Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1952 din 25 octombrie 2010

privind modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale a Functionarilor Publici nr. 13.601/2008 pentru aprobarea termenelor si a formatului standard de transmitere a datelor si informatiilor privind planul anual de perfectionare profesionala si fondurile alocate în scopul instruirii functionarilor publici

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA A FUNCTIONARILOR PUBLICI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 840 din 15 decembrie 2010



Având în vedere prevederile:

- art. 53 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

- art. 44 din Hotarârea Guvernului nr. 1.066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionala a functionarilor publici,

în temeiul art. 21 alin. (2) si al art. 22 alin. (1) lit. b) si d) din Legea nr. 188/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, al art. 5 lit. c) si d) si art. 12 alin. (6) din Hotarârea Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, republicata,

presedintele Agentiei Nationale a Functionarilor Publici emite prezentul ordin.

Art. I. - Ordinul presedintelui Agentiei Nationale a Functionarilor Publici nr. 13.601/2008 pentru aprobarea termenelor si a formatului standard de transmitere a datelor si informatiilor privind planul anual de perfectionare profesionala si fondurile alocate în scopul instruirii functionarilor publici, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 14 din 8 ianuarie 2009, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:

1. Articolul 1 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

„Art. 1. - (1) Se aproba formatul standard de transmitere a datelor si informatiilor privind planul anual de perfectionare profesionala si fondurile alocate în scopul instruirii functionarilor publici, denumit în continuare format standard, prevazut în anexa nr. 1, care face parte integranta din prezentul ordin.

(2) Se aproba lista cuprinzând domeniile de perfectionare profesionala si tematicile programelor de perfectionare profesionala sistematizate, la nivelul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, pe baza propunerilor formulate de autoritatile si institutiile publice centrale si locale, precum si codificarea regiunilor si a judetelor, prevazuta în anexa nr. 2, care face parte integranta din prezentul ordin.

(3) Se aproba instructiunile de completare si transmitere a formatului standard de transmitere a datelor si informatiilor privind planul anual de perfectionare profesionala si fondurile alocate în scopul instruirii functionarilor publici, prevazute în anexa nr. 3, care face parte integranta din prezentul ordin."

2. La articolul 2, dupa alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu urmatorul cuprins:

„(4) In vederea asigurarii îndeplinirii obligatiilor privitoare la completarea corecta si în termenele solicitate a formatului standard, la solicitarea persoanelor interesate, Agentia poate acorda asistenta de specialitate si coordonare metodologica."

3. La articolul 5, alineatul (1) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

„Art. 5. - (1) Ordonatorii principali de credite din administratia publica transmit datele si informatiile în format electronic, într-un singur document atasat, la adresa de e-mail mentionata la alin. (3), numai în format Excel, cu caractere Times New Roman, corp 12, fara diacritice, fara sublinieri sau prescurtari."

4. Anexa se modifica si se înlocuieste cu anexa nr. 1, care face parte integranta din prezentul ordin.

5. Dupa anexa se introduc doua noi anexe, anexele nr. 2 si 3, având cuprinsul prevazut în anexele nr. 2 si 3, care fac parte integranta din prezentul ordin.

Art. II. - Prezentul ordin se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Presedintele Agentiei Nationale a Functionarilor Publici,

Andras Zsolt Szakal

ANEXA Nr. 1*)

(Anexa nr. 1 la Ordinul nr. 13.601/2008)

FORMATUL STANDARD

de transmitere a datelor si informatiilor privind planul anual de perfectionare profesionala si fondurile alocate în scopul instruirii functionarilor publici

Cod regiune:

Cod judet:

Institutia:

Mumele, prenumele si functia publica detinuta de persoana numita în conditiile art. 15 din Hotarârea Guvernului nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionala a functionarilor publici:

Telefon:

E-mail:

Informatii privind avizul comisiei paritare:

Informatii privind includerea de masuri privind perfectionarea profesionala a functionarilor publici în acordul colectiv:

Fonduri alocate:

1. De la bugetul autoritatii sau institutiei publice :

2. Alte surse :

Gradul de corelare dintre planificarea aprobata, masurile efectiv implementate si rezultatele efectiv obtinute, conform prevederilor art. 21 alin. (1) lit. d) din Hotarârea Guvernului nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionala a functionarilor publici:

Propunerile de îmbunatatire a sistemului de formare profesionala a functionarilor publici la nivelul autoritatii sau institutiei publice conform prevederilor art. 21 alin. (1) lit. t) din HG 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionala a functionarilor publici, daca este cazul :

Domeniul de perfectionare profesionala

Art. 14 alin. (1) lit. a) din Hotarârea Guvernului nr.

1066/2008  pentru  aprobarea  normelor  privind perfectionarea profesionala a functionarilor publici

Functii publice

Numar functionari publici

1. Identificate în rapoartele de evaluare

Domeniul 1 :

înalti functionari publici

ARHITECTURA SI URBANISM

de conducere

*) Anexa nr. 1 este reprodusa în facsimil.

Coduri Tematici :

de executie

specifice

Domeniul 2 :

Inalti functionari

publici

COMUNICARE SI TRANSPARENTA DECIZIONALA

de conducere

Coduri Tematici:

de executie

specifice

Domeniul 3:

înalti functionari

publici

DEZVOLTARE PERSONALA

de conducere

Coduri Tematici:

de executie

specifice

Domeniul 4:

înalti functionari

publici

DEZVOLTARE REGIONALA DURABILA

de conducere

Coduri Tematici:

de executie

specifice

Domeniul 5:

înalti functionari

publici

DREPT SI LEGISLATIE COMUNITARA

de conducere

Coduri Tematici:

de executie

specifice

Domeniul 6:

înalti functionari

publici

GESTIONAREA FONDURILOR EXTERNE

de conducere

Coduri Tematici:

de executie

specifice

Domeniul 7:

înalti functionari

publici

IT&C TEHNOLOGIA INFORMATIEI SI COMUNICATIILOR

de conducere

Coduri Tematici:

de executie

specifice

Domeniul 8:

Inalti functionari

publici

MANAGEMENT

de conducere

Coduri Tematici:

de executie

specifice

Domeniul 9:

Inalti functionari

publici

POLITICI SI AFACERI EUROPENE

de conducere

Coduri Tematici:

de executie

specifice

Domeniul 10:

Inalti functionari

publici

RESURSE SI SERVICII PUBLICE

de conducere

Codan Tematici:

de executie

specifice

2. Prioritare conform art. 11 din Hotarârea Guvernului nr. 1.066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionala a functionarilor publici

Domeniul prioritar: MANAGEMENT

Inalti functionari

publici

de conducere

Management financiar si contabilitate bugetara

de executie

specifice

Domeniul prioritar:

GESTIONAREA FONDURILOR EXTERNE

înalti functionari

publici

de conducere

Managementul proiectelor

de executie

specifice

Domeniul prioritar: MANAGEMENT

Înalti functionari publici

de conducere

Managementul resurselor umane din entitatile publice

de executie

specifice

Domeniul prioritar:

IT&C TEHNOLOGIA INFORMATIEI SI COMUNICATIILOR

Inalti functionari

publici

de conducere

de executie

specifice

Domeniul prioritar:

COMUNICARE SI TRANSPARENTA

DECIZIONALA

înalti functionari publici

de conducere

de executie

specifice

Domeniul prioritar:

DREPT SI LEGISLATIE COMUNITARA

înalti functionari publici

de conducere

Drept administrativ si contencios administrativ

de executie

specifice

    

ANEXA Nr. 2*)

(Anexa nr. 2 1a Ordinul nr. 13.601/2008)

LISTA

cuprinzând domeniile de perfectionare profesionala si tematicile programelor de perfectionare profesionala sistematizate, la nivelul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, pe baza propunerilor formulate de autoritatile si institutiile publice centrale si locale, precum si codificarea regiunilor si a judetelor

Domenii de perfectionare profesionala si tematici

COD

DENUMIRE DOMENIU

l.

Arhitectura si urbanism

2.

Comunicare si transparenta decizionala

Dezvoltare personala

4.

Dezvoltare regionala durabila

5.

Drept si legislatie comunitara

6.

Gestionarea fondurilor externe

7.

IT&C - Tehnologia Informatiei si Telecomunicatiilor

8.

Management

9.

Politici si afaceri europene

10.

Resurse si servicii publice

11.

Domeniul: 1. ARHITECTURA SI URBANISM

COD

TEMATICI

Numar

functionari

publici

1.1.

Administrarea teritoriului

1.2.

Amenajarea teritoriului si urbanism

1.3.

Amenajarea si planificarea peisajului

1.4.

Arhitectura peisajului

1.5.

Autorizarea lucrarilor de constructii

1.6.

Conservare si restaurare arhitecturala

1.7.

Management urban

1.8.

Proiectare si planificare urbana

1.9.

Verificarea executiei lucrarilor de constructii, întretinere si reparatii

1.10.

1.11.

1.12.

*) Anexa nr. 2 este reprodusa în facsimil.

Domeniul: 2. COMUNICARE SI TRANSPARENTA DECIZIONALA

COD               TEMATICI

Numar

functionari

publici

2.1.

Comunicare intra si interinstitutionala în entitatile publice

2.2.

Comunicare interpersonala în cadrul entitatilor publice

2.3.

Comunicare si relatii publice

2.4.

Comunicare în limbi straine pentru administratia publica

2.5.

Comunicare publica si mass-media

2.6.

Etica si integritate

2.7.

Gestionarea documentelor unei institutii publice

2.8.

Gestionarea informatiilor clasificate

2.9.

Imaginea si relatiile publice institutionale

2.10

Marketingul serviciilor publice

2.11

Medierea si negocierea în administratia publica

2.12

Relatii europene si internationale

2.13

Transparenta decizionala si liberul acces la informatii de interes public

2.14

2.15

2.16

Domeniul : 3. DEZVOLTARE PERSONALA

COD

TEMATICI

Numar

functionari

publici

3.1.

Coaching-ul - instrument al managementului public modern

3.2.

Comportament si conduita publica

3.3.

Dezvoltare abilitati si aptitudini

3.4.

Formare formatori

3.5.

Gândire pozitiva

3.6.

Inovatie si creativitate

3.7.

Inteligenta sociala si emotionala

3.8.

Managementul competentelor

3.9.

Managementul stresului

3.10.

Managementul timpului

3.11.

Mentoring ( asistenta profesionala în dezvoltarea carierei)

3.12.

Motivarea personalului

3.13.

Tehnici de motivare

3.14.

Tehnici si programe de dezvoltare personala

3.15.

Teleworking (lucrul de acasa precum si flexibilitatea orelor de program si a desfasurarii activitatii într-o locatie prestabilita)

3.16.

3.17.

3.18.

Domeniul: 4. DEZVOLTARE REGIONALA DURABILA

COD

TEMATICI

Numar

functionari

publici

4.1.

Audit energetic

4.2.

Concesionarea, vânzarea sau închirierea bunurilor, concesionarea de servicii ale unitatilor administrativ teritoriale - organizarea si desfasurarea licitatiilor publice

4.3.

Gestionarea durabila a domeniului public sau privat al unitatilor administrativ teritoriale

4.4.

Dezvoltarea durabila locala

4.5.

Dezvoltarea urbana

4.6.

Ecologia si protectia mediului

4.7.

Ingineria dezvoltarii durabile

4.8.

Ingineria valorificarii deseurilor

4.9.

Investitii si administrarea patrimoniului

4.10.

Managementul dezvoltarii durabile

4.11.

Managementul energetic

4.12.

Managementul mediului

4.13.

Protectia ecosistemelor

4.14.

Protectia mediului

4.15.

Reconstructia ecologica

4.16.

4.17.

4.18.

Domeniul: 5.DREPT SI LEGISLATIE COMUNITARA

COD

TEMATICI

Numar

functionari

publici

5.1.

Abordare tehnico - legislativa pentru elaborarea si publicarea actelor normative

5.2.

Actiunea în revendicare - legile proprietatii si rolul acestora în dezvoltarea comunitatii

5.3.

Cod fiscal, cod procedura fiscala

5.4.

Controlul legalitatii actelor administrative prin contenciosul administrativ

5.5.

Drept administrativ si contencios administrativ

5.6.

Drept si drept comunitar

5.7.

Drepturile copilului în reglementarile interne si internationale

5.8.

Gestionarea drepturilor de autor si conexe în administratia publica

5.9.

Legislatie cadastru

5. 10.

Legislatie privind regimul proprietatii

5.11.

Norme si proceduri de tehnica legislativa

5.12.

Proceduri de aplicare a legilor speciale în administratia publica

5.13.

Protectia juridica a drepturilor omului - jurisprudenta CEDO

5.14.

5.15.

5.16.

Domeniul: 6.GESTIONAREA FONDURILOR EXTERNE

COD

TEMATICI

Numar

functionari

publici

6.1.

Accesarea si utilizarea instrumentelor/ fondurilor structurale

6.2.

Auditul fondurilor structurale

6.3.

Certificarea cheltuielilor

6.4.

Elaborarea propunerilor de finantare pentru accesarea instrumentelor/ fondurilor structurale

6.5.

Evaluarea si selectia proiectelor

6.6.

Evaluarea si selectia propunerilor de finantare

6.7.

Formare consilieri - manageri de proiecte pentru administratia publica

6.8.

Implementare proiecte

6.9.

Implementarea proiectelor finantate din instrumente / fonduri structurale

6.10.

Managementul instrumentelor structurale

6.11.

Managementul proiectelor

6.12.

S.M.I.S. -Sistem Unic Informatizat al Proiectelor

6.13.

6.14.

6.15.

Domeniul:7.1T&C TEHNOLOGIA INFORMATIEI SI COMUNICATIILOR

COD

TEMATICI

Numar

functionari

publici

7.1.

Administrarea si utilizarea sistemului de operare LINUX

7.2.

Administrarea si dezvoltarea retelelor IT&C

7.3.

Atestare pentru obtinerea permisului ECDL start sau ECDL complet

7.4.

Baze de date Oracle

7.5.

Baze de date SQL

7.6.

ECDL - (ABC-ul calculatoarelor , MS Windows. Internet si e-mail)

7.7.

ECDL modulul III (MS Word)

7.8.

ECDL modulul IV (MS Excel)

7.9.

ECDL modulul V (MS Access)

7.10.

ECDL modulul VI (MS Powerpoint)

7.11.

E - government

7.12.

E - learning

7.13.

HTML Web Design

7.14.

MS - Office

7.15.

MS Project

7.16.

Securitatea informatiei conform Standardelor ISO 17799 si ISO 27001

7.17.

Windows - sistem de operare

7.18.

7.19.

7.20.

Domeniul: 8.MANAGEMENT

COD

TEMATICI

Numar

functionari

publici

8.1.

Audit si control

8.2.

Managementul achizitiilor publice

8.3.

Managementul administratiei publice

8.4.

Managementul calitatii serviciilor publice

8.5.

Managementul contractelor de lucrari

8.6.

Managementul ciclului de proiect

8.7.

Management financiar si contabilitate bugetara

8.8.

Managementul functiei publice si al functionarilor publici

8.9.

Managementul impozitelor si taxelor locale - executare silita

8. 10.

Managementul proiectiei civile

8.11.

Managementul performantei în administratie

8.12.

Management public

8.13.

Managementul resurselor umane din entitatile publice

8.14.

Managementul serviciilor publice

8.15.

Managementul serviciilor sociale si de asistenta sociala

8.16.

Managementul situatiilor de urgenta

8.17.

Managementul strategic

8.18.

Politici publice

8.19.

S.E.A.P. (Sistemul Electronic de Achizitii Publice)

8.20.

8.21.

8.22.

Domeniul: 9. POLITICI SI AFACERI EUROPENE

COD

TEMATICI

Numar

functionari

publici

9.1.

Administratie si afaceri europene

9.2.

Coordonarea nationala postaderare a politicilor Uniunii Europene

9.3.

Integrarea europeana si consecintele ei pentru administratia publica din România

9.4.

Institutii Europene

9.5.

Politici comunitare

9.6.

Politica de coeziune economica, sociala si teritoriala

9.7.

9.8.

9.9.

Domeniul: 10 RESURSE SI SERVICII PUBLICE

COD

TEMATICI

Numar

functionari

publici

10.1.

Activitatea de autorizare: comert, productie, servicii si alimentatie publica

10.2.

Administrare fond funciar

10.3.

Administrare fond locativ si utilitati

10.4.

Asistenta sociala

10.5.

Autoritate tutelara

10.6.

Cadastrul - abordari si reglementari în context european

10.7.

Evidenta persoane

10.8.

Ordine si siguranta publica

10.9.

Politie comunitara

10.10.

Protectia muncii, sanatate si securitatea muncii

10.11.

Protectia si drepturile copilului

10.12.

Stare civila

10.13.

Stingerea incendiilor

10.14.

10.15.

10.16.

NOTA:

Domeniile de perfectionare si tematicile programelor de perfectionare profesionala prevazute în formatul standard de transmitere cuprins în anexa nr. 1 la ordin si detaliate în prezenta lista nu sunt limitative. Autoritatile si institutiile publice pot identifica si alte domenii de perfectionare profesionala si pot propune si tematici pentru perfectionarea profesionala a functionarilor publici, în raport cu necesitatile de instruire identificate în cadrul procedurii de evaluare a performantelor profesionale individuale, prin raportare la necesitatile de formare profesionala rezultate din modificarile legislative în domeniile de competenta ale functionarului public, precum si din eventualele modificari relevante ale fisei postului în vederea includerii acestora în lista revizuita.

Codificare Regiuni

Cod

Denumire Regiune

1

Nord - Est

2

Sud - Est

3

Sud- Muntenia

4

Sud - Vest Oltenia

5

Vest

6

Nord - Vest

7

Centru

8

Bucuresti - Ilfov

Codificare Judete

Cod

judet

Denumire judet

1

Alba

2

Arad

3

Arges

4

Bacau

5

Bihor

6

Bistrita Nasaud

7

Botosani

8

Brasov

9

Braila

10

Buzau

11

Caras Severin

12

Cluj

13

Calarasi

14

Constanta

15

Covasna

16

Dâmbovita

17

Dolj

18

Galati

19

Gorj

20

Harghita

21

Hunedoara

22

Ialomita

23

Iasi

24

Ilfov

25

Giurgiu

26

Maramures

27

Mehedinti

28

Mures

29

Neamt

30

Olt

31

Prahova

32

Satu Mare

33

Salaj

34

Sibiu

35

Suceava

36

Teleorman

37

Timis

38

Tulcea

39

Vaslui

40

Vâlcea

41

Vrancea

42

Municipiul Bucuresti

ANEXA Nr. 3

(Anexa nr. 31a Ordinul nr. 13.601/2008)    

INSTRUCTIUNI

de completare si transmitere a formatului standard de transmitere a datelor si informatiilor privind planul anual de perfectionare profesionala si fondurile alocate în scopul instruirii functionarilor publici

SECTIUNEA 1

Scopul instructiunilor si responsabilitati ale autoritatilor si institutiilor publice în implementarea acestora

Art. 1. - Scopul prezentelor instructiuni este de a asigura, prin intermediul unei reglementari unitare aplicabile tuturor autoritatilor si institutiilor publice, coordonarea metodologica necesara pentru completarea si transmiterea formatului standard de transmitere a datelor si informatiilor privind planul anual de perfectionare profesionala si fondurile alocate în scopul instruirii functionarilor publici, denumit în continuare format standard, prevazut în anexa nr. 1 la ordin.

Art. 2. - Conducatorii autoritatilor si institutiilor publice implicate în procesul de raportare desemneaza persoana/persoanele responsabila/responsabile de aplicarea prezentelor instructiuni, precum si de completarea formatului standard si de transmitere a acestuia în conditiile si în termenele prevazute în ordin.

Art. 3. - Completarea, transmiterea si actualizarea formatului standard se fac cu respectarea prezentelor instructiuni, în conditiile prevazute de Hotarârea Guvernului nr. 1.066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionala a functionarilor publici.

Art. 4. - (1) Formatul standard se completeaza numai în format Excel, conform modelului de raportare prevazut în anexa nr. 1 la ordin si postat pe site-ul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, la adresa www.anfp.gov.ro, sectiunea „Materiale utile", subsectiunea „Formate de raportare".

(2) Formatul standard contine un tabel (foaie de lucru) care se completeaza cu respectarea conditiilor tehnice prestabilite, potrivit alin. (3)-(5).

(3) Utilizatorii au acces numai la câmpurile de culoare gri. Celelalte câmpuri sunt blocate si protejate.

(4) Fiecare câmp al tabelului afiseaza în momentul selectarii un mesaj electronic care contine îndrumari metodologice de completare si se refera la principalele dispozitii speciale despre modul de completare a câmpului respectiv.

(5) Câmpurile evidentiate prin culoare gri se completeaza cu cifre sau litere, dupa caz. Este obligatorie completarea câmpurilor referitoare la numarul de functionari publici propusi a fi instruiti pe un anumit domeniu de perfectionare profesionala si într-o tematica specifica acestuia. In dreptul domeniului/tematicii de perfectionare pentru care exista optiuni de instruire se înscrie numarul de functionari publici propusi a fi instruiti, însa în dreptul domeniilor/tematicilor de perfectionare pentru care nu exista optiuni formulate se va înscrie cifra 0. Inscrierea cifrei 0 este necesara pentru a permite utilizarea formulelor si prelucrarea datelor pe baza programelor informatice utilizate de Agentie.

Art. 5. - Transmiterea formatului standard completat se face ca atasament al unui singur e-mail trimis de ordonatorii principali de credite la adresa de e-mail (perfectionare@anfp.gov.ro).

SECTIUNEA a 2-a

Reguli de completare si transmitere a formatului standard

Art. 6. - Datele si informatiile cuprinse în formatul standard se refera la anul pentru care acesta se completeaza la nivelul autoritatilor si institutiilor publice si se transmite Agentiei, în conditiile stabilite în ordin.

Art. 7. - (1) Formatul standard contine un tabel (foaie de lucru) identificabil pe baza titlului, denumit „Format standard de transmitere a datelor si informatiilor privind planul anual de perfectionare profesionala si fondurile alocate în scopul instruirii functionarilor publici", si alte 3 tabele identificabile pe baza denumirii, în foi de lucru distincte: „Regiuni", „Judete", „Domenii de perfectionare profesionala si tematici", prevazute în anexa nr. 2 la ordin. Titlul fiecarui tabel reflecta în sinteza obiectul datelor si informatiilor la care se refera.

(2) In tabelul „Domenii de perfectionare profesionala si tematici" se va completa numarul functionarilor publici propusi a fi instruiti în domeniile de perfectionare mentionate, defalcat pe fiecare tematica de perfectionare prezentata în anexa nr. 2 la ordin. Pe baza unui calcul matematic, care va avea în vedere numarul functionarilor publici care vor fi instruiti în domeniile de perfectionare profesionala, defalcat pe tematici de perfectionare, raportat la numarul functionarilor publici care vor fi instruiti pe un anumit domeniu de perfectionare, se va obtine o pondere, care va reprezenta ponderea optiunilor de instruire formulate, pe tipuri de tematici de perfectionare profesionala, la nivelul autoritatilor administratiei publice centrale si locale.

Art. 8. - In formatul standard se completeaza numai câmpurile de culoare gri, dupa cum urmeaza:

a) câmpul „Cod regiune": se va specifica codul regiunii, care se ia din tabelul (foaia de lucru) „Regiuni";

b) câmpul „Cod judet": se va specifica codul judetului, care se ia din tabelul (foaia de lucru) „Judete";

c) câmpul „Institutia": se va preciza denumirea institutiei sau a autoritatii publice;

d) câmpul „Numele, prenumele si functia detinuta de persoana numita în conditiile art. 15 din Hotarârea Guvernului nr. 1.066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionala a functionarilor publici": se va (vor) mentiona persoana (persoanele) desemnata(e) în vederea îndeplinirii atributiilor prevazute la art. 15 alin. (2) din Hotarârea Guvernului nr. 1.066/2008;

e) câmpul „Telefon": se va completa cu numarul de telefon al autoritatii sau institutiei publice raportoare;

f) câmpul „E-mail": se va completa cu adresa de e-mail a autoritatii sau institutiei publice raportoare/a persoanei desemnate în conditiile art. 15 din Hotarârea Guvernului nr. 1.066/2008;

g) câmpul „Informatii privind avizul comisiei paritare": se va mentiona tipul avizului acordat de comisia paritara conform prevederilor art. 13 alin. (4) din Hotarârea Guvernului nr. 833/2007 privind normele de organizare si functionare a comisiilor paritare si încheierea acordurilor colective, cu modificarile ulterioare;

h) câmpul „Informatii privind includerea de masuri privind perfectionarea profesionala a functionarilor publici în acordul colectiv": se va mentiona „Nu este cazul" daca nu exista acord colectiv sau daca acesta nu contine masuri privind perfectionarea profesionala a functionarilor publici, iar în cazul în care exista prevederi privind perfectionarea profesionala a functionarilor publici, se va (vor) detalia clauza (clauzele) respectiva(e);

i) câmpul „Fonduri alocate": se vor completa pct. 1 si 2 cu cuantumul fondurilor alocate din bugetul autoritatii sau institutiei publice si, respectiv, din alte surse, cu mentionarea surselor respective;

j) câmpul „Gradul de corelare dintre planificarea aprobata, masurile efectiv implementate si rezultatele efectiv obtinute conform art. 21 alin. (1) lit. d) din Hotarârea Guvernului nr. 1.066/2008: se va completa cu o prezentare sintetica a informatiilor referitoare la actualizarea semestriala, la rezultatele implementarii masurilor în primul semestru al anului si la rezultatul final al implementarii masurilor la sfârsitul perioadei raportate;

k) câmpul „Propunerile de îmbunatatire a sistemului de formare profesionala a functionarilor publici la nivelul autoritatii sau institutiei publice conform art. 21 alin. (1) lit. f) din Hotarârea Guvernului nr. 1.066/2008, daca este cazul": se va completa cu o prezentare sintetica a informatiilor, cu accent asupra problemelor întâmpinate, a efectelor masurilor privind perfectionarea profesionala si a propunerilor de îmbunatatire formulate;

l) câmpurile de la rubrica „Domeniul de perfectionare profesionala", punctul 1 „Identificate în rapoartele de evaluare", se vor completa astfel:

- la rubrica „Numar functionari publici": se va detalia numarul de functionari publici care vor urma programe de formare profesionala raportat la domeniile identificate, defalcat pe coduri tematici de perfectionare si prin raportare la categoria din care fac parte;

- la rubrica „Coduri tematici": se vor completa codurile tematicilor de la domeniul respectiv (daca exista mai multe tematici) în ordinea ponderilor în total domeniu, pe baza numarului de functionari publici propusi a fi instruiti pe un anumit domeniu de perfectionare profesionala/o anumita tematica de perfectionare profesionala. Se vor trece codurile tematicilor, separate prin virgula, în ordinea ponderilor din total domeniu. Lista tematicilor de perfectionare propuse, precum si codurile asociate acestora poate fi consultata în tabelul (foaia de lucru) „Domenii de perfectionare profesionala si tematici" din anexa nr. 2 la ordin;

m) câmpurile de la rubrica „Domeniul de perfectionare profesionala", punctul 2 „Prioritare conform art. 11 din Hotarârea Guvernului nr. 1.066/2008", se vor completa astfel:

- la rubrica „Numar functionari publici" din formatul standard: se va detalia numarul de functionari publici care vor urma programe de perfectionare profesionala raportat la domeniile de perfectionare prioritare identificate si la categoria din care fac parte.

Art. 9. -In tabelul „Domenii de perfectionare profesionala si tematici" se completeaza numai câmpurile de culoare gri, dupa cum urmeaza:

- la fiecare dintre cele 10 domenii se completeaza câmpul „Numar functionari publici" cu numarul de functionari publici propusi pentru a urma cursuri de perfectionare în tematicile de perfectionare propuse, fara defalcarea acestora pe categorii de functionari publici.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1952/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1952 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu