Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.80 din 22.08.2011

pentru modificarea şi completarea Normelor pentru ocuparea de către personalul Ministerului Apărării Naţionale a posturilor permanente din structurile de reprezentare naţională în străinătate, precum şi a celor din structurile internaţionale la care România este parte, aprobate prin Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.88/2009
ACT EMIS DE: Ministerul Apararii Nationale
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 615 din 31 august 2011



SmartCity1

Pentru aplicarea prevederilor art. 74 alin. 4 din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 5 alin. (1) şi art. 8 din Ghidul carierei militare, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 106/2011, precum şi ale art. 30 din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată,în temeiul prevederilor art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, cu modificările ulterioare,ministrul apărării naţionale emite prezentul ordin. Articolul INormele pentru ocuparea de către personalul Ministerului Apărării Naţionale a posturilor permanente din structurile de reprezentare naţională în străinătate, precum şi a celor din structurile internaţionale la care România este parte, aprobate prin Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.88/2009, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 591 din 26 august 2009, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La articolul 3 alineatul (1), după litera c) se introduce o nouă literă, litera d), cu următorul cuprins: d)evaluarea psihologică şi examinarea medicală. 2. La articolul 4 , alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:(3) Concursul/Examenul se organizează, de regulă, potrivit termenelor prevăzute la art. 5 alin. (1) şi art. 10 alin. (2) sau cu cel puţin 30 de zile înainte de data estimată a încadrării posturilor, în situaţii deosebite precum întoarcerea din misiune înainte de încheierea acesteia din cauza unor motive obiective, lansarea cu întârziere a ofertei de către structurile/organizaţiile internaţionale sau imposibilitatea participării la misiune, din motive obiective, a celor care au câştigat concursul/examenul. 3. La articolul 5 , alineatele (1) şi (3) se modifică şi vor avea următorul cuprins: Articolul 5(1) Posturile scoase la concurs/examen se aduc la cunoştinţa personalului de către structurile care ţin evidenţa acestora, potrivit art. 2, în ultima lună a trimestrului al II-lea al anului precedent celui în care urmează să fie încadrate posturile, astfel:a)prin publicare în Buletinul Informativ al Armatei; b)prin publicare pe site-ul INTRANET al Ministerului Apărării Naţionale, însoţite de fişele posturilor; c)prin transmitere, pe cale ierarhică, de către Direcţia management resurse umane structurilor centrale ale Ministerului Apărării Naţionale şi celor subordonate nemijlocit ministrului apărării naţionale şi de către Direcţia personal şi mobilizare structurilor din compunerea şi subordinea Statului Major General. ........ ................ ................ ................ ................ ................(3) Responsabilitatea informării întregului personal asupra ofertei de posturi şi a fişelor acestora revine comandanţilor/şefilor de la toate eşaloanele şi structurilor de resurse umane. 4. La articolul 5 , după alineatul (3) se introduc două noi alineate, alineatele (4) şi (5), cu următorul cuprins:(4) Data de la care curg termenele de înaintare a rapoartelor şi de finalizare a activităţilor specifice etapei de selecţie şi evaluare iniţială este data de întâi a lunii următoare celei în care posturile au fost aduse la cunoştinţa personalului, potrivit prevederilor alin. (1).(5) Publicarea posturilor se realizează potrivit prevederilor alin. (1) de către structurile care ţin evidenţa acestora, în strictă conformitate cu prevederile statelor de organizare şi ale fişelor posturilor. 5. La articolul 6 alineatul (2), litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins: d)secretar: şeful Serviciului coordonare activităţi şi resurse din cadrul Departamentului pentru politica de apărare şi planificare sau înlocuitorul legal al acestuia. 6. Articolul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 8(1) Repartizarea posturilor pe comisii de selecţie se realizează prin grija secretariatelor tehnice ale acestora, întro şedinţă de analiză şi planificare, se avizează de către preşedintele Comisiei de selecţie nr. 2/PS şi se aprobă de către preşedintele Comisiei de selecţie nr. 1/PS.(2) Repartizarea posturilor, prevăzută la alin. (1), se comunică şi Direcţiei management resurse umane de către secretariatul tehnic al Comisiei de selecţie nr. 1/PS. 7. Articolul 10 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 10(1) Etapa de selecţie şi evaluare iniţială a candidaţilor cuprinde:a)înscrierea candidaţilor pe bază de raport personal, în care aceştia nominalizează posturile pentru care solicită să participe la concurs, menţionând ordinea/prioritatea opţiunilor; b)centralizarea datelor şi documentelor necesare analizei candidaţilor, respectiv raportul personal, fişa cu principalele date de evaluare ale candidaţilor pentru selecţia organizată în vederea ocupării posturilor permanente în străinătate, întocmită de către structura de resurse umane potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 2, memoriul original/dosarul profesional al candidatului şi înaintarea acestora, pe cale ierarhică, structurilor abilitate pentru desfăşurarea etapelor concursului/examenului, potrivit prezentelor norme; c)analiza îndeplinirii de către candidaţii propuşi a cerinţelor de personal prevăzute în fişele posturilor, respectiv gradul, categoria de forţe ale armatei, arma/specialitatea militară, studiile menţionate ca obligatorii sau echivalate potrivit reglementărilor în vigoare, permisul de conducere; d)susţinerea testelor pentru determinarea profilului lingvistic standardizat de către candidaţii care îndeplinesc cerinţele de personal din fişele posturilor; e)susţinerea testului de specialitate de către candidaţii care participă la concurs/examen pentru ocuparea posturilor din domeniul financiar.
(2) Pentru etapa de selecţie şi evaluare iniţială se stabilesc următoarele termene:a)înscrierea candidaţilor - 30 de zile de la data prevăzută la art. 5 alin. (4) sau termenul stabilit de către structurile care scot posturile la concurs, pentru situaţiile deosebite prevăzute la art. 4 alin. (3); b)înaintarea, la Direcţia management resurse umane, a documentelor prevăzute la alin. (1) lit. b) - 40 de zile de la data expirării termenului de înscriere; c)susţinerea testelor lingvistice şi de specialitate şi comunicarea rezultatelor obţinute - până la data de 15 decembrie a anului precedent celui în care urmează să fie încadrate posturile; d)analiza documentelor candidaţilor şi comunicarea rezultatelor evaluării iniţiale la secretariatele tehnice ale comisiilor de selecţie - până la data de 20 ianuarie a anului în care se încadrează posturile.
8. Articolul 13 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 13(1) Interviul se organizează pe posturi, de regulă în lunile februarie şi/sau martie ale anului în care se încadrează posturile.(2) Interviul se desfăşoară individual, în ordine alfabetică, cu fiecare dintre candidaţi, de regulă în limba engleză. 9. La articolul 14 , alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:(3) Tematica şi bibliografia specifică domeniului de referinţă al postului pentru care se organizează interviul se stabilesc de către structurile de specialitate din cadrul Ministerului Apărării Naţionale şi se comunică secretariatelor comisiilor de selecţie, în termen de 45 de zile de la data prevăzută la art. 5 alin. (4) sau la termenele solicitate de secretariatele tehnice ale comisiilor de selecţie. 10. La articolul 14 , după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:(4) Structurile prevăzute la art. 18 alin. (2) şi (3) informează candidaţii despre tematica şi bibliografia specifice domeniului de referinţă al postului, în termen de 10 zile de la data prevăzută la art. 10 alin. (2) lit. b). 11. La articolul 18 alineatul (2), litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins: a)informează structurile pentru care are competenţe de selecţie despre data şi locul desfăşurării interviului, tematica, bibliografia şi ţinuta pentru interviu; 12. La articolul 18 alineatul (3), litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins: a)informează candidaţii din Statul Major General şi structurile subordonate acestuia, declaraţi admişi în urma desfăşurării procesului de selecţie, prin structurile din care provin, despre data şi locul desfăşurării interviului, tematica, bibliografia şi ţinuta pentru interviu; 13. La articolul 26 alineatul (1), după litera b) se introduce o nouă literă, litera c), cu următorul cuprins: c)secretar: reprezentantul structurii care asigură secretariatul comisiei de selecţie la care a fost depusă contestaţia. 14. La articolul 27 , alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:(2) Personalul care se înapoiază de la post poate candida din nou pentru ocuparea unui post permanent în străinătate, precum şi în structurile prevăzute la art. 1 alin. (11), numai dacă încadrarea acestuia are loc după o perioadă de timp cel puţin egală cu durata mandatului anterior, cu excepţia persoanelor care candidează pentru încadrarea posturilor NON-QUOTA, a căror candidatură se aprobă de către ministrul apărării naţionale. 15. Articolul 30 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 30(1) În vederea lărgirii bazei de selecţie şi asigurării personalului pentru încadrarea posturilor sunt admişi la interviu:a)pentru posturile de reprezentare naţională, candidaţii cu nivel de competenţă lingvistică la cele 4 deprinderi inferior cu o treaptă faţă de nivelul specificat în fişa postului ce urmează a fi încadrat, dar nu mai mic de nivelul 2; b)pentru posturile permanente din structurile internaţionale la care România este parte, prevăzute cu nivelul 4 de competenţă lingvistică, candidaţii cu nivel de competenţă lingvistică la cele 4 deprinderi inferior cu o treaptă; c)pentru posturile permanente din structurile internaţionale la care România este parte, prevăzute cu nivelul 3 de competenţă lingvistică, candidaţii cu nivel de competenţă lingvistică inferior cu o treaptă, respectiv nivelul 2, la oricare două deprinderi; d)pentru posturile permanente din structurile internaţionale la care România este parte, prevăzute cu nivelul 4 de competenţă lingvistică la 1-3 deprinderi şi cu nivelul 3 la cealaltă/celelalte deprindere/deprinderi, candidaţii cu nivel 3 de competenţă lingvistică la toate cele 4 deprinderi. (2) Pentru încadrarea posturilor permanente din comandamentele structurilor de operaţii speciale sunt admişi la interviu numai candidaţii care îndeplinesc în totalitate cerinţele lingvistice specificate în fişele posturilor respective.(3) În situaţia în care se constată, la nivelul structurilor NATO, că personalul nominalizat pentru încadrarea unor posturi din aceste structuri nu deţine cunoştinţele lingvistice corespunzătoare pentru îndeplinirea atribuţiilor şi se impune o pregătire lingvistică suplimentară, personalul în cauză va suporta cheltuielile aferente pregătirii. 16. Anexele nr. 2 şi 3 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezentul ordin:
Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul apărării naţionale, Gabriel Oprea ANEXA Nr. 1(Anexa nr. 2 la norme) ROMÂNIA MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE Unitatea Militară .............. Nr. ........... din ............... SECRET DE SERVICIU după completare - Exemplarul nr. ... Dosar nr. .......... FIŞA cu principalele date de evaluare ale candidaţilor pentru selecţia organizată în vederea ocupării posturilor permanente în străinătate model -

Candidat (gradul, arma/specialitatea militară, numele, prenumele tatălui şi prenumele)
Funcţia în care este încadrat
Data numirii în funcţie
Postul pentru care candidează
Vechimea în grad (data ultimei înaintări în grad)
Vârsta standard de pensionare (vârsta standard în ani şi luni) (anul şi luna împlinirii)
Data şi locul naşterii (data naşterii, localitatea, judeţul)
Cod numeric personal
Stare civilă
Limbi străine engleză (nivelul PLS, data obţinerii)
(nivelul PLS, data obţinerii)
(nivelul PLS, data obţinerii)
Studii
Permis de conducere (categoriile deţinute şi anul obţinerii acestora)
Calificativele în aprecierile de serviciu pe ultimii 3 ani
EXPERIENŢA PROFESIONALĂ
Dimensiuni evaluate Detalii
EXPERIENŢĂ PROFESIONALĂ NAŢIONALĂ (funcţii corespunzătoare domeniului de referinţă al postului, structuri, perioade)
EXPERIENŢĂ PROFESIONALĂ INTERNAŢIONALĂ (misiuni în afara teritoriului naţional, structuri, perioade)

Şeful structurii de resurse umane, ........ ................ ................ ........ ........ (data, semnătura) Candidat ........ ................ ......... (data, semnătura) NOTĂ: Se înscriu funcţiile corespunzătoare domeniului de referinţă al postului scos la concurs, respectiv misiunile îndeplinite în afara teritoriului naţional, în ultimii 10 ani de activitate, până la data întocmirii fişei cu principalele date de evaluare. ANEXA Nr. 2(Anexa nr. 3 la norme) EVALUAREA INIŢIALĂ pe baza experienţei profesionale corespunzătoare domeniului postului

Criteriul de evaluare Durata Punctajul acordat
1. Experienţa profesională corespunzătoare domeniului de referinţă al postului Sub 1 an 2 puncte
Între 1 şi 3 ani + 1,5 puncte pentru fiecare an
Peste 3 ani + 6 puncte
2. Experienţă în misiuni în teatrele de operaţii Mai mică sau egală cu 6 luni 0,5 puncte
Între 6 luni şi 1 an 1 punct
Peste 1 an 2 puncte

NOTE: 1. La primul criteriu, fracţiunile peste 6 luni se rotunjesc la 1 an, iar cele sub 6 luni nu se iau în considerare. 2. La al doilea criteriu se punctează exclusiv experienţa dobândită prin participarea în ultimii 10 ani de activitate, la misiunile şi operaţiile în afara teritoriului statului român prevăzute de legislaţia în vigoare în perioada desfăşurării acestora, cu excepţia exerciţiilor comune şi a misiunilor ceremoniale. 3. Nota finală se stabileşte prin însumarea punctelor obţinute la cele două criterii.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 80/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 80 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu