Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 586 din 21 mai 2003

privind aprobarea Planului de actiuni pe anul 2003 pentru dezvoltarea mediului de afaceri in Romania

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 387 din  5 iunie 2003


SmartCity3


    In temeiul art. 107 din Constitutie si al art. 11 lit. f) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor, cu modificarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Planul de actiuni pe anul 2003 pentru dezvoltarea mediului de afaceri in Romania, prevazut in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    (1) Ministerele si organele prevazute in planul de actiuni au obligatia de a actiona pentru indeplinirea sarcinilor ce le revin, la termenele stabilite.
    (2) In vederea implementarii planului de actiuni, ministerele implicate si ceilalti factori interesati vor consulta si vor colabora cu patronatele, asociatiile profesionale si organizatiile neguvernamentale.
    Art. 3
    Ministerul Dezvoltarii si Prognozei va coordona activitatea consultantilor pentru mediul de afaceri, preluand expertiza si asigurand comunicarea operativa intre partile implicate.
    Art. 4
    Ministerul Dezvoltarii si Prognozei va monitoriza implementarea planului de actiuni cu sprijinul celorlalte ministere implicate, raportand trimestrial Guvernului asupra stadiului realizarii acestuia.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul dezvoltarii si prognozei,
                         Gheorghe Romeo Leonard Cazan

    ANEXA 1 *1)

    *1) Anexa este reprodusa in facsimil.

                           PLAN DE ACTIUNI PE ANUL 2003
                pentru dezvoltarea mediului de afaceri in Romania

 ______________________________________________________________________________
|Nr.  |               Actiunea               |   Responsabil  |     Termen     |
|crt. |                                      |                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
|  I. |Prioritate: Eficientizarea dialogului |                |                |
|     |Guvern - mediu de afaceri/societatea  |                |                |
|     |civila.                               |                |                |
|     |                                      |                |                |
|  1*.|Operationalizarea site-ului specific  | MDP;           | Sem. I 2003    |
|     |mediului de afaceri:                  | Grupul de      |                |
|     |www.mdp-mediuafaceri.ro.:             | lucru, cu      |                |
|     |- definitivarea si actualizarea       | asistenta Phare|                |
|     |  periodica a informatiilor site-ului |                |                |
|     |  mediului de afaceri;                |                |                |
|     |- crearea de link-uri cu ministerele  |                |                |
|     |  interesate in dezvoltarea mediului  |                |                |
|     |  de afaceri;                         |                |                |
|     |- urmarirea implementarii site-ului   |                |                |
|     |  in activitatea de consultanta si    |                |                |
|     |  studierea posibilitatilor obtinerii |                |                |
|     |  de fonduri pentru finantarea        |                |                |
|     |  actiunilor privind mediul de afaceri|                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
|  2. |Asigurarea unei politici              | MIP, MDP;      | Trimestrial    |
|     |guvernamentale coerente si            | ministerele cu |                |
|     |transparente cu impact pozitiv asupra | atributii de   |                |
|     |mediului de afaceri:                  | reglementare   |                |
|     |- cunoasterea opiniei partenerilor de | care au impact |                |
|     |  dialog antrenati in mediul de       | asupra         |                |
|     |  afaceri si organizarea de intalniri | mediului de    |                |
|     |  trimestriale ale conducerilor       | afaceri        |                |
|     |  ministerelor economice cu           |                |                |
|     |  patronatele, Consiliul              |                |                |
|     |  Investitorilor Straini si           |                |                |
|     |  comunitatea oamenilor de afaceri, in|                |                |
|     |  formele sale institutionalizate;    |                |                |
|     |- efectuarea de analize semestriale   |                | Semestrial     |
|     |  cu raportare anuala in Guvern, in   |                |                |
|     |  conformitate cu prevederile         |                |                |
|     |  Legii nr. 52/2003 privind           |                |                |
|     |  transparenta decizionala in         |                |                |
|     |  administratia publica;              |                |                |
|     |- intalniri anuale ale Primului       |                | Anual          |
|     |  Ministru cu patronatele si Consiliul|                |                |
|     |  Investitorilor Straini;             |                |                |
|     |- republicarea periodica, in situatia | Ministerele cu | Permanent      |
|     |  unor modificari repetate, a actelor | atributii de   |                |
|     |  normative cu privire la functionarea| reglementare   |                |
|     |  societatilor comerciale, obligatiile| in domeniile   |                |
|     |  fiscale, raspunderea conducerii     | specificate    |                |
|     |  agentilor economici.                |                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
|  3*.|Initierea si derularea campaniei de   | MIP;           | Trim. IV 2003  |
|     |mediatizare a masurilor guvernamentale| MFP, MDP       |                |
|     |cu impact in mediul de afaceri:       |                |                |
|     |- aprobarea fondurilor necesare de    |                |                |
|     |  catre MFP-BM;                       |                |                |
|     |- organizarea de catre MFP si MIP a   |                | Sept. 2003     |
|     |  licitatiei in vederea selectarii    |                |                |
|     |  consultantului si a firmei          |                |                |
|     |  specializate de mediatizare;        |                |                |
|     |- organizarea si derularea unei       |                | Sept. 2003     |
|     |  campanii de informare si            |                |                |
|     |  constientizare publica asupra       |                |                |
|     |  Legii nr. 52/2003 privind           |                |                |
|     |  transparenta decizionala in         |                |                |
|     |  administratia publica, mediul de    |                |                |
|     |  afaceri reprezentand unul din       |                |                |
|     |  grupurile-tinta ale acestei actiuni.|                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
|  4. |Organizarea sondajului anual in       | MDP;           | Trim. IV 2003  |
|     |vederea monitorizarii si evaluarii    | Grupul de lucru|                |
|     |impactului reglementarilor            |                |                |
|     |guvernamentale asupra mediului de     |                |                |
|     |afaceri, analiza comparativa a        |                |                |
|     |rezultatelor sondajelor, evidentierea |                |                |
|     |progreselor si mediatizarea acestora: |                |                |
|     |- asigurarea fondurilor necesare      |                | Sept. 2003     |
|     |  efectuarii sondajului pe un esantion|                |                |
|     |  de circa 1500 firme private;        |                |                |
|     |- initierea si derularea sondajului   |                | Oct. - Nov.    |
|     |  de catre o firma independenta       |                | 2003           |
|     |  specializata in sondaje si cercetare|                |                |
|     |  de piata cu asistenta, metodologia  |                |                |
|     |  si instrumentele FIAS-BM;           |                |                |
|     |- analiza si publicarea rezultatelor  |                | Dec. 2003      |
|     |  sondajului;                         |                |                |
|     |- analiza comparativa a rezultatelor  |                | Trim. I 2004   |
|     |  studiilor (2000, 2002, 2003),       |                |                |
|     |  evidentierea progreselor si         |                |                |
|     |  mediatizarea acestora.              |                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
| II. |Prioritate: Simplificarea si          |                |                |
|     |imbunatatirea procedurilor            |                |                |
|     |administrative.                       |                |                |
|     |                                      |                |                |
|  5*.|Realizarea Registrului unic de control| MFP;           | Sem. II 2003   |
|     |al societatilor comerciale controlate | MI; MDP        |                |
|     |in vederea evitarii suprapunerii      |                |                |
|     |actiunilor de control executate de    |                |                |
|     |institutiile si organele abilitate:   |                |                |
|     |- urmarirea adoptarii in procedura de |                | Mai - Iunie    |
|     |  urgenta de catre Parlament, a       |                | 2003           |
|     |  proiectului de lege pentru          |                |                |
|     |  realizarea registrului unic de      |                |                |
|     |  control (proiectul de lege a fost   |                |                |
|     |  examinat in sedinta de Guvern din   |                |                |
|     |  06.03.2003);                        |                |                |
|     |- urmarirea implementarii Registrului |                | Dec. 2003      |
|     |  unic de control la toate societatile|                |                |
|     |  comerciale;                         |                |                |
|     |- analiza in Guvern a rezultatelor    |                |                |
|     |  obtinute in urma introducerii       |                |                |
|     |  Registrului unic de control.        |                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
|  6*.|Corelarea activitatilor de inspectie  | MFP; MI;       |                |
|     |si control economic:                  | MDP            |                |
|     |- studiul privind eliminarea          |                |                |
|     |  paralelismelor in activitatea de    |                |                |
|     |  control;                            |                |                |
|     |- evaluarea posibilitatilor preluarii |                | Sem. II 2003   |
|     |  atributiilor politiei economice de  |                |                |
|     |  catre Garda Financiara; prezentarea |                |                |
|     |  in Guvern a concluziilor studiului  |                |                |
|     |  de evaluare a preluarii atributiilor|                |                |
|     |  politiei economice de catre Garda   |                |                |
|     |  Financiara.                         |                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
|  7. |Imbunatatirea modalitatilor de        | MFP;           | Trim. IV 2003  |
|     |efectuare a inspectiilor in vederea   | MI, MMSS, MSF, |                |
|     |evitarii paralelismelor si            | MAPM, MAAP, MAP|                |
|     |suprapunerilor si cresterea rolului   |                |                |
|     |preventiv si educational, concomitent |                |                |
|     |cu reducerea caracterului punitiv al  |                |                |
|     |acestora:                             |                |                |
|     |- constituirea unui grup tehnic, cu   |                | Oct. 2003      |
|     |  participarea tuturor institutiilor  |                |                |
|     |  abilitate, pentru realizarea unui   |                |                |
|     |  studiu pe baza caruia sa fie        |                |                |
|     |  promovat un nou sistem de control   |                |                |
|     |  pentru Romania, care sa fie         |                |                |
|     |  echitabil si eficient;              |                |                |
|     |- prezentarea in Guvern a concluziilor|                | Nov. 2003      |
|     |  studiului cu privire la noul sistem |                |                |
|     |  de control in Romania;              |                |                |
|     |- implementarea noului sistem         |                | Sem. I 2004    |
|     |  imbunatatit de control.             |                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
|  8*.|Elaborarea Codului Fiscal: | MFP            | Dec. 2003      |
|     |- elaborarea si mediatizarea          |                | Sept. 2003     |
|     |  proiectului de Cod Fiscal;          |                |                |
|     |- definitivarea proiectului de act    |                | Dec. 2003      |
|     |  normativ si supunerea spre aprobare |                |                |
|     |  Guvernului.                         |                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
|  9*.|Adoptarea Codului Unic de Inregistrare| MJ(RC), MFP    | Sem. I 2004    |
|     |pentru toate societatile comerciale:  |                |                |
|     |- preschimbarea certificatului de     |                |                |
|     |  inmatriculare si a certificatului   |                |                |
|     |  de inregistrare fiscala.            |                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
| 10. |Continuarea simplificarii procesului  | MJ(RC), MAAP,  | Trim. IV 2003  |
|     |de inregistrare si autorizare a       | MSF, MI, MAPM, |                |
|     |firmelor:                             | MMSS           |                |
|     |- renuntarea la procedura de          |                |                |
|     |  autorizare la inregistrarea firmelor|                |                |
|     |  (sanitara, sanitar-veterinara,      |                |                |
|     |  inspectia muncii, protectia         |                |                |
|     |  mediului, prevenirea si stingerea   |                |                |
|     |  incendiilor), autorizarea urmand a  |                |                |
|     |  fi facuta ulterior inregistrarii,   |                |                |
|     |  la inceperea activitatii;           |                |                |
|     |- renuntarea la fisa de impozitare    | MFP            | Trim. IV 2003  |
|     |  calculata pe baza anului precedent, |                |                |
|     |  in cazul persoanelor fizice         |                |                |
|     |  autorizate, intrucat veniturile     |                |                |
|     |  acestora sunt fluctuante;           |                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
| 11. |Continuarea investigatiilor in unele  | Grupul de      | Trim. IV 2003  |
|     |domenii pentru explorarea solutiilor  | lucru;         |                |
|     |practice de reducere si stopare a     | ministerele cu |                |
|     |coruptiei administrative:             | atributii de   |                |
|     |- constituirea de grupuri speciale de | reglementare   | Iunie 2003     |
|     |  lucru pentru continuarea            | care au impact |                |
|     |  investigatiilor in domeniile        | asupra mediului|                |
|     |  generatoare de coruptie si          | de afaceri     |                |
|     |  publicarea seturilor de reglementari|                |                |
|     |  si a criteriilor de acordare a      |                |                |
|     |  autorizatiilor, aprobarilor,        |                |                |
|     |  avizelor, licentelor, permiselor;   |                |                |
|     |- urmarirea implementarii masurilor   |                | Sept. 2003     |
|     |  pentru prevenirea si combaterea     |                |                |
|     |  actelor de coruptie;                |                |                |
|     |- prezentarea in Guvern a concluziilor|                | Nov. 2003      |
|     |  rezultate din actiunile intreprinse.|                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
| 12*.|Continuarea derularii Programului     | MLPTL, MAP;    | Sem. II 2003   |
|     |pilot de realizare a lucrarilor de    | MJ, MDP        | (pentru prima  |
|     |introducere a cadastrului             |                | faza 114       |
|     |imobiliar-edilitar si a Programului   |                | localitati)    |
|     |pilot de constituire a bancilor de    |                |                |
|     |date urbane, la nivelul               |                |                |
|     |intravilanului localitatilor:         |                |                |
|     |- asigurarea finantarii actiunilor de |                |                |
|     |  la bugetul statului.                |                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
| 13. |Masuri pentru eficientizarea          | MFP-DGV        | Trim. IV 2003  |
|     |activitatilor care se desfasoara in   |                |                |
|     |sectorul vamal:                       |                |                |
|     |- asigurarea de catre Ministerul      |                |                |
|     |  Finantelor Publice a fondurilor     |                |                |
|     |  necesare realizarii unui studiu de  |                |                |
|     |  catre o institutie independenta     |                |                |
|     |  specializata in sondaje si          |                |                |
|     |  cercetari de piata;                 |                |                |
|     |- efectuarea studiului pentru         |                |                |
|     |  stabilirea masurilor de             |                |                |
|     |  eficientizare a activitatilor si de |                |                |
|     |  eliminare a coruptiei.              |                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
|III. |Prioritate: Elaborarea si             | ARIS;          | Dec. 2003      |
|     |implementarea unui mecanism unitar de | BNR, INS       |                |
|     |inregistrare si organizare a evidentei|                |                |
|     |investitiilor:                        |                |                |
|     |                                      |                |                |
| 14. |- analiza mecanismului actual de      |                |                |
|     |  inregistrare si organizare a        |                |                |
|     |  evidentei investitiilor straine in  |                |                |
|     |  Romania si identificarea            |                |                |
|     |  posibilitatilor de imbunatatire a   |                |                |
|     |  raportarilor operative a acestora.  |                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
| IV. |Prioritate: Implementarea principiilor| MIR-OPSPI,     | Sem. I 2003    |
|     |guvernarii corporative.               | APAPS;         |                |
|     |                                      | MFP, CNVM      |                |
|     |                                      |                |                |
| 15*.|Adoptarea unui set de norme           |                |                |
|     |referitoare la guvernarea corporativa:|                |                |
|     |- definitivarea de catre Comisia de   |                | Mai 2003       |
|     |  lucru reunita la APAPS a proiectelor|                |                |
|     |  de acte normative privind aprobarea |                |                |
|     |  principiilor guvernarii corporative |                |                |
|     |  si a contractului de administrare;  |                |                |
|     |- supunerea dezbaterii publice a      |                | Iunie 2003     |
|     |  proiectelor de acte normative       |                |                |
|     |  mentionate in vederea aprobarii.    |                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
|  V. |Prioritate: Intarirea structurilor    |                |                |
|     |institutionale angrenate in reformele |                |                |
|     |pentru imbunatatirea mediului de      |                |                |
|     |afaceri.                              |                |                |
|     |                                      |                |                |
| 16. |Consolidarea si modificarea           | MDP;           | Trim. II 2003  |
|     |componentei Grupului de lucru         | toate          |                |
|     |responsabilizat cu monitorizarea      | ministerele    |                |
|     |implementarii Planului de actiuni     |                |                |
|     |pentru dezvoltarea mediului de afaceri|                |                |
|     |in Romania, concomitent cu            |                |                |
|     |consolidarea structurii institutionale|                |                |
|     |a MDP - Directia mediu de afaceri:    |                |                |
|     |- elaborarea si aprobarea Hotararii   |                |                |
|     |  Guvernului privind actualizarea si  |                |                |
|     |  completarea componentei Grupului de |                |                |
|     |  lucru in functie de interesele      |                |                |
|     |  partilor implicate;                 |                |                |
|     |- includerea in programul de reforma  |                |                |
|     |  a unei componente de consolidare    |                |                |
|     |  institutionala destinata dezvoltarii|                |                |
|     |  structurii existente in MDP.        |                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
| 17. |Elaborarea si implementarea unui      |                |                |
|     |sistem integrat public-privat de      |                |                |
|     |colaborare:                           |                |                |
|     |- incheierea si operationalizarea unui| CCIRB, MDP     | Trim. IV 2003  |
|     |  protocol de colaborare intre CCIRB  |                |                |
|     |  (inclusiv la nivel teritorial) si   |                |                |
|     |  MDP pentru coordonarea si           |                |                |
|     |  armonizarea dinamica a politicilor  |                |                |
|     |  economice cu impact asupra mediului |                |                |
|     |  de afaceri;                         |                |                |
|     |- organizarea de seminarii            |                | Trim. III - IV |
|     |  profesionale de pregatire a grupelor|                | 2003           |
|     |  de specialisti pentru culegerea     |                |                |
|     |  datelor, elaborarea rapoartelor si  |                |                |
|     |  monitorizarea mediului de afaceri   |                |                |
|     |  in intreaga sa complexitate.        |                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
| 18. |Realizarea unui Program comun in      | MEC, MIMMC     | Trim. IV 2003  |
|     |scopul initierii si sustinerii unor   |                |                |
|     |incubatoare de inovare si afaceri,    |                |                |
|     |care sa valorifice si rezultatele     |                |                |
|     |cercetarii stiintifice.               |                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
| 19. |Realizarea inventarului obstacolelor  | MDP, fiecare   | Sem. II 2003   |
|     |si barierelor administrative,         | minister pentru|                |
|     |legislative sau de alta natura care   | aria de        |                |
|     |influenteaza negativ mediul de        | competenta;    |                |
|     |afaceri, stabilirea                   | Grupul de lucru|                |
|     |responsabilitatilor, a masurilor de   |                |                |
|     |rezolvare si monitorizarea            |                |                |
|     |indeplinirii acestora.                |                |                |
|_____|______________________________________|________________|________________|
    *) Masuri preluate din Planul de actiuni pe anul 2002, aflate in diferite stadii de implementare.

    Legenda
    MAP   - Ministerul Administratiei Publice
    MIR   - Ministerul Industriei si Resurselor
    MAPM  - Ministerul Apelor si Protectiei Mediului
    MMSS  - Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale
    MDP   - Ministerul Dezvoltarii si Prognozei
    MIP   - Ministerul Informatiilor Publice
    MIMMC - Ministerul pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii si Cooperatie
    CCIRB - Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti
    FIC   - Consiliul Investitorilor Straini
    DGV   - Directia Generala a Vamilor
    MFP   - Ministerul Finantelor Publice
    MSF   - Ministerul Sanatatii si Familiei
    MI    - Ministerul de Interne
    MLPTL - Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei
    MJ    - Ministerul Justitiei
    MIE   - Ministerul Integrarii Europene
    SGG   - Secretariatul General al Guvernului
    MRP   - Ministerul pentru Relatia cu Parlamentul
    OPSPI - Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie
    CNVM  - Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare
    BNR   - Banca Nationala a Romaniei
    RC      Registrul Comertului
    INS     Institutul National de Statistica



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 586/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 586 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 586/2003
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu