Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 594 din  2 aprilie 1997

pentru aprobarea Normelor metodologice cu privire la modul de plata a personalului angajat prin conventii civile pentru incasarea creantelor bugetare, in conditiile prevazute de Ordonanta Guvernului nr. 7/1997

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 60 din  9 aprilie 1997


SmartCity3


    Ministru de stat, ministrul finantelor,
    in temeiul prevederilor Hotararii Guvernului nr. 449/1994 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, republicata,
    avand in vedere prevederile art. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 7/1997 privind reglementarea modului de plata a personalului angajat prin conventii civile pentru incasarea creantelor bugetare,
    emite urmatorul ordin:

    1. Unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor pot angaja personal prin conventii civile de prestari de servicii, pentru incasarea creantelor bugetare prevazute la art. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu respectarea normelor metodologice prevazute in anexa ce face parte integranta din prezentul ordin.
    2. Directia generala organizare, resurse umane si servicii generale din cadrul Ministerului Finantelor, impreuna cu directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat vor lua masuri pentru aducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.
    3. Pe data intrarii in vigoare a prezentului ordin, care se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, inceteaza aplicabilitatea prevederilor Ordinului ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 884 din 22 aprilie 1996.

                   Ministru de stat,
                   ministrul finantelor,
                   Mircea Ciumara

    ANEXA 1

                   NORME METODOLOGICE
cu privire la modul de plata a personalului angajat prin conventii civile pentru incasarea creantelor bugetare, in conditiile prevazute de Ordonanta Guvernului nr. 7/1997

    I. Scopul si conditiile angajarii de personal prin conventie civila
    1. Directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat si unitatile lor subordonate pot folosi pentru incasarea creantelor bugetare prevazute la art. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, personal angajat prin conventii civile de prestari de servicii, in conditiile prevederilor art. 2 lit. c) din Legea nr. 83/1995 privind unele masuri de protectie a persoanelor incadrate in munca.
    2. Conventia civila de prestari de servicii se incheie intre persoana fizica si unitatea teritoriala a Ministerului Finantelor, care are competenta de angajare de personal.
    3. Persoanele angajate potrivit prevederilor pct. 1 nu dobandesc calitatea de salariat, nu beneficiaza de drepturi de asigurari sociale si nici de cele prevazute in legislatia privind protectia somerilor.
    4. Angajarea de personal prin conventii civile de prestari de servicii se face numai in localitatile in care volumul de activitate privind incasarea veniturilor cuvenite statului nu poate fi acoperit de agentii fiscali. Numarul personalului care poate fi angajat pe baza de conventie civila de prestari de servicii se aproba de catre conducerea directiilor generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat, pe baza analizei propunerilor unitatilor subordonate.
    5. Incadrarea personalului prin incheierea de conventii civile de prestari de servicii pentru incasarea creantelor bugetare se face cu respectarea prevederilor Legii nr. 83/1995, a conditiilor de varsta, de studii si de vechime prevazute de Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile ulterioare, precum si a normelor date in aplicarea acesteia.
    6. Personalul angajat prin conventie civila de prestari de servicii este obligat sa constituie, in conditiile legii, o garantie, in numerar, la nivelul unui salariu mediu brut pe economie. Acest personal raspunde, in conditiile legii, material, administrativ, civil sau penal, dupa caz, pentru pagubele aduse unitatii fiscale din vina si in legatura cu munca sa.
    7. Personalul apartinand unitatilor teritoriale ale Ministerului Finantelor, incadrat pe perioade determinate sau nedeterminate in conditiile Codului muncii, nu poate fi angajat prin cumul de functii, pe baza de conventii civile de prestari de servicii, pentru incasarea de creante bugetare potrivit Ordonantei Guvernului nr. 7/1997 si a prezentelor norme metodologice.
    II. Modul de plata a personalului angajat prin conventie civila de prestari de servicii, pentru munca prestata
    1. Drepturile cuvenite personalului pentru munca prestata se determina in raport direct cu incasarile efectiv realizate pe baza de chitanta, de catre fiecare persoana, pe baza tarifelor maximale, redate in continuare:
    a) pentru debite reprezentand amenzi primite spre executare:
    - din ramasita, cel mult 15%;
    - din anul curent, cel mult 10%;
    b) pentru debite reprezentand imputatii, despagubiri, cheltuieli judiciare:
    - din ramasita, cel mult 25%;
    - din anul curent, cel mult 20%;
    c) pentru alte creante date spre urmarire organelor fiscale, inclusiv plati restante reprezentand impozite si taxe:
    - din ramasita, cel mult 20%;
    - din anul curent, cel mult 15%;
    d) pentru debite reprezentand impozite si taxe neajunse la scadenta, precum si creante bugetare din amenzi, imputatii, despagubiri, cheltuieli judiciare si alte creante date spre urmarire organelor fiscale si stabilite in sarcina persoanelor fizice, incasate prin popriri infiintate ca urmare a investigatiilor efectuate de personalul angajat in conditiile prezentelor norme metodologice:
    - cel mult 5% .
    2. Tarifele concrete pentru fiecare persoana incadrata pe baza de conventie civila de prestari de servicii se stabilesc de catre conducerile directiilor generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat, in functie de particularitatile zonale, de gradul de dificultate la incasare precum si de celelalte conditii concrete de incasare a creantelor bugetare, in limita plafoanelor maxime prevazute mai sus.
    3. Plata drepturilor cuvenite fiecarei persoane se face lunar, pentru luna expirata, din amenzile incasate la bugetul de stat potrivit dispozitiilor legale (capitolul 22.01 subcapitolul 22.01.03 din clasificatia bugetara).
    4. Drepturile platite personalului in conditiile prevazute mai sus sunt supuse impozitarii, in conditiile legii, asupra lor necalculandu-se C.A.S., contributia pentru constituirea Fondului pentru plata ajutorului de somaj si contributia pentru pensie suplimentara.
    5. Persoanelor incadrate potrivit Ordonantei Guvernului nr. 7/1997 si prezentelor norme metodologice nu le sunt aplicabile prevederile art. 20 din Legea nr. 40/1991 cu privire la salarizarea Presedintelui si Guvernului Romaniei, precum si a personalului Presedintiei, Guvernului si al celorlalte organe ale puterii executive, republicata.
    III. Obligatiile personalului incadrat pe baza de conventii civile de prestari de servicii sunt:
    1. sa cunoasca si sa respecte legislatia fiscala privitoare la incasarea creantelor bugetare, precum si celelalte reglementari legale care au incidenta cu activitatea realizata;
    2. sa respecte programul de munca stabilit prin conventia civila de prestari de servicii.
    IV. Obligatiile unitatilor angajatoare sunt:
    1. sa asigure din faza de angajare instruirea personalului privind legislatia fiscala aplicabila activitatii de incasare a creantelor bugetare si legislatia conexa acesteia;
    2. sa stabileasca pentru fiecare persoana angajata debitele care urmeaza a fi incasate si tarifele aferente;
    3. sa controleze modul de aducere la indeplinire a sarcinilor incredintate personalului incadrat, precum si modul de gestionare a sumelor incasate sa propuna sau sa aplice, dupa caz, masurile ce se impun in cazul abaterilor de la normele legale;
    4. sa asigure plata cuvenita personalului angajat, in conditiile si cu respectarea prezentelor norme metodologice;
    5. sa rezilieze conventia civila de prestari de servicii, in cazul nerespectarii clauzelor inscrise in aceasta.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 594/1997

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 594 din 1997
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1103 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Firma de împrumut Bridge Finance este garantată în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2%. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 36 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM.a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID NMLS al companiei: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    Sunt Marie Reilly, o împrumutată împrumutată privată și legitimă. Ești un bărbat sau o femeie de afaceri? Aveți vreo mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o scară plăcută mică și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumuturi de capital de la băncile locale și alte institutii financiare ?. - Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să aducă clienții lor și sunt protejați 100%. Părțile interesate ar trebui să mă contacteze pentru mai multe informații via: mariereillyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 50 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Rectificare 99 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu