E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2281 din 7 iulie 2009

pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 487 din 14 iulie 2009



In temeiul prevederilor art. 36 alin. (2) şi (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, aprobată prin Legea nr. 227/2009, cu modificările şi completările ulterioare,

în baza art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

CAPITOLUL I

Prevederi privind programarea plăţilor efectuate prin virament sau numerar

Art. 1. - (1) Instituţiile publice, indiferent de sistemul de finanţare şi de subordonare, au obligaţia de a-şi prognoza decadal plăţile care urmează a fi dispuse din conturi deschise la unităţile Trezoreriei Statului, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 1.

(2) In înţelesul prezentului ordin, decada cuprinde următoarele intervale:

a)  decada I - cuprinde toate zilele calendaristice din intervalul 1-10 al lunii;

b)  decada II - cuprinde toate zilele calendaristice din intervalul 11-20 al lunii;

c)  decada III - cuprinde toate zilele calendaristice din intervalul 21-31 al lunii.

Art. 2. - (1) Situaţia prevăzută în anexa nr. 1 se completează de instituţiile publice, distinct pentru fiecare decadă a lunii, cu respectarea strictă a rândurilor şi coloanelor prevăzute de formular.

(2)  Situaţia prevăzută la alin. (1) se depune la unităţile Trezoreriei Statului la care instituţiile publice îşi au deschise conturile, pe suport hârtie, cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de începutul fiecărei luni sau fiecărei decade, în funcţie de opţiunea instituţiei publice.

(3)   După primirea aplicaţiei informatice elaborate de Ministerul Finanţelor Publice, situaţia prevăzută în anexa nr. 1 va fi depusă la unităţile Trezoreriei Statului şi în format electronic.

Art. 3. - La completarea datelor din anexa nr. 1 ordonatorii de credite vor avea în vedere următoarele:

1.  pe rândul „data", în coloanele ziua 1-ziua 11, se va înscrie data efectuării plăţilor, care reprezintă data depunerii ordinului de plată (OPT) la unitatea Trezoreriei Statului, în cadrul programului de lucru al acesteia, sau data ridicării sumelor în numerar, după caz;

2. în rândurile corespunzătoare plăţilor „în conturi deschise la instituţii de credit" vor fi înscrise plăţile care urmează a fi efectuate în conturi deschise la instituţiile de credit, respectiv plăţile care conţin la beneficiar un IBAN aparţinând unei instituţii de credit;

3.   în rândurile corespunzătoare plăţilor „în conturi ale operatorilor economici, ONG-urilor şi altor entităţi de drept privat, deschise la Trezoreria Statului" vor fi înscrise plăţile dispuse către   conturile   de   disponibil   ale   operatorilor  economici, ONG-urilor şi altor entităţi de drept privat, deschise la Trezoreria Statului;

4.  în rândurile corespunzătoare plăţilor „în alte conturi deschise la Trezoreria Statului" vor fi înscrise plăţile dispuse în conturi deschise la Trezoreria Statului, respectiv plăţile care conţin la beneficiar un IBAN aparţinând Trezoreriei Statului, altele decât cele prevăzute la pct. 3;

5.  în rândurile corespunzătoare plăţilor „în numerar" vor fi înscrise ridicările de sume în numerar din conturile deschise la Trezoreria Statului.

Art. 4. - (1) In cadrul perioadei de raportare, ordonatorii de credite pot solicita suplimentarea plăţilor planificate, numai în situaţii de urgenţă, pentru obligaţii de plată care nu au fost cunoscute la data întocmirii şi depunerii situaţiei de raportare.

(2) In vederea aprobării suplimentării plăţilor potrivit alin. (1) instituţiile publice vor depune la unităţile Trezoreriei Statului la care au conturile deschise o notă de fundamentare aprobată de ordonatorii de credite, în care vor justifica atât urgenţa operaţiunii, cât şi motivele care au stat la baza necunoaşterii scadenţei obligaţiei de plată la data întocmirii şi depunerii situaţiei de raportare. In scopul acceptării modificării propuse de ordonatorul de credite, unitatea Trezoreriei Statului va solicita avizul scris al Ministerului Finanţelor Publice.

(3)  După obţinerea avizului prevăzut la alin. (2) instituţiile publice vor prezenta unităţilor Trezoreriei Statului situaţia prevăzută în anexa nr. 5. Situaţia va fi însoţită de o adresă întocmită potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 2.

(4) Avizul Ministerului Finanţelor Publice prevăzut la alin. (2) se comunică în termen de o zi lucrătoare de la transmiterea solicitării de către unitatea teritorială a Trezoreriei Statului.

(5)  Ministerul Finanţelor Publice poate delega competenţa avizării cererilor de suplimentare a plăţilor planificate, prevăzute la alin. (1), către unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului.

Art. 5. - (1) Sunt exceptate de la obligaţia prognozării şi raportării următoarele categorii de plăţi:

1. plăţile care nu depăşesc plafonul de 10.000 lei, determinat ca sumă a plăţilor prin virament, care se dispun de o instituţie publică în decursul unei zile calendaristice;

2.  numerarul ridicat de o instituţie publică de la unităţile Trezoreriei Statului care nu depăşeşte plafonul de 1.000 lei în decursul unei zile calendaristice;

3. plăţile aferente unor situaţii de calamităţi naturale, inclusiv reparaţii curente de urgenţă la infrastructura feroviară şi terestră în caz de accidente;

4.   plăţi privind cheltuieli de deplasare sau delegare interne/externe aferente acţiunilor organizate în perioada de raportare;

5. plăţi prin virament/ridicări de numerar aferente ajutoarelor de deces şi ajutoarelor de urgenţă, indemnizaţii pentru accidente de muncă, inclusiv plăţi aferente unor servicii funerare;

6.  cheltuieli judiciare şi extrajudiciare, inclusiv taxe notariale şi cadastrale;

7. taxe privind avize şi autorizaţii;

8.  medicamente şi materiale sanitare achiziţionate în regim de urgenţă;

9.   ajutoare pentru tratamente medicale în străinătate, aprobate prin hotărâri ale Guvernului;

10. restituiri de garanţii pentru participarea la licitaţii, garanţii vamale sau alte garanţii/cauţiuni, inclusiv ale unor sume în lei confiscate, depuse în conturi deschise la Trezoreria Statului;

11. sume datorate în baza unor hotărâri judecătoreşti sau a altor titluri executorii emise în condiţiile legii, cu termene de plată în cadrul perioadei de raportare, inclusiv sume executate silit din conturi deschise la Trezoreria Statului;

12. amenzi;

13.  plăţile prin virament şi ridicările de numerar destinate unor misiuni operative sau altor activităţi specifice instituţiilor publice din domeniul apărării, ordinii publice şi siguranţei naţionale;

14.  plăţi aferente operaţiunilor privind siguranţa naţională a României, conform Legii nr. 51/1991, şi cheltuieli privind flagranturi organizate în condiţiile legii;

15.  restituiri de sume încasate necuvenit sau peste nivelul drepturilor de încasat, cu excepţia celor prevăzute la art. 7;

16.  plăţile dispuse de către Comisia Europeană din contul deschis la Trezoreria Statului;

17.  plăţile aferente rambursării depozitelor pe termen scurt atrase de la instituţii de credit sau alte instituţii financiare pentru asigurarea permanentă a echilibrului dintre resursele contului curent general al Trezoreriei Statului şi necesităţile de finanţare, inclusiv dobânda aferentă acestora cu termen de contractare şi rambursare în cadrul perioadei de raportare;

18.  sume reprezentând transferuri sau regularizări între conturi proprii deschise la Trezoreria Statului şi sume transferate în conturile instituţiilor publice ierarhic inferioare;

19. dobânzi aferente certificatelor de depozit ale populaţiei şi conturilor de disponibilităţi şi depozite constituite la Trezoreria Statului;

20. comisioane pentru operaţiunile derulate prin contul curent general al Trezoreriei Statului şi prin conturile de valută deschise în evidenţele Băncii Naţionale a României pe numele Ministerului Finanţelor Publice.

(2) In documentele de plată aferente plăţilor exceptate de la obligaţia prognozării şi raportării, la rubrica „Explicaţii", se va preciza punctul de la art. 5 alin. (1) la care se încadrează plăţile dispuse.

Art. 6. - In cazul nedepunerii situaţiei prevăzute în anexa nr. 1 la termenul prevăzut sau al nerespectării graficului de plăţi, unităţile Trezoreriei Statului vor restitui documentele de plată depuse de instituţiile publice, responsabilitatea pentru neefectuarea plăţilor revenind ordonatorilor de credite.

CAPITOLUL II

Prevederi privind programarea rambursărilor de taxă pe valoarea adăugată

Art. 7. - (1) Organele fiscale au obligaţia de a planifica rambursările de taxă pe valoarea adăugată efectuate în conturi ale contribuabililor deschise la instituţii de credit, în condiţiile legii, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3.

(2)  Situaţia prevăzută în anexa nr. 3 se întocmeşte distinct pentru fiecare decadă a lunii şi se depune la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal, cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de începutul fiecărei decade.

(3) In cazuri justificate, organele fiscale pot efectua modificări în situaţia prevăzută în anexa nr. 3 numai cu avizul scris al Ministerului Finanţelor Publice. In scopul obţinerii avizului, conducătorul organului fiscal va transmite unităţii Trezoreriei Statului, cu cel puţin două zile lucrătoare înaintea efectuării operaţiunii, nota privind modificări în Situaţia rambursărilor de TVA în conturi deschise la instituţii de credit, pentru decada ............../luna.............../anul ................, conform formularului prevăzut în anexa nr. 4, însoţită de o notă justificativă în care vor fi precizate cauzele care determină modificările propuse.

(4) După avizarea situaţiei prevăzute în anexa nr. 4, aceasta se restituie unităţii Trezoreriei Statului, în scopul efectuării modificărilor aprobate şi al înştiinţării organului fiscal în legătură cu aprobarea modificărilor propuse.

CAPITOLUL III

Categorii de plăţi exceptate de la prevederile art. 36 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale

Art. 8. - Sunt exceptate de la prevederile art. 36 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, aprobată prin Legea nr. 227/2009, cu modificările şi completările ulterioare, următoarele:

1. plăţile aferente serviciilor medicale, medicamentelor şi dispozitivelor medicale, efectuate de furnizorii de astfel de servicii, care se decontează de casele de asigurări de sănătate din Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate la termenele prevăzute de actele normative în vigoare specifice sistemului de asigurări sociale de sănătate;

2. plăţile ce se efectuează în cadrul proiectelor care beneficiază de fonduri externe nerambursabile (FEN) de pre- şi postaderare, precum şi cele efectuate din fonduri proprii pentru pregătirea de proiecte în vederea accesării de fonduri europene;

3. plăţile aferente organizării alegerilor electorale şi referendumurilor;

4. plata unor servicii cu caracter social aferente serviciilor de tratament balnear şi odihnă pentru pensionari şi salariaţi bugetari;

5. plata comisionului către Compania Naţională „Poşta Română" - S.A. aferent transmiterii pensiilor şi altor drepturi de asigurări sociale la domiciliul beneficiarilor, datorat de Casa Naţională de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale;

6. plata avansului către contractori, aferent demarării proiectelor noi de investiţii;

7. plata comisioanelor pentru operaţiunile derulate prin contul curent general al Trezoreriei Statului şi prin conturile de valută deschise în evidenţele Băncii Naţionale a României pe numele Ministerului Finanţelor Publice.

Art. 9. -In documentele de plată aferente plăţilor exceptate de la prevederile art. 36 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009, aprobată prin Legea nr. 227/2009, cu modificările şi completările ulterioare, la rubrica „Explicaţii", se va preciza punctul de la art. 8 la care se încadrează plăţile dispuse.

Art. 10. - Răspunderea pentru plata facturilor reprezentând contravaloarea bunurilor achiziţionate, serviciilor prestate sau a lucrărilor efectuate în afara perioadei prevăzute la art. 36 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009, aprobată prin Legea nr. 227/2009, cu modificările şi completările ulterioare, revine ordonatorilor de credite.

CAPITOLUL IV

Dispoziţii tranzitorii şi finale

Art. 11. - (1) Pentru o perioadă de 90 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin, unităţile teritoriale ale

Trezoreriei Statului acceptă în vederea decontării documente de plată care depăşesc suma programată pentru ziua respectivă, cu condiţia prezentării scrise de către instituţiile publice a motivelor care au generat prognozarea eronată.

(2) In cazul în care sumele programate zilnic sunt mai mari decât plăţile efectuate, instituţiile publice depun în termen de 5 zile de la terminarea lunii, la unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului, o situaţie în care vor prezenta motivele care au stat la baza diferenţelor înregistrate.

Art. 12. -Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 13. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul finanţelor publice,

Gheorghe Gherghina,

secretar de stat

ANEXA Nr. 1

Denumirea instituţiei publice......................

Cod de identificare fiscală........................

Nr.................../data....................

Formular nr................

SITUAŢIA

plăţilor planificate pentru decada.....din luna......................../anul.................

                                                                                                                                                                                                   - mii lei -

Nr. rd.

Sursa de plată

ziua

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11*

data

1

Total plăţi, din care:

2

In conturi deschise la instituţii de credit

3

In conturi ale operatorilor economici, ONG-urilor şi altor entităţi de drept privat, deschise la Trezoreria Statului

4

In alte conturi deschise la Trezoreria Statului

5

In numerar

Ordonator de credite,

......................................................

Intocmit

......................................................

* Se completează numai pentru ultima decadă a lunilor cu 31 de zile calendaristice.

NOTĂ: Rândurile aferente coloanelor cu zilele nelucrătoare sau cu zilele pentru care luna are mai puţin de 31 de zile se completează „0".

ANEXA Nr. 2

Denumirea instituţiei publice......................

Cod de identificare fiscală..........................

Nr......................../data...........................

Către:

Trezoreria Statului.............................

Vă prezentăm anexat la prezenta adresă Situaţia plăţilor planificate pentru decada....................din luna......................./anul ................., nr....................../data..................., care înlocuieşte Situaţia plăţilor planificate pentru decada................din luna ......................../anul................, depusă la data de..............................cu nr............../data..........................

Ordonator de credite,

......................................................

ANEXA Nr. 3

Denumirea organului fiscal

Nr.................../data....................

SITUAŢIA

rambursărilor de taxă pe valoarea adăugată în conturi deschise la instituţii de credit, pentru decada.....din luna......................../anul.................

                                      

                                                                                                                                                                                                 - mii lei -

Suma de rambursat

ziua 1

ziua 2

ziua 3

ziua 4

ziua 5

ziua 6

ziua 7

ziua 8

ziua 9

ziua 10

ziua 11*

Conducătorul organului fiscal,

......................................................

* Se completează numai pentru ultima decadă a lunilor cu 31 de zile calendaristice.

NOTĂ: Rândurile aferente coloanelor cu zilele nelucrătoare sau cu zilele pentru care luna are mai puţin de 31 de zile se completează „0".

ANEXA Nr. 4

Denumirea organului fiscal

Nr.................../data.............................

Către

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

Vă rugăm să avizaţi următoarele propuneri de modificare în Situaţia rambursărilor de TVA în conturi deschise la instituţii de credit, pentru decada.......din luna.............../anul.................:

1.  Pentru ziua...../luna......../anul                                                                       .........................................lei

2.  Pentru ziua...../luna......../anul                                                                       .........................................lei

3.  Pentru ziua...../luna......../anul                                                                       .........................................lei

Conducătorul organului fiscal,

......................................................

Ministerul Finanţelor Publice

Direcţia generală...........................................

Avizat pentru: 1. suma de............................., pentru ziua...../luna......../anul.........

                      2. suma de............................., pentru ziua...../luna......../anul........

                      3. suma de............................., pentru ziua...../luna......../anul........

Director general,

                          ......................................................

ANEXA Nr. 5

Denumirea instituţiei publice......................................

Cod de identificare fiscală...........................................

Nr........................../data....................

Formular nr........................................

SITUAŢIA

modificării plăţilor planificate pentru decada.....din luna......................../anul.................

                                                                                                                                                                                                  - mii lei -

Nr.

rd.

Sursa de plată

ziua

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11*

data

1

Total plăţi, din care:

plan iniţial**

plan modificat***

diferenţa****

2

în conturi deschise la instituţii de credit

plan iniţial**

plan modificat***

diferenţa****

3

în     conturi     ale     operatorilor economici,   ONG-urilor şi   altor entităţi de drept privat, deschise la Trezoreria Statului

plan iniţial**

plan modificat***

diferenţa****

4

în    alte    conturi    deschise    la Trezoreria Statului

plan iniţial**

plan modificat***

diferenţa****

5

în numerar

plan iniţial**

plan modificat***

diferenţa****

Ordonator de credite,

......................................................

Intocmit

......................................................

* Se completează numai pentru ultima decadă a lunilor cu 31 de zile calendaristice.

NOTĂ: Rândurile aferente coloanelor cu zilele nelucrătoare sau cu zilele pentru care luna are mai puţin de 31 de zile se completează „0".

** Se completează cu planul înscris în planificarea transmisă anterior acestei planificări.

*** Se completează cu suma modificată, aprobată de Ministerul Finanţelor Publice.

**** Diferenţa între planul modificat şi planul iniţial.


COMENTARII la Ordinul 2281/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2281 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 28 2016
    Ai nevoie de un împrumut? Ai nevoie de un împrumut de afaceri? Ești în datorii? Ai nevoie de un credit de nevoi personale? V-ați fost dezamăgit și a refuzat de banca din cauza istoriei dvs. de credit rău? Atunci nu vă faceți griji mai mult ca noi suntem aici pentru a ajuta. Noi oferim credite noastre la o rată a dobânzii de 3%. Contactati-ne prin e-mail pentru mai multe informații despre jamesmartinsfinances@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 342 2016
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema de rău de credit și garanții sunt ceva care clienții sunt mereu îngrijorați atunci când caută un împrumut de la un creditor legitim. Dar, MIDLAND CREDIT FIRM.has a făcut această diferență în industria de creditare. MIDLAND DE CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a da împrumuturi clienților locali și internaționali la rata dobânzii de 3%. Noi am fost dat privilegiul de a satisface nevoile dvs. financiare. Chestiunea creditelor nu ar trebui să te oprească de la obtinerea de împrumut de care aveți nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Investitorii Credite * Consolidarea datoriilor * În al doilea rând Ipoteca * Credite pentru afaceri * Credite personale * Credite International Nici o securitate socială și nici o verificare de credit, 100% de garantare. Tot ce trebuie să faci este să ne spui exact ce vrei si noi vom face cu siguranta visul sa devina realitate. MIDLAND DE CREDIT FIRM spune DA când băncile dumneavoastră spun NU. În cele din urmă, vom finanța la scară mică firmă de împrumut, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru noi avem de capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare pentru a merge cu privire la achiziționarea unui împrumut de la noi: Vă rugăm să răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume Firma: MIDLAND CREDIT HOME Compania Email midland.credit2@gmail.com Firma NMLS ID: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Ramură Ore + Locații (duminică închise) Luni, Marți, & joi 10:00 la 6:00, miercuri 11:00 la 6:00, vineri 9:00 la 6:00 P. M, Satrurday 7:0 - 14:00. Motto-ul: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat OUG 79 2012
    Căutați un împrumut? Ai nevoie de un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, Creditul Imobiliar, sau ați fost refuzat un împrumut de către o bancă sau o instituție financiară pentru unul sau mai multe motive? Ai locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! firma de împrumut elina Johnson suntem limitate în a da credite pentru companii și persoane fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail astăzi prin elinajohnson22@gmail.com Ne da împrumut, de la suma minimă de 5.000 la 500,000,000.00 pe următoarea valută: United State dolari, Europa și Great British Pounds (GBP). DATE SOLICITANT:   1) Numele complet:   2) Țara:   3) Adresa: a   4) Stat:   5) Sex:   6) Stare civilă:   7) Ocupatia:   8) Numărul de telefon:   9) Poziția actual locul de muncă:   10) Venit lunar:   11) Suma creditului necesar:   12) Durata de împrumut:   13) Scopul creditului:   14) Religia:   15) V-ați aplicat înainte;   16) Data nașterii;   Mulțumiri, D-na Johnson Elina
ANONIM a comentat Legea 189 2000
    Căutați un împrumut? Ai nevoie de un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, Creditul Imobiliar, sau ați fost refuzat un împrumut de către o bancă sau o instituție financiară pentru unul sau mai multe motive? Ai locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! firma de împrumut elina Johnson suntem limitate în a da credite pentru companii și persoane fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail astăzi prin elinajohnson22@gmail.com Ne da împrumut, de la suma minimă de 5.000 la 500,000,000.00 pe următoarea valută: United State dolari, Europa și Great British Pounds (GBP). DATE SOLICITANT:   1) Numele complet:   2) Țara:   3) Adresa: a   4) Stat:   5) Sex:   6) Stare civilă:   7) Ocupatia:   8) Numărul de telefon:   9) Poziția actual locul de muncă:   10) Venit lunar:   11) Suma creditului necesar:   12) Durata de împrumut:   13) Scopul creditului:   14) Religia:   15) V-ați aplicat înainte;   16) Data nașterii;   Mulțumiri, D-na Johnson Elina
ANONIM a comentat Hotărârea 30 2016
    Căutați un împrumut? Ai nevoie de un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, Creditul Imobiliar, sau ați fost refuzat un împrumut de către o bancă sau o instituție financiară pentru unul sau mai multe motive? Ai locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! firma de împrumut elina Johnson suntem limitate în a da credite pentru companii și persoane fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail astăzi prin elinajohnson22@gmail.com Ne da împrumut, de la suma minimă de 5.000 la 500,000,000.00 pe următoarea valută: United State dolari, Europa și Great British Pounds (GBP). DATE SOLICITANT:   1) Numele complet:   2) Țara:   3) Adresa: a   4) Stat:   5) Sex:   6) Stare civilă:   7) Ocupatia:   8) Numărul de telefon:   9) Poziția actual locul de muncă:   10) Venit lunar:   11) Suma creditului necesar:   12) Durata de împrumut:   13) Scopul creditului:   14) Religia:   15) V-ați aplicat înainte;   16) Data nașterii;   Mulțumiri, D-na Johnson Elina
ANONIM a comentat OUG 13 2015
    Căutați un împrumut? Ai nevoie de un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, Creditul Imobiliar, sau ați fost refuzat un împrumut de către o bancă sau o instituție financiară pentru unul sau mai multe motive? Ai locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! firma de împrumut elina Johnson suntem limitate în a da credite pentru companii și persoane fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail astăzi prin elinajohnson22@gmail.com Ne da împrumut, de la suma minimă de 5.000 la 500,000,000.00 pe următoarea valută: United State dolari, Europa și Great British Pounds (GBP). DATE SOLICITANT:   1) Numele complet:   2) Țara:   3) Adresa: a   4) Stat:   5) Sex:   6) Stare civilă:   7) Ocupatia:   8) Numărul de telefon:   9) Poziția actual locul de muncă:   10) Venit lunar:   11) Suma creditului necesar:   12) Durata de împrumut:   13) Scopul creditului:   14) Religia:   15) V-ați aplicat înainte;   16) Data nașterii;   Mulțumiri, D-na Johnson Elina
ANONIM a comentat Ordin 342 2016
    Ești un om de afaceri sau o femeie? Ești într-un dezastru financiar sau nu aveți nevoie de fonduri pentru a începe propria afacere? Necesitatea de a plăti datoria lor împrumuturi sau de a achita facturile sau de a începe o afacere frumos? Ai un scor redus de credit și veți găsi că este greu pentru a obține capital de împrumut de la bănci / alte instituții financiare locale? Ai nevoie de un împrumut sau de finanțare pentru orice motiv, cum ar fi: a) Creditul pentru nevoi personale, extinderea afacerii, b) Business Start-up, Educație, c) consolidarea datoriilor, d) Hard Money Credite Noi oferim împrumut la o rată scăzută a dobânzii de 3% și cu garanții reale și nu colaterale, noi oferim credite personale, credite de consolidare a datoriilor, de capital de capital de risc, de împrumut de afaceri, împrumut de educație, ipotecare sau imprumuturi pentru orice motiv ". Cu toate acestea, metoda noastra ofera posibilitatea de a specifica valoarea creditului necesar și, de asemenea, durata vă puteți permite, vă oferă o șansă reală de a obține fondurile de care aveți nevoie! Aceste împrumuturi personale pot fi aprobate, indiferent de credit și există o mulțime de clienți fericiți să susțină această afirmație. Dar tu nu va primi doar creditul pentru nevoi personale care aveți nevoie; vei primi cele mai ieftine bilete one.This este promisiunea noastră: Vă garantăm cel mai mic tarif pentru toate creditele cu beneficii colaterale gratuite. Ne străduim să lase o impresie pozitivă de durată depășind așteptările clienților mei în tot ceea ce fac. Scopul nostru este să vă trateze cu demnitate și respect oferind în același timp servicii de cea mai de calitate, în timp util. E-mail: midland.credit2@gmail.com Nume Firma: MIDLAND CREDIT HOME Vizitati-ne la: www.midlandcreditonline.com
ANONIM a comentat Ordin 4 2007
    Poate cineva sa-mi spuna va rog, care este distanta minima impusa de lege intre un depozit de munitie al armatei si zona locuita de civili/constructii civile ?
ANONIM a comentat OUG 75 2016
    Căutați un împrumut? Ai nevoie de un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, Creditul Imobiliar, sau ați fost refuzat un împrumut de către o bancă sau o instituție financiară pentru unul sau mai multe motive? Ai locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! firma de împrumut elina Johnson suntem limitate în a da credite pentru companii și persoane fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail astăzi prin elinajohnson22@gmail.com Ne da împrumut, de la suma minimă de 5.000 la 500,000,000.00 pe următoarea valută: United State dolari, Europa și Great British Pounds (GBP). DATE SOLICITANT:   1) Numele complet:   2) Țara:   3) Adresa: a   4) Stat:   5) Sex:   6) Stare civilă:   7) Ocupatia:   8) Numărul de telefon:   9) Poziția actual locul de muncă:   10) Venit lunar:   11) Suma creditului necesar:   12) Durata de împrumut:   13) Scopul creditului:   14) Religia:   15) V-ați aplicat înainte;   16) Data nașterii;   Mulțumiri, D-na Johnson Elina
ANONIM a comentat Ordin 342 2016
    buna Ai nevoie de un împrumut sau de finanțare de orice tip? Au fost respinse de către banca dvs. din cauza rău de credit? Ai facturi neachitate sau în datorii? Avem un program bun de rambursare, cu o rată scăzută a dobânzii de 2%. Pentru mai multe informații, contactați-ne direct prin e-mail: REMY.CREDIT111@gmail.com, tipul serviciilor noastre de împrumut vom da afară formular de cerere de împrumut Alte denumiri ale solicitanților: ____________________ Suma creditului solicitat: __________________ Durata de împrumut: _________________ Scopul creditului: _______________________ Adresa solicitantului: _________________ Ocupatia: __________________________ Oraș: ___________________________ Stat: __________________________ Țară: __________________________ Sex: _____________________ Vârstă: ________________________ se aplică pentru un împrumut înainte de ........... Număr de telefon:___________________________________ Contact: E-mail: REMY.CREDIT111@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2281/2009
Ordin 4142 2015
Ordin 511 2013
Ordin 1339 2012
Ordin 1284 2012
Ordin 930 2012
Ordin 17 2012
privind modificarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale
Ordin 2142 2011
privind completarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale
Ordin 2647 2010
privind completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 2329 2010
privind completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 2191 2010
privind modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 1885 2010
privind modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 859 2010
privind modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 3426 2009
privind modificarea si completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 3279 2009
privind completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 2860 2009
privind modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu