E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Hotărârea Nr.1 din 15.02.2016

pentru aprobarea Normelor metodologice privind acordarea indemnizaţiei pentru limită de vârstă prevăzute de Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, republicată
ACT EMIS DE: Parlamentul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 125 din 17 februarie 2016



SmartCity1

În temeiul prevederilor art. IV din Legea nr. 357/2015 pentru completarea Legii nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 975 din 29 decembrie 2015,Birourile permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului adoptă prezenta hotărâre. Articolul 1Se aprobă Normele metodologice privind acordarea indemnizaţiei pentru limită de vârstă prevăzute de Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, republicată, cuprinse în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.Articolul 2Prevederile prezentei hotărâri se aplică începând cu data intrării în vigoare a Legii nr. 357/2015 pentru completarea Legii nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor.Articolul 3Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Această hotărâre a fost adoptată în şedinţa comună a Birourilor permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului din 15 februarie 2016. p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR, FLORIN IORDACHE PREŞEDINTELE SENATULUI CĂLIN-CONSTANTIN-ANTON POPESCU-TĂRICEANU ANEXĂ NORME METODOLOGICE privind acordarea indemnizaţiei pentru limită de vârstă prevăzute de Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, republicatăArticolul 1(1) Indemnizaţia pentru limită de vârstă se acordă, la cerere, deputaţilor şi senatorilor care, începând cu anul 1990, au exercitat mandate de deputat şi/sau de senator, în condiţiile prevăzute de Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, republicată, denumită în continuare Legea nr. 96/2006, respectiv de art. II din Legea nr. 357/2015 pentru completarea Legii nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, dacă aceştia nu sunt realeşi pentru un nou mandat.
(2) Indemnizaţia pentru limită de vârstă se cuvine deputatului/senatorului care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:a)a împlinit vârsta standard de pensionare, prevăzută, după caz, în anexele nr. 5 şi 6 din
Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificările şi completările ulterioare, sau vârsta standard redusă în conformitate cu prevederile aceleaşi legi sau ale altor legi speciale; b)este beneficiar al pensiei pentru limită de vârstă; c)a exercitat cel puţin un mandat parlamentar complet ca deputat/senator; d)a încetat mandatul de deputat/senator; e)nu a fost reales pentru un nou mandat; f)nu a fost condamnat definitiv pentru comiterea, în calitate de deputat sau de senator, a unei infracţiuni de corupţie prevăzute la art. 289-291 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi pentru infracţiunile prevăzute la art. 254-257 din Legea nr. 15/1968 privind Codul penal al României, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 65 din 16 aprilie 1997, cu modificările şi completările ulterioare; g)nu beneficiază de pensie de serviciu în temeiul unei hotărâri judecătoreşti definitive. Articolul 2În înţelesul dispoziţiilor art. 49 din Legea nr. 96/2006, precum şi ale prezentelor norme, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii: a)vârsta standard de pensionare - vârsta asiguratului la ieşirea la pensie (ani/luni), prevăzută eşalonat, în anexele nr. 5 şi 6 din Legea nr. 263/2010, cu modificările şi completările ulterioare, sau cea prevăzută în anexa la Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările şi completările ulterioare, privind vârsta standard de pensionare pentru militari, poliţişti şi funcţionari publici cu statut special din sistemul administraţiei penitenciare, din domeniul apărării naţionale, ordinii publice şi securităţii naţionale, după caz; b)vârsta standard de pensionare redusă - vârsta asiguratului la ieşirea la pensie (ani/luni), calculată prin scăderea din vârsta standard de pensionare definită la lit. a) a reducerilor stabilite conform art. 55-61 din Legea nr. 263/2010, cu modificările şi completările ulterioare, sau a celor prevăzute la art. 21 din Legea nr. 223/2015, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a celor stabilite de legile speciale, după caz; c)mandat parlamentar - perioada de timp cuprinsă între data întrunirii legale a Camerei Deputaţilor şi Senatului şi data întrunirii legale a Camerelor nou-alese; d)durata mandatului parlamentar complet - durata corespunzătoare fiecărei legislaturi ce se va lua în calcul la stabilirea indemnizaţiei pentru limită de vârstă, redată în tabelul nr. 1;Tabelul nr. 1. Durata mandatelor complete*

Legislatura Număr luni de mandat
20.05.1990-16.10.1992 28
16.10.1992-22.11.1996 49
22.11.1996-11.12.2000 48
11.12.2000-13.12.2004 48
13.12.2004-15.12.2008 48
15.12.2008-19.12.2012 48
* Mandatele parlamentare complete, ulterior exercitate, vor fi calculate în condiţiile prevăzute de art. 63 alin. (1) şi (4) din Constituţia României, republicată.

e)mandate incomplete - mandate deţinute de deputaţi şi senatori care au durate mai mici decât cele de la lit. c); f)luni de mandat - luni întregi dintr-un mandat incomplet, fracţiunile de lună nu se iau în calcul; g)indemnizaţia brută lunară aflată în plată - indemnizaţia lunară brută stabilită conform legii pentru un deputat sau pentru un senator aflat în exerciţiul mandatului; h)indemnizaţia brută pentru limită de vârstă - drepturile individuale lunare cuvenite persoanelor ce au deţinut şi exercitat mandat/e de deputat sau de senator. Articolul 3(1) De indemnizaţia prevăzută la art. 1 beneficiază şi deputaţii sau senatorii care au deţinut această calitate anterior intrării în vigoare a Legii nr. 96/2006, în condiţiile aceluiaşi articol.
(2) În situaţia în care o persoană îndeplineşte condiţiile prevăzute de art. 1 alin. (2), acordarea indemnizaţiei se poate solicita numai după data încetării mandatului aflat în derulare, cu respectarea prevederilor
art. 49 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 96/2006.
(3) Pe perioada exercitării unui nou mandat, plata indemnizaţiei pentru limită de vârstă se suspendă, urmând a fi reluată, la încetarea acestuia, în cuantumul recalculat prin valorificarea perioadei de mandat exercitat după suspendare. Articolul 4În vederea aplicării prevederilor
art. 50 din Legea nr. 96/2006, persoana care se consideră îndreptăţită să beneficieze de indemnizaţia pentru limită de vârstă va depune un certificat de cazier judiciar. Articolul 5(1) Cuantumul indemnizaţiei pentru limită de vârstă se calculează ca produs al numărului lunilor de mandat cu 0,55% din indemnizaţia brută lunară a unui deputat sau senator în activitate, rotunjindu-se din leu în leu în favoarea beneficiarului.(2) Calculul numărului lunilor de mandat se face prin însumarea numărului de luni aferente a maximum 3 mandate de parlamentar.(3) În situaţia în care o persoană a exercitat mai mult de 3 mandate, aceasta poate opta pentru indicarea mandatelor care să fie luate în calcul.(4) În situaţia în care o persoană a exercitat cel puţin un mandat complet, iar celelalte mandate sunt incomplete, la calculul indemnizaţiei stabilite potrivit alin. (1) şi (2) se iau în calcul şi lunile aferente mandatelor incomplete, în limita a 3 mandate de 48 de luni. (5) Deputaţii şi senatorii care au valorificat perioadele de mandat la stabilirea pensiei de serviciu conform Legii nr. 7/2006 privind Statutul funcţionarului public parlamentar, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu pot valorifica aceleaşi perioade de mandat şi pentru a solicita indemnizaţia pentru limită de vârstă prevăzută de Legea nr. 96/2006, republicată. Articolul 6Indemnizaţia pentru limită de vârstă se actualizează ori de câte ori se majorează sau se indexează indemnizaţia brută lunară a unui deputat/senator aflat în exercitarea mandatului, cu aceeaşi dată. Articolul 7Indemnizaţia pentru limită de vârstă calculată conform art. 5 alin. (1) şi (2) din prezentele norme este supusă impozitului pe venit şi contribuţiei de asigurări sociale de sănătate, conform Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.Articolul 8(1) Indemnizaţia pentru limită de vârstă se acordă la cererea persoanei îndreptăţite.(2) Cererea, semnată şi datată olograf, însoţită de toate documentele necesare, se depune personal, prin poştă sau prin mandatar desemnat prin procură specială autentică.(3) Procura specială autentică prevăzută la alin. (2) se emite potrivit reglementărilor legale în materie. Dacă procura nu este redactată în limba română, aceasta trebuie însoţită de traducere legalizată.(4) Cererea de acordare a indemnizaţiei pentru limită de vârstă, însoţită de documentaţia necesară, se depune la Secretariatul general al Camerei Deputaţilor sau al Senatului, după caz, în cel mult 30 de zile de la data îndeplinirii condiţiilor de acordare a acestui drept.(5) Cererile depuse până la intrarea în vigoare a prezentelor norme îşi menţin valabilitatea, urmând ca dosarul să fie completat cu actele necesare stabilirii indemnizaţiei pentru limită de vârstă. (6) În cazul persoanelor care îndeplinesc condiţiile de acordare a indemnizaţiei pentru limită de vârstă şi a căror cerere a fost înregistrată peste termenul prevăzut la alin. (4), drepturile se acordă începând cu luna următoare celei în care a fost înregistrată cererea, însoţită de documentaţia completă.(7) În cazul dosarului incomplet, se va pune în vedere solicitantului completarea acestuia, drepturile urmând să se acorde de la data depunerii cererii.(8) În cazul persoanelor care au exercitat mai multe mandate, atât de deputat, cât şi de senator, cererea se va depune la Secretariatul general al Camerei la care au exercitat ultimul mandat. Articolul 9(1) În vederea stabilirii şi acordării indemnizaţiei pentru limită de vârstă, se constituie un dosar care va cuprinde următoarele documente:a)cerere privind acordarea indemnizaţiei pentru limită de vârstă, conform anexei nr. 1; b)copia actului de identitate; c)procură specială autentică în original, însoţită de copia actului de identitate a mandatarului şi de traducerea legalizată, după caz; d)certificatul de cazier judiciar în original; e)decizia de pensie pentru limită de vârstă, original şi copie; originalul se restituie după certificare. (2) Dosarul va cuprinde şi o declaraţie pe propria răspundere, completată de beneficiar conform modelului prezentat în anexa nr. 2. Articolul 10(1) Acordarea indemnizaţiei pentru limită de vârstă, respectiv respingerea cererii de acordare a indemnizaţiei se stabilesc prin ordin al secretarului general al Camerei Deputaţilor/Senatului, după caz, conform anexei nr. 3A sau 3B.(2) Ordinul prevăzut la alin. (1) se va emite în trei exemplare, din care unul va fi transmis beneficiarului. Articolul 11Sumele plătite necuvenit, cu titlu de indemnizaţie pentru limită de vârstă, se recuperează în condiţiile legii. Articolul 12(1) Plata indemnizaţiei pentru limită de vârstă se efectuează lunar de către Camera Deputaţilor sau Senat, pe teritoriul României, la data de 15 a lunii curente pentru drepturile aferente lunii anterioare.(2) Plata drepturilor se face prin plată directă beneficiarului în numerar, prin mandat poştal sau prin virament bancar în contul personal al beneficiarului. (3) Lunar, se va emite un înscris care va evidenţia toate elementele de calcul privind sumele lunare şi care se va comunica beneficiarului prin poştă odată cu plata indemnizaţiei. Articolul 13(1) Cuantumul indemnizaţiei pentru limită de vârstă se suportă din bugetul de stat, prin bugetul Camerei Deputaţilor şi Senatului.(2) Cheltuielile auxiliare legate de plata şi transferul sumelor reprezentând indemnizaţia pentru limită de vârstă la domiciliul acestora se suportă de beneficiar. Articolul 14 (1) Plata indemnizaţiei pentru limită de vârstă se suspendă de drept, în cazul în care beneficiarul obţine un nou mandat de parlamentar.(2) Reluarea plăţii indemnizaţiei pentru limită de vârstă ca urmare a încetării situaţiilor prevăzute la alin. (1) se face la cerere, începând cu luna următoare depunerii cererii.(3) La suspendarea şi la reluarea plăţii indemnizaţiei pentru limită de vârstă se va emite un ordin de suspendare/reluare. Articolul 15(1) Plata indemnizaţiei pentru limită de vârstă încetează:a)în luna următoare celei în care a intervenit decesul; b)conform art. 50 din Legea nr. 96/2006, la data condamnării definitive pentru comiterea, în calitate de deputat sau de senator, a unei infracţiuni de corupţie prevăzute la art. 289-291 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi pentru infracţiunile prevăzute la art. 254-257 din Legea nr. 15/1968 privind Codul penal al României, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. (2) La încetarea plăţii indemnizaţiei pentru limită de vârstă se va emite un ordin de încetare. Articolul 16Drepturile privind indemnizaţia pentru limită de vârstă se supun reglementărilor prevăzute de lege. Articolul 17Anexele nr. 1, 2, 3A şi 3B fac parte integrantă din prezentele norme metodologice. ANEXA Nr. 1Nr. ...... din ........ ................ CERERE privind acordarea indemnizaţiei pentru limită de vârstă prevăzute de Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, republicatăCătre: SECRETARUL GENERAL AL CAMEREI DEPUTAŢILOR/SENATULUI Domnule Secretar General al Camerei Deputaţilor/Senatului, Subsemnatul(a), ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ..........., domiciliat(ă) în localitatea ........ ................ ........ ........., str. ........ ................ ........ ............ nr. ......, bl. ......., sc. ...., et. ....., ap. ......., sectorul ....., judeţul ........ ................ ................, telefon ........ ................ ........., adresă de e-mail ........ ................ ................ ............, posesor/posesoare al/a BI/CI seria ....... nr. ........ ..............., eliberat(ă) de ........ ................ ........... la data de ........ ........ ........, CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, născut(ă) la data de ........ ............... în localitatea ........ ........ ........, judeţul ........ ........ ............, fiul(fiica) lui ........ ........ ........... şi al(a) ........ ................ ........, solicit acordarea indemnizaţiei pentru limită de vârstă, conform Legii nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, republicată. Precizez că am avut calitatea de parlamentar în legislaturile menţionate mai jos şi optez pentru luarea în calcul a mandatelor după cum urmează:

Legislatura Camera Deputaţilor: Legislatura Senat:
1990-1992 de la ........ ............. până la ........ ............. 1990-1992 de la ........ ............. până la ........ .............
1992-1996 de la ........ ............. până la ........ ............. 1992-1996 de la ........ ............. până la ........ .............
1996-2000 de la ........ ............. până la ........ ............. 1996-2000 de la ........ ............. până la ........ .............
2000-2004 de la ........ ............. până la ........ ............. 2000-2004 de la ........ ............. până la ........ .............
2004-2008 de la ........ ............. până la ........ ............. 2004-2008 de la ........ ............. până la ........ .............
2008-2012 de la ........ ............. până la ........ ............. 2008-2012 de la ........ ............. până la ........ .............

Adresa de corespondenţă este ........ ........ .............., judeţul ........ ........ ..............., localitatea ........ ................ ........ ........, str. ........ ................ ............. nr. ....., bl. ....., sc. ...., et. ...., ap. ...., sectorul ..... În momentul înregistrării prezentei cereri, beneficiarul prezintă actul de identitate valabil şi depune următoarele acte pentru completarea dosarului:

- copia actului de identitate;
- copia actului de identitate a mandatarului;
- procură specială autentică în original;
- traducerea legalizată a procurii speciale autentice;
- certificat de cazier judiciar în original;
- decizia de pensie pentru limită de vârstă, original şi copie; originalul se restituie după certificare.

Data ........ ........ ............. Semnătura ........ ........ ............. Secretarului General al Camerei Deputaţilor/Senatului ANEXA Nr. 2DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE privind acordarea indemnizaţiei pentru limită de vârstă în baza Legii nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, republicatăSubsemnatul(a), ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............., domiciliat(ă) în localitatea ........ ................ ................ ........, str. ........ ................ ........ ............... nr. ......, bl. ....., sc. ...., et. ...., ap. ...., sectorul...., judeţul ........ ................ ........., telefon ........ ................ ........., adresă de e-mail ........ ................ ................ ............, posesor/posesoare al/a BI/CI seria ...... nr. ................, eliberat(ă) de ........ ........ ..............., la data de ........ ................ .........., CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, născut(ă) la data de ........ ............... în localitatea ........ ................ ........, judeţul ........ ................ ..........., fiul (fiica) lui ........ ........ ........... şi al (a) ........ ................ ........, sub sancţiunile prevăzute de Codul penal, declar următoarele:1. Am luat cunoştinţă de prevederile art. 50 din Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, republicată, şi în situaţia în care îmi vor fi aplicabile le voi aduce la cunoştinţa Secretariatului General al Camerei Deputaţilor sau al Senatului, după caz, în termen de 10 zile de la rămânerea definitivă a hotărârii judecătoreşti de condamnare.2. Beneficiez/nu beneficiez de pensie de serviciu în temeiul unei hotărâri judecătoreşti definitive. 3. Optez pentru următoarea variantă de plată a indemnizaţiei pentru limită de vârstă:

în numerar, la casieria Camerei Deputaţilor sau Senatului
prin mandat poştal cu confirmare de primire la adresa din România: localitatea ........ ................ ................ ............, str. ........ ................ ................ ........... nr. ........., bl. ......, sc. ...., et. ......, ap. ......, sectorul ...., judeţul ........ ................ ........ ............
prin virament în contul bancar personal *: cod IBAN: |–|–|–|–||–|–|–|–||–|–|–|–||–|–|–|–||–|–|–|–||–|–|–|–| deschis în România, la banca ........ ..............

4. Sunt de acord ca, în conformitate cu opţiunea de mai sus, să suport cheltuielile auxiliare legate de plata şi transferul sumelor reprezentând indemnizaţia pentru limită de vârstă. 5. Prin prezenta mă oblig să aduc la cunoştinţa Secretariatului General al Camerei Deputaţilor sau al Senatului, după caz, orice modificare privind condiţiile de acordare a indemnizaţiei pentru limită de vârstă, în termen de 10 zile de la apariţia acesteia. Data ........ ........ ............. Semnătura ........ ........ ............. * Se va ataşa prezentei un extras de cont recent. ANEXA Nr. 3A(Model pentru admitere cerere) Camera Deputaţilor/Senatul ORDIN nr. .......... din data de ........ ............... privind acordarea indemnizaţiei pentru limită de vârstă în baza Legii nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, republicatăÎn temeiul art. 10 din Normele metodologice privind acordarea indemnizaţiei pentru limită de vârstă prevăzute de Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al Senatorilor, republicată, aprobate prin Hotărârea Birourilor permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului nr. ....... din ........ ........., publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. ....... din ........ .......... şi ca urmare a verificării actelor care însoţesc cererea de acordare a indemnizaţiei pentru limită de vârstă înregistrată cu nr. ........ din ........ ..............., depusă în baza dispoziţiilor Legii nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, republicată,secretarul general emite prezentul ordin. Se admite cererea de acordare a indemnizaţiei pentru limită de vârstă a domnului/doamnei ........ ................ ........ ..........., sexul M/F, născut (ă) la data de ........ ..........., cu domiciliul/reşedinţa: ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... 1. Cuantumul brut al indemnizaţiei pentru limită de vârstă este de ........ ............... lei. 2. Drepturile au fost stabilite începând cu data de ........ ........... ..... . 3. Plata drepturilor se va face începând cu data de ........ ........ ........ . 4. Date care au condus la stabilirea drepturilor privind indemnizaţia pentru limită de vârstă: vârsta la data acordării indemnizaţiei pentru limită de vârstă este de ........ ........ ........;

vârsta standard de pensionare conform art. 49 alin. (1) din Legea nr. 96/2006, republicată, este ..........;

numărul total de mandate: ..........;

numărul de mandate luate în calcul .........., din care:complete ........ şi incomplete ........; numărul lunilor de mandat: ...........Secretar general, ........ ........... ANEXA Nr. 3B(Model pentru respingere cerere) Camera Deputaţilor/Senatul ORDIN nr. .......... din data de ........ ............... privind respingerea cererii de acordare a indemnizaţiei pentru limită de vârstă în baza Legii nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, republicatăÎn temeiul art. 10 din Normele metodologice privind acordarea indemnizaţiei pentru limită de vârstă prevăzute de Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al Senatorilor, republicată, aprobate prin Hotărârea Birourilor permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului nr. ....... din ........ ........., publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. ....... din ........ .......... şi ca urmare a verificării actelor care însoţesc cererea de acordare a indemnizaţiei pentru limită de vârstă înregistrată cu nr. ........ din ........ ..............., depusă în baza dispoziţiilor Legii nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, republicată,secretarul general emite prezentul ordin. Se respinge cererea de acordare a indemnizaţiei pentru limită de vârstă a domnului/doamnei ........ ................ ........ ............, sexul M/F, născut(ă) la data de ........ ..........., cu domiciliul/reşedinţa: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............ pentru următoarele motive: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... Secretar general, ........ ........ ........


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1/2016

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1 din 2016
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
ANONIM a comentat Hotărârea 757 2008
    In aceasta hotarare de guvern intra si asistentii medicali care lucreaza in sectiile de radioterapie,care fac iradierea bolnavilor oncologici???
ANONIM a comentat Legea 58 1974
    in1990 mai era in vigoare intreb
ANONIM a comentat Hotărârea 559 1990
    Din păcate această hotărâre prevede incadrarea în grupe indiferent de activitatea desfășurată a celor care lucrează în industria chimică( directori, contabili, economiști) fără deosebire adică un operator chimist este încadrat în grupă la fel ca și directorul. Ținînd cont de anul ”hotărârii” în care revoluția încă se mișca prin intreprinderi este de înțeles..oarecum.
ANONIM a comentat Decizia 589 2006
    La Pucioasa DB nu a fost nici-o revolutie,si totusi orasul este plin de revolutionari,????
ANONIM a comentat Legea 406 2001
     Aceasta lege , este depasita ...nu mai santem in anii '90 cand un candidat la presedentie nu avea unde locui..in zilele noastre , alesii au chiar cate 6 case (unele aducandu-le venituri subtantiale din chirii ) asa ca se impune ca "alesii " nostri sa revada si sa aduca ceva modificari legii , un singur articol ar fi suficient..sa se faca mentiunea ca prevederile nu se aplica celor care detin deja mai mult de 2 spatii..este imoral ca unuia care are peste 2 imobile cu destinatie de locuit sa ii mai dam o vila sau palat si pe cele personale sa le inchirieze
ANONIM a comentat Ordin 67 2017
    Exista vreun template pentru Raport?
ANONIM a comentat Hotărârea 1202 2010
    Nu am gasit niciunde cum se calculeaza tariful pe unitatea de masura (metri cadere/luna) x ore functionare. Cum sa calculez metri cadere / luna???
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu