E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Vreau reclama pe legex.ro!
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Produse Tradiţionale Sibiu
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2281 din 7 iulie 2009

pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 487 din 14 iulie 2009



In temeiul prevederilor art. 36 alin. (2) şi (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, aprobată prin Legea nr. 227/2009, cu modificările şi completările ulterioare,

în baza art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

CAPITOLUL I

Prevederi privind programarea plăţilor efectuate prin virament sau numerar

Art. 1. - (1) Instituţiile publice, indiferent de sistemul de finanţare şi de subordonare, au obligaţia de a-şi prognoza decadal plăţile care urmează a fi dispuse din conturi deschise la unităţile Trezoreriei Statului, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 1.

(2) In înţelesul prezentului ordin, decada cuprinde următoarele intervale:

a)  decada I - cuprinde toate zilele calendaristice din intervalul 1-10 al lunii;

b)  decada II - cuprinde toate zilele calendaristice din intervalul 11-20 al lunii;

c)  decada III - cuprinde toate zilele calendaristice din intervalul 21-31 al lunii.

Art. 2. - (1) Situaţia prevăzută în anexa nr. 1 se completează de instituţiile publice, distinct pentru fiecare decadă a lunii, cu respectarea strictă a rândurilor şi coloanelor prevăzute de formular.

(2)  Situaţia prevăzută la alin. (1) se depune la unităţile Trezoreriei Statului la care instituţiile publice îşi au deschise conturile, pe suport hârtie, cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de începutul fiecărei luni sau fiecărei decade, în funcţie de opţiunea instituţiei publice.

(3)   După primirea aplicaţiei informatice elaborate de Ministerul Finanţelor Publice, situaţia prevăzută în anexa nr. 1 va fi depusă la unităţile Trezoreriei Statului şi în format electronic.

Art. 3. - La completarea datelor din anexa nr. 1 ordonatorii de credite vor avea în vedere următoarele:

1.  pe rândul „data", în coloanele ziua 1-ziua 11, se va înscrie data efectuării plăţilor, care reprezintă data depunerii ordinului de plată (OPT) la unitatea Trezoreriei Statului, în cadrul programului de lucru al acesteia, sau data ridicării sumelor în numerar, după caz;

2. în rândurile corespunzătoare plăţilor „în conturi deschise la instituţii de credit" vor fi înscrise plăţile care urmează a fi efectuate în conturi deschise la instituţiile de credit, respectiv plăţile care conţin la beneficiar un IBAN aparţinând unei instituţii de credit;

3.   în rândurile corespunzătoare plăţilor „în conturi ale operatorilor economici, ONG-urilor şi altor entităţi de drept privat, deschise la Trezoreria Statului" vor fi înscrise plăţile dispuse către   conturile   de   disponibil   ale   operatorilor  economici, ONG-urilor şi altor entităţi de drept privat, deschise la Trezoreria Statului;

4.  în rândurile corespunzătoare plăţilor „în alte conturi deschise la Trezoreria Statului" vor fi înscrise plăţile dispuse în conturi deschise la Trezoreria Statului, respectiv plăţile care conţin la beneficiar un IBAN aparţinând Trezoreriei Statului, altele decât cele prevăzute la pct. 3;

5.  în rândurile corespunzătoare plăţilor „în numerar" vor fi înscrise ridicările de sume în numerar din conturile deschise la Trezoreria Statului.

Art. 4. - (1) In cadrul perioadei de raportare, ordonatorii de credite pot solicita suplimentarea plăţilor planificate, numai în situaţii de urgenţă, pentru obligaţii de plată care nu au fost cunoscute la data întocmirii şi depunerii situaţiei de raportare.

(2) In vederea aprobării suplimentării plăţilor potrivit alin. (1) instituţiile publice vor depune la unităţile Trezoreriei Statului la care au conturile deschise o notă de fundamentare aprobată de ordonatorii de credite, în care vor justifica atât urgenţa operaţiunii, cât şi motivele care au stat la baza necunoaşterii scadenţei obligaţiei de plată la data întocmirii şi depunerii situaţiei de raportare. In scopul acceptării modificării propuse de ordonatorul de credite, unitatea Trezoreriei Statului va solicita avizul scris al Ministerului Finanţelor Publice.

(3)  După obţinerea avizului prevăzut la alin. (2) instituţiile publice vor prezenta unităţilor Trezoreriei Statului situaţia prevăzută în anexa nr. 5. Situaţia va fi însoţită de o adresă întocmită potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 2.

(4) Avizul Ministerului Finanţelor Publice prevăzut la alin. (2) se comunică în termen de o zi lucrătoare de la transmiterea solicitării de către unitatea teritorială a Trezoreriei Statului.

(5)  Ministerul Finanţelor Publice poate delega competenţa avizării cererilor de suplimentare a plăţilor planificate, prevăzute la alin. (1), către unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului.

Art. 5. - (1) Sunt exceptate de la obligaţia prognozării şi raportării următoarele categorii de plăţi:

1. plăţile care nu depăşesc plafonul de 10.000 lei, determinat ca sumă a plăţilor prin virament, care se dispun de o instituţie publică în decursul unei zile calendaristice;

2.  numerarul ridicat de o instituţie publică de la unităţile Trezoreriei Statului care nu depăşeşte plafonul de 1.000 lei în decursul unei zile calendaristice;

3. plăţile aferente unor situaţii de calamităţi naturale, inclusiv reparaţii curente de urgenţă la infrastructura feroviară şi terestră în caz de accidente;

4.   plăţi privind cheltuieli de deplasare sau delegare interne/externe aferente acţiunilor organizate în perioada de raportare;

5. plăţi prin virament/ridicări de numerar aferente ajutoarelor de deces şi ajutoarelor de urgenţă, indemnizaţii pentru accidente de muncă, inclusiv plăţi aferente unor servicii funerare;

6.  cheltuieli judiciare şi extrajudiciare, inclusiv taxe notariale şi cadastrale;

7. taxe privind avize şi autorizaţii;

8.  medicamente şi materiale sanitare achiziţionate în regim de urgenţă;

9.   ajutoare pentru tratamente medicale în străinătate, aprobate prin hotărâri ale Guvernului;

10. restituiri de garanţii pentru participarea la licitaţii, garanţii vamale sau alte garanţii/cauţiuni, inclusiv ale unor sume în lei confiscate, depuse în conturi deschise la Trezoreria Statului;

11. sume datorate în baza unor hotărâri judecătoreşti sau a altor titluri executorii emise în condiţiile legii, cu termene de plată în cadrul perioadei de raportare, inclusiv sume executate silit din conturi deschise la Trezoreria Statului;

12. amenzi;

13.  plăţile prin virament şi ridicările de numerar destinate unor misiuni operative sau altor activităţi specifice instituţiilor publice din domeniul apărării, ordinii publice şi siguranţei naţionale;

14.  plăţi aferente operaţiunilor privind siguranţa naţională a României, conform Legii nr. 51/1991, şi cheltuieli privind flagranturi organizate în condiţiile legii;

15.  restituiri de sume încasate necuvenit sau peste nivelul drepturilor de încasat, cu excepţia celor prevăzute la art. 7;

16.  plăţile dispuse de către Comisia Europeană din contul deschis la Trezoreria Statului;

17.  plăţile aferente rambursării depozitelor pe termen scurt atrase de la instituţii de credit sau alte instituţii financiare pentru asigurarea permanentă a echilibrului dintre resursele contului curent general al Trezoreriei Statului şi necesităţile de finanţare, inclusiv dobânda aferentă acestora cu termen de contractare şi rambursare în cadrul perioadei de raportare;

18.  sume reprezentând transferuri sau regularizări între conturi proprii deschise la Trezoreria Statului şi sume transferate în conturile instituţiilor publice ierarhic inferioare;

19. dobânzi aferente certificatelor de depozit ale populaţiei şi conturilor de disponibilităţi şi depozite constituite la Trezoreria Statului;

20. comisioane pentru operaţiunile derulate prin contul curent general al Trezoreriei Statului şi prin conturile de valută deschise în evidenţele Băncii Naţionale a României pe numele Ministerului Finanţelor Publice.

(2) In documentele de plată aferente plăţilor exceptate de la obligaţia prognozării şi raportării, la rubrica „Explicaţii", se va preciza punctul de la art. 5 alin. (1) la care se încadrează plăţile dispuse.

Art. 6. - In cazul nedepunerii situaţiei prevăzute în anexa nr. 1 la termenul prevăzut sau al nerespectării graficului de plăţi, unităţile Trezoreriei Statului vor restitui documentele de plată depuse de instituţiile publice, responsabilitatea pentru neefectuarea plăţilor revenind ordonatorilor de credite.

CAPITOLUL II

Prevederi privind programarea rambursărilor de taxă pe valoarea adăugată

Art. 7. - (1) Organele fiscale au obligaţia de a planifica rambursările de taxă pe valoarea adăugată efectuate în conturi ale contribuabililor deschise la instituţii de credit, în condiţiile legii, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3.

(2)  Situaţia prevăzută în anexa nr. 3 se întocmeşte distinct pentru fiecare decadă a lunii şi se depune la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal, cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de începutul fiecărei decade.

(3) In cazuri justificate, organele fiscale pot efectua modificări în situaţia prevăzută în anexa nr. 3 numai cu avizul scris al Ministerului Finanţelor Publice. In scopul obţinerii avizului, conducătorul organului fiscal va transmite unităţii Trezoreriei Statului, cu cel puţin două zile lucrătoare înaintea efectuării operaţiunii, nota privind modificări în Situaţia rambursărilor de TVA în conturi deschise la instituţii de credit, pentru decada ............../luna.............../anul ................, conform formularului prevăzut în anexa nr. 4, însoţită de o notă justificativă în care vor fi precizate cauzele care determină modificările propuse.

(4) După avizarea situaţiei prevăzute în anexa nr. 4, aceasta se restituie unităţii Trezoreriei Statului, în scopul efectuării modificărilor aprobate şi al înştiinţării organului fiscal în legătură cu aprobarea modificărilor propuse.

CAPITOLUL III

Categorii de plăţi exceptate de la prevederile art. 36 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale

Art. 8. - Sunt exceptate de la prevederile art. 36 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, aprobată prin Legea nr. 227/2009, cu modificările şi completările ulterioare, următoarele:

1. plăţile aferente serviciilor medicale, medicamentelor şi dispozitivelor medicale, efectuate de furnizorii de astfel de servicii, care se decontează de casele de asigurări de sănătate din Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate la termenele prevăzute de actele normative în vigoare specifice sistemului de asigurări sociale de sănătate;

2. plăţile ce se efectuează în cadrul proiectelor care beneficiază de fonduri externe nerambursabile (FEN) de pre- şi postaderare, precum şi cele efectuate din fonduri proprii pentru pregătirea de proiecte în vederea accesării de fonduri europene;

3. plăţile aferente organizării alegerilor electorale şi referendumurilor;

4. plata unor servicii cu caracter social aferente serviciilor de tratament balnear şi odihnă pentru pensionari şi salariaţi bugetari;

5. plata comisionului către Compania Naţională „Poşta Română" - S.A. aferent transmiterii pensiilor şi altor drepturi de asigurări sociale la domiciliul beneficiarilor, datorat de Casa Naţională de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale;

6. plata avansului către contractori, aferent demarării proiectelor noi de investiţii;

7. plata comisioanelor pentru operaţiunile derulate prin contul curent general al Trezoreriei Statului şi prin conturile de valută deschise în evidenţele Băncii Naţionale a României pe numele Ministerului Finanţelor Publice.

Art. 9. -In documentele de plată aferente plăţilor exceptate de la prevederile art. 36 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009, aprobată prin Legea nr. 227/2009, cu modificările şi completările ulterioare, la rubrica „Explicaţii", se va preciza punctul de la art. 8 la care se încadrează plăţile dispuse.

Art. 10. - Răspunderea pentru plata facturilor reprezentând contravaloarea bunurilor achiziţionate, serviciilor prestate sau a lucrărilor efectuate în afara perioadei prevăzute la art. 36 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009, aprobată prin Legea nr. 227/2009, cu modificările şi completările ulterioare, revine ordonatorilor de credite.

CAPITOLUL IV

Dispoziţii tranzitorii şi finale

Art. 11. - (1) Pentru o perioadă de 90 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin, unităţile teritoriale ale

Trezoreriei Statului acceptă în vederea decontării documente de plată care depăşesc suma programată pentru ziua respectivă, cu condiţia prezentării scrise de către instituţiile publice a motivelor care au generat prognozarea eronată.

(2) In cazul în care sumele programate zilnic sunt mai mari decât plăţile efectuate, instituţiile publice depun în termen de 5 zile de la terminarea lunii, la unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului, o situaţie în care vor prezenta motivele care au stat la baza diferenţelor înregistrate.

Art. 12. -Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 13. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul finanţelor publice,

Gheorghe Gherghina,

secretar de stat

ANEXA Nr. 1

Denumirea instituţiei publice......................

Cod de identificare fiscală........................

Nr.................../data....................

Formular nr................

SITUAŢIA

plăţilor planificate pentru decada.....din luna......................../anul.................

                                                                                                                                                                                                   - mii lei -

Nr. rd.

Sursa de plată

ziua

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11*

data

1

Total plăţi, din care:

2

In conturi deschise la instituţii de credit

3

In conturi ale operatorilor economici, ONG-urilor şi altor entităţi de drept privat, deschise la Trezoreria Statului

4

In alte conturi deschise la Trezoreria Statului

5

In numerar

Ordonator de credite,

......................................................

Intocmit

......................................................

* Se completează numai pentru ultima decadă a lunilor cu 31 de zile calendaristice.

NOTĂ: Rândurile aferente coloanelor cu zilele nelucrătoare sau cu zilele pentru care luna are mai puţin de 31 de zile se completează „0".

ANEXA Nr. 2

Denumirea instituţiei publice......................

Cod de identificare fiscală..........................

Nr......................../data...........................

Către:

Trezoreria Statului.............................

Vă prezentăm anexat la prezenta adresă Situaţia plăţilor planificate pentru decada....................din luna......................./anul ................., nr....................../data..................., care înlocuieşte Situaţia plăţilor planificate pentru decada................din luna ......................../anul................, depusă la data de..............................cu nr............../data..........................

Ordonator de credite,

......................................................

ANEXA Nr. 3

Denumirea organului fiscal

Nr.................../data....................

SITUAŢIA

rambursărilor de taxă pe valoarea adăugată în conturi deschise la instituţii de credit, pentru decada.....din luna......................../anul.................

                                      

                                                                                                                                                                                                 - mii lei -

Suma de rambursat

ziua 1

ziua 2

ziua 3

ziua 4

ziua 5

ziua 6

ziua 7

ziua 8

ziua 9

ziua 10

ziua 11*

Conducătorul organului fiscal,

......................................................

* Se completează numai pentru ultima decadă a lunilor cu 31 de zile calendaristice.

NOTĂ: Rândurile aferente coloanelor cu zilele nelucrătoare sau cu zilele pentru care luna are mai puţin de 31 de zile se completează „0".

ANEXA Nr. 4

Denumirea organului fiscal

Nr.................../data.............................

Către

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

Vă rugăm să avizaţi următoarele propuneri de modificare în Situaţia rambursărilor de TVA în conturi deschise la instituţii de credit, pentru decada.......din luna.............../anul.................:

1.  Pentru ziua...../luna......../anul                                                                       .........................................lei

2.  Pentru ziua...../luna......../anul                                                                       .........................................lei

3.  Pentru ziua...../luna......../anul                                                                       .........................................lei

Conducătorul organului fiscal,

......................................................

Ministerul Finanţelor Publice

Direcţia generală...........................................

Avizat pentru: 1. suma de............................., pentru ziua...../luna......../anul.........

                      2. suma de............................., pentru ziua...../luna......../anul........

                      3. suma de............................., pentru ziua...../luna......../anul........

Director general,

                          ......................................................

ANEXA Nr. 5

Denumirea instituţiei publice......................................

Cod de identificare fiscală...........................................

Nr........................../data....................

Formular nr........................................

SITUAŢIA

modificării plăţilor planificate pentru decada.....din luna......................../anul.................

                                                                                                                                                                                                  - mii lei -

Nr.

rd.

Sursa de plată

ziua

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11*

data

1

Total plăţi, din care:

plan iniţial**

plan modificat***

diferenţa****

2

în conturi deschise la instituţii de credit

plan iniţial**

plan modificat***

diferenţa****

3

în     conturi     ale     operatorilor economici,   ONG-urilor şi   altor entităţi de drept privat, deschise la Trezoreria Statului

plan iniţial**

plan modificat***

diferenţa****

4

în    alte    conturi    deschise    la Trezoreria Statului

plan iniţial**

plan modificat***

diferenţa****

5

în numerar

plan iniţial**

plan modificat***

diferenţa****

Ordonator de credite,

......................................................

Intocmit

......................................................

* Se completează numai pentru ultima decadă a lunilor cu 31 de zile calendaristice.

NOTĂ: Rândurile aferente coloanelor cu zilele nelucrătoare sau cu zilele pentru care luna are mai puţin de 31 de zile se completează „0".

** Se completează cu planul înscris în planificarea transmisă anterior acestei planificări.

*** Se completează cu suma modificată, aprobată de Ministerul Finanţelor Publice.

**** Diferenţa între planul modificat şi planul iniţial.


COMENTARII la Ordinul 2281/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2281 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Bună ziua, Sunteți în căutarea pentru un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, etc ..? Va oferim personale și de afaceri de împrumut la orice individ interesat la dobândă 2% de la 1 la 30 de ani. Nume: Data nașterii: Sex: Stare civilă: Adresa: Oraș: Țară: telefon: Suma de împrumut: Durata de împrumut: Venitul lunar net. Contactati-ne: creditsolutionhome@outlook.com
ANONIM a comentat Legea 3 1977
    legea a fost f.buna,dar dupa 1989 pensionandu-ma in anul 1991, s-au repectat prevederile de calcul,dar din martie 1991 prin trecerea la milioane nu s-au respectat prevederile art.7 din lege privin IMPRESCRIPTIA si prin legi neconstitutionale si aplicate retroactiv,legea 19/2000, s-au diminuat sumele din decizia de pensionare cu 1 la 100000 rezultand o pensie de 0,26 roni(tot lei) din 2619 lei in decizie, in prezent,aug.2014,primesc numai 50%,adic a 1335 lei,..Milu Bajenaru Valentin,Brasov
ANONIM a comentat Ordin 73 2014
    As dori un raspuns competent la urmatoarea situatie cu care ne confruntam de luni de zile fara nici un rezultat in afara debransarii de la electrica si ramanerii astfel si fara apa de consum curent . Fiica mea a divortat si a facut partaj imobiliar din mai 2009, drept pentru care s-a prezentat la sediul enel oras Pantelimon pentru schimbare titular contract, vechiul contract fiind pe numele fostului sot. Deoarece acesta nu a fost de acord si beneficiaza de ,,cunostinte ''la Enel si primarie, nu s-a putut face aceasta modificare. Precizez ca in urma partajului, din cele 2 proprietati vecine, una i-a revenit mie, iar una lui , ambele imobile fiind bransate inca de la constructia lor prin plata costurilor ca sot si sotie la vremea respectiva. Fiind primii care am facut bransamentul,ulterior pe acest bransament s-au mai bransat alte 5 imobile. Fostul sot nu a fost de acord ca ea sa ramana bransata pe vechiul bransament, iar Enel Pantelimon a facut un proiect de bransare din capatul celalalt al strazii, cu costuri exorbitante , depeste 125 milioanelei. Cum pot rezolva legal acest lucru ,deoarece el intre timp a reziliat contractul pentru imobilul meu si am fost debransata chiar a doua zi de la contorul meu . Enel refuza rebransarea decat in conditiile puse de el , cand eu am facut cerere doar de schimbare titular contract cum se face de regula in situatii de divort si partaj. Precizez ca ea a platit mereu consumul prin banca chiar daca nu e titular de contract, in baza contorului detinut la imobil . Datorita abuzurilor fostului sot care uzeaza de relatii la primaria Pantelimon si la toti furnizorii de utilitati din localitate, au fost taiate toate utilitatile si cu mari costuri mi-am facut contractele si bransamente gaze , chiar daca imobilul avea utilitati inca din 2006. Cum pot demonstra ca astfel se face o discriminare ,iar lipsa de curent electric produce pagube imense, fiind singura casa unde poate locui ? De o alta rebransare nici nu poate fi vorba deoarece nu detin banii necesari si nici nu-i vad rostul atata timp cat bransarea s-a facut cu banii nostri in 1996 ca sot si sotie ,iar pentru rebransare la gaze am imprumutat banii sa platesc cca 60 milioane lei , deoarece aici nu aveam contor separat, si s-a facut in mai bine de 5luni . Astept sa-mi dati un sfat pe mail deoarece suntem disperati ca nu se poate rezolva decat cu aceste costuri propuse prin proiect. Putem demonstra cu acte si raspunsurile primite de la toate forurile,ENEL inclusiv de la ANRE , care a gasit ca solutia data de Enel Pantelimon jud Ilfov aste singura legala si ca trebuie sa platesc peste 125 milioane lei pentru a avea current electric si apa de consum . Datorita acestei situatii, in casa si curte nu mai poate locui nici macar un caine , iar cei care fac legea doar pentru ei jubileaza. Ne punem mari sperante in rezolvarea legala a acestei situatii, am citit toate legile in acest domeniu , nu am gasit o explicatie anume ,si nici chiar debransarea nu s-a facut dupa 21 zile cum este legal, ci doar dupa o zi , ca sa ne arate cine este mai puternic. Asteptam cu mare nerabdare o solutie in aceste abuzuri facute doar pentru capriciile fostului sot care ne-a demonstrat ca pana acum el face ce doreste doar ca sa ne hartuiasca si sa ne ameninte cu diverse , inclusiv cu arme. Cu multumiri pentru raspunsul care speram sa-l primim cat mai curand,
ANONIM a comentat Decretul 153 1970
    pai cum sa nu existe comentariu??? -Unde e atitudinea cetateneasca???Cand umbla in tara fel si fel de gasti de "infractori",interlopi !!!!!cum ar fi in P.Neamt niste jigodii de cica minori care fura,ataca si-n plina zi pe bietii oameni,femei neajutorate etc,iar interlopii isi fac de cap;degeaba exista atatea "politii":politie locala,jandarmerie,politie judet,SRI,etc Luati atitudine fratilor!!!!!!!!!!Faceti odata ceva!!!!!!!!!!!Sa se vada ceva !!!!Nu asteptati numai recompense.Ca nici cetateanu nu poate lua atitudine daca aceste structuri nu ia initiativa!!!Nici primaria nu misca nimic!!!
ANONIM a comentat Ordonanţa 112 1999
    Art.8 1/b- nu este constitutional deoarece face discriminare pe criteriu de sex -in sensul vechimii cerute pt. barbati25 ani fata de femei 20 ani(care au fost criteriile legale pt. a exista aceasta diferenta la vechimea ceruta?)Un raspuns scris ar elucida problema.
ANONIM a comentat Legea 77 2014
    Esti interesat de un împrumut? Profit de această ocazie pentru a aplica pentru un împrumut de azi. Noi oferim credite aprobare rapida plan de rambursare flexibil interes scăzut pe termen scurt și lung E-mailul meu: denarja464@outlook.com
ANONIM a comentat Hotărârea 32 2013
    Bună ziua, Sunt domnul Maurice un certificat, reputație, legitimă și un creditor bani acreditat. Am împrumut bani la oameni care au nevoie de asistență financiară. Ai un credit rău sau vă aflați în nevoie de bani pentru a plăti facturile? Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că am acorda asistență beneficiar de fiabile ca vom fi bucuroși să vă oferim un împrumut e-mail de contact: mauricefinance@hotmail.com
ANONIM a comentat Legea 241 2013
    Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a rezolva problemele tale financiare și, de asemenea, pentru a porni afacerea dvs. sau pentru a crește facilități de afaceri? dacă da, să ne contactați prin e-mail: greatuniversalloancompany1@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2281/2009
Ordin 511 2013
Ordin 1339 2012
Ordin 1284 2012
Ordin 930 2012
Ordin 17 2012
privind modificarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale
Ordin 2142 2011
privind completarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale
Ordin 2647 2010
privind completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 2329 2010
privind completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 2191 2010
privind modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 1885 2010
privind modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 859 2010
privind modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 3426 2009
privind modificarea si completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 3279 2009
privind completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Ordin 2860 2009
privind modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu