Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 487 din 11 martie 2009

pentru modificarea si completarea unor ordine ale ministrului economiei si finantelor referitoare la autorizarea operatorilor economici din domenii cu reglementari specifice

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 185 din 25 martie 2009



Având în vedere prevederile:

- art. 2 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 8/2009 privind acordarea tichetelor de vacanţă;

- art. 2 alin. (2) din Legea nr. 142/1998 privind acordarea tichetelor de masă, cu completările ulterioare;

- art. 5 alin. (2) din Legea nr. 193/2006 privind acordarea tichetelor cadou şi a tichetelor de creşă, cu modificările ulterioare,

în temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

Art. I. - Punctul 1 al articolului 1 din Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 2.006/2008 pentru stabilirea componenţei Comisiei de avizare a distribuitorilor şi a aparatelor de marcat electronice fiscale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 504 din 4 iulie 2008, se modifică şi va avea următorul cuprins:

„1. secretarul de stat din Ministerul Finanţelor Publice, coordonator al Direcţiei generale management al domeniilor reglementate specific - preşedinte."

Art. II. - Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 2.007/2008 privind aprobarea componenţei Comisiei pentru autorizarea operatorilor economici din domenii cu reglementări specifice şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a acesteia, precum şi a Normelor de organizare, funcţionare şi control vamal al activităţii de comercializare a mărfurilor în regim duty-free şi/sau duty-free diplomatic, a Criteriilor referitoare la autorizarea funcţionării unităţilor emitente de tichete de masă şi a celor referitoare la autorizarea funcţionării unităţilor emitente de tichete-cadou şi de tichete de creşă, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 516 din 9 iulie 2008, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. Titlul ordinului se modifică şi va avea următorul cuprins:

„ORDIN

privind aprobarea componenţei Comisiei pentru autorizarea operatorilor economici din domenii cu reglementări specifice şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a acesteia, precum şi a Normelor de organizare, funcţionare şi control vamal al activităţii de comercializare a mărfurilor în regim duty-free şi/sau duty-free diplomatic şi a Criteriilor referitoare la autorizarea funcţionării unităţilor emitente de tichete"

2. La articolul 4, alineatul (2) se abrogă.

3. La articolul 5, alineatul (2) se abrogă.

4. După articolul 5 se introduc trei noi articole, articolele 51, 52 şi 53, cu următorul cuprins:

„Art. 51. - Se aprobă Criteriile referitoare la autorizarea funcţionării unităţilor emitente de tichete de vacanţă, prevăzute în anexa nr. 12.

Art. 52. - (1) Modelul autorizaţiei de funcţionare emise unităţilor emitente de tichete de masă, de tichete-cadou şi de tichete de creşă şi de tichete de vacanţă este prevăzut în anexa nr. 13.

(2) Autorizaţia de funcţionare va conţine următoarele elemente:

a) codul autorizaţiei;

b) elementele de identificare ale unităţii emitente;

c) natura activităţii;

d) locaţia în care se va desfăşura activitatea;

e) perioada de valabilitate.

(3) Direcţia de specialitate din cadrul Ministerului Finanţelor Publice cu atribuţii de management al domeniilor reglementate specific va aloca fiecărei autorizaţii de funcţionare un cod de autorizare, ţinând un registru special în acest sens, şi va avea următoarea configuraţie:

RO 123 XX 00000, unde:

- RO reprezintă codul ISO al ţării;

- 123 reprezintă o secvenţă de 3 caractere pentru identificarea unităţii emitente;

- XX - secvenţă ce reprezintă tipul activităţii autorizate, respectiv: TM - tichete de masă; CC - tichete-cadou şi tichete de creşă; TV - tichete de vacanţă;

- 00000 reprezintă o secvenţă de 5 caractere pentru identificarea numărului de autorizaţii alocate unei unităţi emitente.

Art. 53. - Autorizaţiile de funcţionare deja emise rămân valabile până la expirarea perioadei de valabilitate."

5. Articolul 6 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 6. - Anexele nr. 1-13 fac parte integrantă din prezentul ordin."

6. La anexa nr. 1, punctul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„1. Secretarul de stat din Ministerul Finanţelor Publice, coordonator al Direcţiei generale management al domeniilor reglementate specific - preşedinte."

7. La anexa nr. 2, articolul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 1. -Autorizarea operatorilor economici să desfăşoare activităţi în regim duty-free şi/sau duty-free diplomatic, autorizarea funcţionării unităţilor emitente de tichete de masă, autorizarea funcţionării unităţilor emitente de tichete-cadou şi tichete de creşă, precum şi autorizarea unităţilor emitente de tichete de vacanţă, denumiţi în continuare operatori, se realizează prin intermediul Comisiei pentru autorizarea operatorilor economici din domenii cu reglementări specifice, denumită în continuare comisie, structură interdepartamentală care îşi desfăşoară activitatea în sediul Ministerului Finanţelor Publice."

8. La anexa nr. 2, alineatul (2) al articolului 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Deciziile comisiei sunt obligatorii pentru toţi operatorii economici din domeniile cu reglementări specifice - operatorii economici autorizaţi să desfăşoare activităţi în regim duty-free şi/sau duty-free diplomatic, operatorii economici care funcţionează ca unităţi emitente de tichete de masă, operatorii economici care funcţionează ca unităţi emitente de tichete-cadou şi tichete de creşă, precum şi operatorii economici care funcţionează ca unităţi emitente de tichete de vacanţă."

9. La anexa nr. 8, punctul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„4. Unităţile emitente de tichete de masă nu pot fi autorizate în situaţia în care înregistrează obligaţii restante la bugetul general consolidat. Nu se consideră obligaţii restante:

a) obligaţiile pentru care operatorii economici au obţinut înlesniri la plata acestora, aflate în vigoare la data autorizării;

b) debitele suplimentare şi accesoriile aferente acestora, stabilite de organele de inspecţie fiscală şi care se află în diferite stadii de contestare sau judecată şi pentru care a fost dispusă suspendarea executării, în condiţiile legii;

c) obligaţiile datorate şi neachitate, cuprinse în titluri executorii pentru care instanţele de judecată au dispus suspendarea executării silite."

10. La anexa nr. 8, punctul 5 se abrogă.

11. La anexa nr. 8, după punctul 7 se introduc trei noi puncte, punctele 71, 72 şi 73, cu următorul cuprins:

„71. In situaţia în care un operator economic deţine autorizaţie de funcţionare pentru o locaţie şi solicită, în cadrul termenului de valabilitate a autorizaţiei, completarea acesteia cu alte locaţii, va depune la organul emitent o cerere de autorizare suplimentară, însoţită de documentele prevăzute la pct. 13 şi cu îndeplinirea ansamblului de măsuri de securitate prevăzute la pct. 3.

72. In situaţia menţionată la pct. 71, comisia va emite o autorizaţie de completare care va avea acelaşi termen de valabilitate cu autorizaţia iniţială şi pe care se va înscrie, sub sintagma «Autorizaţie de funcţionare», cuvântul «completare».

73. Operatorii economici care îşi schimbă sediul social sau denumirea ori renunţă la un punct de lucru au obligaţia de a solicita modificarea autorizaţiei de funcţionare în termen de 30 de zile de la data înregistrării modificării. Comisia va emite o nouă autorizaţie de funcţionare care va avea acelaşi termen de valabilitate cu autorizaţia iniţială şi pe care se va înscrie, sub sintagma «Autorizaţie de funcţionare», cuvântul «modificare»."

12. La anexa nr. 8, punctul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„8. In cazul în care în activitatea desfăşurată de unităţile emitente se constată abateri de la prevederile legale în vigoare referitoare la tichetele de masă, comisia poate dispune suspendarea autorizaţiei de funcţionare pe o perioadă cuprinsă între 1 şi 6 luni sau retragerea acesteia."

13. La anexa nr. 8, punctul 9 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„9. Constatarea abaterilor se efectuează de către Ministerul Finanţelor Publice, prin organele cu atribuţii de control, sau de către echipa de specialişti prevăzută la pct. 13 lit. g), care vor dispune măsuri de oprire a activităţii, informând totodată comisia în vederea suspendării autorizaţiei de funcţionare sau retragerii acesteia."

14. La anexa nr. 8, punctul 10 se abrogă.

15. La anexa nr. 10, punctul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„5. Unităţile emitente de tichete-cadou şi de tichete de creşă nu pot fi autorizate în situaţia în care înregistrează obligaţii restante la bugetul general consolidat. Nu se consideră obligaţii restante:

a) obligaţiile pentru care operatorii economici au obţinut înlesniri la plata acestora, aflate în vigoare la data autorizării;

b) debitele suplimentare şi accesoriile aferente acestora, stabilite de organele de inspecţie fiscală şi care se află în diferite stadii de contestare sau judecată şi pentru care a fost dispusă suspendarea executării, în condiţiile legii;

c) obligaţiile datorate şi neachitate, cuprinse în titluri executorii pentru care instanţele de judecată au dispus suspendarea executării silite."

16. La anexa nr. 10, punctul 6 se abrogă.

17. La anexa nr. 10, după punctul 8 se introduc trei noi puncte, punctele 81, 82 şi 83, cu următorul cuprins:

„81. In situaţia în care un operator economic deţine autorizaţie de funcţionare pentru o locaţie şi solicită, în cadrul termenului de valabilitate a autorizaţiei, completarea acesteia cu alte locaţii, va depune la organul emitent o cerere de autorizare suplimentară, însoţită de documentele prevăzute la pct. 14 şi cu îndeplinirea ansamblului de măsuri de securitate prevăzute la pct. 4.

82. In situaţia menţionată la pct. 81, comisia va emite o autorizaţie de completare care va avea acelaşi termen de valabilitate cu autorizaţia iniţială şi pe care se va înscrie, sub sintagma «Autorizaţie de funcţionare», cuvântul «completare».

83. Operatorii economici care îşi schimbă sediul social sau denumirea ori renunţă la un punct de lucru au obligaţia de a solicita modificarea autorizaţiei de funcţionare în termen de 30 de zile de la data înregistrării modificării. Comisia va emite o nouă autorizaţie de funcţionare care va avea acelaşi termen de valabilitate cu autorizaţia iniţială şi pe care se va înscrie, sub sintagma «Autorizaţie de funcţionare», cuvântul «modificare»."

18. La anexa nr. 10, punctul 9 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„9. In cazul în care în activitatea desfăşurată de unităţile emitente se constată abateri de la prevederile legale în vigoare referitoare la tichetele-cadou şi tichetele de creşă, comisia poate dispune suspendarea autorizaţiei de funcţionare pe o perioadă cuprinsă între 1 şi 6 luni sau retragerea acesteia."

19. La anexa nr. 10, punctul 10 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„10. Constatarea abaterilor se efectuează de către Ministerul Finanţelor Publice, prin organele cu atribuţii de control, sau de către echipa de specialişti prevăzută la pct. 14 lit. g), care vor dispune măsuri de oprire a activităţii, informând totodată comisia în vederea suspendării autorizaţiei de funcţionare sau retragerii acesteia."

20. La anexa nr. 10, punctul 11 se abrogă.

21. După anexa nr. 11 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 12, al cărei cuprins este prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.

22. După anexa nr. 12 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 13, al cărei cuprins este prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. III. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanţelor publice,

Gheorghe Pogea

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 12 la Ordinul nr. 2.007/2008)

CRITERIILE

referitoare la autorizarea funcţionării unităţilor emitente de tichete de vacantă

In conformitate cu prevederile art. 2 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 8/2009 privind acordarea tichetelor de vacanţă, unităţile emitente de tichete de vacanţă sunt obligate să solicite autorizaţie de funcţionare, care se acordă de Ministerul Finanţelor Publice, avându-se în vedere următoarele criterii:

1. Unităţile care solicită autorizaţie de funcţionare trebuie să dovedească faptul că funcţionează legal pe teritoriul României şi că în actul de înfiinţare au prevăzut la obiectul de activitate operaţiuni privind emiterea şi gestionarea biletelor de valoare.

2. Capitalul social subscris şi vărsat de unităţile emitente de tichete de vacanţă la data solicitării autorizaţiei de funcţionare trebuie să reprezinte echivalentul în lei a cel puţin un milion euro, luându-se în calcul cursul de schimb la data înfiinţării societăţii sau la data ultimei majorări a capitalului social, înregistrată la registrul comerţului.

3. Pentru unităţile solicitante care deţin autorizaţie pentru emiterea de tichete de masă şi/sau de tichete-cadou şi tichete de creşă, condiţia de existenţă a unei valori minime a capitalului social subscris şi vărsat la data solicitării se aplică cumulativ cu nivelul minim prevăzut pentru unităţile emitente de tichete de masă şi pentru unităţile emitente de tichete-cadou şi de tichete de creşă.

4. Unităţile care solicită autorizaţie de funcţionare trebuie să dovedească faptul că dispun de un ansamblu de măsuri de securitate care să garanteze buna funcţionare a sistemului tichetelor de vacanţă, şi anume:

a) asigurarea cu personal de specialitate şi dotarea cu echipament şi cu alte mijloace fixe necesare pentru executarea tichetelor de vacanţă;

b) înscrierea elementelor de individualizare şi personalizare, precum şi înscrierea pe tichetele de vacanţă a valorii nominale;

c) utilizarea de suport tehnic special (hârtie pentru imprimat) cu particularităţi distincte care să nu permită falsificarea tichetelor de vacanţă (cel puţin cerneală fluorescentă care îşi schimbă culoarea în cazul în care tichetul de vacanţă este fotocopiat, microlinii care nu se disting la fotocopiere, bandă cu reflexe variabile, codul de bare al unităţii emitente, care conţine cel puţin următoarele elemente: seria tichetului, anul de valabilitate şi valoarea nominală a acestuia;

d) existenţa spaţiilor distincte necesare producerii, depozitării, ambalării, rambursării şi distrugerii tichetelor de vacanţă. Activitatea în aceste spaţii trebuie să se desfăşoare de către personalul autorizat în condiţiile de siguranţă prevăzute de legislaţia în vigoare (cel puţin mijloace tehnice de supraveghere a spaţiilor de producţie şi de depozitare, mijloace tehnice de siguranţă, sisteme de alarmă);

e) conducerea evidenţei tehnico-operative şi contabile a tichetelor de vacanţă distinct de a celorlalte valori materiale, în conformitate cu prevederile legale în vigoare aplicabile formularelor tipizate cu regim special;

f) mijloacele tehnice necesare (reţea de calculatoare) şi personalul specializat care să permită urmărirea informatizată a fiecărui tichet de vacanţă pe tot circuitul său (execuţie, păstrare, eliberare şi utilizare), inclusiv a celor ce urmează să fie distruse, astfel încât să se poată evita sustragerea şi utilizarea frauduloasă a acestora;

g) mijloacele de transport speciale utilizate pentru transportul biletelor de valoare şi asigurarea protecţiei transportului;

h) asigurarea transportului tichetelor de vacanţă neutilizate, în condiţii de securitate.

5. Unităţile emitente de tichete de vacanţă nu pot fi autorizate în situaţia în care înregistrează obligaţii restante la bugetul general consolidat. Nu se consideră obligaţii restante:

a) obligaţiile pentru care operatorii economici au obţinut înlesniri la plata acestora, aflate în vigoare la data autorizării;

b) debitele suplimentare şi accesoriile aferente acestora, stabilite de organele de inspecţie fiscală şi care se află în diferite stadii de contestare sau judecată şi pentru care a fost dispusă suspendarea executării, în condiţiile legii;

c) obligaţiile datorate şi neachitate, cuprinse în titluri executorii pentru care instanţele de judecată au dispus suspendarea executării silite.

6. Unităţile care solicită autorizaţie de funcţionare vor prezenta distinct un angajament din care să rezulte că vor respecta toate prevederile dispoziţiilor legale în vigoare referitoare la tichetele de vacanţă, inclusiv criteriile care stau la baza eliberării autorizaţiei de funcţionare.

7. Pe baza prezentelor criterii, autorizaţia de funcţionare se eliberează pe o perioadă de un an. Unităţile emitente de tichete de vacanţă vor solicita reautorizarea cu cel puţin 45 de zile calendaristice înainte de data expirării autorizaţiei de funcţionare.

8. In situaţia în care un operator economic deţine autorizaţie de funcţionare pentru o locaţie şi solicită, în cadrul termenului de valabilitate a autorizaţiei, completarea acesteia cu alte locaţii, va depune la organul emitent o cerere de autorizare suplimentară, însoţită de documentele prevăzute la pct. 15 şi cu îndeplinirea ansamblului de măsuri de securitate prevăzute la pct. 4.

9. In situaţia menţionată la pct. 8, comisia va emite o autorizaţie de completare care va avea acelaşi termen de valabilitate cu autorizaţia iniţială şi pe care se va înscrie, sub sintagma „Autorizaţie de funcţionare", cuvântul „completare".

10. Operatorii economici care îşi schimbă sediul social sau denumirea ori renunţă la un punct de lucru au obligaţia de a solicita modificarea autorizaţiei de funcţionare în termen de 30 de zile de la data înregistrării modificării. Comisia va emite o nouă autorizaţie de funcţionare care va avea acelaşi termen de valabilitate cu autorizaţia iniţială şi pe care se va înscrie, sub sintagma „Autorizaţie de funcţionare", cuvântul „modificare".

11. In cazul în care în activitatea desfăşurată de unităţile emitente se constată abateri de la prevederile legale în vigoare referitoare la tichetele de vacanţă, comisia poate dispune suspendarea autorizaţiei de funcţionare pe o perioadă cuprinsă între 1 şi 6 luni sau retragerea acesteia.

12. Constatarea abaterilor se efectuează de către Ministerul Finanţelor Publice, prin organele cu atribuţii de control, sau de către echipa de specialişti prevăzută la pct. 15 lit. g), care vor dispune măsuri de oprire a activităţii, informând totodată comisia în vederea suspendării autorizaţiei de funcţionare sau retragerii acesteia.

13. Comisia poate dispune ridicarea sancţiunii de suspendare a activităţii, dacă unitatea emitentă în cauză face dovada remedierii cauzelor care au condus la aplicarea sancţiunii. Constatarea remedierii se efectuează de către echipa de specialişti prevăzută la pct. 15 lit. g).

14. In situaţia în care, la data expirării termenului de suspendare, unitatea emitentă nu face dovada remedierii cauzelor care au condus la aplicarea sancţiunii, comisia dispune retragerea autorizaţiei de funcţionare. Retragerea autorizaţiei îşi produce efecte de la data comunicării deciziei.

15. Unităţile care solicită autorizaţie de funcţionare vor depune la direcţia de specialitate cu atribuţii de management al domeniilor reglementate specific din cadrul Ministerului Finanţelor Publice un dosar cu următorul conţinut:

a) cererea de autorizare;

b) un certificat constatator emis de oficiul registrului comerţului, din care să rezulte capitalul social subscris şi vărsat, asociaţii, obiectul de activitate (operaţiuni care privesc emiterea şi gestionarea biletelor de valoare - cod CAEN 181 şi cod CAEN 6612), administratorii, însoţit de copia certificatului de înregistrare eliberat potrivit reglementărilor legale în vigoare;

c) certificatul emis de organele competente, care să ateste respectarea condiţiilor prevăzute la pct. 5;

d) adeverinţa emisă de unitatea bancară, din care să rezulte că unitatea emitentă a deschis un cont sau un subcont bancar distinct prin care se vor derula încasările şi plăţile aferente valorilor nominale ale tichetelor de vacanţă;

e) angajamentul unităţii emitente că prin contul sau subcontul bancar distinct prin care se vor derula încasările şi plăţile aferente valorilor nominale ale tichetelor de vacanţă nu vor fi utilizate alte instrumente financiare, cu excepţia viramentului bancar;

f) cazierul judiciar al administratorului/administratorilor şi al directorului economic şi/sau financiar, însoţit de declaraţia pe propria răspundere a acestuia/acestora că ocupă această funcţie în cadrul societăţii;

g) nota de constatare întocmită de o echipă de specialişti, care să ateste existenţa cerinţelor prevăzute la pct. 1-6, compusă din:

- un reprezentant al Direcţiei generale management al domeniilor reglementate specific din cadrul Ministerului Finanţelor Publice;

- un reprezentant al Direcţiei de reglementări contabile din cadrul Ministerului Finanţelor Publice;

- un reprezentant al Direcţiei generale juridice din cadrul Ministerului Finanţelor Publice;

- un reprezentant al Direcţiei generale a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Finanţelor Publice;

- un reprezentant al Direcţiei generale de inspecţie fiscală din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală;

- un reprezentant al direcţiei generale a finanţelor publice judeţene sau a municipiului Bucureşti, după caz;

- un reprezentant al Companiei Naţionale „Imprimeria Naţională" - S.A.

Nota de constatare va fi semnată de ambele părţi.

16. Prin derogare de la prevederile pct. 3, unităţile care depun solicitări de autorizare până la data de 1 iunie 2009 şi care deţin autorizaţie pentru emiterea de tichete de masă şi/sau de tichete-cadou şi tichete de creşă vor face dovada condiţiei de existenţă a unei valori minime a capitalului social subscris şi vărsat, cumulativ cu nivelul minim prevăzut pentru unităţile emitente de tichete de masă şi pentru unităţile emitente de tichete-cadou şi de tichete de creşă, în termen de 60 de zile de la data de valabilitate a autorizaţiei. Neîndeplinirea prevederilor menţionate anterior conduce la retragerea autorizaţiilor emise.

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 13 la Ordinul nr. 2.007/2008)

ROMÂNIA

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

COMISIA PENTRU AUTORIZAREA OPERATORILOR ECONOMICI DIN DOMENII CU REGLEMENTĂRI SPECIFICE

AUTORIZAŢIE

Cod.....................

In baza prevederilor legale referitoare la acordarea tichetelor de............................................................................., se autorizează unitatea emitentă..........................................................., cu sediul social în..................................................., cod unic de înregistrare .................................................., pentru activitatea de emitere şi gestionare a tichetelor de......................................, realizată în următoarele locaţii:

1. Sediul...........................................................................

2. Sediul...........................................................................

Preşedinte,

.......................................................................

(semnătura şi ştampila)

Data emiterii....................................................

Valabilă de la data de......................................

până la data de................................................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 487/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 487 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu