E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
A fost modificat de:
Ordonanţa 38 2000 aprobat de articolul 1 din actul Legea 224 2002
Ordonanţa 38 2000 modificat de articolul 1 din actul Legea 224 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 38 2000 modificat de articolul 1 din actul Legea 224 2002
Articolul 1 din actul Ordonanţa 38 2000 articole noi... articolul 1 din actul Legea 224 2002
Articolul 2 din actul Ordonanţa 38 2000 modificat de articolul 1 din actul Legea 224 2002
Articolul 3 din actul Ordonanţa 38 2000 modificat de articolul 1 din actul Legea 224 2002
Articolul 4 din actul Ordonanţa 38 2000 modificat de articolul 1 din actul Legea 224 2002
Articolul 6 din actul Ordonanţa 38 2000 modificat de articolul 1 din actul Legea 224 2002
Articolul 8 din actul Ordonanţa 38 2000 modificat de articolul 1 din actul Legea 224 2002
Articolul 9 din actul Ordonanţa 38 2000 modificat de articolul 1 din actul Legea 224 2002
Articolul 10 din actul Ordonanţa 38 2000 modificat de articolul 1 din actul Legea 224 2002
Articolul 11 din actul Ordonanţa 38 2000 modificat de articolul 1 din actul Legea 224 2002
Articolul 14 din actul Ordonanţa 38 2000 modificat de articolul 1 din actul Legea 224 2002
Articolul 15 din actul Ordonanţa 38 2000 modificat de articolul 1 din actul Legea 224 2002
Articolul 16 din actul Ordonanţa 38 2000 modificat de articolul 1 din actul Legea 224 2002
Ordonanţa 38 2000 in legatura cu Ordin 1414 2001
Ordonanţa 38 2000 republicat de Ordonanţa 38 2000
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 38 din 30 ianuarie 2000

privind implementarea standardelor internationale pentru siguranta navelor, prevenirea poluarii si asigurarea conditiilor de munca si viata la bordul navelor maritime care utilizeaza porturile romanesti sau care navigheaza in apele nationale

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 41 din 31 ianuarie 2000


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 alin. (1) si (3) din Constitutia Romaniei si ale art. 1 lit. E pct. 1 din Legea nr. 206/1999 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei emite urmatoarea ordonanta:

    Art. 1
    Obiectul prezentei ordonante il constituie:
    a) implementarea standardelor internationale pentru siguranta navelor, prevenirea poluarii si asigurarea conditiilor de munca si viata la bordul navelor maritime care utilizeaza porturile romanesti sau care navigheaza in apele nationale, in scopul reducerii cazurilor de operare in porturile si in apele nationale ale Romaniei a navelor maritime substandard;
    b) instituirea controlului navelor maritime sub pavilion strain, denumit controlul statului portului - PSC, in conformitate cu reglementarile europene si internationale privind procedurile armonizate de inspectie si retinere a navelor.
    Art. 2
    In sensul prezentei ordonante, termenii utilizati au urmatoarele semnificatii:
    1. ape nationale - ape nationale navigabile ale Romaniei, astfel cum sunt definite prin Ordonanta Guvernului nr. 42/1997 privind navigatia civila;
    2. autoritate competenta - Inspectoratul Navigatiei Civile - I.N.C., institutie publica autofinantata, aflata in subordinea Ministerului Transporturilor;
    3. certificate valabile - certificate care au fost eliberate direct de un stat parte la una dintre conventii sau, in numele sau, de o organizatie recunoscuta si care contin date concrete si corecte, indeplinesc prevederile conventiilor si carora le corespund particularitatile navei, echipajul si echipamentele acesteia;
    4. conventii - includ:
    a) Conventia internationala din 1974 pentru ocrotirea vietii omenesti pe mare, incheiata la Londra la 1 noiembrie 1974 (SOLAS 74), la care Romania a aderat prin Decretul Consiliului de Stat nr. 80/1979;
    b) Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave, modificata prin Protocolul din 1978, incheiat la Londra la 17 februarie 1978 (MARPOL 73/78), la care Romania a aderat prin Legea nr. 6/1993;
    c) Conventia internationala din 1966 asupra liniilor de incarcare, incheiata la Londra la 5 aprilie 1966 (LL 66), la care Romania a aderat prin Decretul Consiliului de Stat nr. 80/1971;
    d) Conventia internationala privind standardele de pregatire a navigatorilor, brevetare/atestare si efectuare a serviciului de cart, adoptata la Londra la 7 iulie 1978 (STCW 78), la care Romania a aderat prin Legea nr. 107/1992;
    e) Conventia referitoare la Regulamentul international din 1972 pentru prevenirea abordajelor pe mare, incheiata la Londra la 20 octombrie 1972, la care Romania a aderat prin Decretul Consiliului de Stat nr. 239/1974;
    f) Conventia internationala asupra masurarii tonajului navelor, incheiata la Londra la 23 iunie 1969 (TONNAGE 69), la care Romania a aderat prin Decretul Consiliului de Stat nr. 23/1976;
    g) Conventia nr. 147/1976 privind standardele minime la bordul navelor comerciale, adoptata la Conferinta Generala a Organizatiei Internationale a Muncii la Geneva la 29 octombrie 1976 (ILO 147), ratificata de Romania prin Ordonanta Guvernului nr. 56/1999;
    h) protocoalele si amendamentele la conventiile prevazute la lit. a) - g), la care Romania este parte, precum si codurile de aplicare obligatorie prevazute de aceste conventii;
    5. deficienta - o stare care nu este conforma cu cerintele unei conventii;
    6. inspectie - vizita la bordul unei nave pentru a verifica atat validitatea certificatelor si documentelor necesare, cat si starea navei, a echipamentelor sale si a echipajului acesteia, precum si conditiile de viata si de munca ale echipajului;
    7. inspectie detaliata - inspectie in care nava, echipamentele si echipajul acesteia, in totalitate sau in parte, in conditiile prevazute la art. 6 alin. (3), fac obiectul unei inspectii mai amanuntite, care include constructia si echipamentele navei, echipajul, conditiile de viata si de munca ale acestuia, precum si conformitatea cu procedurile operationale la bord;
    8. inspector PSC - persoana fizica autorizata de Ministerul Transporturilor sa efectueze inspectii in cadrul controlului statului portului - PSC si care isi angajeaza raspunderea in fata autoritatii competente;
    9. instalatie off-shore - platforma fixa sau mobila care opereaza pe sau deasupra platoului continental romanesc;
    10. nava - orice nava maritima careia i se aplica una sau mai multe conventii si care arboreaza pavilionul unei tari straine;
    11. nava substandard - nava ale carei corp, masini, echipamente sau siguranta operationala sunt in mod substantial sub standardele cerute prin conventii sau al carei echipaj nu este in conformitate cu documentul privind echipajul minim de siguranta la bord;
    12. organizatie recunoscuta - o organizatie care indeplineste criteriile si conditiile stipulate in Rezolutia A.739(18) a Organizatiei Maritime Internationale si care a fost delegata de administratia statului pavilionului sa furnizeze serviciile si certificatele statutare necesare navelor care arboreaza pavilionul sau;
    13. retinere - interzicerea formala pentru o nava de a parasi portul sau rada, ca urmare a deficientelor constatate care, in totalitate sau in parte, fac ca nava sa se gaseasca intr-o stare improprie pentru a naviga;
    14. stopare a operatiunilor - interzicerea formala pentru o nava de a continua operarea datorita deficientelor constatate care, in parte sau in totalitate, ar imprima un caracter de periculozitate pentru continuarea operarii.
    Art. 3
    (1) Prevederile prezentei ordonante se aplica oricarei nave, inclusiv echipajului acesteia, care:
    a) face escala intr-un port romanesc sau la o instalatie off-shore aflata in apele teritoriale romanesti; sau
    b) ancoreaza intr-un port romanesc sau la o astfel de instalatie off-shore.
    (2) In cazul navelor cu un tonaj brut mai mic de 500, autoritatea competenta va aplica acele cerinte ale conventiilor care sunt aplicabile si, in masura in care una dintre conventii nu este aplicabila, va lua toate masurile necesare pentru a asigura ca respectiva nava nu pune in pericol siguranta, sanatatea sau mediul.
    (3) La efectuarea inspectiei unei nave care arboreaza pavilionul unui stat care nu este membru al uneia dintre conventii, autoritatea competenta trebuie sa se asigure ca tratamentul aplicat unei astfel de nave si echipamentului sau nu este mai favorabil decat cel aplicat unei nave care arboreaza pavilionul unui stat membru la acea conventie.
    (4) Navele de pescuit, navele de razboi, navele auxiliare, navele construite din lemn si cele de o constructie primitiva, navele guvernamentale exploatate in scopuri necomerciale, precum si navele de agrement care nu sunt angajate in comert nu fac obiectul prevederilor acestei ordonante.
    Art. 4
    (1) Activitatea de control al statului portului - PSC constituie serviciu public administrativ si se organizeaza in cadrul structurii organizatorice a autoritatii competente. Inspectiile si inspectiile detaliate la nave sunt efectuate de inspectori PSC.
    (2) Pentru organizarea si exercitarea activitatii de control al statului portului - PSC autoritatea competenta primeste fonduri de la bugetul de stat.
    Art. 5
    (1) Anual autoritatea competenta va asigura controlul a minimum 25% din numarul total de nave sub pavilion strain care intra in porturile romanesti.
    (2) Inspectiile la nave vor fi efectuate ca urmare a:
    a) initiativei autoritatii competente;
    b) cererii sau informatiei asupra navei, furnizata de un alt stat parte la una dintre conventii; sau
    c) informatiei asupra navei, furnizata de un membru al echipajului, de un organism profesional, o asociatie, un sindicat sau de orice alta entitate care are interese in ceea ce priveste siguranta navei, a echipajului si a pasagerilor sai sau protectia mediului marin.
    Art. 6
    (1) Inspectorii PSC vor efectua inspectii care vor consta intr-o vizita la bordul navei in vederea verificarii validitatii certificatelor si a altor documente care trebuie sa existe la bordul navei, in conformitate cu prevederile conventiilor, a starii navei, a echipamentului si echipajului sau, precum si a conditiilor de viata si de munca ale echipajului.
    (2) Daca certificatele si documentele prevazute la alin. (1) sunt valabile si inspectorul PSC este satisfacut de starea generala a navei, inclusiv de cea a compartimentului masinilor si de conditiile de cazare si de igiena ale echipajului si pasagerilor, inspectia se va limita la deficientele raportate sau observate, in cazul existentei acestora.
    (3) Atunci cand inspectorul PSC are motive intemeiate de a crede, in baza observatiilor facute la bord, ca starea navei, a echipamentului sau a echipajului acesteia nu indeplineste in mod substantial cerintele unei conventii, va fi efectuata o inspectie detaliata.
    (4) Motive intemeiate exista atunci cand inspectorul PSC descopera probe care, in baza judecatii sale profesionale, justifica o inspectie detaliata a navei, a echipamentului sau a echipajului acesteia.
    Art. 7
    (1) La terminarea inspectiei sau a inspectiei detaliate inspectorul PSC trebuie sa transmita comandantului navei un document care va contine rezultatele inspectiei si detalii asupra oricaror decizii luate de inspectorul PSC, precum si orice actiuni de remediere care trebuie luate de comandantul, proprietarul sau de operatorul navei.
    (2) In cazul existentei unor deficiente care necesita retinerea navei, documentul care se transmite comandantului navei, in conformitate cu alin. (1), va include mentiunea ca masura retinerii navei va fi publicata in conformitate cu prevederile art. 14.
    Art. 8
    (1) Autoritatea competenta trebuie sa se asigure ca toate deficientele confirmate sau descoperite in timpul inspectiei sunt remediate in conformitate cu prevederile conventiilor.
    (2) In cazul unor deficiente care pun in pericol, in mod obiectiv, siguranta, sanatatea sau mediul, autoritatea competenta, prin ordin scris, va lua masura retinerii navei sau a stoparii operatiunilor in cursul carora au fost descoperite deficientele. Ordinul de retinere a navei sau de stopare a operatiunilor va fi comunicat imediat comandantului navei si reprezentantului proprietarului sau operatorului navei in Romania. Acest ordin va fi retras numai atunci cand pericolul este inlaturat sau atunci cand autoritatea competenta hotaraste ca nava poate pleca sau ca operatiunile pot fi terminate fara nici un risc pentru siguranta si sanatatea pasagerilor sau a echipajului, fara a prezenta un pericol pentru alte nave sau un pericol de poluare a mediului marin.
    (3) In circumstante exceptionale, atunci cand starea generala a unei nave este in mod evident substandard, autoritatea competenta poate suspenda inspectia acesteia pana cand comandantul, proprietarul sau operatorul navei ori reprezentantii acestora au luat masurile necesare in vederea respectarii prevederilor corespunzatoare ale conventiilor.
    (4) In cazul in care autoritatea competenta a luat masura retinerii navei, aceasta va informa imediat, in scris, administratia statului pavilionului si consulul sau, in absenta acestuia, urmatorul reprezentant diplomatic al statului pavilionului despre toate circumstantele in care a fost emis ordinul de retinere a navei. Acolo unde este necesar va fi informata si organizatia recunoscuta responsabila de eliberarea certificatelor navei.
    (5) Prevederile prezentei ordonante nu vor aduce atingere nici unor prevederi aditionale ale conventiilor cu privire la procedurile de notificare si de raportare referitoare la controlul statului portului - PSC.
    (6) In exercitarea controlului statului portului - PSC, conform prevederilor prezentei ordonante, autoritatea competenta va face tot posibilul pentru a evita retinerea sau intarzierea nejustificata a unei nave. Daca o nava este retinuta sau intarziata in mod nejustificat, proprietarul sau operatorul acesteia are dreptul la despagubire pentru orice pierdere sau prejudiciu suferit. In toate aceste cazuri proba retinerii sau intarzierii nejustificate a navei este in sarcina reclamantului.
    (7) In cazul in care comandantul, proprietarul sau agentul unei nave notifica autoritatii competente, inainte sau imediat dupa intrarea navei in port, orice deficiente ale navei sau ale echipamentului sau, a caror remediere urmeaza a fi facuta inainte de plecarea navei din port, retinerea acesteia va fi hotarata numai daca deficientele care o justifica au fost descoperite dupa ce comandantul a anuntat ca nava este pregatita pentru inspectie. Aceeasi procedura va fi aplicata atunci cand autoritatea competenta primeste notificarea ca nava este programata in vederea efectuarii inspectiilor de clasa sau a celor conforme prevederilor legislatiei statului pavilionului.
    Art. 9
    (1) Proprietarul sau operatorul unei nave ori reprezentantii acestora in Romania au dreptul de a contesta ordinul de retinere a navei dat de autoritatea competenta. Contestatia nu determina suspendarea masurii de retinere.
    (2) Contestarea ordinului de retinere se face in conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 29/1990, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (3) Autoritatea competenta va informa, o data cu emiterea ordinului de retinere a navei, comandantul navei retinute in legatura cu dreptul de a face contestatie.
    Art. 10
    (1) Atunci cand deficientele prevazute la art. 8 alin. (2) nu pot fi remediate in portul in care se exercita controlul statului portului - PSC, autoritatea competenta poate permite navei respective sa plece spre cel mai apropiat santier de reparatii disponibil, numai daca sunt respectate conditiile specifice determinate de acesta in vederea asigurarii plecarii navei intr-o stare care nu prezinta nici un risc pentru siguranta si sanatatea pasagerilor sau a echipajului si nici un pericol pentru alte nave sau nici un pericol de poluare a mediului marin.
    (2) In conditiile prevazute la alin. (1), atunci cand portul spre care se indreapta nava in vederea remedierii deficientelor se afla intr-un alt stat, autoritatea competenta va informa in scris autoritatea competenta a acelui stat, partile prevazute la art. 8 alin. (4) si orice alta autoritate implicata, cu privire la starea navei, in scopul asigurarii tuturor conditiilor pentru plecarea acesteia.
    (3) In cazul existentei unui acord international privind controlul statului portului - PSC, la care Romania este parte, autoritatea competenta va lua masuri pentru a asigura ca navelor prevazute la alin. (1) care pleaca:
    a) fara sa se fi conformat conditiilor determinate de autoritatea competenta a unuia dintre statele membre ale acestui acord; sau
    b) care refuza sa se conformeze cerintelor aplicabile ale conventiilor, neindreptandu-se spre santierul de reparatii indicat,
li se va refuza accesul in toate porturile romanesti pana cand proprietarul sau operatorul nu va furniza autoritatii competente proba indeplinirii in totalitate a cerintelor aplicabile ale conventiilor. In aceste circumstante autoritatea competenta va informa imediat toate autoritatile competente ale celorlalte state membre ale acordului.
    (4) In cazuri de forta majora accesul navelor prevazute la alin. (3) poate fi permis in scopul reducerii pericolului pentru viata omeneasca sau a riscului de poluare. Autoritatea competenta va efectua in mod obligatoriu inspectia acestor nave.
    Art. 11
    (1) Inspectiile vor fi efectuate de inspectori PSC, autorizati in acest sens de Ministerul Transporturilor si care indeplinesc cerintele specifice si criteriile de calificare profesionala stabilite de Ministerul Transporturilor.
    (2) Inspectorul PSC poate fi asistat de specialisti avand calificarea si experienta corespunzatoare, atunci cand expertiza profesionala necesara nu poate fi asigurata de autoritatea competenta.
    (3) Inspectorii PSC si persoanele care ii asista in conformitate cu prevederile alin. (2) nu trebuie sa aiba nici un interes comercial in portul in care se efectueaza inspectia sau cu privire la nava inspectata. Inspectorii PSC nu vor fi angajati si nici nu vor desfasura activitati pentru organizatii neguvernamentale care elibereaza certificate statutare sau de clasa ori care efectueaza inspectii necesare in vederea eliberarii acestor certificate pentru nave.
    (4) Fiecare inspector PSC va detine, in timpul exercitarii atributiilor sale, o legitimatie speciala, eliberata de Ministerul Transporturilor, care atesta autorizarea inspectorului PSC de a efectua inspectii in cadrul controlului statului portului - PSC.
    (5) Inspectorii PSC vor urma cursuri de pregatire speciala pentru a aprofunda cunostintele necesare privind prevederile conventiilor si efectuarea inspectiilor. De asemenea, inspectorii PSC vor participa la seminarii periodice pentru actualizarea cunostintelor.
    Art. 12
    (1) Pilotii angajati in vederea intrarii, iesirii sau efectuarii de manevre in port vor informa imediat autoritatea competenta despre orice deficiente constatate in timpul desfasurarii activitatilor specifice, care ar pune in pericol siguranta navigatiei sau ar reprezenta un pericol de poluare a mediului marin.
    (2) Obligatia prevazuta la alin. (1) revine si administratiei portului.
    Art. 13
    (1) Administratiile porturilor, celelalte organe portuare si societatile comerciale care isi desfasoara activitatea in porturi vor furniza, la solicitarea autoritatii competente, informatiile necesare in vederea efectuarii activitatii de control al statului portului - PSC si vor coopera cu aceasta, daca este cazul, in vederea clarificarii aspectelor legate de retinerea navelor sau de stoparea operatiunilor.
    (2) Autoritatea competenta va coopera si va mentine schimbul de informatii cu autoritatile competente ale altor state, in conformitate cu prevederile prezentei ordonante si cu acordurile privind controlul statului portului - PSC la care Romania este parte.
    (3) Autoritatea competenta va informa Organizatia Maritima Internationala, respectiv Biroul International al Muncii, despre retinerile navelor si despre toate circumstantele in care au fost luate masurile de retinere, in conformitate cu cerintele specifice ale fiecarei conventii.
    Art. 14
    (1) Autoritatea competenta va publica un buletin in fiecare trimestru al anului, care va cuprinde informatiile privind navele retinute pe perioada celor 3 luni premergatoare, precum si navele care au fost retinute de cel putin doua ori in ultimele 24 de luni.
    (2) Informatiile publicate vor include:
    a) numele navei;
    b) numele proprietarului sau al operatorului navei;
    c) numarul dat de Organizatia Maritima Internationala;
    d) statul pavilionului;
    e) societatea de clasificare, daca este relevant, si, daca este cazul, organizatia recunoscuta care a eliberat certificate navei, in conformitate cu prevederile conventiilor, in numele statului pavilionului;
    f) motivele retinerii;
    g) portul si data la care s-a facut retinerea.
    Art. 15
    (1) Daca in urma efectuarii inspectiilor prevazute la art. 6 alin. (1) si (3) se confirma sau se descopera deficiente care reclama retinerea navei, in conformitate cu prevederile uneia dintre conventii, contravaloarea prestatiilor legate de efectuarea inspectiilor pentru anularea masurii de retinere a navei va fi suportata de proprietarul sau de operatorul navei ori de reprezentantul acestuia in portul in care s-a facut inspectia si se va face venit al autoritatii competente.
    (2) Contravaloarea prestatiilor legate de efectuarea inspectiilor prevazute la art. 10 alin. (4) va fi suportata de proprietarul sau operatorul navei si se va face venit al autoritatii competente.
    (3) Retinerea navei nu va inceta decat in urma efectuarii in totalitate a platii sau in schimbul unei garantii suficiente de rambursare a contravalorii prestatiilor prevazute la alin. (1) si (2).
    Art. 16
    (1) In termen de 90 de zile de la data intrarii in vigoare a prevederilor prezentei ordonante Ministerul Transporturilor va elabora, cu avizul Ministerului Finantelor si al Ministerului Afacerilor Externe, regulamentul de aplicare a prevederilor prezentei ordonante, care va fi aprobat prin ordin al ministrului si care va include:
    a) lista minima cuprinzand certificatele si documentele care trebuie sa existe la bordul navelor;
    b) categoriile de nave care vor fi controlate cu prioritate;
    c) liniile directoare pentru efectuarea inspectiilor;
    d) faptele care vor fi considerate drept motive intemeiate pentru efectuarea unei inspectii detaliate;
    e) forma documentului care va contine rezultatele inspectiei;
    f) liniile directoare privind retinerea navei;
    g) procedurile de schimb de informatii cu alte state in conformitate cu prevederile art. 10 alin. (2) si (3);
    h) sistemul informational privind inspectiile;
    i) cerintele specifice si criteriile profesionale pentru inspectorii PSC;
    j) forma legitimatiei speciale a inspectorilor PSC;
    k) modalitatea de finantare de la bugetul de stat a activitatii de control al statului portului - PSC.
    (2) Ordinul prevazut la alin. (1) va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                  PRIM-MINISTRU
            MUGUR CONSTANTIN ISARESCU

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul transporturilor,
                       Traian Basescu

                       Ministrul finantelor,
                       Decebal Traian Remes



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 38/2000

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 38 din 2000
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordonanţa 38/2000
Legea 224 2002
pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 38/2000 privind implementarea standardelor internationale pentru siguranta navelor, prevenirea poluarii si asigurarea conditiilor de munca si viata la bordul navelor maritime care utilizeaza porturile romanesti sau care navigheaza in apele nationale
Ordin 1414 2001
pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 38/2000 privind implementarea standardelor internationale pentru siguranta navelor, prevenirea poluarii si asigurarea conditiilor de munca si viata la bordul navelor maritime care utilizeaza porturile romanesti sau care navigheaza in apele nationale
Ordonanţa 38 2000
privind implementarea standardelor internationale pentru siguranta navelor, prevenirea poluarii si asigurarea conditiilor de munca si viata la bordul navelor maritime sub pavilion strain care utilizeaza porturile sau instalatiile romanesti din largul marii, care opereaza pe sau deasupra platoului continental romanesc
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu