   |executate in|
|  |constructie| ______ |          |   |lei -    |echiv.   |  |   |luna pentru |
|  |persoana   |Adresa  |          |   |(inclusiv|in EURO  |  |   |care s-a    |
|  |juridica   |        |          |   |TVA)     |(exclusiv|  |   |intocmit    |
|  |           |        |          |   |         |TVA)     |  |   |decontul    |
|  |           |        |          |   |         |         |  |   |justificativ|
|  |           |        |          |   |         |         |  |   |____________|
|  |           |        |          |   |         |         |  |   | ND | M | S |
|__|___________|________|__________|___|_________|_________|__|___|____|___|___|
| 0|     1     |    2   |     3    | 4 |    5    |     6   | 7| 8 | 9  | 10| 11|
|__|___________|________|__________|___|_________|_________|__|___|____|___|___|
|1.|           |        |E         |   |         |         |  |   |    |   |   |
|  |           |        |__________|___|_________|_________|__|___|____|___|___|
|  |           |        |P         |   |         |         |  |   |    |   |   |
|  |           |        |__________|___|_________|_________|__|___|____|___|___|
|  |           |        |C + M     |   |         |         |  |   |    |   |   |
|  |           |        |__________|___|_________|_________|__|___|____|___|___|
|  |           |        |Total (1):|   |         |         |  |   |    |   |   |
|__|___________|________|__________|___|_________|_________|__|___|____|___|___|
 ______________________________________________________________________________
|TOTAL CENTRALIZATOR    |E         |   |         |         |  |   |    |   |   |
|DECONTURI              |__________|___|_________|_________|__|___|____|___|___|
|JUSTIFICATIVE:         |P         |   |         |         |  |   |    |   |   |
|                       |__________|___|_________|_________|__|___|____|___|___|
|                       |C + M     |   |         |         |  |   |    |   |   |
|                       |__________|___|_________|_________|__|___|____|___|___|
|                       |Total     |   |         |         |  |   |    |   |   |
|                       |general:  |   |         |         |  |   |    |   |   |
|_______________________|__________|___|_________|_________|__|___|____|___|___|

    - continuare -
 __________________________________________________________________________
|     Situatia cumulata de la semnarea contractului pana     |Sume         |
|          la finele lunii pentru care s-a intocmit          |solicitate de|
|               prezentul decont justificativ                |"CNI" S.A.   |
|____________________________________________________________|pentru plata |
|  Valoarea            |Transferuri|Plati      |Sold in      |deconturilor |
|  documentatiilor/    |de sume din|efectuate  |contul       |justificative|
|  lucrarilor real     |fondul*2)  |de "CNI" - |special      |din fondul*2)|
|  executate           |constituit |S.A.       |deschis de   |constituit la|
|______________________|la MLPTL   |- mii lei -|"CNI" - S.A. |MLPTL        |
|- mii lei -|- suma    |- mii lei -|           |la Trezoreria|             |
|(inclusiv  |echiv.    |           |           |Municipiului |             |
|TVA)       |in EURO - |           |           |Bucuresti    |             |
|           |(exclusiv |           |           |- mii lei -  |             |
|           |TVA)      |           |           |             |             |
|___________|__________|___________|___________|_____________|_____________|
|    12     |    13    |     14    |     15    |      16     |      17     |
|___________|__________|___________|___________|_____________|_____________|
|           |          |           |           |             |             |
|___________|__________|___________|___________|_____________|_____________|
|           |          |           |           |             |             |
|___________|__________|___________|___________|_____________|_____________|
|           |          |           |           |             |             |
|___________|__________|___________|___________|_____________|_____________|
|           |          |           |           |             |             |
|___________|__________|___________|___________|_____________|_____________|
 __________________________________________________________________________
|           |          |           |           |             |             |
|___________|__________|___________|___________|_____________|_____________|
|           |          |           |           |             |             |
|___________|__________|___________|___________|_____________|_____________|
|           |          |           |           |             |             |
|___________|__________|___________|___________|_____________|_____________|
|           |          |           |           |             |             |
|___________|__________|___________|___________|_____________|_____________|
    *) In limita fondului constituit cu aceasta destinatie din veniturile proprii incasate de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei potrivit prevederilor art. 40 alin. (1) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare.
    *1) E - expertizare tehnica; P - proiectare; C + M - lucrari de constructii-montaj.
    *2) Fond constituit cu aceasta destinatie din veniturile proprii incasate de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei potrivit prevederilor art. 40 alin. (1) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare.

    Raspundem pentru legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.

           Compartiment tehnic                 Compartiment economic
     ...............................      ...............................
      (numele, functia si semnatura        (numele, functia si semnatura
           persoanei autorizate)                persoanei autorizate)

                                    Vizat
                         Control financiar preventiv
            .....................................................
             (numele, functia si semnatura persoanei autorizate)

    ANEXA B
    la normele metodologice

    MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE,
    TRANSPORTURILOR SI LOCUINTEI

                                                           Aprobat,
                                                           Ministru
                                                         ............

                             NOTA DE FUNDAMENTARE
                    pe luna ............... anul .......
privind aprobarea transferurilor de sume catre Compania Nationala de Investitii "CNI" - S.A. pentru plata*) cheltuielilor privind executarea si, dupa caz, expertizarea tehnica si proiectarea lucrarilor de interventie in prima urgenta la constructii vulnerabile si care prezinta pericol public, nominalizate in programe anuale aprobate de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei

 ______________________________________________________________________________
|   Centralizator deconturi  |    Tip     |Transferuri din fondul*) |Observatii|
|   justificative            |prestatie*1)|constituit la MLPTL      |          |
|____________________________|            |      - mii lei -        |          |
| Nr. si data  |Nr. si data  |            |_________________________|          |
| documentului |inregistrarii|            | Sume         |Sume      |          |
| emis de catre|documentului |            | solicitate de|aprobate  |          |
| "CNI" - S.A. |la MLPTL     |            | "CNI" - S.A. |de MLPTL  |          |
|______________|_____________|____________|______________|__________|__________|
|       1      |      2      |      3     |       4      |    5     |     6    |
|______________|_____________|____________|______________|__________|__________|
|              |             | E          |              |          |          |
|              |             |____________|______________|__________|          |
|              |             | P          |              |          |          |
|              |             |____________|______________|__________|          |
|              |             | C + M      |              |          |          |
|              |             |____________|______________|__________|          |
|              |             | Total      |              |          |          |
|              |             | general    |              |          |          |
|______________|_____________|____________|______________|__________|__________|

                                Secretar de stat
                              ....................

    Directia generala tehnica                Directia generala economica
         in constructii                          si relatii bugetare

        Director general                           Director general
        ................                           ................

------------
    *) In limita fondului constituit cu aceasta destinatie din veniturile proprii incasate de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei potrivit prevederilor art. 40  alin. (1) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare.
    *1) E   expertizare tehnica; P   proiectare; C + M   lucrari de constructii montaj.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 203/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 203 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat OUG 110 2007
    Oferta noastră propusă pentru clienți în noul an este un angajament pozitiv și total, așa că colaborarea cu noi vă oferă maximă asigurare de a obține finanțare pentru că avem un rating A+ în finanțare. Frank Loan Services (FLS) de-a lungul anilor a fost apreciat ca una dintre cele mai bune companii online cu o rată a dobânzii mai ieftină. Dacă aveți nevoie de finanțare, nu ezitați să ne contactați prin telefon (713-389-6778) sau prin e-mail: k.frankloans@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1790 2005
    Salutare tuturor, Este vorba de Greg Sherman Financial Aid Company, o companie de renume cu gajul îndeplinit pentru a oferi împrumuturilor financiare o nouă definiție. Obiectivele noastre au fost întotdeauna să aducem servicii eficiente de împrumut la fiecare ușă a fiecărui solicitant autentic și eligibil, fiind o persoană fizică, companii sau organizații care colaborează din orice parte a lumii care este în căutarea unui împrumut în scop personal, start-up-uri de afaceri. , extinderea afacerii etc. Pentru mai multe întrebări, vă rugăm să ne contactați prin e-mail: gregshermanfinancialaid@gmail.com Mulțumiri, Dept.
ANONIM a comentat Decretul 388 2019
    Salutare tuturor, Este vorba de Greg Sherman Financial Aid Company, o companie de renume cu gajul îndeplinit pentru a oferi împrumuturilor financiare o nouă definiție. Obiectivele noastre au fost întotdeauna să aducem servicii eficiente de împrumut la fiecare ușă a fiecărui solicitant autentic și eligibil, fiind o persoană fizică, companii sau organizații care colaborează din orice parte a lumii care este în căutarea unui împrumut în scop personal, start-up-uri de afaceri. , extinderea afacerii etc. Pentru mai multe întrebări, vă rugăm să ne contactați prin e-mail: gregshermanfinancialaid@gmail.com Mulțumiri, Dept.
ANONIM a comentat Ordin 1103 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Firma de împrumut Bridge Finance este garantată în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2%. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 36 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM.a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID NMLS al companiei: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    Sunt Marie Reilly, o împrumutată împrumutată privată și legitimă. Ești un bărbat sau o femeie de afaceri? Aveți vreo mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o scară plăcută mică și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumuturi de capital de la băncile locale și alte institutii financiare ?. - Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să aducă clienții lor și sunt protejați 100%. Părțile interesate ar trebui să mă contacteze pentru mai multe informații via: mariereillyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu