Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.468 din 17.02.2015

pentru aprobarea Procedurii de administrare şi monitorizare a contribuabililor mijlocii
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 135 din 23 februarie 2015



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 33 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare,pentru creşterea eficienţei administrării contribuabililor mijlocii şi în scopul îmbunătăţirii colectării veniturilor bugetare,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Procedura de administrare şi monitorizare a contribuabililor mijlocii, cuprinsă în anexa nr. 1. Articolul 2(1) Se aprobă modelul şi conţinutul următoarelor formulare:a)Situaţia obligaţiilor la bugetul de stat şi a plăţilor efectuate în contul acestor obligaţii - formular 01, prevăzut în anexa nr. 2; b)Situaţia obligaţiilor la bugetul asigurărilor sociale de stat şi a plăţilor efectuate în contul acestor obligaţii - formular 02, prevăzut în anexa nr. 3; c)Situaţia obligaţiilor la bugetul asigurărilor sociale de sănătate şi a plăţilor efectuate în contul acestor obligaţii - formular 03, prevăzut în anexa nr. 4; d)Situaţia obligaţiilor la bugetul asigurărilor pentru şomaj şi a plăţilor efectuate în contul acestor obligaţii - formular 04, prevăzut în anexa nr. 5. (2) Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 3Direcţia generală de reglementare a colectării creanţelor bugetare, Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală coordonare inspecţie fiscală, Direcţia generală de soluţionare a contestaţiilor, Direcţia generală de planificare, monitorizare şi sinteză, Direcţia generală juridică, Direcţia generală de tehnologia informaţiei, precum şi administraţiile judeţene ale finanţelor publice şi Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 4Prezentul ordin intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I. Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Gelu-Ştefan Diaconu
ANEXA Nr. 1PROCEDURA de administrare şi monitorizare a contribuabililor mijlocii Organele fiscale competente pentru administrarea contribuabililor mijlocii sunt administraţiile judeţene ale finanţelor publice şi Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii pentru:

contribuabilii persoane juridice care îşi au domiciliul fiscal pe raza teritorială a judeţului sau a municipiului Bucureşti, după caz;

sediile secundare înfiinţate de contribuabilii mijlocii care îşi au domiciliul fiscal pe raza teritorială a judeţului sau a municipiului Bucureşti, după caz, chiar dacă locul de desfăşurare a activităţii sediilor secundare se află pe raza teritorială a altor judeţe/municipiul Bucureşti;

contribuabilii nerezidenţi pentru care contribuabilii mijlocii au calitatea de reprezentanţi sau reprezentanţi fiscali, potrivit titlului VI din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.A. Procedura de înregistrare fiscală 1. Modificările intervenite în datele declarate iniţial de contribuabilii mijlocii şi înscrise în certificatul de înregistrare se fac prin depunerea cererii de preschimbare a certificatului de înregistrare la biroul unic din cadrul oficiului registrului comerţului de pe lângă tribunal, în a cărui rază teritorială contribuabilul mijlociu îşi are sediul social. 2. Modificările intervenite în datele declarate iniţial de contribuabilii mijlocii în vectorul fiscal vor fi declarate de către aceştia la organul fiscal competent. 3. La primirea de la oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunal a modificărilor menţionate la pct. 1, Direcţia generală de tehnologia informaţiei va actualiza cu aceste date Registrul contribuabililor al administraţiilor judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice sau al Administraţiei fiscale pentru contribuabili mijlocii din cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, după caz. 4. Înregistrarea sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii ca plătitoare de salarii şi de venituri asimilate salariilor, cu excepţia sucursalelor care se înregistrează conform procedurilor speciale în materie de înregistrare a comercianţilor, se face prin completarea şi depunerea formularului „Declaraţie de înregistrare fiscală/Declaraţie de menţiuni pentru sediile secundare (060)“, aprobat prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 262/2007 pentru aprobarea formularelor de înregistrare fiscală a contribuabililor, cu modificările şi completările ulterioare, la organul fiscal în a cărui rază teritorială se află situate sediile secundare. 5. Scoaterea din evidenţa fiscală a sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii se face prin depunerea formularului (060), menţionat mai sus, la organul fiscal competent, împreună cu certificatul de înregistrare fiscală, în vederea anulării. 6. Informaţiile referitoare la înfiinţarea şi scoaterea din evidenţă a sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii, care îşi desfăşoară activitatea pe raza altor judeţe, se transmit administraţiilor judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice sau Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti - Administraţiei fiscale pentru contribuabili mijlocii, după caz, în a căror rază teritorială îşi are domiciliul fiscal contribuabilul care lea înfiinţat, prin Direcţia generală de tehnologia informaţiei, şi se evidenţiază într-o secţiune separată a Registrului contribuabililor. B. Obligaţii declarative 1. Contribuabilii mijlocii depun declaraţii fiscale la organul fiscal competent prevăzut în prezenta procedură. 2. În cazul contribuabililor mijlocii care au sedii secundare înregistrate ca plătitori de impozit pe veniturile din salarii, conform legii, declararea impozitului pe veniturile din salarii pentru activitatea sediilor secundare se face de către contribuabilul persoană juridică română care le-a înfiinţat la organul fiscal competent în administrarea acestuia. 3. (1) Declararea impozitelor, taxelor şi contribuţiilor sociale datorate de contribuabilii mijlocii se face prin modalităţile de declarare prevăzute de lege.(2) Formatul hârtie al declaraţiei fiscale se arhivează la organul fiscal care a primit declaraţia.4. (1) În situaţia în care contribuabilul a utilizat mai multe căi de transmitere a declaraţiei fiscale, va fi înregistrată prima declaraţie depusă, conform legii. (2) Orice corecţie ulterioară a unei declaraţii fiscale, cu excepţia decontului de TVA, se face prin depunerea unei declaraţii fiscale rectificative, în condiţiile legii.C. Soluţionarea deconturilor cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare 1. Deconturile cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare depuse de contribuabilii mijlocii se soluţionează potrivit art. 1171 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi potrivit procedurii aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 263/2010 pentru aprobarea Procedurii de soluţionare a deconturilor cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare, cu modificările şi completările ulterioare. 2. Deconturile cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare depuse în termenul legal de declarare, inclusiv solicitările de rambursare aferente lunii noiembrie a anului anterior celui în care persoanele impozabile au dobândit calitatea de contribuabili mijlocii, depuse de către contribuabilii care devin contribuabili mijlocii începând cu data de 1 ianuarie şi nesoluţionate până la data preluării de către administraţiile judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice/Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti - Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii, se soluţionează după cum urmează: 2.1. în cazul deconturilor de TVA pentru care s-au emis deciziile de rambursare a TVA şi nu a fost finalizată etapa de compensare/restituire până la data predării, se transferă dosarul solicitării, inclusiv Decizia de rambursare a TVA aprobată, administraţiilor judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice/Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti - Administraţiei fiscale pentru contribuabilii mijlocii în vederea finalizării procedurii; 2.2. deconturile pentru care nu s-au emis deciziile de rambursare a TVA până la data predării se transferă administraţiilor judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice/Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti - Administraţiei fiscale pentru contribuabilii mijlocii, în vederea soluţionării. Pentru soluţionarea acestor deconturi, administraţiile judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice/Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti - Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii aplică procedura corespunzătoare categoriei de contribuabili din care făcea parte respectivul contribuabil la data depunerii decontului de TVA. Organul fiscal, competent la data depunerii decontului, transmite administraţiilor judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice/Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti - Administraţiei fiscale pentru contribuabilii mijlocii, deconturile cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare nesoluţionate, însoţite, în mod obligatoriu, de următoarele: a)pentru deconturile cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare, depuse de contribuabilii care, la data depunerii acestora, se încadrau în categoria contribuabililor mari:

referatul privind analiza decontului cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare depus de contribuabilii mari;

orice alte acte procedurale întocmite potrivit procedurii de soluţionare, până la data predării; b)pentru deconturile cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare, depuse de contribuabilii care, la data depunerii acestora, beneficiau de regimul special de rambursare pentru exportatori:

decizia privind regimul special de rambursare a taxei pe valoarea adăugată pentru exportatori;

referatul privind analiza decontului cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare depus de exportatori;

orice alte acte procedurale întocmite potrivit procedurii de soluţionare, până la data predării; c)pentru deconturile cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare depuse de contribuabilii care, la data depunerii acestora, nu erau consideraţi mari contribuabili, contribuabili mijlocii sau exportatori:

fişa de calcul al Standardului Individual Negativ (SIN);

fişa indicatorilor de inspecţie fiscală;

fişa de analiză de risc;

referatul pentru analiză documentară;

orice alte acte procedurale întocmite potrivit procedurii de soluţionare, până la data predării.Organul fiscal, competent la data depunerii decontului, transmite administraţiilor judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice/Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti - Administraţiei fiscale pentru contribuabilii mijlocii şi informaţiile înscrise în baza de date cuprinzând persoanele impozabile, care devin contribuabili mijlocii începând cu data de 1 ianuarie, ale căror deconturi se încadrează în categoria de risc fiscal mare, ca urmare a informaţiilor primite de la organele fiscale, în condiţiile prevăzute de Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 263/2010, cu modificările şi completările ulterioare. 3. Deconturile cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare depuse, în termenul legal de declarare, de către contribuabilii care începând cu data de 1 ianuarie nu mai îndeplinesc criteriile pentru a fi contribuabili mijlocii, inclusiv solicitările de rambursare aferente lunii noiembrie a ultimului an în care aceste persoane au avut calitatea de contribuabili mijlocii, şi nesoluţionate până la data preluării de către noul organ de administrare, se soluţionează după cum urmează: 3.1. în cazul deconturilor de TVA pentru care s-au emis deciziile de rambursare a TVA şi nu a fost finalizată etapa de compensare/restituire până la data predării, se transferă dosarul solicitării, inclusiv Decizia de rambursare a TVA aprobată, noului organ fiscal competent, în vederea finalizării procedurii; 3.2. deconturile de TVA pentru care nu s-au emis deciziile de rambursare a TVA până la data predării se transferă noului organ fiscal competent, în vederea soluţionării. Pentru soluţionarea acestor deconturi, noul organ fiscal competent aplică procedura corespunzătoare categoriei de contribuabili mijlocii, din care făcea parte respectivul contribuabil la data depunerii decontului de TVA. Administraţiile judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice/Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti - Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii transmit/transmite noului organ fiscal deconturile de TVA nesoluţionate, însoţite în mod obligatoriu de Referatul privind analiza decontului cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare depus de contribuabilii mijlocii şi de orice alte acte procedurale întocmite potrivit procedurii de soluţionare, până la data predării. Administraţiile judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice/Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti - Administraţia Fiscală Pentru contribuabilii mijlocii transmit/transmite noului organ fiscal şi informaţiile înscrise în baza de date cuprinzând persoanele impozabile, care nu mai îndeplinesc criteriile pentru a fi contribuabili mijlocii după data de 1 ianuarie, ale căror deconturi se încadrează în categoria de risc fiscal mare, ca urmare a informaţiilor primite de la organele fiscale, în condiţiile prevăzute de Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 263/2010, cu modificările şi completările ulterioare. D. Solicitarea documentelor de către contribuabilii mijlocii administraţi la administraţiile judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice/Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii Solicitarea documentelor de către contribuabilii mijlocii se face prin cerere adresată administraţiilor judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice, astfel: a)depusă la registratură; b)transmisă prin poştă; c)transmisă prin alte mijloace, cum sunt fax, e-mail.E. Eliberarea documentelor solicitate de contribuabilii mijlocii administraţi la administraţiile judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice/Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii se face astfel: 1. la sediul administraţiilor judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice/Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii, împuternicitului sau reprezentantului legal al contribuabilului; 2. prin transmitere poştală, la cererea contribuabilului, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire. F. Procedura de plată a obligaţiilor fiscale la contribuabilii mijlocii administraţi de administraţiile judeţene ale finanţelor publice şi Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii 1. Contribuabilii mijlocii administraţi de administraţiile judeţene ale finanţelor publice efectuează plata obligaţiilor fiscale reprezentând impozite, taxe, contribuţii şi alte venituri fiscale, cu excepţia impozitului pe venitul din salarii pentru activitatea sediilor secundare ale acestora, la unitatea de trezorerie a statului cu rol de municipiu reşedinţă de judeţ. 2. Contribuabilii mijlocii administraţi la Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii, efectuează plata obligaţiilor fiscale reprezentând impozite, taxe, contribuţii şi alte venituri fiscale, cu excepţia impozitului pe venitul din salarii pentru activitatea sediilor secundare ale acestora, la Activitatea de trezorerie şi contabilitate publică a municipiului Bucureşti. 3. Impozitul pe veniturile din salarii datorat de sediile secundare ale contribuabililor mijlocii administraţi de administraţiile judeţene ale finanţelor publice şi de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii, se achită la unitatea Trezoreriei Statului cu rol de municipiu reşedinţă de judeţ, respectiv la Activitatea de trezorerie şi contabilitate publică a municipiului Bucureşti, pe a cărei rază teritorială îşi are domiciliu fiscal contribuabilul mijlociu. 4. În situaţia în care contribuabilul mijlociu face plata impozitului pe veniturile din salarii datorat de sediul său secundar, documentele de plată întocmite de contribuabilul mijlociu în acest scop vor cuprinde în mod obligatoriu şi următoarele informaţii: a)codul de identificare fiscală şi denumirea persoanei care face plata, respectiv contribuabilul mijlociu care a înfiinţat sediul secundar; b)codul de identificare fiscală al sediului secundar pentru care se face plata; c)codul IBAN al contului de impozit pe salarii.5. Din impozitul pe venit încasat la bugetul de stat în luna anterioară, unitatea Trezoreriei Statului cu rol de municipiu reşedinţă de judeţ/Activitatea de trezorerie şi contabilitate publică a municipiului Bucureşti virează lunar, potrivit prevederilor legale în vigoare şi precizărilor Ministerului Finanţelor Publice, cotele defalcate prevăzute de lege cuvenite bugetelor locale astfel: a)pentru contribuabili mijlocii persoane juridice din municipiul Bucureşti şi din judeţul Ilfov şi pentru sediile secundare ale contribuabililor mijlocii care îşi desfăşoară activitatea în municipiul Bucureşti şi în judeţul Ilfov: la bugetele locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi la bugetul Consiliului General al Municipiului Bucureşti, respectiv la bugetele locale ale comunelor, oraşelor şi la bugetul local al judeţului Ilfov; b)pentru contribuabilii mijlocii persoane juridice, altele decât cele prevăzute la lit. a), precum şi pentru sediile secundare ale contribuabililor mijlocii care îşi desfăşoară activitatea în judeţe: la bugetele locale ale comunelor, oraşelor, municipiilor şi la bugetele locale ale judeţelor, pe teritoriul cărora îşi au sediul social persoanele juridice sau îşi desfăşoară activitatea sediile secundare, după caz. 6. Operaţiunile prevăzute la pct. 5 se efectuează în sistem informatic, pe bază de notă contabilă, şi se confirmă potrivit procedurilor în vigoare. 7. Conturile de disponibilităţi ale contribuabililor mijlocii şi ale sediilor secundare ale acestora, în care se încasează sume de la instituţiile publice în conformitate cu prevederile art. 5 alin. (8) şi ale art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 146/2002 privind formarea şi utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se deschid la unităţile Trezoreriei Statului cu rol de municipiu reşedinţă de judeţ sau la Activitatea de trezorerie şi contabilitate publică a municipiului Bucureşti, după caz. 8. Unităţile Trezoreriei Statului cu rol de municipiu reşedinţă de judeţ şi Activitatea de trezorerie şi contabilitate publică a municipiului Bucureşti vor transmite la finele fiecărei zile administraţiilor judeţene ale finanţelor publice, respectiv Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii, situaţia sumelor încasate în contul 50.69 „Disponibil al agenţilor economici“, deschis pe numele contribuabililor mijlocii şi al sediilor secundare ale acestora, iar acestea au obligaţia de a stabili în prima zi lucrătoare de la primirea situaţiilor respective lista operatorilor economici cu obligaţii bugetare neachitate, precum şi suma aferentă acestor obligaţii, care se transmite unităţilor de Trezorerie a Statului cu rol de municipiu reşedinţă de judeţ, respectiv Activităţii de trezorerie şi contabilitate publică a municipiului Bucureşti, după caz, pentru indisponibilizarea contului. 9. Unităţile Trezoreriei Statului cu rol de municipiu reşedinţă de judeţ şi Activitatea de trezorerie şi contabilitate publică a municipiului Bucureşti nu vor deconta ordinele de plată pentru Trezoreria Statului (OPT), prin care contribuabilii mijlocii şi sediile secundare ale acestora sau alte persoane juridice împuternicite de aceştia dispun transferul în conturi bancare al sumelor indisponibilizate de organele fiscale, cu excepţia celor în care se precizează în mod expres că transferul se efectuează pentru achitarea integrală sau parţială a drepturilor salariale. 10. Sumele încasate în contul 50.69 „Disponibil al agenţilor economici“ în plus faţă de cele indisponibilizate, precum şi cele pentru care nu s-a întocmit de către organul fiscal lista prevăzută la pct. 8 în termenul stabilit pot fi transferate în conturi bancare, cu condiţia ca asupra conturilor respective să nu fi fost înfiinţată poprirea prin titluri executorii. G. Procedura de inspecţie fiscală a contribuabililor mijlocii administraţi de administraţiile judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice şi de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii 1. Activitatea de inspecţie fiscală se desfăşoară în baza titlului VII din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Activitatea de inspecţie fiscală la contribuabilii mijlocii din fiecare judeţ se efectuează de structura cu atribuţii de inspecţie fiscală - contribuabili mijlocii din cadrul administraţiei judeţene a finanţelor publice. Prin excepţie, se pot efectua inspecţii fiscale la contribuabili mijlocii şi de celelalte structuri de inspecţie fiscală din cadrul administraţiei judeţene a finanţelor publice. În cazul contribuabililor mijlocii aflaţi în competenţa de administrare a Administraţiei fiscale pentru contribuabili mijlocii din cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, activitatea de efectuare a inspecţiei fiscale se efectuează de personalul cu atribuţii de inspecţie fiscală din cadrul acestei structuri. 2. Acţiunile de verificare la sediile secundare ale contribuabililor mijlocii sunt în competenţa organelor de inspecţie fiscală ale administraţiilor judeţene ale finanţelor publice sau ale Administraţiei fiscale pentru contribuabili mijlocii din cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, pe a căror rază teritorială se află înregistrat domiciliul fiscal al acestor contribuabili. Rezultatele acţiunilor de verificare la sediile secundare se consemnează în procese-verbale care vor fi centralizate şi preluate, după caz, în Raportul de inspecţie fiscală ce se finalizează la contribuabilul mijlociu verificat. 3. Verificările efectuate la un contribuabil mijlociu sau la sediul secundar al acestuia se vor putea realiza şi prin delegarea de competenţă, conform prevederilor art. 99 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. 4.(1) Acţiunile de inspecţie fiscală începute la operatori economici care devin contribuabili mijlocii potrivit prevederilor legale se vor finaliza de organele de inspecţie fiscală care le-au iniţiat. Actul de control, însoţit, după caz, de actul administrativ fiscal emis, se va transmite administraţiei judeţene a finanţelor publice competente sau Administraţiei fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, conform prevederilor legale, spre valorificare.(2) Acţiunile de inspecţie fiscală pentru care au fost comunicate avize de inspecţie fiscală sau au fost emise ordine de serviciu în vederea efectuării inspecţiei fiscale pentru operatori economici care devin contribuabili mijlocii, dar nu au fost începute, conform prevederilor art. 102 alin. (6) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, până la termenul de predare-primire al dosarului fiscal, vor fi finalizate de organele de inspecţie fiscală care le-au iniţiat.H. Activitatea de soluţionare a contestaţiilor Contestaţiile formulate la actele administrative fiscale încheiate conform celor prevăzute la lit. G pct. 4(1) şi 4(2) se depun la organele fiscale emitente ale actelor administrative fiscale contestate. Aceste contestaţii, însoţite de dosarul contestaţiei, precum şi de referatul cu propuneri de soluţionare întocmit de organul fiscal emitent se vor transmite spre soluţionare organului competent la data înregistrării contestaţiei, potrivit legii. După soluţionare, decizia emisă în soluţionarea contestaţiei formulate la actele administrative fiscale emise anterior intrării în vigoare a prezentei proceduri va fi transmisă de organul fiscal emitent al actului atacat către organul fiscal care preia în administrare respectivul contribuabil mijlociu. I. Procedura de îndrumare şi asistenţă pentru contribuabilii mijlocii administraţi de administraţiile judeţene ale finanţelor publice şi de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii 1. Îndrumarea şi asistenţa contribuabililor mijlocii în aplicarea prevederilor legislaţiei fiscale se asigură de administraţiile judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice sau Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii pe a cărei rază teritorială îşi are domiciliul fiscal contribuabilul mijlociu sau îşi desfăşoară activitatea sediul secundar al acestuia, după caz. Îndrumarea şi asistenţa se fac fie ca urmare a solicitării contribuabililor, fie din iniţiativa organului fiscal. Îndrumarea şi asistenţa ca urmare a solicitării contribuabililor mijlocii se realizează în mod prioritar prin e-mail sau telefonic. De asemenea, contribuabilii mijlocii pot solicita asistenţă prin e-mail sau telefonic Centrului de asistenţă a contribuabililor din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Îndrumarea şi asistenţa din iniţiativa organului fiscal se asigură atât prin elaborarea şi distribuirea de materiale de informare (ghiduri, broşuri, pliante, afişe etc.), cât şi prin orice alte mijloace care pot asigura transmiterea corespunzătoare a informaţiilor şi mesajelor. 2. În situaţia în care, din motive tehnice, Sistemul electronic naţional nu este operaţional pentru toţi contribuabilii mijlocii, îndrumarea şi asistenţa acestora în ceea ce priveşte depunerea şi primirea declaraţiilor fiscale se asigură şi de compartimentul de specialitate al administraţiei judeţene a finanţelor publice sau al Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabili mijlocii, după caz. J. Procedura de urmărire a respectării înlesnirilor la plată aflate în derulare pentru contribuabilii mijlocii administraţi de administraţiile judeţene ale finanţelor publice şi de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii 1. Pentru contribuabilii mijlocii, urmărirea modului de respectare a înlesnirilor la plată acordate în baza actelor normative în materie se realizează de administraţiile judeţene ale finanţelor publice şi de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii. 2. Pentru sediile secundare ale contribuabililor mijlocii, urmărirea modului de respectare a înlesnirilor la plată acordate în baza actelor normative în materie se realizează de către administraţiile judeţene ale finanţelor publice sau de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii, după caz. 3. Actul administrativ prin care se comunică contribuabilului mijlociu pierderea înlesnirii la plată, fie de către contribuabilul mijlociu persoană juridică, fie de către un sediu secundar al acestuia, este emis de către administraţiile judeţene ale finanţelor publice sau de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii. Administraţiile judeţene ale finanţelor publice sau Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii, după caz, vor întreprinde măsurile care se impun în vederea recuperării sumelor rămase de plată. K. Procedura de compensare şi de restituire a obligaţiilor bugetare 1. Restituirea sumelor reprezentând impozite, taxe, contribuţii şi alte venituri bugetare cuvenite, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, contribuabililor mijlocii, inclusiv sediilor secundare ale acestora, se realizează numai după compensarea efectuată cu alte obligaţii fiscale datorate, în conformitate cu prevederile art. 117 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. 2. Sumele de restituit/rambursat contribuabililor mijlocii vor fi compensate cu obligaţiile fiscale restante înregistrate de către aceştia. 3. Cererile de compensare şi/sau de restituire ale contribuabililor mijlocii nesoluţionate la data efectuării predării-primirii activităţii de administrare a acestuia de către organul fiscal teritorial, dar aflate în termenul legal de soluţionare, vor fi predate, ca parte a dosarului fiscal al contribuabilului, administraţiilor judeţene ale finanţelor publice sau Administraţiei fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, după caz. 4. Cererile de compensare şi/sau de restituire ale contribuabililor care nu mai îndeplinesc criteriile de selecţie pentru a fi încadraţi în categoria contribuabililor mijlocii, nesoluţionate la data efectuării predării-primirii activităţii de administrare a acestora de către administraţiile judeţene ale finanţelor publice sau de către Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii, dar aflate în termenul legal de soluţionare, vor fi predate, ca parte a dosarului fiscal al contribuabilului, organului competent, spre soluţionare. 5. Cererile de compensare şi/sau de restituire ale contribuabililor care începând cu data de 1 ianuarie devin contribuabili mijlocii, nesoluţionate la data efectuării predării-primirii activităţii de administrare a acestora de către administraţiile judeţene ale finanţelor publice sau de către Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii, după caz, şi al căror termen legal de soluţionare se împlineşte până la data de 1 ianuarie, vor fi soluţionate de organul fiscal căruia i-au fost acestea adresate. L. Procedura de executare silită a contribuabililor mijlocii administraţi de administraţiile judeţene ale finanţelor publice şi de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii 1. Pentru recuperarea creanţelor fiscale ale contribuabililor mijlocii, persoane juridice, în cadrul procedurii de executare silită, organul de executare coordonator este administraţia judeţeană a finanţelor publice sau Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii. 2. Pentru impozitul pe venitul din salarii datorat de sediile secundare ale contribuabililor mijlocii, organele de executare silită coordonatoare sunt cele ale administraţiilor judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice în a căror rază teritorială se află sediile secundare sau, dacă sediile secundare se află pe raza teritorială a municipiului Bucureşti, organul de executare silită coordonator este cel al Administraţiei fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti. 3. Pentru impozitul pe venit şi impozitul pe veniturile din salarii datorat de contribuabilii mijlocii, persoane juridice, organul de executare silită coordonator este cel al administraţiilor judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice în a căror rază teritorială se află domiciliile fiscale ale contribuabililor mijlocii persoane juridice. 4. Organele fiscale competente să aplice procedura de executare silită prin sechestrarea şi valorificarea bunurilor mobile/imobile ale contribuabililor mijlocii sunt organele fiscale în a căror rază teritorială se află bunurile, respectiv organele de executare silită ale administraţiilor judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice ori Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, dacă bunurile urmăribile sunt pe raza teritorială a municipiului Bucureşti. Administraţiile judeţene ale finanţelor publice vor numi comisiile de licitaţie sau pot delega această competenţă Administraţiei fiscale pentru contribuabilii mijlocii din cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti ori altor administraţii judeţene ale finanţelor publice din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice, după caz. 5. Organele de executare competente anterior datei de 1 ianuarie, care au înfiinţat popriri înainte de această dată asupra veniturilor datorate de terţi ori asupra disponibilităţilor din conturile bancare ale contribuabililor mijlocii, vor comunica terţilor şi tuturor băncilor unde sunt înfiinţate popriri codul IBAN de la Activitatea de trezorerie şi contabilitate publică a municipiului Bucureşti ori de la unităţile Trezoreriei Statului cu rol de municipiu reşedinţă de judeţ, după caz, în care se vor vira sumele reţinute, aferente veniturilor bugetare, după data intrării în vigoare a ordinului. 6. În cazul în care există sume obţinute şi nedistribuite din valorificarea bunurilor sechestrate, acestea se vor vira în contul 50.67 „Disponibil din sume încasate din valorificarea bunurilor mobile şi imobile în cadrul procedurii de executare silită“ care funcţionează pe numele administraţiilor judeţene ale finanţelor publice, ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi al Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti (pentru Administraţia finanţelor publice pentru contribuabili mijlocii) şi se codifică cu codul de înregistrare fiscală atribuit titularului de cont în calitate de plătitor de impozit pe veniturile din salarii. În acest sens, organul fiscal care administrează debitorul va proceda la eliberarea sau la distribuirea sumelor, prevederile cap. X „Eliberarea şi distribuirea sumelor realizate prin executare silită“ din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, aplicânduse în mod corespunzător. M. Procedura de monitorizare a contribuabililor mijlocii administraţi de administraţiile judeţene ale finanţelor publice şi de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii 1. Activitatea de monitorizare a contribuabililor mijlocii administraţi de către administraţiile judeţene ale finanţelor publice şi de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii, este realizată de către Direcţia generală de planificare, monitorizare şi sinteză din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. 2. Monitorizarea colectării veniturilor bugetare de la contribuabilii mijlocii se realizează pe baza raportării lunare pe care administraţiile judeţene ale finanţelor publice şi Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii, o va transmite Direcţiei generale de planificare, monitorizare şi sinteză. 3. Pe baza informaţiilor referitoare la obligaţiile de plată şi la încasările în contul acestora din evidenţa proprie, administraţiile judeţene ale finanţelor publice şi Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii, vor transmite Direcţiei generale de planificare, monitorizare şi sinteză, prin intermediul Direcţiei generale de tehnologia informaţiei, până pe data de 10 a lunii următoare celei de raportare, situaţia privind obligaţiile bugetare de plată şi încasările în contul acestora, conform formularelor 01-04, cuprinse în anexele nr. 2-5 la ordin. 4. Situaţia privind obligaţiile bugetare de plată se întocmeşte pe fiecare contribuabil mijlociu şi, separat, pe fiecare buget, respectiv bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate şi bugetul asigurărilor pentru şomaj. 5. Informaţiile necesar a fi completate în situaţia privind obligaţiile bugetare de plată rezultă din evidenţa analitică pe plătitori şi constituie baza documentară de analiză şi informare atât pentru Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cât şi pentru Ministerul Finanţelor Publice. 6. Informaţiile cuprinse în formularele 01-04 din anexele nr. 2-5 la ordin, transmise de către administraţiile judeţene ale finanţelor publice şi Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii, se vor prelua şi se vor transmite în format electronic, pe baza datelor din Sistemul de administrare a creanţelor fiscale. 7. Direcţia generală de planificare, monitorizare şi sinteză va fi înştiinţată în termen de 30 de zile despre orice modificare intervenită în datele de înregistrare fiscală ale contribuabililor mijlocii şi a sucursalelor/punctelor de lucru ale acestora şi despre preluarea în administrare a unor noi contribuabili mijlocii. N. Procedura de reprezentare în faţa instanţelor şi de asistenţă legală pentru activitatea administraţiilor judeţene ale finanţelor publice şi Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabili mijlocii 1. Reprezentarea în faţa instanţelor pentru actele emise de Administraţia fiscală pentru contribuabili mijlocii se va realiza de către serviciul/biroul juridic din Administraţia judeţeană a finanţelor publice în cadrul căreia funcţionează structura emitentă a actului administrativ, iar în cazul Administraţiei fiscale pentru contribuabili mijlocii din cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, de către structura juridică din cadrul aparatului propriu al Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti. 2. Asistenţa din punct de vedere juridic pentru activităţile Administraţiei fiscale pentru contribuabili mijlocii se va realiza de către serviciul/biroul juridic din administraţia judeţeană a finanţelor publice în cadrul căreia funcţionează structura emitentă a actului administrativ, iar în cazul Administraţiei fiscale pentru contribuabili mijlocii din cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, de către structura juridică din cadrul aparatului propriu al Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti. O. Inspecţia economico-financiară la contribuabili mijlocii administraţi de administraţiile judeţene ale finanţelor publice şi de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii 1. Inspecţia economico-financiară la contribuabili mijlocii administraţi de administraţiile judeţene ale finanţelor publice şi de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, prin Administraţia fiscală pentru contribuabilii mijlocii, se realizează de către serviciul de inspecţie economico-financiară, prin structurile teritoriale judeţene de inspecţie economico-financiară (compartimente), din cadrul direcţiei generale regionale a finanţelor publice. 2. Acţiunile de inspecţie economico-financiară începute la operatori economici care devin contribuabili mijlocii se vor finaliza de organele de inspecţie economico-financiară care leau iniţiat. 3. Acţiunile de inspecţie economico-financiară pentru care au fost comunicate avize de inspecţie economico-financiară sau au fost emise ordine de serviciu în vederea efectuării inspecţiei economico-financiare pentru operatori economici care devin contribuabili mijlocii, dar nu au fost începute până la termenul de predare-primire al dosarului fiscal, vor fi finalizate de organele de inspecţie economico-financiară care le-au iniţiat. 4. Plângerea prealabilă formulată împotriva dispoziţiei obligatorii se depune la organul de inspecţie economico-financiară emitent al dispoziţiei obligatorii contestate. Plângerea prealabilă, însoţită de referatul cu propunerile de soluţionare ale organului de inspecţie economico-financiară care a efectuat inspecţia, se va transmite organului de soluţionare a plângerii prealabile din cadrul Ministerului Finanţelor Publice. ANEXA Nr. 2 MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ Direcţia generală de planificare, monitorizare şi sinteză SITUAŢIA obligaţiilor la bugetul de stat şi a plăţilor efectuate în contul acestor obligaţii - formular 01 la data de: luna ...........anul ......... Cod fiscal ........ ................ ........ Stare juridică contribuabil*: Denumire contribuabil ........ ........ .........

Denumire venit Impozit pe profit Impozit pe venituri din salarii TVA de plată TVA de rambursat Accize de plată Accize de restituit Impozit pe ţiţei şi gaze naturale Alte impozite şi taxe Total Total rambursări
Obligaţii de plată Restanţe la data de 31 decembrie a anului precedent Debite 011
Accesorii aferente, instituite până la data de 31 decembrie a anului precedent 012
Accesorii aferente debitelor la data de 31 decembrie a anului precedent instituite în anul curent 020
Obligaţii anulate în condiţiile legii din restanţe la data de 31 decembrie a anului precedent Debite 031
Accesorii aferente, inclusiv din cele instituite în anul curent 032
Obligaţii curente (cumulat de la început de an) Debite 041
Accesorii aferente obligaţiilor curente 042
Obligaţii curente anulate în condiţiile legii Debite 051
Accesorii aferente 052
Total obligaţii Debite: 011–031+041–051 061
Accesorii: 012+020–032+042–052 062
Din care eşalonate sau amânate la plată Debite 071
Accesorii 072
Stingere obligaţii (plăţi, compensări, alte modalităţi) Din obligaţii restante la data de 31 decembrie a anului precedent Debite 081
Accesorii aferente, inclusiv cele instituite în anul curent 082
Din obligaţii curente (cumulat de la început de an) Debite 091
Accesorii aferente obligaţiilor curente 092
Total stingeri Debite: 081+091 101
Accesorii: 082+092 102
Din care din sume eşalonate la plată Debite 111
Accesorii 112
Plăţi în avans Debite 113
Sold la finele perioadei de raportare Obligaţii restante la data de 31 decembrie a anului precedent Debite: 011–031–081 121
Accesorii aferente, inclusiv cele instituite în anul curent: 012+020–032–082 122
Obligaţii curente (cumulat de la început de an) Debite: 041–051–091 131
Accesorii aferente: 042–052–092 132
Total obligaţii Debite: 121+131 141
Accesorii: 122+132 142
TOTAL 141+142 143

Instrucţiuni pentru completarea formularului

Liniile 011 şi 012 rămân nemodificate până la finele anului de raportare. Se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele reprezentând debite restante, respectiv accesorii aferente instituite până la data de 31 decembrie a anului precedent. Datele se preiau din situaţia existentă la finele anului precedent anului de raportare (din Situaţia obligaţiilor de plată şi a încasărilor la data de 31 decembrie a anului precedent, se calculează valoarea debitelor, respectiv accesoriilor restante la 31 decembrie astfel: linia 061 – linia 101, respectiv linia 062 – linia 102);

Linia 020 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, accesoriile instituite în anul curent până la finele lunii pentru obligaţiile restante la data de 31 decembrie a anului precedent.

Liniile 031 şi 032 - se înscriu sumele reprezentând debitele din restanţele existente în sold la data de 31 decembrie a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv în anul curent, anulate în condiţiile legii.

Liniile 041 şi 042 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentând debitele aferente fiecărei luni, respectiv accesoriile instituite până la finele lunii, pentru fiecare impozit în parte, cumulat de la începutul anului.

Liniile 051 şi 052 - se înscriu sumele reprezentând debitele, respectiv accesoriile aferente din obligaţii curente anulate în condiţiile legii.

Liniile 061 şi 062 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentând, pentru fiecare impozit în parte, debitele restante la data de 31 decembrie a anului precedent şi debitele din obligaţii curente, respectiv accesoriile aferente, inclusiv cele instituite în anul curent, mai puţin obligaţiile anulate în condiţiile legii.

Liniile 071 şi 072 - se înscriu debitele şi, respectiv, accesoriile din totalul obligaţiilor de plată ce sunt eşalonate sau amânate la plată.

Liniile 081 şi 082 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul debitelor restante la 31 decembrie a anului precedent, respectiv al accesoriilor aferente, inclusiv cele instituite în anul curent, cumulat de la începutul anului.

Liniile 091 şi 092 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul debitelor din obligaţii curente, respectiv al accesoriilor acestora, cumulat de la începutul anului.

Liniile 101 şi 102 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, prin însumarea liniilor 081 şi 091, respectiv a liniilor 082 şi 092.

Liniile 111 şi 112 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul ratelor scadente în luna de raportare, conform eşalonărilor aprobate pentru debite, respectiv accesorii.

Liniile 121 şi 122 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, soldul debitelor, respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor de plată restante la data de 31 decembrie a anului precedent.

Liniile 131 şi 132 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, soldul debitelor, respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor curente cumulat de la începutul anului.

Liniile 141 şi 142 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, soldul debitelor, respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor restante la sfârşitul perioadei de raportare.Corelaţii în completarea formularului

061=011–031+041–051 071≤061
062=012+020–032+042–052 072≤062
101=081+091 111≤101
102=082+092 112≤102
121=011–031–081 111≤071
122=012+020–032–082 112≤072
131=041–051–091
132=042–052–092
141=121+131
142=122+132
143=141+142

* Se va completa cu următoarele informaţii: insolvenţă, faliment, reorganizare, insolvabilitate fără bunuri urmăribile, insolvabilitate cu bunuri urmăribile. ANEXA Nr. 3MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ Direcţia generală de planificare, monitorizare şi sinteză SITUAŢIA obligaţiilor la bugetul asigurărilor sociale de stat şi a plăţilor efectuate în contul acestor obligaţii - formular 02 la data de: luna ...........anul ......... Cod fiscal ........ ................ ........ Stare juridică contribuabil*: Denumire contribuabil ........ ........ .........

Denumire venit Contribuţia individuală de asigurări sociale reţinută de la asiguraţi Contribuţia de asigurări sociale datorată de angajator Alte contribuţii Total
Obligaţii de plată Restanţe la data de 31 decembrie a anului precedent Debite 011
Accesorii aferente instituite până la data de 31 decembrie a anului precedent 012
Accesorii aferente debitelor la data de 31 decembrie a anului precedent instituite în anul curent 020
Obligaţii anulate în condiţiile legii din restanţe la data de 31 decembrie a anului precedent Debite 031
Accesorii aferente, inclusiv din cele instituite în anul curent 032
Obligaţii curente (cumulat de la început de an) Debite 041
Accesorii aferente obligaţiilor curente 042
Obligaţii curente anulate în condiţiile legii Debite 051
Accesorii aferente 052
Total obligaţii Debite: 011–031+041–051 061
Accesorii: 012+020–032+042–052 062
Din care eşalonate sau amânate la plată Debite 071
Accesorii 072
Stingere obligaţii (plăţi, compensări, alte modalităţi) Din obligaţii restante la data de 31 decembrie a anului precedent Debite 081
Accesorii aferente, inclusiv cele instituite în anul curent 082
Din obligaţii curente (cumulat de la început de an) Debite 091
Accesorii aferente obligaţiilor curente 092
Total stingeri Debite: 081+091 101
Accesorii: 082+092 102
Din care din sume eşalonate la plată Debite 111
Accesorii 112
Plăţi în avans Debite 113
Sold la finele perioadei de raportare Obligaţii restante la data de 31 decembrie a anului precedent Debite: 011–031–081 121
Accesorii aferente, inclusiv cele instituite în anul curent: 012+020–032–082 122
Obligaţii curente (cumulat de la început de an) Debite: 041–051–091 131
Accesorii aferente: 042–052–092 132
Total obligaţii Debite: 121+131 141
Accesorii: 122+132 142
TOTAL 141+142 143

Instrucţiuni pentru completarea formularului

Liniile 011 şi 012 rămân nemodificate până la finele anului de raportare. Se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele reprezentând debite restante, respectiv accesorii aferente instituite până la data de 31 decembrie a anului precedent. Datele se preiau din situaţia existentă la finele anului precedent anului de raportare (din Situaţia obligaţiilor de plată şi a încasărilor la data de 31 decembrie a anului precedent, se calculează valoarea debitelor, respectiv accesoriilor restante la 31 decembrie astfel: linia 061 – linia 101, respectiv linia 062 – linia 102).

Linia 020 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, accesoriile instituite în anul curent până la finele lunii pentru obligaţiile restante la data de 31 decembrie a anului precedent.

Liniile 031 şi 032 - se înscriu sumele reprezentând debitele din restanţele existente în sold la data de 31 decembrie a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv în anul curent, anulate în condiţiile legii.

Liniile 041 şi 042 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentând debitele aferente fiecărei luni, respectiv accesoriile instituite până la finele lunii, pentru fiecare impozit în parte, cumulat de la începutul anului.

Liniile 051 şi 052 - se înscriu sumele reprezentând debitele, respectiv accesoriile aferente din obligaţii curente anulate în condiţiile legii.

Liniile 061 şi 062 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentând, pentru fiecare impozit în parte, debitele restante la data de 31 decembrie a anului precedent şi debitele din obligaţii curente, respectiv accesoriile aferente, inclusiv cele instituite în anul curent, mai puţin obligaţiile anulate în condiţiile legii.

Liniile 071 şi 072 - se înscriu debitele şi, respectiv, accesoriile din totalul obligaţiilor de plată ce sunt eşalonate sau amânate la plată.

Liniile 081 şi 082 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul debitelor restante la data de 31 decembrie a anului precedent, respectiv al accesoriilor aferente, inclusiv cele instituite în anul curent, cumulat de la începutul anului.

Liniile 091 şi 092 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul debitelor din obligaţii curente, respectiv al accesoriilor acestora, cumulat de la începutul anului.

Liniile 101 şi 102 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, prin însumarea liniilor 081 şi 091, respectiv a liniilor 082 şi 092.

Liniile 111 şi 112 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul ratelor scadente în luna de raportare, conform eşalonărilor aprobate pentru debite, respectiv accesorii.

Liniile 121 şi 122 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, soldul debitelor, respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor de plată restante la data de 31 decembrie a anului precedent.

Liniile 131 şi 132 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, soldul debitelor, respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor curente cumulate de la începutul anului.

Liniile 141 şi 142 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, soldul debitelor, respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor restante la sfârşitul perioadei de raportare.Corelaţii în completarea formularului

061=011–031+041–051 071≤061
062=012+020–032+042–052 072≤062
101= 081+091 111≤101
102=082+092 112≤102
121=011–031–081 111≤071
122=012+020–032–082 112≤072
131=041–051–091
132=042–052–092
141=121+131
142=122+132
143=141+142

* Se va completa cu următoarele informaţii: insolvenţă, faliment, reorganizare, insolvabilitate fără bunuri urmăribile, insolvabilitate cu bunuri urmăribile. ANEXA Nr. 4MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ Direcţia generală de planificare, monitorizare şi sinteză SITUAŢIA obligaţiilor la bugetul asigurărilor sociale de sănătate şi a plăţilor efectuate în contul acestor obligaţii - formular 03 la data de: luna ...........anul ......... Cod fiscal ........ ................ ........ Stare juridică contribuabil*: Denumire contribuabil ........ ........ .........

Denumire venit Contribuţia pentru asigurări sociale de sănătate datorată de angajator Contribuţia pentru asigurări sociale de sănătate reţinută de la asiguraţi Alte contribuţii Total
Obligaţii de plată Restanţe la data de 31 decembrie a anului precedent Debite 011
Accesorii aferente instituite până la data de 31 decembrie a anului precedent 012
Accesorii aferente debitelor la data de 31 decembrie a anului precedent instituite în anul curent 020
Obligaţii anulate în condiţiile legii din restanţe la 31 decembrie a anului precedent Debite 031
Accesorii aferente, inclusiv din cele instituite în anul curent 032
Obligaţii curente (cumulat de la început de an) Debite 041
Accesorii aferente obligaţiilor curente 042
Obligaţii curente anulate în condiţiile legii Debite 051
Accesorii aferente 052
Total obligaţii Debite: 011–031+041–051 061
Accesorii: 012+020–032+042–052 062
Din care eşalonate sau amânate la plată Debite 071
Accesorii 072
Stingere obligaţii (plăţi, compensări, alte modalităţi) Din obligaţii restante la data de 31 decembrie a anului precedent Debite 081
Accesorii aferente, inclusiv cele instituite în anul curent 082
Din obligaţii curente (cumulat de la început de an) Debite 091
Accesorii aferente obligaţiilor curente 092
Total stingeri Debite: 081+091 101
Accesorii: 082+092 102
Din care din sume eşalonate la plată Debite 111
Accesorii 112
Plăţi în avans Debite 113
Sold la finele perioadei de raportare Obligaţii restante la data de 31 decembrie a anului precedent Debite: 011–031–081 121
Accesorii aferente, inclusiv cele instituite în anul curent: 012+020–032–082 122
Obligaţii curente (cumulat de la început de an) Debite: 041–051–091 131
Accesorii aferente: 042–052–092 132
Total obligaţii Debite: 121+131 141
Accesorii: 122+132 142
TOTAL 141+142 143

Instrucţiuni pentru completarea formularului

Liniile 011 şi 012 rămân nemodificate până la finele anului de raportare. Se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele reprezentând debite restante, respectiv accesorii aferente instituite până la data de 31 decembrie a anului precedent. Datele se preiau din situaţia existentă la finele anului precedent anului de raportare (din Situaţia obligaţiilor de plată şi a încasărilor la data de 31 decembrie a anului precedent, se calculează valoarea debitelor, respectiv accesoriilor restante la 31 decembrie astfel: linia 061 – linia 101, respectiv linia 062 – linia 102);

Linia 020 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, accesoriile instituite în anul curent până la finele lunii pentru obligaţiile restante la data de 31 decembrie a anului precedent.

Liniile 031 şi 032 - se înscriu sumele reprezentând debitele din restanţele existente în sold la data de 31 decembrie a anului precedent, respectiv accesoriile instituite, inclusiv în anul curent, anulate în condiţiile legii.

Liniile 041 şi 042 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentând debitele aferente fiecărei luni, respectiv accesoriile instituite pana la finele lunii, pentru fiecare impozit în parte, cumulat de la începutul anului.

Liniile 051 şi 052 - se înscriu sumele reprezentând debitele, respectiv accesoriile aferente din obligaţii curente anulate în condiţiile legii.

Liniile 061 şi 062 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentând, pentru fiecare impozit în parte, debitele restante la data de 31 decembrie a anului precedent şi debitele din obligaţii curente, respectiv accesoriile aferente, inclusiv cele instituite în anul curent, mai puţin obligaţiile anulate în condiţiile legii.

Liniile 071 şi 072 - se înscriu debitele şi, respectiv, accesoriile din totalul obligaţiilor de plata ce sunt eşalonate sau amânate la plată.

Liniile 081 şi 082 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul debitelor restante la 31 decembrie a anului precedent, respectiv al accesoriilor aferente, inclusiv cele instituite în anul curent, cumulat de la începutul anului.

Liniile 091 şi 092 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul debitelor din obligaţii curente, respectiv al accesoriilor acestora, cumulat de la începutul anului.

Liniile 101 şi 102 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, prin însumarea liniilor 081 si 091, respectiv a liniilor 082 şi 092.

Liniile 111 şi 112 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul ratelor scadente în luna de raportare, conform eşalonărilor aprobate pentru debite, respectiv accesorii.

Liniile 121 şi 122 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, soldul debitelor, respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor de plată restante la data de 31 decembrie a anului precedent.

Liniile 131 şi 132 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, soldul debitelor, respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor curente cumulat de la începutul anului.

Liniile 141 şi 142 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, soldul debitelor, respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor restante la sfârşitul perioadei de raportare.Corelaţii în completarea formularului

061=011–031+041–051 071≤061
062=012+020–032+042–052 072≤062
101=081+091 111≤101
102=082+092 112≤102
121=011–031–081 111≤071
122=012+020–032–082 112≤072
131=041–051–091
132=042–052–092
141=121+131
142=122+132
143=141+142

* Se va completa cu următoarele informaţii: insolvenţă, faliment, reorganizare, insolvabilitate fără bunuri urmăribile, insolvabilitate cu bunuri urmăribile. ANEXA Nr. 5MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ Direcţia generală de planificare, monitorizare şi sinteză SITUAŢIA obligaţiilor la bugetul asigurărilor pentru şomaj şi a plăţilor efectuate în contul acestor obligaţii - formular 04 la data de: luna ...........anul ......... Cod fiscal ........ ................ ........ Stare juridică contribuabil*: Denumire contribuabil ........ ........ .........

Denumire venit Contribuţia individuală de asigurări pentru şomaj reţinută de la asiguraţi Contribuţia de asigurări pentru şomaj datorată de angajator Total
Obligaţii de plată Restanţe la data de 31 decembrie a anului precedent Debite 011
Accesorii aferente instituite până la data de 31 decembrie a anului precedent 012
Accesorii aferente debitelor la data de 31 decembrie a anului precedent instituite în anul curent 020
Obligaţii anulate în condiţiile legii din restanţe la data de 31 decembrie a anului precedent Debite 031
Accesorii aferente, inclusiv din cele instituite în anul curent 032
Obligaţii curente (cumulat de la început de an) Debite 041
Accesorii aferente obligaţiilor curente 042
Obligaţii curente anulate în condiţiile legii Debite 051
Accesorii aferente 052
Total obligaţii Debite: 011–031+041–051 061
Accesorii: 012+020–032+042–052 062
Din care eşalonate sau amânate la plată Debite 071
Accesorii 072
Stingere obligaţii (plăţi, compensări, alte modalităţi) Din obligaţii restante la data de 31 decembrie a anului precedent Debite 081
Accesorii aferente, inclusiv cele instituite în anul curent 082
Din obligaţii curente (cumulat de la început an) Debite 091
Accesorii aferente obligaţiilor curente 092
Total stingeri Debite: 081+091 101
Accesorii: 082+092 102
Din care din sume eşalonate la plată Debite 111
Accesorii 112
Plăţi în avans Debite 113
Sold la finele perioadei de raportare Obligaţii restante la data de 31 decembrie a anului precedent Debite: 011–031–081 121
Accesorii aferente, inclusiv cele instituite în anul curent: 012+020–032–082 122
Obligaţii curente (cumulat de la început de an) Debite: 041–051–091 131
Accesorii aferente: 042–052–092 132
Total obligaţii Debite: 121+131 141
Accesorii: 122+132 142
TOTAL 141+142 143

Instrucţiuni pentru completarea formularului

Liniile 011 şi 012 rămân nemodificate până la finele anului de raportare. Se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele reprezentând debite restante, respectiv accesorii aferente instituite până la data de 31 decembrie a anului precedent. Datele se preiau din situaţia existentă la finele anului precedent anului de raportare (din Situaţia obligaţiilor de plată şi a încasărilor la data de 31 decembrie a anului precedent, se calculează valoarea debitelor, respectiv accesoriilor restante la data de 31 decembrie astfel: linia 061– linia 101, respectiv linia 062 – linia 102);

Linia 020 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, accesoriile instituite în anul curent până la finele lunii pentru obligaţiile restante la 31 decembrie a anului precedent.

Liniile 031 şi 032 - se înscriu sumele reprezentând debitele din restanţele existente în sold la data de 31 decembrie a anului precedent, respectiv accesoriile instituite, inclusiv în anul curent, anulate în condiţiile legii.

Liniile 041 şi 042 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentând debitele aferente fiecărei luni, respectiv accesoriile instituite până la finele lunii, pentru fiecare impozit în parte, cumulat de la începutul anului.

Liniile 051 şi 052 - se înscriu sumele reprezentând debitele, respectiv accesoriile aferente din obligaţii curente anulate în condiţiile legii.

Liniile 061 şi 062 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentând, pentru fiecare impozit în parte, debitele restante la data de 31 decembrie a anului precedent şi debitele din obligaţii curente, respectiv accesoriile aferente, inclusiv cele instituite în anul curent, mai puţin obligaţiile anulate în condiţiile legii.

Liniile 071 si 072 - se înscriu debitele şi, respectiv, accesoriile din totalul obligaţiilor de plată ce sunt eşalonate sau amânate la plată.

Liniile 081 şi 082 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul debitelor restante la data de 31 decembrie a anului precedent, respectiv al accesoriilor aferente, inclusiv cele instituite în anul curent, cumulat de la începutul anului.

Liniile 091 şi 092 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul debitelor din obligaţii curente, respectiv al accesoriilor acestora, cumulat de la începutul anului.

Liniile 101 şi 102 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, prin însumarea liniilor 081 şi 091, respectiv a liniilor 082 si 092.

Liniile 111 şi 112 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul ratelor scadente în luna de raportare, conform eşalonărilor aprobate pentru debite, respectiv accesorii.

Liniile 121 şi 122 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, soldul debitelor, respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor de plată restante la data de 31 decembrie a anului precedent.

Liniile 131 şi 132 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, soldul debitelor, respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor curente cumulat de la începutul anului.

Liniile 141 şi 142 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, soldul debitelor, respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor restante la sfârşitul perioadei de raportare.Corelaţii în completarea formularului

061=011–031+041–051 071≤061
062=012+020–032+042–052 072≤062
101=081+091 111≤101
102=082+092 112≤102
121=011–031–081 111≤071
122=012+020–032–082 112≤072
131=041–051–091
132=042–052–092
141=121+131
142=122+132
143=141+142

* Se va completa cu următoarele informaţii: insolvenţă, faliment, reorganizare, insolvabilitate fără bunuri urmăribile, insolvabilitate cu bunuri urmăribile.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 468/2015

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 468 din 2015
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 468/2015
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu