Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 85 din 27 septembrie 2002

privind instituirea procedurii de administrare speciala la Societatea Comerciala "Ancona" - S.A. Targu Mures

ACT EMIS DE: AUTORITATEA PENTRU PRIVATIZARE SI ADMINISTRAREA PARTICIPATIILOR STATULUI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 726 din  4 octombrie 2002


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 16 din Legea nr. 137/2002 privind unele masuri pentru accelerarea privatizarii, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 215 din 28 martie 2002, si ale art. 18 alin. (2) din Regulamentul de organizare si functionare a Autoritatii pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 678/2001, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 437 din 6 august 2001,
    in vederea stabilirii modului de administrare si gestionare, precum si a masurilor ce trebuie luate pentru accelerarea procesului de privatizare la Societatea Comerciala "Ancona" - S.A. Targu Mures,

    ministrul Autoritatii pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului emite prezentul ordin.

    Art. 1
    Se instituie procedura de administrare speciala in perioada de privatizare la Societatea Comerciala "Ancona" - S.A. Targu Mures, denumita in continuare societate comerciala, cu sediul in municipiul Targu Mures, str. Gheorghe Doja nr. 36, judetul Mures, inmatriculata la Oficiul registrului comertului sub nr. J26/174/1991, incepand cu data de 30 septembrie 2002.
    Art. 2
    (1) Pe durata administrarii speciale in perioada privatizarii administratorul special are atributiile stabilite prin mandatul special acordat de ministrul Autoritatii pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului.
    (2) Continutul mandatului prevazut la alin. (1) va cuprinde in principal, dar fara a se limita la acestea, urmatoarele atributii:
    a) luarea unor masuri de administrare si gestionare a societatii comerciale, cu accent pe:
    - situatia indeplinirii principalilor indicatori economico-financiari si de performanta;
    - identificarea unor active neutilizate care pot fi transferate/vandute;
    - inventarierea datoriilor societatii comerciale, precum si a platilor restante, in structura lor;
    - inventarierea creantelor pe care societatea comerciala le are de recuperat;
    - cunoasterea situatiei litigiilor care greveaza asupra societatii comerciale;
    - inventarierea activelor posibil a fi revendicate;
    b) notificarea tuturor creditorilor bugetari in sensul instituirii procedurii de administrare speciala in perioada de privatizare, in vederea neinceperii/suspendarii de catre acestia a oricaror masuri de executare silita impotriva societatii comerciale;
    c) solicitarea organelor teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice, pentru bugetul de stat, si ale celorlalte ministere si institutii, pentru bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, precum si ale autoritatilor administratiei publice locale, pentru bugetele locale, de a elibera certificatele de obligatii bugetare pentru datoriile bugetare acumulate pana la data de 31 decembrie 2001;
    d) solicitarea furnizorilor de servicii pentru intocmirea graficelor de reesalonare a datoriilor restante, respectarea acestora si efectuarea platilor facturilor curente;
    e) respectarea disciplinei economico-financiare prin luarea unor masuri pentru intarirea acesteia.
    Art. 3
    Procedura de administrare speciala in perioada de privatizare inceteaza la data transferului dreptului de proprietate asupra actiunilor in situatia privatizarii societatii comerciale sau la data stabilita prin ordin al ministrului Autoritatii pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului.

                p. Ministrul Autoritatii pentru Privatizare
                 si Administrarea Participatiilor Statului,
                             Gheorghe Musliu,
                             secretar de stat



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 85/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 85 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 1 2020
    Căutați un împrumut de afaceri, companie sau personal? Oferim tot felul de împrumuturi la rate de dobândă de 3% pe an, trimiteți-ne prin e-mail cu detaliile dvs. la (midland.credit2@gmail.com) pentru mai multe informații.
ANONIM a comentat Hotărârea 965 2002
    BUNA ZIUA, VA ROG SA IMI TRIMITETI SI MIE ANEXELE LA HG NR. 965/2002 LA ADRESA DE E-MAIL avocat.elenagrecu@yahoo.com Multumesc anticpat!
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
ANONIM a comentat Hotărârea 757 2008
    In aceasta hotarare de guvern intra si asistentii medicali care lucreaza in sectiile de radioterapie,care fac iradierea bolnavilor oncologici???
ANONIM a comentat Legea 58 1974
    in1990 mai era in vigoare intreb
ANONIM a comentat Hotărârea 559 1990
    Din păcate această hotărâre prevede incadrarea în grupe indiferent de activitatea desfășurată a celor care lucrează în industria chimică( directori, contabili, economiști) fără deosebire adică un operator chimist este încadrat în grupă la fel ca și directorul. Ținînd cont de anul ”hotărârii” în care revoluția încă se mișca prin intreprinderi este de înțeles..oarecum.
ANONIM a comentat Decizia 589 2006
    La Pucioasa DB nu a fost nici-o revolutie,si totusi orasul este plin de revolutionari,????
ANONIM a comentat Legea 406 2001
     Aceasta lege , este depasita ...nu mai santem in anii '90 cand un candidat la presedentie nu avea unde locui..in zilele noastre , alesii au chiar cate 6 case (unele aducandu-le venituri subtantiale din chirii ) asa ca se impune ca "alesii " nostri sa revada si sa aduca ceva modificari legii , un singur articol ar fi suficient..sa se faca mentiunea ca prevederile nu se aplica celor care detin deja mai mult de 2 spatii..este imoral ca unuia care are peste 2 imobile cu destinatie de locuit sa ii mai dam o vila sau palat si pe cele personale sa le inchirieze
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 85/2002
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu