Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECRET Nr

DECRET   Nr. 26 din  3 februarie 1976

pentru ratificarea Conventiei dintre guvernul Republicii Socialiste Romania si guvernul Regatului Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si castiguri in capital, semnata la Bucuresti la 18 septembrie 1975

ACT EMIS DE: CONSILIUL DE STAT

ACT PUBLICAT IN: BULETINUL OFICIAL  NR. 13 din 12 februarie 1976


SmartCity3


    EXPUNERE DE MOTIVE

    Dezvoltarea relatiilor economice, culturale si de cooperare industriala si tehnico-stiintifica dintre Republica Socialista Romania si Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord a facut necesara reglementarea juridica a regimului fiscal al veniturilor rezidentilor uneia dintre parti realizate pe teritoriul celeilalte parti. Ca urmare, la 18 septembrie 1975 a fost semnata la Bucuresti Conventia dintre guvernul Republicii Socialiste Romania si guvernul Regatului Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si castiguri in capital.
    In conventie sunt precizate impozitele din ambele tari care cad sub incidenta acesteia si este reglementat modul cum vor actiona, sub raport fiscal, statele contractante in legatura cu diferite bunuri si venituri impozabile realizate din surse aflate pe teritoriul unui stat si cuvenite beneficiarilor din celalalt stat contractant, cum sunt: beneficiile intreprinderilor, dobanzile la creditele comerciale, comisioanele, dividendele, drepturile de licenta, veniturile realizate de liber profesionisti, veniturile din retributii, cele realizate de artistii profesionisti si de sportivi, de studenti si stagiari, de profesori si cercetatori, precum si alte venituri.
    Totodata, in conventie se prevede modul cum va actiona fiecare stat contractant pentru inlaturarea dublei impuneri, pentru evitarea unei impozitari care nu este conforma cu prevederile din conventie sau pentru solutionarea situatiilor neprevazute in conventie.
    Prin dispozitiile pe care le contine, conventia stabileste un cadru juridic fiscal adecvat pentru dezvoltarea in continuare a relatiilor economice, culturale si de cooperare industriala si tehnico-stiintifica dintre cele doua state.
    Prin decretul alaturat al Consiliului de Stat se ratifica conventia sus-mentionata.

    Consiliul de Stat al Republicii Socialiste Romania decreteaza:

    ARTICOL UNIC
    Se ratifica Conventia dintre guvernul Republicii Socialiste Romania si guvernul Regatului Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si castiguri in capital, semnata la Bucuresti la 18 septembrie 1975.

              NICOLAE CEAUSESCU
              Presedintele
              Republicii Socialiste Romania


                     CONVENTIE
intre guvernul Republicii Socialiste Romania si guvernul Regatului Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si castiguri in capital

    Guvernul Republicii Socialiste Romania si guvernul Regatului Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord,
    dorind sa incheie o conventie pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si castiguri in capital,
    au convenit asupra urmatoarelor:

    Art. 1
    Persoane vizate
    Prezenta conventie se aplica persoanelor care sunt rezidente ale unuia sau ale ambelor state contractante.
    Art. 2
    Impozite vizate
    1. Impozitele care cad sub incidenta prezentei conventii sunt:
    a) in Romania:
    (i) impozitul pe veniturile obtinute de persoanele fizice si juridice;
    (ii) impozitul pe beneficiile societatilor mixte constituite cu participarea unor organizatii economice romane si a unor parteneri straini;
    (iii) impozitul pe veniturile obtinute din activitati agricole
    (mentionate mai jos ca impozit roman);
    b) in Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord:
    (i) impozitul pe venit;
    (ii) impozitul pe societati si
    (iii) impozitul asupra castigurilor din capital
    (mentionate mai jos ca impozit a Regatului Unit).
    2. Prezenta conventie se va aplica. de asemenea, oricaror impozite de natura identica sau analoaga care se vor stabili pe langa cele existente sau in locul acestora intr-un stat sau in celalalt stat contractant, dupa data semnarii prezentei conventii.
    Art. 3
    Definitii generale
    1. In sensul prezentei conventii, in masura in care contextul nu cere o interpretare diferita:
    a) termenul Romania indica teritoriul Republicii Socialiste Romania, precum si fundul marii si subsolul ariilor submarine dincolo de marea teritoriala asupra carora Romania exercita drepturi suverane in conformitate cu dreptul international si cu legislatia sa proprie, in scopul explorarii sau exploatarii resurselor naturale ale unor astfel de arii;
    b) termenul Regatul Unit indica Marea Britanie si Irlanda de Nord, cuprinzand orice arie in afara marii teritoriale a Regatului Unit care, in conformitate cu dreptul international, este sau poate fi indicata in viitor potrivit legislatiei Regatului Unit referitoare la platforma continentala, ca o arie inauntrul careia pot fi exercitate drepturile Regatului Unit cu privire la fundul marii, subsolul si resursele lor naturale;
    c) termenul national indica:
    (i) cu privire la Republica Socialista Romania, orice persoana fizica, care are cetatenia Republicii Socialiste Romania si orice persoana juridica sau alta entitate constituita in conformitate cu legislatia in vigoare in Republica Socialista Romania;
    (ii) cu privire la Regatul Unit, orice persoana fizica, care are statutul national de cetatean conform legislatiei Regatului Unit, in virtutea legaturii sale cu Regatul Unit, si orice persoana juridica, asociatie sau alta entitate, care isi dobandeste statutul ca atare potrivit legislatiei in vigoare in Regatul Unit;
    d) termenul impozit inseamna impozit al Regatului Unit sau impozit roman, dupa cum cere contextul;
    e) termenii un stat contractant si celalalt stat contractant indica Regatul Unit sau Romania, dupa cum cere contextul;
    f) termenul persoana cuprinde o persoana fizica, o societate si orice alta grupare de persoane;
    g) termenul societate indica orice persoana juridica, inclusiv o societate mixta constituita conform legislatiei romane sau orice entitate care este considerata ca persoana juridica din punct de vedere fiscal;
    h) expresiile intreprindere a unui stat contractant si intreprindere a celuilalt stat contractant indica, dupa caz, o intreprindere exploatata de un rezident al unui stat contractant si o intreprindere exploatata de un rezident al celuilalt stat contractant;
    i) expresia trafic international inseamna orice transport cu o nava, aeronava sau cu un vehicul feroviar sau rutier exploatat de o intreprindere care are locul conducerii efective intr-un stat contractant, cu exceptia cand un astfel de transport este facut numai intre doua locuri in celalalt stat contractant;
    j) expresia autoritate competenta inseamna:
    (i) in cazul Romaniei, ministrul finantelor sau reprezentantul sau autorizat;
    (ii) in cazul Regatului Unit, Commissioners of Inland Revenue sau reprezentantul lor autorizat.
    2. Privitor la aplicarea prezentei conventii de catre un stat contractant, orice termen care nu este altfel definit va avea, daca contextul nu cere altfel, intelesul pe care il are in conformitate cu legislatia acelui stat contractant privitoare la impozitele care fac obiectul prezentei conventii.
    Art. 4
    Domiciliul fiscal
    1. In sensul prezentei conventii, expresia rezident al unui stat contractant inseamna, sub rezerva prevederilor paragrafelor 2 si 3 ale acestui articol, orice persoana care, in virtutea prevederilor legale ale acelui stat, este subiect de impunere in acel stat datorita domiciliului sau, resedintei sale, sediului conducerii sau pe baza oricarui alt criteriu de natura analoaga. Expresiile rezident al Regatului Unit si rezident al Romaniei vor fi interpretate in mod corespunzator.
    2. Cand, potrivit dispozitiilor paragrafului 1 al acestui articol, o persoana fizica este rezidenta a ambelor state contractante, atunci conditia sa juridica se va determina conform regulilor urmatoare:
    a) persoana este considerata ca rezidenta a statului contractant in care dispune de o locuinta permanenta (home). Daca dispune de o locuinta permanenta (home) in ambele state contractante, ea va fi considerata ca rezidenta a statului contractant cu care legaturile sale personale si economice sunt mai stranse (centrul intereselor vitale);
    b) daca statul contractant in care persoana fizica are centrul intereselor sale vitale nu poate fi determinat sau daca aceasta persoana nu dispune de o locuinta permanenta (home) in nici unul dintre statele contractante, atunci va fi considerata rezidenta a statului contractant in care locuieste in mod obisnuit;
    c) daca aceasta persoana locuieste in mod obisnuit in ambele state contractante sau daca nu locuieste in mod obisnuit in nici unul dintre ele, ea va fi considerata ca rezidenta a statului contractant al carui cetatean este;
    d) daca aceasta persoana este un cetatean al ambelor state contractante sau al nici unuia dintre ele autoritatile competente ale statelor contractante transeaza problema de comun acord.
    3. Cand, potrivit dispozitiilor paragrafului 1 al acestui articol, o persoana, alta decat o persoana fizica, este rezidenta a ambelor state contractante, atunci va fi considerata ca rezidenta a statului unde se gaseste sediul conducerii sale efective.
    Art. 5
    Sediul permanent
    1. In sensul prezentei conventii, expresia sediu permanent indica o instalatie fixa de afaceri in care intreprinderea exercita in total sau in parte activitatea sa.
    2. Expresia sediu permanent cuprinde indeosebi:
    a) un sediu de conducere;
    b) o sucursala;
    c) un birou;
    d) o uzina;
    e) un atelier;
    f) o mina, un put de petrol, o cariera sau orice alt loc de extractie a bogatiilor naturale;
    g) o instalatie sau constructie (structure) folosita pentru explorarea resurselor naturale;
    h) un santier de constructie sau montaj a carui durata depaseste 12 luni.
    3. Expresia sediu permanent nu include:
    a) folosirea unor instalatii numai in scopul depozitarii, expunerii sau livrarii urmare unui contract de vanzare a produselor sau marfurilor apartinand intreprinderii;
    b) mentinerea unui stoc de produse sau marfuri apartinand intreprinderii numai in scopul depozitarii, expunerii sau livrarii;
    c) mentinerea unui stoc de produse sau marfuri apartinand intreprinderii numai in scopul prelucrarii de catre o alta intreprindere;
    d) mentinerea unei instalatii fixe de afaceri numai in scopul cumpararii de produse ori marfuri sau de a culege informatii pentru intreprindere;
    e) mentinerea unei instalatii fixe de afaceri numai in scop de publicitate, de a furniza informatii, pentru cercetari stiintifice sau activitati analoage care au caracter pregatitor sau auxiliar pentru intreprindere.
    4. O intreprindere a unui stat contractant va fi considerata ca are un sediu permanent in celalalt stat contractant daca desfasoara activitatea de a furniza in acel celalalt stat contractant serviciile artistilor si sportivilor mentionati la art. 18.
    5. O persoana activand in unul dintre statele contractante in numele unei intreprinderi a celuilalt stat contractant - alta decat un agent cu statut independent caruia ii sunt aplicabile prevederile paragrafului 6 al prezentului articol - va fi considerata ca "sediu permanent" in primul stat mentionat, daca are imputernicirea pe care o exercita in mod obisnuit in acel stat de a incheia contracte in numele intreprinderii, in afara de cazul cand activitatea acestei persoane este limitata la cumpararea de produse sau marfuri pentru intreprindere.
    6. Nu se considera ca o intreprindere a unui stat contractant are un sediu permanent in celalalt stat contractant numai pentru faptul ca aceasta isi desfasoara activitatea in acel celalalt stat printr-un intermediar (broker), un comisionar general sau oricare alt reprezentant cu statut independent, cu conditia ca aceste persoane sa actioneze in cadrul activitatii lor obisnuite.
    7. Faptul ca o societate rezidenta a unui stat contractant controleaza sau este controlata de catre o societate rezidenta a celuilalt stat contractant sau care isi desfasoara activitatea in acel celalalt stat (fie printr-un sediu permanent sau in alt mod) nu este suficient prin el insusi pentru a face din una dintre aceste societati un sediu permanent al celeilalte.
    Art. 6
    Venituri din bunuri imobiliare
    1. Veniturile provenind din bunuri imobile, inclusiv venituri din agricultura sau silvicultura, pot fi impuse in statul contractant in care aceste bunuri sunt situate.
    2. a) Termenul bunuri imobile va fi definit, sub rezerva prevederilor subparagrafului b) de mai jos, in conformitate cu legislatia statului contractant unde bunurile in discutie sunt situate;
    b) Termenul bunuri imobile va cuprinde, in orice caz, toate accesoriile bunurilor imobile, septelul de animale si instalatiile folosite in exploatarile agricole si forestiere, drepturile asupra carora se aplica prevederile dreptului privat cu privire la proprietatea funciara, uzufructul bunurilor imobile si drepturile la rente variabile sau fixe pentru exploatarea sau concesionarea exploatarii zacamintelor minerale, izvoarelor si altor bogatii naturale; navele si aeronavele nu sunt considerate ca bunuri imobile.
    3. Prevederile paragrafului 1 al acestui articol se aplica veniturilor obtinute din exploatarea directa, din inchirierea sau din folosirea in orice alta forma a bunurilor imobile.
    4. Prevederile paragrafelor 1 si 3 ale acestui articol se aplica, de asemenea, veniturilor provenind din bunuri imobile ale unei intreprinderi si veniturilor din bunuri imobile folosite la exercitarea unei profesiuni libere.
    Art. 7
    Beneficiile intreprinderilor
    1. Beneficiile unei intreprinderi a unui stat contractant vor fi impozabile numai in acel stat, in afara de cazul cand intreprinderea desfasoara activitatea sa in celalalt stat contractant printr-un sediu permanent aflat in acel stat. Daca intreprinderea exercita activitatea sa in modul mai sus aratat, beneficiile intreprinderii pot fi impuse in celalalt stat, dar numai in masura in care aceste beneficii sunt atribuibile acelui sediu permanent.
    9. Sub rezerva prevederilor paragrafului 3 al acestui articol, cand o intreprindere a unui stat contractant exercita activitatea sa si in celalalt stat contractant printr-un sediu permanent aflat in acel stat, se vor atribui in fiecare stat contractant acelui sediu permanent beneficiile pe care le-ar fi putut realiza daca ar fi constituit o intreprindere distincta si separata exercitand activitati identice sau analoage, in conditii identice sau analoage si tratand cu toata independenta cu intreprinderea al carui sediu permanent este.
    3. La determinarea beneficiilor unui sediu permanent se vor acorda ca deduceri cheltuielile intreprinderii, facute pentru scopurile urmarite de sediul permanent, inclusiv cheltuielile de conducere si cheltuielile generale de administrare, indiferent de faptul ca s-au efectuat in statul contractant in care se afla sediul permanent sau in alta parte.
    4. In masura in care intr-un stat contractant se obisnuieste sa se determine beneficiile de atribuit unui sediu permanent pe baza unei repartizari a beneficiilor totale ale intreprinderii catre diferitele ei parti, nici o prevedere a paragrafului 2 nu va impiedica acel stat contractant de a determina beneficiile de impus printr-o atare repartizare, in masura in care este uzual; totusi, metoda de repartizare adoptata va trebui sa fie de asa natura incat rezultatul sa fie in concordanta cu principiile cuprinse in acest articol.
    5. Nu se va atribui nici un beneficiu unui sediu permanent numai pentru simplul fapt ca acel sediu permanent cumpara produse sau marfuri pentru intreprindere.
    6. In aplicarea prevederilor paragrafelor precedente, beneficiile de atribuit sediului permanent se vor determina an de an prin aceeasi metoda, afara de cazul cand sunt motive suficiente si temeinice de a se proceda in alt mod.
    7. Cand beneficiile cuprind venituri din cele care sunt tratate separat in alte articole ale prezentei conventii, dispozitiile acelor articole nu vor fi afectate de prevederile prezentului articol.
    Art. 8
    Transporturi internationale
    Beneficiile din exploatarea in trafic international a navelor, aeronavelor sau a vehiculelor feroviare si rutiere sunt impozabile numai in statul contractant in care se afla conducerea efectiva a intreprinderii.
    Art. 9
    Intreprinderi asociate
    Atunci cand:
    a) o intreprindere a unui stat contractant participa direct sau indirect la conducerea, controlul sau la capitalul unei intreprinderi a celuilalt stat contractant sau cand
    b) aceleasi persoane participa direct sau indirect la conducerea, controlul sau la capitalul unei intreprinderi a unui stat contractant si al unei intreprinderi a celuilalt stat contractant, si cand, si intr-un caz si in celalalt caz, cele doua intreprinderi sunt legate in relatiile lor financiare sau comerciale prin conditii acceptate sau impuse care difera de acelea care ar fi fost stabilite intre intreprinderi independente, atunci beneficiile care fara aceste conditii ar fi fost obtinute de catre una dintre intreprinderi, dar nu au putut fi obtinute in fapt datorita acestor conditii, pot fi incluse in beneficiile acelei intreprinderi si impuse in consecinta.
    Art. 10
    Dividende
    1. Dividendele obtinute de la o societate rezidenta a Romaniei de catre o persoana rezidenta a Regatului Unit pot fi impuse in Regatul Unit. Astfel de dividende pot fi, de asemenea, impuse si in Romania, dar cand acestea apartin unui beneficiar efectiv rezident al Regatului Unit, impozitul perceput nu va depasi:
    a) 10 la suta din suma bruta a dividendelor, daca beneficiarul efectiv este o societate care controleaza direct sau indirect cel putin 25 la suta din actiunile cu drept de vot ale societatii platitoare de dividende;
    b) in toate celelalte cazuri, 15 la suta din suma bruta a dividendelor.
    2. Dividendele obtinute de la o societate rezidenta a Regatului Unit de catre un rezident al Romaniei pot fi impuse in Romania. Astfel de dividende pot fi, de asemenea, impuse si in Regatul Unit, in conformitate cu legislatia Regatului Unit, dar cand astfel de dividende apartin unui beneficiar efectiv rezident al Romaniei impozitul astfel perceput nu va depasi:
    a) 10 la suta din suma bruta a dividendelor, daca beneficiarul efectiv este o societate care controleaza direct sau indirect cel putin 25 la suta din actiunile cu drept de vot ale societatii platitoare de dividende;
    b) in toate celelalte cazuri, 15 la suta din suma bruta a dividendelor.
    3. Cu toate acestea, atat timp cat o persoana fizica rezidenta in Regatul Unit este indreptatita la un credit de impozit cu privire la dividendele platite de o societate rezidenta in Regatul Unit, se vor aplica urmatoarele prevederi ale acestui paragraf, in locul prevederilor paragrafului 2 al prezentului articol:
    a) (i) dividendele obtinute de catre un rezident al Romaniei de la o societate rezidenta a Regatului Unit pot fi impuse in Romania;
    (ii) cand un rezident al Romaniei este indreptatit la un credit de impozit cu privire la un astfel de dividend conform subparagrafului b) al acestui paragraf, se poate, de asemenea, percepe impozit in Regatul Unit, calculat cu o cota care sa nu depaseasca 15 la suta si, in conformitate cu legislatia Regatului Unit, asupra totalului sumei sau valorii acelui dividend si al sumei acelui credit de impozit;
    (iii) cu exceptia celor prevazute in subparagraful a) (ii) al acestui paragraf, dividendele obtinute de la o societate care este rezidenta a Regatului Unit si care apartin unui beneficiar efectiv rezident al Romaniei vor fi scutite de orice impozite care se percep asupra dividendelor in Regatul Unit.
    b) Un rezident al Romaniei care primeste dividende de la o societate rezidenta a Regatului Unit, sub rezerva prevederilor subparagrafului c) al acestui paragraf si cu conditia ca el sa fie beneficiarul efectiv al dividendelor, va fi indreptatit la creditul de impozit in raport cu acestea, la care o persoana fizica rezidenta in Regatul Unit ar fi fost indreptatita daca ar fi primit acele dividende, si la plata oricarei depasiri de astfel de credit peste obligatia sa fata de impozitul Regatului Unit.
    c) Prevederile subparagrafului b) al acestui paragraf nu se vor aplica cand beneficiarul efectiv al dividendelor este o societate care, fie singura, fie impreuna cu una sau mai multe societati asociate, controleaza direct sau indirect cel putin 10 la suta din actiunile cu drept de vot ale societatii platitoare de dividende. In vederea aplicarii prevederilor acestui paragraf, doua societati vor fi considerate a fi asociate daca una controleaza direct sau indirect mai mult de 50 la suta din actiunile cu drept de vot in cealalta societate sau o a treia societate controleaza mai mult de 50 la suta din puterea de vot in ambele societati.
    4. Termenul dividende folosit in prezentul articol indica venituri provenind din actiuni sau alte parti sociale prin care se participa la beneficii, care nu sunt creante, precum si venituri din parti sociale asimilate veniturilor din actiuni de catre legislatia fiscala a statului in care este rezidenta societatea distribuitoare a dividendelor si cuprinde, de asemenea, orice alt venit (altul decat dobanzile a caror impunere este limitata de prevederile art. 11 al prezentei conventii), care, in conformitate cu legislatia statului contractant al carui rezident este societatea platitoare a dividendelor, este considerat ca dividend sau distribuire a societatii.
    5. Prevederile paragrafului 1 sau, dupa caz, ale paragrafelor 2 si 3 ale prezentului articol nu se vor aplica cand rezidentul unuia dintre statele contractante are in celalalt stat contractant un sediu permanent si detinerea actiunilor pe baza carora se platesc dividendele este legata in mod efectiv de activitatea exercitata printr-un atare sediu permanent. In acest caz se aplica prevederile art. 7.
    6. Cand o societate rezidenta a unui stat contractant realizeaza beneficii sau venituri din celalalt stat contractant, acel celalalt stat nu poate percepe nici un impozit asupra dividendelor platite de acea societate persoanelor beneficiare efectiv care nu sunt rezidente ale celuilalt stat sau sa supuna beneficiile nedistribuite ale societatii unui impozit, chiar daca dividendele platite sau beneficiile nedistribuite se compun, in total sau in parte, din beneficii sau venituri provenind din acel celalalt stat.
    Art. 11
    Dobanzi
    1. Dobanzile provenind dintr-un stat contractant obtinute si apartinand efectiv unui rezident al celuilalt stat contractant pot fi impuse in acel celalalt stat.
    2. Totusi, atari dobanzi pot fi, de asemenea, impuse in statul contractant din care provin si in conformitate cu legislatia acelui stat, dar impozitul astfel stabilit nu poate depasi 10 la suta din suma bruta a dobanzilor.
    3. Termenul dobanzi folosit in prezentul articol indica venituri din efecte publice, din titluri de obligatiuni, indiferent daca sunt garantate ipotecar sau cu o clauza de participare la beneficii si din alte titluri de creante de orice natura, precum si orice alte venituri asimilate veniturilor din sume imprumutate, de legislatia fiscala a statului din care provin veniturile.
    4. Dispozitiile paragrafelor 1 si 2 ale prezentului articol nu se aplica daca beneficiarul efectiv al dobanzilor, fiind rezident al unui stat contractant, are in celalalt stat contractant din care provin aceste dobanzi un sediu permanent de care este legata creanta generatoare a dobanzilor. In acest caz se aplica prevederile art. 7.
    5. Dobanzile sunt considerate ca provenind dintr-un stat contractant cand platitorul este acel stat insusi, o subdiviziune politica, o autoritate locala sau un rezident al acelui stat. Cu toate acestea, daca debitorul, fie ca este sau nu rezident al unui stat contractant, are intr-un stat contractant un sediu permanent pentru care imprumutul generator de dobanzi a fost contractat si care sediu permanent suporta sarcina acestor dobanzi, atunci dobanzile mentionate sunt considerate ca provenind din statul contractant in care este situat sediul permanent.
    6. Daca, datorita relatiilor speciale existente intre platitor si beneficiarul efectiv sau relatiilor pe care ambii le intretin cu terte persoane, suma dobanzilor platite, tinand cont de creanta pentru care ele sunt platite, excede pe aceea asupra careia platitorul ar fi convenit cu beneficiarul efectiv in absenta unor astfel de relatii, prevederile prezentului articol se vor aplica numai la aceasta ultima suma. In acest caz, partea excedentara a platilor ramane impozabila conform legislatiei fiecarui stat contractant si tinand cont de celelalte dispozitii ale prezentei conventii.
    Art. 12
    Redevente
    1. Redeventele provenind dintr-un stat contractant, platite unui beneficiar efectiv, care este rezident al celuilalt stat contractant, pot fi impuse in acel celalalt stat.
    2. Totusi, aceste redevente pot fi, de asemenea, impuse in statul contractant din care provin si in conformitate cu legislatia acelui stat, dar impozitul astfel stabilit nu va depasi 15 la suta din suma bruta a redeventelor.
    3. Contrar prevederilor paragrafului 2 al acestui articol, in cazul redeventelor primite drept compensatie pentru folosirea sau concesionarea folosirii drepturilor de autor cu privire la opere literare, dramatice, muzicale, artistice sau stiintifice (inclusiv filme de cinematograf si filme sau benzi pentru emisiunile de radio sau televiziune), impozitul stabilit in statul din care provin astfel de redevente nu va depasi 10 la suta din suma bruta a redeventelor.
    4. Termenul redevente, asa cum este folosit in prezentul articol, indica platile de orice natura primite drept compensatie pentru folosirea sau concesionarea folosirii oricarui drept de autor asupra unei opere literare, artistice sau stiintifice (inclusiv filmele de cinematograf si filmele sau benzile magnetice destinate emisiunilor de televiziune sau radio), a oricarui brevet de inventie, marci de fabrica, de comert, desen sau model, plan, a unei formule sau a unui procedeu secret ori pentru folosirea sau concesionarea folosirii unui echipament industrial, comercial sau stiintific ori pentru informatii privind experienta in domeniul industrial, comercial sau stiintific.
    5. Dispozitiile paragrafelor 1, 2 si 3 ale prezentului articol nu se vor aplica daca beneficiarul efectiv al redeventelor, fiind rezident al unui stat contractant, are in celalalt stat contractant din care provin redeventele un sediu permanent de care se leaga efectiv dreptul sau bunul generator de redevente. In acest caz se vor aplica dispozitiile art. 7.
    6. Redeventele se vor considera ca provenind dintr-un stat contractant daca debitorul este acel stat, o subdiviziune politica, o autoritate locala sau un rezident din acel stat. Cu toate acestea, daca persoana platitoare a redeventelor, fie ca este sau nu rezidenta a unui stat contractant, are intr-un stat contractant un sediu permanent in legatura cu care a fost contractata obligatia platii redeventelor si care suporta sarcina platii acestora, atunci redeventele sunt considerate ca provenind din statul contractant in care este situat sediul permanent.
    7. Daca, datorita relatiilor speciale existente intre platitor si beneficiarul efectiv sau relatiilor pe care ambii le intretin cu terte persoane, cuantumul redeventelor platite, tinand cont de avantajul, dreptul sau informatiile pentru care se platesc, excede cuantumul asupra caruia s-ar fi convenit de platitor si beneficiarul efectiv in lipsa unor asemenea relatii, prevederile prezentului articol se aplica numai la acest ultim cuantum. In acest caz, partea excedentara a platilor ramane impozabila conform legislatiei fiecarui stat contractant, tinand cont de celelalte prevederi ale prezentei conventii.
    Art. 13
    Comisioane
    1. Comisioanele provenind dintr-un stat contractant si platite unui rezident al celuilalt stat contractant pot fi impuse in acel celalalt stat contractant.
    2. Comisioanele pot fi, de asemenea, impuse in statul contractant din care provin si in conformitate cu legislatia acelui stat contractant, dar, cand sunt platite unui rezident al celuilalt stat contractant, impozitul stabilit nu va depasi 12 1/2 la suta din suma bruta a comisioanelor.
    3. Termenul comisioane, astfel cum este folosit in prezentul articol, inseamna plati facute oricarei persoane pentru servicii prestate ca reprezentant, insa nu cuprinde platile pentru serviciile personale independente mentionate la art. 15 sau servicii personale dependente mentionate la art. 16.
    4. Prevederile paragrafelor 1 si 2 ale prezentului articol nu se vor aplica daca primitorul de comisioane, fiind un rezident al unuia dintre statele contractante, are in celalalt stat contractant din care provin comisioanele un sediu permanent de care comisioanele sunt legate in mod efectiv. In asemenea caz se vor aplica prevederile art. 7.
    5. Comisioanele se vor considera ca provin dintr-un stat contractant cand platitorul este guvernul acelui stat sau o subdiviziune politica din acesta, o autoritate locala sau un rezident al acelui stat contractant. Daca, totusi, persoana platitoare de comisioane, indiferent daca este sau nu rezidenta a unuia dintre statele contractante, are un sediu permanent in unul dintre statele contractante, in legatura cu care obligatia de a plati comisioanele a fost contractata si plata acestora este suportata de acel sediu permanent, atunci comisioanele vor fi considerate ca provin din acel stat contractant.
    6. Cand, datorita relatiilor speciale existent intre platitor si primitor sau intre ambii si alte persoane, cuantumul comisioanelor platite, tinand seama de serviciile pentru care se platesc, depaseste cuantumul asupra caruia ar fi cazut de acord platitorul si primitorul in lipsa unor atari relatii, prevederile acestui articol se vor aplica numai cuantumului din urma. In acest caz, partea excedentara a platilor ramane impozabila conform legislatiei fiecarui stat contractant, tinand cont de celelalte prevederi ale prezentei conventii.
    7. Daca un rezident al unuia dintre statele contractante care primeste comision provenind din celalalt stat contractant prefera, impozitul datorat in legatura cu acest comision pentru anul de impunere sau anul financiar in statul contractant din care provine comisionul va fi calculat ca si cum ar avea un sediu permanent in acel stat contractant si ca si cum acel comision ar fi impozabil, in conformitate cu art. 7, ca beneficii atribuibile acelui sediu permanent.
    Art. 14
    Castiguri din capital
    1. Castigurile provenind din instrainarea bunurilor imobile, astfel cum sunt definite la paragraful 2 al art. 6, sunt impozabile in statul contractant in care sunt situate asemenea bunuri.
    2. Castigurile provenind din instrainarea bunurilor mobile facand parte din activul unui sediu permanent pe care o intreprindere a unui stat contractant il are in celalalt stat contractant sau a bunurilor mobile tinand de o baza fixa de care dispune un rezident al unui stat contractant in celalalt stat contractant pentru exercitarea unei profesiuni libere, inclusiv asemenea castiguri provenind din instrainarea unui atare sediu permanent (singur sau impreuna cu intreaga intreprindere) sau a unei astfel de baze fixe sunt impozabile in celalalt stat.
    3. Contrar prevederilor paragrafului 2 al acestui articol, castigurile din capital obtinute din instrainarea de vapoare, avioane, vehicule feroviare sau rutiere exploatate in trafic international si din bunuri mobile tinand de exploatarea unor atari vapoare, avioane, vehicule feroviare si rutiere, se vor impune numai in statul contractant in care, in conformitate cu prevederile art. 8, sunt impozabile beneficiile din astfel de activitati.
    4. Castigurile provenind din instrainarea oricaror bunuri, altele decat cele mentionate la paragrafele 1, 2 si 3 ale prezentului articol, vor fi impozabile numai in statul contractant al carui rezident este persoana care instraineaza.
    Art. 15
    Profesiuni independente
    1. Veniturile realizate de catre un rezident al unui stat contractant din exercitarea pe cont propriu a unei profesiuni libere sau a altor activitati independente cu caracter analog sunt impozabile numai in acel stat, daca rezidentul nu dispune in celalalt stat contractant de o baza fixa pentru exercitarea activitatii sale sau nu este prezent in acel celalalt stat contractant o perioada sau perioade care depasesc in total 183 de zile in anul fiscal vizat. Daca dispune de o astfel de baza sau este prezent pe o atare perioada sau perioade, veniturile sunt impozabile in celalalt stat contractant, dar numai in masura in care acestea sunt atributiile mentionatei baze fixe sau perioadei ori perioadelor mentionate anterior.
    2. Expresia profesiuni libere cuprinde in special activitatile independente de ordin stiintific, literar, artistic, educativ sau pedagogic, precum si exercitarea independenta a profesiunii de medic, avocat, inginer, arhitect, dentist si contabil.
    Art. 16
    Profesiuni dependente
    1. Sub rezerva prevederilor art. 17, 19, 20, 21 si 22, salariile si alte remuneratii similare pe care un rezident al unui stat contractant le primeste pentru o activitate salariata vor fi impozabile numai in acel stat cu conditia ca activitatea sa nu fie exercitata in celalalt stat contractant. Daca activitatea este exercitata in celalalt stat contractant, astfel de remuneratii pot fi impuse in acel celalalt stat contractant, asa cum sunt obtinute din acel stat.
    2. Prin derogare de la prevederile paragrafului 1 al prezentului articol, remuneratiile obtinute de un rezident al unui stat contractant pentru activitate salariata exercitata in celalalt stat contractant, daca:
    a) beneficiarul este prezent in celalalt stat pentru o perioada sau perioade care nu depasesc in total 183 de zile in cursul anului fiscal vizat, si
    b) remuneratiile sunt platite de catre sau in numele unei persoane care angajeaza si care nu este rezidenta a celuilalt stat, si
    c) sarcina remuneratiilor nu este suportata de catre un sediu permanent sau de o baza fixa pe care cel care angajeaza o are in celalalt stat.
    3. Prin derogare de la dispozitiile anterioare ale acestui articol, remuneratiile pe care un rezident al unui stat contractant le primeste pentru activitate salariata exercitata la bordul unei nave, aeronave sau al unui vehicul de transport feroviar sau rutier in trafic international, pot fi impuse in statul contractant in care este situat locul conducerii efective a intreprinderii.
    Art. 17
    Tantieme
    Tantiemele si platile similare obtinute de un rezident al unui stat contractant in calitatea sa de membru al consiliului de administratie al unei societati care este rezidenta a celuilalt stat contractant, pot fi impuse in acel celalalt stat.
    Art. 18
    Artisti si sportivi
    Prin derogare de la prevederile art. 15 si 16 veniturile obtinute de profesionistii de spectacole, cum sunt artistii de teatru, de cinema, de radio sau de televiziune si interpretii muzicali, precum si de catre sportivi din activitatea lor personala desfasurata in aceasta calitate, sunt impozabile in statul contractant in care aceste activitati sunt exercitate. Cu toate acestea, veniturile obtinute din astfel de activitati vor fi scutite in acel stat daca activitatile sunt desfasurate in cadrul unui acord cultural sau intelegeri intre statele contractante.
    Art. 19
    Pensii
    1. Sub rezerva prevederilor paragrafelor 1 si 2 ale art. 20, pensiile si alte remuneratii similare platite unui rezident al unui stat contractant pentru activitatea desfasurata in trecut ca angajat si orice rente platite unui atare rezident vor fi impozabile numai in acel stat.
    2. Prin termenul renta se intelege o suma prestabilita platibila in mod periodic, la scadente stabilite, pe timpul vietii sau in timpul unei perioade de timp specificate sau determinabile, in virtutea unui angajament de a efectua platile in schimbul unei depline si corespunzatoare compensari in bani sau in echivalent banesc.
    Art. 20
    Functii publice
    1. Remuneratiile sau pensiile platite din fonduri publice ale Regatului Unit sau Irlandei de Nord sau din fonduri ale oricarei autoritati locale din Regatul Unit, oricarei persoane fizice pentru serviciile prestate guvernului Regatului Unit sau Irlandei de Nord ori unei autoritati locale din Regatul Unit in exercitarea de functii cu caracter public, vor fi impozabile numai in Regatul Unit, afara de cazul cand persoana fizica este un cetatean roman fara sa fie de asemenea si cetatean al Regatului Unit.
    2. Remuneratiile sau pensiile platite din fonduri publice ale Romaniei sau ale unei autoritati locale oricarei persoane fizice cu privire la serviciile prestate acestui stat sau unei autoritati locale ale acestuia, pentru indeplinirea de functii cu caracter public, vor fi impozabile numai in Romania, afara de cazul cand persoana fizica este cetatean al Regatului Unit fara sa fie in acelasi timp si cetatean roman.
    3. Prevederile paragrafelor 1 si 2 ale acestui articol nu se aplica remuneratiilor sau pensiilor platite pentru servicii prestate in cadrul unei activitati comerciale sau industriale.
    Art. 21
    Studenti si stagiari
    1. O persoana care este sau a fost rezidenta a unui stat contractant imediat anterior venirii in celalalt stat contractant si care este prezenta in mod temporar in acel celalalt stat contractant numai in scopul:
    a) studierii la universitate, liceu, scoala sau alta institutie de invatamant, sau
    b) pregatiri ca ucenic in domeniul tehnic sau comercial, sau
    c) obtinerii in acel celalalt stat contractant a unei calificari recunoscuta ca specializare profesionala sau de invatamant,
    va fi scutita de impozit in acel celalalt stat contractant asupra:
    (i) remiterilor din strainatate pentru intretinere, invatamant sau instruire;
    (ii) remuneratiilor pentru servicii prestate in acel celalalt stat contractant (altele decat cele efectuate persoanei sau societatii la care este ucenic sau fata de care este obligat prin contract ori care il pregateste sau ii preda cunostintele de specialitate) in vederea completarii resurselor la dispozitia sa in atari scopuri, fara sa depaseasca insa 500 de lire sterline sau echivalentul lor in lei romanesti in timpul unui an de impunere (in plus peste orice alocatii personale la care poate fi indreptatita ca persoana fizica rezidenta in acel stat).
    2. Beneficiile prevazute la paragraful 1 al prezentului articol se extind numai pentru o perioada de timp care in mod rezonabil sau uzual este necesara pentru asemenea scopuri, dar in orice caz nici o persoana fizica nu va beneficia de prevederile acelui paragraf pentru o perioada de mai mult de 5 ani.
    Art. 22
    Profesori si cercetatori
    1. O persoana fizica rezidenta a unui stat contractant la data cand vine in mod temporar in celalalt stat contractant la invitatia autoritatilor oficiale ale celuilalt stat contractant sau a unei universitati sau alta institutie de invatamant recunoscuta in acel celalalt stat contractant in scopul principal de a preda sau de a intreprinde cercetari ori in ambele scopuri, la o universitate sau o alta institutie de invatamant recunoscuta, va fi scutita in acel celalalt stat contractant de impozitul asupra veniturilor din servicii personale realizate din predare sau cercetare la o astfel de universitate sau institutie de invatamant pe o perioada care nu depaseste doi ani de la data sosirii sale in acel celalalt stat contractant.
    2. Prevederile acestui articol nu se vor aplica veniturilor din cercetari daca asemenea cercetari nu sunt intreprinse in interes public ci sunt efectuate in principal pentru folosul privat al unei sau unor anumite persoane.
    Art. 23
    Venituri nementionate in mod expres
    Veniturile unui rezident al unui stat contractant, indiferent unde s-ar realiza, care sunt din categorii sau surse ce nu sunt expres mentionate in articolele anterioare ale prezentei conventii, se vor impune numai in acel stat.
    Art. 24
    Eliminarea dublei impuneri
    1. Impozitul roman platibil conform legislatiei Romaniei si prevederilor acestei conventii, fie direct fie prin retinere asupra beneficiilor, veniturilor sau castigurilor impozabile din surse din Romania (excluzand, in cazul unui dividend, impozitul platibil cu privire la beneficiile din care este platit dividendul) se va acorda ca un credit fata de orice impozit al Regatului Unit, calculat prin referire la aceleasi beneficii,  venituri sau castiguri impozabile privitor la care s-a calculat impozitul roman. Astfel de credit se va acorda in conformitate cu prevederile legislatiei Regatului Unit existente cu privire la acordarea ca un credit fata de impozitul Regatului Unit a impozitului platibil intr-un teritoriu din afara Regatului Unit si orice modificari subsecvente ale acelor prevederi nu vor afecta totusi principiul acesta.
    2. Cand un rezident al Romaniei obtine venit sau castiguri din capital care, in conformitate cu prevederile acestei conventii, pot fi impuse in Regatul Unit, Romania va acorda ca o deducere din impozitul roman, pe venit sau castiguri din capital, respectiv al acelei persoane, o suma egala cu impozitul platit in Regatul Unit asupra acelui venit sau castiguri din capital, dupa caz. Cu toate acestea, asemenea deduceri nu vor depasi acea parte a impozitului roman care este corespunzatoare venitului sau castigurilor din capital care pot fi impuse in Regatul Unit.
    In vederea aplicarii prezentului paragraf, beneficiile platite de intreprinderile de stat bugetului de stat vor fi considerate ca impozit roman.
    3. In vederea aplicarii prevederilor paragrafelor 1 si 2 ale acestui articol beneficiile, veniturile si castigurile din capital apartinand unui rezident al unui stat contractant care pot fi impuse in celalalt stat contractant in conformitate cu aceasta conventie se vor considera ca provin din surse situate in acel celalalt stat contractant.
    4. Cand beneficiile pentru care o intreprindere dintr-un stat contractant este supusa impozitului in acel stat sunt de asemenea incluse in beneficiile unei intreprinderi din celalalt stat, iar beneficiile astfel incluse sunt beneficii care ar fi revenit acelei intreprinderi din celalalt stat daca conditiile stabilite intre cele doua intreprinderi erau acelea care s-ar fi stabilit intre intreprinderi independente actionand independent suma inclusa in beneficiile ambelor intreprinderi va fi tratata in vederea aplicarii prevederilor prezentului articol ca venit din surse din celalalt stat al intreprinderii primului stat mentionat si degrevarea se va acorda in mod corespunzator in conformitate cu prevederile paragrafului 1 sau paragrafului 2 al prezentului articol.
    Art. 25
    Nediscriminarea
    1. Cetatenii unui stat contractant nu vor fi supusi in celalalt stat contractant nici unei impozitari sau obligatii legate de aceasta impunere, diferita sau mai impovaratoare decat impunerea sau obligatiile conexe la care sunt sau pot fi supusi nationalii acelui celalalt stat aflati in aceeasi situatie.
    2. Impozitarea unui sediu permanent pe care o intreprindere a unui stat contractant il are in celalalt stat contractant nu se va face in acest celalalt stat in conditii mai putin favorabile decat impozitarea intreprinderilor acelui celalalt stat care exercita aceeasi activitate.
    3. Intreprinderile unui stat contractant al caror capital este in totalitate sau in parte detinut sau controlat, direct sau indirect, de unul sau mai multi rezidenti ai celuilalt stat contractant nu vor fi supuse in primul stat contractant mentionat la nici o impunere sau obligatie legala de aceasta care sa fie diferita sau mai impovaratoare decat impunerea sau obligatiunile conexe la care sunt sau pot fi supuse celelalte intreprinderi de acelasi fel din acel prim stat.
    4. Nici o dispozitie a prezentului articol nu va fi interpretata ca obligand pe oricare dintre statele contractante sa acorde persoanelor fizice nerezidente in acel stat oricare dintre inlesnirile personale, degrevarile sau reducerile prevazute pentru impozite care sunt acordate persoanelor fizice rezidente.
    5. In sensul acestui articol termenul impunere inseamna impozite de orice fel si denumire.
    6. Impozitele pe venit, beneficii si capital si varsamintele din beneficii la bugetul de stat care, in conformitate cu legislatia Romaniei, sunt in sarcina unitatilor socialiste, se vor aplica numai acestor unitati.
    Art. 26
    Procedura amiabila
    1. Cand un rezident al unui stat contractant apreciaza ca masurile luate de un stat contractant sau de ambele state contractante ii atrag sau ii vor atrage o impozitare care nu este conforma cu prezenta conventie, el poate, indiferent de caile de atac prevazute de legislatia nationala a acelor state, sa supuna cazul sau autoritatii competente a statului al carui rezident este.
    2. Autoritatea competenta se va stradui, daca reclamatia ii pare intemeiata si daca ea insasi nu este in masura sa aduca o solutionare corespunzatoare, sa rezolve cazul pe calea unei intelegeri amiabile cu autoritatea competenta a celuilalt stat contractant, in vederea evitarii impozitarii care nu este conforma cu prezenta conventie.
    3. Autoritatile competente ale statelor contractante se vor stradui sa rezolve pe calea intelegerii amiabile orice dificultati sau dubii rezultand din interpretarea sau aplicarea prezentei conventii.
    4. Autoritatile competente ale statelor contractante pot comunica direct intre ele in vederea realizarii unei intelegeri in sensul prevederilor paragrafelor precedente.
    Art. 27
    Schimb de informatii
    1. Autoritatile competente ale statelor contractante vor face schimb de informatii in masura in care vor fi necesare pentru aplicarea dispozitiilor prezentei conventii si legislatiei interne a statelor contractante privitoare la impozitele vizate de prezenta conventie. Orice informatii astfel schimbate vor fi tratate ca secret si nu vor fi dezvaluite altor persoane decat persoanelor (inclusiv o instanta judecatoreasca sau o unitate administrativa) insarcinate cu stabilirea, incasarea sau executarea ori rezolvarea contestatiilor cu privire la impozitele vizate de prezenta conventie.
    2. Dispozitiile paragrafului 1 nu pot fi in nici un caz interpretate ca impunand autoritatilor competente ale oricaruia dintre statele contractante obligatia:
    a) de a lua masuri administrative care sa deroge de la legislatia proprie sau de la practica sa administrativa, a fiecarui stat contractant;
    b) de a furniza informatii care nu ar putea fi obtinute pe baza propriei legislatii sau in cadrul practicii sale administrative normale a acelui ori a celuilalt stat contractant;
    c) de a furniza informatii care ar dezvalui un secret comercial, industrial, profesional sau un procedeu comercial sau informatii a caror dezvaluire ar fi contrara ordinii publice.
    Art. 28
    Functionari diplomatici si consulari
    Nici o dispozitie a prezentei conventii nu va afecta privilegiile fiscale de care beneficiaza functionarii diplomatici sau consulari in virtutea regulilor generale ale dreptului international sau a prevederilor acordurilor speciale la care cele doua state contractante sunt parti.
    Art. 29
    Intrarea in vigoare
    1. Prezenta conventie va fi ratificata si instrumentele de ratificare vor fi schimbate la Bucuresti cat mai curand posibil.
    2. Prezenta conventie va intra in vigoare dupa expirarea a 30 de zile urmatoare datei la care a avut loc schimbul instrumentelor de ratificare si, in consecinta, va fi aplicabila:
    a) in Romania de la 1 aprilie 1976;
    b) in Regatul Unit:
    (i) cu privire la impozitul pe venit si cu privire la castigurile din capital aferente oricarui an de impunere incepand la sau dupa 6 aprilie 1976; si
    (ii) cu privire la impozitul pe societati aferent oricarui an financiar incepand la sau dupa 1 aprilie 1976;.
    Art. 30
    Denuntarea
    Prezenta conventie va ramane in vigoare pana la denuntarea de catre unul dintre statele contractante. Fiecare stat contractant poate denunta conventia pe cale diplomatica, dand in acest sens nota de denuntare cu cel putin 6 luni inainte de terminarea oricarui an calendaristic dupa anul 1980. In atare eventualitate conventia isi va inceta aplicarea:
    a) in Romania, dupa 1 aprilie in anul urmator aceluia in care s-a dat nota;
    b) in Regatul Unit:
    (i) cu privire la impozitul pe venit si impozitul pe castigurile din capital, pentru fiecare an de impunere incepand la sau dupa 6 aprilie in anul calendaristic urmator aceluia in care s-a dat nota:
    (ii) cu privire la impozitul pe societati, pentru fiecare an financiar incepand la sau dupa 1 aprilie in anul calendaristic urmator aceluia in care s-a dat nota.
    Drept care subsemnatii, autorizati in buna si cuvenita forma de catre guvernele lor, au semnat prezenta conventie.
    Facuta in dublu exemplar la Bucuresti la 18 septembrie 1975, in limbile romana si engleza, ambele texte avand aceeasi valabilitate.

         Pentru guvernul
         Republicii Socialiste Romania
         Manea Manescu

         Pentru guvernul
         Regatului Unit al Marii Britanii
         si Irlandei de Nord,
         Harold Wilson




SmartCity5

COMENTARII la Decretul 26/1976

Momentan nu exista niciun comentariu la Decretul 26 din 1976
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decretul 26/1976
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu