E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 35 din  5 august 1994

privind ratificarea Acordului de imprumut dintre Romania si Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, in valoare de 25 milioane dolari S.U.A., destinat finantarii proiectului "Piata de gros" Bucuresti, semnat la Bucuresti la 9 iunie 1994

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 231 din 23 august 1994


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 alin. (1) si (3) din Constitutia Romaniei si ale art. 1 lit. b) din Legea nr. 72/1994 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei emite urmatoarea ordonanta:

    Art. 1
    Se ratifica Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, in valoare de 25 milioane dolari S.U.A., destinat finantarii proiectului "Piata de gros" Bucuresti, semnat la Bucuresti la 9 iunie 1994.
    Art. 2
    Se autorizeaza Ministerul Finantelor ca, de comun acord cu Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, sa introduca, pe parcursul utilizarii imprumutului, in raport cu conditiile concrete de derulare a Acordului de imprumut, amendamente la continutul acestuia, care privesc realocari de fonduri, modificari in structura imprumutului pe componente, beneficiari, modificari de termene, precum si orice alte modificari care nu sunt de natura sa sporeasca obligatiile financiare ale Romaniei fata de Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare sau sa determine noi conditionari economice fata de cele initial convenite intre parti.
    Guvernul va raporta periodic Parlamentului in legatura cu aceste amendamente, in cadrul Raportului privind datoria publica externa a Romaniei.
    Art. 3
    Prin bugetele de stat anuale din perioada realizarii investitiei, anii 1995 - 1997, se vor asigura, pentru Fondul Proprietatii de Stat, esalonat, resursele financiare, in limita sumei de 16 miliarde lei, in vederea platii dobanzilor si comisioanelor datorate de catre Societatea Comerciala "Piata de Gros" - S.A. Bucuresti, in calitate de subimprumutat, Ministerului Finantelor, in cadrul imprumutului extern contractat, precum si pentru cofinantarea partiala a costurilor locale la proiectul "Piata de gros" Bucuresti.
    Pe baza fondurilor primite de la buget, Fondul Proprietatii de Stat va proceda, in conditiile prevederilor art. 70 din Legea nr. 58/1991 privind privatizarea societatilor comerciale, la constituirea unei societati de strategie in domeniul sectorului agroalimentar si al serviciilor de distributie, transport si comercializare, care va fi si actionar, in numele statului, la Societatea Comerciala "Piata de Gros" - S.A. Bucuresti, pentru sumele puse la dispozitie din bugetul de stat. Societatea comerciala nou-infiintata se va organiza si va functiona potrivit prevederilor statutare, iar pentru calitatea de actionar in numele statului va realiza atributiile care se vor stabili prin conventie incheiata, in acest scop, intre Ministerul Finantelor si Fondul Proprietatii de Stat, pentru realizarea investitiei si vanzarea actiunilor statului, in vederea recuperarii capitalului investit, de la buget, prin Fondul Proprietatii de Stat, la Societatea Comerciala "Piata de Gros" - S.A. Bucuresti.

            PRIM-MINISTRU
          NICOLAE VACAROIU

                  Contrasemneaza:
                  Ministru de stat,
                  ministrul finantelor,
                  Florin Georgescu

                  Ministrul comertului,
                  Cristian Ionescu

                  p. Ministru de stat,
                  ministrul afacerilor externe,
                  Marcel Dinu,
                  secretar de stat

                  Ministrul agriculturii,
                  Ioan Oancea

                       ACORD DE IMPRUMUT*)
Acord, din 9 iunie 1994, intre Romania (Imprumutatul) si Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (Banca)

    *) Traducere

                            PREAMBUL

    Avand in vedere ca Banca a fost constituita pentru a asigura finantarea de proiecte specifice in accelerarea procesului de tranzitie catre economia de piata si pentru a promova initiativa particulara si antreprenoriala in tarile din Europa Centrala si de Est angajate in, si aplicand principiile democratiei multipartite, pluralismului si economiilor de piata,
    avand in vedere ca Imprumutatul intentioneaza sa implementeze proiectul descris in anexa nr. 1 la prezentul acord (proiectul), care este conceput pentru a sprijini Imprumutatul in crearea unei piete centrale de gros de legume si fructe in municipiul Bucuresti (municipalitatea Bucuresti), crearea a opt centre rurale de colectare si aprovizionare, cu localizari convenite in Romania, si reabilitarea a cinci piete cu amanuntul deschise in municipiul Bucuresti,
    avand in vedere ca partile A si B ale proiectului vor fi realizate de catre Societatea Comerciala "Piata de Gros" Bucuresti - S.A. (S.C.P.G.B.), o societate pe actiuni, sau orice succesor al acesteia, infiintata in conformitate cu legislatia din Romania, si ca Imprumutatul va face disponibila S.C.P.G.B. o parte din sumele imprumutului, potrivit prezentului acord,
    avand in vedere ca partea C a proiectului va fi realizata de catre municipalitatea Bucuresti si ca Imprumutatul va face disponibila municipalitatii Bucuresti o parte din sumele imprumutului, potrivit prezentului acord,
    avand in vedere ca Imprumutatul a informat Banca asupra intentiilor sale de implementare a unui program menit a incuraja proprietatea si controlul privat al S.C.P.G.B.,
    avand in vedere ca Deutsche Gesellschaft fur Technische Zusammenarbeit (GTZ) a convenit sa asigure fonduri nerambursabile (Aranjamentele GTZ) pentru cooperare tehnica, in vederea sprijinirii Imprumutatului, a S.C.P.G.B. si a municipalitatii Bucuresti in implementarea proiectului, si
    avand in vedere ca Banca a convenit, intre altele, pe baza celor de mai sus, sa acorde un imprumut Imprumutatului in suma de douazeci si cinci milioane dolari S.U.A. (25.000.000 dolari S.U.A.) (imprumutul), in conformitate cu termenii si conditiile stipulate in prezentul acord si in Acordul de proiect S.C.P.G.B. si Acordul de proiect municipalitatea Bucuresti, convenite la aceeasi data cu prezentul acord, intre Banca si S.C.P.G.B., si, respectiv, intre Banca si municipalitatea Bucuresti,
    partile la prezentul acord convin, prin acesta, dupa cum urmeaza:

    Art. 1
    Definitii

    Sectiunea 1.01
    Definitii
    Oriunde sunt utilizati in prezentul acord, termenii definiti in preambul si in anexe au semnificatiile descrise in acestea, iar urmatorii termeni au urmatoarele semnificatii:
    - afiliat - semnifica orice entitate sau orice alta persoana care, in mod direct sau indirect, controleaza, este controlata de sau se afla sub controlul comun al unei astfel de persoane;
    - Acordul de infiintare a Bancii - semnifica Acordul de infiintare a Bancii Europene pentru Reconstructie si Dezvoltare, datat 29 mai 1990;
    - active - semnifica proprietati, venituri si creante de orice natura;
    - suma disponibila - semnifica acea parte a imprumutului, la un moment dat, care nu a fost anulata, trasa sau conditionata de un angajament de rambursare conditionala sau neconditionala; cu conditia, totusi, pentru permiterea calcularii comisionului de angajament datorat, potrivit sectiunii 2.08 a) a prezentului acord, ca suma imprumutului, facand obiectul unui angajament de rambursare conditionala, sa fie inclusa in definirea sumei disponibile;
    - Acordul de proiect municipalitatea Bucuresti - semnifica Acordul de proiect in vigoare la aceeasi data cu prezentul, incheiat intre Banca si municipalitatea Bucuresti;
    - Imprumutul subsidiar municipalitatea Bucuresti - semnifica imprumutul acordat de catre Imprumutat municipalitatii Bucuresti, in conformitate cu Acordul subsidiar municipalitatea Bucuresti;
    - Acordul subsidiar municipalitatea Bucuresti - semnifica acordul de subimprumut redactat intr-o forma si cu un continut satisfacatoare Bancii, intre Imprumutat si municipalitatea Bucuresti, prin care se acorda municipalitatii Bucuresti imprumutul subsidiar;
    - zi lucratoare - semnifica o zi in care bancile din New York si Londra sunt deschise pentru operatiuni bancare si, in scopul definirii datei de determinare a dobanzii, pentru tranzactii pe Piata Interbancara a Eurodolarului de la Londra, Anglia;
    - strategia P.G.B. - semnifica o declaratie a strategiei, care descrie operatiunile avute in vedere de P.G.B. intr-o forma si cu un continut satisfacatoare Bancii;
    - Acordul de proiect P.G.B. - semnifica Acordul de proiect in vigoare la aceeasi data cu prezentul, incheiat intre Banca si P.G.B.;
    - regulamentele P.G.B. - semnifica statutul de constituire, actul, hotararea, contractul de societate, articolele de inregistrare si reglementarile interne, memorandumul si articolele de asociere sau alt instrument juridic similar al P.G.B., amendate corespunzator la data prezentului acord;
    - imprumutul subsidiar P.G.B. - semnifica imprumutul acordat de P.G.B. catre Imprumutat, potrivit Acordului subsidiar P.G.B. (impreuna cu imprumutul subsidiar municipalitatea Bucuresti, formand imprumuturile subsidiare);
    - Acordul subsidiar P.G.B. - semnifica Acordul subsidiar, intr-o forma si cu un continut satisfacatoare Bancii, intre Imprumutat si P.G.B., care sta la baza imprumutului subsidiar P.G.B. (impreuna cu Acordul de imprumut subsidiar municipalitatea Bucuresti formand acordurile de imprumut subsidiar);
    - categorie - semnifica o categorie de articole care urmeaza sa fie finantate din sumele imprumutului, asa cum este mentionat in tabelul din paragraful 2 al anexei nr. 2 la prezentul acord;
    - angajamentul de rambursare conditional - semnifica orice angajament conditional efectuat de Banca la cererea Imprumutatului, conform sectiunii 2.06 a prezentului acord;
    - control - utilizat in legatura cu oricare persoana, semnifica posesiunea, directa sau indirecta, a puterii de a dirija sau de a determina dirijarea conducerii si a politicilor, a unei astfel de persoane, fie prin detinerea de actiuni, fie prin contract sau in alt mod;
    - dolari sau $ S.U.A. - semnifica moneda legala a Statelor Unite ale Americii;
    - Ghidul de trageri B.E.R.D. - semnifica manualul de trageri al Bancii Europene pentru Reconstructie si Dezvoltare, in forma in care acesta poate fi modificat, periodic, de catre Banca;
    - Regulile B.E.R.D. de achizitionare - semnifica politicile si regulile de achizitionare pentru proiecte finantate de Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, dupa cum acestea pot fi modificate, din cand in cand, de catre Banca;
    - E.C.U. - semnifica Unitatea Europeana de Cont, egala ca valoare cu Unitatea Monetara Europeana, care este, din cand in cand, folosita in Sistemul Monetar European;
    - datoria externa - semnifica orice datorie care este sau poate deveni platibila in alta moneda decat cea a Imprumutatului;
    - data de determinare a dobanzii - semnifica, pentru orice perioada de dobanda, a doua zi lucratoare de dinaintea inceperii unei astfel de perioade de dobanda;
    - data de plata a dobanzii - semnifica orice zi (exceptand cele precizate in faza urmatoare), de 5 martie sau 5 septembrie ale fiecarui an. Daca data platii dobanzii nu este o zi lucratoare, aceasta va fi amanata pentru ziua urmatoare, care este zi lucratoare;
    - perioada de dobanda - semnifica fiecare perioada de sase (6) luni, incepand la o data de plata a dobanzii si sfarsind cu urmatoarea data de plata a dobanzii, cu exceptia primei perioade de dobanda aplicabile fiecarei trageri, cand aceasta va avea urmatorul sens:
    (1) daca o astfel de tragere este efectuata cu cel putin cincisprezece (15) zile lucratoare inaintea urmatoarei date de plata a dobanzii, perioada incepand cu data la care o astfel de tragere este efectuata si sfarsind cu urmatoarea data de plata a dobanzii; si
    (2) daca o astfel de tragere este efectuata cu mai putin de cincisprezece (15) zile lucratoare inaintea urmatoarei date de plata a dobanzii, perioada incepand cu data la care o astfel de tragere este efectuata si sfarsind cu data de plata a dobanzii care succede urmatoarei date de plata a dobanzii;
    - rata dobanzii - semnifica rata dobanzii platibile periodic asupra imprumutului, potrivit sectiunii 2.07 a prezentului acord;
    - moneda imprumutului - semnifica moneda sau monedele in care este denominat imprumutul initial in dolari;
    - suma anuala de rambursare anticipata obligatorie de catre P.G.B. - semnifica, pentru fiecare an financiar al P.G.B., o suma egala cu 50% din suma prin care venitul net plus amortizarea pentru P.G.B. depasesc, in respectivul an financiar, echivalentul a 2 milioane $ S.U.A.;
    - marja - semnifica unu la suta (1,0%) anual;
    - venitul net - semnifica (pentru perioada luata in calcul) venitul net al P.G.B., pentru o astfel de perioada, dupa plata impozitelor pe venit si a cheltuielilor neprevazute, determinat in conformitate cu principiile de contabilitate acceptate pe plan international, aplicate constant, si bazat pe situatiile financiare anuale expertizate;
    - cotatia pe monitor a paginii 3.750 - semnifica pagina relevand cotatiile oferite pe piata interbancara a Londrei (cunoscute sub numele de LIBOR) de catre bancile de prim-rang, pentru depozite in moneda imprumutului, numita pagina 3.750 a serviciului de cotatii pe monitor (sau o alta asemenea pagina care poate inlocui pagina 3.750) in scopul afisarii acestor cotatii LIBOR pentru depozite in moneda imprumutului;
    - angajamentul de rambursare neconditional - semnifica orice angajament neconditional facut de Banca la cererea Imprumutatului, potrivit sectiunii 2.06 a prezentului acord.

    Sectiunea 1.02
    Titluri
    Titlurile si cuprinsul sunt inserate doar in scopul prezentarii si nu fac parte din prezentul acord.

    Art. 2
    Imprumutul

    Sectiunea 2.01
    Imprumutul si moneda
    Banca convine sa imprumute Imprumutatului, in termenii si in conditiile stabilite sau la care se face referire in prezentul acord, o suma de douazeci si cinci milioane dolari S.U.A. (25.000.000 $ S.U.A.).

    Sectiunea 2.02
    Trageri si cont special
    a) Suma disponibila poate fi trasa, periodic, in conformitate cu prevederile anexei nr. 2 la prezentul acord pentru cheltuielile efectuate (sau, daca Banca convine astfel, care urmeaza a fi efectuate), cu costul rezonabil al marfurilor, lucrarilor si serviciilor necesare proiectului si care urmeaza sa fie finantate din sumele imprumutului, precum si in legatura cu comisionul initial platibil asupra imprumutului, in conformitate cu sectiunea 2.08 b) la prezentul acord.
    b) Pentru scopurile proiectului, Imprumutatul va deschide si va mentine un cont special de depozit la o banca comerciala acceptabila Bancii, si denominat in dolari, in termeni si conditii satisfacatoare pentru Banca, incluzand asigurarea unei protectii corespunzatoare impotriva compensarii, confiscarii sau sechestrarii. Tragerile in si platile din contul special vor fi facute in conformitate cu prevederile din anexa nr. 3 la prezentul acord.

    Sectiunea 2.03
    Perioada de tragere
    Dreptul de tragere al Imprumutatului din suma disponibila se va incheia la 31 decembrie 1997 sau la o data ulterioara, dupa cum va stabili Banca. Banca va informa cu promptitudine Imprumutatul asupra unei astfel de date ulterioare.

    Sectiunea 2.04
    Cererile de tragere
    a) Cererile de tragere vor fi prezentate Bancii de catre reprezentantul Imprumutatului desemnat in sau in conformitate cu sectiunea 10.02. Fiecare cerere de tragere va fi in conformitate cu si in forma descrisa in Manualul de trageri B.E.R.D. si transmisa Bancii cu cel putin cincisprezece (15) zile lucratoare inaintea datei propuse de efectuare a tragerii. Fiecare cerere de tragere va avea un continut satisfacator pentru Banca si va fi insotita de asemenea documente sau alte dovezi suficiente pentru a convinge Banca ca Imprumutatul este indreptatit pentru suma de tragere din suma disponibila si ca tragerile vor fi folosite, in exclusivitate, pentru scopurile proiectului, specificate in prezentul acord.
    b) Cu exceptia ultimei trageri, sau daca Banca nu convine altfel, tragerile din suma disponibila vor fi efectuate in sume nu mai mici de o suta mii dolari S.U.A. (100.000 $ S.U.A.).

    Sectiunea 2.05
    Moneda tragerilor
    a) Cu exceptia cazului in care Banca convine altfel, tragerile vor fi efectuate de catre Banca in moneda imprumutului, intr-o suma echivalenta cu cheltuielile ce urmeaza a fi finantate din sumele imprumutului.
    b) Tragerile pentru orice cheltuiala in moneda Imprumutatului vor fi facute de catre Banca in moneda imprumutului, pe baza cursului de schimb oficial al tranzactiilor comerciale cu cel putin doua (2) zile lucratoare inainte de data tragerii si, in absenta unui astfel de curs, pe baza unui astfel de curs rezonabil, dupa cum va stabili Banca.
    c) Daca plata va fi solicitata de Imprumutat intr-o alta moneda decat moneda imprumutului, Imprumutatul autorizeaza, prin prezentul, Banca sa efectueze achizitionarea unei astfel de monede in maniera pe care Banca o considera corespunzatoare. O astfel de plata va fi efectuata de catre Banca pe baza costului efectiv suportat inregistrat de Banca, in moneda imprumutului, pentru satisfacerea solicitarii.

    Sectiunea 2.06
    Angajamentele de rambursare, conditionale si neconditionale
    a) La cererea Imprumutatului si potrivit unor astfel de termeni si conditii, dupa cum vor fi convenite acestea de catre Imprumutat si Banca, Banca poate emite angajamente de rambursare neconditionale sau conditionale, pentru a disponibiliza sume Imprumutatului sau altora, pentru cheltuielile ce vor fi finantate din imprumut. Potrivit unui angajament de rambursare neconditional, obligatia de plata a Bancii nu va fi afectata de nici o suspendare sau anulare ulterioara a imprumutului. Potrivit unui angajament de rambursare conditional, obligatia Bancii de a plati va inceta imediat la orice suspendare sau anulare a imprumutului.
    b) In cazul unui angajament de rambursare neconditional, Imprumutatul va plati Bancii un comision pentru angajamentul de rambursare neconditional, aplicabil sumei de baza a angajamentului de rambursare neconditional, la o rata anuala de unu la suta (1%). Comisionul angajamentului de rambursare neconditional va fi platit in locul comisionului de angajament, care ar trebui altfel sa fie aplicat sumei unui astfel de angajament de rambursare neconditional, potrivit sectiunii 2.08. a) a acestui acord. Comisionul se va cumula de la data emiterii angajamentului de rambursare neconditional asupra sumei de baza netrase, din cand in cand, si va fi calculat, pro rata, pe baza unui an de 360 zile pentru numarul de zile efectiv scurse in perioada respectiva. Comisionul angajamentului de rambursare neconditional va fi platibil la fiecare data de plata a dobanzii, incepand cu prima data de plata a dobanzii ce urmeaza emiterii angajamentului de rambursare neconditional.

    Sectiunea 2.07
    Dobanda
    Dobanda asupra imprumutului va fi determinata si platibila, dupa cum urmeaza:
    a) Suma principala a imprumutului trasa, din cand in cand, si nerambursata va fi purtatoare de dobanda in cursul perioadei de dobanda respective la respectiva rata a dobanzii, calculata conform prezentei sectiuni.
    b) Dobanda se va acumula de la o zi la alta, calculata, pro rata, pe baza unui an de 360 de zile pentru numarul de zile efectiv, incluzand prima, dar excluzand ultima zi, in respectiva perioada de dobanda si va fi datorata si platibila la data de plata a dobanzii, la sfarsitul respectivei perioade de dobanda.
    c) Rata dobanzii va fi suma marjei si a ratei oferite care apare pe pagina 3.750 la ora 11,00 a.m., ora Londrei, la data respectiva de determinare a dobanzii pentru o luna, doua luni, trei luni, patru luni, cinci luni sau sase luni, oricare dintre aceste perioade va fi cea mai apropiata de durata perioadei de dobanda respective (sau, daca doua perioade sunt la fel de apropiate de durata perioadei de dobanda respective, media celor doua perioade).
    d) La fiecare data de determinare a dobanzii, Banca, in conformitate cu subsectiunea c) de mai sus, va determina rata dobanzii aplicabile perioadei de dobanda respective si va notifica cu promptitudine Imprumutatului.
    e) Daca, din diverse considerente, rata dobanzii nu poate fi determinata facandu-se referire la pagina 3.750, la orice data de determinare a dobanzii, sau daca serviciile prin intermediul paginii 3.750 inceteaza a fi disponibile ca rezultat al intreruperii unor astfel de servicii, sau daca Banca va decide sa intrerupa determinarea ratei dobanzii prin referire la pagina 3.750, Banca va notifica Imprumutatului imediat si va determina rata dobanzii la data respectiva de determinare a dobanzii, potrivit subsectiunii c) de mai sus, folosind cursurile oferite comunicate Bancii de catre trei banci de prim-rang, operand in moneda imprumutului pe piata interbancara a Londrei, selectate de Banca in urma consultarii cu Imprumutatul.
    f) Dobanda va fi platita pana la sau la fiecare data de plata a dobanzii.

    Sectiunea 2.08
    Comision de angajament si comision initial
    a) Imprumutatul va plati Bancii un comision de angajament la o rata de jumatate de procent (0,5%) pe an asupra sumei disponibile. Comisionul de angajament se va acumula dupa saizeci (60) de zile de la data prezentului acord si va fi calculat, pro rata, pe baza unei durate anuale de 360 de zile pentru numarul efectiv de zile care s-au scurs in perioada respectiva. Comisionul de angajament va fi platibil la fiecare data de plata a dobanzii, incepand cu prima data de plata a dobanzii care urmeaza datei la care acordul intra in efectivitate.
    b) In termen de 7 zile de la data intrarii in efectivitate a prezentului acord, Imprumutatul va plati Bancii un comision initial egal cu unu la suta (1%) din suma imprumutului. Daca Banca nu va fi primit plata unei astfel de sume in termen de 7 zile de la data intrarii in efectivitate a acordului, Banca va reduce suma disponibila si isi va plati sie insesi comisionul initial in numele Imprumutatului.

    Sectiunea 2.09
    Rambursarea
    a) Imprumutatul va rambursa suma principala a imprumutului tras, in conformitate cu graficul de amortizare, prezentat mai jos:
---------------------------------------
  Data platii datorate    Suma datorata
                              ($)
---------------------------------------
  5 iunie 1999              1.250.000
  5 decembrie 1999          1.250.000
  5 iunie 2000              1.250.000
  5 decembrie 2000          1.250.000
  5 iunie 2001              1.250.000
  5 decembrie 2001          1.250.000
  5 iunie 2002              1.250.000
  5 decembrie 2002          1.250.000
  5 iunie 2003              1.250.000
  5 decembrie 2003          1.250.000
  5 iunie 2004              1.250.000
  5 decembrie 2004          1.250.000
  5 iunie 2005              1.250.000
  5 decembrie 2005          1.250.000
  5 iunie 2006              1.250.000
  5 decembrie 2006          1.250.000
  5 iunie 2007              1.250.000
  5 decembrie 2007          1.250.000
  5 iunie 2008              1.250.000
  5 decembrie 2008          1.250.000
---------------------------------------
     TOTAL: 25.000.000
---------------------------------------

    b) Daca vreuna dintre datele rambursarii imprumutului, stabilite in paragraful a) al prezentei sectiuni, nu este zi lucratoare, rambursarea va fi amanata pentru urmatoarea zi lucratoare.

    Sectiunea 2.10
    Rambursarea anticipata
    a) Imprumutatul poate rambursa anticipat toata suma sau o parte din imprumutul tras si nerambursat, impreuna cu dobanda acumulata si neplatita, aplicabila la orice data de plata a dobanzii, cu nu mai putin de treizeci (30) de zile lucratoare inaintea notificarii scrise catre Banca.
    b) Imprumutatul va plati Bancii, la data rambursarii anticipate, un comision administrativ de rambursare anticipata de o optime de procent (0,125%) din suma principala a imprumutului, rambursata anticipat.
    c) In cazul rambursarii anticipate partiale, o asemenea rambursare anticipata:
    (1) va fi in suma cel putin egala cu cea mai mica suma dintre:
    (A) 1.000.000 dolari S.U.A.; sau
    (B) suma totala a imprumutului tras si nerambursat, impreuna cu dobanda acumulata si neplatita si alte speze; si
    (2) va fi aplicata:
    (A) in primul rand, pentru plata dobanzii si a altor speze; si
    (B) in al doilea rand, pentru rambursarea anticipata in ordinea inversa a scadentei transelor de rambursare a sumei principale din imprumut, trasa si nerambursata.
    d) Rambursarea anticipata va fi in mod obligatoriu in suma echivalenta sumei anuale de rambursare anticipata obligatorie P.G.B. Indiferent de cele de mai sus, sectiunile 2.10. b) si c) (1) nu se vor aplica unei asemenea rambursari anticipate obligatorii.

    Sectiunea 2.11
    Anularea
    a) Imprumutatul poate anula in intregime sau partial suma disponibila la orice data de plata a dobanzii sau cu nu mai putin de treizeci (30) de zile lucratoare inainte de notificarea Bancii in scris. O astfel de anulare va fi in suma cel putin egala cu suma cea mai mica dintre:
    (1) 1.000.000 dolari S.U.A.; sau
    (2) suma disponibila.
    b) Cu exceptia situatiei de anulare, ca urmare a subsectiunilor b) si d) ale sectiunii 6.02 din prezentul acord, Imprumutatul va plati Bancii, la data anularii, un comision de anulare de o optime de procent (0,125%) din suma principala a imprumutului, care este anulata.
    c) Orice anulare de catre Imprumutat, ca urmare a prezentei sectiuni, sau de catre Banca, ca urmare a art. 6 al prezentului acord, se va aplica, pro rata, la cele cateva sume scadente ale sumei principale din imprumut, ce vor ajunge la scadenta dupa data unei astfel de anulari.

    Sectiunea 2.12
    Plati intarziate
    a) Daca Imprumutatul nu reuseste sa plateasca suma principala, dobanda sau orice alta suma pana la data scadentei fiecareia, potrivit prezentului acord, Imprumutatul va plati dobanda, la o astfel de suma restanta, la rata dobanzii respective plus doua procente (2%) pe an, de la data la care o astfel de suma devine scadenta pana la data platii efective.
    b) Dobanda la care se face referire in aceasta sectiune va fi platibila la urmatoarea data de plata a dobanzii, in cazul in care nu a fost platita anterior.

    Sectiunea 2.13
    Plati
    Platile sumei principale, ale dobanzii, ale comisionului de angajament, ale comisionului de angajament de rambursare neconditional, ale comisionului initial, ale comisioanelor de rambursare anticipata sau ale celui administrativ de anulare, ale penalizarii pentru plata intarziata si orice alta plata datorata Bancii, potrivit prezentului acord, vor fi efectuate in moneda imprumutului, in fonduri imediat disponibile, la o astfel de banca sau banci, dupa cum solicita in mod rezonabil Banca. Determinarea de catre Banca a fiecarei astfel de sume va fi finala si definitiva, exceptand cazul in care Imprumutatul demonstreaza, intr-un mod satisfacator Bancii, ca o astfel de determinare a implicat o eroare evidenta.

    Art. 3
    Executia proiectului

    Sectiunea 3.01
    Conditii favorabile ale proiectului
    Daca Banca nu convine altfel, Imprumutatul:
    a) se va angaja sa realizeze obiectivele proiectului, asa cum sunt acestea prezentate in anexa nr. 1 a prezentului acord, si, in acest scop, fara nici un fel de limita sau restrictie asupra oricareia dintre celelalte obligatii ale sale din prezentul acord; va determina ca P.G.B. sa fiinteze ca o companie comerciala pe actiuni in conformitate cu legislatia romana, cu statut acceptabil pentru Banca si care, in concordanta cu statutul sau, sa poata mari capitalul sau social prin emiterea de actiuni pentru investitori romani si straini; si va determina P.G.B. sa functioneze in conformitate cu clauzele Acordului de proiect P.G.B.; si va determina municipalitatea Bucuresti sa opereze, in concordanta cu clauzele Acordului de proiect al municipalitatii Bucuresti, cu respectarea tuturor obligatiilor, atat ale P.G.B., cat si ale Primariei Bucuresti, asa cum sunt exprimate acestea in prezentul acord; va intreprinde sau va determina sa fie luate toate masurile, incluzand asigurarea de fonduri, facilitati, servicii si alte resurse necesare sau corespunzatoare pentru a da posibilitatea P.G.B. si municipalitatii Bucuresti sa indeplineasca asemenea obligatii; si nu va intreprinde sau permite sa fie intreprinsa nici o actiune care ar putea impiedica sau s-ar putea interfera cu asemenea activitati;
    b) va subimprumuta: (i) o suma de douazeci si doua milioane sapte sute optzeci mii dolari S.U.A. (27.780.000 $ S.U.A.), care sa fie utilizata pentru partile A si B ale proiectului, de catre P.G.B., potrivit Acordului subsidiar P.G.B.; si (ii) o suma de un milion noua sute saptezeci mii dolari S.U.A. (1.970.000 $ S.U.A.), spre a fi utilizata pentru partea C a proiectului de catre municipalitatea Bucuresti, potrivit Acordului subsidiar municipalitatea Bucuresti, in conformitate cu termenii si conditiile care vor fi fost aprobate de Banca, care vor include: (A) denominarea imprumuturilor subsidiare in valuta sau valutele imprumutului; (B) perioada de gratie, scadenta si rata dobanzii, care sunt cel putin echivalente termenilor si conditiilor imprumutului; (C) un comision administrativ acceptabil pentru Banca; si (D) referitor la Acordul subsidiar P.G.B., reglementarile obligatorii ale rambursarii anticipate cu privire la suma rambursarii obligatorii a P.G.B., acceptabila de catre Banca; si
    c) isi va exercita drepturile, in cadrul acordurilor subsidiare, intr-o asemenea maniera incat sa protejeze interesele Imprumutatului si ale Bancii si sa indeplineasca obiectivele imprumutului si, numai daca Banca nu va conveni altfel, Imprumutatul nu va ceda, amenda, abroga sau renunta la acordurile subsidiare sau la orice reglementare din prezentul acord.

    Sectiunea 3.02
    Cooperare tehnica
    Pentru  a sprijini implementarea proiectului, Imprumutatul, daca nu convine altfel cu Banca, va folosi consultanti pusi la dispozitie conform Aranjamentelor G.T.Z.

    Sectiunea 3.03
    Achizitii
    Cu exceptia cazului in care Banca nu convine altfel, achizitiile de bunuri, lucrari si servicii necesare proiectului si care urmeaza a fi finantate din sumele imprumutului, vor fi realizate in conformitate cu Regulile de achizitii B.E.R.D. si cu prevederile graficelor de achizitii anexate Acordului de proiect P.G.B. si, respectiv, Acordului de proiect municipalitatea Bucuresti.

    Sectiunea 3.04
    Cooperare si informare
    Banca si Imprumutatul vor coopera strans pentru a asigura realizarea obiectivelor pentru care a fost acordat imprumutul. In acest scop, Banca si Imprumutatul, periodic, la cererea oricaruia dintre acestia, vor schimba opinii cu privire la evolutia proiectului, la obiectivele pentru care imprumutul a fost acordat si la realizarea obligatiilor Imprumutatului, potrivit prezentului acord, si la indeplinirea obligatiilor ce revin P.G.B. si municipalitatii Bucuresti, in cadrul acordurilor de proiect, si vor furniza celeilalte parti, in acest sens, acele informatii care vor fi solicitate in mod rezonabil. Imprumutatul va informa cu promptitudine Banca in legatura cu orice schimbare propusa in specificul si amploarea proiectului sau in afacerile sau actiunile P.G.B. sau actiunile municipalitatii Bucuresti si asupra oricarui eveniment sau conditie care ar putea afecta fizic realizarea proiectului sau a operatiunilor P.G.B. sau ale municipalitatii Bucuresti, incluzand, dar nu limitandu-se la infiintarea unor noi piete de gros pe o raza de 20 km in jurul municipiului Bucuresti.

    Sectiunea 3.05
    Inregistrari si raportari
    a) Imprumutatul:
    (1) va mentine proceduri si evidente adecvate pentru inregistrarea si urmarirea respectarii obligatiilor sale, potrivit prezentului acord, si va pune la dispozitia reprezentantilor Bancii, la cererea Bancii, astfel de evidente;
    (2) va da posibilitatea reprezentantilor Bancii, la cererea Bancii, sa viziteze orice fabrica, instalatie, teren, santier, cladire, proprietate si sa examineze orice echipament, evidenta si document referitor la indeplinirea obligatiilor Imprumutatului, potrivit prezentului acord; si
    b) Imediat dupa terminarea proiectului, dar, in orice caz, nu mai tarziu de sase luni (6) de la data specificata sau stabilita in cadrul sectiunii 2.03. sau la o asemenea data ulterioara, dupa cum vor fi convenit in acest scop Banca si Imprumutatul, Imprumutatul va pregati si furniza Bancii un raport, de o asemenea amploare si cu un astfel de grad de detalii, dupa cum Banca va cere in mod rezonabil, privind indeplinirea de catre Imprumutat a obligatiilor sale potrivit prezentului acord si in conformitate cu obiectivele imprumutului.

    Sectiunea 3.06
    Achizitionarea terenului
    Imprumutatul va lua sau va determina luarea tuturor masurilor ce se dovedesc a fi necesare pentru a asigura disponibilitatea, in modul si la momentul necesar, a intregului teren in cauza si a drepturilor (inclusiv a titlurilor de proprietate) asupra terenurilor, dupa cum se va dovedi necesar pentru realizarea proiectului si va furniza cu promptitudine Bancii, la cerere, dovezi satisfacatoare pentru Banca, ca terenul si drepturile asupra terenului sunt disponibile pentru indeplinirea obiectivelor proiectului.

    Art. 4
    Clauze financiare

    Sectiunea 4.01
    Drepturi de retentie
    a) Imprumutatul se angajeaza sa asigure ca nici o alta datorie externa nu va avea prioritate fata de imprumut in alocarea, realizarea sau distribuirea valutei detinute sub control sau in beneficiul Imprumutatului. Daca va fi creat vreun drept de retentie asupra oricaruia dintre activele publice, ca o garantie pentru orice datorie externa, sau orice aranjament avand un efect echivalent, care va sau ar putea genera prioritate in beneficiul creditorului unei astfel de datorii externe in alocarea, realizarea sau distribuirea valutei, un astfel de drept de retentie, in conditiile in care Banca nu va conveni altfel, in mod automat si fara nici un cost pentru Banca, va garanta in mod egal si corespunzator suma principala a imprumutului, ca si dobanda si alte speze aplicabile imprumutului, si Imprumutatul, in constituirea sau permiterea crearii unui astfel de drept de retentie, va formula o prevedere expresa in acest sens, cu conditia, totusi, ca, daca pentru orice motiv constitutional sau alt motiv legal, o astfel de prevedere nu poate fi formulata in legatura cu orice drept de retentie creat asupra activelor oricarei subdiviziuni politice sau administrative ale acestuia, Imprumutatul, cu promptitudine si fara a implica nici un cost pentru Banca, va garanta suma principala, precum si dobanda si alte speze aplicabile imprumutului, printr-un drept de retentie echivalent asupra altor active publice, satisfacator Bancii.
    b) Angajamentul de mai sus nu se va aplica pentru:
    (1) orice drept de retentie creat asupra proprietatii, la momentul cumpararii, exclusiv ca garantie pentru plata pretului de cumparare al proprietatii, sau ca garantie pentru plata datoriilor facute in scopul finantarii cumpararii unei asemenea proprietati; si
    (2) orice garantie care apare in cursul normal al tranzactiilor bancare si asigurand o datorie care ajunge la scadenta in termen de nu mai mult de un an de la data sa;

    Sectiunea 4.02
    Date financiare si economice
    a) Imprumutatul va furniza Bancii orice tip de informatie, dupa cum Banca o va solicita in mod rezonabil:
    (1) cu privire la conditiile financiare si economice din teritoriul sau, incluzand balanta sa de plati si datoria sa externa, cat si ale subdiviziunilor sale politice sau administrative, si pentru orice entitate detinuta sau controlata, sau operand in contul sau beneficiul Imprumutatului, sau oricarei asemenea subdiviziuni si ale oricarei institutii care indeplineste functiile unei banci centrale, sau ale unui fond de stabilizare valutara sau functii similare, pentru Imprumutat; si
    (2) cu privire la propunerile de implementare a reformelor economice, incluzand masuri propuse pentru privatizare in sectorul distributiei produselor alimentare, care pot avea un impact asupra proiectului, inclusiv reforme ale cadrului juridic si de reglementare pentru un asemenea sector;
    b) Imprumutatul va asigura toate facilitatile pentru a permite ca reprezentantii Bancii sa poata vizita orice parte a teritoriului sau pentru scopurile referitoare la imprumut sau la proiect.

    Art. 5
    Scutiri si speze

    Sectiunea 5.01
    Impozite
    a) Prezentul acord si orice documente in legatura cu acesta vor fi scutite de la orice si toate impozitele percepute pana la sau in teritoriul Imprumutatului, sau in legatura cu validarea, distribuirea, inregistrarea sau realizarea activitatilor decurgand din acestea;
    b) Sumele imprumutului nu vor fi trase in contul platilor vreunei taxe percepute de sau in teritoriul Imprumutatului;
    c) Banca poate, prin notificare catre Imprumutat, sa majoreze sau sa reduca procentajul tragerii de la orice categorie din anexa nr. 2 a prezentului acord, asa cum este prevazut in conformitate cu paragraful b) al prezentei sectiuni.

    Sectiunea 5.02
    Comisioane si costuri
    Imprumutatul va suporta orice comision, onorariu si costuri specifice activitatilor bancare, transferurilor si schimburilor de fonduri, aparute in pregatirea, validarea, inregistrarea si implementarea prezentului acord si a oricaror documente in legatura cu acesta.

    Sectiunea 5.03
    Modalitatea de plata
    Toate sumele platibile Bancii, in cadrul prezentului acord, vor fi platite in valuta imprumutului:
    a) in asemenea locuri, dupa cum Banca o va cere in mod rezonabil; si
    b) fara deducere pentru, si scutite de la orice si toate impozitele, spezele si restrictiile pentru orice fel de impunere, de catre sau in teritoriul Imprumutatului. Sumele datorate Bancii, in virtutea prezentului acord, vor fi considerate platite cand vor fi primite de Banca.

    Art. 6
    Suspendare si anulare

    Sectiunea 6.01
    Suspendare
    a) Daca oricare dintre urmatoarele situatii va fi aparut si continuat, Banca, prin notificare catre Imprumutat, poate sa suspende, in intregime sau partial, dreptul Imprumutatului sa formuleze cerere de tragere:
    (1) Imprumutatul nu va reusi sa efectueze plata (desi o asemenea plata este posibil a fi fost efectuata si de o terta parte) a sumei de baza, sau a dobanzii, sau a oricarei alte sume datorate Bancii:
    (A) in cadrul prezentului acord; sau
    (B) in cadrul oricarui imprumut sau acord de garantie intre Banca si Imprumutat; sau
    (C) ca rezultat al oricarei garantii sau al oricarei finantari de orice natura asigurata de Banca pentru orice parte terta, cu acordul Imprumutatului.
    (2) Imprumutatul nu va reusi sa indeplineasca orice alta obligatie potrivit prezentului acord ori potrivit art. 21.2 al Acordului de infiintare a Bancii;
    (3) Banca va fi suspendat, in intregime sau partial, dreptul Imprumutatului sa faca cerere de tragere in cadrul oricarui alt acord de imprumut cu Banca, deoarece Imprumutatul nu a reusit sa-si indeplineasca obligatiile sale ce decurg dintr-un asemenea acord sau orice acord de garantie cu Banca;
    (4) Va fi aparut o situatie care, in opinia Bancii, va face improbabila realizarea proiectului sau ca Imprumutatul sa fie capabil sa-si indeplineasca obligatiile sale potrivit prezentului acord sau ca P.G.B. sau municipalitatea Bucuresti va putea sa indeplineasca obligatiile ce decurg din Acordul de proiect;
    (5) Dupa data prezentului acord si inainte de data la care s-a facut referire in sectiunea 9.04 a prezentului acord, orice situatie aparuta care va indreptati Banca sa suspende dreptul Imprumutatului sa faca cerere de tragere, daca prezentul acord a intrat in efectivitate la data aparitiei unei asemenea situatii;
    (6) Ori
    (A) cadrul legislativ si de reglementari, aplicabil sectorului distributiei produselor alimentare sau sectorului agricol in teritoriul Imprumutatului, va fi fost amendat, suspendat, abrogat, revocat, abandonat; sau
    (B) statutele P.G.B. sau strategia P.G.B. vor fi fost amendate, suspendate, abrogate, revocate sau abandonate;
    (7) P.G.B. sau municipalitatea Bucuresti nu va fi reusit sa indeplineasca oricare dintre obligatiile acestora, potrivit acordurilor de proiect;
    (8) Orice situatie specificata in sectiunea 7.01. c), d) sau e) va fi aparut;
    (9) Banca va fi suspendat sau modificat accesul Imprumutatului la resursele Bancii, ca urmare a unei decizii a Consiliului Guvernatorilor, conform art. 8.3 al Acordului de infiintare a Bancii; sau
    (10) Fondurile ce vor fi utilizate pentru proiect, in cadrul Aranjamentelor G.T.Z., nu vor fi fost disponibilizate Imprumutatului, P.G.B. sau municipalitatii Bucuresti, dupa caz; cu conditia, totusi, ca prevederile prezentului paragraf sa nu fie aplicate, daca Imprumutatul stabileste, in mod satisfacator Bancii, ca fonduri corespunzatoare proiectului sunt disponibile pentru Imprumutat din alte surse, in conditii si termeni corespunzatori obligatiilor Imprumutatului, potrivit prezentului acord;
    b) Dreptul Imprumutatului sa faca cerere de tragere va continua sa fie suspendat, in intregime sau partial, dupa caz, pana ce situatia sau situatiile care au generat suspendarea vor inceta sa existe, numai daca Banca nu va fi notificat Imprumutatului, ca dreptul de a face cerere de tragere a fost restabilit, cu conditia, totusi, ca in cazul oricarei asemenea notificari de restabilire a dreptului de cerere de tragere, va fi restabilit doar in masura si in conditiile specificate intr-o asemenea notificare, si nici o astfel de notificare nu va afecta sau submina orice drept, putere sau despagubire a Bancii cu referire la orice alta situatie descrisa in aceasta sectiune.

    Sectiunea 6.02
    Anularea
    Daca:
    a) Dreptul Imprumutatului sa faca cerere de tragere va fi fost suspendat in legatura cu orice suma a imprumutului pentru o perioada neintrerupta de 30 de zile; sau
    b) In orice moment in care Banca stabileste, dupa consultare cu Imprumutatul, ca o suma din imprumut nu va fi necesara pentru finantarea costurilor proiectului din sumele imprumutului; sau
    c) In orice moment in care Banca stabileste ca achizitionarea oricarui articol este incompatibila cu procedurile stabilite sau la care s-a facut referire in prezentul acord si fixeaza suma cheltuielilor pentru fiecare asemenea articol, care altfel ar fi fost eligibil pentru finantarea din sumele imprumutului; sau
    d) Dupa data specificata in sectiunea 2.03. orice suma disponibila nu va fi fost trasa,
    Banca poate, prin notificare catre Imprumutat, incheia dreptul Imprumutatului sa faca cerere de tragere in legatura cu o asemenea suma. Pe baza unei asemenea notificari o astfel de suma din imprumut va fi anulata.

    Sectiunea 6.03
    Angajamentul de rambursare neconditional neafectat de suspendare sau anulare
    Nici o anulare sau suspendare de catre Banca nu se va aplica sumelor supuse vreunui angajament de rambursare neconditional, in care Banca s-a angajat, ca urmare a sectiunii 2.06., cu exceptia unor prevederi exprese, in acest sens, intr-un astfel de angajament.

    Sectiunea 6.04
    Obligatiile Imprumutatului
    Fara a lua in considerare orice anulare sau suspendare, toate prevederile prezentului acord vor ramane in vigoare si vor avea efect, exceptand prevederile specifice din prezentul articol.

    Art. 7
    Accelerarea scadentei

    Sectiunea 7.01
    Situatii de accelerare
    Daca oricare dintre urmatoarele situatii va aparea si va continua pe orice perioada mai jos specificata, atunci, la orice moment ulterior continuarii acelei situatii, Banca poate, prin notificare catre Imprumutat, sa declare scadenta imediat suma principala a imprumutului trasa la acel moment, impreuna cu dobanda si alte comisioane aplicabile si, ca urmare a unei astfel de declaratii, suma principala impreuna cu dobanda si alte comisioane vor deveni scadente si platibile imediat ce:
    a) orice situatie specificata in sectiunea 6.01. a) (1) va fi aparut si va fi continuat o perioada de cincisprezece (15) zile;
    b) orice situatie specificata in sectiunea 6.01. a) (2), (6) sau (7) va fi aparut si va fi continuat o perioada de treizeci (30) zile dupa notificarea Imprumutatului de catre Banca;
    c) orice datorie a Imprumutatului, in alta moneda decat cea a Imprumutatului, nu este platita la scadenta, este declarata sau devine, in alt mod, scadenta si platibila inainte de scadenta specificata, sau orice creditor caruia i se cuvine plata acestei datorii are dreptul sa declare datoria scadenta si platibila inainte de termenul de scadenta specificat;
    d) P.G.B. sau municipalitatea Bucuresti vor fi devenit incapabile sa-si plateasca datoriile la scadenta; sau orice actiune sau procedura vor fi fost intreprinse de catre P.G.B. sau de terti, prin care oricare dintre activele P.G.B. vor fi sau pot fi distribuite creditorilor acesteia; sau
    e) Imprumutatul sau orice alta autoritate competenta va fi intreprins orice actiune pentru lichidarea sau desfiintarea P.G.B. sau pentru suspendarea operatiunilor sale.

    Art. 8
    Intrarea in vigoare si arbitrajul

    Sectiunea 8.01
    Intrarea in vigoare
    Drepturile si obligatiile partilor la prezentul acord vor fi valide si vor intra in vigoare in conformitate cu termenii lor, indiferent ca vreo lege locala ar dovedi contrariul. Nici o parte la prezentul acord nu va fi indreptatita in nici o circumstanta sa declare vreo clauza sau reglementare a prezentului acord ca fiind invalida sau incapabila de a intra in vigoare pe un considerent anume.

    Sectiunea 8.02
    Arbitraj
    Partile la prezentul acord vor cauta sa solutioneze amiabil toate litigiile sau divergentele dintre ele care apar prin prezentul acord sau in legatura cu acesta.
    Daca litigiul sau divergenta nu poate fi solutionata amiabil, acestea vor fi supuse arbitrajului de catre Tribunalul Arbitral, dupa cum este prevazut in continuare:
    a) Procedurile arbitrajului pot fi instituite de Imprumutat impotriva Bancii sau invers. In toate cazurile, procedurile de arbitraj vor fi instituite printr-o notificare data de partea reclamanta partii raspunzatoare.
    b) Tribunalul Arbitral va fi format din trei arbitri numiti dupa cum urmeaza: unul de catre partea reclamanta, al doilea de catre partea raspunzatoare si al treilea (judecator), prin acordul celor doi arbitri. Daca in termen de treizeci (30) de zile de la notificarea catre institutia care reglementeaza procedurile de arbitraj, partea invinuita nu numeste un arbitru, asemenea arbitru va fi numit de presedintele Curtii Internationale de Justitie, pe baza cererii partii ce reglementeaza asemenea proceduri. Daca cei doi arbitri nu convin asupra judecatorului in termen de saizeci (60) de zile de la data numirii celui de-al doilea arbitru, un asemenea judecator va fi numit de presedintele Curtii Internationale de Justitie.
    c) Tribunalul Arbitral se va reuni la locul si la momentul fixat de judecator. Dupa aceea, va hotari unde si cand anume se va intruni. Tribunalul Arbitral va stabili toate aspectele de procedura si aspectele legate de competenta sa.
    d) Toate deciziile Tribunalului Arbitral vor fi adoptate prin vot majoritar. Sentinta tribunalului, care poate fi exprimata chiar daca o parte lipseste, va fi definitiva si obligatorie pentru ambele parti, conform procedurilor de arbitraj.
    e) Orice notificare sau operatiune avand legatura cu oricare dintre procedurile sub incidenta acestei sectiuni 8.02., sau avand legatura cu orice procedura de validare a oricarei sentinte, potrivit prezentei sectiuni, se va efectua in maniera prevazuta in sectiunea 10.01.
    f) Tribunalul Arbitral va decide asupra manierei de suportare a costului arbitrajului de catre una sau de ambele parti in litigiu.

    Sectiunea 8.03
    Evidenta sumelor datorate
    In orice procedura de arbitraj rezultata din prezentul acord, certificatul Bancii in legatura cu orice suma datorata Bancii, potrivit prezentului acord, va constitui dovada la prima vedere a unei astfel de sume.

    Art. 9
    Data intrarii in vigoare; incheierea prezentului acord

    Sectiunea 9.01
    Data intrarii in vigoare
    Prezentul acord va intra in vigoare la data la care Banca va notifica Imprumutatului acceptarea evidentei solicitate, potrivit sectiunilor 9.02. si 9.03.

    Sectiunea 9.02
    Conditii care preced intrarea in vigoare
    Imprumutatul va furniza Bancii o evidenta documentara, intr-o forma si un continut acceptabile Bancii, in sensul ca:
    a) validarea si predarea prezentului acord de catre Imprumutat au fost autorizate si ratificate in mod corespunzator si ca prezentul acord angajeaza legal Imprumutatul si poate, in mod corespunzator, intra in vigoare potrivit termenilor sai;
    b) P.G.B. va fi fost creata in mod valid si functioneaza in conformitate cu legislatia romana in vigoare;
    c) Acordul de proiect municipalitatea Bucuresti a fost autorizat, validat si predat, in mod corespunzator, in numele municipalitatii Bucuresti si angajeaza legal municipalitatea Bucuresti si poate intra in vigoare potrivit termenilor sai;
    d) Acordul de proiect P.G.B. a fost autorizat, validat si predat, in mod corespunzator, in numele P.G.B. si angajeaza legal P.G.B. si poate intra in vigoare potrivit termenilor sai;
    e) Acordul subsidiar municipalitatea Bucuresti a fost autorizat, validat si predat, in mod corespunzator, in numele Imprumutatului si municipalitatii Bucuresti si angajeaza legal ambele parti si poate intra in vigoare potrivit termenilor sai;
    f) Acordul subsidiar P.G.B. a fost autorizat, validat si predat, in mod corespunzator, in numele Imprumutatului si P.G.B., si angajeaza legal ambele parti si poate intra in vigoare potrivit termenilor sai.

    Sectiunea 9.03
    Avizul juridic
    Imprumutatul va furniza Bancii un aviz juridic din partea Ministerului Justitiei, intr-o forma si cu un continut satisfacatoare Bancii, in sensul ca:
    a) prezentul acord a fost autorizat si ratificat corespunzator de catre Imprumutat, validat si predat in numele Imprumutatului si constituie un angajament valabil al Imprumutatului, care poate fi pus in aplicare potrivit termenilor sai;
    b) P.G.B. a fost infiintata valid si functioneaza potrivit legislatiei romane si dispune de toate puterile pentru a-si indeplini obligatiile in conformitate cu Acordul de proiect P.G.B.;
    c) Acordul de proiect municipalitatea Bucuresti a fost autorizat sau ratificat corespunzator de catre municipalitatea Bucuresti si angajeaza legal municipalitatea Bucuresti si poate intra in vigoare potrivit termenilor sai;
    d) Acordul de proiect P.G.B. a fost autorizat sau ratificat corespunzator de catre P.G.B. si angajeaza legal P.G.B. si poate intra in vigoare potrivit termenilor sai; si
    e) atat Acordul subsidiar municipalitatea Bucuresti, cat si Acordul subsidiar P.G.B. au fost autorizate sau ratificate corespunzator de catre Imprumutat si municipalitatea Bucuresti sau P.G.B., dupa cum este cazul, si angajeaza legal atat Imprumutatul cat si municipalitatea Bucuresti sau P.G.B., dupa cum este cazul, si pot intra in vigoare potrivit termenilor respectivi,
    impreuna cu alte asemenea aspecte, dupa cum acestea vor fi solicitate in mod rezonabil de catre Banca in legatura cu prezentul.

    Sectiunea 9.04
    Incetarea datorita neintrarii in vigoare
    Daca prezentul acord nu va fi intrat in vigoare pana la 9 septembrie 1994, prezentul acord si toate obligatiile partilor care decurg din acesta vor inceta, cu exceptia cazului in care Banca, dupa analizarea motivelor intarzierii, va stabili o data ulterioara in sensul prevederilor acestei sectiuni.

    Sectiunea 9.05
    Incetarea la indeplinirea proiectului
    In momentul in care intreaga suma principala a imprumutului va fi fost rambursata, iar dobanda si toate comisioanele aferente imprumutului vor fi fost platite, prezentul acord, precum si toate obligatiile partilor decurgand din acesta vor fi incheiate imediat.

    Art. 10
    Notificari; Reprezentanti desemnati si modificari

    Sectiunea 10.01
    Notificari
    Orice notificare sau cerere, solicitata sau permis a fi data sau efectuata potrivit prezentului acord, va fi exprimata in scris. O astfel de notificare sau cerere va fi considerata ca data sau efectuata, in mod corespunzator, daca a fost inmanata, transmisa prin posta, telegrafic, prin telex sau telefax catre partea careia i se cere a o da sau efectua, la adresa partii specificata mai jos sau la orice alta adresa specificata de acea parte, in scris, catre partea care da notificarea sau formuleaza cererea.

      Pentru Imprumutat:
    Ministerul Finantelor
    Strada Apolodor nr. 17
    Sector 5
    Bucuresti
    Romania
    Telefon: 631 20 39
    Telefax: 312 67 92 sau 631 18 88
    Telex: 11 239

      Pentru Banca:
    Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare
    One Exchange Square
    London EC 2 A 2 EH
    Anglia

      In atentia: Unitatea de administrare operativa (Nr. de operare: 090)
      Adresa alternativa de comunicare prin telex: 881 2161
      Adresa alternativa de comunicare prin telefax: 44 71 338 6100

    Sectiunea 10.02
    Imputernicirea de a actiona
    Orice actiune solicitata sau permis a fi luata si orice document necesar sau permis a fi semnat, potrivit prezentului acord, in numele Imprumutatului, vor fi intocmite sau semnate de catre ministrul finantelor al Imprumutatului sau alt functionar al Imprumutatului, asa dupa cum ministrul finantelor va desemna, in scris, si Imprumutatul va furniza Bancii dovada suficienta a imputernicirii si specimenul de semnatura autorizat al fiecarui astfel de functionar al Imprumutatului.

    Sectiunea 10.03
    Modificari
    Orice modificare a prevederilor prezentului acord poate fi convenita in numele Bancii de catre orice Functionar al Bancii imputernicit, din cand in cand, sa semneze o asemenea modificare, si in numele Imprumutatului, printr-un document scris semnat in numele Imprumutatului de catre functionarul desemnat prin sau ca urmare a sectiunii 10.02, cu conditia ca, in opinia unui astfel de functionar al Imprumutatului, modificarea sa fie rezonabila potrivit imprejurarilor si sa nu majoreze in mod substantial obligatiile Imprumutatului in cadrul acordului. Banca poate accepta semnarea de catre un astfel de reprezentant a oricarui astfel de document drept proba concludenta ca in opinia Imprumutatului modificarea solicitata printr-un astfel de document nu va creste in mod substantial obligatiile Imprumutatului decurgand din prezentul acord.

    Sectiunea 10.04
    Limba engleza
    Orice document transmis, ca urmare a prezentului acord, va fi intocmit in limba engleza. Documentele in orice alta limba vor fi insotite de o traducere in limba engleza, certificata ca fiind o traducere aprobata, iar o astfel de traducere aprobata va fi definitiva intre partile de fata.
    Pentru certificarea celor de mai sus, partile la prezentul acord, prin reprezentantii lor autorizati, au convenit ca prezentul acord sa fie semnat si predat la Bucuresti, Romania, in cinci copii redactate in limba engleza, fiecare dintre acestea considerata drept original, la 9 iunie 1994.

                          ROMANIA
                           prin
                      Florin Georgescu,
                      ministru de stat,
                      ministrul finantelor

                      BANCA EUROPEANA
                      PENTRU RECONSTRUCTIE
                      SI DEZVOLTARE
                          prin
                      Juan Miranda,
                      director, Agribusiness South

    ANEXA 1

                      DESCRIEREA PROIECTULUI

    Scopul proiectului este de a sprijini Imprumutatul in infiintarea si functionarea unei piete integrate de fructe si legume in Romania, incurajand astfel participarea sectorului privat si imbunatatind eficienta globala a comercializarii si distributiei produselor proaspete in tara.
    Proiectul cuprinde urmatoarele parti, care fac obiectul unor modificari convenite periodic intre Banca si Imprumutat:
    Partea A: Piata de gros Bucuresti
    Infiintarea si functionarea neintrerupta prin P.G.B. a unei piete centrale de gros in Bucuresti (piata) cu capacitatea de a oferi spatii pentru aproximativ 200 de comercianti si angrosisti din sectorul privat si de a vehicula aproximativ 550.000 tone produse pe an.
    Piata, acoperind o suprafata de aproape 30 ha, va cuprinde doua cladiri comerciale principale, o cladire principala pentru servicii si o cladire principala pentru administratie, impreuna cu un spatiu de cazare. Imprumutatul, in consultare cu Banca, va lua in considerare o extindere a suprafetei terenului, chiar daca apartine sectorului de stat sau privat, pe masura ce va fi disponibil.
    Partea B: Centrele rurale de colectare si aprovizionare
    Infiintarea a opt centre rurale de colectare si aprovizionare cu o suprafata fiecare de aproximativ 3 ha, care sa fie initial detinute si operate pe baze comerciale si, neintrerupt, de catre P.G.B.
    Partea C: Pietele cu amanuntul deschise
    Modernizarea sau reabilitarea a cinci piete cu amanuntul, deschise in Bucuresti.
    Imbunatatirea sistemului de comercializare cu amanuntul in Bucuresti si introducerea unor tehnici mai eficiente de distribuire a alimentelor si de vanzare catre consumatori.
    Se asteapta ca proiectul sa fie finalizat nu mai tarziu de 30 iunie 1997.

    ANEXA 2

                    TRAGEREA SUMELOR DIN IMPRUMUT

    1. Tabelul de mai jos stabileste categoriile de articole ce vor fi finantate din sumele imprumutului, alocarea sumelor imprumutului pentru fiecare categorie si procentajul cheltuielilor pentru articolele care sa fie finantate in fiecare categorie:
-------------------------------------------------------------------------------
                             Suma imprumutului   % cheltuielilor care sa fie
    Categoria                alocat in valuta    finantate
                             imprumutului
-------------------------------------------------------------------------------
 (1) Bunuri
   a) pentru partile A si B     583.000          100% din valoarea contractului
                                                 pentru contractele care fac
                                                 obiectul licitatiilor
                                                 internationale
   b) pentru partea C           394.000          100% din valoarea contractului
                                                 pentru contractele care fac
                                                 obiectul licitatiilor
                                                 internationale
 (2) Lucrari
   a) pentru partile A si B  22.197.000          75% din valoarea contractului
   b) pentru partea C         1.576.000          75% din valoarea contractului
 (3) Suma datorata potrivit
     sectiunii 2.08. b)         250.000
-------------------------------------------------------------------------------
      TOTAL:                 25.000.000 $ S.U.A.
-------------------------------------------------------------------------------

    2. Indiferent de prevederile paragrafului 1 de mai sus, nici o tragere nu va fi efectuata in legatura cu platile facute pentru cheltuielile anterioare datei prezentului acord.
    3. Independent de alocarile sumei imprumutului sau de procentajele tragerii precizate in aceasta anexa, daca Banca a estimat, in mod rezonabil, ca suma imprumutului alocata pentru orice categorie de tragere va fi insuficienta pentru a finanta procentajul convenit al tuturor cheltuielilor din acea categorie, prin notificare catre Imprumutat, Banca:
    a) poate realoca pentru o astfel de categorie, in limitele necesare acoperirii sumei dovedite insuficienta, parti din imprumut care sunt alocate la acel moment altei categorii si care, in opinia Bancii, nu sunt necesare pentru alte cheltuieli; si
    b) daca o astfel de realocare nu poate satisface lipsa de fonduri, astfel estimate in intregime, sa poata reduce procentajul tragerilor aplicabile la acel moment unor astfel de cheltuieli din categoria in care insuficienta exista, astfel incat tragerile ulterioare in contul unei astfel de categorii sa poata continua pana ce toate cheltuielile aferente acesteia vor fi fost efectuate.

    ANEXA 3

                          CONTUL SPECIAL

    1. Pentru scopurile acestei anexe, urmatorii termeni vor avea urmatoarele semnificatii:
    Categorie eligibila - semnifica categoriile 1 si 2 specificate in tabelul din paragraful 2 al anexei nr. 2 la prezentul acord;
    Cheltuieli eligibile - semnifica cheltuielile legate de costul rezonabil al bunurilor, lucrarilor si serviciilor solicitate pentru proiect si care urmeaza a fi finantate din sumele imprumutului alocate din cand in cand categoriei eligibile, potrivit prevederilor din anexa nr. 2 la prezentul acord;
    Soldul maxim al contului special - semnifica o suma egala cu 2.500.000 $ S.U.A.;
    Suma minima a tragerii in contul special - semnifica o suma egala cu 500.000 $ S.U.A.;
    Alte costuri - semnifica pierderea, castigul si cheltuielile Bancii, produse prin afectarea pozitiei financiare sau a pozitiei fata de cursul de schimb, sau a ambelor, percepute de Banca in vederea acordarii imprumutului sau a oricarei parti din acesta.
    2. Platile din contul special vor fi efectuate exclusiv pentru cheltuieli eligibile, potrivit prevederilor din prezenta anexa.
    3. Dupa ce Banca a primit evidente satisfacatoare privind deschiderea corespunzatoare a contului special, potrivit termenilor si conditiilor acceptabile Bancii, incluzand protectia impotriva anularii, sechestrarii sau confiscarii, tragerile pot fi facute din suma disponibila si depozitate in contul special intr-o suma initiala care nu va depasi soldul maxim al contului special si nici nu va fi mai mica decat suma minima de tragere in contul special.
    4. Ulterior, sume suplimentare pot fi trase si depozitate in contul special, facand obiectul limitelor specificate in paragraful 6 de mai jos si al satisfacerii urmatoarelor conditii pentru fiecare tragere solicitata:
    a) Imprumutatul va fi inaintat Bancii documentele si extrasele de cont si orice alte evidente solicitate de Banca, pentru a demonstra ca sumele trase din contul special au fost, in mod corespunzator, utilizate.
    b) Dupa ce asemenea sume suplimentare vor fi fost trase in contul special, soldul contului special nu va depasi soldul maxim al contului special.
    c) Cu exceptia cazului in care Banca poate, din cand in cand, sa convina altfel, suma tragerii pentru depozitul in contul special nu va fi mai mica decat suma maxima a tragerii in contul special.
    5. Fara a afecta cerintele paragrafului 4 a) de mai sus, Imprumutatul va furniza, in orice moment in care Banca o va cere, in mod rezonabil, un raport asupra soldului si alte detalii ale contului special, incluzand extrasele de cont si alte asemenea documente si alte evidente pe care Banca le poate solicita pentru a demonstra ca platile din contul special au fost efectuate potrivit cerintelor stabilite in prezenta anexa.
    6. Pe langa prevederile paragrafului 4 al acestei anexe, nici o tragere pentru depozitul in contul special nu va fi efectuata, exceptand cazul in care Banca convine astfel:
    a) daca, la orice moment, Banca va fi stabilit ca toate tragerile ulterioare din suma disponibila vor trebui efectuate in conformitate cu prevederile sectiunii 2.02. a) a prezentului acord; sau
    b) in momentul in care suma disponibila alocata categoriilor eligibile va fi egala cu dublul sumei soldului maxim al contului special.
    Ca urmare, tragerile alocate categoriilor eligibile se vor efectua in conformitate cu procedurile pe care Banca le va specifica prin notificare catre Imprumutat. Asemenea trageri vor fi efectuate numai dupa si in masura in care Banca va fi fost satisfacuta ca toate aceste sume ramase ca depozit in contul special, la data unei astfel de notificari, vor fi utilizate pentru efectuarea de plati pentru cheltuieli eligibile.
    7. a) Daca Banca va fi stabilit in orice moment ca orice plata din sau orice utilizare a contului special:
    (i) a fost facuta pentru o cheltuiala sau intr-o suma neeligibila, conform paragrafului 2 al acestei anexe; sau
    (ii) nu a fost justificata prin evidentele furnizate Bancii;
    b) Atunci Banca poate solicita Imprumutatului:
    (i) sa furnizeze asemenea evidente suplimentare, dupa cum Banca o poate cere; sau
    (ii) sa depoziteze in contul special (sau, daca Banca o va cere, sa ramburseze Bancii) o suma egala cu suma unei astfel de plati sau parte din aceasta, care nu este eligibila sau justificata.
    In situatia in care Banca ajunge la o asemenea constatare, potrivit punctelor a) (i) sau (ii) de mai sus, nici o tragere ulterioara nu va fi efectuata pentru depozitare in contul special (numai daca Banca nu convine altfel), pana in momentul in care Imprumutatul (x) a depozitat in contul special sau a rambursat Bancii o suma egala cu suma unei astfel de plati (sau parti din aceasta), stabilita ca neeligibila sau nejustificata, sau (y) a furnizat evidente suplimentare, care satisfac Banca, ca sumele trase anterior din contul special au fost efectuate in mod corespunzator.
    8. a) Daca Banca va fi stabilit, in orice moment, ca orice suma ramasa in contul special nu va fi necesara pentru plati ulterioare pentru cheltuieli eligibile, atunci Imprumutatul, in urma notificarii primite de la Banca, va plati cu promptitudine in avans Bancii astfel de sume ramase neutilizate. Tot astfel, daca Banca va da instructiuni Imprumutatului sa ramburseze Bancii o suma in conformitate cu paragraful 7 b) (ii), atunci Imprumutatul, in urma notificarii primite de la Banca, va plati cu promptitudine in avans Bancii o astfel de suma ramasa neutilizata. In acest scop, se inlatura prevederea ce stipuleaza ca platile anticipate la imprumut trebuie efectuate la datele de plata a dobanzii, conditionat de prevederile paragrafului 8 c) de mai jos.
    b) Imprumutatul, cu nu mai putin de 30 de zile lucratoare inaintea notificarii in scris catre Banca, poate plati in avans, la orice data de plata a dobanzii, toate sau orice parte a fondurilor depozitate in contul special.
    c) Orice plata in avans a sumelor definite in subparagrafele a) si b) de mai sus va fi efectuata in conformitate cu sectiunea 2.10. a prezentului acord cu conditia, totusi, ca astfel de plati in avans sa nu fie supuse prevederilor sectiunii 2.10. c) (1) ale prezentului acord si, sub rezerva ca orice plata in avans care este efectuata la o data, alta decat data de plata a dobanzii, va fi conditionata de plata de catre Imprumutat a oricaror costuri evaluate de catre Banca si notificate Imprumutatului. In plus, platile anticipate ale sumelor nominalizate in subparagrafele a) si b) de mai sus vor fi percepute de catre Banca asa cum se prevede in sectiunea 2.10. c) (2) a prezentului acord.



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 35/1994

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 35 din 1994
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordonanţa 35/1994
Ordonanţa 12 2001
pentru aprobarea unor reglementari privind datoria publica externa
OUG 55 2001
privind reglementarea rambursarii ratelor scadente, precum si plata altor costuri aferente unor imprumuturi externe
Legea 26 2000
privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 103/1999 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 35/1994 privind ratificarea Acordului de imprumut dintre Romania si Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, in valoare de 25 milioane dolari S.U.A., destinat finantarii proiectului "Piata de Gros" Bucuresti, semnat la Bucuresti la 9 iunie 1994
Ordonanţa 103 1999
pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 35/1994 privind ratificarea Acordului de imprumut dintre Romania si Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, in valoare de 25 milioane dolari S.U.A., destinat finantarii proiectului "Piata de Gros" Bucuresti, semnat la Bucuresti la 9 iunie 1994
Legea 185 1997
privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 28/1997 pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 35/1994 privind ratificarea Acordului de imprumut dintre Romania si Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, in valoare de 25 milioane dolari S.U.A., destinat finantarii proiectului "Piata de gros" Bucuresti, semnat la Bucuresti la 9 iunie 1994
Ordonanţa 28 1997
pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 35/1994 privind ratificarea Acordului de imprumut dintre Romania si Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, in valoare de 25 milioane dolari S.U.A., destinat finantarii proiectului "Piata de Gros" Bucuresti, semnat la Bucuresti la 9 iunie 1994
Hotărârea 558 1995
privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii "Piata de gros Bucuresti" din municipiul Bucuresti
Legea 126 1994
pentru aprobarea unor ordonante ale Guvernului emise in temeiul Legii nr. 72/1994 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu