E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2281 din 7 iulie 2009

pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 487 din 14 iulie 2009



In temeiul prevederilor art. 36 alin. (2) şi (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, aprobată prin Legea nr. 227/2009, cu modificările şi completările ulterioare,

în baza art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

CAPITOLUL I

Prevederi privind programarea plăţilor efectuate prin virament sau numerar

Art. 1. - (1) Instituţiile publice, indiferent de sistemul de finanţare şi de subordonare, au obligaţia de a-şi prognoza decadal plăţile care urmează a fi dispuse din conturi deschise la unităţile Trezoreriei Statului, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 1.

(2) In înţelesul prezentului ordin, decada cuprinde următoarele intervale:

a)  decada I - cuprinde toate zilele calendaristice din intervalul 1-10 al lunii;

b)  decada II - cuprinde toate zilele calendaristice din intervalul 11-20 al lunii;

c)  decada III - cuprinde toate zilele calendaristice din intervalul 21-31 al lunii.

Art. 2. - (1) Situaţia prevăzută în anexa nr. 1 se completează de instituţiile publice, distinct pentru fiecare decadă a lunii, cu respectarea strictă a rândurilor şi coloanelor prevăzute de formular.

(2)  Situaţia prevăzută la alin. (1) se depune la unităţile Trezoreriei Statului la care instituţiile publice îşi au deschise conturile, pe suport hârtie, cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de începutul fiecărei luni sau fiecărei decade, în funcţie de opţiunea instituţiei publice.

(3)   După primirea aplicaţiei informatice elaborate de Ministerul Finanţelor Publice, situaţia prevăzută în anexa nr. 1 va fi depusă la unităţile Trezoreriei Statului şi în format electronic.

Art. 3. - La completarea datelor din anexa nr. 1 ordonatorii de credite vor avea în vedere următoarele:

1.  pe rândul „data", în coloanele ziua 1-ziua 11, se va înscrie data efectuării plăţilor, care reprezintă data depunerii ordinului de plată (OPT) la unitatea Trezoreriei Statului, în cadrul programului de lucru al acesteia, sau data ridicării sumelor în numerar, după caz;

2. în rândurile corespunzătoare plăţilor „în conturi deschise la instituţii de credit" vor fi înscrise plăţile care urmează a fi efectuate în conturi deschise la instituţiile de credit, respectiv plăţile care conţin la beneficiar un IBAN aparţinând unei instituţii de credit;

3.   în rândurile corespunzătoare plăţilor „în conturi ale operatorilor economici, ONG-urilor şi altor entităţi de drept privat, deschise la Trezoreria Statului" vor fi înscrise plăţile dispuse către   conturile   de   disponibil   ale   operatorilor  economici, ONG-urilor şi altor entităţi de drept privat, deschise la Trezoreria Statului;

4.  în rândurile corespunzătoare plăţilor „în alte conturi deschise la Trezoreria Statului" vor fi înscrise plăţile dispuse în conturi deschise la Trezoreria Statului, respectiv plăţile care conţin la beneficiar un IBAN aparţinând Trezoreriei Statului, altele decât cele prevăzute la pct. 3;

5.  în rândurile corespunzătoare plăţilor „în numerar" vor fi înscrise ridicările de sume în numerar din conturile deschise la Trezoreria Statului.

Art. 4. - (1) In cadrul perioadei de raportare, ordonatorii de credite pot solicita suplimentarea plăţilor planificate, numai în situaţii de urgenţă, pentru obligaţii de plată care nu au fost cunoscute la data întocmirii şi depunerii situaţiei de raportare.

(2) In vederea aprobării suplimentării plăţilor potrivit alin. (1) instituţiile publice vor depune la unităţile Trezoreriei Statului la care au conturile deschise o notă de fundamentare aprobată de ordonatorii de credite, în care vor justifica atât urgenţa operaţiunii, cât şi motivele care au stat la baza necunoaşterii scadenţei obligaţiei de plată la data întocmirii şi depunerii situaţiei de raportare. In scopul acceptării modificării propuse de ordonatorul de credite, unitatea Trezoreriei Statului va solicita avizul scris al Ministerului Finanţelor Publice.

(3)  După obţinerea avizului prevăzut la alin. (2) instituţiile publice vor prezenta unităţilor Trezoreriei Statului situaţia prevăzută în anexa nr. 5. Situaţia va fi însoţită de o adresă întocmită potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 2.

(4) Avizul Ministerului Finanţelor Publice prevăzut la alin. (2) se comunică în termen de o zi lucrătoare de la transmiterea solicitării de către unitatea teritorială a Trezoreriei Statului.

(5)  Ministerul Finanţelor Publice poate delega competenţa avizării cererilor de suplimentare a plăţilor planificate, prevăzute la alin. (1), către unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului.

Art. 5. - (1) Sunt exceptate de la obligaţia prognozării şi raportării următoarele categorii de plăţi:

1. plăţile care nu depăşesc plafonul de 10.000 lei, determinat ca sumă a plăţilor prin virament, care se dispun de o instituţie publică în decursul unei zile calendaristice;

2.  numerarul ridicat de o instituţie publică de la unităţile Trezoreriei Statului care nu depăşeşte plafonul de 1.000 lei în decursul unei zile calendaristice;

3. plăţile aferente unor situaţii de calamităţi naturale, inclusiv reparaţii curente de urgenţă la infrastructura feroviară şi terestră în caz de accidente;

4.   plăţi privind cheltuieli de deplasare sau delegare interne/externe aferente acţiunilor organizate în perioada de raportare;

5. plăţi prin virament/ridicări de numerar aferente ajutoarelor de deces şi ajutoarelor de urgenţă, indemnizaţii pentru accidente de muncă, inclusiv plăţi aferente unor servicii funerare;

6.  cheltuieli judiciare şi extrajudiciare, inclusiv taxe notariale şi cadastrale;

7. taxe privind avize şi autorizaţii;

8.  medicamente şi materiale sanitare achiziţionate în regim de urgenţă;

9.   ajutoare pentru tratamente medicale în străinătate, aprobate prin hotărâri ale Guvernului;

10. restituiri de garanţii pentru participarea la licitaţii, garanţii vamale sau alte garanţii/cauţiuni, inclusiv ale unor sume în lei confiscate, depuse în conturi deschise la Trezoreria Statului;

11. sume datorate în baza unor hotărâri judecătoreşti sau a altor titluri executorii emise în condiţiile legii, cu termene de plată în cadrul perioadei de raportare, inclusiv sume executate silit din conturi deschise la Trezoreria Statului;

12. amenzi;

13.  plăţile prin virament şi ridicările de numerar destinate unor misiuni operative sau altor activităţi specifice instituţiilor publice din domeniul apărării, ordinii publice şi siguranţei naţionale;

14.  plăţi aferente operaţiunilor privind siguranţa naţională a României, conform Legii nr. 51/1991, şi cheltuieli privind flagranturi organizate în condiţiile legii;

15.  restituiri de sume încasate necuvenit sau peste nivelul drepturilor de încasat, cu excepţia celor prevăzute la art. 7;

16.  plăţile dispuse de către Comisia Europeană din contul deschis la Trezoreria Statului;

17.  plăţile aferente rambursării depozitelor pe termen scurt atrase de la instituţii de credit sau alte instituţii financiare pentru asigurarea permanentă a echilibrului dintre resursele contului curent general al Trezoreriei Statului şi necesităţile de finanţare, inclusiv dobânda aferentă acestora cu termen de contractare şi rambursare în cadrul perioadei de raportare;

18.  sume reprezentând transferuri sau regularizări între conturi proprii deschise la Trezoreria Statului şi sume transferate în conturile instituţiilor publice ierarhic inferioare;

19. dobânzi aferente certificatelor de depozit ale populaţiei şi conturilor de disponibilităţi şi depozite constituite la Trezoreria Statului;

20. comisioane pentru operaţiunile derulate prin contul curent general al Trezoreriei Statului şi prin conturile de valută deschise în evidenţele Băncii Naţionale a României pe numele Ministerului Finanţelor Publice.

(2) In documentele de plată aferente plăţilor exceptate de la obligaţia prognozării şi raportării, la rubrica „Explicaţii", se va preciza punctul de la art. 5 alin. (1) la care se încadrează plăţile dispuse.

Art. 6. - In cazul nedepunerii situaţiei prevăzute în anexa nr. 1 la termenul prevăzut sau al nerespectării graficului de plăţi, unităţile Trezoreriei Statului vor restitui documentele de plată depuse de instituţiile publice, responsabilitatea pentru neefectuarea plăţilor revenind ordonatorilor de credite.

CAPITOLUL II

Prevederi privind programarea rambursărilor de taxă pe valoarea adăugată

Art. 7. - (1) Organele fiscale au obligaţia de a planifica rambursările de taxă pe valoarea adăugată efectuate în conturi ale contribuabililor deschise la instituţii de credit, în condiţiile legii, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3.

(2)  Situaţia prevăzută în anexa nr. 3 se întocmeşte distinct pentru fiecare decadă a lunii şi se depune la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal, cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de începutul fiecărei decade.

(3) In cazuri justificate, organele fiscale pot efectua modificări în situaţia prevăzută în anexa nr. 3 numai cu avizul scris al Ministerului Finanţelor Publice. In scopul obţinerii avizului, conducătorul organului fiscal va transmite unităţii Trezoreriei Statului, cu cel puţin două zile lucrătoare înaintea efectuării operaţiunii, nota privind modificări în Situaţia rambursărilor de TVA în conturi deschise la instituţii de credit, pentru decada ............../luna.............../anul ................, conform formularului prevăzut în anexa nr. 4, însoţită de o notă justificativă în care vor fi precizate cauzele care determină modificările propuse.

(4) După avizarea situaţiei prevăzute în anexa nr. 4, aceasta se restituie unităţii Trezoreriei Statului, în scopul efectuării modificărilor aprobate şi al înştiinţării organului fiscal în legătură cu aprobarea modificărilor propuse.

CAPITOLUL III

Categorii de plăţi exceptate de la prevederile art. 36 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale

Art. 8. - Sunt exceptate de la prevederile art. 36 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, aprobată prin Legea nr. 227/2009, cu modificările şi completările ulterioare, următoarele:

1. plăţile aferente serviciilor medicale, medicamentelor şi dispozitivelor medicale, efectuate de furnizorii de astfel de servicii, care se decontează de casele de asigurări de sănătate din Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate la termenele prevăzute de actele normative în vigoare specifice sistemului de asigurări sociale de sănătate;

2. plăţile ce se efectuează în cadrul proiectelor care beneficiază de fonduri externe nerambursabile (FEN) de pre- şi postaderare, precum şi cele efectuate din fonduri proprii pentru pregătirea de proiecte în vederea accesării de fonduri europene;

3. plăţile aferente organizării alegerilor electorale şi referendumurilor;

4. plata unor servicii cu caracter social aferente serviciilor de tratament balnear şi odihnă pentru pensionari şi salariaţi bugetari;

5. plata comisionului către Compania Naţională „Poşta Română" - S.A. aferent transmiterii pensiilor şi altor drepturi de asigurări sociale la domiciliul beneficiarilor, datorat de Casa Naţională de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale;

6. plata avansului către contractori, aferent demarării proiectelor noi de investiţii;

7. plata comisioanelor pentru operaţiunile derulate prin contul curent general al Trezoreriei Statului şi prin conturile de valută deschise în evidenţele Băncii Naţionale a României pe numele Ministerului Finanţelor Publice.

Art. 9. -In documentele de plată aferente plăţilor exceptate de la prevederile art. 36 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009, aprobată prin Legea nr. 227/2009, cu modificările şi completările ulterioare, la rubrica „Explicaţii", se va preciza punctul de la art. 8 la care se încadrează plăţile dispuse.

Art. 10. - Răspunderea pentru plata facturilor reprezentând contravaloarea bunurilor achiziţionate, serviciilor prestate sau a lucrărilor efectuate în afara perioadei prevăzute la art. 36 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009, aprobată prin Legea nr. 227/2009, cu modificările şi completările ulterioare, revine ordonatorilor de credite.

CAPITOLUL IV

Dispoziţii tranzitorii şi finale

Art. 11. - (1) Pentru o perioadă de 90 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin, unităţile teritoriale ale

Trezoreriei Statului acceptă în vederea decontării documente de plată care depăşesc suma programată pentru ziua respectivă, cu condiţia prezentării scrise de către instituţiile publice a motivelor care au generat prognozarea eronată.

(2) In cazul în care sumele programate zilnic sunt mai mari decât plăţile efectuate, instituţiile publice depun în termen de 5 zile de la terminarea lunii, la unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului, o situaţie în care vor prezenta motivele care au stat la baza diferenţelor înregistrate.

Art. 12. -Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 13. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul finanţelor publice,

Gheorghe Gherghina,

secretar de stat

ANEXA Nr. 1

Denumirea instituţiei publice......................

Cod de identificare fiscală........................

Nr.................../data....................

Formular nr................

SITUAŢIA

plăţilor planificate pentru decada.....din luna......................../anul.................

                                                                                                                                                                                                   - mii lei -

Nr. rd.

Sursa de plată

ziua

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11*

data

1

Total plăţi, din care:

2

In conturi deschise la instituţii de credit

3

In conturi ale operatorilor economici, ONG-urilor şi altor entităţi de drept privat, deschise la Trezoreria Statului

4

In alte conturi deschise la Trezoreria Statului

5

In numerar

Ordonator de credite,

......................................................

Intocmit

......................................................

* Se completează numai pentru ultima decadă a lunilor cu 31 de zile calendaristice.

NOTĂ: Rândurile aferente coloanelor cu zilele nelucrătoare sau cu zilele pentru care luna are mai puţin de 31 de zile se completează „0".

ANEXA Nr. 2

Denumirea instituţiei publice......................

Cod de identificare fiscală..........................

Nr......................../data...........................

Către:

Trezoreria Statului.............................

Vă prezentăm anexat la prezenta adresă Situaţia plăţilor planificate pentru decada....................din luna......................./anul ................., nr....................../data..................., care înlocuieşte Situaţia plăţilor planificate pentru decada................din luna ......................../anul................, depusă la data de..............................cu nr............../data..........................

Ordonator de credite,

......................................................

ANEXA Nr. 3

Denumirea organului fiscal

Nr.................../data....................

SITUAŢIA

rambursărilor de taxă pe valoarea adăugată în conturi deschise la instituţii de credit, pentru decada.....din luna......................../anul.................

                                      

                                                                                                                                                                                                 - mii lei -

Suma de rambursat

ziua 1

ziua 2

ziua 3

ziua 4

ziua 5

ziua 6

ziua 7

ziua 8

ziua 9

ziua 10

ziua 11*

Conducătorul organului fiscal,

......................................................

* Se completează numai pentru ultima decadă a lunilor cu 31 de zile calendaristice.

NOTĂ: Rândurile aferente coloanelor cu zilele nelucrătoare sau cu zilele pentru care luna are mai puţin de 31 de zile se completează „0".

ANEXA Nr. 4

Denumirea organului fiscal

Nr.................../data.............................

Către

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

Vă rugăm să avizaţi următoarele propuneri de modificare în Situaţia rambursărilor de TVA în conturi deschise la instituţii de credit, pentru decada.......din luna.............../anul.................:

1.  Pentru ziua...../luna......../anul                                                                       .........................................lei

2.  Pentru ziua...../luna......../anul                                                                       .........................................lei

3.  Pentru ziua...../luna......../anul                                                                       .........................................lei

Conducătorul organului fiscal,

......................................................

Ministerul Finanţelor Publice

Direcţia generală...........................................

Avizat pentru: 1. suma de............................., pentru ziua...../luna......../anul.........

                      2. suma de............................., pentru ziua...../luna......../anul........

                      3. suma de............................., pentru ziua...../luna......../anul........

Director general,

                          ......................................................

ANEXA Nr. 5

Denumirea instituţiei publice......................................

Cod de identificare fiscală...........................................

Nr........................../data....................

Formular nr........................................

SITUAŢIA

modificării plăţilor planificate pentru decada.....din luna......................../anul.................

                                                                                                                                                                                                  - mii lei -

Nr.

rd.

Sursa de plată

ziua

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11*

data

1

Total plăţi, din care:

plan iniţial**

plan modificat***

diferenţa****

2

în conturi deschise la instituţii de credit

plan iniţial**

plan modificat***

diferenţa****

3

în     conturi     ale     operatorilor economici,   ONG-urilor şi   altor entităţi de drept privat, deschise la Trezoreria Statului

plan iniţial**

plan modificat***

diferenţa****

4

în    alte    conturi    deschise    la Trezoreria Statului

plan iniţial**

plan modificat***

diferenţa****

5

în numerar

plan iniţial**

plan modificat***

diferenţa****

Ordonator de credite,

......................................................

Intocmit

......................................................

* Se completează numai pentru ultima decadă a lunilor cu 31 de zile calendaristice.

NOTĂ: Rândurile aferente coloanelor cu zilele nelucrătoare sau cu zilele pentru care luna are mai puţin de 31 de zile se completează „0".

** Se completează cu planul înscris în planificarea transmisă anterior acestei planificări.

*** Se completează cu suma modificată, aprobată de Ministerul Finanţelor Publice.

**** Diferenţa între planul modificat şi planul iniţial.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2281/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2281 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
     Hello Sir/Ma I work as Financial Consultant for my clients..Am direct mandate to an Active, Reliable and Capable provider of bank instruments,such as fresh cut BG, SBLC, MTN and LC which are specifically for lease/purchase, our Bank instruments can be engage in PPP Trading, Discounting, Signature Project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum , Telecommunication, Construction of dams, Bridges, Real Estate and all kind of projects. Right now we currently have options for lease/Collateral for Loan and we can deliver instruments strictly with our terms and procedure only. Best Regards Martin Steffens Email: marts.capitalfinance@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 162 1999
    Kindly let me know your requirement to apply for loan, with 2% interest rate. So I can provide you solution accordingly. "CAPITAL CITY” approves loan from maximum to minimum amount and we give out our Loan in USD ($), GBP (£) Or Euro (€). all replies are further to company email and we accept phone call. Email: capitalcityloan@live.com Tel: +1 (908) 481-5837 whatsapp : +1 862-621-9274 Thank you, CAPITAL CITY LOAN & JEWELRY
ANONIM a comentat Legea 12 2018
    Necesitatea de a împrumuta urgent? Căutați capital de afaceri? Aveți nevoie de un împrumut pentru orice motiv?    Serviciile noastre sunt foarte rapide și de încredere și sunteți garantat să obțineți împrumutul de îndată ce aplicați, pur și simplu contactați-ne acum la EUROPAFUNDING@GMAIL.COM și primiți aprobarea de azi.
ANONIM a comentat Legea 12 2018
    Oferim facilități de împrumut atât persoanelor fizice, cât și companiilor care au nevoie de împrumut pentru a-și finanța idealurile de afaceri, pentru a-și achita facturile, pentru a-și extinde afacerile existente, pentru a consolida datoriile, pentru a finanța proiecte eT.c la o rată a dobânzii de 2%. De asemenea, ghidăm și oferim consultanță financiară clienților noștri. Vă rugăm să ne contactați astăzi pentru toate nevoile dvs. financiare, astfel încât să putem discuta, să semneze acordul și apoi să vă finanțăm proiectul sau afacerea pentru dumneavoastră. E-mail: franklinleoloanhome@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 195 2000
    We Offers Financial Consulting To Client, Companies Seeking Debt / Loan Financing And Seeking For Working Capital To Start A New Business Or To Expand Existing Business. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com ) We Have Loan Programs Tailored For Any Profile And You've Come To The Right Place To Satisfy Your Business Needs. If Your Company Or You Know Of Any Company With Viable Projects / Proposals That Needs Financing, Kindly Write Us With The Loan Requirement. Please, Contact Us For More Information: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com ) You Will Hear From Us. Well Nice To Meet You And I look forward to our Business Acquaintance. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )
ANONIM a comentat Legea 195 2000
    We Offers Financial Consulting To Client, Companies Seeking Debt / Loan Financing And Seeking For Working Capital To Start A New Business Or To Expand Existing Business. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com ) We Have Loan Programs Tailored For Any Profile And You've Come To The Right Place To Satisfy Your Business Needs. If Your Company Or You Know Of Any Company With Viable Projects / Proposals That Needs Financing, Kindly Write Us With The Loan Requirement. Please, Contact Us For More Information: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com ) You Will Hear From Us. Well Nice To Meet You And I look forward to our Business Acquaintance. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )
ANONIM a comentat Decretul 62 2018
    Do You Seek Funds To Pay Off Credits and Debts? { EllinasFinances@gmail.com } Is Here To Put A Stop To Your Financial Problems. We Offer All Kinds Of Loan (Personal Loan, Commercial Loan, etc.) We Give Out Loan With An Interest Rate Of 1.00%. Interested Applicants Should Contact Us Via Email: EllinasFinances@gmail.com Please Fill the Application Form Below: - Complete Name: - Loan Amount Needed: - Loan Duration: - Purpose Of Loan: - City / Country: - Telephone: - How Did You Hear About Us: If You Are Interested To Get A Loan Then Kindly Write Us With The Loan Requirement. Please, Contact Us via email: EllinasFinances@gmail.com
ANONIM a comentat Decizia 17 2017
     We have a direct genuine provider for BG/SBLC specifically for lease, at leasing price of 4+2 of face value, Issuance by HSBC London/Hong Kong or any other AA rated Bank in Europe, Middle East or USA. Contact : Mr. Leon Tourish Email:Mchugh017@gmail.com Skype ID: Mchugh017@gmail.com Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved. All inquires to Mr. Leon Tourish should include the following minimum information so I can quickly address your needs: Complete contact information: What exactly do you need? How long do you need it for? Are you a principal borrower or a broker? Contact me for more details. Leon Tourish
ANONIM a comentat Hotărârea 1037 2004
    Private Lender Avit Investment Authority. Greetings to you by ADIA. We are a France-Paris based investment company known as Avit Development Investment Authority working on expanding its portfolio globally and financing projects. We would be happy to fund and invest with you in any profitable project if you have any viable project we can finance by making mutual investment with you. If you are interested, kindly contact us on:avitinvestmentauthority2@gmail.com for more details. Looking forward hearing from you soonest. Yours truly, Mrs Rose Williams (Personal Assistant) Avit Development Investment Authority(ADIA) 501 Avenue Montaigne,75008 Paris-France Paris-France.Avit Development Investment Authority (ADIA)
ANONIM a comentat Ordin 342 2016
    Hallo allemaal, Ik ben een particuliere geldschieter, ik bied een lening aan van 2% dit is een legitiem bedrijf met eer en onderscheid, wij staan klaar om u te helpen bij enig financieel probleem dat u biedt Wij bieden alle soorten leningen, dus als u geïnteresseerd bent in deze leningaanbieding vriendelijk contact met ons op onze e-mail: (anggadiman1@gmail.com) Geef ook de volgdetails op zodat we meteen door kunnen gaan met de lening. Naam: Benodigde hoeveelheid: Duur: een land: Doel van de lening: Maandinkomen: Telefoonnummer: Neem contact met ons op met de bovenstaande gegevens op onze e-mail: anggadiman1@gmail.com Groeten aan jullie allemaal...
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2281/2009
Ordin 4142 2015
Ordin 511 2013
Ordin 1339 2012
Ordin 1284 2012
Ordin 930 2012
Ordin 17 2012
privind modificarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale
Ordin 2142 2011
privind completarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale
Ordin 2647 2010
privind completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 2329 2010
privind completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 2191 2010
privind modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 1885 2010
privind modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 859 2010
privind modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 3426 2009
privind modificarea si completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 3279 2009
privind completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 2860 2009
privind modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu